|   15:07:40
דלג
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?
מנדלבליט. מופלה לרעה [צילום: אבי אוחיון/לע"מ] וינשטיין. חושש מברכה? [צילום: יוני רייף] ברכה. מסרים מאיימים [צילום: מן הטלוויזיה]

עתירת מנדלבליט חושפת את השקרים

ברכה דיווח רק אחרי 8 ימים - "זמן אמת"; <br>מנדלבליט עיכב 24 שעות - "להעמיד לדין"

היועץ המשפטי לממשלה ופרקליט המדינה סירבו להעמיד לדין את תנ"צ אפרים ברכה בעבירה של הפרת אמונים, למרות שדיווח רק אחרי 8 ימים על "הצעת" השוחד שקיבל לדבריו מהרב פינטו לעומת זאת, תנ"צ ברכה המליץ להעמיד לדין פלילי את מזכיר הממשלה מנדלבליט בעבירה של הפרת אמונים בגלל עיכוב של 24 שעות בדיווח על הימצאותו של מסמך הרפז בידיו של אשכנזי האם "החוקר מס' 1" מחזיק מידע מאיים ונפיץ המקנה לו חסינות?
19/04/2015  |   יואב יצחק   |   תחקירים   |   פרשת ברכה   |   תגובות
האיומים של ברכה
תנ"צ אפרים ברכה נוקט בדרך של איומים - כדי להרתיע גורמים שונים מלחשוף את מעשיו. בתקופה האחרונה הוא וגורמים נוספים שיגרו מסרים מאיימים כלפי הח"מ בניסיון נואל לכפות הפסקת החשיפות ב-News1. גם אחיו, מאיר ברכה, שיגר מסרים מאיימים באמצעות גורם שלישי. דחיתי את שניהם בבוז. נמשיך לבצע את עבודתנו, בלא מורא. עד חשיפת כל מעשיו, סילוקו של ברכה מהמשטרה ומיצוי הדין עמו בגין מעשיו הפליליים.

מי מפחד מברכה
תנ"צ אפרים ברכה מחזיק, מתוקף תפקידו כראש היחידה הארצית לחקירות הונאה, בעוצמה רבה. בידיו הכוח להכריע בגורלם של חשודים רבים שנחקרו במסגרת היחידה. חומר מודיעיני רב המובא לידיעתו, עלול לשמש בידיו למטרותיו האישיות. כולל נגד גורמים פוליטיים ובכירים בשירות הציבורי ובמיוחד בפרקליטות.

חשפנו ב-News1, כדוגמה, כיצד הדליף מידע מוקדם על חקירה חשאית שהתקיימה נגד דוד ואנונו, ראש היחידה הארצית למודיעין שטח וחקירות ברשות המיסים, בגין עבירות שוחד; וכיצד אף הדליף מידע על מעצרו המתוכנן של ואנונו, חודש לפני שנעצר. חשפנו כי באותו מעמד-הדלפה נכח העיתונאי אסף לוי, שמוכן אגב למסור עדות בנושא. למרות זאת, כתבנו, היועמ"ש ופרקליט המדינה מסרבים להורות על חקירה.

עורכי דין אייל רוזובסקי וצבי קלנג מחזיקים בחומרי חקירה המכילים מידע נפיץ ביותר ומפליל נגד תנ"צ ברכה. חומרי החקירה ניתנו בידם לצורך הגנתו של הרב יאשיהו פינטו, בצו שיפוטי שהוציא השופט עודד מודריק, על-אף התנגדות הפרקליטות שביקשה למנוע חומרי חקירה מהרב פינטו. רוזובסקי, עורך דין בכיר, מייצג במקביל לקוחות אחרים, שגורלם תלוי ומוחזק בידיו של תנ"צ ברכה, שאינו בוחל, כאמור, להעביר מסרים מאיימים. מבחנם הגדול של רוזובסקי וקלנג יהא: האם יעשו את המוטל עליהם, כמתחייב מן הדין ומחובתם המקצועית, ויביאו את המידע החשוב בפני השופט מודריק, במסגרת הטיעונים לעונשו של הרב יאשיהו פינטו.

גורמי התביעה הבכירים ביותר בישראל, ובראשם היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, מתנהלים, ממש בימים אלה, באופן מופקר, מושחת ומקומם. עתירתו המאלפת של מזכיר הממשלה, אלוף (מיל.) עו"ד אביחי מנדלבליט, שהוגשה לבית המשפט העליון (יום ה', 16.04.15) חושפת התנהלות מרושעת ומחמירה כלפיו במהלך חקירתו הפלילית בפרשת הרפז ובעצם פתיחת החקירה נגדו בהוראת היועמ"ש (ראו קישור לעתירה, המצורפת כמסמך).

חמור מכך: המידע החדש הנחשף בעתירה נותן גושפנקא משמעותית לחשד שלפיו תנ"צ אפרים ברכה זוכה, מחמת שיקולים זרים, להגנה וחיפוי מצד היועץ המשפטי לממשלה. המידע מצביע, במקביל, על התנהגות נכלולית ונפשעת מצד תנ"צ ברכה, התנהלות הגורמת לעיוות דין כלפי אחרים, כפי שניתן להיווכח במקרה של מנדלבליט.

בית המשפט העליון הורה ליועמ"ש (יום ה') להגיב תוך שבועיים לעתירה. בעתיד הקרוב ניווכח האם בית המשפט העליון ייתן ידו לטיוח ויבחר בעצימת עיניים ובאי-התערבות, כפי שאירע, למרבה הצער, בעתירה נגד תנ"צ ברכה (בפרשת ברכה-פינטו), או אם יתגייסו השופטים לעשות צדק.

באי-כוחו של מנדלבליט, עורכי הדין רנאטו יאראק ואיילת דוביצקי, עורכים בעתירה השוואה מרתקת:

  • היחס המפלה לתנ"צ ברכה - כיצד פעל היועמ"ש וינשטיין, כולל בבית המשפט העליון, על-מנת "להכשיר" ו/או להימנע מחקירה פלילית נגד ברכה בגין קבלת שוחד ו/או הפרת אמונים, למרות שדיווח רק אחרי 12 ימים על "הצעת" השוחד שקיבל לדבריו מהרב יאשיהו פינטו (ב-News1 חשפנו פעמים רבות את העבירות החמורות מצד ברכה: קבלת טובות הנאה בהיקף של מאות אלפי דולרים ושיבוש מהלכי חקירה ומשפט); וכיצד הטעה היועמ"ש את בית המשפט העליון, שדן בעתירת תנועת אומ"ץ - בנמקו זאת ובהכשירו את תשובותיו של ברכה, לפשר הדיווח המאוחר, כאילו הדיווח תקין ונמסר ב"זמן אמת";

  • היחס המפלה למנדלבליט - ולעומת זאת, כיצד הורה היועמ"ש לחקור את מנדלבליט כחשוד בפלילים, והכתימו לעד כחשוד בעבירה, למרות שתוצאות החקירה היו ברורות מראש - אין ראיות להעמדה לדין באין אשמה - בגין זאת שעיכב בפחות מ-24 שעות דיווח שהגיע לידיו, מתוקף תפקידו כפרקליט הצבאי הראשי, על הימצאותו של מסמך הרפז ברשותו של הרמטכ"ל דאז גבי אשכנזי.

עתירתו של מנדלבליט מפרטת, אחת לאחת, את העוולות הקשות נגדו, במהלך "הטיפול" בו מצד הפרקליטות ומצד היחידה הארצית לחקירות הונאה, ובמיוחד מצד העומד בראשה, תנ"צ אפרים ברכה. למרבה הפרדוכס, וכפי שחושפים באי-כוחו של מנדלבליט בעתירה: תנ"צ ברכה, החוקר מס' 1 בחקירת פרשת הרפז, הוא שהמליץ להעמיד לדין את מנדלבליט בעבירה של הפרת אמונים, בשל זאת שעיכב, כביכול למשך פחות מ-24 שעות את הדיווח על מסמך הרפז.
בג"ץ 2652/15, אביחי מנדלבליט נ' היועץ המשפטי לממשלה / עתירה
אביחי מנדלבליט מבקש לסגור את התיק נגדו בפרשת הרפז מהעדר אשמה, או להורות ליועץ המשפטי לממשלה לערוך לו שימוע לפני כל החלטה אחרת

דמו של ברכה סמוק יותר?

הפוסל, ברכה, במומו פוסל. ברכה, שחקר את מנדלבליט והמליץ להעמידו לדין פלילי בגין "עיכוב" של פחות מ-24 שעות, לא יכול להסתתר ולהסביר כדבעי "עיכוב" של שמונה ימים בדיווח על "הצעת" השוחד מפינטו. ההגנה המופקרת מצד הפרקליטות והיועמ"ש, ושירותי הגיבוי והחיפוי, מעוררים חשד כבד לפיו הם אנוסים להגן עליו מתוך שיקולים זרים.

תנ"צ אפרים ברכה הפך לאיום ממשי. מתוקף תפקידו ותפקידיו הקודמים הוא מחזיק מידע רגיש ונפיץ על בכירים רבים בישראל. ברכה השתמש בכוחו פעמים רבות: להדליף מידע לתקשורת, ולבצע מניפולציות לתועלתו האישית, כולל לשם קבלת שלמונים מכמה גורמים.

ל-News1 הובא מידע על התנהלות בעייתית וחריגה בחשבונות של אחיו, מאיר ברכה. תנ"צ ברכה מיופה כוח בשמונה חשבונות של אחיו. למרות זאת, ולמרבה הפרדוכס בתאום עם תנ"צ ברכה, נמנע צוות הבדיקה המשטרתי, באישור הפרקליט המלווה עו"ד אלי שוורץ, מבדיקת חשבונות אלה. למרות מעשיו של ברכה והחשדות החמורים המחייבים חקירה, היועמ"ש וינשטיין חושש מפניו. לראיה - וינשטיין ממשיך להעניק לו גיבוי וחיפוי ומסכל כל אפשרות לחקור את החשדות נגד ברכה.

וינשטיין פועל באופן בעייתי בעת שהוא מחפה ומונע חקירה בגין הכספים שקיבל ברכה. כפי שחשפנו כאן, וינשטיין לקה בעצמו בעבר בענייני כספים, בעת שעבד כעורך דין וניהל משרד פרטי. לח"מ נודע עוד, כי פרקליט בכיר מאוד, המייצג בימים אלה שורה של לקוחות בכירים ונוצצים בשורה של פרשות ציבוריות ועסקיות גדולות, לקה גם הוא באותו עניין. וינשטיין הדף בעבר, בתגובה לשאלות הח"מ, את החשדות נגדו. אך המידע שהובא ל-News1 מחזק את החשדות ומטיל ספק בדבר יכולתו של היועמ"ש למלא את תפקידו.

התמרונים של היועמ"ש

באי-כוחו של מזכיר הממשלה, אביחי מנדלבליט, מציגים בעתירה טיעונים המעידים על אפלייתו לטובה של תנ"צ ברכה, ועל ההליכים המחמירים שננקטו, לעומת זאת, נגד מנדלבליט. הטיעונים שאובים מתוך כתבי הטענות שהועלו מצד הצדדים בעתירה שהגישה תנועת אומ"ץ (בדרישתה להעמיד לדין את תנ"צ ברכה בחשד ללקיחת שוחד ו/או מרמה והפרת אמונים). הנה הדברים כסדרם:

א) בתגובתה לעתירה טענה הפרקליטות, כי העיקרון המנחה אותה הוא להסיר כל עננה של חשדות אשר מרחפת מעל לראשו של עובד ציבור, ובפרט של קצין משטרה בכיר, וכך פעלו המשיבים גם בעניינו של תנ"צ ברכה. בסופה של בדיקה, קבע צוות הבדיקה, לא נצברה ולוּ "תשתית ראייתית התחלתית המצדיקה פתיחה בחקירה". בית המשפט קיבל את הטענה, וקבע כי "בהתאם לקריטריונים שנקבעו בפסיקה, נדרשה בדיקה יסודית ומקיפה, בטרם תתקבל החלטה על פתיחה בחקירה פלילית בעניינו של תנ"צ ברכה".

ב) "לצערו הרב של העותר", נאמר בעתירה, "זהירות זו, בה נקטה פרקליטות המדינה בעניינו של תנ"צ ברכה, לא איפיינה את התנהלות המשיב בעניינו (ובמאמר מוסגר נציין: אף לא את התנהלותו של תנ"צ ברכה עצמו, אשר הוא דווקא זה שהמליץ על העמדתו של העותר לדין פלילי בעקבות חקירתו...). חרף העובדה שברור היה כי החקירה לא תוביל להגשת כתב אישום, וחרף ההשלכות הקשות הנלוות לחקירתו של אדם במעמד העותר כחשוד, בחרה המדינה לפתוח בחקירה נגד העותר".

ג) "משלא ראוי היה לפתוח בחקירה מלכתחילה", כותבים באי-כוחו של מנדלבליט, "ברי כי האמצעי היחיד לתיקון עוול זה הינו סגירת תיק החקירה באופן אשר ינכה את העותר מכל רבב. יצוין, כי החלטת המדינה שלא לפתוח בחקירה נגד תנ"צ ברכה (שהיא החלטה ראויה), בנסיבות המקרה, מעוררת תהייה מדוע הוחלט לפתוח בחקירה נגד העותר".

ד) מנדלבליט "שם אצבע", בעתירתו, על האפליה הפסולה. כידוע, חלק מן הטענות שעלו בעתירה נגד תנ"צ ברכה עוסקות בהודעת משרד המשפטים, לפיה תנ"צ ברכה דיווח לממונים עליו "בזמן אמת" על-כך שקיבל הצעת שוחד, בעוד שבפועל חלפו 8 ימים בין הצעת השוחד לבין מועד הדיווח של תנ"צ ברכה לממונים עליו.

ה) בתגובה לעתירה, מציינת פרקליטות המדינה כי הדיווח של תנ"צ ברכה לממונים היה בעל מאפייני "זמן אמת", משום שבעקבות הדיווח היה בידי גורמי החקירה לעקוב ולהקליט את מימוש הצעת השוחד "בזמן אמת". בנוסף, מבהירה פרקליטות המדינה בתגובה, כי חובת הדיווח נתגבשה ברגע הצעת השוחד, "אז נחצה הגבול בין המותר והאסור", וכי לאחר שנחצה הגבול, פעל תנ"צ ברכה כמצופה ממנו, והביא התרחשות חריגה זו לידיעת הממונים עליו.

ו) דברים אלו יפים, נאמר בעתירה, "מכוח קל וחומר, ביחס לעניינו של העותר". מנדלבליט מונה ארבעה טעמים (ציטוט):

  • ראשית, משום שבענייננו, אין המדובר בדיווח אודות חשד לביצוע עבירה, לא כל שכן בדיווח אודות עבירה חמורה כהצעת שוחד – אשר אין חולק כי היא מקימה חובת דיווח מיידית, כי אם בסוגיה רגישה ומורכבת שנוגעת לייעוץ משפטי לרמטכ"ל.

  • שנית, בענייננו אין המדובר בשוטר בכיר אוכף חוק המדווח על פעילותו של חשוד בעבירה, כי אם ביועץ משפטי אשר הובא לידיעתו מידע על-ידי מי שאינו חשוד בדבר באותה עת, ואשר כפוף לחובת הסודיות והחיסיון הנובעת מתפקידו.

  • שלישית, בענייננו, פרק הזמן שחלף עד לדיווח הינו קצר בהרבה. ברי כי לא ניתן להעלות על הדעת כי בעניינו של תנ"ץ ברכה יוגדר פרק זמן של 8 ימים כ"דיווח בזמן אמת" (על הצעת שוחד), ואילו בעניינו של העותר יוגדר פרק זמן קצר מ-24 שעות כעבירה פלילית של אי-דיווח כביכול (אודות מידע שיש לגביו טענת חיסיון עו"ד-לקוח).

  • רביעית, אף בענייננו לא נגרם כל נזק לחקירה. כשם שבעניינו של תנ"ץ ברכה דיווח באיחור של 8 ימים הוגדר כדיווח "בזמן אמת", משום שהאיחור לא הביא לפגיעה כלשהי בחקירה, הרי שאף בענייננו העובדה כי הרמטכ"ל דיווח ליועץ המשפטי לממשלה על כך שעותק מן המסמך מצוי בידיו בבוקרו של יום למחרת השיחה שלו עם העותר, בוודאי שלא הביאה לפגיעה כלשהי בחקירה.

הנה-כי-כן, קובל העותר-מנדלבליט, ברי כי במקרים המתאימים – "מן הראוי שהמדינה תתייצב לימינם של אנשי מערכת אכיפת החוק ותבהיר כי בהתנהלותם לא נפל כל דופי. כך ראוי לעשות אף בעניינו של העותר, שהיה בשר מבשרה של מערכת המשפט, ואשר לא נפל כל דופי במעשיו".

בעניינו של מנדלבליט, כאמור לעיל, מי שהמליץ להעמידו לדין בעבירה של הפרת אמונים, בגלל עיכוב של פחות מ-24 שעות בדיווח, הוא, אוי לבושה ולשחיתות, אותו ראש היחידה הארצית לחקירות הונאה, תנ"צ אפרים ברכה. היועמ"ש וינשטיין הוא שהטיל על תנ"צ ברכה לחקור את מנדלבליט - למרות שתנ"צ ברכה לקה בעצמו בעבירה חמורה של הפרת אמונים אותה ביצע בזדון, כשדיווח על "הצעת" השוחד, כביכול, מהרב פינטו, רק בחלוף שמונה (8) ימים.

עכשיו נדרש וינשטיין להסביר לבג"ץ את פשר התנהלותו: כיצד ניתן לומר על עיכוב מכוון מצד תנ"צ ברכה, במשך שמונה ימים, למרות החשד לעבירת שוחד, כי מדובר בדיווח "בזמן אמת" שאינו מצריך חקירה ואף מוציא את ברכה "צדיק", לפי וינשטיין; ומאידך-גיסא - עיכוב של פחות מ-24 שעות לצורך ייעוץ, שהתבקש מנדלבליט ליתן לרמטכ"ל גבי אשכנזי - שיהוי העלול לעלות כדי ליקוי משמעתי, לכל היותר, ואם בכלל, מחייב חקירה פלילית והכתמת איש רב-זכויות כמו מנדלבליט בסגירת תיק בנימוק של העדר ראיות ולא בחוסר אשמה.

תאריך:  19/04/2015   |   עודכן:  19/04/2015
יואב יצחק
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ברכה דיווח רק אחרי 8 ימים - "זמן אמת"; מנדלבליט עיכב 24 שעות - "להעמיד לדין"
תגובות  [ 3 ] מוצגות   [ 3 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אחת מהעם
19/04/15 18:39
2
יואלסון
19/04/15 21:17
3
מה שכתוב בויקיפדי
21/04/15 18:14
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  פרשת ברכה
עכשיו זה רשמי. לאחר תקופה ארוכה של גיבוי "מקצועי" כביכול שניתן לתת-ניצב אפרים ברכה, הן מצד היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין, והן מצד פרקליט המדינה שי ניצן, צפה האמת - בעל-כורחם. עיקרה: הפרקליטות עושה ככל יכולתה כדי למנוע חשיפת המידע המפליל על אפרים ברכה - למרות המידע המוחזק אצלה, וזאת במטרה להשתמש בו, בברכה, להרשעת הרב יאשיהו פינטו. המטרה, מתברר שוב, מקדשת את כל האמצעים, כולל שימוש מופקר בקצין-משטרה עבריין.
14/04/2015  |  יואב יצחק  |   כתבות
פערים גדולים התגלו בין כתב האישום שהוגש לבית המשפט המחוזי בתל אביב, נגד הרב יאשיהו פינטו, לבין חומרי החקירה. כך נודע ל-News1. למרות זאת, הפרקליטות ממאנת לתקן את כתב האישום. בכך היא מכשילה את בית המשפט בכלל ואת השופט עודד מודריק הדן בתיק - העלול לאשר כתב אישום הכולל טיעונים מופרכים ואף כוזבים.
20/03/2015  |  יואב יצחק  |   חדשות
מידע בעייתי נגד מאיר ברכה, אחיו של ראש היחידה הארצית לחקירות הונאה, תנ"צ אפרים ברכה, הנוגע לפעולות בלתי תקינות שבוצעו בקואופרטיב דן ובחברות הקשורות, אינו מטופל כדבעי. גורמים המחזיקים במידע רגיש המעלה חשד למעשים חמורים חוששים להציגו בפני המשטרה, מחשש מידו הארוכה של האח, תנ"צ ברכה. כך נודע ל-News1.
10/02/2015  |  יואב יצחק  |   כתבות
תת-ניצב אפרים ברכה - בתפקידו כראש חטיבת החקירות - ריכך חוות דעת וסייע באופן בעייתי לכאורה, במודע או שלא במודע, לגניזת תיק חקירה נגד קובי כחלון. כך נודע ל-News1. פעולותיו בוצעו זמן קצר לאחר שקיבל פנייה מגורם בכיר ביותר שאת שמו אנו נמנעים עתה מלמסור. חלקו של אותו גורם בפרשה נבחן עתה על-ידי מערכת News1. במשטרה מכחישים כל קשר בין אותו גורם לבין הפרשה האמורה, למרות עדויות שהובאו בנושא בפני המחלקה לחקירות שוטרים.
25/01/2015  |  יואב יצחק  |   תחקירים
ביקורת חריפה מצד גורמים במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) כמו גם מצד בכירים בתנועת ישראל ביתנו נגד ראש היחידה הארצית לחקירת הונאה, תנ"צ אפרים ברכה. עיקרה: אין זה ראוי שקצין משטרה בכיר, שבעצמו שיבש הליכי חקירה נגדו ומעורב בקבלת כספים באופן בעייתי, בפרשת הרב יאשיהו פינטו, עוסק, ממש בימים אלה, בחקירת החשדות החמורים בפרשת ישראל ביתנו.
05/01/2015  |  יואב יצחק  |   חדשות
רשימות נוספות   /   פרשת ברכה  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   פרשת הרפז  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   פרשת פינטו  /  מי ומי  
ניסיון להכשיר "חקירה" נגד תנ"צ ברכה  /  יואב יצחק
ח"כ מירי רגב: נבדוק אם דנינו שיקר לוועדת הפנים  /  יואב יצחק
כיצד ניסתה עו"ד נחמני-בר להטעות את שופטי העליון בעתירה נגד ברכה  /  יואב יצחק
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אורן
יוסף אורן
מתחילה התכוונה המחברת לכתוב רומן רב-דורי על משפחה המתמודדת עם משבר האקלים הפוקד את כדור-הארץ בעיירה צפונית אחת, ורק משום שלא הצליחה לממש את התוכנית המקורית, החליטה להעלים את כישלונ...
מנחם רהט
מנחם רהט
כבר יש חרדים מתפכחים אשר מודים בפה מלא שטענות כמו ערך לימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, החשש מחילון בצבא וכדומה, אינן מוסריות ומנוגדות לדעת גדולי הדור הקודם, שחייבו גיוסו של כל מי שאינ...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il