|   15:07:40
דלג
  אהרון שחר  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?

גרסת המדע (חלק ה')

עידכון לאנושות

הישראלים חייבים לאומה הערבית או למי מנציגיה בדיוק מה שהיהודים חבים לגרמניה הנאצית: שום דבר
20/05/2015  |   אהרון שחר   |   מאמרים   |   ישראלי-פלשתיני   |   תגובות
אשמים [צילום: פלאש 90]

חבל שהמדע לא יודע מהו תפקידו. תפקידו של המדע לבער בערות ולעדכן את האנושות כשהיא טועה בהבנת עובדות המציאות. אעשה זאת במקומו.

די לקשקוש

העולם הערבי ראה בשטחי 47 לפי החלטת "החלוקה" (החלטת האו"ם 181) כשטחים השייכים לו, הוא ביזה את האו"ם, צפצף עליו וקם עלינו להשמידנו. גם בשטחים שכבשנו במלחמה זו (48) הוא ראה כשטחים השייכים לו ושוב קם עלינו להשמידנו. גם בשטחים שכבשנו במלחמה זו (67) הוא ראה כשטחים השייכים לו, וכהרגלו ממשיך במאמציו להשמידנו (הקיצוניים עושים זאת בגלוי).

עובדתית ומשפטית השטחים הללו מעולם לא היו שייכים לערבים, אין שום סיבה לקרוא להם שטחים כבושים, השימוש במילה כיבוש הוא שקר! (גס או עדין, לא חשוב כרגע הפרטים).

פלשתינים

בכל מערכות ישראל השונות העולם הערבי קם עלינו להשמידנו (גם בששת הימים בה אנו פתחנו), הוא אינו יכול ליילל שהוא נכשל בנסיונותיו להשמידנו, שזה כאב לו והוא רוצה פיצויים. האחריות המלאה לכל מערכות ישראל על השלכותיהן נופלות עליו! הישראלים חייבים לאומה הערבית או למי מנציגיה בדיוק מה שהיהודים חבים לגרמניה הנאצית: שום דבר. מי שקם להשמיד עם לא יכול לבוא בדרישות!

הסבל הרב שאנו, היהודים בציון סובלים מהערבים נובע ישירות מכך שחסנו עליהם במלחמות ההשמדה שלהם. לא היינו ברברים כמותם, לא עשינו להם את מה שהיה מקובל באותה תקופה, מה שהיה צפוי, מה שהיה מתבקש, מה שהם קיוו לעשות וכמעט עשו לנו. גילינו אנושיות, גילינו חמלה ולא מיצינו את הנצחון. באבירות אפילו הסכמנו לחזרתם של אלו שברחו. בדיעבד האנושיות הזו מתבררת כטעות האיומה ביותר בהיסטוריה!!! היא בוודאי איננה מצדיקה את הסבל הנורא, שכרגע נראה ללא סוף.

אמונה תפלה משגעת את העולם

מעולם לא הוכח שהערבים יסתפקו במה שהם מכנים גבולות "כיבוש" 67. גם לא "כיבוש" 48, ואו "כיבוש" 47, או בזכות קיומנו בכלל. האמונה התפלה הנפוצה בתקופתנו, אשר העולם משום מה מאמין בה בדבקות באמונה שלמה, מבוססת על משאלת לב בלבד ללא שום סיבה ממשית, בודאי לא הוכחה.

האמונה התפלה המוזרה הזו אומרת: אם ישראל תכנע לטרור ותברח מ"השטחים" (שטחי "כיבוש" 67), בתמורה היא תקבל "שלום" כלומר בתמורה העולם הערבי יניח לה ויחדל ממאמציו להשמידה, שלא לדבר על כך שהוא ישתלט על הקיצונים שבו. בלתי נסבל שהעולם יאנוס את ישראל להכנע לטרור ולהסתכן בהשמדתה רק על סמך משאלת לב המנותקת מן המציאות!

היו לערבים גבולות הרבה יותר טובים, מה רע בגבולות 48? גבולות החלוקה זה ממש הפקרות. גם הרבה לפני כן הערבים לא יכלו להתאפק ובצעו בישוב היהודי פרעות. על מה בדיוק מסתמכת האמונה התפלה שכל העולם בתקופתנו "יודע" בודאות שהיא נכונה, שהם יסתפקו בגבולות 67?

עצם רעיון העיוועים לקחת שטח כה קטן, לחתוך אותו עוד יותר ולהקים בו מדינת מוטציה פלשתינית וחצי (מפוצלת) הוא עלבון לאינטליגנציה ומתכון למלחמות אינסופיות עד להשמדה. אבל העולם תקוע ברעיון הכושל הסדרתי הזה בטירוף אמוק ולא מצליח להגמל ממנו.

פתאום כמה דם

ה"עם" הפלשתיני מורכב רובו ככולו ממהגרים, שרובם הגיעו לאחר שהחלוצים היהודים החלו לטייב את האזור (גם בתקופה בה הבריטים התירו רק לערבים להכנס ומנעו זאת מיהודים כדי שיושמדו באירופה). אין ב"עם" הזה שום הבדל בינו ובין עשרות או אולי מאות שבטים ערביים אחרים ברחבי העולם הערבי. לכאורה כל שבט או אספסוף ערבי יכול להחליט מחר בבוקר שהוא רוצה להכריז על עצמו כעל עם.

כמובן שגם המנהיג הדגול ערפאת לא נולד כאן. ה"עם" הפלשתיני בכלל לא היה יודע שהוא כזה אלמלא היה בו צורך פיקטיבי כדי להעמידו מול היהודים לצורך המלחמה. אש"פ, הארגון לשחרור פלשתין, הוקם בכלל לפני שהיה מה לשחרר (אם נתייחס לאמונה התפלה המגוחכת לפיה הוא הוקם למען שחרור שטחים שיכבשו עשור אחר כך).

אפילו שמם הוא גניבת זהות. העם הפלשתיני האמיתי הוא העם היהודי, שהרי בתחילת המאה הקודמת באזור הצהרת בלפור, איש לא העלה על דעתו שלערבים יש קשר כלשהו לפלשתינה. פלשתינה כולה לרבות ירדן ניתנה כולה ליהודים על-ידי החוק הבינלאומי, שבאותה תקופה יוצג על-ידי חבר הלאומים.

זאת טרם התקופה בה האו"ם הפך להיות אנטישמי בעליל ואף העביר החלטה מפלילה שחשפה את אנטישמיותו בה השווה את הציונות לגזענות. האו"ם האנטישמי לא התבייש להעניק לפליטים הפלשתינים מעמד ניצחי, במקום זמני כמקובל לגבי פליטים "רגילים" בעלי דם אדום, ובכך מנציח את אומללותם.

העולם מתייחס אל הפלשתינים בגזענות כאל ילדים מפגרים שאינם אחראים למעשיהם, "מבין" אותם, מעניק לגיטימציה לטרור שלהם, שופך עליהם עשרות מיליארדים ומגדל אותם כטפילי נצח שלעולם לא ידעו לדאוג לעצמם. לכן הם לא עושים מאמצים להשתחרר מתלותם בתשתיות של אחרים, ו"שותים" את המיליארדים הללו בהנאה רבה לחשבונות מושחתים.

די לכיבוש

לא נתבייש לציין שבספר הספרים, רב המכר הגדול בעולם, המקובל על חצי עולם לפחות, כנען היא כור מחצבתו של העם היהודי, ואם מדברים על כיבוש אפשר לערוך שיעור בהיסטוריה מכאן ועד להודעה חדשה על כיבושים, גלויות ומלחמות שעברו על היהודים כאן לאורך אלפי שנים. עם כל הכבוד למסגד אל-אקצה, יש בירושלים לא מעט ממצאים ארכיאולוגים יהודיים מתקופות שהאיסלאם עד לא חלם להיוולד. אין שום סיבה שהעולם ימנע מהעם היהודי לשוב אל מולדתו.

מלחמת ציוויליזציות

התרבות הערבית/מוסלמית היא לצערנו מן התרבויות האכזריות ביותר הידועות בתקופתנו. מלבד היותה מצע פורה להתרבות קיני צרעות הטרור המבצעות זוועות ברחבי העולם בתקופתנו, היא מבוססת על שנאה לוהטת ויוקדת. היא הביאה לעולם את שלטון השריעה, שלא ברור מדוע העולם הנאור "שוכח" להוציאה אל מחוץ לחוק הבינלאומי, ולהשמיד לאלתר כל שלטון המהין להשתמש בה.

גם לא ברור מדוע העולם "שוכח" לדרוש מכל גדולי האיסלאם להתנער מן האיסלאם הקיצוני ולהכריז בצורה שתשכנע גם את בני תרבותנו וגם את בני תרבותו, שהאיסלאם הקיצוני הוא כופר, מחלל את שם האל, וכל מוסלמי שמצטרף אליו לא יקבל בתולות אלא יקבר קבורת חמור ויצלה באש הגהינום.

יש בה ביזוי מובנה של זכויות אדם, במיוחד ממין נקבה. זו תרבות המאופיינת בסינדרום של סטיות מין קשות אינהרנטיות המובנות ביסודותיה, ביניהן: מילת נשים, דיכוי נשים, ריבוי נשים, הכאת נשים, הסתרת נשים, חטיפת נשים, נישואי קרובים, נישואי תענוג, רצח על כבוד המשפחה, פדופיליה מוצהרת חוקית למהדרין, אגדות עם על אורגיות עם 70 בתולות חסודות לשהידים "צדיקים" שרוצחים המונים.

הערבים מתקשים לחדול מן ה"תחביב" או ההרגל לרצוח זה את זה ואחרים, ולגרום להמוני פליטים וסבל. שנאתם אמנותם, אלופי העולם בהסתה ושנאה. העולם הערבי הפרימיטיבי והברברי המונה למעלה ממיליארד אנשים אינו מסוגל לנהל דמוקרטיה אחת ולא תרם הרבה תגליות ופרסי נובל לאנושות. תורם לעולם המערבי המון פשיעה, אונס, תאונות דרכים וצרות צרורות ללא סוף.

אם נוריד את השקף של האיסלאם מעל פני האטלס, באבחה אחת העולם הופך מגהינום לגן עדן. האיסלאם נמצא במגמת התפשטות והשתלטות על העולם. התרבות הפרימיטיבית והברברית הזו זקוקה לריסון מטעם האנושות, בוודאי שלא לעודדה בדרכה לקולוניאליזם גלובאלי!
באופן טבעי, לעולם תרבותי יש נטייה להעדיף גישת פיוס ולהאמין להסכמי שלום. אבל ההיסטוריה, כמו במקרה של צ'מברליין המטופש וקרטר הכסיל, מוכיחה שגישה כזו מעודדת מלחמות עולם. כעת העולם חוזר בדיוק על אותה טעות איומה עם אירן. חובתה של האנושות להשמיד משטרי זוועה הרסניים כמו המשטרים באירן ובקוריאה הצפונית. בוודאי לא לערוך עמם הסכמים כפי ששגתה בעבר. חובתו של המדע לקום ולהתריע!

תפקידו של המדע

אנחנו רואים מסרים ברוח זו (קצת פחות בוטים) מאינטלקטואלים רבים כגון יורם אטינגר, איתמר לוין, רון בריימן, מרדכי קידר ועוד. כעת נותר רק לרכזם, לארגנם ולהגישם רשמית בצורה מוסמכת ומסודרת מטעם המדע לאנושות ולמנהיגיה. מכיוון שהמדע אינו מצליח להבין שזהו תפקידו, אני התנדבתי והנה אני מגיש טיוטה זו. נא לערוך, לתרגם, לחתום ולהגיש.

לו היינו בימי הביניים אולי היינו יכולים להבין שאפשר להתווכח על עובדות, אבל אנו חיים בתקופתנו. ובתקופתנו מי שאחראי לתמונת המצב, על החיבור למציאות, על העובדות, על התבונה, על האמת, על הרציונליות, זה לא הפוליטיקאים, לא המנהיגים, לא משרדי פרסום, לא קמפיינים של הסתה, וגם לא ההמון בהצבעה "דמוקרטית". יש גוף אחד המוסמך לכך, והגיעה העת שנתבגר ונבחין בין עובדות ודעות.

עובדות אלו צריכות להאמר על-ידי המדע, מטעמו, כשמתחת צריכות לבוא חתימות של כל גדולי המומחים, ההיסטוריונים, המזרחנים, והאינטלקטואלים של תקופתנו. אם יש גולם שיכול להתווכח עם עובדה אחת, שיקום ויתווכח עם המדע.

המדע מצידו חייב להתעורר משאננותו, להבין שזהו תפקידו, להפסיק להסתפק במאמרים מודאגים ומתוסכלים המופרחים מפעם לפעם פה ושם, לגשת לעבודה ולעשות סדר בטמטום שהשתלט על העולם בתקופתנו. ויפה שעה אחת קודם שתרבות המערב תושמד על-ידי תרבות האיסלאם. תודה.

הכותב אינו מומחה לשום דבר מטעם אף אחד, אך יודע לחשוב לבד.
תאריך:  20/05/2015   |   עודכן:  21/05/2015
אהרון שחר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עידכון לאנושות
תגובות  [ 14 ] מוצגות   [ 14 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
יעקב עמר
20/05/15 18:25
 
אהרון שחר
20/05/15 18:55
 
כשהוא
21/05/15 06:12
2
אבנר צפוני
20/05/15 19:13
 
אהרון שחר
20/05/15 22:52
3
א.ש.
21/05/15 20:44
4
מקס פאואר
24/05/15 12:12
 
אהרון שחר
24/05/15 19:07
5
מסעודה משדרות
24/05/15 12:58
 
אהרון שחר
24/05/15 19:14
 
לפחות 1%
25/05/15 09:15
 
אהרון שחר
27/05/15 17:11
 
סניל
25/05/15 10:52
 
אהרון שחר
27/05/15 16:30
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ישראלי-פלשתיני
העיתונאי הפלשתיני עלי סאלים הסביר במאמר שפירסם ב-3 בפברואר 2014 מדוע הפלשתינים מסרבים להכיר בישראל כמדינה יהודית.
20/05/2015  |  רבקה שפק ליסק  |   מאמרים
אדוני היושב-ראש, חברי כנסת נכבדים, בשבוע שעבר הושבעה ממשלתו הרביעית של מר בנימין נתניהו, מי שפיזר ממשלה וכנסת הרבה לפני מועד פיזורן, וזאת כדי לקבל, כלשונו, מנדט מחודש ומחוזק למשול ולשלוט. לשלוט ביד רמה ללא סחטנות וללא איומים. לאחר היוודע תוצאות הבחירות נדמה היה כי אשף הבחירות האולטימטיבי הצליח, ובגדול, במשימתו. לכנסת חזר בראש מפלגה המונה לא פחות מ-30 חברי כנסת.
20/05/2015  |  אוסאמה סעדי  |   נאומים
כשאבי נכנס הביתה ראיתי שהוא אינו מצליח להסתיר את הדמעות שלו, והוא אמר בקול חנוק ונמוך: גנבו אותה, הפקיעו את האדמה שלנו, אדמתנו אשר ירשנו ועברה במשפחתנו דורות רבים. הפקעת האדמה הייתה לאחר מאבק ממושך שניהל אבי נגד הפקעה זו, ובידו טאבו על שמו, שהוריש לו סבא שלי המנוח, מוחמד אבו מערוף. "אבו מערוף" - הכינוי שהיה לסבא שלי בכפר ובאזור היות שהוא עשה רק טוב לאנשים. "אבו מערוף" פירושו אדם שעושה טובות לאנשים.
20/05/2015  |  עבדאללה אבו מערוף  |   נאומים
החלה תוכנית ההפרדה בין ישראלים לפלשתינים בקווי האוטובוסים הנוסעים לשטחים. משרד הביטחון התחיל ליישם תוכנית נסיונית להפריד בין יהודים לפלשתינים בקווי האוטובוס של חברת "אפיקים" בשומרון.
20/05/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
נאומו של מחמוד עבאס (אבו מאזן) ב-14 במאי 2015 לציון 67 שנים ל"נכבה" - היא "האסון" שהפלשתינים רואים בהקמתה של מדינת ישראל - מבטא פעם נוספת את עמדותיו המדיניות הבלתי מתפשרות, שלילתו את זכויות העם היהודי בארץ ישראל, חתירתו להביא בשלבים לחורבנה של מדינת ישראל ותמיכתו בטרור הפלשתיני.
20/05/2015  |  יהונתן דחוח-הלוי  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
"ביבי נקלה, ביבי נבל, ביבי מושחת, ביבי שקרן, ביבי מאוס, ביבי תחמן"... כך נפתח ביום שלישי מאמר בעיתון ה"הגון", שופר הפלשתינים - הארץ
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
גם בשעתה היפה של ישראל, כאשר העולם מוחא לה כפיים והתעשיות הביטחוניות הישראליות זוקפות קומה לנוכח ההצלחות הטכנולוגיות ללא אח ורע, יש בקרבנו כאלה המתעקשים "להשבית שמחות" ולגמד את ממד...
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il