|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

פאראפסיכולוגיה וכוחות הנפש

ספר זה הינו המדריך המקיף ביותר לפאראפסיכולוגיה ולכל התופעות הכלולות בה המחברים בחנו את התופעות אחת לאחת, הן מבחינה מיסטית והיסטורית והן בראי המחקר המדעי יתר על כן, המדריך מלמד כל קורא לחשוף בתוכו את כוחות הנפש שלו עצמו, ולתרגל ולפתח תחומים מסוימים בהם יש לו יתרון פאראפסיכולוגי
02/06/2013  |   ציפי לוין   |   ספרים   |   תגובות

פאראפסיכולוגיה. חוש שישי. העולם שמעבר לחושים. תופעה על-טבעית. תחום רחב של תופעות שאנו מודעים להם, מכירים בקיומן, אך עד-כה לא מצאנו להן ביסוס מדעי. עד-כה! כיוון שבשנים האחרונות חקר הפאראפסיכולוגיה עובר ממיסטיקנים שומרי מיסתורין למדענים במכוני מחקר מוכרים ובעלי שם.

תופעות ויכולות על טבעיות מוכרים לכולנו, ובמידה זו או אחרת נמצאים בכל אחד מאיתנו. נביאים ומתקשרים למיניהם, אנשים בעלי יכולת של טלפתיה ופסיכוקינזיס, תקשור, סטיגמטה, דיבוקים. מי מאיתנו לא חלם חלום וקיבל דרכו מסר זה או אחר, או הארה לגבי מאורע מסוים בחייו? וחלומות הם, אחרי הכל, נחלת כולנו.

ספר זה הינו המדריך המקיף ביותר לפאראפסיכולוגיה ולכל התופעות הכלולות בה. המחברים בחנו את התופעות אחת לאחת, הן מבחינה מיסטית והיסטורית והן בראי המחקר המדעי. יתר על כן, המדריך מלמד כל קורא לחשוף בתוכו את כוחות הנפש שלו עצמו, ולתרגל ולפתח תחומים מסוימים בהם יש לו יתרון פאראפסיכולוגי.

מחברי הספר עוסקים מזה שנים בתחומי פאראפסיכולוגיה שונים, ופרסמו מספר ספרים בולטים, כל אחד בתחומו. תומס רייק הוא פאראפסיכולוג מוסמך החוקר תופעות על טבעיות הן במכון אוניברסיטאי בבוסטון והן במסגרת מעבדות הצי האמריקני. רותי פישמן הינה ישראלית, בעלת רקע אקדמי, החוקרת את המוח האנושי על היבטיו השונים. קוני אייסלין היא מיסטיקנית המתמחה בחקר הקריסטלים ובפשר החלומות. אלישע בן-מרדכי הוא העורך של הוצאת אסטרולוג המתמחה בתחומים אלו.

הקדמה

פאראפסיכולוגיה. החוש השישי. מילה, צירוף מילים שלתוכו נוכל ליצוק כל משמעות שתעלה על הדעת.

מהו החוש השישי?

כדי לענות על כך, עלינו לשאול קודם כל מהם חמשת החושים, כיוון שחמשת חושינו הם הכלים הברורים והמוחשיים שלנו בעולם החומר להתמצא, לשרוד ולהבין. את חמשת החושים שלנו אנו מכירים ולומדים להכיר עוד ועוד בחיינו בעולם הגשמי, על התובנות העילאיות שהם מספקים לנו... ועל האשליות שהם מספקים לנו במידה לא פחותה.

חמישה חושים ועוד חוש אחד נוסף?

אין זה באמת כך. החוש השישי - תואר המחליף את המילה 'פאראפסיכולוגיה' - הוא שם כולל שמטרתו להכליל את העולם הרחב שמעבר לחושים. עולם זה כה עמוק ומופלא, וניתן לראותו דרך עדשות כה שונות ומגוונות, עד כי כל שם שנקרא לו יתאים. וכל שם שניתן לו יתאר רק חלק קטן ממהותו הנרחבת. כדי לתאר את היקפו של העולם שמעבר לחושים הפיזיים והגשמיים, ובעצם, כדי לתאר כל דבר בו אנו מתבוננים בחיינו בעולם המוגבל על-ידי חוקים מדעיים כחוק הכבידה ודברים הניתנים לחישה ולמישוש בעולם החומר, בחרתי באגדה הבאה:

שמש בוקר מוקדמת שטפה את פני העיר כלכותה שבהודו. שלושה עיוורים, מובלים על–ידי איש פשוט וחסיד שראה לעצמו חובה לסייע להם, צעדו ברחובות המוארים, מתענגים על חמימות השמש הנעימה, על קולות השוק הערים. לפתע, עצר אותם המלווה וביקש מהם לחכות קמעה. הם חשו אנשים נעים אחורה ונדחקים אליהם, קהל רב נחצה כאשר פיל ענק חצה את רחוב השוק.

"מה קורה?" שאלו העיוורים את המלווה.
"אה, זה רק פיל צועד בשוק". ענה להם המלווה.
העיוורים החרישו רגע, ואז החלו להתלחש ביניהם.
"פיל?" אמר האחד, "שמעתי על הדבר הזה!".
"כן," אמר השני. "שמעתי שזה דבר מופלא, נהדר, וראה איך ההמון נחצה לקראתו ומפנה לו דרך!".
"בוודאי זה דבר חשוב נורא! אולי, אולי אפילו מסוכן ומפחיד, דבר קדוש, אולי" הוסיף השלישי.

שמע המלווה את שיחתם וצחק בטוב לב. "אתם רוצים לדעת מה זה פיל? זה באמת דבר נפלא. חכו רגע!" אמר וניגש אל הרוכב שעל גב הפיל וביקש ממנו לעצור ולהניח לעיוורים למשש את החיה הגדולה. רוכב הפיל הסכים בחיוך. נטל המלווה את ידו של אחד העיוורים, והוביל אותו אל הפיל, אל חלקה האחורי של החיה. מיהר העיוור בהתרגשות ותפס בזנבו של הפיל והחל למשש אותו בידיו. את העיוור השני, קירב המלוה אל בטנה של החיה, והניח את ידו על הרגל אדירת הממדים של הפיל. את העיוור השלישי הוביל אל אוזנו של הפיל, והעיוור מיהר לתפוס בה בעדינות ולהעביר עליה את אצבעותיו. מספר דקות חלפו בשתיקה, העיוורים, מרוגשים ונלהבים, חקרו באצבעותיהם את הדבר שתחת ידם. לאחר מספר דקות, הורה רוכב הפיל בראשו למלווה, שעליו להמשיך ולנוע. הרחיק המלווה את העיוורים מהפיל, מצפה בסקרנות לשמוע את התרשמותם.
על פניו של העיוור הראשון הייתה ארשת בולטת של אכזבה, והוא שתק. לא יכול היה המלווה להסתיר את התרגשותו.

"נו?" הוא שאל. "נו, איך היה להרגיש את הפיל?".

העיוור הראשון הפטיר בקול נמוך "פיל! אז זה כל ה'פיל' הזה?! אצלנו בבית, קוראים לדבר הזה 'חבל'. חבל עבה, גמיש וזיפני. שום דבר מיוחד". אכזבה כנה נשמעה בקולו של העיוור שמישש את זנבו של הפיל.

"חבל?! מה פתאום, טיפש!" זעק העיוור השני בלעג. "אני אגיד לך מה זה פיל. פיל זה עמוד מחוספס. לא חבל ולא חוט - עמוד! פיל זה עמוד!". אמר העיוור שמישש את רגלו המוצקה והעבה של הפיל.
"שניכם מטומטמים!" פסק העיוור השלישי, זה שמישש בין אצבעותיו את אוזנו של הפיל. "לא חבל ולא עמוד. פיל זו מניפה גמישה, מחורצת ורכה, מניפה ענקית, נעימה למגע - אבל בסך-הכל, מניפה!".

נאנח המלווה ורצה לומר להם כי שלושתם טועים, אך לפני שהספיק לומר מלה, כבר היו שלושת העיוורים מתגוללים בעפר, חובטים אחד בשני תוך שהם צועקים בקולי קולות ומכנים אחד את השני 'שקרן', 'הוזה', 'משוגע'.

כך אנו בעולם האדיר של אנרגיות ומידע קוסמי. כמו עיוורים חסרי אותו חוש ראייה רוחני, ממששים חלקים חלקים של אותה אחדות אחת מופלא, ותוהים על פשרם.

אך עיורוננו אינו תמידי. בניגוד לעיוורים, שמששו בידיהם פיל עובר בשוק, אנו ממששים מידע המצוי בתוכנו, ומנסים להבין, לראות ולשמוע רסיסי מידע של מה שקיים בפנים, ב"הארד דיסק" של ישותנו. מנסים לחשוף חלק אחר חלק, לצרף את כולם לתמונה אחת ולהבין. אשליות עולם החומר, עליהן חונכו וגדלנו, אותן אנו מסוגלים למשש בידיים, להחזיק ולסבור כי אנו יודעים מה אנו מחזיקים, לעיתים עומדות בדרכנו לגלות את מה שאין לו צורה פיזית ניתנת לזיהוי ולהגדרה ודאית.

כדי לגלות ולהבין, יהיה עלינו לקבל את העובדה שלעיתים, כשהדבר נוגע לממדים שמעבר לעולם החומר המוחשי, אנו עשויים להיות עיוורים. עם זאת, עלינו לזכור, כי יש בנו את הכוח לראות ולמשש. וגם לאחר שאנו רואים, מבינים, ממששים את הבלתי ניתן למישוש, לכאורה (ואני תקווה כי ספר זה יעזור לנו בכך), עדיין יהיה עלינו לזכור כי אנו ממששים, נוגעים ומבינים רק את רגלו של הפיל, זנבו או אוזנו, והשלם, האחד, רב ועצום מסכום חלקיו.

על תופעות על-חושיות


אחד

מהמדענים העוסקים בחקר תופעות על-חושיות, כמו גם בתחומי מדע שונים נוספים, הצהיר הצהרה מעניינת. הוא סיפר, שבכל פעם בו נשאל או התבקש למסור אינפורמציה על עניין מדעי כלשהו, דבריו נתקבלו על-ידי השומעים כתורה מסיני. הוא יכול היה למסור להם מידע מהימן, או להמציא "עובדות" כיד הדמיון הטובה עליו - תמיד נתקבלו דבריו במלוא הרצינות, והתייחסו אליהם כעובדות מוצקות, גם אם לא מסר הוכחות מדעיות כלשהן. לעומת זאת, ברגע בו החל לדבר על תופעות על-טבעיות, אנשים רבים פשוט מיאנו להאמין לו!

אך מדעי התחום העל–חושי, הפאראפסיכולוגיה, יצאו מהארון. לאחר שהאדם הגיע אל החלל, נאלצו בני-האדם "ברחוב" להרחיב ולפתח את מודעותם אל מעבר לחוקים הפיסיקליים הידועים, בשל המציאות החדשה, שכאילו לקוחה מספרי מדע בדיוני, שהחלה להתממש אל מול עיניהם.

תופעות על–חושיות?! עניין אמיתי או סיפורים? מעשיות? אמונות תפלות? בעוד חלק מאיתנו תוהים, מתקשים להאמין ומנסים להבין כיצד קיימים דברים שלא רואים בעין וסותרים כל חוק מדעי בסיסי - ישנם הילרים, מרפאים, מתקשרים, קוסמים ומכשפים העושים באנרגיות הקסומות כבשלהם, קוסמים קסמים ומלחשים לחשים; ולמולם, מכוני מחקר בהם יושבים טובי המדענים, במספר מעצמות ידועות, חוקרים לעומק את אותן תופעות בהן נדון בספר זה. ובנוסף למחקר - כיום זהו כבר מידע ידוע, בדוק ומאושר - עושים שימוש בחלק התופעות הללו שאנו עדיין לא החלטנו אם להאמין להן או לא.

היום יש בעולם גל של מודעות גדולה, זרם "העידן החדש", שאנשיו לא חוששים עוד מלחשוף את הנסתר. בדור האחרון מופיעים גם בתקשורת רסיסים של התייחסות רצינית לעניינים שעוד לפני ארבע מאות שנה אנשים שהתעניינו בהם הסתכנו בעינויים ובשריפה, ולפני מאתיים ומאה שנים, נחשבו לבעלי אמונות תפלות והוזים, בעיקר אל מול התפתחותו האדירה של האל החדש, המדע.

אך בזמן שאנו יושבים מול ערוץ המדע ותוהים לפשרו של אותו "פאראפסיכולוג" שמדבר גבוהה-גבוהה על המסך ומתעלם לגמרי מכל חוקי הפיסיקה הבסיסיים, מעצמות שונות ברחבי העולם מזינות מחשבי ענק במידע מעשי של חקר ואפשרויות השימוש באותם "רעיונות מוזרים", המנפצים במחי יד חוקים "מדעיים" שמרניים אותם קיבלנו כאקסיומות לפני מאה שנה. באותם ימים לא רחוקים, בהם רבים מבני האדם נהגו להניד בראשם בביטול אל מול ניסיונות להסביר טלפתיה, טלפורטציה, תקשור וכדומה, חוקרים מטעם המעצמות הגדולות התייחסו אל נושאים אלו בכובד ראש. הם התעניינו בצד המעשי של היכולות העל-טבעיות, ולאו-דווקא לפעולות שהיינו מגדירים אותן כהומניות או תורמות לשלום העולם - אלא להפך.

האפשרות להשתמש בתופעות אלו לשם לוחמה שקטה ומפתיעה, היא שרִיתקה מספר רב של אנשים בעמדות מפתח בעולם. חוסר הידע או הזלזול של האדם "הממוצע" בתופעות אלו, שירת היטב את מסכי ההסתרה בהם ניסו לערפל את מחקריהם ופעילויותיהם.

אך כיום המצב משתנה. יותר ויותר אנשים נפתחים אל האפשרות, ולו רק כאפשרות, שאמצעי התקשורת המוכרים לנו כיום אינם היחידים. בעולם זה, של חדשנות מתמדת, בו "דמיונות" האתמול לובשים צורה ברורה ומוחשית, נפתחים בני-האדם לגלות את הרבדים שמעבר למציאות הפיזית המוכרת על-ידי חמשת החושים. בדיוק כפי שהאדם שראה את הירח כגוף עגול ומסתורי אי-שם במרחק, מסוגל היום להניח את רגליו עליו.

בספר זה נסקור חלק רחב מהתופעות העל-חושיות השונות והמגוונות. ננסה להבין, עד כמה שאפשר, את אופן פעילותן והופעתן של חלק מהן, ונציג סיפורים מהימנים ובדוקים המתארים את התרחשותן. בחלקו הראשון של הספר, אספר לכם מעט על התופעות העל-חושיות עצמן, כיצד נתגלו, אלו מחקרים נערכו לגביהם ואילו הסברים ניתנו לחלק מהתופעות. עדיין, יש להודות, רבות מהן חסרות הסבר שניתן לקבלו כהסבר "אולטימטיבי", ורבים מהנסיונות להסביר את ה"איך" הינם בגדר השערות בלבד.

אנסה לתאר בקצרה גם את הצד הפילוסופי המתייחס להיות האדם בעל כוחות על-חושיים וליכולתו להפעילם, מספר פילוסופיות הוליסטיות המתלוות ליכולת להיות בעל כוחות על-חושיים ואף הדברים מהם צריך להזהר ולהמנע. חלק זה, על-אף היותו מידע רעיוני, הוא בסיס חיוני לפיתוח היכולות הכל חושיות וללימוד כיצד להשתמש בן. ללא הטמעה של רעיונות אלו, ה"משחק" בעולם שמעבר לחושים ובמגוון האנרגיות והתופעות הקיימות בו, עשוי להיות חסר תועלת וסתמי, במקרה הקל, ולא נעים, שלא לומר, מסוכן, במקרה הקל פחות.

לאחר שנכיר את התחום, אציג מספר כלים מעשיים, טכניקות, רעיונות למדיטציה ותרגילים פשוטים לאימון ולתרגול היכולות המצויות בנו, כך שנוכל לחוש בהן ולהשתמש בהן (לטובה! לנו עצמנו ולעולם כולו!). למרות שבחרתי תרגילים פשוטים יחסית, וחלקם אולי אף מוכרים, אלו תרגילים טובים ורבי עוצמה. עוצמה היא דבר נהדר - אם יודעים להשתמש בה בתבונה, ואם לא, היא עניין מאוד לא בריא ומסוכן. לכן, אם תוך כדי קריאת הספר חש האדם כי הוא עדיין רחוק מנקיון רוחני, ומלא אינטרסים ותשוקות חומריות ששולטות בו, במקום שהוא ישלוט בהן, אולי עדיף לו להסתפק בסיפורים המעניינים של החלק הראשון וברעיונות המועילים שבספר, ולהתיר את התרגול המעשי לזמנים בהם האיזון הרגשי, המנטלי או הרוחני יותר יציב.

העולם הרוחני הוא מהיר, משתנה תדיר וחזק. היכולת העל–חושית שלך, היא בומרנג אנרגטי שתמיד חוזר אליך. אם תשלח אותה אל חלל האוויר באהבה, הבומרנג יחזור הישר אל כף ידך, שוטף אותך בריחות פריחה נעימים. אם תזרוק אותו בזעם, באינטרס או בחשש - הוא עלול לחזור ולערוף את ראשך.

על–כן, זהירות - זהירות שנובעת מהכרת העצמי - היא חובה כאשר באים להשתמש בכוחות העל–חושיים שקיימים בנו.

"קיימים בנו כוחות על–חושיים? אני לא מכיר שום כוח 'על–חושי' בי. על מה אתם מדברים בכלל? לא לכל אחד יש כוחות על–חושיים!"
נקודת המוצא ממנה אנו יוצאים, אותה למדנו תוך התבוננות והתנסות (מניסיון אישי ומניסיונם של אחרים), היא שלכל אחד מאתנו מידה מסויימת של יכולות על-חושיות, בדיוק כפי שכולנו נחנים ביכולת שימוש, מלאה או חלקית, בחמשת החושים הפיזיים שלנו. יכולת טבעית זו עשויה להשתנות מאדם לאדם, הן באופן התבטאותה והן ברמת ההתבטאות ובעוצמתה. אך לכל אחד יכולת לפתח את יכולותיו העל–חושיות ולהביאן לרמה גבוהה יותר מהנקודה ההתחלתית.

רבים נוטים לגלות יכולת על–חושית מסויימת בצעירותם, אך כיוון שאינם יודעם להגדיר יכולת זו, הם נאלצים להדחיק אותה, הן בשל תגובות הסביבה והן בשל חששות פנימיים ממה שנתפס כשונה ומוזר. אם בהיותך ילד, היית מסוגל לראות הילות, יכולת לחוש את תחושותיהם של אחרים מבלי שיתארו אותם בפניך, או ידעת מי יהיה בצד השני של קו הטלפון לפני שהרמת את השפופרת - תכונות אלו לא נעלמו. הן פשוט הודחקו או "דהו" מחוסר שימוש. גם אם אינך זוכר הכרת תופעות אלו בילדותך, ייתכן, שלאחר שתבצע מספר מהתרגילים המופיעים בספר, תזכה לגילויים חדשים ולתובנות מפתיעות בנוגע ליכולותיך.

לכל אחד יש "חוש שישי". הטריק הוא רק לדעת איפה הוא, איך להשתמש בו, ואיך להיות בן אנוש אוהב ונקי רוחנית.

מעבר לזה - הכל פתוח.

החוש השישי בחיי יום-יום. מאת: קוני אייסלין, תומס רייק, רותי פישמן. עורך: אלישע בן מרדכי. הוצאת אסטרולוג. 509 עמודים, מחיר: 118 שקלים
תאריך:  02/06/2013   |   עודכן:  02/06/2013
ציפי לוין
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פאראפסיכולוגיה וכוחות הנפש
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בספר "השתקפויות" מתכתבת המחברת לימור שריר עם גיבורי יצירותיה שהתפרסמו בעבר. במכתביה אליהם היא כמו מפיחה בהם חיים מחדש, חודרת לנפשם ובד בבד חושפת את מניעי כתיבתה ואת הקשר בינה לבין יצירי דמיונה.
30/05/2013  |  לימור שריר  |   ספרים
נוח הוא קשיש מסתורי, שנעלם ביום בהיר אחד עם חברתו חוה מבית-האבות, בו הם מתגוררים. ההיעלמות מוצאת את משפחתה המפורקת של חוה חסרת אונים וחושפת אותם בחולשות שלהם, בפחדים שלהם, אבל גם במקומות הכי רגישים ואנושיים שלהם, כשברקע עולות השאלות הבלתי-נמנעות: האם חוה מוחזקת בניגוד לרצונה, האם מצבה הבריאותי הידרדר? ומה בדיוק נוח רוצה? האם כסף, האם את הדירה של חוה, או רק תשומת לב תקשורתית?
28/05/2013  |  ציפי לוין  |   ספרים
ספרו החדש של מישקה בן-דוד אינו ספר מתח כמרבית ספריו הקודמים אבל הוא נקרא בנשימה אחת ללא הפסקה. גיבור הספר יותם, קצין בשריון במלחמת יום הכיפורים שגם הצטיין בקרב מפתח קריירה צבאית ומתקדם מהר לתפקיד מ"פ, מג"ד, מח"ט וסגן מפקד אוגדה. תוך כדי מסלולו הצבאי הוא נושא לאשה את סמלת החינוך מבית הספר לשריון בו שירת תקופה קצרה כקצין הדרכה ונולדים להם שני ילדים. יותם כפי הנראה כמרבית אנשי צבא הקבע נקרע בין חובתו הלאומית בשרות הצבאי ותחושת השליחות החזקה המפעמת בו לבין חיי המשפחה שאינם. אשתו שבעלה נשוי לצבא מגדלת כמעט לבד את ילדיהם, מנהלת את משק הבית בצורה עצמאית ומשדרת לו במשך השנים את הקושי שלה בחיים מסוג זה.
23/05/2013  |  עפר דרורי  |   ספרים
כשמיקה עלתה לכיתה ג', ההורים שלה החליטו לעזוב את העיר ולעבור למושב. מיקה חוששת מהמקום החדש שבו אינה מכירה אף אחד. אומנם ילד אחד, יובל, מתיידד איתה מייד, אבל מה שהופך אותה לאחת מהחבר'ה, הוא מעשה גבורה קטן.
23/05/2013  |  ציפי לוין  |   ספרים
"פרויקט רוזי" הוא אחד הרומנים המדוברים של השנה החולפת במו"לות העולמית. הוא כבר קוצר שבחים באוסטרליה, ארץ מולדתו של המחבר, וכן באנגליה בה ראה אור בימים אלה. באוקטובר עתיד לצאת בארצות הברית (בהוצאת "סיימון ושוסטר"). הוא נמכר עד כה ליותר מ-35 מדינות, גרף מקדמות בסך של יותר ממיליון ליש"ט, ועתיד להפוך לסרט עתיר תקציב על-ידי תאגיד הבידור הענק Sony Pictures שרכש את זכויות ההסרטה. את התסריט יכתוב המחבר גרהם סימסיון.
20/05/2013  |  ציפי לוין  |   ספרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il