|   15:07:40
דלג
  אהרון שחר  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

תשדיר שלישי

נהנים לשמוע את תשדירי המפלגות הקטנות והמשעשעות? זה מה שהייתם שומעים לו אני הייתי רץ לכנסת. טעם של מפלגה קטנה והזויה. תהנו
21/12/2014  |   אהרון שחר   |   מאמרים   |   בחירות 2015   |   תגובות
עונש מוות למחבלים [צילום: דו"צ]

אזרחי ישראל, לתרבות הנאורות יש יתרונות לא מעטים אך חסרונות אדירים. היא נכשלה בהסתגלות למציאות תקופתנו וזה עלול לעלות לה בקיומה. במקום למשוך אותנו עמה לתהומות הנשיה ניתן לה שתי סטירות לחי מצלצלות ונעיר אותה מהזיותיה.

כי מציון תצא תורה. התקופה בה התרגלנו להתרפס בפני רוצחינו ולהלחץ עד עפר על-ידי ידידינו, תמה. נאום חוצב להבות זה לא רק יזעזע את המדינה אלא ישנה את פני האנושות.

אונסי הדמוקרטיה

כשאתם הולכים לקלפי, בפועל אתם בוחרים את הצ'יקן שיאנס לבצע את הוראות נשיא ארה"ב (הנהנה מאוריינטציה מוסלמית מובהקת), ואת הוראות אירופה (המתאסלמת בקצב מסחרר).

בשעה שברגל גסה הם מצפצפים על בוחרינו ואונסים אותנו לפעול על-פי ערכיהם, יש להם גם את החוצפה ללמדנו מהי דמוקרטיה.

מה שלא תבחרו תהיו חייבים להעניק תנאי תפנוקים לאסירים הביטחוניים, לשחרר לחופשי כציפורי דרור את רוצחי ילדיכם, ולהקריב את חיי בניכם החיילים כדי להגן על אזרחי האויב השואפים להשמידכם. אונס איננו בדיוק דמוקרטיה! הגיעה העת שאנחנו נזכיר לעולם דמוקרטיה מהי.

עונש מוות למחבלים

אם חלילה ירצחו את בנותיו של נשיא ארה"ב והוא יחוש דחף שאינו בר כיבוש לשחרר את הרוצחים, ישראל לא תתערב. כך גם מצופה ממנו: שלא יעיז אפילו לחשוב להציע לנו לשחרר את רוצחי ילדינו.

כמה אפשר לבזות את החוק? על-פי החוק הצבאי יש עונש מוות, מדוע מצפצפים על החוק? אם רוצחינו כה משתוקקים להיות שהידים כדי לערוך אורגיות עם עשרות בתולות שחורות וחסודות - נעשה עמם חסד אחרון ונגשים את חלומם, ובלבד שיפסיקו לזהם את האנושות בקיומם.

תנאי יוזמת ז'נבה לאסירים ביטחוניים

תם עידן בתי המלון לשוחרי השמדתנו! לא תהיה הזנה בכפיה. מי מבין הקמים עלינו להשמידנו שהתפריט לא יערב לחיכו (לחם עבש ומים מעופשים) תכובד זכותו לצום. התפרעויות ירוסנו במהירות ובנחישות, ללא אפליה. מה שידענו לעשות בעמונה כלפי יהודים נדע לעשות גם כלפי ערבים.

זמנם לא יבוזבז לריק: במקום סדנאות טרור או לימודים אקדמים הם ישקיעו את זמנם בעבודות לתועלת הציבור בבניית התנחלויות.

מדינת כל אויביה

אלו הטוענים שישראל היא דמוקרטית לפני שהיא יהודית, מלבד היותם אנטישמים גזענים, הם גם אווילים לתפארת. מבחינתם לערבים מגיע עשרות מדינות אך מדינה אחת ליהודים זו כבר חוצפה.

לגבי דידם כל ההיסטוריה והמסורת היהודית חסרות ערך, הבולבולים הללו משוכנעים שאברהם, משה, דוד, הרצל ובן-גוריון, פעלו למען כל "ארכי-פרחי" שעבר בסביבה. הגלמים הללו בטוחים שבארץ ישראל קם העם הדמוקרטי והקים מדינה דמוקרטית לדמוקרטים. תשושי הנפש הללו "יודעים" שעשרות אלפי חללי מערכות ישראל, הרגו ערבים ונהרגו על-ידי ערבים כדי להקים מדינה לערבים...

עובדי האלילים הללו הסוגדים לקדושת הדמוקרטיה מאמינים בהרבה שטויות, אבל להחליט שמדינת היהודים הוקמה למען אחד הכלים שבו היהודים בחרו להשתמש כדי לנהל את מדינתם, זה כבר מחייב התערבות פסיכיאטרית.

כשאיינשטיין אמר ששני דברים הם אינסופיים הוא עדיין לא הכיר את הנאורים. אם הדמוקרטיה כה בוערת בעצמותיהם, הם יותר ממוזמנים להרגיש חופשי להגר לעזה, לספר לערבים שהמסורת שלהם בטלה בשישים אל מול הדמוקרטיה, ולהקים שם דמוקרטיה כלבבם. רק במטוטא, שימצאו להם וריד אחר להצמד אליו, תודה.

גזענות וביטחון

נגיש בג"ץ נגד בג"ץ ונדרוש ממנו לנמק מדוע הוא מתיר "גזענות" כנגד שירות ערבים בצה"ל. את נימוקיו (באשר הם כפי שהם) נדרוש להחיל בכל התחומים, למשל תחום התעסוקה.

אין חצי גזענות! או שנימוקים ביטחוניים הם לגיטמיים או שלא. אם זה בסדר שערבים אינם מגויסים מטעמי ביטחון, אז נימוקי ביטחון הם לגיטימיים, נקודה. אם לא, הגזענות המזעזעת תיפסק. תא"ל זועבי תוכל להיות מפקדת השייטת, ורא"ל במיל. עזאמי בשארה מטע"מ רע"ל יוכל להיות הרמטכ"ל.

גזענות ולשון הרע

האינפלציה בשימוש במונח "גזענות" תכנס לשליטה. מי שיאשים מישהו בגזענות יצטרך להוכיח שלא מדובר בנימוקים ביטחוניים. אם לא יצליח להוכיח יתבע דיבה וישלם פיצויים על הוצאת לשון הרע.

הטרור הרוחני של השמאל

חובבי "חושך הביטוי" לא יסתמו יותר פיות בתואנות היסטריות של הסתה וגזענות. אנו נבקש ממומחים לבדוק: האם האפשרות שערבים יתמכו בערבים היא חשיבה גזענית או הגיונית? כמו-כן נדרוש לבדוק האם התופעה לפיה כ-100% מערביי ישראל על המוניהם ומנהיגיהם תומכים באויבי מדינתם, באמת כל כך מקרית?

אונסי השלום

נדרוש מכל האוסלואידים ועוזריהם הלוקים בתשוקת אמוק של כניעת ישראל לטרור לנמק מדוע הם משוכנעים מעל ומעבר לכל צל של ספק סביר, שברגע שישראל תברח מהשטחים למען הטרור, בו ברגע יפצחו ביבי ואבו מאזן בריקודי הורה, ומוסלמים קיצוניים יתחילו לחבק ולנשק רבנים וציונים.

האם לא יכול להיות ש"מדינת אבסורד" המורכבת משתי פיסות אדמה זעירות, עם מעבר בטוח ששום דבר בו לא בטוח, שטופת שנאה וטרור של אספסוף שמעולם לא היה עם, לא יהיה עם, אין לו מאום המאפיין עם והוא אינו שונה במאום מכל מכל שבט ערבי אחר, אשר הדבר היחיד המשותף לו הוא שנאת יהודים, תהפוך למדינת טרור? כיצד בדיוק האוסלואידים נערכים לאפשרות הזו? אפשר לדעת (לפני שקופצים ראש לבריכה הריקה)?

השיטה החלמאית האידיוטית לפיה כל פעם אחרי ביצוע "הסכם שלום" כלשהו מופתעים לגלות שהוא רק מביא מוות והסלמה, צריכה להכנס להקפאה עמוקה, וזו ההקפאה היחידה שתהיה. "חלום ההזדמנויות" יסגר סוף-סוף, הסכם אוסלו עליו השלום יבוטל סופית ומאניית השלום המטורפת תקבר קבורת חמור! משועממי העולם יצטרכו למצוא לעצמם תחביבים חדשים, ואומות אחרות כדי לאנוס אותן להתאבד.

הצחוק הבינלאומי

יש להוציא את השריעה אל מחוץ לחוק הבינלאומי! כל שלטון המשתמש בה יקבל אולטימטום לבטלה מיידית, אם לא יעשה כן תוך שבוע יופצץ ויושמד.

יש להוציא את מילת הנשים אל מחוץ לחוק! כל מדינה תצטרך להגיש תוכנית מסודרת למיגור מיידי של התופעה.

יש להוציא את הפדופיליה אל מחוץ לחוק! כל מדינה בה מותר להנשא מתחת לגיל 18 תוחרם, מתחת לגיל 14 תופצץ, מתחת לגיל 10 שלטונה יושמד.

יש להוציא סיכון אזרחים אל מחוץ לחוק! האחריות הכוללת, המלאה, הטוטאלית, המוחלטת, המושלמת והבלעדית לשלום האזרחים תהיה כל כולה אך ורק על מי שמערב אותם בלחימה.

יש להוציא את הטרור אל מחוץ לחוק! אף גולם לא יקבע שארגון המשגר אלפי טילים לעבר אוכלוסייה אזרחית איננו ארגון טרור (עם כל הכבוד, ואין).

יש לפרק את ארגון החיזבאללה מטיליו! עם הארסנל העצום המצוי ברשותו, במלחמה הבאה לבנון עלולה להיות מושמדת.

יש להכריז על הטרור האיסלאמי כסכנה קיומית לאנושות! יש להתייחס לארגון דאעש כאל אבולה ולהדבירו. יש להפציצו ללא אבחנה גם אם בסביבתו אזרחים, כשם שהיה צריך להפציץ את אושוויץ.

יש להוציא שאיפה להשמיד את האנושות אל מחוץ לחוק! השלטון האירני צריך להיות מושמד.

יש להוציא שואות, זוועות ומחנות ריכוז אל מחוץ לחוק! השלטון הצפון קוריאני צריך להיות מושמד. סרטים זה עניין להוליווד, על נשיא ארה"ב מוטלת האחריות לשלום האנושות, נא לא להתבלבל בבקשה.

אמנת הדתות

איש לא יורשה להתייחס אל האיסלאם בגזענות ובאפוטרופסות ולא ידבר בשמו. האיסלאם הוא "ילד גדול" היודע לענות בעצמו על עצמו. איש לא יכריז שהאיסלאם הקיצוני אינו מייצג את האיסלאם. היחיד שיענה בשם האיסלאם הוא האיסלאם! נקרא לנערה ונשאל את פיה.

יש להחתים את גדולי כל הדתות בעולם על אמנה נגד אלימות. האפיפיור שיצא בקריאה דומה בוודאי יחתום, כך גם רבני היהדות. גם גדולי האיסלאם יחויבו לחתום על האמנה בה הם יוקיעו, יקיאו מקרבם ויתנערו באופן מוחלט מן האיסלאם הקיצוני. עליהם להבהיר חד-משמעית שהאל אינו תומך בזוועות, האיסלאם הקיצוני אינו מדבר בשם הדת, וכל התומכים בו הם שוטים ההולכים שולל אחר מתחזים המחללים את הדת.

יעשו כן - תם הטרור. לא יעשו - תסתיים ההפרדה המלאכותית בין האיסלאם לאיסלאם הקיצוני ויהיה ברור שאנו נמצאים במלחמת עולם שלישית, מלחמת ציוויליזציות. עצוב, אך לפחות נדע היכן אנו חיים.

גרסת המדע

ימי הביניים מאחרינו. הדמוקרטיה היא כלי חביב, אך את פני המציאות לא קובעים בהצבעה. בתקופתנו יש כלי אחד בלבד המוסמך לקבוע היכן אנו חיים. עם כל הכבוד לגדולי האומה ולנבחרי האנושות, הוא ורק הוא יקבע: המדע!

גדולי המומחים קובעים שאנו נמצאים במלחמת ציוויליזציות בה תרבות ערב מנסה לכבוש את תרבות המערב ולהשתלט על העולם. לדאבוננו היא עושה זאת בהצלחה לא מעטה בכל החזיתות, לרבות הדמוגרפית וההסברתית.

המציאות הזו מפחידה את העולם ולכן הוא מסרב להכיר בה, אך עם כל הכבוד (ואין) מדיניות בת יענה יאה לתקופות קצת יותר עתיקות. הקונספציות של האנושות יוכפפו למדע ולא לשום מניפולציה אחרת!

זכויות העם הפלשתיני

העם הפלשתיני היחידי הוא העם היהודי אשר בראשית המאה הקודמת כשדיברו על פלשתינה איש (לרבות בלפור) לא העלה על דעתו שום דבר אחר. העולם הערבי סירב לקבל את החלטת האו"ם 181 על החלוקה וקם עלינו להשמידנו. הוא חזר על כך שוב ב 1967. לפיכך ובהתאם לזאת הזכות היחידה המגיעה להם מאיתנו היא הזכות להודות לנו על כך שלא עשינו להם את מה שהם ניסו לעשות לנו!

הפטנט של "מלחמות עם ביטוח", שהעולם משום מה החליט להעניק להם כשי צנוע, נשמע לנו קצת מוזר: אם הם מצליחים להשמיד אותנו הם לא מחזירים לגופות שלנו את השטחים שהם כובשים, אבל אם הם נכשלים חובה עלינו לפצותם. מצטערים אבל ההגיון הזה לא כל כך ברור.

כידוע "הארגון לשחרור פלשתין" מכיבוש הוקם לפני "הכיבוש". אז או שמדובר בנביאים, או שהאשליה המטופשת לפיה ה-כיבוש בהא הידיעה זה כיבוש 67 וכל הכיבושים הקודמים מקובלים עליהם - הזויה, אידיוטית ומנותקת מן המציאות.

הפתרון היחידי הראוי לסכסוך הוא זה: מכיוון שהעולם הערבי אחראי לכל מערכות ישראל על השלכותיהן עליו לפצות אותנו על כל מערכות ישראל ועל גירוש יהודי ערב, כמו-כן עליו לפתור את הבעיה הפלשתינית בשטחו. פיצוי צנוע של טריליון דולר והסכסוך מאחרינו.

יידישקייט אוריינטלי

האנושות תצטרך להכיר בכך שהתרבות הערבית היא פרימיטיבית ולוקה בחסרונות רבים: למעלה ממיליארד אנשים אינם מצליחים לנהל דמוקרטיה אחת ראויה לשמה (מה שלא מפריע להם לקטר על איכותן של דמוקרטיות אחרות).

היא לוקה באובססיה מינית קשה הכוללת: דיכוי נשים, ריבוי נשים, הסתרת נשים, הכאת נשים, מילת נשים, פדופיליה, רצח על כבוד המשפחה, נישואי קרובים וכדומה.

למרבה הצער עלינו להודות שהיא הביאה לעולם הרבה יותר זוועות, טרור, שנאה ומוות מאשר פרסי נובל וקידמה.

קונספציות נעורות

הקונספציות החשוכות של תרבות הנאורות יאותגרו על-ידי המדע ויוכחדו. כמובן שאין הכללה אווילית יותר מן ההכללה "אסור להכליל". אם יש תרבות מכוערת נסתום את האף, אך נאמר את האמת.

הדרישה החלמאית להקריב את חיילינו כדי להגן על אזרחי האויב אינה עומדת בשום מבחן. גם אריתמטיקה פשוטה מורה שהיא מובילה אותנו לדרך ללא מוצא של הרג אזרחים הולך וגובר. הדרישה הזו מונעת את מיגור הטרור ומובילה לפריחתו בקצב מסחרר עד כדי השמדת האנושות בקרוב מן הצפוי.

נשיא ארה"ב פיטר את הייגל כתירוץ לזוועות דאעש שבאה עלינו תחת חסותו. את מי הוא יפטר כאשר בקרוב יתפוצצו פצצות מלוכלכות רדיולוגיות כמו פופקורן בערי העולם המערבי? את מייגל או את שמייגל? האם פיטורין כתירוצים לכשלונות סדרתיים ולהבאת זוועות לעולם יכולים לבוא כתחליף למלחמת קיום?

הנשיא טרומן לא וידא שהירושימה ונגסאקי נקיות מאזרחים, כך גם לא צ'רצ'יל בנוגע לדרזדן. עד שהגיעו הנאורים מלחמות היו בין ישויות, מאז שהנאורים הגיעו הטרור הפך להיות פטנט בלתי רגיל, שכן חייבים להילחם נגדו בפינצטה.

קונספציית הקרבת חיילים למען חיי אזרחי אויב תצטרך להיות מאותגרת על-ידי חשיבה מדעית. השיטה על פיה חבורת נאורים אווילים אונסים את ערכיהם האידיוטים על עולם שלם ומכריחים אותו להתאבד, צריכה להתאים עצמה לתקופה.

ישראל לא תוכל יותר לשתף פעולה עם טמטום עולמי של תרבות מתאבדת. ישראל מודה לעולם על כך שהוא אומר שמותר לה להגן על עצמה, אך אין צורך, ישראל יודעת זאת והיא בהחלט תגן על עצמה. היא מוכנה לשקול להתחשב באזרחי האויב, וזאת רק לאחר שתדאג לכל האינטרסים שלה.

ישראל תשיב אש לעבר מקורות הירי תהיינה התוצאות אשר תהיינה. האחריות המלאה על עירוב אזרחים בלחימה נופלת על מי שמערב אותם! כפי שנאמר בסעיף קודם. כך חייב להיות על-פי החוק הבינלאומי.

ישראל תגיב תגובה מידתית, כאשר המידה תהיה זו שתפסיק את הלחימה מהר ככל האפשר עם פגיעה מינימלית ככל האפשר בישראל!

היה ואווילי הנאורות יעדיפו להחרים את הדמוקרטיה היחידה במזה"ת הנאבקת תחת סכנה תמידית לקיומה, המהווה את הסכר היחידי באזורנו, במקום להקשיב למומחי המדע של תקופתנו - עליהם לקחת בחשבון שכאשר לא יהיה לה מה להפסיד ייתכן שהיא תנצל את ההזדמנות כדי לפתור את הבעיות הביטחוניות בצורה אחרת.

דרוש מנהיג

חשבתם שמנהיג שקול ואחראי זהו מנהיג הרוקד בלט על ביצים, מוחל על הכבוד הלאומי, משחרר רוצחי יהודים בסיטונות, מתרפס בפני האויב, ונכנע ללחצים? טעיתם.

דרוש מנהיג שפוי לעולם מבולבל? יש לי הודעה משמחת: הגעתי!

תאריך:  21/12/2014   |   עודכן:  21/12/2014
אהרון שחר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תשדיר שלישי
תגובות  [ 11 ] מוצגות   [ 11 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
שוזי
21/12/14 13:40
 
אהרון שחר
21/12/14 16:59
 
יעקב עמר
22/12/14 17:18
 
אהרון שחר
22/12/14 20:22
 
ע_הראל
30/12/14 14:32
 
ע_הראל
30/12/14 11:48
2
יעקב עמר
22/12/14 08:59
 
אהרון שחר
22/12/14 09:31
 
יעקב עמר
22/12/14 10:13
 
אהרון שחר
22/12/14 11:28
3
ע_הראל
30/12/14 11:16
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2015
נציגי שלוש הרשימות הערביות המכהנים כיום בכנסת מנהלים משא-ומתן מתקדם לאיחוד הרשימות. זאת, לנוכח העלאת אחוז החסימה והחשש מפני פיזור קולות ערביי ישראל באופן שישאיר חלק מן הרשימות מחוץ לכנסת.
21/12/2014  |  איציק וולף  |   חדשות
הליכוד ישלם 20,000 שקל לצלם שמואל רחמני, בשל שימוש בשתי תמונות שצילם במערכת הבחירות ב-2013 בלא לציין את שמו. כך קבע (14.12.14) שופט בית המשפט המחוזי בירושלים, רפי יעקובי.
21/12/2014  |  איתמר לוין  |   חדשות
מזכיר המדינה האמריקני ג'ון קרי אמר ל-28 נציגי האיחוד האירופי עימם נפגש בוושינגטון, כי ארה"ב תסכל כל הצעה שתועלה להצבעה במועצת הביטחון ותכפה מועד לנסיגת ישראל משטחי יו"ש. עד כאן הכל לפי התסריט המדיני שנצפה מראש.
21/12/2014  |  ישראל רוזנבלט  |   מאמרים
חברי מרכז מפלגת האיחוד הלאומי קבעו הלילה (יום א', 21.12.14) כי המפלגה תמשיך את השותפות הפוליטית עם מפלגת הבית היהודי. זאת, למרות שיו"ר המפלגה, השר אורי אריאל, היה מעוניין להתפצל ולרוץ יחד עם ח"כ אלי ישי ברשימה נפרדת.
21/12/2014  |  איציק וולף  |   חדשות
שתי התבטאויות בסוף השבוע צדו את עיני: "ממטה ראש הממשלה בנימין נתניהו נמסר בתגובה לדברים כי "נחשף פרצופם האמתי של ציפי ובוז׳י. מיד אחרי הבחירות הם מתכוונים לסגת ולאפשר הקמת חמאסטן שניה ביהודה ושומרון". למותר לציין שהתגובה באה לאחר פרסום הידיעה על פנייתם של ציפי לבני ושמעון פרס למזכיר המדינה האמריקני, קרי, כדי שארה"ב תסכל את הניסיון הפלשתיני לזכות בהכרה בזכותם להקמת המדינה פלשתינית באמצעות הפנייה למועצת הביטחון. יש כאן שתי סוגיות הראויות לליבון.
21/12/2014  |  צ'לו רוזנברג  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   בחירות 2015  /  מי ומי  
דרעי לישי: לך בקש מחילה בקבר מרן  /  עידן יוסף
אלעזר שטרן ודוד צור פורשים מהתנועה  /  עידן יוסף
יחימוביץ': מתחלחלת מליברמן כראש ממשלה  /  עידן יוסף
לשים קץ לרודנות של דרעי  /  חיים שאולזון
יום הנבחר  /  דורון בקל-איילון
אבישי ברוורמן כמשל  /  יעקב שטרכר
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il