|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

תחזית אסטרולוגית שבועית 27.06.2014-20.06.2014

לגיטמציה להכתיב אירועים

יש לנו עכשיו אחדות בעם, העוזרת לקבל החלטות שיביאו ליציבות מירבית בתוך סביבה לא יציבה. היצמדות לאינטרסים ולערכים שלנו תחזק אותנו מול העולם. המשיכו להיזהר משמועות או מרכילות שאין לה בסיס. לפנינו עוד שבוע אלים ונפיץ. הפתיל של כולם קצר
20/06/2014  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
לעצב מחדש את מציאות חיינו

עד לתאריך 26.06 אנו עדיין בתקופה שנדרשת בה זהירות. יש נטייה לחוסר סבלנות ואגרסיביות, שלא תמיד ברור לאן היא עלולה להוביל. תמונת המצב מעידה על אלימות, על מצב נפיץ שעלול להביא להתלקחות.

אלה ימים לא קלים והפתיל קצר, אנשים ממהרים לכעוס ולהתרגז, האמוציות החזקות יותר ותחושת חוסר הוודאות וחוסר השקט משפיעות על כולם. כדאי להיזהר עם חומרים שעלולים לגרום לשריפה, חומרים כימיים מסוכנים, להיזהר בעבודה עם מכשירים חדים ובנהיגה. כוכב מרקורי ממשיך בנסיגה - "זורק" אותנו אל העבר, מביא התחברות לזכרונות ומפגש עם אירועים מהעבר. אחרי תחילת יולי, כאשר מרקורי יתיישר, תוכלו לנקות את השטח.

שילובי הכוכבים מעידים על אנשים הנלחמים על דעותיהם, כאלו הלוקחים את החוק לידיהם בכוונה להגן על השטח הפרטי, על החצר שלהם, ומכאן ההשלכה גם לפעולות שעושות כמה מהמדינות כדי לשמור על גבולותיהן. זה קורה באוקראינה, התעורר לאחרונה בין סין ויפן, הפיליפינים ווייטנאם, ולמעשה גם אצלנו עכשיו, הניסיון לשמור על הביטחון האישי בטריטוריה הביא להתמודדות עם אלה המאיימים על גבולותינו.

באירופה מתעורר אי-שקט בנוגע למהגרים שרוצים להתאזרח, וזה הביא לגל לאומנות וקונסרבטיביות שנובע מהצורך להתמודד עם אלה המנסים גם לשנות את התרבות שם ולהשתלט על מקומות העבודה. העולם מתעצב מחדש אבל אחרת.

ביום שלישי, 17.06, כוכב מרקורי עבר על מעלת העולם והחדשות על החטיפה הגיעו לכל רשתות התקשורת ברחבי העולם, יחד עם תגובות אמפתיה להתמודדות עם האירוע הקשה.

השמש עוברת למזל סרטן בתאריך 21.06 מסמלת את הכניסה לקיץ. זה היום הארוך ביותר בשנה והוא גם תחילתו של חודש שבו הרגשות "נכנסים" לפעולה. השמש גם היא עוברת על מעלת העולם, למה זה יביא?

ברקע פועלת אריס, המעוררת צרות עין ויכולה להכאיב. המחשבה איך הופכים לימון ללימונדה היא הפוטנציאל הרגשי שדוחף להיות הישגי יותר מהזולת שעורר אצלנו את התחושות האלה. הפגיעות האישית מעוררת את מודעות עצמית שתעזור לכם להבין את שורשיו, לטפל ולפתור אותו.

מופע מולד הירח בתאריך 27.06 במזל סרטן. במפת המדינה מופיע על הוונוס ויתכן שזה יעזור לקשרים בינלאומיים ואולי גם לתמיכה שמדינת ישראל תקבל.

יתעורר הצורך בשותפויות, עם אדם אחד או יותר, המושתתות על בסיס תקשורת ושיחות. תרגישו שהדואליות בועטת, שחור ולבן, טוב ורע, כן ולא, בהיר וכהה, ומאלה תבינו איך לשלב גם וגם ביעדים שתציבו לעצמכם.

זיכרו שאנחנו עדיין ממשיכים להיות בתוך רצועת זמן של פטפטת, שמועות וסחרירים צבעוניים, ממש כמו שראינו בימים האחרונים, שמועות שצוברות תאוצה ואין להן קשר אמיתי למה שמתרחש במציאות. שימו לב למה שמספרים לכם, לא כל דבר הוא נכון. נסו לסנן את הרכילות ואת הסיפורים שמגיעים אליכם.

זמני הירח הבטל:

יום ראשון 22.06
הירח בטל משעה 01:24 עד שעה 06:03 בבוקר.
יום שלישי 24.06 הירח בטל משעה 04:34 עד שעה 14:05 בצהריים.
יום חמישי 26.06 הירח בטל משעה 14:56 עד שעה 00:05 אחר חצות.

כלכלה ושווקים

המבנה שיוצר מארס עם פלוטו ואורנוס בין התאריכים 14.06-26.06 מעורר את האופי המלחמתי במקומות שונים בעולם וגם את המניפולציות, מה שמביא לגלים עולים ויורדים בשווקים.

בנוסף המרקורי בנסיגה לצד הנפטון החוזר על עקבותיו, יוצרים מידע עם הרבה חורים ומי שמנסה להסיק מסקנות על מה שקורה בשווקים צריך לזכור שחסרים לו פרטים לתמונה המושלמת. כוכב מרקורי בנסיגה יודע לעשות "טריקים", לכן שימרו על ערנות.

הכאוס בעירק ובלוב משפיע על נסיקת מחירי הנפט ונראה שזה לא עומד להסתיים בקרוב.

אצלנו
בשבוע שעבר נכתב כאן:
"התקופה הנוכחית מאתגרת מאחר שכוכב מארס חוזר ומתקדם במזל מאזניים וחוזר להפעיל את הריבוע אורנוס-פלוטו, מצב שיחזיר נושאים לא פתורים מחודש אפריל האחרון והפעם עם דרמה אינטנסיבית וגם אפשרות למצוא את פתרונם, בעיקר בתאריכים 14.06 עד 25.06. אלה ימים גועשים, מרעישים וגם מביכים, המתחים מתחזקים..."

עוד נכתב בשבועיים האחרונים:
"... אנו ברצועת הזמן בה מרקורי, כוכב התקשורת, נמצא בנסיגה ומאחר שגם הנפטון שינה מגמה זיכרו שלא כל מה שאתם שומעים קשור למציאות, הסחרירים והשמועות יקבלו תאוצה ורק המסננת ההגיונית תוכל לנפות בין המציאות הקיימת ובין משאלות הלב של אנשים שונים, כולל פרשנים ועיתונאים בכלי התקשורת, ש"יחגגו" על מה שלא היה ולא נברא. אנשים מפטפטים עצמם לדעת, תשמעו הרבה "פקה-פקה" שגורם לחוסר הבנה בתקשורת בין-אישית ובינלאומית ועלול לחשוף סודות מפתיעים..."

אם ניזכר ביום שישי 13.06, המסרונים והשמועות בוואטסאפ, כשברקע "צו איסור פרסום" וכך גם ביום שני האחרון ששוב "רצו" שמועות. בנוסף שמענו כמה פרשנים, שרואים עצמם כ"ידענים", שדיברו ותוך כדי כך הנהנו בראשם בחשיבות עצמית וכמעט כל מה שאמרו הסתיים בלא כלום.

הקוראים שקראו באופן עקבי את הרשימות לאורך החודשים האחרונים היו מוכנים להתפתחות לא נחמדה. בתאריך 03.01.2014 נכתב:
"...מהר מאוד נבין שההתמודדות היא מסוג אחר, הצרכים הבסיסיים של המדינה ידרשו להפריד עיקר מטפל ועלינו לעמוד על שלנו בכל הקשור לצרכים שלנו. אבל בלי אשליות, יהיו גם ימים בתוך התקופה הזו שבהם יצוצו חילוקי דעות פנימיים וכדאי לזכור שהאחדות היא זו שנותנת את הכוח המתבקש בזמנים כאלה ...בכל מקרה, אנחנו מול התנהלות שאופיה סוג של "עיוורון" או "פנאטיות", אבל ה"טעויות" של אלה המפעילים טרור ולחצים נגד המדינה יעזרו לאזרחי ישראל להבין את המציאות כפי שהיא..."

גם ברשימה שהתפרסמה בתאריך 18.04.2014 נכתב:
"...מפת הממשלה מעידה על כך שיהיו כמה אירועים רגישים נוספים במדינה, לצד החלטות עקרוניות שיתקבלו בהלימה. לכן, גם אם נראה לנו שיש למפלגות המרכיבות את הממשלה פנאי להתקוטט בינן לבין עצמן, האירועים המתרחשים מבהירים לכולם שהאויב האמיתי נמצא בחוץ..."

ברשימה שהתפרסמה בתאריך 16.05.2014 נכתב "צפו ללא צפוי":
"... מבט כללי על ההורוסקופ של המדינה, נותן תחושה שייתכן שאנו עוסקים בנושאים שאינם קיומיים... בהשוואה למגמות המופיעות על מפת המדינה העיסוק הוא בדברים השוליים ולא בעיקר וקיימת אפשרות שאנו עומדים בפני איומים לא פשוטים. מבנה הכוכבים הנמצא על הצירים 4-10 ו-2-8 מעיד שיש צורך להתאחד. לדאבוני, כאשר רואים כוכבים המעידים על אחדות זה בדרך כלל כדי לעמוד מול האויבים החיצוניים. אפשר גם שנידרש להגדיר את האינטרסים החיוניים למדינה, שסביבם נבין שיש להתאחד... זה משהו שיקרה מהרגע להירגע וישנה את סדר היום (כירון על ציר 1-7(".

מה עומד לפנינו?

בעבר נכתב כאן שיגיע שלב שבו אי-אפשר יהיה להכיל יותר ואז מדינת ישראל תגיב. בהתייחס להורוסקופ של המדינה, זמן החטיפה ומבצע "שובו אחים", התפתחויות למה שכבר מתרחש תהיינה בימים הקרובים 27-22.06, וייתכן שאלה ימים בהם יתקבלו החלטות משמעותיות יותר. מצב הכוכבים מעיד שזו תהיה הזדמנות למדינת ישראל לפעול בעוצמה והמגמה הזו לא נחלשת אלא מתחזקת.

בספר תהלים י"ח כתוב: "ארדוף אויבי ואשיגם ולא אשוב עד כלותם".

לפי מפת המדינה, אנחנו בתקופה שבה אפשר לשפר את מצבנו מבחינה ביטחונית (4-10, 3-9), והזמן דינמי ופועל לטובתנו מול העולם! אנחנו ממשיכים לשמוע שמועות שווא בזמן שבו המרקורי ונפטון בנסיגה, יש כאלה בתקשורת המדברים על מה שלא היה ולא נברא. לכן בכל מקרה, העדיפו לשמוע את הדוברים הרשמיים, המעודכנים בכל, גם בכל מה שמוכמן. גם אם לא מספרים לנו הכל, אולי זה נכון יותר במושגים של ביטחון.

מקבץ הכוכבים המשמעותיים נמצאים על הצירים 4-10, 2-8, 5-11, ועל ציר 6-12. מבנה כוכבים מאפשר קבלת החלטות חשובות, העוזרות לארגן מחדש את המציאות שלנו ויאפשרו לייצר מציאות חיים שתתן יציבות מירבית בתוך סביבה לא יציבה.

היצמדות לאינטרסים הבסיסיים והשמירה עליהם הם המפתח לאותה יציבות יחסית לשכונה המשוגעת שבה נמצאת המדינה שלנו ובה אנו חיים. במקורות נכתב: "זאת הארץ, אשר תיפול לכם בנחלה, ארץ כנען, לגבולותיה... זאת תהיה לכם הארץ לגבולותיה, סביב" [ספר במדבר ל"ד, ולסקרנים ביניכם, בין הפסוקים הללו יש פירוט מלא של מפת ארץ ישראל]. הכוכבים המייצגים את העולם הרגשי שלנו מעידים שיש תחושת גורל המאחדת את העם סביב ערכים בסיסיים, יהודיים וציוניים.

המפתח לשמירה על היציבות תהיה בהבנת המוגבלות במציאות שאנו פועלים בה יחד עם היצמדות לערכים הבסיסיים שלנו ולא של העולם! היצמדות לאלה תוכיח את האמת שלנו לטווח הארוך. עם הכוכבים על ציר 4-10 (תהליך שהוא למזלנו מתמשך) היוצרים את האחדות בעם, אנחנו מכתיבים את התהליכים ועושים את הטוב ביותר למען המדינה שלנו גם אם העולם תומך ומבין, וגם אם לא. מדינת ישראל עוברת מעין התפכחות.

מבחינת העולם, מרחב הפעולה שניתן לנו כדי לחיות בצורה נורמלית תמיד מוגבל. מצב הכוכבים בתקופה הנוכחית מייצג את רצועת הזמן בה יש לנו מרחב ולגיטימציה, אבל גם אם מדינת ישראל תעבור את הגבול, שהעולם חושב שהן "הנורמות שלו", לא ניפול מהכיסא כשינסו לשים לנו גבולות.

את תמונת מצב הכוכבים מחלקים בין כמה רבדים המרכיבים את המציאות של חיינו. תמונת התכלית מציגה למעשה חוסר יציבות בסיסי באזור, שאינו מאפשר לשום הישג חיובי להיות קבוע. תמיד יופיעו אירועים חדשים שיהיה צריך להתמודד איתם ולכן יהיה צריך לשמור את האצבע על הדופק כל הזמן, גם אם יש ויהיו הישגים משמעותיים למדינת ישראל בתמונת הזמן הנוכחית.

"כה אמר ה', מנעי קולך מבכי ועינייך מדמעה: כי יש שכר לפעולתך נאום ה', ושבו מארץ אויב. ויש תקווה לאחריתך, נאום ה', ושבו בנים לגבולם" (ירמיהו פרק ל"א פסוקים ט"ו-ט"ז)

תאריך:  20/06/2014   |   עודכן:  20/06/2014
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מנאום הפתיחה ועד לדבריה האחרונים של שולה זקן: הדבר הצפוי היחיד במשפט הולילנד היה שכל דבר בלתי צפוי - אכן יתרחש בו. אלו היו עשר הדרמות המובילות
20/06/2014  |  איתמר לוין  |   כתבות
"בפרשה הזאת, אף עיתונאי לא יכול להתגאות בהתנהלות שלו. אין בה צדיקים" [יואב לימור, פרשן צבאי].
19/06/2014  |  עמנואל רוזן  |   כתבות
בואו נודה, המונדיאל זה לא רק כדורגל, זה גם אוכל והרבה ממנו. אם אתם מאלה שמארגנים ערבי חברותא שכוללים המון כדורגל, בירה ופיצוחים, כדאי להשקיע קצת מחשבה ולשלב גם מאכלים בריאים שיסייעו לאיזון הצריכה הקלורית ואף לאיזון צריכת המלח והנתרן.
19/06/2014  |  מרב מור-אופיר  |   כתבות
המאסרים, הקנסות, החילוטים, המאסרים על תנאי: כל העונשים שהוטלו במשפט הולילנד
19/06/2014  |  איתמר לוין  |   כתבות
אחת הבעיות שבמנגנון התביעות הייצוגיות היא, שאדם משוכנע שנגרם לו עוול - ועוד יותר משוכנע שעוול כזה נגרם למאות אלפים. או שמא: עורך דינו משכנע אותו שעוול כזה נגרם למאות אלפים, והנה לנו דרך קלה ומהירה לגזור תגמול לתובע ושכר טירחה נאה לבא-כוחו. אלא מה - בדרך שוכחים שניהם להוכיח שבכלל יש קבוצה כזו שאותה הם יכולים לייצג.
18/06/2014  |  איתמר לוין  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
איש העסקים ליאור רייטבלט השיק את ספרו "קראוס" בגן העיר בתל אביב    בלילה לא ישנתי כי לא הצלחתי להינתק ממנו
רפי לאופרט
רפי לאופרט
"העקרונות המוסכמים" שעליהם מרבים לדבר בשנה האחרונה אינם מגילת עצמאות - הצהרת הכוונות של האבות המייסדים, חוקי-יסוד וחוקים שחוקקה הכנסת הנבחרת על-ידי העם. בארגון דמוקרטי אלה העקרונות...
איתמר לוין
איתמר לוין
מחיר הרפורמה המשפטית במעמדה של ישראל    בכירי הממשלה והקואליציה חוזרים לימי השיסוי    נתניהו מתנהג כמו לפני המלחמה וכעת זו סכנה קיומית    סמוטריץ' בטוח שהמצב הכלכלי מצוין    טקס המשואו...
יעקב אחימאיר
יעקב אחימאיר
הנושא הלוהט ביותר בימים אלה, לקראת הכרעה, הוא כמובן המחלוקת אם חובתה של ישראל להגיב על ניסיון החדירה האירני של הכטב"מים לתחומה של המדינה
עתיד לא ברור [צילום: משה שי/פלאש 90]
גדי חיטמן
לישראל אין תוכנית מדינית ל"יום שאחרי" המלחמה. לפחות לא תוכנית גלויה    מצב כזה של דשדוש תמידי בבוץ של עזה (וגם של יהודה ושומרון) מבלי לנהל את הסכסוך מתוך יתרון מחליש את ישראל עוד יו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il