חברת קרביץ המתמחה בייבוא ושיווק מכשירי כתיבה וציוד משרדי והיקפי, משיקה בימים אלה לראשונה מותג בית פרטי תחת השם "קרביץ". חברת "קרביץ" משקיעה בהשקת המותג הפרטי למעלה ממיליון וחצי דולר.
עד כה שיווקה "קרביץ" מוצרים מגוונים תחת מותגים בינ"ל וישראלים מובילים. במסגרת המהלך האסטרטגי תשיק "קרביץ" תחת המותג הפרטי קו מוצרים רחב ומגוון הכולל ציוד היקפי, מדפסות, מקלדות, מצלמות אינטרנט, עכברים, מקרופונים, רמקולים ומגוון ציוד משרדי הכולל: כלי כתיבה, מוצרי תיוק, יומנים, אוגדניות, מחברות, דפדפות ומוצרי חזרה לבית הספר לילדים ולבני נוער.
לדברי מנשה זילכה, המשנה למנכ"ל "קרביץ": "מסקרי שוק נרחבים שערכו נמצא כי המותג קרביץ נתפס בעיני הצרכן הישראלי כמותג איכותי בעל אמינות רבה, עוד נמצא כי המותג משדר ערכים של מקצועיות וזמינות. החלטנו למנף ולנצל את הפוטנציאל העצום שמגלם המותג ולהעניק ערך מוסף ללקוחותינו ביצירת קו מוצרים תחת המותג המוכר קרביץ".
עוד מסר זילכה כי בשנת הפעילות הראשונה של המותג "קרביץ" צפוי מחזור המכירות של המותג להגיע ל- 5 מיליון ש"ח. לדבריו, קוי המוצרים של "קרביץ" ישווקו במחירים אטרקטיביים ונוחים לכל כיס.
במהלך המיתוג הפרטי יושקו כ-1.5 מיליון דולר והוא יכלול קמפיין פרסומי נרחב באמצעות משרד הפרסום "זרמון גולדמן". כמו כן נקודות מכירה מעוצבות ופעולות קד"מ בסניפי הרשת.
קבוצת "קרביץ" חוגגת בימים אלה 80 שנה להיווסדה. הקבוצה מונה את רשת החנויות "קרביץ" הכוללת 68 סניפים הפזורים ברחבי הארץ ומעסיקה מעל 450 עובדים. כמו כן הקבוצה מפעילה את "קרביץ עסקים" המייבאת ומשווקת מוצרים לחברות, מוסדות ומשרדי ממשלה ומגלגלת מחזור של כ- 150 מיליון ש"חמ בשנה. המחזור השנתי של רשת "קרביץ" מוערך בכ- 200 מיליון ש"ח.
קרביץ מתמחה בציוד משרדי ובמכשירי כתיבה, והיא מחזיקה במותגים מובילים כמו: רוש רוש, פליקן, רוטרינג, פנטל, SAX, טאלנס.