|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?

תחזית אסטרולוגית שבועית: 5.3.15-27.2.15

משבר לא חדש

מה מפחד אובמה שייחשף בנאומו של נתניהו? אמינות ג'ון קרי, כולל כושר השיפוט שלו, כבר עמדו בסימן שאלה בעבר, ולא פעם אחת ימים טובים ללמוד נושא ולהגיע למקורות המידע
27/02/2015  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
הניסיון להציג כעת עימות שנוצר הוא ניסיון מגוחך. נתניהו ואובמה [צילום: פלאש 90]

השבוע קיימת השפעה של כוכבים המביאים הזדמנויות, שחלקן דורש בדיקה נוספת, בעיקר כשמדובר בתחום ההשקעות. החוויה היא שאנו נמצאים בלוח זמנים מתמשך שמביא איתו שינוי בכמה מישורים בחיינו. אם יש פרויקטים שעדיין לא סיימתם, מומלץ להיות נמרצים יותר ולסיים אותם.

זה הזמן להתמודד בלי להסתתר, להוריד מעצמכם את המסכות שבחרתם להתגונן בעזרתן גם מעצמכם. חשוב מאוד להפסיק להעמיד פנים ולהתנהג בטבעיות. מסתיים הזמן שבו אפשר היה לשבת על הגדר כדי לא להיסחף לנתיב הראשי שיכול להבטיח לכולם "נורמליות", שיגרה וביטחון. כעת עליכם לתת לעצמכם להיכנס למסלול עם מודעות לפוטנציאל היצירתיות, לעולם חדש.

מעתה ועד לתאריך 8.3 אנחנו בימים בהם המחשבות והרעיונות זורמים. אלו ימים טובים להציג תוכניות ארוכות טווח, עם אפשרות לראות ולהראות את התמונה הכוללת, כך שמומלץ לא לחשוש מחשיבה בגדול אלא לנצל את ההזדמנות לחפש ממדים חדשים למה שקיים ולהתבטא, גם אם זה נשמע שונה ממה שצפוי.

ראש הממשלה נתניהו ינאם בקונגרס על-רקע הכוכבים האלה.

מופע הירח המלא בתאריך 5.3 יביא עימו אזהרה ויהיה עליכם לשים לב היכן אתם אוכלים, כי אלה ימים שקל ללקות בזיהומים ובבעיות עיכול. הכל זמני, אבל לא נעים. נסו לשמור על עצמכם וגם להתרחק מאנשים החולים במחלות מידבקות.

זהו יום טוב לעבודת ניירת, מומלץ לבדוק את הניירת שאתם מקבלים מהבנק, או כל מה שקשור לניהול חשבונות. שימו לב גם למה שאתם אומרים, כי קיימת נטייה ביום הזה לביקורתיות ואולי הסגנון תובעני יותר ממה שאתם מודעים לו.

הימים שבין 6.3-4.3 נחמדים לשיתופי פעולה ומתאימים לאיסוף או לחיפוש מידע שאתם זקוקים לו כדי להגיע לשורש עניין שבו אתם עוסקים. מאידך-גיסא, יש גם נטייה להגזמות בלקיחת מטלות על עצמכם. זה מגיע ממקום מאוד אופטימי, אבל נסו לעצור ולהימנע מהתנהלות גסה ואגרסיבית כשהמוטיבציה היא "אני ואפסי עוד".

יש הזדמנות לצאת לטייל, ללמוד ולהרחיב אופקים בכל התחומים. אם יש נושא חשוב שאתם רוצים לשוחח עליו עם עמית למקצוע או חבר אישי - אלה ימים טובים לעשות זאת.

אנו מתקרבים למפגש הכוכבים מארס-אורנוס במנעד לכוכב פלוטו, מפגש "סוער" מאוד, הדורש זהירות גדולה כבר מסוף השבוע הבא (7.3 עד 13.3). זהירות תידרש עם כלים חדים, מכשירים חשמליים וגם בנהיגה. עדיף לוותר על ספורט אתגרי בתקופה שבין התאריכים 13.3-7.3, קל להיפצע בימים האלה, וכפי שציינתי קיימת נטייה לעשות טעויות כשמתעסקים עם מכשירים. האופי התוקפני של המבנה הזה מביא גם לעימותים, ויכוחים ומאבקי כוח. חישבו מראש איזו פגישה מתוכננת לכם בשבוע הזה, ואם אופייה עלול לגרום לעימות כדאי לכם לדחות אותה. גם במערכות יחסים אישיות, חישבו על המילים שיוצאות לכם מהפה, כי מה שכבר נאמר לא ניתן להשיבו.

האסוציאציה שלי עכשיו היא שאלה בדיוק הימים שלפני הבחירות, והפנינים שנשמע... רק אלוהים ישמור...

השילוב של הכוכבים האלה הוא אלים מאוד ועלול לעורר גם מתח ביטחוני במהלך חודש מרס, טרור בכל מקום שהוא, פוטנציאל לאלימות אצלנו, אבל גם במקומות שלא מצפים, כפי שראינו לאחרונה, בדנמרק או בצרפת ובבלגיה, זה יכול להגיע למקומות "רגועים" יחסית.

אלה מכם שהם בני מזלות היוזמה - טלה, סרטן, מאזניים וגדי - שנולדו בטווח שהוא אמצע המזל (מעלות האמצע), או שמזל האופק שלהם נמצא במקומות האלה, או שיש להם כוכבים במיקום הזה, יושפעו במיוחד מהצירוף של הכוכבים הגדולים ברצועת הזמן הנוכחית ועד חודש אפריל 2015. אלה מכם שנולדו בסוף המזלות המשתנים - תאומים, בתולה, קשת ודגים - יושפעו מליקוי החמה שיתקיים בתאריך 20.3.

מופע ליקוי החמה יתקיים בתאריך 20.3.15, יום זה הוא תחילת עונת האביב. מזל טלה מסמל התחלה חדשה וחשיבותו היא בגלל שעדיין מתקיים אתגר של הכוכבים אורנוס-פלוטו שימשיכו במנעד מתוח ביניהם עד הקיץ.

מבנה הכוכבים בתאריך 20.3 חזק מאוד, עם דגש על מזל טלה וכמעט על נקודה המסמלת השפעה על העולם. צמידות הכוכבים מארס-אורנוס (הדיוק יהיה בתאריכים 11.3-10.3 עם השפעה כבר מהתאריך 7.3) והיבט של מתח בין המארס והפלוטו (הדיוק יהיה בין 12.3-11.3 עם השפעה כבר מהתאריך 7.3). המשמעות היא אלימות, מצב שמציג כוחנות, נפיצות, מאבקי כוח וגם טרור. את מפת האביב מציבים בכל מדינה וממנה מקבלים תמונה על העומד להתרחש. יש כאן רצון להשתחרר מלחץ, להביא לשינוי ולמנהיגות התומכת באינדיבידואל. זו תהיה תקופה של פריצת דרך חיובית בתחום המדע, לכלכלנים ולאנשים המחפשים דרך לעבוד עם קבוצות גדולות של אנשים על בסיס מטרות וערכים דומים, זמן נכון לפוליטיקאים ולמנהיגים בעולם הדתי, אבל זה לא זמן "מוצלח" לקיצוניים בכל הרבדים של חיינו.

כוכב התקשורת נמצא בחברת כוכב נפטון וזה עלול לבוא לביטוי בדיסאינפורמציה, שאולי אינה מכוונת. צפויות שמועות רבות שאינן נכונות שעלולות לפגוע בשמם הטוב של אנשים, שמועות שהאשמה בהן אינה קיימת בפועל ומצבים שיש להם פוטנציאל לסקנדלים.

השפעת עונת הליקויים
קצת "רכילות" אסטרולוגית


תקופת הליקויים עומדת להשפיע על אירן. על-פי המפה של המהפכה האיסלאמית, 1.4.1979, ייווצר משבר הפוגע במנהיגות הצבאית והדתית של אירן. זו עומדת להיות תקופה של חוסר יציבות, חולשה כלכלית ואי-שקט ציבורי. צפוי גם לחץ על תוכנית הגרעין. מערכת היחסים בין ארה"ב ואירן הסתיימה בתאריך 7.4.1980. אורנוס ופלוטו יגיעו ו"יעוררו" את השמש במזל טלה לאורך השנים הקרובות וקשה להאמין שניתן יהיה להגיע להסכם בין ארה"ב ואירן.

ליקוי החמה משפיע גם על המפה של הילרי קלינטון ועוזר לקדם את הקמפיין שלה, אבל כדאי שתיזהר מאיבוד שליטה ומהתפרצויות שעלולות להכתים את שמה הטוב.

גם המפה של סגן הנשיא, ג'ו ביידן, תושפע מהליקוי שיהיה מול בית הקריירה שלו. יהיה עליו להתמודד ולשמור על אירועים סודיים הקשורים בעיקר למשפחתו כדי שהתקשורת לא תחשוף אותם. גם התנהגות שלו הקשורה עם נשים עלולה להתפרסם, כמו אש בשדה קוצים, בכל כלי התקשורת.

גם ההורוסקופ האישי של דייוויד קמרון, ראש ממשלת בריטניה (9.10.1966), "נפגע" מהליקויים ומהכוכבים אורנוס ופלוטו. יהיה עליו להתמודד עם בעיות לא פשוטות כמו פגמים שייחשפו במערכת הפנסיה באנגליה. אם המפה שלו מדויקת (שעת הלידה), גם עניינים הקשורים במערכות יחסים אישיות שלו עלולים להתפרסם בכותרות לא מחמיאות, כולל יחסים בתוך המפלגה. ליקוי הלבנה בתאריך 4.4 יכול גם להצביע על שינוי בחיי המשפחה שלו, אבל הסיכוי הגדול יותר שזה יהיה שינוי הקשור במפלגתו. ייתכן שמדובר בקשיים הקשורים בניהול שיעלו ויצופו למעלה וזה עלול לגרור למשבר במבנה ממשלתו.

גם אפגניסטן וראשי הממשל שם יזכו לכותרות בעזרת ליקוי החמה וייחשף מידע על האפיפיור הקודם, שעזב את תפקידו והשאיר סימני שאלה.

זמני הירח הבטל

שימו לב!

יום שבת, 28.2
- הירח בטל משעה 19:48 עד יום שני, 2.3, בשעה 01:34.
יום שלישי, 3.3 - הירח בטל משעה 10:47 עד יום רביעי, 4.3, בשעה 13:47 בצהריים.
יום חמישי, 5.3 - הירח בטל משעה 20:31 עד שבת, 7.3, בשעה 02:52 לפנות בוקר.

כלכלה ושווקים

אנו ממשיכים לעבור את רצועת הזמן עד לתאריך 21.3 ובהרחבה עד תחילת חודש אפריל.

הימים שראויים לתשומת לב השבוע הם 6.3-3.3, בהם כוכב ונוס מתרגם את המבנה של אורנוס-פלוטו.

אנחנו במציאות שבה מערכת היחסים שבין כוכב סאטורן ונפטון מזכירה את השנים 2007-2006 וגם אם לא היו מודעים לכך, מערכת הביקורת על התנהלות הבנקים החלה. כוכב נפטון מביא איתו מערכת הונאה וזיופים עם מסרים כוזבים, עד שהסאטורן עוצר את התהליך וגורם להתפכחות כואבת. כמו אז, גם עתה יהיה קשה למערכת הבנקאית להתנהל כראוי ולהשיג תוצאות. יש התמודדות בין מצב המכיל אשליות לבין הצד הריאלי. למעשה, רק כאשר יהיה מפגש בין השניים, החל משנת 2024 והלאה, תגיע ההזדמנות שהמערכת הבנקאית תתנהל ותתקדם למצב האופטימלי.

בינתיים נסו לסיים את מה שלא סיימתם ולקראת הקיץ צפויה תקופה נוחה יותר יחסית לעסקים. העדיפו את הדרכים המחושבות והסולידיות כדי להבטיח לעצמכם שאינכם הולכים נגד הרוח לפחות עד חודש אוגוסט.

אצלנו
ערב נסיעתו של ראש הממשלה לנאום בקונגרס
▪ ▪ ▪

תזכורת מרשימה שהתפרסמה בתאריך 18.4.2014: "נתניהו לא תמיד חף מטעויות, אבל בפועל יש לו את היכולת לקרוא את התהליכים המתהווים לטווח הארוך בכל הקשור לביטחונה של מדינת ישראל. הוא ממשיך בעקשנות לשמור על האינטרסים של המדינה שלנו ולא נותן ל'דברי המתק' בממשל האמריקני, הרודף אחר הישגים, להשפיע בלי להבין באמת את המנטאליות של המזרח התיכון".

בתאריך 22.11.2013 נכתב כאן: "פעם אחר פעם אובמה כשל במהלכים שעשה במדיניות החוץ, ולמורת רוחו הוא בולע את העובדה שעליו לקבל ולשמור על מערכת יחסים טובה עם מדינת ישראל... מחוסר ברירה יהיו גם ההסכמות לא להסכים. התהליך הזה מתמשך עד סוף 2015 (עד שאובמה מסיים את תפקידו). בינתיים, עם נפטון/פלוטו על ציר 1-7 ונפטון על ציר 6-12, נחווה אשליה והתנפצות. מצגי שווא המבוססים על הנחות מוטעות הנובעות בעיקר מאי-הבנה של המנטאליות באזור (כוכב נפטון על ציר 6-12). שני הצדדים מדברים בשפה היוצרת חוסר הבנה. מערכת ערכית מוסרית מנוגדת שלא מאפשרת הסכמה או הבנה בין הממשל הנוכחי (!) בארה"ב ובין מדינת ישראל בראשות בנימין נתניהו. בכל פעם שתיווצר הבנה לכאורה עם 4-10, בטווח הארוך זה יתברר כעוד אשליה, ובפועל יש חילוקי דעות שיהיה צריך לשוב ולגשר עליהם".

הניסיון להציג כעת עימות שנוצר, או שעכשיו קיימת אי-הסכמה, הוא ניסיון מגוחך נוכח מפות הקדנציה של אובמה מאז שנבחר, מול ראש הממשלה הנבחר של מדינת ישראל בנימין נתניהו. שימו לב מתי נכתבו הדברים האלה.

בסוף חודש ינואר נכתב כאן: "לאובמה יש כנראה בעיה עם מדינת ישראל עצמאית ודעתנית השומרת על ביטחונה... אובמה מחפש הישגים, משהו להשאיר אחרי הריק הגדול שלו במהלך הכהונה שלו, ולא נראה שאכפת לו מי יהיה הקורבן על המזבח. בלי אשליות".

בעקבות דבריו של מזכיר המדינה ג'ון קרי לאחרונה, שניסה להצדיק את עצמו בכך שהטיל ספק בכושר השיפוט של ראש הממשלה - אצלנו אומרים, למי שיש חמאה על הראש שלא יצא בהצהרות, בעיקר כשעד היום, בכל מקום בעולם ג'ון קרי נכשל במבחן התוצאה, אני מחזירה אתכם לרשימה שנכתבה כאן בתאריך 9.8.2013 על אופיו של קרי: "ההורוסקופ האישי של שר החוץ האמריקני ג'ון קרי מספר על אדם אשר אין קשר בין המציאות והעובדות. באופיו הוא מכוון את המציאות לפני הרגש שלו ומניח הנחות בלי קשר לעובדות (נפטון על ציר 1-7 במפה האישית). הוא נוטה לעגל פינות להבטיח ולא לקיים (יופיטר על ציר 6-12), לזרוע אשליות ולסגת מהן".

עוד נכתב: "קרי רגשי מאוד... וגורם לצד השני להרגיש שאם אינו מסכים איתו הוא פוגע בו באופן אישי מאוד... הוא חושב קודם על הצלחתו של ג'ון קרי ופחות על המשמעות... בהמשך, מבנה הכוכבים במפה שלו המעיד על בוטות וגלישה לגסות הרוח (קשת עם אופק בקשת) ובראיון שהיה איתו ב-7.11.2013 הוכיח שהוא חסר את הסגנון הנדרש מדיפלומט. ג'ון קרי האמיתי הוא מניפולטיבי".

וכל הנ"ל זה לצד מאמר של סגן עורך דיל, ב"וושינגטון פוסט": "קרי ייזכר כשלומיאל שהשלה את עצמו... שהצליח בצורה כה מובהקת לנתק את עצמו מהמציאות בשטח".

אז למי יש בעיה עם שיקול דעת?

בשבוע שעבר, בתאריכים 26.2-24.2, היה שילוב של שמש במזל דגים עם כוכב נפטון. זהו מצב אידיאלי לאלה הרוצים לגרום לחוסר הבנה או להעברת מידע שגוי. להקשות על הבנת המציאות כמו שהיא. המילים שבנו מסך ערפל מסביבנו גרמו לכך ששמענו ציטוטים מארה"ב רק נגד הנאום של ראש הממשלה נתניהו, עם שיפוט נמהר שהתברר אחר כך גם כלא נכון, כמו ציטוט של עיתונאי אמריקני, מחובבי הנשיא אובמה, שטעה, ואני לא יודעת אם לא עשה זאת בכוונה, כשהציג את עמדתו של היועץ לביטחון לאומי, יוסי כהן, נגד נתניהו. מה שהתברר כידיעה מטעה ולא נכונה.

בנוסף נוכחנו בכמה שמחה וקלות כלי התקשורת מצטטים פעם אחר פעם את רייס, יועצת הנשיא ברק חוסיין אובמה, נגד הנאום, עם ביטויים קשים נגד ראש הממשלה ומדינת ישראל. אבל האם זוכרים בתקשורת את מי היא משרתת ולמה היא מדברת כך, וממה הם, הנשיא אובמה ועוזריו, מפחדים?

למה לא שמענו בכלי התקשורת ה"אוביקטיביים" שוב ושוב על תמיכתם של אישים בנאום וחשיבותו למדינת ישראל, כמו פרופסור אלן דרשוביץ, דמוקרט יהודי, אוהב ישראל, שאמר שנתניהו חייב לבוא ולנאום בקונגרס. למה לא משמיעים את דעתו של פרופסור אומן, חתן פרס נובל, שאמר שראש הממשלה חייב ללכת לנאום שם למען שמירה על ביטחון מדינת ישראל. ישנה רשימה ארוכה מאוד של אנשים מכובדים וידועים שמדינת ישראל יקרה להם! הנרי קיסינג'ר, שר ההגנה רמספלד, ג'וליאני, ועוד רבים אחרים. אך אנו כאן בתקשורת שומעים בימים האלה רק אנשי ממשל אמריקנים מתוסכלים ופוליטיקאים הנוזפים בראש הממשלה ומשמיעים רק כמה רע, רע, רע ונורא. האומנם?

כדאי לקרוא את דבריו של פרופסור אסא כשר, שענה לאחת העיתונאיות המוערכות לשאלתה: "התקשורת השליטה אווירה של ערפדים, פשוט ערפדים צמאי-דם, הדבר היחידי שמעניין אותה זה לשפוך את דמו של מישהו בכיר, לא משנה מי...". והמראיינת שאלה בתמיהה: "אבל אנחנו כלב השמירה של הדמוקרטיה?". והפרופסור המכובד ענה לה: "אתם לא כלב השמירה של הדמוקרטיה. לא כלב, לא שמירה ולא דמוקרטיה... חלק קטן מהתקשורת - כמו הערוץ הזה שאנחנו נמצאים בו עכשיו - הוא ציבורי [רשת ב', ט.ס.]. החלק העיקרי של התקשורת הוא מסחרי – זה כל העיתונים, חלק הארי של הטלוויזיה. התקשורת המסחרית-העסקית-התחרותית היא חסרת כל מעצורים. רמת האתיקה שלה היא הנמוכה ביותר בארגונים כלשהם ובמקצועות כלשהם בישראל, ואין לה מעצורים".

אני ממליצה לחשוב על המילים הקשות האלה. בעיקר באווירה כל כך טעונה שאנחנו עוברים בימים האלה כאן במדינה שלנו.

יש נושא אחד שאין עליו עוררין - ביטחונה של מדינת ישראל! בלי פוליטיקה, בלי שמאל וימין. הלוואי שהפוליטיקאים היו זוכרים זאת כשהם מדברים מול המיקרופון הפתוח.

"לא חשוב מה יאמרו הגויים, חשוב מה יעשו היהודים". 67 שנים אחרי הקמת המדינה, נדמה כי הגיע הזמן להפנים את רעיון הריבונות כפי שהביע אותו בצורה הבהירה ביותר ראש הממשלה הראשון דוד בן-גוריון ז"ל.

תאריך:  27/02/2015   |   עודכן:  27/02/2015
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אזרחים הנמצאים הרחק ממקום הצבעתם ביום הבחירות לכנסת זכאים לקבל כרטיס לנסיעות חינם בתחבורה הציבורית. הזכאות, אשר תשמש לנסיעה באוטובוסים וברכבת ישראל בלבד, לא תוטען על כרטיס הרב-קו מכיוון שלא לכולם יש כרטיס חכם ומכיוון שברוב עמדות החלוקה אין עמדות לטעינת הכרטיס.
27/02/2015  |  עידן יוסף  |   כתבות
ננו-קוביות אינן משחק ילדים. מדעני מכון ויצמן למדע השתמשו בקוביות אלה כדי ליצור מבנים דמויי-חוט: הם הראו, כי בתנאים הנכונים, ננו-חלקיקים בצורת קובייה מסוגלים להתארגן בעצמם וליצור בדרך זו מבנים סליליים. ממצאים אלה, אשר חושפים כיצד ננו-חומר מסוגל להתארגן וליצור מבנים מורכבים ויפהפיים באופן מפתיע, פורסמו באחרונה בכתב-העת המדעי Science.
26/02/2015  |  מכון ויצמן למדע  |   כתבות
על-פי הכתוב בגב הספר, זהו ספרה השני של גבי זיו והוא כתוב באותה הצורה כמו הראשון, ובו היא מביאה אם בהיחבא ואם בגלוי אך בדרכה את קורות חייו של אביה, הוא יוּרי. כך כתוב על גב הספר על האיש שקורות חייו החלו בזמן אחר והתרחשותם מתוארת בארץ אחרת. כך כתבה גבי זיו את הדברים, ואני רוצה לומר שכתבה "באותו סגנון", אבל ייתכן שזהו אנטי-סגנון. שמא נתקלתי כאן בהתנכרות לסגנונות, בניכור ליפיוף של כתיבה, בהתרחקות מזרימה של טקסט כמקובל - טקסט שלא עלה בידי וגם לא רציתי, אילו יכולתי, להגדירו כסגנון כתיבה רגיל. כי למה למסגר אותו, למה לנסות ליטול ממנו את השוני, את היותו אחר. רוצה לומר, את הייחוד שבו. לאחר הכול, הנה אני משתמש בתור כלי במילה הזו, זהו הסגנון בו בחרה לכתוב עד כה את ספריה, וגם אם יש בכך משום הימור, זוהי בחירתה וכך כתבה.
26/02/2015  |  יוסף כהן-אלרן  |   כתבות
ממחקרים שנעשו בשנים האחרונות על חשיפת הפגיעה, התברר כי כ-30% מהילדים לא חושפים את הפגיעה בהם, וזאת אף על-פי שפעמים רבות יש ראיות מוצקות שילדים אלה אכן נפגעו. אחד הממצאים המעניינים היה שילדים הנחקרים בידי חוקרי ילדים, ובוחרים שלא לחשוף את הפגיעה בהם, הם הילדים הפגועים יותר. אלו הם ילדים שבמהלך תהליך החקירה שלהם נוצר אנטגוניזם גם אצל החוקר.
26/02/2015  |  איילת רוזנטל  |   כתבות
רוב הנוצרים החיים בישראל רואים עצמם כערבים מבחינה אתנית ונוצרים מבחינה דתית. שפת האם שלהם ערבית וכן תרבותם. אבל, האם הם באמת ערבים במוצאם האתני?
26/02/2015  |  רבקה שפק ליסק  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
"ביבי נקלה, ביבי נבל, ביבי מושחת, ביבי שקרן, ביבי מאוס, ביבי תחמן"... כך נפתח ביום שלישי מאמר בעיתון ה"הגון", שופר הפלשתינים - הארץ
מירב ארד
מירב ארד
חופשת החג מתקרבת בצעדי ענק, ועל רקע חוסר הוודאות יש מי שעדיין לא החליטו סופית על תוכניות לחופש    עבור המתלבטים בדקנו מחירים של חבילות נופש מובחרות מעבר לים
אלי אלון
אלי אלון
כשלושה שבועות לאחר סיום מלחמת ששת הימים, הסתערו עשרות תושבים ערבים מרצועת עזה על מחנה מחסני האספקה והמזון שהיה שייך לכוח האו"ם
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il