|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

תחזית אסטרולוגית שבועית: 28.5.15-22.5.15

בחירות חוזרות? לא בקרוב

כדאי לעשות הערכה חוזרת - הבחירות הבאות אינן קרובות. צפוי שינוי בהרכב הממשלה, כנראה "אלמנטים" חדשים הסחרירים ימשיכו להגיע בכל הערוצים האפשריים לאורך החודש הקרוב. לא צריך להאמין לכל מה שאומרים לכם הלחצים החיצוניים עלינו יחזרו ועל הממשלה החדשה יהיה להתמודד ולמצוא פתרונות יצירתיים
22/05/2015  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
הממשלה החדשה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

הימים הקרובים יהיו מעניינים בזכות המפגשים של ונוס ויעוררו ריגושים ברמה האישית, אבל זה יהיה לטווח קצר והעניין שיתעורר יסתיים גם די מהר. האווירה של אהבה תשפיע עד סוף החודש, התחושה מביאה ידידות וסימפטיה בשיחה של ארבע עיניים. כל רומן חדש, לא יאריך ימים. אלה ימים נחמדים בעיקר לאלה מכם העוסקים ביצירה ובכתיבה.

אנחנו בחודש של מזל תאומים ומרקורי בנסיגה במזל תאומים. השמש ומארס, גם הם שוהים עתה במזל תאומים, מכפילים ומרבעים כמעט הכל, ואנו מדלגים ומסתובבים סביב כל נושא כמה פעמים לפני שאנו עושים צעד כלשהו. אם יש כמה בחירות, קיימת סבירות גבוהה שהתקשורת תקלקל או תהרוס את ההחלטות בגלל הקושי להיות ממוקדים בחשיבה. יש התלבטויות, המאפיינות את מזל תאומים, ויהיה נכון לטפל במטלות הקטנות אחת-אחת כדי לסיים אותן. התמקדו בדברים החשובים ותבחנו כל נושא שוב, השקיעו עוד דקה, שתיים, ארבע, שש...לפני שתחליטו להחליט.

אלה ימים של טריקים, תמצאו את עצמכם בתוך קומדיה של טעויות ותרגישו נבוכים ממה שאתם שומעים. ייתכן שהמבוכה תהיה בגלל שאנשים לידכם ישנו את דעתם. אל תשכחו שאלה ימים של רכילות חסרת שחר, שמועות וספינים, ושפטו את המידע שמגיע אליכם בחשדנות, בדקו מה מסתתר בין המילים המגיעות אליכם מכל מקום. כל הקשור לתקשורת יהיה מלווה בבעיות מינוריות שישבשו את המשמעויות וכדאי לבחון האם מועד הפגישה הרשום אצלכם ביומן אכן מדויק. זוהי רצועת זמן שבה אנשים וזיכרונות מהעבר חוזרים, חלקם יחזרו רק בחלום או במחשבה, אבל זה משהו שילווה אתכם עכשיו ואולי כדאי לבחון את אלה כדי להניח לאותם הזיכרונות ולהשאיר אותם בעבר ולהתקדם הלאה.

ביום רביעי, 20.5.15, שינוי ההחלטה על הפרדה באוטובוסים של ראש הממשלה ושר הביטחון גרמה לאי-נוחות ומבוכה לסגן שר הביטחון בכנסת שלא עודכן... כמה אופייני למרקורי בנסיגה.

זה זמן שאין בו שקט. מערכת העצבים תעבוד בקצב גבוה יותר מתמיד.

ההזדמנות היצירתית להתחיל כמה פרויקטים קיימת עד לתאריך 22.6, גם אם מרקורי בנסיגה, יהיה זמן לשפר ולתקן עד אז. כוכב יופיטר עוזר להתבטא לצד השינוי במצבים קיימים. הצורך להיות מעורב בעשייה קיים ולכן התמקדו במה שחשוב לכם.

נקודת האמצע בין ונוס ואורנוס תהיה צמודה לשמש ויכולה לעורר שוב את הנושא המגדרי במובנים חיוביים, הכלה של ה"זהויות" המיניות השונות של אנשים ונורמות התנהגויות אחרות יגיעו שוב לחדשות. גם נושאים הקשורים לנשים יעלו לכותרות.

בימים אלה חוזרים למו"מ על נושא הגרעין בין אירן ומדינות אירופה וארה"ב. כוכב מרקורי בנסיגה יגרום לבחינה מחדש את ההסכם שהתקבל. כזכור, הייתה זו הצהרה בעל-פה, בזמן ירח בטל, לפני ליקוי לבנה. ירח בטל זה "מהומה רבה על לא דבר" והחלטה שמתקבלת לפני הליקוי אינה מתפתחת לפי הציפיות, ואכן הפרשנויות ששמענו מהנשיא אובמה וזריף, שר החוץ האירני, היו הפוכות, כל אחד הבין וסיפר משהו אחר.

החזרה למו"מ בימים האלה תגרום לכך שמן הסתם נשמע על תפניות, חוסר הסכמה ושינוי נקודת המוצא. אנחנו לפני שינוי, נקודת מפנה, שתגיע במהלך הקיץ יולי-אוגוסט 2015.

המפה של ארה"ב והמפה של המדינה שלנו, "נדלקות" עד סוף השנה.

כדאי להמשיך ולשמור על זהירות אישית בכל מקום אצלנו, עד לתאריך 26.5. כוכב מארס נמצא על ציר 2-8 ולכן הפגיעות גבוהה יותר מתמיד (פיגוע הדריסה היה בתוך רצועת הזמן שציינתי כאן לפני שבוע).

זמני הירח הבטל:

יום שישי, 22.5 - הירח בטל משעה 03:37 לפנות בוקר עד 00:42 אחר חצות.
יום ראשון, 24.5 - הירח בטל משעה 13:50 עד למחרת בשעה 11:51 לפני הצהריים.
יום רביעי, 27.5 - הירח בטל משעה 05:20 לפנות בוקר עד 00:43 אחר חצות.
יום שישי, 29.5 - הירח בטל 23:19 עד למחרת בשעה 12:33 בצהריים.

כלכלה ושווקים

השווקים בזמן נסיגת כוכב מרקורי (המסמל גם מסחר), כך שחוסר היציבות יימשך. שימו לב לימים 25.5-24.5. כך גם סביב ה-30.5.

מרקורי בנסיגה במזל תאומים, מביא עימו שמועות, וכוכב מארס, שגם הוא במזל תאומים, עוזר לאווירה תוקפנית (מילולית). היזהרו ממידע שאינו בדוק ובטוח.

תנועה חיובית צפויה להגיע בהדרגה בחסות יופיטר ואורנוס ושיאה יהיה בתאריך 22.6.

אצלנו

הממשלה החדשה

הממשלה החדשה יצאה לדרך לקראת סוף היום של 14.5.2015. מבנה המפה של הממשלה מציג מבנה שבו אורנוס (שמשי) על ציר 4-10, והמשמעות היא שיהיה שינוי במבנה הנוכחי. מאידך-גיסא, כוכב פלוטו נמצא על ציר 1-7 ומעיד על כך שקיימת כל הזמן בדיקה, כזו המעידה על זהירות ושמכניסה למצבים ולהחלטות שלא עונים על הציפיות. הממשלה שומרת על תדמיתה אבל בפועל העמדות שלה שמרניות. במעגל המסמל את הגורל, האחריות בולטת, ההחלטות שיתקבלו יהיו על בסיס סיכונים מחושבים, מול ביקורת שתהיה מגורמים חיצוניים (לא רק אופוזיציה בישראל, אלא גם מהמדינות מהעולם הגדול). היתרון של הממשלה יהיה כוח הרצון והמוטיבציה עם הבנה של מי נגד מי. ייתכן שזה גם יביא לטעויות, אבל יתקנו אותן מהר מתוך כוונה להמתין לדבר הנכון שיבשיל בזמן הנכון.

במפת הממשלה עם מדינת ישראל, יש יכולת להביא לשינויים, עם הבנה של כל נושא לפרטי פרטים. האחריות מודגשת וזה יהיה בולט במצבים מאתגרים, לא קלים, כולל התגוננות מפני ביקורת חיצונית (האויבים "המוכרים"), אבל גם הצבת גבולות ברורים בין הממשלה המייצגת את המדינה ובין העולם הרחב. יש לנו הנהגה שלא תהיה מוכנה לקחת סיכונים לא מחושבים. יש כושר התארגנות, כזה שיאפשר לטפל בנושאים שונים. הנושא הכלכלי יעסיק את הממשלה אבל עם איזונים מחושבים, איזונים שיתבקשו בגלל אילוצים לא צפויים. זה לא ימנע ויכוחים שיסודם יהיה על בסיס פוליטיקה ופיננסים. אין ספק שדגל האידיאולוגיה מתנוסס מעל הממשלה הזו (ירח בבית 9 במפת הקארמה), הנורמות האלה הן שיכתיבו את ההתנהלות מתוך תחושה של צדק היסטורי (מנקודת מבט של ממשלה שמרנית).

תהליך קבלת ההחלטות יהיה שקול מאוד, למרות שלא פעם המציאות תכריע את ההחלטה הסופית. זו ממשלה עם הגדרות ברורות שלא תקבל על עצמה משהו שלדעתה לא נכון עבור מדינת ישראל. למדינת ישראל יש ערכים משלה, ערכים היסטוריים שלא זוכים לאהדה בלשון המעטה בתרבויות אחרות (לצערי, גם חלק מהישראלים שרואים עצמם "תרבותיים", דוחים או מעוותים את הבסיס ההיסטורי של מדינת ישראל). עם ישראל במדינת ישראל בחר לשמור על הזהות הלאומית שלו, זהות המבוססת על ערכים מסורתיים (מכנה משותף לרוב היהודים ברחבי העולם). לדוגמה, זוכרים את ההתרגשות בדבריו של הרמטכ"ל (שלא היה מוכר כאדם דתי) מוטה גור ז"ל "הר-הבית בידינו"? זהו אחד מהמשפטים שנשאר חקוק בזיכרון הלאומי שלנו ולא במקרה, מאחר שהר-הבית מסמל את הערגה והכמיהה של כל היהודים לירושלים, לאורך כל הדורות.

מבנה הממשלה עם המדינה, מעיד על תקופה שבה הלחצים החיצוניים יופעלו על הממשלה, המייצגת את המדינה, ויהיה צורך להתמודד איתם. בכל מצב נראה שהממשלה תמצא פתרונות מקוריים למצבים שיתעוררו.

גם מפת ראש הממשלה (מרס 2009) עם המדינה מציגה שבמהלך 2015 יהיה עליו כראש הממשלה, להשתמש בסבלנות מול מצבים מתמשכים, לנצל נקודות זמן מסוימות שבהן ניתן יהיה למנף אירועים כדי לשפר את המציאות בה אנחנו נמצאים (1-7, 5-11). התמונה משתנה לטובה במפה המשותפת לראש הממשלה והמדינה מאמצע 2016.

גם מפת המדינה מציגה שהמציאות בה נמצאת מדינת ישראל ושתמשיך ללוות אותנו לא תאפשר את הניסיונות ליצור סדר יום עם סדרי עדיפויות ברורים. בכל פעם נמצא את עצמנו עם אתגר חדש.

לאלה הממתינים לבחירות החדשות, כדאי לעשות הערכה מחדש של השמועות ולבחון אותן, למרות מה שמספרים לכם. אפשר לקפל את הקמפיינים המתוכננים. תזכרו שאנחנו בתוך תקופת הסחרירים, עם מרקורי בנסיגה במזל תאומים, והניסיון להשרות רוח נכאים על הציבור, אלה אינטרסים של קבוצות שונות שמתקשות לקבל את המציאות ומשפיעות על התקשורת בכל הרבדים שיש, כלומר להציג את המציאות שלא התממשה כאוות ליבם. הגיע הזמן לאחדות העם, סיימנו את הבחירות, כולנו עם אחד. "כל העולם נושא את עיניו אליה, מביט ושואל כולם רוצים אותה את ארץ ישראל... ארץ אחת לבני אברהם יצחק ויעקב נחיה בה לעולם אותה לא נעזוב בטוב וברע בלי חת ומורא..." (מילים שכתב יוסי גיספן בשיר "עם ישראל חי").

רבי נחמן מברסלב אומר שלא רק שזה אפשרי, אלא שזאת מהות האחדות! לגרום לחיבור בין הפכים: "עיקר השלום הוא לחבר שני הפכים. על כן אל יבהלוך רעיונך אם אתה רואה איש אחד שהוא בהיפוך גמור מדעתך, וידמה לך שאי-אפשר בשום אופן להחזיק בשלום עימו, וכן כשאתה רואה שני אנשים שהם שני הפכים ממש, אל תאמר שאי-אפשר לעשות שלום בניהם; כי אדרבה, זהו עיקר שלמות השלום, להשתדל שיהיה שלום בין שני הפכים, כמו השם יתברך שעושה שלום במרומיו בין אש ומים שהם שני הפכים..." (ליקוטי מוהר"ן סימן פ')

תאריך:  22/05/2015   |   עודכן:  22/05/2015
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
החתירה הבלתי פוסקת לעצמאות אנרגטית הניעה בשנים האחרונות פעילות רחבת היקף של חיפושי גז ונפט בים התיכון. החל משנות ה-80, פיתוחים טכנולוגיים אפשרו קידוחי גז ונפט במים עמוקים, שהבשילו בעשור הראשון של שנות האלפיים לגילויים של מאגרי גז גדולים ב"מים הכלכליים" של ישראל - רצועה מול חופי ישראל, שמדינת ישראל רשאית לנצל את המשאבים בה. הקידוחים, יחד עם פעילות ענפה של הנחת צינורות גז ותנועת מכליות נפט אל חופי הארץ, מגבירים מאוד את הסיכוי לדליפת נפט שתזהם את מי הים ואת חופי הארץ.
22/05/2015  |  אתר זווית  |   כתבות
ביום 30.3.2015, בשעה תשע בבוקר, כמה שעות לפני שסיימתי את כתיבת הפרק האחרון של ספרי החדש "אומץ לב" שעומד לצאת לאור בימים אלו, סיימו שופטי בית המשפט המחוזי בירושלים את הקראת פסק הדין בערעור במשפט שזכה לשם מעטפות טלנסקי. אהוד אולמרט, ראש ממשלה לשעבר, הורשע בעבירות מרמה והפרת אמונים וקבלת דבר במרמה בנסיבות חמורות. הרשעה פלילית שלישית בתוך שנה של מגלגל העיניים והעבריין הסדרתי שהצליח במשך שלוש שנים להתחזות לראש ממשלת ישראל.
22/05/2015  |  אריה אבנרי  |   כתבות
עליית נוכחות הג'יהאד בחצי האי סיני גובה מחיר הולך וכבד מהאוכלוסייה המקומית ומהחברה השבטית באזור. במטרה להתמודד עם האתגר, התכנסו מנהיגי השבטים מכל חצי האי ב-10 במאי 2015 ודנו בתוכנית פעולה. ההצהרה שיצאה מ"איחוד שבטי סיני" לא הייתה הצהרת מלחמה נגד "מדינת סיני" - הארגון המשויך לדאעש - כפי שתיארו זאת רבים בתקשורת המצרית. עם זאת, להמלצות הפעולה שנוסחו יש השלכות משמעותיות על המערכה הצבאית שמנהלת מצרים בצפון סיני, ועל קובעי המדיניות במצרים שמעוניינים להפריד בין האוכלוסייה האזרחית לחמושים באזור.
21/05/2015  |  זאק גולד  |   כתבות
מדינת ישראל נחשבת למעצמה בתחום השיקום של שיניים חסרות, עם כ-100,000 איש העוברים השתלות שיניים מדי שנה, וכשלושה-ארבעה שתלים בממוצע למטופל, נתון המציב את ישראל במקום הראשון בעולם במספר ההשתלות הדנטליות ביחס למספר התושבים. עם זאת, מטופלים רבים הצריכים לעבור טיפולי השתלות שיניים, תוהים לגבי השאלות שיש לשאול את רופא השיניים לפני התחלת תהליך ההשתלה.
21/05/2015  |  מואיגר גוסטבו  |   כתבות
שבועות בפתח, מה שאומר שהמקרר מתמלא בגבינות שמנות, וכולם עסוקים בחיפוש אחרי הפתעות ומתכונים חדשים לשולחן החג החלבי. אז הינה, יש לנו רעיון עבורכם: המירו את השומן שיש בחלק מן המאכלים בשמן זית, ותוסיפו לארוחת החג טעם חדש והמון בריאות.
21/05/2015  |  אסנת עופר  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
יורם אטינגר
יורם אטינגר
הפקת לקחי 7 באוקטובר מחייבת להימנע ממדיניות של תגובה, הכלה ומתקפות נקודתיות, ולנקוט במלחמת-מנע ומתקפות מערכתיות ולא רק נקודתיות
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף ויריב לוין מפגין צביעות
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il