|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

שאגת האריה

יש לכם יכולת להצליח בכל מטרותיכם במידה ותקשיבו לתת ההכרה שלכם ולא תאפשרו לפחדים לטשטש את מטרותיכם הרגשיות שכבר מזמן רציתם בהן
02/08/2015  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
אריות [צילום: AP/Nati Harnik]

בימים אלה בהם חוגג מזל אריה, את יום ההולדת, מומלץ לכם לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים/ או שלא... לשאר המזלות. אלו מכם שנולדו בשאר מזלות האש: טלה וקשת, מוזמנים לקרוא גם אתם את הכתוב, ולהקיש את הנאמר, ביחס לעצמכם.

מזל אריה עם מזל אריה - זיווג מעניין ואטרקטיבי. לא תהיה לכם דקה שקט. כל הזמן תהיו עסוקים בארגון אירועים שונים ובעיקר כאלו שיבליטו את אישיותכם. הסכנה בזוגיות זו שמרוב ששניכם תהיו עסוקים בקריירה, לא יהיה לכם זמן האחד בשביל השני, והתסכול לא יאחר להגיע!

מזל אריה עם מזל בתולה - בעיקרון, זהו זיווג מצוין לאריה. ובעיקר אם הוא הגבר שבמערכת וזאת מכיוון שהבתולה תדאג ללכת אחריו לכל מקום, לארגן, לסדר ולמיין את כל ה"בלגן" שעושה האריה. ולכן, כל מזל אריה צריך שתהיה לידו בתולה. השאלה רק אם הבתולה תהיה מרוצה בתפקיד שקיבלה ואת זה ניתן יהיה לגלות בתוך 7 שנים.

מזל אריה עם מזל מאזניים - שני מזלות אלה יכולים לחיות יחדיו בהתאמה רבה, כיוון ששניהם מזינים זה את זו ויכולים להשלים האחד את צורכי השנייה. המאזניים יכין לאריה את כל הבמה והמרחב שהוא צריך, והוא אכן ייהנה מכך בכל רגע. שני המזלות יצאו מסופקים !!

מזל אריה עם מזל עקרב - זהו זיווג שיש בו הרבה עוצמה ומשיכה מינית. כל אחד יימשך לכוח של השני מכיוון ששניהם יודעים לזהות ולהעריך עוצמה, הבעיה היא שבהמשך החיים עלולים להיווצר מלחמת כוחות, כיוון ששני המזלות נלחמים על אותה המשבצת.

מומלץ לחברות ולא לזוגיות!

מזל אריה עם מזל קשת - זוהי מערכת שעשויה מאוד להצליח מכיוון ששניהם יודעים להעריך זה את מקומו של זה. הקשת יתחמם בשמשו של האריה מבלי לאבד את עצמאותו ובכך שהאריה ייתן לקשת מרחב מחיה, הרי שקנה אותו לנצח. מומלץ ויכול להחזיק מעמד!

מזל אריה עם מזל גדי - זוהי זוגיות שלא תמצאו הרבה כיוון שאין לה הרבה סיכויים לשרוד גם אם הזוגיות יכולה להתחיל עם אהבה גדולה. הגדי במשך הזמן ידכא את החיוניות של האריה בכך שינסה למסדו ולהכניסו למסגרת רשמית, עובדה שהאריה יתנגד לה בכל הכוח. מומלץ לאלו האוהבים לסבול ולהתלונן.!

מזל אריה עם מזל דלי - שני מזלות אלה נקראים המזלות המשלימים באסטרולוגיה ולכן יש להם יכולת לחיות יחד ולהזין הזה את זה. שניהם ביחד יחברו לכוח אחד שבו ירצו ויוכלו לממש את חלומותיהם ושאיפותיהם, כדי ליישם אותם במציאות. מומלץ בהחלט, קשר טוב ומפרה !!!

מזל אריה עם מזל דגים - זוגיות בין שני מזלות אלה כמעט ולא תמצאו כיוון שהצרכים הרגשיים של שני המזלות, כל כך שונים האחד מהשנייה, כך שכמעט אין סיכוי שמראש הם יתחברו להם ביחד. הדגים מהר מאוד ירגיש קורבן מול שליטתו של האריה. טוב למי שאוהב ונהנה להיות קורבן.

מזל אריה עם מזל טלה - שילוב שני מזלות אלה יכול מאוד להצליח והתחושה של כל מי שיסתובב סביבם היא של אנרגיה מתפרצת. זיווג זה עשוי מאוד להצליח במיוחד אם אתם מנסים לבנות עסק חדש כלשהו. אלו מכם שמחפשים זוגיות לא נראה שתצליחו לקיים אותה בתנאים הללו.

מזל אריה עם מזל שור - זהו זיווג שבו האריה ירגיש חנוק על-ידי מזל השור. האריה ירצה לקום לנסוע ולהתנועע כדי לממש עצמו ושכולם יראו אותו ואילו השור ירצה לכבול אותו בשלשלאות לבית ולפינה הבטוחה, כך שעד מהרה יעופו ניצוצות. נהדר למי שאוהב לריב!!!

מזל אריה עם מזל תאומים - זהו זיווג מצוין לשני הצדדים. אף אחד מכם לא יבוא בדרישות ובקשות שאינן יכולות להתממש על-ידי הצד שכנגד, כך שתוכלו להסתפק במה שאתם מקבלים מבלי להתלונן גם אם לא יוצרו ביניכם יחסים מעמיקים. אתם מתאימים ומפרגנים זה לזו, כך שזוגיות טובה יכולה לצמח ולהתקיים כאן !!!

מזל אריה עם מזל סרטן - למרות הקשיים להיות בזוגיות בין שני מזלות אלו, הרעיון הוא ששניכם למעשה די זקוקים זה לזו על-מנת להתקדם. הסרטן הביישן והנחבא אל הכלים זקוק להחצנה של האריה ואילו האריה זקוק לרגש וליכולת להיות בקשר זוגי ארוך טווח של הסרטן. מומלץ לכם לנסות ולאחוז בקשר, גם אם הוא קשה ודורש השקעה.

טיפ לילידי מזל השבוע
ילידי השבוע נמצאים בתקופה מאוד אינטנסיבית בגלל ריבוי כוכבים במזל שלכם זוהי תקופה שבה יש הרבה התרחשויות בחייכם ואתם נמצאים בתנועה מתמדת
▪ ▪ ▪

טלה - הכוכב מארס שמביא איתו עשייה, נמצא בבית המשפחה שלכם כך שאתם נמצאים בתקופה שהיא מאוד עמוסה באירועים משפחתיים שייתכן שגורמת לכם לראות את הדברים היומיומיים בצורה אחרת. הצורך שלכם בחופש מנווט אתכם לסגנון התנהגות חדש שלעיתים מקומם כלפיכם את הקרובים לכם ביותר, כיוון שהם לא באמת מבינים מה קורה לכם ומה המניעים שלכם.

שור - חשוב מאוד שבפרק זמן זה של חייכם לא תתנו לכל כך הרבה אנשים בסביבה הקרובה שלכם לנהל אתכם ותרשו לעצמכם לפעול כמו שאתם באמת מבינים שצריך לעשות על-פי הנתונים בשטח. ייתכן שיופעל עליכם לחץ לפעול בדרכים עקלקלות שסותרות את תפיסת עולמכם האישית, ולכן מומלץ לכם לפעול מתוך חופש הבחירה ולא מתוך לחץ סביבתי.

תאומים - הסביבה הקרובה דורשת מכם מגוון סגנונות התנהגות שלא בטוח שמוצאות חן בעיניכם כיוון שהן נוגדות את תפיסת עולמכם האישית שפיתחתם לאחרונה. נראה שיש לכם הזדמנות לשפר את מצבכם הכלכלי במידה ותסכימו ותגידו כן להזדמנויות החדשות שייכנסו אל תוך חייכם בתקופה הקרובה. היו ממוקדים בעשייה שלכם עכשיו ותצליחו בתוכניותיכם העתידיות.

סרטן - הכוכב מארס שמביא עשייה, נמצא במזל שלכם וגורם לכם לראות דברים בצורה חדשה אך בעיקר אינטנסיבית בגלל אירועים בחייכם שיכולים לגרום לכם לשנות את תוכניותיכם. מבחינה כלכלית אתם עומדים בפני תוכניות חדשות שאתם יכולים להתמודד איתן, אך ייתכן שתיכנעו לתכתיבים חדשים בגלל אילוצים שיגרמו לכם להתפשר על דברים שבתקופות אחרות לא הייתם מסכימים לכך.

אריה - אתם עוברים ימים מאוד עמוסים בגלל שמרבית הכוכבים במזל שלכם. ולמרות ההתחלות החדשות, אתם מונעים עכשיו דרך כוכב שנמצא אצלכם בבית תת ההכרה וגורם לחששות שלכם לצוף החוצה מעל פני השטח. יש לכם יכולת להצליח בכל מטרותיכם במידה ותקשיבו לתת ההכרה שלכם ולא תאפשרו לפחדים לטשטש את מטרותיכם הרגשיות שכבר מזמן רציתם בהן.

בתולה - כל מה שאתם מרגישים במהלך החודש האחרון, הוא צורך פנימי להתכנס בתוך עצמכם ולא לשתף אף אחד בתחושות העמוקות ביותר שלכם כיוון שאתם מרגישים שאתם זקוקים לפרטיות שבדרך כלל אתם מוכנים לוותר עליה למען מטרות אחרות שלעיתים קרובות הן טובת הכלל ופחות הטובה האישית שלכם. הפעם הרשו לעצמכם את מנת הרגש הפנימית שאתם זקוקים לה.

מאזניים - מבחינה אישית וחברתית אתם נמצאים עכשיו באחת התקופות היותר טובות של חייכם. יש לכם יכולת לבנות לעצמכם תדמית חברתית מצוינת דרך התכונות האישיות שלכם ודרך העובדה שאתם בונים את עצמכם באופן איטי אך מאוד שיטתי. זה בדיוק הזמן להראות את התכונות הפנימיות העמוקות שלכם וגם הכריזמה שלכם שעכשיו יכולה לצאת החוצה ולכבוש את האנשים.

עקרב - אתם נמצאים בתקופה מצוינת מבחינה מקצועית כיוון שנראה שסוף-סוף הגעתם אל המנוחה והנחלה ואתם נמצאים במקום המתאים לכם. אנשים שקרובים אליכם מעריכים את יכולותיכם ובמיוחד את התכונות המקצועיות שיוצאות עכשיו החוצה במלוא תפארתם. נראה שאתם נמצאים במקום שבו יש לכם יכולת להכיר בתכונות שלכם ובמיוחד באלה שעד היום לא הכרתם בהם.

קשת - אתם נמצאים בתקופה מאוד לא מפרגנת עבורכם כיוון שאתם מרגישים חסרי אנרגיה לחלוטין ואפילו לא מצליחים להסביר לעצמכם ממה דברים אלה נובעים. אתם נמצאים בתחילתה של תקופה חדשה, אך ספיחי העבר עדיין מקננים בכם ולכן בכלל לא בטוח שאכן תצליחו לממש את כל תוכניותיכם העתידיות. אתם חייבים לעבוד על דפוסי ההתנהגות האישיים שלכם שמעכבים אתכם.

גדי - מבחינה חברתית אתם עוברים עכשיו תקופה חדשה שבה יש לכם יכולת להראות את התכונות היותר טובות שלכם. נראה שעם כל חשבונות הנפש שאתם עושים עם עצמכם זה בהחלט הזמן להסיק את המסקנות המתבקשות ביחס לחייכם ולבחון את הקרובים לכם האם הם עדיין יהיו בשבילכם גם אם לא תסכימו איתם ועם דרך התנהגותם.

דלי - אתם נמצאים בדיוק במחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ולכן זוהי תקופה מצוינת לעשות את חשבונות הנפש הנדרשים עבורכם על-מנת לעשות סוג של ניקיון מבחינה אישית ומקצועית על-מנת להוציא מחייכם את אלה שלא מתאימים לכם יותר ולהכניס לחייכם רק את האנשים שמתאים לכם להמשיך לראות אותם בחייכם ולשתף איתם פעולה.

דגים - העבודה עדיין גובה מכם את מירב תשומת הלב ואתם משקיעים הרבה שעות של אנרגיה על-מנת שהדברים שאתם מאמינים בהם ייראו וייעשו בצורה הטובה והמושלמת ביותר כפי שאתם מבינים שצריכים להיות. נסו לגייס גם את הקרובים אליכם ביותר שיעזרו לכם כדי שמרבית העבודה לא תיפול רק עליכם, למדו לשתף אנשים נוספים בחייכם.

להזכירכם, ההתאמות הינן כלליות. כדי לבדוק התאמה מומלץ להכין מפה אישית.
תאריך:  02/08/2015   |   עודכן:  02/08/2015
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עקיצות יתושים הן ללא ספק אחת מתופעות הלוואי השנואות ביותר שמביא אתו הקיץ, אבל למען האמת, גירודים הם בהחלט לא הבעיה הכי גדולה כשמדובר ביתושים. מעבר למטרד, יתושים מעבירים מחלות שעלולות להיות קטלניות לבני אדם, כמו קדחת הדנגי, מלריה, קדחת צהובה וקדחת מערב הנילוס - שעדיין מתפרצת מדי פעם בישראל. מחלות אלו גורמות לתמותה נרחבת בקרב בני אדם בעיקר באזורים טרופיים וסוב-טרופיים, ובעיקר במדינות מתפתחות, אך לא רק בהן.
02/08/2015  |  ליאור ונטורה  |   כתבות
בשבועות האחרונים סערה התקשורת בעקבות גילויים חדשים של אילה חסון ויפעת גליק (ערוץ 1) בדבר סגירת תיק חקירה, באופן שערורייתי, שבו נהרג הילד גל בק ז"ל (16, אז ולתמיד) בתאונת דרכים שאירעה ב-2005 שבה מעורבת נהגת למשפחה אמידה. נטען לעדויות כוזבות בהדרכת כמה גורמים, תוך מעורבותו של עו"ד שמעון מזרחי, הידוע כפרקליטם של ידוענים בתיקי תעבורה חמורים.
01/08/2015  |  יואב יצחק  |   כתבות
חומש דברים, כפי שציינו, נקרא גם 'משנֶה תורה', משום שעיקרו חזרה על חומשים קודמים. גם בפרשת ואתחנן במרכזה חזרה על עשרת הדיברות, פרשת ערי מקלט ועוד. הפרשה מהווה הכנה לקראת כניסת בני ישראל לארץ. משום כך הם מצווים בראש ובראשונה על קיום עשרת הדיברות ומצוות ה', ושמירה על קדושת הארץ מפני עבודה זרה ונישואי תערובת. ובקיצור, החוט המשולש לא יינתק: קיום מצוות התורה הקדושה לקידוש העם בארץ הקדושה.
31/07/2015  |  ציפי לידר  |   כתבות
צמרת הרשות הפלשתינית רועשת ורוגשת בעקבות המחטף שמנסה לעשות אבו מאזן ולהכשיר ליורשו את נאמנו סאאב עריקאת, ראש צוות המשא-ומתן הפלשתיני. עד כה, ההערכה בצמרת הרש"פ הייתה כי מחמוד עבאס שואף למנות ליורשו את מאג'ד פרג', ראש המודיעין הכללי, הנחשב לאחד מנאמניו. אולם לא מן הנמנע כי מדובר במהלך מתוחכם של עבאס, שהפיץ את השמועות האלה כדי להסיח את דעתם של מתנגדיו ולהפתיעם באמצעות מינויו של עריקאת.
31/07/2015  |  יוני בן-מנחם  |   כתבות
איתן ישראל אורנשטיין (59) סגן נשיאת בית המשפט המחוזי בתל אביב, איננו יזם נדל"ן, וככל הידוע אינו מעורב אישית בעסקות בתחום זה. עם זאת, עמד השבוע במרכזה של פרשה כלכלית מעניינת: כמה שווה מגרש לבניית 180 דירות באור יהודה, המיועד לבניית 180 דירות. כפי שנראה בהמשך, יש הערכות שונות מקצה לקצה לגבי השווי.
31/07/2015  |  אלעזר לוין  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
ראובן דינור
ראובן דינור
כאשר צבא מוקם להגן על אזרחי המדינה בהגדרתו וזו מטרתו העיקרית, אינו יכול שהגנה זו תיסדק והאזרחים עליהם הוא מגן יחטפו    ההגנה היא באחריותו ושומה עליו כגוף מבצע למנוע חטיפת אזרחים
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
גם אני נמניתי על השואלים מדוע פרשת "מצורע", פרשה לא נעימה, על כל נגעיה הקשים מופיעה ערב חג הפסח חג החרות
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il