|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

תחזית אסטרולוגית שבועית: 10.9.15-4.9.15

אבו מאזן הולך הביתה?

מחמוד עבאס מרגיש שהדלתות נסגרות בפניו בשווקים - היציבות עדיין רחוקה אירופה מחפשת פתרונות; לאומנות וגזענות מרימות ראשן שם לפנינו ימים בהם למילים יש כוח, ויש מי שיודע להשתמש בהן השפיות חוזרת למערכות יחסים
04/09/2015  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
מהפה ולחוץ. עבאס [צילום: AP/Hassan Ammar]

כוכב ונוס חוזר למסלולו ויחזור לנוע קדימה בתאריך 6.9. זה יחזיר את השפיות לכל מערכות היחסים. כאשר כוכב נמצא בנסיגה הוא גורם להתכנסות פנימה, ישנן מחשבות על הרצונות האישיים ועל הדרך ליישם אותם. כאשר הכוכב משנה מגמה וחוזר למסלולו, קיימת אפשרות לממש את ההתנסות שצברתם וליישם את הרצונות.

כעת תוכלו להתבונן על מצבים שהתעכבו, או על דברים שדחיתם, או שהתקשיתם להוציא לפועל ולהבין מה נכון לעשות. כיוון שמערכות יחסים מתקיימות בכמה מישורים ומלבד היחסים הבינאישיים, יש גם יחסים עסקיים, פיננסיים או חברויות אחרות, אופיה של הוונוס משפיע על כל אלה גם. חלקכם ירגישו שמערכת יחסים התחזקה ואחרים יבינו שזהו זה, צריך לנתק וללכת הלאה.

כוכב מרקורי יתחיל בנסיגה בסביבות 16-17.9, אבל הוא נעצר כבר כחמישה ימים קודם. ההתכנסות תהיה ברמה המנטאלית, לכן ההמלצה היא לעבור את התקופה עד אמצע אוקטובר לפני שאתם מכניסים להילוך בכוונה להתקדם בנוחות ובלי מהמורות.

מפגש מתוח מתפתח השבוע בין כוכב התקשורת, מרקורי ופלוטו, שיגיע לשיאו בתאריך 9.9. זו אנרגיה עם אופי של "חפירות" מתחת לפני השטח. המילים עלולות להישמע כעוסות וכדאי לשמור על ערנות ולשים לב לדרך בה אתם מתבטאים. השבוע למילים יש כוח והשפעה! מומלץ לשמור על הלשון, לעשות פסק זמן כאשר אתם מרגישים את התסיסה בתוככם, ואחר כך ללבן את הדברים. ידוענים, פוליטיקאים ומעצבי דעת קהל, כולל התקשורת לה אנו חשופים בכל המישורים (תקשורת כתובה או אלקטרונית), ישתמשו במניפולציות במטרה להשפיע על דעת הקהל בימים הקרובים. הציבור כבר הוכיח שזה "לא עובד עליו" ומי שגולש ברשתות החברתיות הבין שהאזרחים למדו לחשוב ולסנן מסרים בקור רוח (חבל רק שרבים משתמשים בגסות). גם השבוע צפוי "עימות" בין הרצון של התקשורת לכפות את דעתה על האזרח שהתפכח.

כוכב מרקורי הוא שליח האלים, מרגיש שהמדיה מתעללת בו, מנסה להרוס את תאי המוח ואת החשיבה המבוקרת. זה קורה בעזרת תוכניות טלוויזיה הנקראות "ריאליטי", או התנהגות המעידה על התמכרות לכל סוגי המסכים במכשירי הסמארטפון, טאבלט, מחשבים וכדומה. בימים הבאים שילובי הכוכבים יחשפו נושאים שלא יהיו נעימים, גם בתחום המשפטי. אנשים רוצים לדעת את האמת וזה לא תמיד מופיע בגוונים "משמחים". השילוב בין הכוכבים (ונוס/מארס, פלוטו וראש/זנב דרקון) עלול לחשוף סקנדל רומנטי באחת המדינות.

כדאי לזכור שמופע ליקוי החמה צפוי בתאריך 13.9 ואנו כבר בצל הזמן הזה. מומלץ לא לעשות תוכניות חדשות לפני הליקוי כיוון שהתחלות חדשות לא מסתיימות כפי שמצפים, דברים לא מתפתחים כמו שחושבים או כפי שהיו אמורים להיות. תקבלו בעת הזו מידע באקראי, כזה שיאפשר לכם לקבל החלטה טובה יותר אבל בהמשך.

עוד מצב כוכבים שממשיך להשפיע עד לתאריך 20.9 גורם לחשדנות לצד חיזוק עמדות רוחניות ודתיות. זו רצועת זמן שבה עולם הדת יהיה מאותגר רעיונית, ויהיה צריך למצוא את ההלימות המרעננת. נשמע מנהיגי דת הרוצים לפתח את המחשבה, להאזין לקולות חדשים שיאפשרו שינוי, כמו בנושא הגיור אצלנו. רעיונות אחרים יכולים להגיע לעולם הנוצרי מהאפיפיור (שעומד לבקר בארצות הברית), ואלו ישפיעו על המושגים הדתיים המקובלים. האפשרות הזו גם נכונה לחכמי הדת באיסלאם.

הפגיעות ממשיכה, אבל קיימת גם אנרגיה חיובית העוזרת להתחדשות.

מבנה הכוכבים מקשה להתמקד, לכן נכון יותר לשחרר במקום לדחוף חזק. היופיטר ונפטון דורשים זרימה קלה. זה יעזור לבריאות, בעיקר לשחרר "דרמות" מהמקום הרגשי והמנטאלי.

רעיונות ואידיאלים "גבוהים" יזרמו בזמנים האלה, אבל כדאי להיות זהירים ולבחון את כולם, אלו מהם ניתנים ליישום במציאות.

אנו ממשיכים להיות בתוך רצועת זמן שאינה נוחה אצלנו מבחינה ביטחונית. מצבי הכוכבים מצביעים על פגיעות מתמשכת, וזה ממשיך גם לאורך חודש ספטמבר. אנו בתקופת הליקויים, ליקוי חמה ערב ראש השנה, ליקוי לבנה (אדום) בחג סוכות, ובין לבין כוכב מארס "במיטבו" על ציר 2-8, וסאטורן על ציר 1-7. מומלץ להיזהר גם ברמה האישית, בנהיגה, בחציית כביש ולשמור על ערנות בכל תחום.

זמני הירח הבטל
יום שישי, 4.9 - הירח בטל משעה 13:12 עד שעה 14:47 בצהריים.
יום ראשון, 6.9 - הירח בטל משעה 02:05 בלילה עד שעה 20:39 בלילה.
יום רביעי, 9.9 - הירח בטל משעה 04:19 עד 05:36 לפנות בוקר.
יום שישי, 11.9 - הירח בטל משעה 15:54 עד 16:55 אחה"צ.

כלכלה ושווקים

אנו ממשיכים בתוך מבנה כוכבים שישפיע על חוסר ודאות גם בספטמבר והלאה, כולל נובמבר.

מופע הירח המלא שהיה בתאריך 29.8 ואחר כך בימים 1.9-31.8 לא היו אידיאליים לשווקים, אופיים גורם ל"איבוד שליטה". הנדנדה בין אופטימיות להיסטריה, לא פסקה וצפויים לנו עוד כמה ימים "מעניינים". שימו לב!

דגש נוסף הוא נסיגת מרקורי שתחל בתאריך 18.9-17.9. באותם ימים צפוי גם דיוק המולות בין נפטון ויופיטר.

מומלץ להיות ערניים, מאחר שהיציבות לא תחזור כל כך מהר לשווקים. חישבו על כך, שחוסר היציבות הוא רמז למצב הכלכלי ברחבי העולם. כפי שכבר כתבתי בשבוע שעבר, לא צפוי משבר, אבל האטה כן.

ליקוי החמה הצפוי בתאריך 13.9 "יעלה" על כוכב נפטון (בבתולה) הנמצא בריבוע מדויק למארס (בתאומים) בהורוסקופ של ארה"ב. זה יחשוף סקנדלים, שקרים והונאות. אחרי שהוונוס תחזור למסלול וכוכב מרקורי יתחיל בנסיגה בתאריך 17.9, נהיה עדים ל"משחקי האשמות" בין המועמדים המנסים לכבוש את הצמרת במפלגתם, לצד עימותים בין המפלגות על שמאז 1980 יצרו סיטואציה שבה הכלכלה "נזרקה" למגרש גלדיאטורים.

בסופו של דבר המציאות תדרוש מהכלכלנים לצאת מהקופסה ולבנות מודל כלכלי חדש, אורנוס המסמל את הסוציאליזם הישן שנכשל, מול כוכב פלוטו המסמל קפיטליזם שנכשל. זה הוויכוח שיהיה צריך למצוא לו פתרון, בעיקרון, רק שילוב בין השניים יוכל להתאים לעידן החדש.

אצלנו

כשאנו שומעים על המתרחש בנושא "הבריחה" מאחריות, בגלל הרגולטורים ש"עוצרים" את המדינה. כל דבר הדורש יציאה לדרך, צריך לעבור "5 ועדות" ועוד "15 ישיבות" ואם אפשר "לדחוף" עוד שימוע, אז עוד כמה ימים יעברו, וזה במקרה הטוב, העיקר שיש עוד מקל בגלגלים, ותשימו לב מי הצוהלים. השבוע כדוגמה נוספת התבטא שר הבינוי גלנט, ואמר ש"לא מקובל עלי שייקח 15 שנה לבנות שכונה בישראל... 50% זה בגלל הוועדות..." כן, הוא לא טועה בהרבה.

בעקבות ה"עצירה" בנושא מתווה הגז, תזכורת מהרשימה שהתפרסמה כאן בתאריך 3.7.2015: "מפת מסיבת העיתונאים בה הוצג המתווה בתאריך 30.6.15 משולבת עם מפת המדינה, היא הבסיס להערכה כאן. הכוכבים מספרים על חוסר ודאות, עיכוב זמני, אולי הבעיה שיש בגיבוש שיתופי פעולה (נפטון על ציר 1-7). בה בעת, ייתכנו עוד שינויים שיאפשרו לצאת לדרך עם כוכב אורנוס על ציר 4-10, ואיתו גם יגיעו הכוחות הרוצים בהצלחה ויוציאו לפועל את התוכנית במהלך 2016. על מספר מעגלים במפות הרלוונטיות נמצאים הכוכבים על ציר 4-10, המעידים שבסופו של דבר יהיו הסכמות והחלטות שיאפשרו לפעול, תכל'ס להתחיל דרך, שמשמעותה תהיה חיובית לעתידה של המדינה.

"למעשה במציאות הדברים כבר קורים בהדרגה, גם אם לא מודעים לכך, הפור נפל. התהליך כבר מתקיים. נשמור על אופטימיות מאחר שיש הבטחה של הכוכבים, צפויה התפתחות כלכלית דינמית (5-11, 3-9), כזו שתשפיע בכמה כיוונים, לצד שיווק לארצות שונות, שחלקן אפילו מפתיע".

כשאנו, האזרחים, מתבוננים ושומעים את ההתנהלות של המדינה בנוגע לרגולציה המכבידה והמורכבת (הגמגום לאורך חמש שנים מאז נמצא הגז), ה"חפירות" של הפוליטיקאים מכל מגוון הקשת, וכמובן, הפרשנים שתמיד "יודעים הכל הכי טוב"... בתקופה כזו אני נזכרת במשפטים שאמר מיואש האלוף בני פלד ז"ל (מפקד חיל-האוויר בשנים 1977-1973) עלינו: "זו לא מדינה אלא מהדורה משוכללת של ועד הקהילה", או בהקשר אחר הגיב: "ככה זה כשמנהלים ועד קהילה".

בימים אלה גם במסע "האנטי" למפכ"ל המיועד, המילים האלה מבטאות את התחושות של רבים במדינה כאן. ההתנהלות הזו כבר מרחיקה אנשים טובים וערכיים מהמוסדות של המדינה, או המערכת הפוליטית וכד'. כל אדם ראוי, אבל נורמלי, לא מוכן לעבור התבזות בתקשורת ובצדק.

ההודעות של מחמוד עבאס

לתוהים, גילו של ה"פורש" היה 80 במרס האחרון.

מתוך תחזית שהופיעה כאן ב-26.7.2013: "ההורוסקופ לכניסתו הרשמית של אבו מאזן לתפקיד ב-15.1.2005, עם כוכב פלוטו על ציר 1-7, יש מצג שווא, 'הכל בסדר'. כשאבו מאזן יקבל תמיכה, תהיה זו ברירת מחדל ועם הכוכבים על ציר 6-12 הכל דיבורים, הוא לא יחתום... מול ההצהרות שישמיע כחדשניות לאוזניים מסוימות (אורנוס על ציר 3-9), בפועל הכוכבים מציגים שהוא משתמש בכפל לשון (6-12). הוא יגיב לסיטואציות וישמיע לכל צד (כדרכו) את מה שהוא רוצה לשמוע ויפגין חוסר עקביות. אפשר גם להבין ממצב הכוכבים המתפתח, שאבו מאזן עם האידיאולוגיה שבה הוא דבק (פלוטו על ציר 6-12), לא יוכל להתקדם להסכם או לפשרה, אבל ברמה של הצהרות הוא 'יספק את הסחורה', כשפועל לא ישנה את עמדותיו".

חבריו לדרך מספרים לנו, שהוא מיואש ומאוכזב, כי אינו יכול לממש את תוכניתו להשיג עצמאות פלשתין. אבל לאורך השנים, מי ש"ברח" מהסכמות היה מחמוד עבאס המכונה אבו מאזן. ברשימות כאן נכתב ולא פעם, שעם כל מעברי הכוכבים, הוא ימשיך לתת הצהרות כדי לקבל אהדה מ"יפי הנפש", אבל הכל מפה לחוץ, בלי שום כוונה אמיתית. ההבדל בין הנאום בערבית ובאנגלית, מספר תמיד את האמת למי שמוכן להקשיב למילים.

מצב הכוכבים על מפת ההשבעה שלו, בהווה, ממשיך ומציג חוסר ודאות (1-7)המעלה סימני שאלה לתפקידו. הוא מבין שאין תמיכה וגם חווה בעיה מתמשכת, ממנה ניסה להתעלם, אבל זו חוזרת, עולה וצפה, ויהיה עליו להתמודד איתה. עבאס מנסה גם דרכים יצירתיות אחרות (5-11) אבל ייתכן מאוד שיש רצון להשתחרר ממחויבויות, אולי גם מהבנה בינו לבין עצמו שבדרכו לא יגיע להישגים שציפה והבטיח.

גם המפה האישית שלו בהווה "חווה" את כוכב נפטון, ולמעשה הכוכב "מעיר" את מבנה הכוכבים מלידה, המצביעים על "סגנון צבעוני" בו הוא משתמש כדי לטשטש את דבריו, כאשר הוא מצהיר הצהרות. ההתמודדות שלו עם עצמו תהיה כאשר כוכב סאטורן יגיע למזל קשת. נראה, שלקראת סוף 2015 או במהלך 2016, הוא ירגיש שהדלתות נסגרות בפניו. ועליו לפנות את מקומו לדור הצעיר, אבל כבן מזל טלה קלאסי, הוא יציג את התהליך שזו יוזמה שלו ולא שמישהו או משהו דחף אותו ללכת הביתה.

קצת על הכותרות באירופה

עוד קצת על הכותרות והתמונות על ההגירה/פלישה לאירופה; על כך נכתב בהרחבה בשבוע שעבר ברשימה כאן על "עלילות" כוכב נפטון במזל דגים: "אירופה חסרת אונים, מתייחסת לפליטים האלה כאל אסון בכל המובנים ומחפשת פתרונות".

לאורך השבוע מאז, אנחנו ממשיכים לשמוע את נאומי הקנצלר מרקל שתמציתם (גם אם זה מפתיע, המסרים ממנה מגיעים בכפל לשון) לפרסם רשימה של "מדינות בטוחות", אליהן ניתן יהיה להחזיר מבקשי מקלט במהירות. הכעס של גרמניה על בריטניה המתנערת, התנהלות הונגריה עם כוונה אחת ולא אחרת. רוב האירופים "נקרעים" בין הצורך להציב גבולות ובין חוסר הרצון לנהוג בכוחנות ב"כאילו". לאורך הימים האחרונים אנו שומעים על ההתנגדות החברתית של מדינות האיחוד האירופי, התנגדות שהולכת ומתחזקת, בעיקר מהמדינות המבוססות.

כפי שנכתב כאן, "כנראה שכושר ההכלה של 'יפי הנפש' הוא מוגבל כשזה מגיע אליהם". זו אירופה שמטיפה לנו מוסר. מול עינינו אנו רואים "בחסות" אורנוס-פלוטו, התחזקות של לאומיות ולאומנות, גזענות. התנגדות לקליטת הפליטים משלבת מגוון סיבות, אבל האזרחים במדינות אירופה, רוצים לשמור על אופיה התרבותי והערכי של המדינה שלהם.

אולי הגיע הזמן שאנחנו נלמד להתנהל לפי הצרכים והערכים של המדינה שלנו, בלי לחפש כל פעם "אישור" ממנהיגים, שהיום כולנו רואים כמה הם צבועים.

"הלאומיות והמולדת תלויות זו בזו ומותנות זו מזו, שתי אלה הן מושג אחד שלא ייפרד ולא יחלק" (ש.ל. גורדון)

תאריך:  04/09/2015   |   עודכן:  04/09/2015
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
1. 'תשליך' הוא מנהג יהודי, אשר נהוג לקיימו בראש השנה. המנהג כולל עריכת תפילה על יד מקור מים, ומקורו במאה ה-15 באשכנז.
03/09/2015  |  נעמה גרין  |   כתבות
בשבועיים האחרונים ישנם כמה סימנים מדאיגים בזירה הפלשתינית המעוררים את החשש להתפרצות קרובה של מעשי אלימות בגדה ולחידוש ירי הרקטות מרצועת עזה לעבר ישראל. הרש"פ איננה מעוניינת באינתיפאדה שלישית והנהגת חמאס אף היא איננה מעוניינת כרגע בחידוש ירי הרקטות לעבר ישראל, אך אפשר שהעניינים ייצאו משליטה וידרדרו לכלל מעשי אלימות וטרור נגד ישראל.
03/09/2015  |  יוני בן-מנחם  |   כתבות
בעוד חודשיים, במרכז אננברג בבוורלי הילס, בערב הראשון מתוך שניים בהם תופיע הפילהרמונית הישראלית, ייערך טקס חתימה בין ישראל לבוורלי הילס. ישבו שם שועי עולם, מבודדים מהעולם כולו. זובין מהטה יקוד, יפנה את שרביט המנצחים אל-על וחברי הפילהרמונית כולם יעמדו על רגליהם, מאושרים. כולם יוכלו לספר על חתימת ההסכם, אם כי אם תשאלו את אי-מי מה פירושו ואיך הוא יבוא לידי ביטוי, הם לא יוכלו להשיב לכם
03/09/2015  |  ארי בוסל  |   כתבות
רבים מאיתנו מכירים את השד הטסמני בזכות טאז, הדמות הצווחת והמשתוללת שכיכבה בסרטוני האנימציה "לוני טונס" ואף בסדרה משלה בשנות התשעים. בפועל, אין הרבה קשר בין טאז המונפש לשדים הטסמניים שניתן למצוא היום בטסמניה, אי-השייך לאוסטרליה. השד הטסמני הוא חיית כיס, בדומה לקנגורו או לקואלה, והוא ניזון מציד ומאכילת נבלות. פרוותו שחורה (ולא חומה כמו טאז), אך בדומה לו, הוא מאופיין בצווחות רמות ובהתנהגות תוקפינית כאשר הוא צד ואוכל.
03/09/2015  |  ד"ר דניאל מדר  |   כתבות
מאות חברי כנסת כיהנו בכנסות ישראל מאז כינונה של המדינה ועד היום. כמה מהם על-אף שכיהנו בכנסת אך יותר מקדנציה אחת הם אלמונים לגמרי ואפילו מקרב ותיקי מפלגתם בקושי זוכרים אותם. אם בכלל. על קבוצת חבר כנסת אלמונים זו נמנה חבר הכנסת חיים יהודה(1985-1917) שהיה נציג סיעת מפ"ם (מפלגת פועלים מאוחדת) בכנסות 4-3. כמו-כן כיהן חיים יהודה מטעם מפ"ם כראש מועצת בית דגון (בית דגן).
03/09/2015  |  אלי אלון  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il