|   15:07:40
דלג
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

זילכה-כהן בודים ראיות ומשתמשים בגנב

יגאל זילכה ויוסי כהן ביצעו פשעים חמורים: גניבות, הונאה ומרמה, גלגול כספים שחורים, עבירות מין ועוד עכשיו, אחרי שנדחו על-ידי שלושה שופטים, הם מנסים לגייס את עיתון הארץ-דה-מארקר כדי שיסייע להם להשמיץ את הח"מ ובניסיון לכפות על News1 להפסיק החשיפות לצורך זאת הם לא נמנעים מבידוי ראיות ומשימוש בתצהיר כוזב ש"בישלו" יחד עם אלכס בלום שנתפס בגניבה ופוטר המשך יבוא
15/10/2013  |   יואב יצחק   |   תחקירים   |   תגובות
זילכה, כהן. כמו בארגון פשיעה [צילום: יוסי זליגר]

הפרקליט המקליט מבוהל ומפוחד
יואב יצחק
עו"ד יוסי כהן מנסה לעצור הליכי חקירה שכבר מתנהלים נגדו מצד רשות המיסים בעקבות החשיפות ב-News1 * יוסי כהן נהג להקליט ולצלם במשרדו הפרטי את שיחותיו עם לקוחות, כולל בכירים * בנסיבות אלה, כדאי ללקוחותיו הבכירים, ובהם: בנימין נתניהו, שרה נתניהו, לימור לבנת, סילבן שלום וחיים כץ, לבדוק האם יוסי כהן הקליט ו/או צילם ו/או תיעד שיחות רגישות שהם ניהלו עימו * המשך יבוא
לרשימה המלאה

זילכה-כהן - קשרים אסורים
יואב יצחק
יוסי כהן ושירלי זילכה פועלים כצמד * הם מפעילים משרדי חקירות ואלה עלולים לבצע האזנות סתר, פריצות לבתים, חדירות למחשבים ועוד * כדי למנוע גילוי הקשר אליהם משלמים השניים בכספים שחורים, במזומנים * כדאי לשניים ללמוד מניסיונו הרע של עפר נמרודי: כיצד נסחט על-ידי אותם חוקרים פרטיים שפעלו בשליחותו ומדוע נכלא בסופו של דבר * המשך יבוא
לרשימה המלאה

בחודשים האחרונים חשפנו פעולות עברייניות שביצעו עו"ד יוסי כהן, יגאל זילכה ורעייתו שירלי זילכה. דיווחנו על משרדי חקירות ששכרו כדי לפגוע בח"מ וכן על שורה של הליכים משפטיים שנקטו במטרה לעצור את הפרסומים נגדם. חשפנו שורה של עבירות פליליות חמורות ביותר שביצעו, לרבות: עבירות מס, מרמה והונאה, שיבוש מהלכי חקירה ומשפט, גניבת 128 מיליון דולר מקזינו פאלאס ברומניה (על-ידי זילכה), גניבת תכשיטים עתיקים (על-ידי יוסי כהן), עבירות מין (על-ידי זילכה וכהן), ניהול חשבונות ששימשו לכספים שחורים (זילכה וכהן), מימון רכישת נכסים ודירות בכספים שחורים (עו"ד כהן), קבלת כספים בשחור מלקוחות משרד עורכי הדין (עו"ד כהן), הקלטת שיחות עם לקוחות בלא ידיעתם (עו"ד כהן) ועוד ועוד ועוד.

בפרסומים ב-News1 עמדנו על אופי הפעולות שביצעו הנ"ל - כמו בארגון פשיעה. עמדנו על חומרת מעשיהם ועל הסכנות הנובעות מכך להם ולמקורביהם. הבטחנו להמשיך ולחשוף את הטעון חשיפה - גם אם כלי התקשורת האחרים נמנעים או נרתעים - בלא מורא מאיש. דבר זה העצים עוד יותר את פעולותיהם הפסולות והאלימות של האישים הנ"ל, במיוחד נגד הח"מ. כאילו אין דין ואין דיין. יודגש: זילכה וכהן פועלים באופן עברייני כדי להשיג לעצמם חסינות מחשיפת מעשיהם. מטרתם לא תושג.

גיוס גנב לעדות שקר

ברשימה שלהלן אנו מגלים כיצד ניסו עו"ד יוסי כהן, יחד עם יגאל ושירלי זילכה, לגייס עד שקר ולבדות ראיות. המטרה: שיבוש מהלכי חקירה ומשפט, וזאת בדרך של הכפשת הח"מ, כאילו קיבל כספים כהלוואות בסכום כולל של כ-200 אלף ש"ח מידיו של אלכס בלום, מנהל החשבונות האישי של איש העסקים משה בובליל, בעל השליטה בקלאב הוטל, תמורת כתבות מכפישות נגדם.

מיותר כמעט לציין כי דבר זה לא היה ולא נברא. השמצה זו מהווה עלילת דם, פשוטו כמשמעו, מתחילתה ועד סופה, תוך שימוש בגנב, הוא אלכס בלום, כפי שנבהיר בהמשך.

את השקר הזה מפיצים חברי כנופיית הפשע שלעיל, יחד עם גורמים נוספים. הם לא נמנעו מעשיית שימוש פסול ועברייני במידע הכוזב גם בדרך של העברת מסרים מאיימים אל הח"מ באמצעות עפר נמרודי, בעל השליטה בהכשרת הישוב. יוסי כהן, יגאל זילכה ושירלי זילכה מגלגלים הן בבתי המשפט והן בחוגים הקרובים אליהם את השקר המכוער, במטרה להטיל דופי בפרסומים בעניינם.

בימים האחרונים פועלים השלושה כדי למנף את כזביהם ולהביא לפרסום המידע הכוזב גם בכלי תקשורת. היעד שלהם הפעם: עיתון הארץ-דה-מארקר, באמצעות העיתונאי נתי טוקר. מיותר כמעט לציין: קבוצת הארץ לא עשתה מאומה בשנים האחרונות כדי לדווח על גניבות הכספים, על הכספים השחורים ועל הפשעים החמורים הנוספים שביצעו יגאל זילכה, יוסי כהן ואנשיהם. למעשה, מלבד News1 - שום כלי תקשורת לא טרח למלא את חובתו בסוגייה זו.

הניסיון להטעות את השופט
כהן. "בישל" תצהיר כוזב [צילום: יוסי זליגר]

יוסי כהן הינו עבריין כבד ואיש חסר-עכבות. באוגוסט 2013 הוא צירף לבקשה שהגיש לבית המשפט המחוזי מרכז "תצהיר", כביכול, מטעמו של אלכס בלום ובו הטיעון הכוזב הנ"ל. עו"ד כהן ביקש בדרך זו להשפיע לרעה על השופט אברהם יעקב, כדי להניעו להוציא נגד הח"מ ונגד News1 צו מניעה שיאסור פרסומים על עו"ד כהן, על שירלי ויגאל זילכה, וכן על שורה של אישים נוספים הקשורים עימם. כמו-כן חזר וביקש צו שיחייב הסרת הפרסומים בעניינו מאתרנו News1. השופט אברהם יעקב דחה את בקשתו ואף חייבו בהוצאות בסכום של 10,000 ש"ח.

בתגובה שהוגשה מטעם הח"מ ומטעם עיתונות זהב בע"מ (בעלת השליטה ב-News1) הוצגה תשובתנו להשמצה. הנה היא כלשונה (המבקש הוא: יוסי כהן; המשיב הינו: יואב יצחק) (ציטוט):

5. המבקש חותר לבצע "מקצה שיפורים" וגורר את המשיב, כמו גם את שופטי בתי המשפט, לדון שוב ושוב בדרישתו: להעניק לו חסינות מפני חשיפת מעשיו הבלתי חוקיים. המבקש הבהיר, הן במעשים והן בהצהרות בפני בתי המשפט, כי הוא יגיש שוב ושוב ושוב בקשות חוזרות ונשנות עד שישיג את מבוקשו: עצירת הפרסומים מצד המשיב ב-News1 והסרת הפרסומים שנעשו.

6. המשיב יטען, כי המבקש אינו נרתע מאיומים כלפי המשיב ומביצוע מעשים פליליים, כולל גיוס עדי שקר, וכל זאת כדי לכפות על המשיב להימנע מחשיפת מעשיו של המבקש וכדי להטיל דופי חמור במשיב ולפגום באמינותו ובמקצועיותו. לדוגמא: תצהירו של מר אלכס בלום שצורף לבקשת המבקש כנספח 15:

  • 6.1. מר בלום גויס על-ידי המבקש, בסיועה של שירלי זילכה (רעייתו של יגאל זילכה).

    6.2. התצהיר השיקרי שהוגש בשמו של מר בלום רצוף דברי בלע ועלילת דם נגד המשיב.

    6.3. המבקש מסתיר מבית המשפט כי מר בלום נתפס בינואר 2012 במעילה ובגניבת מאות אלפי ש"ח לפחות ממעסיקתו חברת קלאב הוטל שבשליטת מר משה בובליל. מר בלום שיכפל ואף זייף במשך תקופה ארוכה הוראות שניתנו בידיו לבנקים, לצורך משיכת כספים, ובדרך זו גנב מזומנים – הן בשקלים והן במטבע חוץ. מר בלום ביצע הונאת בנקים, עבירה חמורה שדינה מאסר. מר בלום עשה שימוש אישי בכספים שגנב במשך כמה שנים, הן לרכישת מכוניות חדישות, הן לנסיעותיו לחו"ל והן למטרות אחרות. חלק מהכספים אף הופקדו בחשבונותיו ובחשבונות רעייתו.

    6.4. מר בלום הודה בגניבה והודאתו הוקלטה. נערך לו שימוע כדין, הוא אף חתם על מסמך המאשר בפועל שגנב כספים, והתחייב להשיבם. מר בלום השיב 72 אלף ש"ח בצ'ק בחתימתו מתוך הכספים שגנב. הצ'ק נפרע. בנוסף הוא חתם על מסמך שבו הוא מתחייב להתייצב לבוררות כדי שיוכרע כמה כספים בדיוק גנב מעבר לסכום שהשיב (בסך 72 אלף ש"ח) ואלו סכומים עליו להשיב.
    [...]

    6.5. מחמת המעילה והגניבה שביצע פוטר מר בלום, כאמור, מיד עם גילוי דבר העבירות שביצע. בצר לו ולאחר שמעשיו נחשפו, ומאחר שנותר בלא מקום עבודה, הוא הסכים לבצע מטלות שונות בשירותם של יגאל זילכה ועו"ד כהן, כולל הגשת תצהיר כוזב בניסיון לפגוע במשיב.

    6.6. מר בלום מנוצל לרעה על-ידי המבקש וכן על-ידי מר יגאל זילכה – לקוחו של המבקש ויריבו של מר בובליל. כל זאת בניסיון לבדות ראיות ולשבש את מהלכי המשפט-הקובלנה שהגיש המבקש, ובניסיון נואל להשפיע לרעה על בית המשפט. המדובר בעד שקר שכל האמצעים כשרים בפניו ובפני שולחיו כדי להשיג את מטרותיו המשותפות לו, לזילכה ולמבקש.

    6.7. מר בלום משרת אינטרס משותף לו ולמבקש: לפי תצהירו השיקרי, מנסה מר בלום "לסדר" לעצמו אליבי לחוסרים בהיקף מאות אלפי ש"ח לפחות שיצר עקב המעילה והגניבות שביצע; ואילו המבקש מקבל מעד השקר תצהיר באמצעותו יוכל לנסות ולהשפיע על בית המשפט עוד בטרם הופרכה גירסתו הכוזבת בחקירה משטרתית ו/או בחקירה נגדית בבית משפט.

7. יודגש, כי בעקבות פרסום תחקירו של המשיב - שחשף סדרה של עבירות חמורות שביצע המבקש, לרבות: הלבנת הון, קבלת כספים שחורים, שיבוש מהלכי חקירה ומשפט ועוד כהנה וכהנה עבירות, ובעקבות שאלות שהציג המשיב לרשויות המוסמכות, הורה מנהל רשות המיסים לאגף החקירות לטפל במידע החמור שנחשף לגבי המבקש.

  • עד כאן הקטעים הרלוונטיים מתוך תגובת הח"מ לבית המשפט

שלושה שופטים דחו הבקשות

כאמור, יוסי כהן ובני הזוג זילכה פועלים לעצירת הפרסומים. פניות שיזמו לבית המשפט, נדחו. שלושה שופטים - שמרית רוטקופף (בית משפט השלום בפתח תקוה), אברהם יעקב (בית המשפט המחוזי מרכז), ויורם דנציגר (בית המשפט העליון) דחו את הבקשות להוצאת צווים שיחייבו הסרת הפרסומים ו/או שיגבילו חשיפת מעשים חמורים שביצעו השלושה.

למרות זאת, ממשיכים השלושה בהכפשות ובלחצים ובניסיונות לבצע רצח אופי לח"מ - הפעם כאמור באמצעות כלי תקשורת, במטרה לכפות הפסקת הפרסומים. מטרתם לא תושג.

נמשיך במאבק לחשוף את הטעון חשיפה, עם או בלי גיבוי של כלי תקשורת אחרים.


  • המשך יבוא

תאריך:  15/10/2013   |   עודכן:  15/10/2013
יואב יצחק
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
זילכה-כהן בודים ראיות ומשתמשים בגנב
תגובות  [ 16 ] מוצגות   [ 16 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
לא פרייר
15/10/13 08:38
 
huxh
15/10/13 11:08
2
כנראה העו"ד חושב:
15/10/13 08:46
3
ספרדי/מזרחי
15/10/13 09:16
 
ניטרלי
15/10/13 10:28
 
ל"נטרלי",
15/10/13 10:50
4
החוקר
15/10/13 09:24
5
חוקר
15/10/13 09:30
6
מוסרי
15/10/13 10:25
7
אור השמש מחטא
15/10/13 12:46
8
אחד שממש יודע
15/10/13 13:52
9
אזרח שקורא
15/10/13 14:03
10
אפליה עדתית
15/10/13 17:48
11
Rehvot
15/10/13 20:18
12
הקורא המתמיד
16/10/13 00:00
13
סקרן
16/10/13 05:43
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אנשי העסקים קובי מימון וחיים צוף השתמשו במקלטי מס רבים בחו"ל כדי להתחמק מתשלום מיסים בישראל שמשכו מחברות בישראל בהן הם שולטים. אחד הגורמים בהם השתמשו השניים הוא הבנק הבינלאומי הראשון בציריך, שוויץ. במשך כ-20 שנים הם הצליחו לשטות בגורמי החקירה והאכיפה בישראל.
12/10/2013  |  יואב יצחק  |   תחקירים
פרק תשעה-עשר מספרו/מחקרו של ד"ר אורי מילשטיין, החושף את יצחק רבין האמיתי בפרק: הצגת המפלגה והשיקולים הפוליטיים בזמן מלחמת העצמאות כדומיננטיים וכדוחים כל שיקול אחר; השיקולים המפלגתיים היו הטעם לאי-הדחת רבין מתפקידיו ולהתקדמותו לצמרת; המחדלים של מנהיג היישוב היהודי, מצביא המלחמה ור"מ ישראל הראשון; הערכת ב"ג ש'הפלמ"ח הוא צבא פרטי, מפלגתי וכיתתי'; הדחת גלילי מתפקידו כראש המפקדה הארצית של ההגנה 12 יום לפני הכרזת העצמאות והמרד במטה הכללי כדי לבטלה
11/10/2013  |  ד"ר אורי מילשטיין  |   תחקירים
פרק 5 מספרם של חברי "פורום אלפרדו" בפרק: מערכת העיטורים והצל"שים בצה"ל ומטרותיה; לצה"ל אין רשימה מעודכנת ומלאה של העיטורים ושל הצל"שים ממלחמת הקוממיות ועד הנה, ואין לו שום מידע על צל"שים שהעניקו מפקדי החטיבות במלחמת הקוממיות וגם אחריה; את המידע המעודכן ביותר על העיטורים אוצר אזרח, שעושה זאת כתחביב ביוזמתו הפרטית
11/10/2013  |  אביתר בן-צדף  |   תחקירים
את מערכת הביטחון הנהיגה מסוף מלחמת ההתשה שלישייה – טריאומוויראט – גולדה מאיר, ראש הממשלה, משה דיין, שר הביטחון, ודוד אלעזר, הרמטכ"ל. את שני הראשונים ניתחנו בפרק הקודם.
04/10/2013  |  ד"ר אורי מילשטיין  |   תחקירים
פרק שמונה-עשר מספרו/מחקרו של ד"ר אורי מילשטיין, החושף את יצחק רבין האמיתי בפרק: לקחי מבצע "יבוסי" וקרבות נבי סמואל וסן סימון; תפקודו של רבין כתחנת ממסר; התפתחות מיתוס סן סימון; המאבק הדון קישוטי שלי בתרבות המיתוס; צביעות ראשי האוניברסיטאות בישראל; אופיו האנטי אינטלקטואלי של צה"ל; ומורשת רבין האמיתית
04/10/2013  |  ד"ר אורי מילשטיין  |   תחקירים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il