|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

מו"מ שאינו נושא בשורה

המשא-ומתן עם הפלשתינים לא יביא את הבשורה. התהליך לא יתקדם, מכיוון שעל כל שני צעדים קדימה יהיה צעד וחצי אחורה תחזית אסטרולוגית שבועית: 2.8.13-26.7.13
26/07/2013  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   ישראלי-פלשתיני   |   תגובות
אבו מאזן. יעשה שימוש בכפל לשון [צילום: פלאש 90]

בתקופה הקרובה אין כוכבים במזלות אוויר, לכן ייתכן שהמילים לא קולחות בקלילות, ואם תרצו לבטא את רגשותיכם תתקשו לזרום בטבעיות. מצד אחד תתעורר התלהבות שתביא איתה הסקת מסקנות טרם עת לצד מעשיות המודעת למגבלות שיש בחיים. אולי מצבים שיכולים גם להביא לתוצאות מביכות. במהלך היום, יום שישי, 26.7 תרגישו את הקונפליקט בין האידיאל הרומנטי ובין המציאות העניינית. גם בתחום הפיננסי שימו לב שלא נכנסתם לאשליות. הימנעו היום ממפגש ("דייט") רומנטי חדש, או להתחייב למשהו שכבר קיים בחייכם, בעיקר אם יש לכם ספקות. מחר יהיה קל יותר לשפוט מערכות יחסים או לקבל החלטה רצינית שתשרת אתכם בעתיד.

החשיבה החלה להתבהר בהדרגה (אחרי שגם הצל של נסיגת מרקורי הסתיים) ועוזרת לנו להתמודד עם אתגרים מנטאליים, בלי מהמורות יחסית. יש יכולת לבחור את החזון האישי כדי להתחיל יוזמה חדשה ואובייקטיבית בתוך מסגרות יותר ברורות. תוכלו לחשוב על השקעה חדשה, תרגישו שהאנרגיות האישיות מתחזקות. התנועה של כולם תואץ קדימה בהדרגה ותעזור לפתוח דף חדש. דלתות חדשות ייפתחו בפניכם ליוזמות חדשות, הזדמנויות חדשות. חלק ממה שיקרה יעורר גם "בלגן", שגם הוא יעזור לכולם, מאחר שאנחנו בתהליך שינוי והתפתחות לקראת חיים טובים יותר, שלנו ושל אחרים. היו בקשר עם עצמכם, הביטו פנימה, הקשיבו גם לקולות היקום. חלק מהשינוי יבנה את היסודות הקשורים לעתיד על חשבון מה שהיה לאחרונה ומסמל הינתקות הדרגתית גם מהעבר.

המארס העובר במזל סרטן, משנה את רגשותיו בלי כללים וגבולות, מאחר שהוא ימשיך אחרי 4.8 לאורך זמן בלי תמיכה.

מבנה הכוכבים ב-T בין 1.8-26.7 יביא להתעוררות "מזג אוויר" אינדיבידואלי, בלי שליטה. היו זהירים עם מכשירי חשמל, עם טכנולוגיה אלקטרונית שעלולה להתקלקל, אם זה בנהיגה או בהתעסקות בכל מכשיר. במהלך ה-2.8-1.8 כדאי לפגוש את האדם שעוזר לכם לתכנן את המהלכים הפיננסיים בהווה ובעתיד. התוכניות הקשורות לנושאים פיננסיים יהיו ברורות, רווחיות ומשתלמות. (לפי הדיווחים בתקשורת, 1.8-31.7 יהיו הימים בהם יצביעו על תקציב המדינה.)

אני חוזרת על מה שכבר נכתב כאן כדי שתישארו ערים לרצועת הזמן 26.7 עד לאחר 1.8, זו הדורשת זהירות גדולה. קל "לחטוף", הכעס והמתח בולטים, והיזהרו מוויכוחים וממריבות! אם האדם מולכם מחפש מלחמה יהיה קשה להתחמק מההתפתחות, עם כל המשתמע מכך. בתאריכים האלה, הנפיצות חזקה יותר, הטמפרטורה של כל אחד משתנה כהרף עין. על-פי רוב, זו התחממות שאינה קשורה למזג אוויר הקיצי. מומלץ לקחת מרחק-ביטחון יומיים לפני וגם אחרי, מאחר שהכוכבים יכולים להשפיע כבר "בדרך" למנעד המדויק. אלה ימים שתאונות ממתינות בפינה. התעסקות עם מכשירים חדים, מכשירי חשמל ומנועים תדרוש מיומנויות מקצועיות. אל תתחכמו. בנוסף, המתחים חזקים וזהירות היא מילת המפתח. אל תצאו לפגישות שמשמעותן "לאבד את הראש" בשתייה, כי אין לכם שליטה, ועם תוספת של "משהו", הכל יכול להיות. היו זהירים!

האווירה האלימה בכל מקום תקבל "סטרואידים". בימים הקרובים, נסו להימנע מהערות עוקצניות, גלו איפוק השבוע, כדי למנוע פגיעות, לשמור על עצמכם ועל היקרים לכם. מילה היוצאת מהפה, לא ניתן להחזירה.

הימים האלה עלולים להיות גם לא קלים בזירות בינלאומיות, בעיקר במקומות בהם יש מתחים, איבה ואי-שקט בגבולות.

מסקנה אסטרולוגית: מי מכם שעקב אחר הבחירה של הרבנים הראשיים, שם לב שהבחירות היו בזמן ירח בטל. המשמעות הייתה שלא יכול להיות שינוי באופי ההנהגה. לכן ביום כזה, היה קרב אבוד של הציונות הדתית להביא לשנות את הסטאטוס קוו. נקווה שעתה יחזרו המידות הטובות לדבריהם ולהתנהגותם של הרבנים - והמבין יבין.

השבוע...

26.7 [י"ט באב] המשיכו היום בשגרה. זיכרו שהירח בטל כל היום עד 00:29 אחר חצות. אם החלטתם להזמין את המשפחה, אל תפתיעו עם מאכלים חדשים שבני המשפחה או החברים לא מכירים. חבל על העבודה שתשקיעו. כל ניסיון להפתיע עלול לאכזב אתכם ואת אלה בסביבתכם שאכפת להם.

27.7 [כ' באב] חוסר השקט ישפיע, הצורך לשנות מצבים, להרגיש עצמאיים. תנו לקולות הלב להנחות אתכם. הבעיה שהביקורתיות תשפיע ומילים עלולות להשפיע על דרך החשיבה שלכם גם בתוך מערכות יחסים, נסו להימנע מחשדנות שעלולה להביא לעימותים מיותרים.

28.7 [כ"א באב] הירח בטל היום משעה 05:19 לפנות בוקר עד למחרת, יום שני, בשעה 07:43 בבוקר. יש רצון טוב וסבלנות. שימרו על מערכות יחסים בעיקר בתוך המשפחה, והמשיכו בשגרה.

29.7 [כ"ב באב] זה יום בו שקט פנימי יעזור לכם להתמודד עם מטלות שונות שקבעתם לעצמכם כיעדים מעשיים.

30.7 [כ"ג באב] יהיה לכם קל לבנות מערכות יחסים אישיות או עסקיות, או יותר נכון לשפר אותן. התקשורת תהיה במיטבה ותוסיף ביטחון ושמחה בכל מפגש לאורך היום. הירח בטל משעה 18:57 בשעות הערב עד למחרת יום רביעי בשעה 18:42 בערב.

31.7 [כ"ד באב] היום הירח בטל עד שעות הערב. העולם הרגשי מנוטרל. תרגישו שאתם מגוננים, גם אם אתם אנשים סבלניים תרגישו שאתם לא מצליחים להיות ממוקדים. בערב, אחרי שעה 18:50, הנטייה לרכילות וביקורת תתנחל בתוך השיחות.

1.8 [כ"ה באב] תרגישו שקל לכם להתבטא, לחפש דרכים יצירתיות להביע אהבה לבני המשפחה ולילדים. ייתכן שמאבקי כוח יתעוררו בשעות אחר-הצהריים והחוכמה תהיה למצוא את שביל הזהב בכמה מחוות נחמדות. הירח בטל מהיום משעה 19:49 עד שבת בשעה 07:30 בבוקר.

2.8 [כ"ו באב] היום כל היום הירח בטל, נסו להמשיך בעניינים שגרתיים, בלי להתחדש בשום דבר. הרגשות חזקים, יום טוב לבלות עם המשפחה.

כלכלה ושווקים

השבוע אנו צפויים לשינוי מגמה, מצבי הכוכבים עלולים לגרור חוסר שליטה עם כל המשתמע מכך. בין 26.7 עד 1.8, כוכב מארס ידליק את הצמד חמד אורנוס ופלוטו. ההשפעה הזו תורגש בכל המישורים, גם בסיטואציות גיאו-פוליטיות; מצבים נפיצים ואלימים במקומות שונים בעולם שיסלימו וישפיעו גם על מצב השווקים.

מחשבה אסטרולוגית

אנו שומעים על מלחמת התרבות שקיבלה גוון גזעני, שהתעוררה בארצות הברית בעקבות הזיכוי של ג'ורג' זימרמן מהרצח של טרייבון מרטין. למעשה, המשפט והתוצאה הראו שלמרות ההתפתחות הגדולה מאז המחאות והמהפכות של שנות השישים שם נגד הגזענות, יש עוד הרבה מה לעשות. שנות השישים התאפיינו לאורכן בצמידות של אורנוס/פלוטו, שהשפיעו בין השאר על שינוי החוקים ושוויון זכויות האזרח, לכל האנשים, בכל המקומות ובכל הצבעים, בעיקר אחרי רצח ד"ר לותר קינג. עתה, כשאותו צמד כוכבים פועל, הנושא צף ועולה לדיון שם, עדות לכך שהמתח בין האמריקנים ובין האפרו-אמריקנים ממשיך לבעוט מתחת לשולחן. יש להם עוד מה לעשות שם בנדון...

אצלנו

בעקבות החלטות האיחוד האירופי ב-18-19.7 וההסכמות להיכנס למו"מ עם הפלשתינים ביוזמת ג'ון קרי, תזכורת מרשימה שהופיעה בתאריך 5.7: "למעשה, עד תחילת 2014 לא נראה שינויים דרמטיים. אחר כך תהיה עשייה חיובית. לממשלה יהיו החלטות שתקדם (4-10), למרות ההשפעות החיצוניות (העולם) שתהיה בהן אווירה של אובדן פרופורציות (1-7) על המדינה שלנו יהיה להתמודד עם מקור לחץ וקושי (2-8), בלי לשנות את דרך ההתנהלות המקורית. כך שצפויות טלטלות בגלל גורמי חוץ, 'הזדמנויות שבאות והולכות'. הכל יהיה דינמי, לטוב ולרע. הניסיונות לשנות לא יהיו תכליתיים. התוצאה תהיה בהוכחה שהממשלה בוחרת בדרך הנכונה, המותאמת למציאות שלנו (4-10) ועדיפה על היענות ללחצים מבחוץ. מאביב 2014 תהיה תקופה בה ההנהגה והמדינה יוכלו לעצב את המציאות כפי שאנחנו חושבים שהיא נכונה, גם מול הלחצים החיצוניים, ובפועל, לנקוט גישה שמרנית יותר, כדי לשמור על הקיים".

כמו-כן גם בשבוע שעבר, נכתב כאן שלהצהרת האיחוד האירופי תהיה השפעה זניחה. ועובדה שרק בימים האחרונים פורסם שאירופה העניקה הרבה מענקים למימון מחקרים של צעירים בישראל. בהולנד כבר הודיעו כמה רשתות שיווק שאינן מתכוונות להחרים מוצרים המגיעים מעבר לקו הירוק. אולי אצלנו הכותרות בנושא קצת מוגזמות ונותנות להצהרה שלהם נפח חסר פרופורציות?

ועל המו"מ בין מדינת ישראל והרשות הפלשתינית: האופוריה זמנית. כוכבים על ציר 1-7, מעידים על מצבים שאין עליהם שליטה, הכל פתוח, והמשמעות היא שאין תנאים מוקדמים. במהלך 2014, עם הכוכבים על ציר 4-10, יהיה צורך להפריד בין עיקר לטפל בתהליך קבלת ההחלטות. הכירון (1-7) יחדד את הקונפליקטים, יעלה מיד את הנושאים שאין עליהם פשרה. לכן הצוותים יגיעו מהר יותר לצמתי החלטה ויצטרכו לחשוב מה אפשר ומה אי-אפשר לקבל. המסקנות שיקבלו, יגבשו את הדרך שהמדינה תבחר בה להתקדם עם השלכות ארוכות טווח.

האשליה תתנפץ בכל הקשור להסכמי קבע, יתקשו לגבש הסכם שיש לו תוכן עם הנפטון על ציר 1-7, הסכמי ביניים אולי, כאלה שיהיה צריך לבחון כל פעם מחדש. החשש הוא שהחתירה לפתרונות קבע לא תישא פרי, ובמקום תביא תסכול וחלילה אלימות.

ההורוסקופ לכניסתו הרשמית של אבו מאזן לתפקיד ב-15.1.2005, עם כוכב פלוטו על ציר 1-7, יש מצג שווא, "הכל בסדר". כשאבו מאזן יקבל תמיכה, תהיה זו ברירת מחדל ועם הכוכבים על ציר 6-12 הכל דיבורים, הוא לא יחתום. מקבץ כוכבים נוסף ומורכב מציג, שהתהליך לא יתקדם בגלל שעל כל שני צעדים קדימה, יהיה צעד וחצי אחורה, ומול ההצהרות שישמיע כחדשניות לאוזניים מסוימות (אורנוס על ציר 3-9), בפועל הכוכבים מציגים שהוא משתמש בכפל לשון (6-12). הוא יגיב לסיטואציות וישמיע לכל צד (כדרכו) את מה שהוא רוצה לשמוע ויפגין חוסר עקביות. אפשר גם להבין ממצב הכוכבים המתפתח, שאבו מאזן עם האידיאולוגיה שבה הוא דבק (פלוטו על ציר 6-12), לא יוכל להתקדם להסכם או לפשרה, אבל ברמה של הצהרות הוא "יספק את הסחורה", כשפועל לא ישנה את עמדותיו.

שילוב בין מפת ההשבעה של ראש הממשלה בנימין נתניהו ומפת הכניסה של אבו מאזן לתפקידו, מציגה את האינטרסים המנוגדים חד-משמעית. כך שהמציאות לא תאפשר מימוש הסכמות, כל דינאמיקה שתעזור להגיע להסכמה, הסביבה לא תאפשר את מימושן. אנחנו נהיה עדים לניסיונות חוזרים פעם אחר פעם גם אחרי שהשיחות יתפוצצו פעם אחר פעם. התוצאה, במידה שתהיה הצהרה, תישאר "אות מתה". לא יהיה מימוש.

המפה של מדינת ישראל עם הרשות הפלשתינית (לפי הצהרת ערפאת ימ"ש ב-1988 באלג'יר), מבנה הכוכבים יציג הסכמות לטווח קצר, ואחר כך התמוססות. משהו יקרה...

"כשאדם אומר שהוא מסכים באופן עקרוני לאיזה דבר, הוא מתכוון לומר שאינו חושב להוציאו אל הפועל" [ביסמארק].

תאריך:  26/07/2013   |   עודכן:  26/07/2013
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ישראלי-פלשתיני
לא ייאמן כיצד רק ההצהרה על חזרה לשיחות בינינו לבין שכנינו גרמה להיסטריה בקרב עיתונאינו החרוצים, שחשו את משק כנפי ההיסטוריה בדרך לעשיית שלום בין-גלקטי עם חמולת רמאללה. אממה, אליה וקוץ בה; עם הדיבורים על הֶסדר, שבה ועלתה ההצעה למשאל עם.
26/07/2013  |  דרור אידר  |   כתבות
השר וראש הממשלה ג'ים האקר, המנכ"ל ומזכיר הממשלה סר האמפרי אפלבי, ראש הלשכה ברנרד וולי - כולם רלוונטיים כיום כפי שהיו לפני שלושה עשורים, לא רק בבריטניה אלא גם בישראל
26/07/2013  |  איתמר לוין  |   מאמרים
ראש הממשלה בנימין נתניהו הביע תקווה (יום ה', 25.7.13) כי למאמץ נחוש מצד הפלשתינים כדי להשיג תוצאות משמעותיות בסבב שיחות השלום, שעשוי להתחיל ביום שלישי הבא בארצות הברית.
25/07/2013  |  עופר וולפסון  |   חדשות
המאבק החברתי - הפלטפורמה להשגת מטרות מדיניות
25/07/2013  |  מתי דוד  |   מאמרים
כדאי לברק אובמה לחזור לספר הקלאסי בן המאה ה-16; אולי הוא יבין את חובתו כנשיא של מעצמת-על וילמד שפציפיזם הוא מותרות שמושל אינו יכול להרשות לעצמו וגם כמה הערות על חיזבאללה
25/07/2013  |  אריאל י. לוין  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il