|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך

שרה נתניהו - עקרבית אמיתית

אישיות בעלת יכולת הישרדות נפשית גבוהה בתנאים מלחיצים, אינטליגנטית ברמה גבוהה מאוד ומחשבתה מהירה ומעמיקה במיוחד
27/04/2015  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
נתניהו. אישה חזקה [צילום: אמיר לוי/פלאש 90]

נהוג להגיד ש"מאחורי כל גבר מצליח עומדת אשה"... ולכן נראה שהגיע הזמן לבחון את מפתן של שתי הנשים החזקות שעומדות מאחורי שני הפוליטיקאים שנלחמו זה בזה בבחירות האחרונות.

שרה נתניהו מול מיכל הרצוג.

שרה נתניהו, בת מזל עקרב 5.11.1958, מס גורל 3

מפתה של שרה נתניהו מראה כי עומדת בפנינו עקרבית אמיתית, הווה אומר אישה חזקה, כריזמטית ועוצמתית. עצמאית מאוד באופייה ובדעותיה ולא אוהבת להיכנע לתכתיבים של אחרים.

הינה אישיות בעלת יכולת הישרדות נפשית גבוהה בתנאים מלחיצים, אינטליגנטית ברמה גבוהה מאוד ומחשבתה מהירה ומעמיקה במיוחד. יש לה יכולת להבין את המניעים הפנימיים של האחרים ובעזרת האינטואיציה הטבעית שלה היא פועלת בצורה ספונטנית ואומרת את אשר על לבה.

מאחר שהיא חדת לשון ייתכן שהסובבים אותה לא בהכרח יאהבו את אשר יש לה להגיד, למרות שהיא חושבת נכון ויש לה יכולת ניתוח מעולה של מצבים מסובכים.

מספר הגורל 3 של שרה נתניהו מאפשר לה יכולת להתמודד עם מצבים קשים ולצאת מהם בהצלחה - יש לה מזל.

אלמנט המים בולט אצלה במפה במיוחד ולכן, בדרך כלל הרגש ינצח אצלה את ההגיון, ובמידה והיא מאמינה בנושא מסוים היא תלך איתו עד הסוף כדי להשיג את זה ולא בהכרח יהיה איכפת לה, מה האחרים חושבים.

כיוון שכך, יש לה יכולת להתנתק ממערכות יחסים שאינן מתאימות לה ללא כל רגשי אשם.

עובדה נוספת מעניינת מאוד במפתה שאינה בולטת כלפי חוץ, היא העובדה שהיא מוכנה לשים את טובתם של האחרים לפני טובתה האישית ומכאן הצורך שלה לעזור לאחרים במקומות שהיא חושבת שזה נכון להם ובעקיפין יתרום גם לה באופן אישי סיפוק להרגשת הנתינה האישית שלה.

אין ספק שבזכות עצמה היא גם אישיות דומיננטית, משכילה מאוד וסמכותית. היכולת שלה לקרוא את מניעי האחרים עוזרת לה מאוד להתמצא בסבך הפוליטיקאים הקרובים לה וליידע את ראש הממשלה לגבי מחשבותיה והשגותיה לגביהם.

אין ספק שהיא חושבת ורואה את המציאות בצורה נכונה אך לא בהכרח מנסחת את מילותיה בעדינות ובצורה שתנעם לשומע, ההפך הגמור מבעלה ראש הממשלה בעל היכולת הוורבלית המעולה שמבחינתו מאוד ממתן אותה - בכך הינם משלימים זה את זו.

מיכל הרצוג, בת מזל שור 15.5.1961, מס גורל 1

מיכל הרצוג הינה דמות מאוד מעניינת ומלאת ניגודים. בת מזל שור שחשוב לה מאוד לחפש יציבות ומסגרת בטוחה. פחות יעניין אותה לקפוץ מנושא לנושא ותשדר לסובבים לה שהיא האדם שניתן לבטוח בו בעת משבר ואכן הסביבה שלה חווה אותה כדמות המרכזית שנותנת את תחושת הביטחון בבית.

הינה עצמאית במיוחד ולא תסבול שיגידו לה מה לעשות. גם מספר הגורל שלה בנומרולוגיה מחזק את העובדה שהינה דמות דומיננטית גם אם היא עושה זאת בדרך נעימה וסבירה לאחרים.

מאחר שנולדה ביום שאיפיון מספרו הינו מספר 6, הרי שלעיתים קרובות יהייה לה קונפליקט פנימי בין ההגיון לרגש. ההגיון תמיד ירצה להוביל מהלכים ולנסות לראות קדימה את הנולד בדרך שתאפשר מימוש ליכולת הסבלנות המרובה שלה, כמו רץ למרחקים ארוכים. ולעומת זאת, מבחינה רגשית תמיד תחוש חוסר מנוחה ותחפש עיסוקים מעניינים מאחר שהינה משתעממת בנקל ומאבדת עניין במידה והדבר אינו מאתגר במיוחד.

העובדה שסך יום הלידה שלה הינו 6, יגרום לכך שתחוש שלא בנוח לעיתים קרובות בין הנטייה שלה ללכת אחרי ליבה לעצמאות מירבית, לבין האחריות האישית שהיא רואה אותה כערך עליון במימוש חיי הבית והמשפחה.

לכן היא מיטלטלת לעיתים קרובות בין ההגיון שמחפש את העניין והאתגר בחיים, לבין הצורך לנהל חיי משפחה שלווים ורגועים. מאחר שאינה אימפולסיבית, אלא שקולה מאוד לא ניתן לראות אותה מתנהלת בצורה ספונטנית, אלא מחשבת את צעדיה בדרך של מחשבה מעמיקה עם הבנת כל ההשלכות. רק כאשר תחליט שראתה את כל התמונה כולה, תחליט מהו הצעד הנכון לגביה, למימוש תוכניותיה.

לעיתים יקרה שתפסיד הזדמנויות, כיוון שמרוב היסוסים בין עשייה לאי עשייה, הזמן יעשה את שלו ודברים יתמסמסו עבורה ורק לאחר מכן תצטער עליהן, אך ייתכן שיהיה מאוחר מדי.

במידה ומחפשים אדם שינהל פרויקט בצורה הוגנת ויעילה הרי שהיא האדם הנכון. ביחסי האנוש תפעיל את הצד המתחבר בקלות שלה אל אנשים ואף תתחבב עליהם עד מאוד, אך לא תיתן להם להתקרב אליה יותר מדי ותמיד תשאיר מרחק בינה לבינם, עד כי תשאיר באוויר תחושה שהיא מרוחקת מהם.

העובדה שהינה חכמה מאוד, מעמיקת חשוב, בעלת יכולת להבין את המניעים של האחרים ויכולת לאלתר תשובות גם אם לא הכינה היטב את שיעורי הבית לגבי הנושא, יגרמו לכך שתקרין חוכמה, עניין ואשה שתמיד נעים להיות במחיצתה.

פוליטיקה אינה התחום שמתאים לאופייה, אך אין ספק שהיא מהווה משען איתנה לבעלה בוז'י הרצוג במחנה הציוני.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - ילידי השבוע חווים את ביקורו של הכוכב מארס במזל שלכם ולכן זהו זמן מעולה לביצוע ומימוש תוכניות שהיו לכם עד היום, אך מסיבות שלא תלויות בכם לא יצאו לפועל
▪ ▪ ▪


טלה

מבחינה כספית אתם נמצאים היום במצב מאוד עדין בגלל העובדה שמצד אחד יש לכם צורך בחופש ושחרור ומצד שני חשוב לכם מאוד להיות בטוחים מבחינה כלכלית ולא לפעול בצורה ספונטנית כפי שלפעמים מאוד חשוב לכם לעשות. מאחר שהכוכב מרקורי עומד לבצע את החנייה הקרובה שלו בבית המקושר עם הסביבה הקרובה אצלכם, חשוב מאוד לעשות תאומי ציפיות כדי לא להכנס לעימותים מיותרים.

שור

אתם נמצאים בתקופה מאוד טובה שלכם שהיא תקופה של התעוררות פיזית ומנטלית בגלל ביקורם של שני כוכבים שנמצאים החודש במזל שלכם. הכוכב מארס טוב עבורכם כיוון שהוא נותן לכם את הכוח הפיזי לעשיית פרויקטים שמזמן רציתם וגם בעזרת הכוכב מרקורי שמבקר במזל שלכם ונותן לכם חשיבה יותר מעמיקה ויצירתית שגורמת לכם לממש תוכניות משמעותיות שיעזרו לכם בהמשך.

תאומים

הכוכב וונוס שנמצא במזל שלכם נותן לכם יכולת טובה של יחסי אנוש עם הסביבה הקרובה וגם מעניק לכם את היכולת להצליח בתוכניות הכספיות שאתם מתכננים לטווח הארוך. ייתכן שעדיין אינכם יכולים לחשוף את תוכניותכם לכולם ועדיף שאת חלקם אף תסתירו עד אשר תהיו בטוחים שאתם עושים את המהלך הנכון. בשבוע הזה עדיף שהמיקוד יהיה על חיזוק היחסים הבין אישיים.

סרטן

זוהי תקופה מעולה מבחינה חברתית כיוון שכוכבים מאוד משמעותיים נמצאים בבית המקושר עם היכולת שלכם לשדרג את עצמכם במעלה הסולם החברתי אליו אתם רוצים להשתייך. זה בדיוק הזמן לעשות בדק בית עם עצמכם ולוודא שאכן אתם משדרים את הדבר הנכון, כאשר אתם מנסים ליצור רושם או להתחבב על אנשים שונים. מבחינה כספית תוכלו לעמוד בתוכניותכם ולכן אל חשש.

אריה

בחודש הקרוב מרבית הכוכבים יוצרים זוויות אתגריות אל המזל שלכם ולכן הכל מרגיש לכם יותר דחוס ואף מרגיז. מאחר שמזמן לא חשתם בעוצמה אנרגטית זו שגורמת לכם לדאגה ואף לעצבנות, הרי עכשיו זה הזמן הנכון להרפות במקצת ולעשות רק את מה שהכי נחוץ לכם. השתדלו עד כמה שאפשר למתן את עצמכם ולכו אך ורק למקומות טובים לכם מבחינה אנרגטית. יחסי האנוש שלכם יהיו עכשיו קלים וזורמים יותר.

בתולה

הכוכב וונוס נמצא בבית הקריירה שלכם ונותן לכם את התחושה הטובה מבחינה אישיותית כיוון שאתם מרגישים שאתם יכולים לממש את עצמכם בקלות יותר, דרך יחסים בין אישיים שיכולים לעזור לכם להתברג למקומות הנכונים. מאחר שגם הכוכב יופיטר נמצא בבית תת המודע שלכם יהייה זה הדבר הנכון להקשיב לאני הפנימי שלכם בשלב זה גם אם עובדה זו תהייה נוגדת את ההגיון שלכם.

מאזניים

אתם נמצאים בתקופה שבה אתם רוצים שהדברים יזוזו יותר מהר עבורכם, אך נראה שלא תמיד כך הם פני הדברים. אלה מכם שנולדו במחצית הראשונה של המזל עברתם תהפוכות מאוד משמעותיות בשנים האחרונות ועכשיו מגיע לכם קצת שקט ואילו אלה מכם שנולדו במחצית השנייה של המזל, עדיין מחכים לכם שנים לא פשוטות שבהם במידה ותשכילו לעשות זאת נכון, תוכלו לשנות ולשדרג את חייכם לכיוון אליו אתם שואפים.

עקרב

אתם נמצאים בחצי השנה שלאחר יום ההולדת, ולכן זה בדיוק הזמן הנכון לחשבונות נפש אותם אתם רוצים לעצמכם על-מנת לבדוק האם אתם נמצאים בצד הנכון של תוכניותיכם הנוכחיות והעתידיות. מבחינה כספית זוהי תקופה פחות טובה אך נראה שזה בדיוק הזמן הנכון לדחוף את עצמכם מבחינה מקצועית ולאחר שתרגישו בטוחים בנושאים אלה תוכלו להמשיך בבניית פרויקטים חדשים.

קשת

הכוכב וונוס נמצא בבית השותפויות שלכם ולכן זה בדיוק הזמן הנכון ליהנות מיחסים בין אישיים טובים שיצרתם לעצמכם עם הסביבה הקרובה. זהו חודש שבו תוכלו לקדם את עצמכם בתחומים רבים עם האנשים הקרובים לכם, כיוון שתראו כיצד אנשים שתמכתם בהם בזמנים שונים מחזירים לכם אהבה והביטחון האישי שלכם יעלה בעקבות כך. השתדלו יותר לנוח ולא לפזר אנרגיות היכן שלא צריך.

גדי

בתקופה הקרובה יהיה לכם רצון להיות הרבה יותר יצירתיים מאי פעם בגלל ריבוי כוכבים במקום המקושר עם ילדים ואומנות. השקיעו זמן איכות עם אנשים צעירים מכם כיוון שנראה ששעות אלה ישאירו את חותמם אצלם לעוד הרבה שנים ובמחשבה פרקטית לזמן הארוך, עובדה זו תהיה גם מאוד חשובה עבורכם. אל תתנו לחששות לעכב אתכם כיוון שעכשיו אתם בדיוק בזמן הנכון להחצין את היצירתיות הטמונה בכם.

דלי

כל הקשור לתחום המשפחתי בחייכם מעורר אצלכם עכשיו קונפליקטים כיוון שאתם מתנדנדים לגבי מהו הצד הנכון אותו עליכם לבחור. נראה שהדגש כרגע הוא על הצד האישי בו כל אחד מבני המשפחה חושב מה הכי נכון לו לעשות. זה בדיוק הזמן שבו מומלץ לכם לשאול את הקרובים לכם מבלי להכנס לעימותים מיותרים מהו סדר העדיפויות שלו ואז לפעול במשותף.

דגים

זהו בדיוק הזמן שבו אתם מרגישים שאתם נושאים עליכם משא שהוא מאוד משמעותי עבורכם ואף כבד כיוון שהסביבה כל הזמן מצפה מכם שתעזרו להם, אך אלה הן בדיוק הציפיות שאתם גרמתם לכולם לקבל מכם. זהו הזמן שמומלץ לעצמכם להוריד לחץ על-מנת שתוכלו לממש את כל ההבטחות שנתתם ברגעים שבהם חשתם שהכל זורם. חשוב מאוד שתלמדו לקחת ולתת, אך כל דבר בפרופורציה הנכונה.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית
תאריך:  27/04/2015   |   עודכן:  27/04/2015
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שרה נתניהו - עקרבית אמיתית
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אבי דאוד
27/04/15 16:32
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ארגנטינה נעדרת, אומנם, אנטישמיות, אך יחסה למדינת ישראל הוא עוין. דו הפרצופיות הזו באה לידי ביטוי סכיזופרני מובהק: בעוד שבממשל המקומי תופסים היהודים עמדות-מפתח רבות - מדינת ישראל היא "פרסונה נון-גראטה".
27/04/2015  |  ראובן לייב  |   כתבות
אנחנו - תסתכלו טוב מסביב ותשפשפו את העיניים - חיים את מה שנשאר מחלומותיהם ותקוותיהם של נשיא צ'כוסלובקיה, ראש ממשלת בריטניה, וקנצלר אוסטריה, שחיו בעולם הזה לפני 128 שנים. אנחנו העתיד.
26/04/2015  |  יבשם עזגד  |   כתבות
ההסכם בין אירן למעצמות, כפי שהוא מסתמן, על-פי הפרמטרים שפורסמו על-ידי מחלקת המדינה של ארצות הברית ב-2 באפריל 2015, לאחר סבב השיחות שהתקיים בלוזאן, הוא בעייתי, אך אינו בהכרח התרחיש השלילי ביותר שיכול להתפתח בסוגיית תוכניתה הגרעינית של אירן. נקודת המוצא להשוואת התרחישים אינה מצב של אפס יכולות גרעיניות לאירן, אלא התמודדות עם אירן, שהתייצבה כמדינת סף גרעינית - אומנם לא לגיטימית - כבר בתחילת העשור הנוכחי. ברשותה של אירן התשתית הגרעינית, שאותה בנתה במהלך העשור האחרון, קרי כל הרכיבים והידע, שיאפשרו לה להרכיב פצצה גרעינית. לאירן יש כיום 19,000 צנטריפוגות, שמהן 9,000 מעשירות אורניום, 10 טון של אורניום מעושר בדרגה נמוכה (חומר המספיק ל-8-7 פצצות לאחר העשרה נוספת לרמה גבוהה), שני מתקני העשרה תת-קרקעיים, כור כוח בבושהר, היכול גם לייצר פלוטוניום, כור מים כבדים פלוטוגני ההולך ומוקם באראכ, וכן תשתית ידע, מחקר, פיתוח ופעילות חשאית בנושא הנשק. חשוב להדגיש, שההסכם המתגבש אינו כולל אישור לאירן לפתח נשק גרעיני - לא כעבור 10 או 25 שנים לאחר החתימה עליו, ולא בכלל. החלטה אירנית לפתח נשק גרעיני, גם ב-2025 או ב-2030, כאשר יוסרו מעליה מרבית ההגבלות שיוטלו עליה במסגרת ההסכם שייחתם בינה לבין המעצמות, תהיה הפרה שלו ושל תכתיבי ה-NPT, ותחייב תגובה נחרצת של המעצמות.
26/04/2015  |  עמוס ידלין  |   כתבות
אכילת יתר וההשמנה הן הסיבה העיקרית לתחלואה ולתמותה מוקדמת בארצות המפותחות ולאחרונה, יותר ויותר, גם בארצות המתפתחות במיוחד סין והודו. התוצאה הבולטת ביותר של ההשמנה היא העלייה המתמדת בשיעור ההיארעות של סוכרת שהפכה, מראשית המאה הנוכחית, למחלה הכרונית הנפוצה ביותר בעולם.
26/04/2015  |  מוטי רביד  |   כתבות
זה אחד המקומות המיתיים שבקרתי בהם לאחרונה. השם בלבד מעלה בי אסוציאציות אקזוטיות, החל מסינבד המלח ועד סחר העבדים. זה אי-במזרח אפריקה, באוקינוס ההודי, קרוב לטנזניה.
26/04/2015  |  לאה טרן  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
לאחר 170 ימי המלחמה, לא נסכים עוד שנכדינו ונכדותינו ישלמו בדמים אלה או בדמים אלה את מחיר הטפילות של החרדים
עידן יוסף
עידן יוסף
החופשי חודשי ב-42 שקל ש"מוכרת" שרת התחבורה לתושבי אילת ייטיב רק עם מי שיסכים להיות "כלוא" בתוך העיר    בפועל, אילתי שירצה להגיע לעיר אחרת בארץ יידרש לשלם 305 ש"ח - יותר מפי 2.7 מאשר...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הרבה זמן כבר לא חוויתי פער גדול כל כך בין המציאות לסיקור המעוות שלה בתקשורת הישראלית    צר לי לקלקל למחרחרי הריב והמחלוקת, אבל מה לעשות, פשוט הייתי שם וזה היה הרבה פחות דרמטי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il