|   15:07:40
דלג
  אריה אבנרי  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!

חסרות המעצורים

ח"כ מירי רגב שייכת לקטגוריית האישים שהמטרה שלהם להתקרב אל ראש הפירמידה מקדשת אצלם את כל האמצעים, כולל אלו הפסולים גם דליה איציק הערמומית עושה בימים אלה מאמצים בלי נלאים ובלתי מרוסנים בניסיונה להיבחר כנשיאת המדינה
27/12/2013  |   אריה אבנרי   |   כתבות   |   כנסת 19   |   תגובות
גברת "כפיים". מירי רגב [צילום: פלאש 90]


ח"כ מירי רגב

נאה אבל תגרנית
הזדמן לי להכיר את רגב לראשונה כאשר שימשה כראש מדור יחסי ציבור, ומאוחר יותר ראש ענף תקשורת מקומית והרבתה לשבת במזנון. רגב התגלתה לי כקצינה נאה, מנומסת וחייכנית. אותה שעה לא הייתי יכול להעלות על דעתי שביום מן הימים היא תהפוך חברת כנסת כוחנית ותנהג לעיתים כתגרנית בשוק

ועדת האתיקה של הכנסת קבעה השבוע כי ח"כ מירי רגב, יו"ר ועדת הפנים של הכנסת, הפרה את כללי האתיקה בכך שפגעה בכבוד הכנסת ובכבוד חבריה בהתנהגות בלתי הולמת בתפקידה. עם זאת, קבעה הוועדה, שמאחר שמדובר בקובלנה ראשונה העוסקת בהתנהלותה כיו"ר ועדה פרלמנטארית, היא מסתפקת בהטלת סנקציה של הערה, המהווה הוצאת כרטיס צהוב.

ח"כ רגב צריכה למצוא דרך לרסן את עצמה מכאן ואילך אחרי שהייתה מעורבת בכמה תקריות מחוץ לכותלי הכנסת שלא הוסיפו לה כבוד אישי, מחשש שבמוקדם או במאוחר יוצאו לה כרטיסים אדומים והיא תורחק מדיוני הכנסת ואולי תפסיד גם את ראשות ועדת הפנים. ועדת האתיקה של הכנסת דנה בנושא זה בעקבות קובלנה שהגישה תנועת אומ"ץ על התנהגות בלתי נסבלת של ח"כ רגב. בקובלנה נאמר בין השאר:

  • "ח"כ מירי רגב התנהגה לדעת אומ"ץ בדרך לא ראויה כאשר זימנה השבוע לישיבת הוועדה את ראש עיריית נצרת עילית שמעון גפסו, כדי לברר תלונה נגד היועצת המשפטית של העירייה שהייתה שותפה לחשיפת מעשי שחיתות נגדו.

    עצם העלאת הנושא במהלך הישיבה היה דבר לא ראוי ולא מקובל ונגוע באינטרסים פוליטיים ציניים.

    במהלך הישיבה התעמתה ח"כ רגב עם חברי הוועדה ונהגה כלפיהם בחוצפה ובבוטות ואף דאגה להוציא כמה מהם מישיבת הוועדה לאחר שמתחו ביקורת על ניצול ישיבת הוועדה למטרותיה הפוליטיות האישיות.

    אנו תובעים לכנס את ועדת האתיקה בהקדם לדון בהתנהגותה הבלתי נסבלת של ח"כ רגב ולמצות איתה את הדין".




לטעמי, החלטתה של ועדת האתיקה לא הייתה מידתית. העובדה שזו הייתה התלונה הראשונה שהוגשה נגדה לא מעלה ולא מורידה.

כל האמצעים (לא!) מקדשים את המטרה

יש לי הערכה מיוחדת אל ילידי פריפריה מוכשרים ובעלי אמביציה שפורצים בכוחות עצמם למרכז החיים הציבוריים ומצליחים לסלול לעצמם דרך אל ראש הפירמידה. אני מתלהב פחות מאלה מביניהם שהמטרה שלהם להתקרב אל ראש הפירמידה מקדשת אצלם את כל האמצעים, כולל הפסולים. אני סבור שח"כ רגב שייכת כבר לקטגוריה הזו.

ח"כ רגב, ילידת קריית גת, חייבת את קידומה המטאורי לשיבוצה כקצינה ליחידת דובר צה"ל שבה שימשה בשורה של תפקידים. הזדמן לי להכיר את רגב לראשונה כאשר שימשה כראש מדור יחסי ציבור, ומאוחר יותר ראש ענף תקשורת מקומית והרבתה לשבת במזנון. רגב התגלתה לי כקצינה נאה, מנומסת וחייכנית. אותה שעה לא הייתי יכול להעלות על דעתי שביום מן הימים היא תהפוך חברת כנסת כוחנית ותנהג לעיתים כתגרנית בשוק.

בדרך אל משכן הכנסת עברה רגב כמה תחנות. היא הועלתה לדרגת אלוף משנה ומונתה לסגנית דוברת צה"ל, תפקיד ממנו פרשה לאחר שלושה חודשים בלבד. לאחר פרישתה מונתה למרכזת מערך ההסברה בלשכת ראש הממשלה, ולאחר מכן יצאה לחופשה ארוכה, שבסיומה מונתה לצנזורית הראשית לעיתונות ולתקשורת. עם מינויו של רב-אלוף דן חלוץ לרמטכ"ל, מונתה לדוברת צה"ל ושימשה דוברת צה"ל גם במהלך מלחמת לבנון השנייה.

על תפקודה במלחמה זו כתב פרופ' גבי וימן: "לדעת רבים כשלה בתפקיד, לא רק בגלל מגבלות אישיות אלא בעיקר כי נתפשה כ'יחצ"נית של הצבא ושל הרמטכ"ל'. ואכן גם במחקרי עוררו הופעותיה של דוברת צה"ל ביקורת ואף אנטגוניזם רב: יכולתה התקשורתית דורגה לרוב כבינונית והיו שטענו שהיא מעוררת אנטגוניזם".

אחרי סיום שירותה כדוברת צה"ל מינה אותה הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי לרכזת אירועי צה"ל לסיום 60 שנה למדינה, תפקיד שבו לא הצטיינה במיוחד.

אישה מתלהמת, צרחנית וגרוטסקית

בשלהי 2008 הודיעה רגב על הצטרפותה לליכוד לקראת הבחירות לכנסת השמונה-עשרה. לאחר הבחירות המקדימות דורגה תחילה במקום ה-34 ברשימה, ולאחר קבלת ערעור, שהוגש בנוגע להצבעה, היא הוצבה במקום ה-27 ברשימת הליכוד לכנסת. רגב נבחרה לכנסת ה-18 ומאז מכהנת כחברת כנסת מטעם הליכוד.

המחאה החברתית העניקה לח"כ רגב הזדמנות להצטייר כלוחמת ללא חת למען השכבות הנחשלות, אבל עד מהרה היא נחשפה כאישה מתלהמת וצרחנית. עד מהרה היא הפכה לגרוטסקית. לשיא הגיחוך הגיעה ח"כ רגב כאשר פנתה באחד הפאנלים שבהם השתתפה אל קהל המאזינים וביקשה מהם למחוא לה כפיים. מאז דבק בה הכינוי "כפיים" ששימש חומר פיקנטי לתוכנית "ארץ נהדרת" שחיקתה אותה.

השבוע הייתה טרודה ח"כ רגב בכנסת בהעברת חוק חדש שיאסור על עמותות שעוסקות בענייני שלום לקבל תרומות בחו"ל. בקצב כזה עלולה ח"כ רגב להגיש בקרוב הצעת חוק חדשה שתאסור על עמותות מסוגה של אומ"ץ, שעוסקת במאבק בלתי מתפשר בשחיתות השלטונית, לקבל תרומות.

אם תרצו, אין זו בדיחה.

דליה איציק
בלא מעצורים. דליה איציק [צילום: פלאש 90]

דירה מרונית רפאל
באורח פלא השתפר באחרונה עוד יותר מצבה הכלכלי של איציק והיא רכשה מחברתה הוותיקה רונית רפאל דירה מפוארת בפרויקט גן העיר, תמורת 4.5 מיליון שקלים, שנוספה לדירות האחרות שבבעלותה

למען האמת נמאס לי כבר לכתוב על מעלליה של יו"ר הכנסת דליה איציק, שעושה בימים אלה מאמצים בלי נלאים ובלתי מרוסנים כדי לעלות מחדש על הגלגל הפוליטי ולנסות להיבחר בחודש מאי הקרוב כנשיאת המדינה.

השבוע, למשל, בין החתמת חברי כנסת להגשת מועמדותה לנשיאות לבין פגישות רקע עם עיתונאים ואישים פוליטיים ועם לקוחות שמנסים לעבות את קשרי ההון והלשון, היא מצאה אפילו זמן לקפץ ביום הולדתה של אשת הזוהר הנצחית פנינה רוזנבלום שמסרבת להזדקן.

אני חוזר לנושא זה רק משום שקיבלנו השבוע מכתב תשובה מניצב בדימוס עמיחי שי, היועץ הבכיר של מבקר המדינה לתפקידים מיוחדים, על תלונה שהגשנו בשעתו למבקר בדרישה לבדוק את התנהלותה הבעייתית של איציק. בתשובתו טוען שי, כי מאחר שאיציק הינה כיום אדם פרטי אין מקום לערוך בירור או ביקורת על התנהלותה.

שי הוסיף: "ועדת הכנסת החליטה שלא לדרוש דיווח מהיו"ר לשעבר על פעילותו הציבורית וכפועל יוצא מכך אין הוא נדרש לדווח על השימוש שהוא עושה בלשכה שהועמדה לרשותו". אומ"ץ חולקת על עמדת משרד מבקר המדינה וסבורה שגם אם החוק אינו מחייב זאת, יש מקום לבדוק בציציותיהם של המועמדים לנשיאות מחשש שדבקו בהן פלילים או שאורחות חייו ורמתו המוסרית של מועמד זה או אחר אינם ראויים עודו מועמד לשמש כנשיא.

בהקשר לכך אני מבקש לצטט את מכתב התלונה שנשלח בשעתו למשרד מבקר המדינה:

  • "תנועת אומ"ץ טיפלה בעבר בשורה של פרשות חמורות בפגיעה במנהל התקין ובטוהר המידות ע"י יו"ר הכנסת לשעבר דליה איציק. חלק מהחומרים שהיו ברשותנו והועברו למשרד מבקר המדינה הצביעו על התנהלות פלילית לכאורה. לצערנו בשעתו פורסם דוח צמחוני של משרד מבקר המדינה שלא שיקף את חומרת מעשיה.

    אנו מודעים אומנם לכך שאיציק הינה כיום אזרחית פרטית אך מאחר שהיא נערכת לקראת הצגת מועמדותה לנשיאות המדינה בבחירות לכנסת שייערכו בעוד כשנה, חובתנו להתריע ולבקש את בדיקת מבקר המדינה לגבי התנהלותה הנוכחית שקשורה בכנסת.

    כך, למשל, התברר כי איציק יזמה כנס בהשתתפות ראשי יהדות ספרד ולא טרחה להבהיר שיש לה אינטרסים אישיים עסקיים עם שניים מהמוזמנים שהיא עובדת כיום בשירותם ואף נסעה על חשבונם לחו"ל. מן הראוי שמשרד מבקר המדינה יברר האם נעשתה בדיקה מוקדמת של מניעיה.

    זאת ועוד: ערב פרישתה הסדירה איציק שתמומן לה לשכה בתל אביב על חשבון הציבור, ואנו מבקשים לדעת מה מטרת הלשכה המשמשת כיום למרכז עסקיה הפרטיים.

    איציק רכשה גם לאחרונה דירת פאר בתל אביב ממקורות כספיים עלומים.

    נראה לנו שהגיעה השעה, לבחון אפשרות, שמועמדים לנשיאות יחויבו בהמלצת מבקר המדינה להצהיר על הונם ומקורות הכנסתם".


אזרחית פרטית - לכאורה ובאופן זמני

חברת הכנסת לשעבר דליה איציק היא היום, לכאורה, אזרחית פרטית שרשאית לעשות כחפצה במסגרת החוק עד כמה שהיא מסוגלת, לייצג אינטרסים של אילי הון שהיא חברה אליהם בעבר לשלטון, ועתה נוסעת איציק הנהנתנית הבלתי נלאית על חשבונם לחו"ל. איציק יכולה גם להרשות לעצמה לקבל תכשיטים יקרים ממעסיקיה החדשים ולספר לחברותיה שבעלה קנה לה אותם בתשלומים לטווח ארוך.

באורח פלא השתפר באחרונה עוד יותר מצבה הכלכלי והיא רכשה מחברתה הוותיקה רונית רפאל דירה מפוארת בפרויקט גן העיר, תמורת 4.5 מיליון שקלים, שנוספה לדירות האחרות שבבעלותה. בעלה של איציק הוא בודק-מונים שכיר בחברת החשמל, והיא סופרת דירות בנסיבות שלא קשה לנחשן וטעונות בדיקה רצינית של רשויות אכיפת החוק.

איציק היא אזרחית פרטית רק באורח זמני. למעשה היא פרשה מהחיים הפוליטיים רק באופן פורמלי והיא ממשיכה לבחוש בכמה קדירות. בימים אלה נערכת איציק במרץ רב להצגת מועמדותה לתפקיד נשיאת המדינה במקומו של הנשיא שמעון פרס שמסיים בעוד פחות משנה תקופת כהונה בת שבע שנים. במסגרת זו הצליחה איציק הערמומית לקבל גיבוי של כמה אישים פוליטיים שנויים במחלוקת, מסוגם של אהוד אולמרט, אריה דרעי, חיים רמון ואביגדור ליברמן, שהתחייבו, כפי שהיא מספרת, לתמוך בה.


לאיציק אין בעיה להוציא שדה עדתית מהבקבוק כדי לגייס לעצמה תמיכה של אילי הון זרים מבני עדות המזרח. איציק מצידה סייעה לארבעת המפוקפקים להריץ את רו"ח משה ליאון לראשות עיריית ירושלים.

בהקשר לכך כדאי לציין שאיציק אינה חדלה מלהשמיץ את פרס, מיטיבה לשעבר, וגם להעליל עליו עלילות שונות. עובדה זו הובאה באחרונה לידיעתו של הנשיא.

איל ההון יריץ אותה לנשיאות?

לאיציק אין בעיה למתוח ביקורת על המועמדים האחרים לנשיאות: יו"ר הכנסת לשעבר ח"כ ראובן ריבלין, שר החוץ לשעבר דוד לוי וחבר הכנסת בנימין בן-אליעזר.

איציק חסרת המעצורים וזוללת כספי הציבור השכילה להעביר בתקופת כהונתה כיו"ר הכנסת החלטה, שבגינה הועמדה לרשותה לשכה בתל אביב, כביכול לצרכי ציבור, אך בפועל משמשת מרכז לעסקיה העלומים.

בעבר עלה בידה של איציק לבלום בתקשורת שורה של חשיפות על מעלליה מול מבקר המדינה לשעבר, השופט בדימוס מיכה לינדנשטראוס. איציק הצליחה, בין השאר, להערים על המבקר בעניין שכירות של עשרות חדרי מלון בתל אביב לצרכיה הפרטיים על חשבון הכנסת, ולהוליך אותו שולל בנושא של ביצוע עבודות בביתה הפרטי על חשבון הציבור, ואי-החזרתם של רהיטים יקרים שנטלה מהכנסת לביתה, וגם בעניין נסיעות בליינות שלה לחו"ל.

גולת הכותרת של פעילותה של איציק באחרונה הייתה השתתפותה בפורום סבן היוקרתי למדיניות בינלאומית שהתקיים כמדי שנה בוושינגטון. כמעט שכחתי שהספונסר של הפורום, איל ההון הישראלי הבינלאומי, קיבל בשעתו מאיציק - כאשר שימשה כשרת התקשורת - היתר להחזיק בעת ובעונה אחת בעלות על בזק ושותפות בערוץ 2, וזאת בניגוד לתקנות הרגולציה. האם זה לא היה אותו סבן שתרם בעבר 120 אלף דולר למטה הבחירות של שמעון פרס לראשות מפלגת העבודה כאשר איציק שימשה ראש המטה שלו?

לא אתפלא אם סבן ינסה להריץ גם את איציק לנשיאות, וכך הוא יהיה מקושר היטב בעת ובעונה אחת לנשיא ארה"ב ברק אובמה ולנשיאה הישראלית דליה איציק, רחמנא לצלן.

תאריך:  27/12/2013   |   עודכן:  27/12/2013
אריה אבנרי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהים צרצור   אברהם מיכאלי   אברהם (אבי) וורצמן   אהוד אולמרט / Ehud Olmert   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורי שרגא אורבך / Uri  Orbach   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איילת שקד / Ayelet Shaked   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן כבל / Eitan Cabel   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אליהו ישי   אמנון כהן   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   ברק אובמה / Barack Obama   גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דב חנין / Dov Hanin   דב ליפמן   דוד לוי   דליה איציק   דן חלוץ   דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זבולון כלפה   חיים כץ / Haim Katz   חיים רמון   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנא סוייד   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלב אבו-עראר   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יאיר שמיר / Yair  Shamir   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יעל גרמן / Yael  German   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת קריב   יצחק אהרונוביץ' / Yitzhak  Aharonovitch   יצחק הרצוג   יצחק וקנין   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל חסון   ישראל כץ / Israel  Katz   כרמל שאמה-הכהן   לימור לבנת / Limor  Livnat   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מבקר המדינה / The State Comptrollr   מוחמד ברכה   מיכה לינדנשטראוס   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מיקי רוזנטל   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מסעוד גנאים   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה ליאון / Moshe Leon   משה מזרחי   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משה זלמן פייגלין   משולם נהרי / Meshulam Nahari   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   נסים זאב   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סתיו שפיר / Stav Shafir   עדי קול   עוזי לנדאו / Uzi  Landau   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עמרם מצנע   עפו אגבאריה   עפר שלח / Ofer  Shelah   פניה (פאינה) קירשנבאום   פנינה רוזנבלום   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רונית רפאל / ronitraphae   רונן הופמן   רות קלדרון   רינה פרנקל   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שמעון  אוחיון   שמעון  גפסו   שמעון סולומון   שמעון פרס / Shimon Peres   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חסרות המעצורים
תגובות  [ 20 ] מוצגות   [ 20 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
היא שותה בבוקר
27/12/13 12:13
2
אליהו חיים
27/12/13 13:59
3
איפכא מסתברא
27/12/13 14:14
4
איפכא מסתברא
27/12/13 14:20
5
URIXO
27/12/13 15:09
6
הניה
27/12/13 22:14
 
המקיאוולית
28/12/13 00:54
 
ירדנה
28/12/13 10:06
7
Harlots ofBabylon
28/12/13 00:38
8
המטורף והרדוד
28/12/13 06:14
 
מ.אלקרייאף
29/12/13 10:59
9
בורים
28/12/13 08:33
10
ttt
28/12/13 13:36
11
צורי
28/12/13 15:23
 
אליהו חיים
29/12/13 09:57
 
צורי
10/01/14 16:19
12
מ.אלקרייאף
29/12/13 10:51
13
שגב
29/12/13 17:00
14
במבה
31/12/13 20:38
15
שמ
13/01/14 10:33
פורום: כנסת 19 כתוב הודעה
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 19
שרת העלייה והקליטה סופה לנדבר פנתה ליועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין בבקשה לפתוח בחקירה נגד עיתונאי הארץ, גדעון לוי, בחשד לפרסום הסתה לגזענות. לנדבר מזכירה שמדובר בעבירת שנאה כהגדרתה בחוק.
25/12/2013  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת חוק, חוקה ומשפט של הכנסת אישרה (יום ד', 25.12.13) תקנות חדשות המוזילות משמעותית את אגרות חופש המידע.
25/12/2013  |  עופר וולפסון  |   חדשות
פרסום תצלום או סרט המתמקד במיניותו של אדם, ייחשב להטרדה מינית, שעונשה עד חמש שנות מאסר. הצעת החוק הזו של ח"כ יפעת קריב (יש עתיד), אושרה (יום ד', 25.12.13) על-ידי הוועדה לקידום מעמד האישה לקריאה שנייה ושלישית. על-פי הצעת החוק, פרסום תצלום או סרט המתמקד במיניותו של אדם, בנסיבות בהן הפרסום עלול להשפיל או לבזות, ייחשב להטרדה מינית. למרות שכל הטרדה מינית אחרת עונשה עד שנתיים מאסר, בסעיף זה העונש המרבי יהיה כדין הפוגע במזיד בפרטיות זולתו, דהיינו חמש שנים.
25/12/2013  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה של הכנסת אישרה (יום ד', 25.12.13) את תקנות המועצה לענף הלול, שנועדו להסדיר את המכסות לייצור ביצים בשנה הבאה, ולפיהן בשנה הבאה תעמוד המכסה הארצית על 1.928 מיליארד ביצים.
25/12/2013  |  עופר וולפסון  |   חדשות
עמית בקופת גמל יוכל למשוך ממנה ללא תשלום מס סכום חד-פעמי בסך של עד 7,000 שקל, מכספים שהצטברו בקופה מתשלומיו ומתשלומי מעסיקו, אם כספים אלה הופקדו בשנות המס 2008 עד 2011 - כך אישרה (יום ד', 25.12.13) פה אחד ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת לקריאה שנייה ושלישית. את הצעת החוק הגיש יו"ר הוועדה, ח"כ חיים כץ (הליכוד ביתנו).
25/12/2013  |  עופר וולפסון  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אורן
יוסף אורן
מתחילה התכוונה המחברת לכתוב רומן רב-דורי על משפחה המתמודדת עם משבר האקלים הפוקד את כדור-הארץ בעיירה צפונית אחת, ורק משום שלא הצליחה לממש את התוכנית המקורית, החליטה להעלים את כישלונ...
איתמר לוין
איתמר לוין
עם חיוך תמידי והמון סבלנות ואנושיות, חוי טוקר מנהלת בנינוחות דיוני חדלות פרעון - אם כי לעיתים תכונות אלו גורמות לה לאפשר לעורכי דין להאריך מדי ואף לנהל שיחות ממש מתחת לדוכן
טובה ספרא
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
מאיר חוטקובסקי
מאיר חוטקובסקי
94% מהקשישים התכוננו מראש לשעת החירום והצטיידו עם רשימת טלפונים של קרובי משפחה, תרופות וכסף מזומן
מיכאל מירו
מיכאל מירו
ישראל נכנסה לעזה בלי תוכנית מסודרת. הרצועה הפכה לאיי חורבות, אזרחים עזתים נהרגו ובאמת לא משנה אם מדובר בשלושים אלף או בפחות
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il