|   15:07:40
דלג
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

מה לעשות עם אולמרט

אולמרט הורשע בתיק הולילנד (6 שנות מאסר) ועתה בתיק טלנסקי, לאחר שהורשע בתיק מרכז ההשקעות. גזר הדין יינתן בקרוב לאחר שמיעת הטיעונים על-הפרק: הגשת כתב אישום שלישי נגדו, הפעם בגין שיבוש הליכי חקירה ומשפט, כולל הדחה לעדות שקר זה הזמן להציע הסדר טיעון על שלושת התיקים, שיקל בעונשו, בכפוף להודאה מצד אולמרט בעבירות החמורות המיוחסות לו ועוד: על ההפקר ממנו זוכה שי ניצן; ועל פרסומיו הכוזבים של מרדכי גילת
04/04/2015  |   יואב יצחק   |   כתבות   |   פרשת אולמרט-טלנסקי   |   תגובות
אולמרט. מובס, בדרך לכלא [צילום: פלאש 90]

מזוז. הורה על תפיסת היומנים [צילום: פלאש 90]

לינדנשטראוס. הורה על בדיקות [צילום: פלאש 90]

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט מוכה ומובס. אחרי מערכה בת תשע שנים, שהחלה בסוף 2005 עם סדרת החשיפות ב-News1 (שנמשכו כשלוש שנים), נתון אולמרט במצב משפטי קשה. בלא מוצא מהכלא. זה בדיוק הזמן להסדר טיעון כולל ומקיף, שיכלול את שלושת כתבי האישום (כולל שיבוש הליכי חקירה ומשפט והדחת שולה זקן לעדות שקר), שיאפשר הקלה משמעותית בעונשו תמורת הודאה מצד אולמרט בעבירות החמורות המיוחסות לו. להודאה מפיו של נאשם בכלל ושל אולמרט בפרט יש ערך ציבורי ומשפטי ניכר.

יומני שולה זקן, שנחשפו עוד ב-2006 בעיצומה של הבדיקה בפרשת כרמיה שנערכה על-ידי צוות הבודקים במשרד מבקר המדינה (בדיקה שנערכה בעקבות החשיפה ב-News1), סגרו עליו את הגולל, אומנם בשלב כה מאוחר, גם בפרשת טלנסקי.

העיכוב אירע, בין היתר, מחמת הנחיותיו של היועמ"ש דאז, מני מזוז, שלא התיר בשלב המוקדם שימוש רשמי ביומני שולה זקן הממוחשבים - שנתפסו באופן אקראי ובלא צו שיפוטי בלשכתו הקודמת של אולמרט במשרד התעשיה (מזוז חשש מטענה שהיומנים נתפסו שלא כדין ועל-כן לא יהא ניתן להגישם כראיה). מאוחר יותר הורה רשמית, בחלוף כשנה, על פתיחת סדרה של חקירות (ובראשן בפרשת כרמיה). המסמכים הממוחשבים נתפסו מחדש, הפעם בצו שיפוטי, מאותו מחשב בדיוק בלשכתו הקודמת של אולמרט.

עכשיו כבר ברור: אולמרט יישב בכלא. נקודה. השאלה כמה שנים ייגזרו לחובתו, אותן יידרש לרצות (בניכוי שליש), אלא אם חלילה ילקה בבריאותו באופן שיחייב התערבות על-ידי ועדת השחרורים. גזרי הדין בשלושת התיקים נגד אולמרט יכללו, קרוב לוודאי, 9-6 שנות מאסר. עונש חמור, לכל הדעות, במיוחד לאדם שבספטמבר 2015 ישלים את העשור השביעי לחייו.

התיקים שהוכרעו
רוזן. הרשיע, בלי חוכמות [צילום: פלאש 90]

תיקיו של אולמרט נערמו והוכרעו ברובם:

  • תיק הולילנד - נחשף לראשונה ב-News1. הרשעה. גזר הדין: שש שנות מאסר. אולמרט הגיש ערעור לבית המשפט העליון. סיכוייו לזיכוי קלושים מאוד, במיוחד לאחר המידע הנוסף שחשפה שולה זקן, במסגרת הסדר הטיעון עימה, המעיד על מעורבותו הפעילה בשיבוש הליכי חקירה ומשפט בפרשת הולילנד, כולל הדחתה לעדות שקר;

  • תיק מרכז ההשקעות - הפרשה נחשפה לראשונה בבדיקה שביצע משרד מבקר המדינה. בדוח שהגיש מבקר המדינה ליועמ"ש הוא המליץ על חקירה פלילית. אולמרט הורשע בהפרת אמונים. גזר הדין: מאסר על-תנאי;

  • תיק טלנסקי - יומני שולה זקן, שהתגלו בעיצומה של הבדיקה בפרשת כרמיה שהחלה בעקבות חשיפת הפרשה ב-News1, כללו את המידע הנפיץ על הכספים האסורים מטלנסקי. אולמרט זוכה בבית המשפט המחוזי, לאחר שהצליח לשטות, לרמות ולשבש הליכי חקירה. במסגרת ערעור שהגישה המדינה לבית המשפט העליון הוחזר תיקו לשמיעת ראיות נוספות (חדשות). אולמרט הורשע בהפרת אמונים ובקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות. הטיעונים לעונש ב-5 במאי. גזר הדין צפוי להיות 3-2 שנות מאסר (ייתכן שחלק מהן יוטלו בחפיפה לשש שנות מאסר בגין הולילנד);

  • תיק שיבוש הליכי חקירה ומשפט - ראיות לשיבוש הליכי חקירה ומשפט התגלו תוך-כדי ניהול משפט תיק טלנסקי ותיק הולילנד. חלק מהן נחשפו ב-News1 על-ידי עמיתי, איתמר לוין. התרענו על-כך רבות. השופט דוד רוזן העיר גם הוא על-כך. ראיות רבות נוספות נערמו בעקבות מידע מוכמן שהובא לפרקליטות. במסגרת הסדר הטיעון עם שולה זקן הוצגו מטעמה קלטות מפלילות שסגרו על אולמרט. כמה מהן הוצגו בבית המשפט המחוזי בתיק טלנסקי שנשמע מחדש, על-פי החלטת בית המשפט העליון. פרקליט המדינה שי ניצן אמור להכריע בקרוב האם להגיש כתב אישום נגד אולמרט בגין העבירות הנ"ל, לאחר שכבר נקבע כי יש להעמידו לדין בכפוף לשימוע.

דרוש הסדר ראוי ושפוי
רוזובסקי. עצת אחיתופל? [איל יצהר, גלובס]

התיקים שלעיל הפלילו את אולמרט. בגינם הוא יישלח לכלא. עכשיו, כאמור, זה ברור. מאבק משפטי שהחל בעקבות החשיפות ב-News1 ובדיקות שנפתחו מצד משרד מבקר המדינה (בהובלת המבקר מיכה לינדנשטראוס ויועצו עו"ד יעקב בורובסקי), מוכרע בהוקעת אולמרט ברבים - כשש שנים לאחר שנאלץ להתפטר מראשות הממשלה, בבושת פנים.

בשלב זה לא יועילו לאולמרט ספסרי משפט וגם לא חבריו בתקשורת, ששניים מהם, שהלכו לעולמם, הטעו את הציבור במשך תקופה ארוכה: יוסף (טומי) לפיד, אמנון דנקנר. אפילו ארנון מוזס, מו"ל ידיעות אחרונות, שסיפק לו חיפוי והגנה, תמורת טובות הנאה לעיתונו, כמובן, לא יוכל לטשטש את הרשעת אולמרט ולהריצו כמי שכשיר מחדש להצגת מועמדות לראשות הממשלה.

על-אף כל זאת, כאמור, ואולי מחמת זאת, זה בדיוק הזמן להציע לאולמרט הסדר טיעון ראוי ושפוי. 4-3 שנות מאסר בפועל, בלבד, תמורת הודאה בעבירות בשלושת התיקים: תיק הולילנד, תיק טלנסקי, תיק שיבוש הליכי חקירה ומשפט.

טוב יעשו פרקליטיו, ובראשם עו"ד אלי זהר, וכן עו"ד איל רוזובסקי, שצורף לסוללת ההגנה, אם יסייעו לו - במקום עצות אחיתופל שקיבל שלא להעיד בתיק טלנסקי - לפקוח את עיניו ולהפנים את מצבו האמיתי. שאם לא כן, עלול לקום חשש אמיתי וכבד לגורלו ולשלומו של אולמרט. טוב יעשה פרקליט המדינה, שי ניצן, אם יגלה 'נדיבות של מנצחים'. תמורת הודאה, כמובן, מצד אולמרט, שערכה הציבורי והמשפטי בצידה.

הכזבים של מרדכי גילת
גילת. צינזר ושיקר? [צילום: הערוץ האקדמי]

בניגוד לכזבים ולמיצג המטעה שפרסם מרדכי גילת (31.03.15) - למחרת הרשעתו של אולמרט בפרשת טלנסקי, גילת לא חשף שום פרשה שהובילה לחקירות ו/או להרשעת אולמרט. למרבה הפרדוקס, גילת מבקש לעצמו קרדיט על ששמר בסוד, כביכול, מידע שהגיע לידיעתו, לדבריו, על הכספים שקיבל אולמרט מטלנסקי, אותו הוא נמנע מלחשוף, למרות שהוא יודע היטב: חובתו ומבחנו של עיתונאי הם בחשיפה לציבור, ולא בגניזת מידע, גם אם אכן הגיע לידיו. לשיטתו, הוא נמנע מפרסום המידע על-מנת לא לפגוע בחקירה, לדבריו (כפי שחשפנו לעיל, המידע היה בידיהם של אנשי מבקר המדינה עוד בשנת 2006, י.י.).

למרבה הצער, גילת גורר את ישראל היום לפרסום מידע מטעה על חלקו, כביכול, בחשיפות נגד אולמרט, בניסיון להציל את כבודו וליטול מעט קרדיט ותהילה על חשיפות שבוצעו, כביכול, בישראל היום, למרות שאין בידיו ולו גזיר עיתון אחד שיאשש את גרסתו. נהפוך הוא: באתרנו News1 מתחנו ביקורת חריפה על מרדכי גילת, על-כך שבתקופת עבודתו בידיעות אחרונות לא רק שלא חשף, ולא רק שהוא ציית לתכתיביו של ארנון מוזס ונמנע מחשיפת מעלליו של אולמרט - אלא שהוא ניסה לחבל בבדיקות/חקירות שנערכו נגד אולמרט, שהחלו ו/או נפתחו בעקבות החשיפות ב-News1.

ראיון לעיתון שהשמיץ וחיפה
ברנע. מושחת [צילום: פלאש 90]

פרקליט המדינה שי ניצן הקדיש השבוע מספר שעות, בעקבות הרשעת אולמרט בתיק טלנסקי, למתן ראיון מקיף לעיתון ידיעות אחרונות, וליתר דיוק: לשניים מכתביו הבכירים - נחום ברנע וטובה צימוקי. בראיון התהדר ניצן, ובצדק, בחלקו בסגירה על אולמרט, בתיק טלנסקי, ובהגשת הבקשה לבית המשפט העליון, עליה חתם אישית, להצגת הראיות החדשות בפני בית המשפט המחוזי בירושלים.

באותו ראיון התבטא שי ניצן בחופשיות ובפתיחות: על המידע שהוביל להחלטה לפתוח בבדיקות נגד בני הזוג שרה ובנימין נתניהו, וההחלטה לפיה אין שום ראיות נגד נתניהו; על תיק החקירה החדש נגד בכירים בישראל ביתנו ואחרים; על דרישותיו מהרב יאשיהו פינטו להתייצב להקראת כתב האישום נגדו; וכן על הדיון הציבורי הנדרש, לדבריו, נוכח מועמדותו המחודשת של אריה דרעי לתיק הפנים.

צחוק הגורל הוא: מכל כלי התקשורת, בחר שי ניצן ליתן ראיון חגיגי דווקא לידיעות אחרונות. וכך, במקום לחטוף הוקעה - בגלל הדיווחים הכוזבים והזדוניים על מעשיו הפליליים של אולמרט, שהוכחו ככוזבים גם עתה בהכרעת הדין בפרשת טלנסקי, זוכה העיתון של מוזס להביא את דבריו של פרקליט המדינה, לציבור, בגליון חגיגי של ערב חג הפסח.

הראיון ניתן באמצעות אותו עיתונאי בכיר ומושחת שקיבל את פרס ישראל מידיו של אולמרט. עם או בלי קשר, אותו עיתונאי מושחת השתמש בעיתון ידיעות אחרונות במשך שנים כדי לחפות על אולמרט ואף לטייח את הממצאים נגדו. כן-כן, מדובר באותו עיתונאי שניסה להטיל רפש בחושפי פרשות אולמרט (הח"מ ב-News1, ואריה אבנרי מטעמה של אומ"ץ), והוסיף כינויים מלוכלכים נגד הח"מ ונגד שורה של אישים ובעלי תפקידים שעשו את מלאכתם, ובהם: מיכה לינדנשטראוס, יעקב בורובסקי, משה לדור, מני מזוז. כן-כן, מדובר באותו עיתון, ידיעות אחרונות, שהעניק לאולמרט שירותי חיפוי וגיבוי תמורת טובות הנאה לעסקי ידיעות אחרונות. המדובר ביחסי גומלין, 'יד רוחצת יד' - עבירות שוחד, שלמרבה הצער טרם נחקרו.

שי ניצן זכה מן ההפקר
ניצן. הטעה את הציבור [צילום: איציק וולף]

שי ניצן, כפרקליט המדינה, זכה גם הוא מן ההפקר. נחום ברנע, שחיפה וטייח במשך שנים לטובת אולמרט, תוך הטעיה חמורה של הציבור, עשה הפעם הנחות ניכרות לשי ניצן עצמו. אישית. לראיה: פרקליט המדינה לא נשאל ולו שאלה אחת: מדוע הוא ממשיך לחפות, יחד עם היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין, על ראש היחידה הארצית לחקירות הונאה, תנ"צ אפרים ברכה, למרות החשדות והראיות שהתגלו נגד אפרים ברכה בפרשת פינטו.

למרבה הצער, שי ניצן לא נשאל על-ידי ברנע וטובה צימוקי: מדוע נתן ידו להטעיית בית המשפט העליון, שדן בעתירות לחקירתו ולסילוקו של ברכה מהתפקיד; מדוע הוא מפקיר חקירות פוליטיות רגישות בידיו של אפרים ברכה, למרות המידע המצוי בידיו על-כך שברכה קיבל מפינטו טובות הנאה בהיקף כספי ניכר, ולמרות שברכה שיבש הליכי חקירה ומשפט בבדיקה שנערכה בעניינו; ומדוע הוא התאמץ כל-כך, בהסדר טיעון עם פינטו, להסתיר מהציבור בכלל ומהשופט עודד מודריק בפרט, חומרי חקירה נפיצים שיכולים לגלות: מה בדיוק נחקר ומה בדיוק התגלה בהסדר הטיעון, שנעשה, כך מתברר, בעיקר כדי לחפות על אפרים ברכה (בראיון קובע ניצן: לא יצאנו פראיירים. אם היה מתנהל משפט מלא, כולל הוכחות, הרב לא היה מקבל יותר משנת מאסר - ודבר זה, עד שנת מאסר, הושג בהסדר טיעון).

מאכזב לגלות כי פרקליט המדינה טרם הפנים את הלקח מהתנהלותה החמורה של פרקליטת המדינה דאז, עדנה ארבל, שחיפתה על משה מזרחי בפרשת האזנות הסתר. פעלנו אז במשך שנים לחשיפת מעשיו הבלתי חוקיים. החשיפות ב-News1 הובילו, בסופו של דבר, לחקירת מח"ש נגדו בהוראת היועץ המשפטי לממשלה, אליקים רובינשטיין, ולסילוקו של מזרחי מתפקידו כראש אגף החקירות במשטרה - סילוק שאף קיבל הכשר של בית המשפט העליון. כך יהא גם במקרה של אפרים ברכה: וינשטיין וניצן לא יוכלו לחפות עליו, לאורך זמן. האמת סופה להתגלות והיא תביא למיצוי הדין עם אפרים ברכה.

תאריך:  04/04/2015   |   עודכן:  08/04/2015
יואב יצחק
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים אירועים / מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אברהם פיינר / Avraham Fainer   אהוד אולמרט / Ehud Olmert   אורי לופוליאנסקי / Uri Lopoliansky   אורי מסר   אורי קורב   אורי שטרית / Uri Shitrit   אורנה אנג'ל / Orna Angel   איל רוזובסקי / Eyal Rozovsky   אילה חסון-נשר   איתמר לוין   אלי אברבנאל   אלי זהר /  Zohar Eli"   אלי שמחיוף   אליהו חסון   אליקים רובינשטיין / Elyakim Rubinstein   אמנון דנקנר   אמנון ספרן   אפרים ברכה   אריה אבנרי / Arie Avneri   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   ארנון מוזס / Arnon  Mozes   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   דוד רוזן / David Rozen   דני דנקנר   הלל צ'רני   הלל צ'רני   זכות השמיעה   יאשיהו יוסף פינטו   ידיעות אחרונות בע"מ / .Yediot Ahronot ltd   יהודה וינשטיין   יואב יצחק / Yoav Yitzhak   יוחנן דנינו   יוסי אולמרט   יעקב אפרתי   ישראל היום   מבקר המדינה / The State Comptrollr   מיכה לינדנשטראוס   מיכה פטמן   ממשלת ישראל / Israel Government   מני מזוז / Meni Mazuz   מרדכי גילת   משה טלנסקי   משה לדור   משה מזרחי   מתי חותה   נוית נגב   נחום ברנע   עדנה ארבל / Edna Arbel   עודד מודריק / Oded Mudrik   עמרם בניזרי   פרשת כרמיה   רועי בלכר   רייצ'ל רז-ריסבי   שולה זקן / Shula Zaken   שי ניצן / Shai Nitzan    שלומי אילון   שמעון גלאון 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מה לעשות עם אולמרט
תגובות  [ 45 ] מוצגות   [ 45 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
גולדבלט משה
4/04/15 20:44
 
אירי
4/04/15 22:15
 
aziz
5/04/15 14:58
 
אוה
4/04/15 22:49
 
משה, עורך-דין
6/04/15 07:13
 
גולדבלט משה
6/04/15 18:56
 
משה, עורך-דין
8/04/15 13:01
2
יוד 60
4/04/15 20:45
3
שמעון אמסלם
4/04/15 20:47
4
מתמצא
4/04/15 21:33
 
בני בנקר
4/04/15 22:20
 
מתמצא
4/04/15 23:43
5
הראשון לציון
4/04/15 21:56
 
ירון זכאי 1
5/04/15 00:35
6
מעורבת
4/04/15 22:19
7
שוחר טוב
4/04/15 22:21
 
אוהד לשעבר
4/04/15 23:49
8
ציק
4/04/15 22:33
9
s
4/04/15 22:57
10
עשרות אלפי אזרחים
4/04/15 23:28
11
יוסי בלום הלוי
4/04/15 23:54
12
רמץ
5/04/15 00:02
13
חרד
5/04/15 00:07
 
חו
5/04/15 05:41
 
ירון זכאי 1
5/04/15 15:13
14
1myaakov
5/04/15 00:56
15
קורןנאוה טבריה
5/04/15 06:26
16
הרב זלמן ישראלי
5/04/15 07:50
 
עליזה
6/04/15 01:36
17
שמיים
5/04/15 08:29
18
עופר שטיינברג
5/04/15 08:42
19
בעז ש
5/04/15 10:00
20
ישע
5/04/15 12:01
 
בר ברע
7/04/15 21:00
21
AZIZ
5/04/15 15:23
22
הילוש
5/04/15 16:02
23
צורי
5/04/15 17:51
24
יוסיל
5/04/15 18:07
25
קלינט
5/04/15 19:00
26
יגאל הירושלמי
5/04/15 21:49
27
נתנאל
5/04/15 21:56
28
בשביל הכסף...
6/04/15 03:05
29
משה, עורך-דין
6/04/15 07:01
30
גו'זפה
6/04/15 09:22
31
שבץ חלובה
10/04/15 08:15
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  פרשת אולמרט-טלנסקי
אף פעם לא הייתי מבאי ביתו של אהוד אולמרט - ולכן גם לא הייתה לי הזדמנות להפנות לו עורף בעת שהחלה נפילתו. אבל תמיד ידעתי שצביעותם של אלה שיצקו מים על ידיו במשך עשרות שנים, תמורת הדלפות בלעדיות, תתנפץ יום אחד אל סלעי המציאות; שכן, כל מי שהיה עימו בקשרים, אפילו רופפים, לא יכול היה שלא לדעת שהאיש נגוע, לפחות, באי תקינות מנהלית.
01/04/2015  |  ד"ר חיים משגב  |   מאמרים
קריאת הקטעים המרכזיים והמהותיים בפסק-דינם של שלושת שופטי בית משפט המחוזי, בירושלים (סגן הנשיא, יעקב צבן והשופטים, משה סובל ורבקה פרידמן-פלדמן), שניתן הבוקר (יום ב', 30.3.15), במשפטו של אהוד אולמרט, בפרשת טלנסקי - לפיו שינה בית המשפט המחוזי, פסק-דינו הקודם והרשיע את אהוד אולמרט במרמה ובהפרת אמונים - מצביעים על כך, כי הרישומים ביומניה של שולה זקן, על הכספים שקיבל אולמרט מטלנסקי, כמו-גם הימנעותו של אהוד אולמרט מלהעיד, במשפטו הוא, הם שהביאו לשינוי החלטת הרכב השופטים ולהרשעתו של אולמרט, במרמה והפרת אמונים.
30/03/2015  |  עו"ד חיים שטנגר  |   מאמרים
בית המשפט המחוזי בירושלים מפרסם (יום ב', 30.3.15) את פסק דינו בדיון המחודש במשפטו של אהוד אולמרט בפרשת טלנסקי. בדין יושבים סגן הנשיא יעקב צבן והשופטים משה סובל ורבקה פלדמן-פרידמן.
30/03/2015  |  איתמר לוין  |   חדשות
אהוד אולמרט לא יעיד בדיון המחודש במשפטו בפרשת טלנסקי. כך הודיע (יום ג', 2.12.14) במפתיע סנגורו, עו"ד איל רוזובסקי, לבית המשפט המחוזי בירושלים.
02/12/2014  |  איתמר לוין  |   חדשות
סניגוריו של אהוד אולמרט אינם רשאים לעיין בתקליטור הדוא"ל הפרטי של שולה זקן שלטענת הפרקליטות נמסר להם בטעות. כך קבע (יום א', 2.11.14) שופט בית המשפט העליון, יצחק עמית, בקבלו את ערעור המדינה על החלטת בית המשפט המחוזי בירושלים.
02/11/2014  |  איתמר לוין  |   חדשות
רשימות נוספות   /   פרשת אולמרט-טלנסקי  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   פרשת אולמרט  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   פרשת הולילנד  /  מי ומי  
אהוד אולמרט נחקר באזהרה  /  איתמר לוין, איציק וולף
"אולמרט קרוב מאוד לקבלת שוחד מטלנסקי"  /  איתמר לוין
המדינה: להרשיע את אולמרט בפרשות ראשונטורס וטלנסקי  /  איתמר לוין
ערכן הראייתי של קלטות זקן במשפט טלנסקי   /  עו"ד חיים שטנגר
המשמעות לפתיחת תיק טלנסקי מחדש   /  עו"ד חיים שטנגר
משמעות ההסכמה למחיקת הערעור נגד זקן  /  ד"ר חיים שטנגר
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
השופט קפלן שחרר את השכל לאחר שהבין שהמשטרה מתאנה להשכל, ובכלל הוא נעצר באזור שהמשטרה ממילא חסמה ולא הייתה בו תנועה
עידן יוסף
עידן יוסף
כלי תקשורת מסוימים נוהגים לנגח את חברי הכנסת של הקואליציה ואת הממשלה, תוך התעלמות מההקשר הרחב והתמקדות באירועים זניחים    דיווחים מוטים אלה מתעלמים מעבודתן החשובה של ועדות הכנסת בנו...
מירב ארד
מירב ארד
חופשת החג מתקרבת בצעדי ענק, ועל רקע חוסר הוודאות יש מי שעדיין לא החליטו סופית על תוכניות לחופש    עבור המתלבטים בדקנו מחירים של חבילות נופש מובחרות מעבר לים
זלמן שובל
זלמן שובל
ראשת ממשלת איטליה ג'ורגיה מלוני החליטה לשים קץ לעשרות שנים של שלטון בלתי יציב ורעוע ולעתים מושחת שמנע מאיטליה למצות בצורה אופטימלית את הפוטנציאל שטמון בה
איתן לסרי
איתן לסרי
ברשימת החומרים שאסר ארדואן: פרופילים וכבלים מאלומיניום, מנחושת, פרופילים מפלדה, חומרים המיועדים לקונסטרוקציות בנייה, כבלים חשמליים, זכוכית המיועדת לבנייה ועוד    ענף הבנייה צפוי לשל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il