|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

ביבי - מנהיג העולם המערבי

הר-הבית נעשה קדוש לערבים רק לאחר שנכבש ונלקח מידי היהודים המקום קדוש היה ליהודים כאלף וחמש מאות שנה לפני שהומצא האיסלאם באחת המערות במדבר
06/10/2015  |   אורי שרגיל   |   מאמרים   |   ישראלי-פלשתיני   |   תגובות
נתניהו. מנהיג [צילום: AP/Richard Drew]

מהות המאבק
המאבק על הר-הבית הוא מהות המאבק על ארץ ישראל, הוא מהות המאבק בין תרבות האיסלאם המבקשת לכלות כליל תרבות יהודית-מערבית המבקשת לבנות.

בצעירותי למדתי בבית ספר למנהיגים שוטים ו/או שותים. סיסמה מעוטרת באותיות רש"י מעורפלות הייתה מפרכסת תדיר על הקיר בצד הלוח: "מכפלה של 'ראית מציאות צלולה' ו'בצוע מושלם' = קבועה". זו, לדעתי, ראיית העולם המפוקחת ביותר שהיה ביכולתי לאמץ.

עכשיו, לאחר נאומו של נתניהו לפני מושב חצי ריק של עצרת האו"ם, הכותרת הזאת נעשית ברורה מתמיד. ה'ביצוע' של העולם שואף לאפס ולכן ראיית המציאות של ביבי מתקרבת לאינסוף. אם יש באיזה מקום עגול כלשהו 'עולם מערבי' – נתניהו הוא מנהיגו.

העובדה הזאת מעוררת חמת זעם בבירות אירופה הנאורה וגם אובמה, נושאה של אמריקה, בוטש ברגליו כמו שור בזירה, אינו מעלה על דעתו שבנדריירו ופיקדוריירו משתדלים להרתיח אותו לפני ההצגה. מיד כשקיבל לידיו את שרביט הנשיאות נשא אותו לקהיר כדי לשאת ולתת נאום מתרפס, נוצרי מאוד במהותו, לפני כס הזוהר של האיסלאם. כשהגיע לריאד, לא רעדה לו היד כשהגיש לשייך הגדול מענק חד-פעמי של מיליארדים לרכישת נשק משוכלל וסימפטיה. בתמורה העניק לו השייך המהולל מטבע לשון שחוק: 'רק מי שאיבד את איבר מינו יודע שאין ערך לביצים'. במידה רבה, הגיב ביבי מיד, הייתה זו הליכה לקנוסה – והיהודים יתבקשו לשלם את הקנס.

מה בעצם אומר נתניהו לערבים בארץ ישראל?

כשבתוך-תוכה ומעמקי תהומות עולמה של חברת האיסלאם תהיה משמעות מכריעה ללאומיות (ערבית, כורדית, ייזידית, ארמנית ועוד כמה) – תקבלו גם אתם מדינה. כרגע, מדינה ערבית אינה אלא מתכון, או מפתח התלוי בגאווה על צוואר ילדיכם, להשמדת ישראל ויהודייה - השמדת היהדות בעולם. הניסיון שלך, שייח אבו-מאזן, אליו מצטרפים מטורפים והזויים שלנו כמו מרטין-בובה ז"ל, אדמו"ר השמאל הספרותי הנוכחי, הגרבוז'ים, זהבה וציפי, להסוות ולהסתיר את צימאון הדמים הדתי-חילוני שלכם להשמדת המדינה היהודית בשריון כישכושים אמריקני תחת הכותרת סכסוך נדל"ני לא מטעה את בני ישראל.

המאבק על הר-הבית הוא מהות המאבק על ארץ ישראל, הוא מהות המאבק בין תרבות האיסלאם המבקשת לכלות כליל תרבות יהודית-מערבית המבקשת לבנות. לישראל וליהודייה יש תפקיד מפתח התלוי גם הוא לצדו של מגן דוד חי על צוואר האומה. אנחנו החזית, בדיוק כמו שמר נתניהו הגה את הדברים במושב האו"ם. אין זה פלא שקרי, השגרירה באו"ם והנשיא האמריקני לא נכחו באולם כשאמר את הדברים הנוקבים האלה. אלה 'אומרי לא' מסורתי ותקני, פוליטיקלי-קורקט ומעורר רחמים נוקבים.

מי לא ראה כיצד גברת ציפי באולפן חדשות הטלוויזיה, מהסה את המנהיג הערבי שלה בכנסת, מר איימן עודה, משתיקה אותו כשהוא מתרעם על הנעשה בהר-הבית? מה, גברת ציפי, את באמת חושבת שהעולם המוסלמי הרותח סביבנו בתזזית יתנהג לפי הגדרת המציאות של איזו אידיוטית יהודייה או טמבל ערבי חצוי ומבולבל?

הר-הבית נעשה קדוש לערבים רק לאחר שנכבש ונלקח מידי היהודים. המקום קדוש היה ליהודים כאלף וחמש מאות שנה לפני שהומצא האיסלאם באחת המערות במדבר. 40 השודדים חמסו בכוחם את הקדושה היהודית בהר-הבית בדיוק כפי שעשו באלפי מקומות אחרים שאותם הרסו, ניתצו ושרפו לפני שבנו שם מסגדים. המחווה הזאת בסך-הכל מבטאת את האופן שבו משתין צבוע כשהוא מתווה לרגע את גבולות מרחב המחייה שלו ומשתדל לטשטש את הריח החריף של להקת האריות ששררה בו לפנים. במאבק שבין שתי התרבויות יש להר-הבית משמעות עמוקה של 'קדושה' מוסלמית מלאת הוד, והיא קדושת הרצח - מי ינצח בהתנגשות הגדולה על השלטון בעולם? בעבור היהודים הר-הבית מסמל את הקשר הנצחי שבין העם, הארץ ובורא עולם.

"דת למהדרין"

מדוע הפלשתינים אינם מקימים מוסדות ממשלה וציבור? מדוע אינם מיישבים את הפליטים שלהם? מדוע הם מחנכים את ילדיהם בגנים, בבתי-הספר ובאוניברסיטאות על שנאת ישראל ויהודים ברמה השטירמרית, לפחות? כי הפלשתינים אינם עם – הם ערבים מוסלמים והחינוך שהם מעניקים לילדיהם הוא 'דתי' למהדרין, מכוון להשמדה. היהודים, בעיני הערבי המצוי, הנורמטיבי, אינם בני-אדם. הם 'יצורים', הם חזירים וכלבים... אבל את זה לא בצלם, לא ציפי ולא זהבה מסוגלים להבין ולהכיל כי הם חונכו בבתי-ספר של מדינת ישראל, שהוקמה על-ידי ישראלים מערביים שבקושי חשבו עצמם יהודים, שניתקו עצמם ממורשת מבישה של אלפים שנות גלות ארורה שבה אשמים אך ורק היהודים. גברת אחת ז"ל, שרת החינוך בעבר, הצהירה שהיא מתביישת ביהושע המצביא (לא א.ב.)... אז למחוק מהתנ"ך! המתנחלים של היום מואשמים בכך שהם נרצחים בהמוניהם כי מה הם עושים שם, במקום שאינו שלהם? הגרבוז'ים והציפיות לא מסוגלים להבין אבסורד כזה. מאותו מעיין חסידי טהור של חוסר הבנה הם נובעים נגד חוק הלאום. הם בעד אוניברסליות, נאורות, חופש הפרט והביטוי, זכויות מזרח, זכויות הדם, צדק אנושי מוחלט וחסד כתרסיס - כאילו זו תרופת-פלא למצב שבו האיסלאם רוצה לבלוע את העולם המערבי ולרסק את חוט (פעם זה היה עמוד) השדרה שלו. הד לתרבות נלוזה זו יכול המעיין למצוא בתלמוד שלנו, מסכת סוטה כא. אמרו חז"ל (בארמית): מיהו חסיד שוטה? הנמנע מלהציל אישה טובעת בנהר מטעמי צניעות...הם מעלים באוב את הבולשביקים בתחילת המאה הקודמת, לא? כמה בלונים ניפחו אז, איזה אסון חוללו אז וכמה מיליונים הם רצחו מאז.

אז איך בא לנו פתאום 'מלחמת דת'? מאיפה זה צומח לנו? להם ברור שמדובר בנדל"ן כי עוז ואוהדיו באיחוד האירופי מפרסמים אך ורק אמת, או במילים נרדפות - ספרות יפה. גם יוסי שריד, שהעליל על רבין שהוא שתיין כרוני מרקיב, מצטרף באהבתו. שני אלה 'הולכים' על הנובל.

סליחה לרגע. אני עוצר פה כדי לקרוא קריאת ביניים קולנית: האם עכשיו אתם מבינים את מהות הכותרת למעלה או שצריך להמשיך ולפרט את הרעיון?

הנצרות במסווה של איחוד אירופי סקולרי מבקשת מאתנו להיות הומניים, מידתיים, מקריבים, צודקים וסובלים. הסמל שלהם הוא היהודי ישו הקורבן הסובל למען הצלת העולם על הצלב כשמסמרים של חגורת נפץ נעוצים עמוק בבשרו. תעלו גם אתם על הצלב, אומרים לנו גם בפינלנד. אירופה הנוצרית (זו תרבותה לאורך ההיסטוריה) שרפה את יהודייה רק לפני 75 שנים. המחשבה הזאת עדין משעשעת אותה. במשך אלפים שנות גלות ארורה היא שחטה יהודים במסירות ובאהבה נוצרית, רמסה אותם כדי לוודא הריגה, הפכה אותם לשרצים חסרי צלם אנוש, העלילה עליהם עלילות דם. האם שמעתם היום מהנאורים האלה, רודפי הצדק האנושי, מילה אחת של בקשת סליחה, של הודאה באשמה, של רצון לשלם את מחיר הזוועה ההיסטורית המתמשכת? האם אירופה זו היא הדוגמה עבורנו היהודים לחקות ולחכות? בושה שהציפי, הגרבוזי, הזהבה לא מפסיקים להתפעל מידו של האיחוד המושטת להם, מלאה כסף, כדי להטות את כף המאזנים בארצנו, לרסק את היהודים שחיים בה, לפרק את ביבי ולרמוס את אשתו...

חתיכת בשר

הגרבוז'ים, שבחלקם המכריע הם נכדו של הרב הראשי הרצוג, סבורים שנתניהו הוא שהחמיץ את אובמה ולכן את כל אמריקה. כאילו הדברים תלויים, עוד היום, מעל לראשו של נתניהו ולא בתוך סל הקניות האידיאולוגי של אובמה, שסיסמתו – נא להגיש גם את הלחי השנייה. הוא יגיש אותה כל עוד תהיה לו חתיכת בשר לכלבים הזועפים והנובחים שניתן לכנותה לחי. אפילו פוטין, החבר בקרמלין, החל לנבוח כאחד הזועפים...

אם נקבל עלינו את מערכת הקודים של העולם המערבי הנאור, של התרבות הנוצרית – נושמד. כי אנחנו יהודים. זה מה שאמר ראש הממשלה היהודי בנאומו באו"ם. אנחנו יהודים, בני ישראל, והמבין יבין. התנועה המהפכנית האוונגליסטית, גם היא נצרות, מתקדמת לעברנו בצעדי ענק, לא גוליית, הפעם. הם באים ללחוץ את ידו של דוד, לחבק את עם ישראל בארצו והם שרים דוד מלך ישראל חי וקיים. באחד הימים גם הגרבוז'ים יצטרפו לשירה בציבור. הציונות משנה את צורתה. ניתן להגדיר את התהליך בכותרת: מלחמת B-B (בי.בי), כלומר, ציונות באזל (הרצל) נגד ציונות בבל (סנהדרין).

שאלה: האם ביבי (האיש שלחץ את כל אצבעות ידיו של ערפאת) יודע שהוא מנהיג העולם המערבי?

שאלה טובה. בימי עבר רחוקים מאוד נהגו הורים להלביש (שורש בושה) את ילדיהם שנועדו לגדולה בבגדי ילדות כדי להרחיק את 'עין הרע' ואת שליחיו הסימפטיים של השטן הנוברים בכל מירקם אנושי להשמידו. כשגדלו הבנים והתבגרו היו משיאים אותם לאשה מייסרת, 'מושכת אש', כדי להרחיק עדות ולבלבל את הקליפות... בספרו על אור והרבה חושך מספר הסימפתטי שלנו שהילד הזה בן ה-4 היה משתובב מתחת לשולחן הסועדים והוא, מבוגר ממנו בעשר שנים, עיניו כבר ספוגות קאמי וניטשה, בועט בו, באין רואים...

תאריך:  06/10/2015   |   עודכן:  06/10/2015
אורי שרגיל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ביבי - מנהיג העולם המערבי
תגובות  [ 4 ] מוצגות   [ 4 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אהרון שחר
6/10/15 13:17
 
א.ש.
6/10/15 20:27
2
הגוי..
6/10/15 22:04
3
מקדוף
9/10/15 08:53
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ישראלי-פלשתיני
תפילה לנפגעי הטרור
06/10/2015  |  אסתר שניאורסון גרי  |   מאמרים
נדמה שהאוריינטציה של מנהיגינו היא כאילו אנו עדיין חיים כיום תחת המנדט הבריטי; השימוש בנשק חם כנגד רוצחינו אסור, והמנטרה ש"אסור לנו להדליק את המדורה כדי שלא תגדל" היא איוולת חמורה. קולות המיעוט החוזרים ומכריזים הכרזות ממין זה - הם הממריצים את מבעירי האש להגדילה.
06/10/2015  |  עליס בליטנטל  |   מאמרים
בעקבות סדרת הפיגועים האחרונה בשומרון ובירושלים, רבים מביעים פליאה נוכח תגובותיהם של כמה פעילי שמאל והתייחסותה של הקהילה הבינלאומית לעימות.
06/10/2015  |  מיכאל בוטביניק  |   מאמרים
כוחות הנדסה של צה"ל הרסו הלילה (יום ג', 6.10.15) את בתיהם של שני מחבלים ואטמו את ביתו של מחבל נוסף בירושלים. הבתים שנהרסו שייכים למחבלים מחמד נאיף ג'אעביס ואבו ג'מיל ג'סאן בן מחמד.
06/10/2015  |  איציק וולף  |   חדשות
שני בקבוקי תבערה הושלכו הלילה לעבר כלי רכב שנסעו בכביש 6, סמוך למחלף אייל. כך נודע ל-News1. רועי זמיר, תושב נחלים, נסע יחד עם משפחתו בכביש 6 מצפון לדרום כשלפתע שמע את אשתו צועקת בבהלה.
06/10/2015  |  איציק וולף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ברית ארוכה בין גרמניה לברית המועצות; המטרה של גרמניה וברה"מ הייתה פולין; יהודי פולין לא הבינו מה מאיים על שרידותם; פיתוח ה"בליץ קריג" הגרמני; הגנרל היהודי גאורגי שטרן מפתח את מלחמת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il