סטלה ארטואה, מעניקת החסות הראשית לפסטיבל הסרטים בקאן, יוצאת בקמפיין יחודי בהשקעה של 800 אלף שקל. במסגרת עולם התוכן של המותג, התמקדות בסרטי איכות, יוצאת מבשלות בירה ישראל בפעילות הייחודית שבמסגרתה מתקיים המבצע בכ- 140 פאבים וברים מובילים ברחבי הארץ. במסגרת המבצע: קונים סטלה ארטואה באחד מהפאבים המשתתפים במבצע, מקבלים תחתית גירוד ויכולים לזכות בפרסים מידיים כגון חולצה ממותגת, או מחזיק מפתחות פותחן.
בנוסף, על גבי תחתית הגירוד מופיע מספר הגרלה. מצלצלים למספר טלמסר, משאירים את המספר ומשתתפים בהגרלה הגדולה שבה הפרס הוא כרטיס טיסה זוגי + אירוח מלא בפסטיבל הסרטים בקאן 2006.
נירית מיטל, מנהלת מותג סטלה ארטואה: "סטלה ארטואה נמנית בין הבירות הנמכרות ביותר בעולם, הנותנת חסות ראשית מספר שנים לאירועים בינלאומיים גדולים ביניהם פסטיבל הסרטים היוקרתי בקאן. במסגרת המבצע אנו ממשיכים בחיזוק ערכי המותג, בהחדרת עולם התוכן של המותג לצרכן הישראלי ובמיצוב סטלה ארטואה כבירת הלאגר היוקרתית ביותר בישראל".
מזיגת סטלה ארטואה ידועה כטקס ברחבי העולם - לאופן מזיגתה 9 שלבים ברורים, כגון: החזקת הכוס ב- 45 מעלות, מבלי לתת לברז לגעת בכוס, מחיקת הקצף על-ידי סכין לאחר המזיגה, גובה קצף מדויק של 2 אצבעות, והגשתה ללקוח כשהלוגו מופנה אליו.