|   15:07:40
דלג
  אריה אבנרי  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
איתן כבל, יצחק הרצוג. הבטחה להתמנות לשר בכיר [צילום: פלאש 90]

שלושת הצבועים

אחרי שאיתן כבל קיבל הבטחה ממנהיג מפלגתו ח"כ יצחק הרצוג לקבלת תפקיד של שר בכיר אם יהיו חילופי שלטון, הוא מקדיש את כל מרצו לעשות סדר במטה הבחירות הסקרים מנבאים כישלון לרשימת ליברמן למרות נסיונה של דליה איציק לגייס קולות בחוגי בית. על-ידי כך נטרף חלומה של איציק להתמנות אחרי הבחירות כשגרירת ישראל באו"ם גלעד שרון טוען שההוצאות השנתיות של חוות השקמים לצרכי מילוי תפקיד רה"מ שרון היו צנועות מאשר אלה של נתניהו
27/02/2015  |   אריה אבנרי   |   מאמרים   |   בחירות 2015   |   תגובות


המטיף בשער
איתן כבל [צילום: פלאש 90]

קשה כיום לפתוח תוכנית טלוויזיה בנושאים אקטואליים בכלל ובענייני בחירות בפרט בלי לצפות בדמותו הססגונית של חבר הכנסת איתן כבל העומד בראש מטה הבחירות של המחנה הציוני ומשתלח ללא רסן בראש הממשלה בנימין נתניהו.

חבר הכנסת איתן כבל בעל האמביציות והערכה עצמית מוגזמת רואה את עצמו מזמן כמנהיג לאומי בכיר ולא בכדי הוא ייחל להיבחר לאחד המקומות הראשונים ברשימת מפלגתו לכנסת אך נדחק למקום העשירי.

אחרי שכבל קיבל הבטחה ממנהיג מפלגתו חבר הכנסת יצחק הרצוג לקבלת תפקיד של שר בכיר אם יהיו חילופי שלטון הוא מקדיש את כל מרצו לעשות סדר במטה הבחירות. מי שמסייע לחבר הכנסת כבל במשימה זו במטה הוא אחיו הצעיר בועז שמקבל שכר נאה עבור עבודתו והאח הצדקן לא רואה בכך שום ניגוד אינטרסים.

מן הסתם בגנים של משפחת כבל נהוג לקבל תמורה. אין ארוחות חינם. על מידת כישוריו של כבל כראש המטה של המחנה הציוני ניתן ללמוד מהבלגן הגדול ששורר, הפעילות הרופסת, מסע ההסברה הכושל ובעיקר מהיריבות הפנימית בין פעילי העבודה חסידיו של בוז'י הרצוג לבין שליחיה של ציפי לבני שותפתו מהתנועה שביקשו להשתלט על עבודת המטה.

בואו של המושיע הפוליטי ראובן אדלר הביאה להרגעת הרוחות במטה להסתרתה של ציפי ולדחיקתו של כבל.

השבוע חטף כבל סנוקרת כאשר יו"ר ועדת הבחירות השופט העליון, סלים ג'ובראן דחה עתירה של פרקליט פרטי שביקש לאסור על היומון ישראל היום לפרסם דברי תעמולה על ראש הממשלה נתניהו. ג'ובראן טען שלא השתכנע שיש קשר ישיר בין ראש הממשלה לבין העיתון.

רשימת המחנה הציוני לא קשורה אומנם לעתירה אבל ראשיה בוז'י וציפי תמכו בשעתו בהצעת החוק שנועדה לסגור את העיתון בנימוק שהינו מחולק בחינם ומונע תחרות חופשית בענף התקשורת. מי שיזם את הצעת החוק היה חבר הכנסת כבל שהצליח לשכנע חברי כנסת רבים וטובים במתק שפתיו.

בפתח הדיון בכנסת בנושא טעון זה אמר "בעליו של " ישראל היום", מר שלדון אדלסון אומנם אינו נוכח פה איתנו, אך רוחו מרחפת מעל הבית, ובתוך האולם הוא ממלא פה כל פינה עד להתפקע. הצעת החוק לא באה לעולם בגלל רצון זדוני לפגוע בישראל היום מטרתה להציל את כלל העיתונות המודפסת שהולכת ונמוגה לנגד עינינו. חקיקה למען הפלורליזם, ריבוי הדעות, העיתונאים וכלל עורכי העיתונים. זהו מאבק על כך שבתוך כמה שנים לא נהיה מדינה של עיתון אחד בלבד. מדינה שבה בעל המאה הוא בעל הדעה היחידה.

סוד גלוי הוא שמי שמנווט את חבר הכנסת כבל בשלט רחוק הוא פריץ העיתונות נוני מוזס שגייס את כבל לפעילות חוזרת ונשנית נגד ישראל היום. כבל איבד מזמן את עצמאותו והפך לחייל בשירותו של פריץ התקשורת נוני מוזס.

בפגישות עם פעילי מפלגתו ערב הפריימריז הוא התקשה להשיב לשאלותיהם הנוקבות מדוע התגייס להוביל את התחיקה שנועדה להביא לסגירתו של ישראל היום שלא הבשילה בכנסת היוצאת.

בשיחת אקראי שהייתה לי בשעתו עם כבל באירוע באשדוד שוחחתי אתו בנושא זה הוא התקשה להסביר לי מדוע אינו יוצא נגד ידיעות אחרונות ונגד פוסט שמחלקים מדי יום רבבות עיתונים בחינם. לא השתכנעתי שטובתה ועתידה של התקשורת העצמאית, כביכול, עומדת לנגד עיניו של כבל שלקה במחלת הצביעות.

הזכרתי לו את התקופה שבה כיהן כבל בעת ובעונה אחת כשר ממונה על רשות השידור ומזכ"ל מפלגת העבודה ואומ"ץ יצאה נגד כפל התפקידים שהעיד על חוסר רגישותו לתקשורת דמוקרטית. הודעתי לו שאני חתום על עצומה של אנשי רוח ואנשי תקשורת שיוצאים נגד הכוונה הזדונית לסגור את ישראל היום.

היו זמנים רחוקים שבהם תנועת אומ"ץ שיתפה פעולה עם חבר הכנסת בתחום של תחיקה מסוג אחר לגמרי שנועדה להגביר את הפיקוח על פעילותם של הפרקליטים בשירות הציבורי. בנסיבות אחרות התעמתה אומ"ץ עם כבל כאשר גילה חוסר רגישות למנהל תקין בפעילותו הפוליטית עם עמיר פרץ בתקופה שהוא פרש מתנועת עם אחד והצליח להשתלט על מפלגת העבודה.

אני מתגעגע לאותם הימים שבהם היה חבר הכנסת איתן כבל שמינה את עצמו לנציב הטפות המוסר מופיע לישיבות פרלמנטאריות לבוש מדי צה"ל ומכריז שהגיע ישר משירות מילואים. למרות הקריצה הפטריוטית היו כאלה שראו בהופעה במדים סוג של העמדת פנים אופיינית לו. מאז זרמו מים רבים בנחלים וחבר הכנסת כבל החליף לא רק את מדיו אלא גם את עורו.

הבוחשת מאחורי הקלעים
דליה איציק [צילום: פלאש 90]

לא ידעתי אם לבכות או לצחוק כאשר הובא לידיעתי שיו"ר הכנסת לשעבר, דליה איציק מופיעה בחוגי בית ברחבי המדינה מנסה לגייס קולות של מצביעים לרשימתו של ליברמן "ישראל ביתנו". התוצאות בשטח עלובות כפי שמעידים הסקרים.

ע"י כך נטרף חלומה החדש של איציק להתמנות ע"י ליברמן אחרי הבחירות כשגרירת ישראל באו"ם אחרי שכשלה בבחירות לנשיאות למרות שפעלה על-פי החשד מאחורי הקלעים לטרפוד המועמדות של מתחריה בלי להותיר עקבות. אומ"ץ פעלה לסיכול בחירתה של איציק מתוך כוונה שלא תהיה לישראל נשיאה מושחתת.

לאמיתו של דבר ה"רומן" בין ליברמן לאיציק החל כבר לפני שנתיים כאשר איציק החלה את מסע הבחירות שלה לנשיאות המדינה ופעלה במישורים שונים מאחורי הקלעים כדי לגייס ראשי סיעות בכנסת לבחור בה כמועמדת להחליף את פרס.

במסגרת זו נחלצה איציק בבחירות המוניציפליות האחרונות בניסיון לסייע לרו"ח משה ליאון מועמדם של ליברמן ודרעי להיבחר לראשות עיריית ירושלים על-מנת לשרת אינטרסים זרים שלהם. איציק לא הסתפקה בכך והצליחה לגייס את האישה החזקה במפלגת "ישראל ביתנו" סגנית השר לשעבר פאינה קירשנבאום למען תמיכת "ישראל ביתנו" בבחירתה.

במהלך החקירה של המשטרה בחשד שכמה מראשי המפלגה, בהם פאינה קיבלו שוחד מחברות ממשלתיות ומגופים ציבוריים נודע לאומ"ץ כי פאינה ובנותיה קיבלו לכאורה טיפולים רפואיים קוסמטיים חינם מרונית רפאל חברתה הקרובה של איציק (רפאל מכרה באחרונה לאיציק במחיר מבצע דירת פאר שברשותה בגן העיר בתל אביב).

אומ"ץ הגישה על כך תלונה לאגף החקירות במטה הארצי אך ככל הידוע עד כה לא נפתחה חקירה. הקריירה הפוליטית של איציק שהחלה לפני שני תריסר שנים זרועה בתחמונים, מניפולציות, חנופה, זיגזגיות, בגידות בבני ברית פוליטיים, כוחנות ושקרים.

צביעותה של ח"כ איציק באה לידי ביטוי מוחשי לפני כשנתיים כאשר גייסה את עצמה בפומבי יחד עם חבר הכנסת לשעבר רוני בר-און למען בחירתו של השופט (בדימוס) יוסף שפירא לתפקיד מבקר המדינה ללא ידיעתו ומבלי שפנה אליה.

אצל ח"כ איציק הכול מחושב מראש בדרך צינית. מן הסתם היא מצפה שהמבקר החדש יהיה חייב לה במקרה שתמעד בעתיד פעם נוספת כפי שהיה פעמים רבות בעבר. איציק למדה לקח ממערכת יחסיה הבעייתיים עם מבקר המדינה לשעבר השופט בדימוס מיכה לינדנשטראוס שביקש למצות אתה את הדין בגין שורה של מעללים שהיא ביצעה ורק בנס ניצלה בכך שלינדנשטראוס העניק הנחות תמוהות לאיציק שנחשפה כמה פעמים כפורעת המנהל התקין ועבריינית טוהר המידות. כפיות הטובה של ח"כ איציק מרגיזה בעקבות דברי ביקורת חריפים שהשמיעה על מבקר המדינה לשעבר לינדנשטראוס אחרי פרישתו.

לאיציק לא הייתה בעיה לעשות זאת למרות שמשרד מבקר המדינה עשה עמה חסד כאשר פרסם דוח צמחוני על מעלליה ולא העביר את הממצאים להכרעתו של היועץ המשפטי לממשלה על-מנת שיקבע אם עברה על החוק.

מסתבר שאיציק גם כפוית טובה. אומ"ץ לא תניח שההיסטוריה הפלילית תחזור על עצמה ואיציק לא תשלם את המחיר על כך.

המתחסד הסדרתי
גלעד שרון [צילום: פלאש 90]

צריך להיות מצויד במידה רבה של חוצפה, עזות מצח וצביעות כדי לפרסם מידע שקרי בעיצומו של הוויכוח על היקף ההוצאות של בית ראש הממשלה נתניהו. נא להכיר את גלעד שרון בנו הצעיר של ראש הממשלה המנוח, אריאל שרון שטען בימים האחרונים שההוצאות השנתיות של חוות השקמים המשפחתית בדרום לצרכי מילוי תפקיד ראש הממשלה היו צנועות יותר מאשר אלה של ראש הממשלה הנוכחי.

אולי כדאי לרענן את זכרונו של שרון ג'וניור ולספר לו על ארוחות השחיתות המסואבות של שרון האב בלשכת ראש הממשלה ובמסעדות פאר ולציין את הוצאת השיירה שנעה בכל יום מירושלים לחווה ובחזרה.

לגלעד שרון יש בעיה מסוג אחר לגמרי: הוא לא מסתדר עם סעיפי החוק ולכן הוא נהג בעבר מדי פעם לעקוף אותם. כאשר נחקר במשטרה כחשוד בביצוע עבירות פליליות הוא לא הטיף מוסר אלא שמר בקפדנות על זכות השתיקה.

הפרשה האחרונה שקשורה בגלעד שרון קשורה במאבקה לקבל היתר חוקי לקולטני אנרגיה סולארית שהוקמו בשטח החווה בניגוד לחוק. בשעתו קיבל בג"ץ את עמדת רמ"י (רשות מקרקעי ישראל) שעל פיה מתקן רחב ממדים לקליטת אנרגיה סולארית בשטח של 8.7 דונם, שבנה גלעד שרון בשטח חוות השקמים, בניגוד לתנאי חוזה החכירה של המנהל, שאינם מאפשרים לקיים בשטח החווה המשתרעת על פני 3,800 דונם פעילות שאינה חקלאית.

מאז החלטת בג"ץ לא חדל גלעד שרון ללחוץ על משרד הבינוי והשיכון ועל הנהלת רמ"י במטרה לחפש דרכים לעקוף את החלטת בג"ץ ולהפעיל את המערכת הסולארית שעשויה להכניס לחווה הכנסות כספיות נאות. בין השאר טוען שרון שבית המשפט החליט להחזיר את הנושא לדיון חוזר במועצת רמ"י למרות שמצויים משפטנים בכירים שלא מוצאים המלצה כזו בהחלטת בית המשפט.

גלעד שרון הבן נחשד בעבר כמה פעמים גם בקבלת שוחד בסכומים גדולים עבור עבודות ייעוץ מקצועיות מדומות ומוזרות בידיעת אביו ולעתים בתיווכו. רק בנס ניצל גלעד מהעמדה לדין פלילי בפרשת האי היווני שבה "שומן" על-ידי איש העסקים דודו אפל ולא שילם את המחיר הנדרש בחוק, בדומה לאחיו עומרי, שנכלא מאחורי הסורגים בגין עבירות פליליות אחרות.

פרשה שנייה שבה היה מעורב גלעד הייתה קשורה בחשד לקבלת שוחר בסך 4.5 מיליון דולר, בגין ייעוץ מקצועי, כביכול, לקולחוזים ברוסיה. פרשה זו שנחשפה לפני כמה שנים, הושתקה משום מה. החקירה התנהלה בעצלתיים וקיים חשש שיש גורמים מסוימים במשטרה ואולי גם בפרקליטות שליוו את החקירה ומתחמקים לקבל הכרעה בתיק זה.

לאחר שמידע על כך הועבר לאומ"ץ על-ידי גורם משטרתי בכיר שהיה בקיא במה שמתרחש מאחורי הקלעים, התחלנו להפעיל לחץ על המשטרה והפרקליטות. במכתב שנשלח אל פרקליט המדינה לשעבר משה לדור נאמר בין השאר: "תנועת אומ"ץ פנתה אליך בעבר בנושא חקירה שנערכה נגד גלעד שרון, בנו של ראש הממשלה לשעבר, בחשד לקבלת 4 וחצי מיליון דולר מגורמים סמויים בתמורה על ייעוץ עבור קולחוזים.

אומ"ץ זיהתה כבר אז את הקשר בין התשלום הנ"ל לבין איל ההון היהודי אוסטרי מרטין שלאף, ונתנה לכך ביטוי בפניותיה לפרקליטות מחוז תל אביב שמטפלת בתיק זה".

בסוגריים כדי אולי לציין שקולחוזים לא קיימים כבר ברוסיה מזה שנים אבל הם קמו לתחייה במסגרת חשד לצרכי הלבנת כספי שוחד שניתן לשרון הבן ע"י ידיד המשפחה איל ההון היהודי אוסטר מרטין שלאף שהשחית שורה של אישים פוליטיים במדינה.

בתגובה לכך נאמר לנו שהחלטת הפרקליטות בנושא הנדון עדיין לא נתקבלה. כצפוי סגר היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין את התיק שזעק לשמי החווה. סגירת התיק עוררה הדים רחבים בציבור והתעוררו שאלות לגבי מידת התמודדותה של מערכת אכיפת החוק עם בעיית ההון בשלטון שצברה תאוצה מדאיגה ביותר.

בשעתו הודיע הבן על כוונתו להשתלב בחיים הפוליטיים במפלגת קדימה שהקים אביו המנוח אחרי פרישתו מהליכוד. ציפי לבני מנהיגת קדימה באותה עת הזדרזה לקדם בברכה את הודעתו גלעד שרון. משום מה לא הפריעה ל"גברת קלין" כלל העובדה שגלעד הוא בן נאמן למשפחה מושחתת שהתעשרה במהלך שירותו של שרון האב מאדריכלי החיבור בין השלטון להון.

גלעד שרון איחר את הרכבת הפוליטית. מפלגת קדימה התפרקה וציפי לבני הקימה את מפלגת התנועה שהתמודדה בבחירות הקודמות באורח עצמאי ובבחירות הקרובות נחתה בחיקה של מפלגת העבודה.

לגלעד שרון לא נותר אלא לכתוב מדי פעם מאמרים בידיעות אחרונות עיתון המקלט של האישים הפוליטיים המושחתים שהולם את מידותיו המפקפקות.

תאריך:  27/02/2015   |   עודכן:  27/02/2015
אריה אבנרי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שלושת הצבועים
תגובות  [ 22 ] מוצגות   [ 22 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
דוגמא להתנהגותו
27/02/15 10:48
 
משה מיכאל
1/03/15 07:04
2
זלמן
27/02/15 12:13
3
ישע
27/02/15 13:06
4
שושפרי
27/02/15 15:24
5
סמיון
27/02/15 18:47
 
מגדולי התורמים
28/02/15 09:41
 
סמיון
28/02/15 12:37
 
א.ל. רמת-גן
28/02/15 13:14
 
סמיון
28/02/15 14:02
 
רונית פרידמן
28/02/15 17:57
 
סמיון
28/02/15 19:08
6
נינה-עמליה
27/02/15 19:13
7
חיימול
27/02/15 19:20
8
מיכל א.
28/02/15 01:43
9
שושפרי
28/02/15 09:43
10
רונית פרידמן
28/02/15 12:27
11
א.ל. רמת-גן
28/02/15 12:54
12
בבון זה קוף
28/02/15 15:49
13
עובדה
28/02/15 20:04
14
עזרא מנצור
28/02/15 23:16
15
סימי ה
1/03/15 15:15
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2015
אזרחים הנמצאים הרחק ממקום הצבעתם ביום הבחירות לכנסת זכאים לקבל כרטיס לנסיעות חינם בתחבורה הציבורית. הזכאות, אשר תשמש לנסיעה באוטובוסים וברכבת ישראל בלבד, לא תוטען על כרטיס הרב-קו מכיוון שלא לכולם יש כרטיס חכם ומכיוון שברוב עמדות החלוקה אין עמדות לטעינת הכרטיס.
27/02/2015  |  עידן יוסף  |   כתבות
ערב העימות בערוץ 2 נראה כי אין שינויים משמעותיים בסקרים, אולם כבר כעת ניכרות מגמות.
26/02/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
פרסום דוח מבקר המדינה בנושא הדיור לא חידש דבר וחצי דבר בהתנהלותו של ראש הממשלה. מי שציפה שאמות הסיפין ירעדו, טעה. נתניהו נותר אותו נתניהו. לדוח המבקר בנושא הדיור יש רק תפקיד אחד: לשלוח הביתה את נתניהו, לתת גושפנקא רשמית לכשלים איומים של ממשלותיו, ולעורר את הבוחרים המקובעים להצביע ליכוד מתרדמתם רק משום שנאה לאחרים ולהמחיש להם, בפעם המי יודע כמה, הליכוד ונתניהו פגעו הרעו להם כלכלית, חברתית ותרבותית כפי שלא עשתה אף לא ממשלה לפניהם. סקירה עניינית ומקיפה של תקופת נתניהו כראש ממשלת ישראל לאורך השנים, אך במיוחד בשש השנים האחרונות, תוביל רק למסקנה אחת: על נתניהו ללכת הביתה ומהר. אם לנתניהו חשובה המדינה באמת, מן הראוי שהוא יפנה את כיסאו.
26/02/2015  |  צ'לו רוזנברג  |   מאמרים
הסרטון החדש של "הרוב החדש" שעלה (יום ה', 26.2.15) לרשת עוסק בבעיית הדיור. בסרטון נראים בני הזוג אבי וטלי, תושבי ראשון לציון, מבקרים את בנם ששוכר דירה ומודיע להם כי עליו לפנות את הדירה עקב שכר הדירה הגבוה. "לילדים של ביבי זה לא היה קורה", אומר בייאוש בנם של הזוג.
26/02/2015  |  עופר וולפסון  |   חדשות
אין לך צרה גדולה יותר בפוליטיקה הישראלית מאשר מפלגה גדולה באשר אין צרה גדולה שבאה על ישראל בארבעים השנים האחרונות שלא מידי מפלגה גדולה של כ-40 מנדטים פחות או יותר. כך שעם בוא יום הבוחר, הדבר הרצוי והטוב ביותר לעם ישראל ולהמשך אחיזתו בארצו, הוא פיזור קולות המצביעים בין מפלגות שונות ומכאן פיזור המנדטים, עד שיהיו כמה מפלגות בינוניות פלוס מינוס ואף קטנות, אך בשום פנים שלא תיווצר מפלגה גדולה כלשהי, גדולה מדי, ליכוד או עבודה, עם יותר מ-25 - 27 מנדטים, ורצוי מאוד אף פחות.
26/02/2015  |  חן בן אליהו  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ברית ארוכה בין גרמניה לברית המועצות; המטרה של גרמניה וברה"מ הייתה פולין; יהודי פולין לא הבינו מה מאיים על שרידותם; פיתוח ה"בליץ קריג" הגרמני; הגנרל היהודי גאורגי שטרן מפתח את מלחמת...
עדנה ויג
עדנה ויג
משוררים רואים בשירה דרך לבטא את הדיוקן העצמי שלהם ואת חלומם    כאן המשורר מבטא זאת כבר מראשיתו כעוּבּר, שגדל להיות משורר
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il