|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון

תחזית אסטרולוגית דו-שבועית: 9.4.15-27.3.15

יש לו בעיה עם המדינה

מה עומד מאחורי המשבר עם ארה"ב? המדינה תידרש, שלא במפתיע, להתמודד עם לחצים בינלאומיים. מדובר בתקופה שבה האחדות מתבקשת; סדר היום יחזור להיות ביטחוני אנו ברצועת זמן שבין הליקויים, לכן האנרגיות גורמות לתגובות רגשיות חזקות. מומלץ להיזהר מחשיבה שלילית שעלולה לפגוע ולהכשיל אתכם עם הרגלים שלא "עובדים" עוד עבורכם
27/03/2015  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
מתוסכל. הנשיא אובמה [צילום: AP]

לפנינו שבועיים שדורשים זהירות, בעיקר בתחום ההשקעות. שימו לב במיוחד לכל הקשור בפנסיות. בתאריך 4.4.2015 יתקיים מופע ליקוי הלבנה ובשבוע שלפניו נדרשת זהירות רבה, כיוון שנושאים והחלטות שתקבלו יביאו לתוצאות בלתי צפויות. להבדיל, החלטות שתתקבלנה אחרי הליקוי תהיינה חשובות במיוחד עם איכויות יוצאות דופן.

בינתיים, בעקבות ליקוי החמה (שהיה בתאריך 20.3) בחסות אורנוס-פלוטו, קיימת תחושה שאנרגיות שליליות עדיין סובבות אותנו, התבטאויות שיש בהן הרבה גועל נפש וגסות רוח. רצועת זמן שתהיה עד אחרי ליקוי הלבנה. יש באפשרותכם לבחור - כעס ופחד או אמת ואהבה.

מופע ליקוי הלבנה - 4.4 (שמש במזל טלה מול ירח במזל מאזניים) - גם הוא קרוב מאוד למבנה הכוכבים אורנוס-פלוטו, ולכן יש לו כוח והשפעה גדולים יותר. התגובות הרגשיות תהיינה חזקות יותר בשבוע הקרוב ומומלץ להיזהר מחשיבה שלילית שעלולה לפגוע ולהכשיל אתכם עם הרגלים שלא "עובדים" עוד עבורכם.

גם מעורבות יתר בנושאים שאינם קשורים ישירות אליכם עלולה למנוע מכם להגיע למה שבאמת חשוב לכם, אם זה ברמה אישית ואם זה בעבודת צוות ושיתופי פעולה. זה מעודד גם לנסות להשתחרר, לפנות מקום למשהו טוב יותר בחייכם. נכון שזה מרמז על התמרה אישית, אבל זו התמרה שמשמעותה להחלים מ"פציעות" ישנות ולפרוץ לגרסה איכותית וחזקה יותר של ה"אני" שלכם.

ליקויים מסמלים סיומים והתחלות חדשות, והפוקוס הפעם יהיה על שותפויות עסקיות וזוגיות, כולל נישואין וקשרים רומנטיים. הליקוי מציף את האמת לתוך המציאות שבה אתם מבינים מה אינו מתאים יותר לציפיות שלכם וחווית השינוי מביאה גם להתגלות. הצמידות לראש הדרקון תביא שיעורים על שיתופי פעולה ופעולות הדדיות בדרך שבה אתם תתכננו את סדר היום במטרה להצליח. מומלץ להתמקד בכל אלה.

כן, אלה ימים של שינוי כללי המשחק, הבחירה להשתחרר תביא איתה את החופש, לצד היכולת לקבל החלטות יותר רציונליות על בסיס הירח במזל מאזניים. אלה ימים של דיפלומטיה, ברמה הבינאישית, ביחסי עבודה, לדעת לבחון כל דבר משני צדי המטבע. התהליך הזה יכול להביא להרמוניה ולרגישות כלפי בני הזוג.

המעלות של ליקוי הלבנה פוגעות ישירות בהורוסקופ של ארצות הברית. מאחר שהשמש מסמלת את ראש המדינה והממשל, אפשר לצפות לזעזוע בארה"ב ובמוסדות הקשורים לממשל. בהמשך, נפטון ישפיע באותה מפה ויביא איתו סקנדלים לצד חוסר תפקוד של הממשל, כאשר כל זה מתרחש בנוסף לסאטורן שגורם לאובמה, לפי המפה האישית שלו, להיות מתוסכל מאוד עד חודש יוני הקרוב.

עם כוכב מארס במזל שור בחודש אפריל יהיה טוב להתמקד בתוכניות ארוכות טווח, אבל לעשות זאת בצעדים קטנים.

מחשבה אסטרולוגית: נזכור שלאורך זמן אנחנו בהשפעת הכוכבים אורנוס-פלוטו, המסמלים שינוי ומהפך בחיים החברתיים והכלכליים וגם הפוליטיים ברחבי העולם. שיאו של היבט זה היה יומיים לפני הבחירות, ב-15.3.15, וכמה סמלי ה"מהפך" כסמל הבחירות, אלא שעם אורנוס, הכוכב שאוהב להפתיע בהפוך על הפוך, אי-אפשר לחזות איזה מהפך יתרחש. הבחירות אצלנו גרמו להתפכחות, לראות את הפער הקיים בחברה הישראלית, המרחק שבין התקשורת היושבת במדינת תל אביב ושאר המדינה. הפעם זו לא הייתה עוד קלישאה, הפעם זה היה חד וברור מאוד. עכשיו השיח כולל חשבונות נפש, ניסיון להבין "איפה טעינו", איפה האמת. את התשובה ייתן כל אחד מכם לעצמו.

זמני הירח הבטל

זכרתם להזיז את המחוגים שעה קדימה?

יום ראשון, 29.3
- הירח בטל משעה 04:56 לפנות בוקר עד שעה 08:48 בבוקר.
יום שני, 30.3 - הירח בטל משעה 16:58 אחה"צ עד למחרת בשעה 21:12 בלילה.
יום חמישי, 2.4 - הירח בטל משעה 11:59 בצהריים עד למחרת, שישי, בשעה 10:07 בבוקר.
יום שבת, 4.4 - הירח בטל משעה 18:59 עד למחרת, ראשון, בשעה 22:04 בלילה.
יום שלישי, 7.4 - הירח בטל משעה 23:40 עד למחרת בשעה 08:08 בבוקר.
יום חמישי, 9.4 - הירח בטל משעה 20:41 בלילה עד למחרת, שישי, בשעה 15:46 אחה"צ.

לוח הירח הבטל הוא לשבועיים מאחר שהרשימה יוצאת לחופשת פסח, כך שבשבוע הבא לא יתפרסם הטור. אחזור שוב בעזרת השם בתאריך 10.4.2015.

כלכלה ושווקים

אנו ברצועת הזמן שבין הליקויים. אירועים ברחבי העולם יכולים להניע את השווקים. תקופה זו "עזרה" לשמועות על "ההרחבה הכמותית", שמשמעותה הדפסת כסף, ואנשים "רצו" לדולר. מומלץ להתייחס בזהירות רבה לכל מה שאתם שומעים, לפני שאתם עושים צעד כלכלי בכוונה לרווח מהיר. כדאי להמתין כמה ימים עד אחרי ליקוי הלבנה.

כוכב מרקורי יגיע לנקודת ליקוי החמה (ב-20.3), בתאריך 30.3, זה יכול להשפיע על אירועים בעולם, כמו למשל מערכת היחסים בין רוסיה לאירופה וארה"ב. ייתכן שיעלה קונפליקט שיביא לכותרות ולהרבה אי-שקט, והשווקים יגיבו מן הסתם.

ליקוי הלבנה הצפוי בתאריך 4.4 יגרום לשינוי במגמה. אם הגוון שעל המסכים יהיה אדום, הליקוי ישנה אותו לירוק או ההפך.

אצלנו

זה לא מפתיע, אבל לפנינו תקופה שבה מדינת ישראל תידרש להתמודד עם לחצים בינלאומיים, או איומים חיצוניים (ציר 1-7). חשוב להבהיר שזה מצב הכוכבים על מפת המדינה ואין לו קשר לתוצאות הבחירות! גם אם התוצאות היו אחרות, כפי שתכנן הנשיא אובמה עם שאר העמותות והמו"ל הידוע, הכוכבים מאלצים את המדינה להתמודד עם המציאות המתפתחת. זכרו שהכוכבים על מפת המדינה, לא מסתדרים לפי המנהיג הנבחר.

אתם הקוראים כבר ידעתם לאורך חודשים שהשותפות של הרצוג ולבני לא תביא להם את הכתר; הם הגיעו לבאר (על-פי הסקרים), אבל למעשה רק כמעט; כיוון שאכן, כצפוי, לא זכו לשתות ממנה מים. בנימין נתניהו הוא זה שנבחר בתמיכת הכוכבים שליוו את המפה האישית שלו המשותפת עם מדינת ישראל. לכן, יהיה עליו להתמודד עם המצב המתגלגל ולמצוא את המסלול הנכון, לתמרן מול כל המהמורות הישנות והחדשות בעזרת השותפים לממשלה החדשה.

על כן, יהיה נכון עם מבנה הכוכבים העובר על מפת מדינת ישראל להכין כמה תסריטים, כדי לאפשר ולתמרן בין הקונפליקטים (1-7) השונים ובין האפשרויות ולנסות מה נכון יותר ( 5-11) עם צורך לשמור על ערנות גבוהה, כזו שתאפשר להגיב בזמן להתרחשויות. להיות קשובים למידע ולהתעדכן לפי ההתפתחויות הרלוונטיות.

ההנהגה תידרש להפגין אומץ לעשות שינויים, גם אם לא יהיו בטוחים בדרך. המבט המפוכח יעזור להתמודד עם לקיחת סיכונים, בלי להינעל על תוצאה אחת. לפנינו שנתיים של ניהול מצבים בלי להתקבע על שום דבר. אין סיכוי לפתרונות במצבים כאלה. נראה שכפי שהיה בעבר, גם אם המציאות הביטחונית תתעורר שלא ביוזמה שלנו, זה לא יקלקל את המטרה לאלה החושבים עצמם "נאורים", כולל מדינות שונות בעולם הגדול, והלחץ הבינלאומי יימשך אבל עם הכוכבים על ציר 6-12 מדינת ישראל תשמור על האינטרסים שלה גם מול העולם הצבוע.

מדובר בתקופה שבה האחדות מתבקשת (פלוטו-4-10) , לא רק בגלל לחצים חיצוניים אלא גם, ולא פחות חשוב, להתמודד עם עצמנו, לחשוב על האינטרסים (2-8) של כולנו במדינה שלנו, מדינה שהיא אחת ואין אחרת. יש כאן דגש על מעגלים רגשיים המחדדים את הצורך באחדות, כך שלא נופתע אם בסופו של דבר האחריות ההדדית תביא את מפלגת העבודה להיכנס לממשלה בראשות בנימין נתניהו. אם זה לא יקרה בשלב הראשון של הקמת הממשלה, ייתכן שהנסיבות בהמשך יביאו את הפוטנציאל הזה לידי מימוש. ולאלה האומרים "לא" אצטט מספר משלי [פרק א']: "אל יתהלל ביום מחר, כי לא תדע מה ילד יום".

כפי שכבר כתבתי עוד לפני הבחירות, סדר היום יחזור להיות ביטחוני. השכונה שבה אנו נמצאים לא השתנתה. זה מצב שיתעורר גם בגלל ליקוי הלבנה האדום שיהיה בחג הפסח, 4.4.2015, וישוב גם בחג סוכות 2015. זו רצועת זמן רגישה למדינה, בדומה לאותה רצועת זמן בשנת 2014, כשהכוכבים החלו להדליק את המדורה, פרק זמן שבו הייתה החטיפה ורצח הבנים בתאריך 12.6.14 והסתיימה בספטמבר אחרי מלחמת "צוק איתן". עתה, בצירופי הכוכבים על הצירים השונים, כבר מ-30.3 הדריכות תעלה, ותימשך לאורך חודש אפריל. אנחנו נמשיך לעקוב אחר ההתפתחויות בנושא.

על הממשלה שתקום יהיה לנסות לגבש תוכניות, אבל צפוי קושי להתמקד, מאחר שכל פעם יגיעו אילוצים שיפנו משאבים נפשיים וכלכליים לכיוון אחר, לכן יהיה עדיף לקחת כל פעם נושא מסוים, לגבש אותו ולהתמודד איתו, אך מתוך אחדות. נחכה להקמת הממשלה, מה שינחה אותנו להבין (בעזרת הכוכבים) מה יהיו האתגרים ומה יהיו המטרות, ושאלת השאלות - האם הממשלה החדשה תצליח לממש אותם?

המשבר עם ארה"ב

במהלך השנתיים האחרונות נכתב כאן פעם אחר פעם שלא צריך להיבהל כי המשבר האמיתי הוא אישי! לא מדובר במשבר בין ארצות הברית ומדינת ישראל, וכדי לדייק, זה מתח בין חוסיין אובמה ובין בנימין נתניהו, ראש הממשלה של מדינת ישראל. קיים ניסיון לכפות על ראש הממשלה מדיניות שנשיא ארה"ב רוצה לממש כאן, כפי שניסה לעשות בלוב, במצרים, בעירק ובתימן, בלי להבין את המחיר, שאולי גם לא באמת אכפת לו ממנו.

בתאריך 22.11.2013 נכתב כאן: "פעם אחר פעם אובמה כשל במהלכים שעשה במדיניות החוץ, ולמורת רוחו הוא בולע את העובדה שעליו לקבל ולשמור על מערכת יחסים טובה עם מדינת ישראל... מחוסר ברירה יהיו גם ההסכמות לא להסכים. התהליך הזה מתמשך עד סוף 2016 (עד שאובמה מסיים את תפקידו). בינתיים, עם נפטון/פלוטו על ציר 1-7 ונפטון על ציר 6-12, נחווה אשליה והתנפצות. מצגי שווא המבוססים על הנחות מוטעות הנובעות בעיקר מאי-הבנה של המנטאליות באזור (כוכב נפטון על ציר 6-12). שני הצדדים מדברים בשפה היוצרת חוסר הבנה. מערכת ערכית מוסרית מנוגדת שלא מאפשרת הסכמה או הבנה בין הממשל הנוכחי (!) בארה"ב ובין מדינת ישראל בראשות בנימין נתניהו. בכל פעם שתיווצר הבנה לכאורה עם 4-10, בטווח הארוך זה יתברר כעוד אשליה, ובפועל יש חילוקי דעות שיהיה צריך לשוב ולגשר עליהם".

הניסיון להציג כעת עימות שנוצר, או שעכשיו קיימת אי-הסכמה, הוא ניסיון מגוחך נוכח מפות הקדנציה של אובמה מאז שנבחר, מול ראש הממשלה הנבחר של מדינת ישראל בנימין נתניהו. אני מציעה לכם לשים לב מתי נכתבו הדברים הנ"ל.

בסוף חודש ינואר האחרון נכתב כאן: "לאובמה יש כנראה בעיה עם מדינת ישראל עצמאית ודעתנית השומרת על ביטחונה... אובמה מחפש הישגים, משהו להשאיר אחרי הריק הגדול שלו במהלך הכהונה שלו, ולא נראה שאכפת לו מי יהיה הקורבן על המזבח. בלי אשליות".

ברשימה בתאריך 6.3 ציטטתי את קלינט איסטווד (השחקן והבמאי שהיה גם פוליטיקאי בעברו): "יום אחד נבין שנשיאות ברק אובמה הייתה ההונאה הכי גדולה שבוצעה על אזרחי אמריקה".

הקוראים הקבועים זוכרים שעל אותה הונאה נכתב כאן כבר לא פעם לפי המפה האישית של הנשיא חוסיין אובמה – לראשונה בכתבה שהתפרסמה בתאריך 20.9.2013: "האנלוגיות שלו מוטעות. הפער בין הדקויות גורר אותו להכללות מסוכנות, שאין להן אחיזה במציאות (נפטון...). כאשר הוא משקר לעצמו זו יכולה להיות בעיה פרטית, אבל במקרה שלו, כמנהיג המעצמה הגדולה, הוא למעשה מוליך שולל את העולם" - ועכשיו אנחנו גם "אוכלים" אותה. בעיקר עכשיו, כשרואים את הכוכבים העוברים על ההורוסקופ האישי של אובמה, מתחילת חודש מרס האחרון, מה שלא משאיר סימן שאלה שהוא פועל בעת הזו מתוך תסכול, אכזבה בלי שום קשר למציאות. ואין ספק שהתסכול שלו גאה מהרגע שהוא הבין את גודל הניצחון של מפלגת הליכוד בראשות נתניהו. למעשה הוא לא מוכן לקבל את הבחירה הדמוקרטית של אזרחי ישראל.

זה הזכיר לי את התסכולים של ממשל בוש האב ומזכיר המדינה אז, בייקר, ש"סבלו" קשה מעמדתו של ראש הממשלה יצחק שמיר. נו? שרדנו! מאחר שבהיסטוריה של מדינת ישראל, זוכרים את הניסיון של האמריקנים למנוע את הקמת מדינת ישראל והעדפה של הנשיאים רוזוולט וטרומן את הקשר עם הערבים? ובן-גוריון קיבל החלטה! ובלי התמיכה שלהם, אף על-פי כן מדינת ישראל קמה.

כדאי לצטט בהקשר הזה את פרופסור ישראל אומן שקיבל פרס נובל על תורת המשחקים ולפיה הוא הציג את התיאוריה הבאה: "צריך מטרה ואם אתה מוכן לשלם את המחירים – לא תצטרך לשלם. אם אתה מוכן למלחמה – לא תצטרך להילחם. אם אתה צועק 'שלום שלום' – בסוף תילחם". זהו "פרדוקס הסחטן". אם מדינת ישראל ומנהיגיה יהיו משוכנעים בצדקת הדרך, ינצחו בלי מלחמה.

תאריך:  27/03/2015   |   עודכן:  27/03/2015
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מה המחיר הסביבתי של הבשר שאתם אוכלים? דוח המלצות תזונתיות שהתפרסם לאחרונה בארצות הברית הפנה שוב את הזרקור למחיר הסביבתי הכבד של תעשיית המזון מן החי. הדוח, כמו גם הסרט התיעודי "קאוספירסי" (Cowspiracy), שמתפשט באינטרנט בשבועות האחרונים, קורא להפחתה משמעותית בצריכת הבשר כדי למנוע פגיעה בסביבה ומעורר עניין רב בקרב הציבור ובתקשורת.
27/03/2015  |  אתר זווית  |   כתבות
במובן מסוים, ד"ר אסף טל מתקיים בשני עולמות בעת ובעונה אחת: האחד הוא העולם הקוונטי, עולמם של החלקיקים התת-אטומיים, והשני - והמסתורי לא פחות - סובב סביב המנגנון הביוכימי של המוח האנושי. לדבריו, זה בדיוק המקום בו הוא רוצה להיות. משרדו נמצא במחלקה לפיסיקה כימית במכון ויצמן למדע, בעוד הוא מנהל את ניסוייו במעבדה לדימות תהודה מגנטית תיפקודי (fMRI), אשר נמצאת במעבדה לדימות מוח האדם על-שם אריסון.
27/03/2015  |  מכון ויצמן למדע  |   כתבות
כבר במסגרת תפקידו כשר ההסברה ולאחר מכן תוך כדי כהונתו כיו"ר כנסת הציג חבר הכנסת יואל (יולי) אדלשטיין בפורומים שונים בארץ ובעולם את עמדותיו המתנגדות למתווה אוסלו ולהקמת מדינה פלשתינית בליבה של ארץ ישראל. שיחה איתו מחזקת את התחושה שאולי בניגוד למקובל לחשוב, העולם כבר לא נבהל לשמוע אישיות בכירה בצמרת ההנהגה הישראלית שמדברת במפורש על מתווה מדיני הדוחה את חזון אוסלו.
27/03/2015  |  כתב העת ריבונות  |   כתבות
סעודיה פתחה במתקפה אווירית על מעוזי המורדים החות'ים ובני בריתם נאמני הנשיא המודח עלי עבדאללה צאלח בתימן בניסיון למנוע את נפילתה של העיר עדן לידיהם. אופי המשך המתקפה בשלב הזה אינו ברור.
26/03/2015  |  יוני בן-מנחם  |   כתבות
זמן קצר לאחר עלייתו לשלטון של בשאר אל-אסד, כיוונו אינטלקטואלים ליברלים ערבים רבים אצבע מאשימה כלפי מפלגת הבעת' ומשפחת אל-אסד כמי שגזלו את השלטון בסוריה באמצעות שלטון עריצות מדכא ומושחת, מהקשים ביותר שידע העולם הערבי בעת החדשה. "לא לזה פיללנו", אומרים אותם אינטלקטואלים ומבקשים מטפורית, אם לא דה-פקטו, להסיר את זהותם הערבית הסורית מעליהם. הסרתה המטפורית של הזהות הסורית הינה "סטירת לחי" למאמצים הכבירים שהשקיעה מפלגת הבעת' במשך עשרות שנים, מאז עלייתה לשלטון, בין אם בעירק ובין אם בסוריה, להטמיע בהמונים, באמצעות כלי התקשורת, את המחויבות האישית של כל פרט בחברה למדינה העצמאית ולגבולותיה, וכמובן - לשליט העומד בראשה.
26/03/2015  |  ד"ר אלון פרגמן  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
כשלושה שבועות לאחר סיום מלחמת ששת הימים, הסתערו עשרות תושבים ערבים מרצועת עזה על מחנה מחסני האספקה והמזון שהיה שייך לכוח האו"ם
דן מרגלית
דן מרגלית
עמרי מניב בערוץ-12 הביא צרור של הקלטות של שיחות בין שקד לבין נוה    הוא לחץ למנות את איתן אורנשטיין לנשיא המחוזי בתל אביב    שקד נכנעה והצביעה בעד אורנשטיין
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il