|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

שיווק שותפים - איך להתחיל?

החלטת לאחר התלבטויות רבות ובדיקות מקיפות לפתוח בדרך חדשה של יזמות אינטרנטית ולהירשם כשותף לאחת מתוכניות השותפים? בכך ביצעת את הצעד הראשון בכיוון הנכון ליצירת תזרים הכנסה שוטף ועצמאות כלכלית
07/10/2013  |   יואב לוין   |   כתבות   |   תגובות
שותפות עסקית-שיווקית [צילום: פלאש 90]

אם גם אתם שוברים את הראש מאיפה להביא את 500 השקלים בשביל לשרוד איכשהו את החודש, איפה למצוא עבודה או הכנסה נוספת, אז במקום לבכות על הטייקונים שחונקים, המעסיק שמשלם מעט מדי ודורש יותר מדי, הינה הצעה מפתה שלא תוכלו לסרב לה: שיווק שותפים מציע לכם את האפשרות ליצור בהשקעה מינימלית - אפסית הכנסה ורווחים בעסק אינטרנטי בעבודת שיווק מהבית. איך להרוויח הרבה כסף, להגיע לעצמאות תעסוקתית ולצאת לעצמאות כלכלית, שתכניס לכם יותר מ-500 השקלים עליהם חשבתם!

כולנו יודעים מהו עסק, כולם יודעים, שכדי להתקיים חייב העסק למכור משהו, שירות או מוצר או שניהם גם יחד. עד כאן זה קל וברור. אך מה קורה לאחר שהבנו את כל אלה. כאן מגיע השלב היותר קשה. על-מנת למכור או לתת שירות, חייב העסק כלים, וגם ידע, המון ידע. בנוסף לידע, הוא חייב, טקטיקות, אסטרטגיות בתחום השיווק ועוד כלים רבים ומגוונים.

במיוחד כיום, כשאוטוסטראדת המידע לא רק גדלה, ומוסיפה מסלולים ללא הרף, אלא גם כאשר עולם האינטרנט גדל ומשתכלל ללא הרף. רבים נכשלים בדיוק במקום זה, שכן אלו הם הכלים בארגז, שחסרים להם על-מנת להצליח. הרבה פעמים היזם דומה לאותו איש מלאכה, שמכיר רק כלי עבודה אחד, נניח לצורך העניין פטיש, וכל בעיה נראית לו כמו מסמר. עד כאן דיברנו למעשה באופן כללי על כל עסק, אך כיצד זה מתקשר באופן ספציפי לתחום השיווק?

שיווק שותפים (Affiliate marketing) היא צורה של שותפות עסקית-שיווקית בין עסקים לבין שותפים בקידום המכירות, בה השותפים לקידום המכירות אחראיים למשיכת לקוחות אל אתר העסק באמצעות מגוון רחב של כלים. המוכרים בהם יותר הם קידום אתר העסק ותכניו במנועי החיפוש (SEO), או לסירוגין העלאת באנרים ופרסום לינקים, שיווק אתר העסק במנועי החיפוש (SEM), שיווק אתר העסק בדואר האלקטרוני ועוד. השותפים לקידום המכירות מקבלים עמלות על כל פעולה אותה מבצעים הלקוחות שהביאו אל אתר העסק (למשל קניית סחורה, מילוי טפסי הרשמה באתר, צפייה בכמות מסוימת של דפים, וכדומה). בצורה זו במסגרתה מוכר חוסך בעלויות הפרסום על-ידי כך שהוא מבצע מיקור חוץ לנושא זה למפרסמים, תמורת עמלות פרסום.

זאת ועוד, בעולם המורכב של היום, השיווק כולל מגוון רחב של פרמטרים, וסט כלים רחב עוד יותר, הכולל בתוכו גם תת סט של כלים, שמתוקף תפקידו מתמחה ומעמיק את אופן פעולתו של הסט כולו. וכך, בנוסף לקידום אתרים מסורתי, מתווספים דיסציפלינות חדשות, כמידענות, עריכת תוכן, מודיעין תחרותי, שיווק גרילה, יחסי ציבור באינטרנט ועוד. מעבר לכך, בגלל אופיו האינטרדיסציפלינארי והרבה תחומים של שיווק השותפים ושיווק בכלל, קיים גם הצורך לשלב בין הכלים השונים, הן באופן שיעצים כל אחד מהכלים בפני עצמו, גם את שיווק השותפים בכללותו. מגמה זו היא גם פועל יוצא של עולם השיווק הדינמי, כפי שתיארנו למעלה, ומן ההתפתחויות השונות. בעולם משתנה תדיר ההיאחזות בתחום צר, ובניסיון להתקבע על דבר מסוים, נדונה מראש לכישלון; הדרך להתמודד עם השינוי אינה עוברת בניסיון להיאחז במשהו מוצק שאינו קיים, אלא לזרום עם השינוי ולהיפתח אליו, כפי שזה עתה הסברנו.

שיווק שותפים (תוכנית שותפים) קיים בכמה פרמטרים

הפרמרטר הכי נפוץ היום הוא עולם הסלולר, שיווק בסלולר הוא אחד התחומים הכי מתפתחים והגדלים בקצב מדהים כיום בכל העולם, רמת החיפוש עולה מיום ליום, אך המחירים בפרסום הסלולרי עדיין נמוכים ביחס לשוק. באתר זה נמצאים מיטב הצעות השיווק הסולריות והמחשב ממבחר תוכניות השותפים שקיימות היום בשוק הישראלי ובעולם. זאת ועוד, כיאה למיקומו וחשיבותו של שוק הסלולר, המובייל והאפליקציות, דווקא בתחום זה קיים מגוון כלים וסט רחב במיוחד, שיכול לענות על צרכי השיווק תחום מתקדם ומפותח כמו השוק הסלולרי. שניים מן הכלים הכבדים הם השילוב שבין קידום אתרים ותכנים קלאסי ובין המודיעין התחרותי ובינם לתחום שיווק הגרילה. רבים אינם הפנימו עדיין את גודל החשיבות של שיווק מוצלח מעין זה. כך או כך, לנו יש את הכלים, הידע והניסיון לבנות תוכנית שיווקית מוצלחת, הלוקחת ומביאה בחשבון את כל פרמטרים, ובכך בונה תוכנית שיווקית איכותית ומוצלחת.

תוכנית שותפים - איך להתחיל?

ובכן, החלטת לאחר התלבטויות רבות ובדיקות מקיפות לפתוח בדרך חדשה של יזמות אינטרנטית ולהירשם כשותף לאחת מתוכניות השותפים? בכך ביצעת את הצעד הראשון בכיוון הנכון ליצירת תזרים הכנסה שוטף ועצמאות כלכלית.

מנגד, אם לא עסקת בתחום זה בעבר, סביר להניח שתמצא את עצמך תוהה "מהו השלב הבא?". כאן תמצא, שהדבר מצריך ביצוע פעולות רבות, ושלמעשה אין חוקים מוגדרים לתחום עיסוק זה. במדריך מקוצר זה ננסה להנחות אותך בשלב ביצוע רשימות בדיקה מסודרות, ונציע סדר פעולות מובנה, כמו גם שיטות ופרקטיקות לשיווק, על-מנת שתצליח להפיק את המיטב מתוכנית השותפים אליה נרשמת.

הכרת המוצר

הכרת המוצר אינה הכרחית, אבל יכולה לסייע רבות. הרעיון העומד בבסיסו של שיווק שותפים הוא המודל של המלצה מפה לאוזן (WOM) עליה ניתן לסמוך באופן אישי, בניגוד למנגנון פרסום משומן היטב העלול ליצור רתיעה והצבת חסמים נפשיים בין הלקוח המתעניין לבין המוצר. לכן - המלצה שתוכל להתבסס על מידע עובדתי וניסיון אישי תשפר את סיכויי השכנוע ותגביר את הרושם החיובי שנוצר אצל הלקוח הפוטנציאלי. דבר זה מעלה בתורו באופן ניכר את סיכויי השותף לקבל עמלה על עסקה מוצלחת.

מומחי תוכניות שותפים רבים ממליצים לקנות את המוצר או להשתמש בשירות במשך תקופה מסוימת, כדי לצבור רושם אישי וידע שיספיק כדי לענות על כל שאלה של לקוח פוטנציאלי.

לדוגמא, אם אני מקבל אחוזים על מכירת מכונות כביסה, אראה אמין יותר אם אוכל להעיד שאני בעצמי מכבס רק במכונה כזאת, שאני מרוצה מהתפקוד שלה ונהנה מיכולותיה שאין למוצרים מתחרים. ככל שהתחרות גדולה יותר, כך גם גדל הסיכוי ששותף של חברה מתחרה יחזיק ביכולת לענות על שאלות לגבי המוצר, מה שעלול להטות את הכף לטובת מתחרה.

בניית תוכנית עבודה

מן הסתם, עבודה עם תוכנית שותפים יכולה להתבצע במספר אופנים, החל מתחביב לשעות הפנאי ועד לעבודה במשרה מלאה ו/או הקמת עסק לכל דבר ועניין. רצוי להגדיר מראש תוכנית עבודה אליה יש להיצמד, במידת הצורך גם ברמת כתיבת תוכנית עסקית, וכזו שתכתיב את כל שלבי הפעילות העסקית במסגרת התוכנית.

ישנם מספר גורמים עליהם יש לתת את הדעת מראש:

  • הקצאת זמן קבועה
  • בניית לו"ז פעילות
  • החלטה על מהלכי פרסום
  • תזמון תקשורת מול לקוחות
  • גורמים נוספים, התלויים בתוכנית השותפים הספציפית.

דוגמה לתוכנית עבודה: נניח שהקצינו לתוכנית השותפים שעתיים יומיות, בין 18:00 ל-20:00. שעה ראשונה תוקדש תמיד לתקשורת עם לקוחות מתעניינים קיימים (פוטנציאליים) ואילו בשעה השנייה נעבוד על גיוס לקוחות חדשים. במסגרת גיוס הלקוחות החדשים, בימי ראשון ושלישי נדאג לנסח פוסט לבלוג העוסק בפרויקט, בימי שני ורביעי נשקיע את הזמן בפורומים וקהילות. את יום חמישי נקדיש לתהליך פרסום ממומן, ניהול קמפיין ועיצוב באנרים פרסומיים. תוכנית עבודה דוגמת זו, מהווה למעשה עוגן מחייב, ולכן קל בהרבה לפעול על-פי הלו"ז הקבוע ולא להתפזר על-פני תחומים רבים - שחלקם לא מסייעים לתהליך בשום צורה ואופן.

אמצעים לשיווק בתוכנית שותפים

קיימים אמצעים רבים לפרסום מוצר, על אחת כמה וכמה בעידן האינטרנט. כבר לא נדרשת השקעה ראשונית או קשר מקדים כלשהו לחברה מסוימת כדי להתחיל להרוויח מתוכנית השותפים; למעשה מספיקה השקעת זמן כמו גם מחויבות והתחייבות לעשות זאת. כדי שתוכל לדעת ממה להתחיל, אספנו עבורך מספר רעיונות שיסייעו בכך.

עבודה עם בלוגים

בלוגים הינם אמצעי מעולה לפרסום מוצר או שירות. היום ניתן לפתוח בלוג בחינם בלחיצת כפתור, וקיימים מספר פלטפורמות המאפשרות הקמת בלוגים מקצועיים, חלקם ברמת אתרים לכל דבר. מכיוון שמדובר בתוכן המיוצר על-ידי גולשים, מנועי החיפוש השונים מעדיפים להתמקד בתכנים מקוריים מעין אלו, בניגוד לתכנים מסחריים שבלוניים. בגוגל אף קיים כלי ייעודי לחיפוש בבלוגים - דבר המצביע על המשקל הרב המיוחס להם.

בשלב הבא, פתח בלוג או בנה אתר באחד מן הפלטפורמות הייעודיות, המציעות שירות חינם. אתר או בלוג מעין זה יתמקדו כמובן במוצר אותו ברצונכם לשווק. עדכן את הבלוג בצורה קבועה (כפי שפורט בסעיף הקודם - פעם או פעמיים בשבוע) והקפד על תכנים מעניינים המפרסמים את המוצר. שימו דגש על כתיבה איכותית, הימנעו מהצפת הטקסטים במילות מפתח - זכרו שאתם כותבים לבני אנוש, ולא למכונות - והקפידו על איזון נכון בין הוספת מילות מפתח לבין כתיבה איכותית ויוצרת. קחו בחשבון גם את העובדה, שבעזרת האלגוריתמים הייחודיים שלו גוגל מסוגל להבחין בחוסר איזון מאין זה ולהוריד אתכם בדירוג, אם כתבתם בצורה שבלונית. בלוגים רבים התחילו פשוט כך, ומהר מאוד הפכו למובילי דעת ולאתרים מובילים בתחומם - כך שלהשקעה בבלוג ישנם יתרונות נוספים מלבד מאמצי השיווק. במידה והנכם כבר מפעילים בלוג בעל כמות קוראים קבועה - התייחסו למוצר. דעתכם עקרונית לקוראי הבלוג והם ישמחו לקבל המלצה למוצר שיכול לענות על צרכיהם, כך שכולם מרוויחים.

ישנן תוכניות שותפים המציעות הנחה ללקוחות המגיעים דרך שותפים, כך שזהו תמריץ נוסף - ודאי נתקלתם בטקסט הנראה כך בסיום פוסט בבלוג: "הנחה מיוחדת לקוראי הבלוג! השתמשו בקופון XXXX בעת הרכישה או לחצו על הקישור המצורף": זוהי תוכנית שותפים בפעולה.

פרסום בפורומים

גם תחום זה אינו דורש השקעה כספית כלשהי, אך פה יש לנקוט במשנה זהירות. אין מדובר בבלוג, כך שהפרסום מתבצע ב"מקום של מישהו אחר" ויש לבדוק אם הוא מקבל זאת או אוסר את הפרסום. ישנו גבול דק בין המלצה לספאם, לכן יש להקפיד לפרסם אך ורק כשזה רלוונטי ואין מדובר בהודעה הראשונה שפרסמת באותו פורום.

מן הסתם, אם מדובר במשתמש אשר מפרסם על בסיס יומי, עונה על שאלות ומהווה עמוד תווך בקהילה - המלצתו תיחשב כראויה יותר, גם אם יש לו רווח ממנה. מצד שני, אם לאחר הפרסום ייעלמו עקבותיו של הכותב, הדבר יגרור תגובה שלילית ואף אנטגוניזם כנגד המוצר. לכן מומלץ לבחור קהילות הקרובות לתחום בו המוצר נמצא ולהפוך למשתמש פעיל ובר סמכא, כך שקיומה של אג'נדה פרסומית תהא גורם משני בהתנהלות בפורום. אחוזי ההמרה צפויים להיות גדולים יותר, היות שסביר להניח שהמלצה של גורם מוסמך על מוצר כלשהו תוביל לרכישתו על-ידי הלקוח בסופו של דבר.

שיווק קונבנציונלי

היות שבתחום האינטרנט עסקינן, אפיק השיווק הקונבנציונלי בהקשר זה הינו פרסום ממומן במנועי חיפוש. כבר הוכח אינספור פעמים כי שיווק באינטרנט עובד ומביא לתוצאות, עקב היכולת למקד אותו ולשלם עבור תוצאות בשטח. אומנם כאן תידרש השקעה כספית, אך עלויות הפרסום לרוב נמוכות בהרבה מרווחי השותפות - והרווח הנקי משולשל לכיס השותף. לצורך הדוגמא, אם אנו מקבלים תשלום בסך 50 שקלים על כל לקוח שרוכש את מוצר החברה המפעילה את תוכנית השותפים, יצרנו קמפיין פרסומי בו לחיצה עולה שקל אחד וגילינו שאחד מ-10 מתעניינים אכן רוכש מוצר, הרי שהשקענו 10 שקלים והרווחנו 50 - מדובר ברווח של 40 שקלים.

במקרים רבים, עלויות הפרסום הינן נמוכות יותר, וקיימים כלים המאפשרים לבדוק תחרות על ביטויים שונים הקשורים למוצר. היתרון הבולט הוא שניתן לדעת בוודאות שהלקוח הפוטנציאלי המגיע אכן התעניין במוצר או בשירות - שכן המודעה הופיעה כתוצאה למילת חיפוש שנקבעה על-ידי המפרסם. דבר זה מגביר את הרלוונטיות של החשיפה ומגדיל את סיכויי ההמרה.

שיווק שותפים: כמה שלבים מעשיים

כפי שכבר אמרנו למעלה, שיווק שותפים הוא סוג של שיווק מבוסס ביצועים, שבו התגמולים של עסק אחד או יותר מועברים אל השותפים עבור כל מבקר או לקוח, שהובאו על-ידי מאמצי השיווק של השותפים של עסק הנ"ל.

בתעשיה ישנם ארבעה שחקנים מרכזיים: סוחר (ידוע גם בשם " קמעונאי" או "מותג"), רשת (המכיל הצעות לשותפים לבחירה וגם דואג לתשלומים), מוציא לאור (המכונה גם "השותפים"), ואת הלקוח "שיווק השותפים היא תוכנית פופולרית מאוד תוך יצירת יזמים מקוונים חדשים בכל יום. זו היא אחת הדרכים הקלות ביותר להתחיל להרוויח כסף באינטרנט. אם אתה מסתכל על הבלוג של העסק המקוון שלי אתה יכול לראות שיש לי בשימוש קישורי שותפים בכל רחבי הבלוג שלי, ויש לה את אחת מאסטרטגיות ההכנסה הפסיביות הטובות ביותר שאני משתמש בימים אלה יותר ויותר אנשים רוצים ללמוד על שיווק השותפים ואיך להרוויח כסף באופן הנוח ביותר.

יש אנשים שנראים כמחפשים את הדרכים הקלות ביותר תוך מציאת פתרונות להגדלת ההוצאות שלהם. אבל השאלה היא איך אתה יכול להרוויח כסף בקלות ובמהירות מסוגי טכניקות שיווק מקוון הללו?

התשובה הקצרה ביותר שאני יכול לתת היא: על-ידי מציאת נישה מושלמת ומתן פתרונות לנישה זו. בימים הראשונים, שיווק השותפים היה כמו הדרך לזהב, והיא הוכיחה את עצמה כדרך מצוינת לעשות כסף באינטרנט, ולכן עכשיו חלק מהבלוגרים המובילים נהנים מיתרונות של שיווק affiliate. עם זאת, אם אתה חדש בענף, זה עשוי לקחת קצת זמן, אבל עד מהרה אתה יכול להתחיל לראות את הצד הרווחי של העסק, אם אתה הולך בדרך הנכונה. אם יש לך כבר בלוג עם תנועת נישה עקבית, אז זה אידיאלי להציג את המוצרים של אנשים אחרים דרך הבלוגים ו/או המאמרים שלך או בכל דרך שהמוצרים שלהם יהיו חשופים לתנועה באינטרנט.

מה צריך כדי להצליח בשיווק השותפים?

הדבר הראשון שצריך הוא מחשב סביר וחיבור אינטרנט טוב וכמובן הזמן היקר שלך כדי לחקור את המוצרים על שווקים מקוונים כמו Clickbank, סקינדו הישראלי או וויסל. הייתי מציע לך להתחיל לעבוד עם וויסל או קליקאון, מאחר שאלו הם התוכניות עם המספר הגדול ביותר של מוצרים שאתה יכול לבחור במהירות ולהתחיל לפרסם לקהל היעד שלך. כמה שיותר תנועה תהייה לאתר האינטרנט שלך, ככה תוכל להרוויח יותר כסף.

עצה מהירה נוספת היא לדעת איך לבחור את המוצרים הנכונים ב-Clickback, קליקאון או בכל רשת שותפים אחרת. זכור כי שיווק שותפים הוא השתייכות בינך ובין חברה מסוימת. המוצרים או השירותים שלהם חייבים להיות ידועים לציבור באמצעות פרסום באינטרנט או קידום. אז אם יש לך לפחות 300 ביקורים ביום באתר האינטרנט שלך, שיהיה שווה ערך ותואם ליכולת שיווק השותפים שלך. אם אתה קורא את המאמר הזה, ברור שצריך להיות לך לפחות בלוג פעיל. אם עדיין אין לך, אז אתה צריך לפתוח בלוג או אתר אינטרנט קטן. זו תהיה הפלטפורמה המקוונת הראשונה שלך. אז תפסיק לקרוא עכשיו ולך לפתוח בלוג או אתר אינטרנט קטן.

שיווק שותפים וקידום אתרים

קודם צריך לקבל תנועה על-מנת למכור את ההצעה. עכשיו, יש דרכים לקנות תנועה, שזהו האופן שבו השחקנים הגדולים עושים את זה באינטרנט, היינו למכור מוצרי שותפים במאות אלפי דולרים. עם זאת, כדי להתחיל ולעשות קצת מזומנים ראשונים, אתה זקוק קצת לתנועה אורגנית וזה לא כל-כך קשה לבנות בלוג שימשוך 500-400 מבקרים כל יום. למד את התחום ותתחיל לקדם בעצמך. הוצאה כספית על קידום אתרים מקצועי אינה מומלצת לדעתי. ראשית, אתה תוציא כסף רב, אך תקבל מעט, אם בכלל, התחייבויות כלשהם מהחברה החיצונית. מצד שני, תחום הקידום יחסית קל ללימוד, ואם את משקיע כסף, השקע אותו בלימוד במקום לזורק כספים לריק.

אז מה צריך כדי לצלול אל עולם שיווק שותפים:
ללמוד, ללמוד ועוד פעם ללמוד!

להגיד את האמת, צריך הרבה, סבלנות, התמדה, נחישות ומסירות, וזמן כדי לחקור מה שמוכר באינטרנט ולקרוא קצת על המגמות. בנוסף, נסה לבחור נישה, שתיצור תהודה עם הצרכים והאינטרסים שלך. כך זה הרבה יותר קל להמשיך לעשות את מה שאתה עושה, כי אולי אתה תצטרך לכתוב על זה, אם אתה לוקח את שיווק methods.affiliate. זאת ועוד, מוכרים של מוצרים דיגיטליים, נותני שירותים למיניהם וכך הלאה, ישמחו לשלם לך בכדי להציג לראווה את מרכולתם באינטרנט, אם באמצעות הבלוגים, אתרי האינטרנט, והמאמרים שלך או בכל דרך שהמוצרים שלהם יהיו חשופים לקונים באינטרנט ולמבקשי פתרון מכל סוג שהוא.

שיווק שותפים: מילות סיכום!

המפתח להצלחה בשיווק שותפים הוא מציאת נישה נכונה שאתה אוהב, ומשיכה נכונה של התנועה כדי לראות את ההצעה שלך. שיווק שותפים הוא השתייכות בינך לבין ספקית פתרונות אינטרנט מסוימת או פשוט התקשרות עם עסק מסוים, עם המוצרים או השירותים שלו, שחייבים להיות ידועים לציבור באמצעות פרסומות באינטרנט או קידום.

אז סוף כל סוף, אתה מבין את זה. אם אתה רוצה, שפעולת שיווק השותפים שלך תצליח, אתה צריך נוכחות באינטרנט. כשהקומה הראשונה הזו תוקם, אז השאר יהיה הרבה יותר קל. ניתן להגיד שלאחר קריאת האמור לעיל, הקורא יכול להחשיב עצמו כבעל בסיס טוב להתחלה בתוכנית שותפים ולבצע את הצעדים הדרושים כדי להרוויח כסף. סקרנו שלבים להתחלה מוצלחת של שותפות וצוינו מספר דרכים יעילות מהן ניתן להתחיל בתחום זה. על הקורא מוטלת המשימה של ליישם את הידע הזה ולפעול לכיוון הגדלת ההכנסה ללא מאמץ. בהצלחה!

תאריך:  07/10/2013   |   עודכן:  07/10/2013
יואב לוין
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שיווק שותפים - איך להתחיל?
תגובות  [ 21 ] מוצגות   [ 21 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אסף321
10/10/13 10:18
 
אלונזו
21/02/19 21:50
2
דניאל2232
11/10/13 19:54
 
דוד123
8/08/17 13:26
3
223ניסים
4/02/14 15:05
4
מאמר מעולה
30/04/15 14:15
5
לאון
11/05/15 01:21
6
הפושטק
14/03/16 20:07
7
רון223
9/06/16 14:11
8
צחי רוזנטל
30/07/16 16:59
9
affiliator
1/08/16 17:31
10
איתן 1080
18/09/16 00:02
11
אורן חכמון
6/12/17 14:44
12
קורס-למתחילים
23/04/18 20:01
13
מיכל אורוביץ
21/05/18 02:00
14
אילן4fds
24/05/18 20:04
15
אדם שלום
8/08/18 17:28
16
נעם שי
3/09/18 16:16
17
שלמה101
21/04/19 08:01
18
מחם100
28/05/19 14:25
19
דור744
7/05/20 22:35
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ספרו של פרופ' אלכס צפרירי, חוקר ממכון ויצמן, נכתב נוכח ספרות שוחרי זכויות בעלי-החיים ומתנגדי שימוש האדם בהם. "הספר שלפניכם" הוא כותב במבוא "נועד למלא את החסר בתחום זה בעברית. מטרתו לסקור בפירוט היבט אחד בקשרי האדם ובעלי-החיים - השימוש בהם לצורכי ניסויים מדעיים בתחומי המחקר הביו-רפואי למיניו. אף שהשימוש בבעלי-חיים לצורכי מחקר ביו-רפואי הוא מן המצומצמים ביותר, כשלוש מאיות האחוז (0.03%), הוא המדובר ביותר והמותקף ביותר על-ידי הקבוצות המתנגדות לכל שימוש בבעלי-חיים" (עמ' 12).
07/10/2013  |  יוסי ברנע  |   כתבות
המבחן הגדול הראשון של המפקחת החדשה על הביטוח, דורית סלינגר, מגיע שבועות אחדים לאחר שנכנסה לתפקידה: בקרוב יהיה עליה, ככל הנראה, להחליט, האם לאשר לשתי חברות סיניות לרכוש-למעשה את השליטה על כלל, חברת הביטוח מספר 2 של ישראל.
07/10/2013  |  אלעזר לוין  |   כתבות
"הינשוף והחתלתולה" המועלה בתיאטרון הספרייה ברמת גן , מיסודו של בית צבי, הוא פנינה תיאטרלית עם ביצוע משובח של שחקנים.
06/10/2013  |  חיים נוי  |   כתבות
זאב ז'בוטינסקי קבע בשירו "שמאל הירדן" שארץ ישראל משתרעת על שתי גדות הירדן: "מִשְׂתָרַעֲת מִיָם יְשִימוֹנָה, וְהַיָּרְדֵן - בַּאֶמְצָע". כלומר - רוחב ארץ ישראל מתחיל מהים התיכון במערב עד ישימון המדבר במזרח, המהווה את גבול ירדן ועירק דהיום.
06/10/2013  |  זאב בן-יוסף  |   כתבות
מבין מסעדות הצמרת שפקדנו עד כה בעיר תל אביב שמורה בליבנו פינה חמימה במיוחד ל"תרנגול הכחול". עם "העסקית המפנקת" שלה, מדי יום שישי, לעת צהריים, היא מצליחה להפנט אותנו תמיד מחדש. מסתבר שיש בה, מלבד כל אבות המזון הדרושים, גם קולינריה לשמה, באווירה לבבית ושירות מעולה. בקיצור: קבלת-שבת למופת!
06/10/2013  |  ראובן לייב  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף ויריב לוין מפגין צביעות
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il