יוניליוור ישראל המשווקת את דאב, מותג הטיפוח המוביל בישראל, עולה בקמפיין פרסום חדש בהשקעה של כ-150 אלף דולר. הקמפיין יכלול שני סרטונים שונים: האחד לסבון דאב ארומה מסאג' המכיל שמנים ארומטרפיים וגרגירי עיסוי עדינים והאחר לסבון דאב מרגיע, המכיל מינרלים ולחות.
סרטוני הטלוויזיה ממשיכים את הקו התקשורתי של דאב - נשים אמיתיות. הסרטונים הנוכחיים מציגים את עדותן של נשים אמיתיות, המשתמשות בסבוני דאב לאורך שנים. הקמפיין מדגיש את מוטיב הרעננות והשמירה על עור צעיר ומטופח בזכות שימוש קבוע בתחליבי הרחצה של דאב.
אודות דאב
המותג דאב נכנס לראשונה לישראל בשנת 1996 עם השקת סבון מוצק ונוזלי. לאחר מכן התרחב המותג בהצלחה רבה לקטגוריות נוספות: בשנת 1999 נכנס דאב לתחום טיפוח העור, בשנת 2000 לקטגורית הדאודורנטים, בשנת 2001 לקטגוריות השיער, ובשנת 2004 חיזק המותג את נוכחותו בתחום טיפוח הפנים. כיום דאב הינו מותג הטיפוח מספר 1 בישראל.
דאב הינו הסבון הראשון בישראל שהביא לשוק מוצרים עם 25% קרם לחות. באקלים הישראלי החם והלח מאבדים העור והשיער את הלחות הטבעית שלהם. כל המוצרים של דאב מכילים 25% קרם לחות השומר על הלחות הטבעית של העור ומעניק לו מגע רך וקטיפתי.
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, לוקס, בדין, סיף, פינוק ואח'. כמו כן, יוניליוור היא בעלת 51% מגלידות שטראוס.