|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

תחזית אסטרולוגית שבועית: 7.1.16-1.1.16

אולמרט והאמת ההפוכה

תפיסת המציאות המעוותת של אולמרט - תחזית משנת 2013 ארועים נקודתיים ממחישים את הצורך בחקיקה כדי להתגונן ולגונן על המדינה שלנו האגו שלכם עלול לאבד שליטה, הלשון חדה וחותכת
01/01/2016  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
אולמרט השבוע בבית המשפט [צילום: דבי היל/AP]

אי-אפשר להתעלם מהתאריך היום ומהמחשבה שאנחנו חיים ב"תקופה מעניינת" (אצל הסינים, כשמברכים 'שתהיה לך תקופה מעניינת' זו לא ברכה!). למרות שהופכים דף בלוח השנה, אנחנו ממשיכים, חווים נקודות מפנה בהרבה תחומים, גם בחיים האישיים וגם בעולם כולו.

מרקורי עובר במהלך השבת למזל דלי, שמחזק את כוחו (חשיבה, רעיונות ותקשורת). כדאי יהיה לשים לב למסרים שקיבלתם לאחרונה. המפגש בין יופיטר וראש דרקון, לצד כוכב מרקורי שפועל כמו נווטן (GPS), נמצא לפני הנסיגה שכבר תתחיל ב-4.1. הכוכב שיהיה בנסיגה עד 25.1 (ומומלץ תמיד להוסיף לפחות חמישה ימים עד שינוע בקצב הרצוי). החלטות שקיבלתם לאחרונה תהיה להן חשיבות, כמו זרעים שזרעתם, שאולי לא תבינו עד סתיו 2016. לכן כדאי להקשיב לחוכמה שמוזרמת אליכם, כדי לממש אותה במציאות.

כוכב מארס עובר למזל עקרב ב-3.1, מקום שהוא אוהב להיות בו. למעשה כוכב מארס שנמצא בדרך כלל כחודשיים בכל מזל, יהיה עתה בגלל הנסיגה שלו (הצפויה במהלך חודש אפריל 2016), עד 6.3 ואחר שיגלוש למזל קשת וישהה בו עד סוף חודש מאי, יחזור למזל עקרב עד 2.8. כוכב מארס יהיה קשור לכל ההחלטות שתקבלו. למעשה, הוא ידאג לכך שיהיה עליכם להתמודד בעיקר במהלך יוני 2016 עם ההחלטות שקיבלתם כשכוכב סאטורן היה במזל עקרב. אם נדייק, זו האנרגיה שליוותה אתכם מסוף אוגוסט 2012 עד תחילת אוקטובר 2012. ייתכן שלא חשבתם שתחזור אותה התלהבות בביצוע כלשהו (בנושא המארס בנסיגה, נחזור לפרט באחת הרשימות הבאות, אבל כללית מומלץ לזכור שבזמן נסיגת מארס, רצוי ומומלץ לא להתחיל עסקים חדשים, פרויקט חדש וכד').

בינתיים החוויה היא של אנרגיה חזקה, שתעזור לכם להיות מאותגרים, גם מנטאלית, והאגו שלכם עלול לאבד שליטה בסגנון של שחור ולבן, הכל או לא כלום (נוסח מזל עקרב). מערכות יחסים יהיו לוהטות, כוחניות וגם חסרות שקט. זה יכול להועיל מאוד ליחסים בינאישיים, אם תדעו לנהל את האנרגיה הזו כראוי. שימרו על פתיחות ואמינות, כדי למנוע מהאופי העקרבי הפועל בדרכים נסתרות במחשכים.

עצירת המרקורי תהיה מאותגרת עם כוכב מארס, שתשפיע כבר מה-1.1 עד סוף השבוע. אלה ימים בהם הלשון חדה וחותכת, קל לגלוש לעימות בגלל שאומרים מה שחושבים בלי דיפלומטיות. כוכב מרקורי דעתן, ינסה לשלוט בשיחה. נצלו את האנרגיה הזו לחשיבה מועילה, לקלוט רעיונות מפרטים קטנים, להעשיר את הידע שלכם מזרם מידע שיגיע במהירות יחסית. כל זה במקום לכעוס משטויות, לאבד שליטה וכדומה. נסו לספור עד עשר, בעיקר כשתנהגו על הכביש, שימו לב לפני מעבר חצייה, לפני רמזור.

דרך אגב, השילוב המתוח בין מרקורי ומארס עלול לגרום לפציעות. בדרך כלל אלה ידיים ורגליים ש"חוטפות" מכות, שברים וכדומה. בשבת, 9.1, כוכב מרקורי יחזור למזל גדי, אז גם המילים יהיו זהירות ומחושבות יותר. ברצועת הזמן שבה המרקורי בנסיגה, יהיה נכון לחשוב מחדש על תוכניות ועסקים, לבחון את הפרטים ובעיקר להימנע מחתימה על קשרים וחוזים חדשים וחשובים.

זה שבוע שבו מבנה הכוכבים "עוזר" לאנשים חזקים להביע את סדר היום שלהם (אג'נדה) בדרך שאינה מתפשרת, המעוררת התנגדות בסגנון ובתוכן. הרצון והצורך להשפיע יהיו בלי גבולות. החלק השלילי שיבוא לידי ביטוי גם אם אינו נעים לאוזן, זה חלק מאופיו של כל אדם (האמת, זו עובדה שלכל אחד יש פגמים) במישור חברתי ואישי, וגם בנושאים בעלי אופי לאומי ובינלאומי.

כוכב יופיטר גם יחזור על עקבותיו השבוע, ב-8.1 כשהוא מלווה בראש דרקון, ונמצא בקשרים עם יונו וסרס בין מ-12.1-4.1. יופיטר הנמצא בבתולה הפרפקציוניסטית עלול גם להשפיע בדרך לא צפויה על מערכות יחסים, חברים יכולים לשנות את הסטאטוס לנאהבים או ההפך, אבל בגלל שהיופיטר בנסיגה, זה יכול להיות רק שינוי זמני. במהלך חודש ינואר, שימו לב מי מגיע לתוך חייכם, קחו כרטיס ביקור ממנו, אם תרצו, אדם כזה יכול להיות דמות חשובה בעתיד שאתם רוקמים לעצמכם.

השבוע, בעיקר עד 6.1, היזהרו עם התחייבויות כספיות, שלא יהיו מעבר ליכולת שלכם. שימו לב בעיקר ל-5.1-4.1 לא לצאת למסע רכישות בלי שליטה.

ה-7.1 הוא יום רגיש, בעל אופי נפיץ, מצבים לא צפויים שיכולים למשוך אנשים "לקצה". אימפולסיביות גוררת פעולות שקשה לחשוב עליהן מראש. שליטה עצמית תועיל לכם לא "לקפוץ" מהצוק למטה ובמילים אחרות לא להשתגע. הימים שכדאי להיזהר אצלנו במיוחד הם 5.1-2.1.

זמני הירח הבטל בשבוע הקרוב
יום שישי, 1.1 - הירח בטל משעה 07:32 עד 08:40 בבוקר.
יום שבת, 2.1 - הירח בטל משעה 18:24 עד למחרת, יום ראשון, 3.1, לאורך כל היום עד שעה 21:36 בלילה.
יום שלישי, 5.1 - הירח בטל משעה 19:43 בערב עד למחרת בשעה 08:56 בבוקר.
יום שישי, 8.1 - הירח בבטל משעה 04:40 עד שעה 17:06 לפנות ערב.

כלכלה ושווקים

התמונה הכללית לשנת 2016 לא תהיה קלה בכל המישורים. הכוכבים יופיטר וסאטורן הם הכוכבים העסקיים בגלגל המזלות. אלה תמיד יהיו מעורבים במכירות וברכישות של סחורות. ואלה הכוכבים הפעילים במהלך השנה הקרובה.

כוכב יופיטר במזל בתולה מתחיל בנסיגה ב-8.1, ויבנה בהדרגה את הריבוע לסאטורן שיגיע לדיוק במחצית השנייה של חודש מרס 2016. השילוב הזה "יוריד" רווחים ויאט פעילות. במהלך חודש מרס, סאטורן ישנה כיוון, ויחזור למנעד עם נפטון, שישפיע על הריבית והאינפלציה, בעיקר בין יוני לספטמבר 2016, זו גם תקופה שתהיה בעייתית עם הערכים הפיננסים, מטבעות, וישפיע על העתודות הכספיות בעולם.

גם בהמשך השנה יהיה מפגש מאתגר בין יופיטר לפלוטו, שכולל גם את האורנוס, נשמע גם על הרבה פשעי (פלוטו) טכנולוגיה (אורנוס), כמו האקרים (פלוטו) שיפגעו במידע הצפון במחשבים. כך שגם מניות והשקעות הקשורות בטכנולוגיה, עלולות להיפגע. השנה נשמע על הרבה התקפות סייבר, ומכאן כמובן עלייה בדרישה לאבטח את המחשבים. מחירי הנפט לא אמורים לזנק במהלך השנה הקרובה.

בנוסף, השבוע גם כוכב מרקורי משנה מגמה ב-4.1 (בנוסף לכוכב יופיטר), כך שבימים הקרובים מתבקשת זהירות, כי שינוי מגמה משפיע על הפסיכולוגיה של השווקים. עוד השבוע, יש נטייה לאבד הערכה עם כספים, בגלל המנעד בין ונוס ונפטון, והנטייה להגזים ולהיכנס להתחייבויות מעבר ליכולת או לשלם סכומים שאינם ריאליים (עד 6.1). המפגש של השמש עם הפלוטו ואורנוס במהלך השבוע, עלול גם להשפיע על השווקים. 6.1 ו-7.1 אלה ימים שיגרמו לאי שקט גדול בשווקים.

אצלנו

במדינה שלנו, יש צורך לצאת ממצבי חוסר הוודאות או אי-הנוחות שהיו יותר אופייניים, עם הכוכבים על ציר 1-7. ואכן, במהלך החודשים שיבואו, יהיה ניסיון לקחת שליטה על הארועים (כוכבים על ציר 4-10), ניסיון (כוכבים על ציר 2-8) שמטרתו לעזור ולשמור על מה שהשגנו עד היום. אלה כנראה הסיבות שיהיה על ההנהגה ועלינו להתמודד עם חוקים חדשים עקרוניים בארץ וגם מול הביקורת בעולם במטרה להגיע לאיזון. המשמעות היא שייתכן (כוכבים על ציר 6-12) שיהיה צורך לעשות דברים שקשה לקבל אותם ויעוררו חילוקי דעות, בשם הדמוקרטיה וחופש הדיבור שחלקו נוצל לגסות רוח, או כמו ששרת המשפטים התבטאה, "חופש השיסוי".

אבל למעשה, המדובר במצבים אמיתיים, הדורשים טיפול והתייחסות כדי להתגונן כפי שקרה אצלנו לאחרונה עם החוק נגד העמותות הפועלות נגד מדינת ישראל, ושוחקות את הלגיטימיות שלנו מחוץ למדינה, או מצבים שאי-אפשר להתחמק מהמציאות שהם יוצרים, כמו "משפטי השדה", הביוש (שיימינג) של אנשים, שחורצים את דינם בכיכר הפייסבוק, ובשאר הרשתות החברתיות, כולל בכלי התקשורת בלי שיוכלו להתגונן. או יוקר הדיור שגם הוא דורש חוקים כדי לעקוף משקיעים "מתוחכמים". גם ענייני הפנסיה שצצו ועלו לאחרונה ודורשים חקיקה יוצאת דופן וזריזה ועוד.

שילוב הכוכבים על כל הצירים, מציג מאבק על דעת הקהל, דרך השימוש בארועים נקודתיים הממחישים את הצורך בחקיקה, ניצול הזדמנויות שכולנו מודעים להן, שכולנו שומעים וגם רואים אותן. ההתערבות בעזרת החוק תהיה כדי לשמור על מה שיש לנו, לשמור על צביונה החברתי וההדדי של האוכלוסייה המגוונת כאן במדינה שלנו. אבל כמו תמיד, האמוציות (1-7 ו-6-12 לפי המפה הרגשית של המדינה) שילוו את הוויכוחים האלה, לא יאפשרו לכל החוקים להתממש, ויש נושאים שיישארו ברמת הוויכוח. ואל תזלזלו בכוחן של העוצמות הרגשיות. "עֵת לַחֲשׁוֹת וְעֵת לְדַבֵּר" [קהלת ג'].

מחשבה אסטרולוגית

אלה הקוראים את הרשימות המופיעות כאן לאורך שנים, זוכרים שעם המעבר של פלוטו למזל גדי 2008, ציינתי שצפויה ההתחזקות של המסורת והחזרה לשורשים היהודיים שתשפיע על אופיה ותכניה של התרבות. מזל גדי מסמל מסורת שמרנות וקונסרבטיביות, ופלוטו כדרכו אוהב לחשוף את התכנים הנמצאים במהות אופיו של המזל גם אם הם חבויים. אחת ההשפעות שהתרחשו כמעט מיד הייתה במוזיקה, בתכנים של השירים מן המקורות, לצד פיוטים שחידשו אותם. גם הספרות העברית התעשרה בשנים האחרונות עם ספרים שחלקם הם פרשנות לספרים או ניסיון לביוגרפיות של דמויות מ"ספר הספרים", וגם רומנים המבוססים על סיפורי המקרא. רק בשבוע האחרון שמעתי על עוד חידוש, קברט אופרה "ארבע אימהות אחד אלוהינו" (כתב דויד זבה, מלחין, מנצח וזמר) המבוסס על האימהות בסיפורי המקרא והחזרה למקורות, ממשיכה כמעין המתגבר. "עם ללא עבר, אין לו עתיד" (נפוליאון בונפרטה).

לאחרונה, אנחנו נחשפים לוויכוח על זהות המדינה, יהודית דמוקרטית, שילוב או הפרדה. מאמרי דעה גם על המשפט העברי, מה מקומו בבית המשפט. או להבדיל, אנחנו עדים לצערנו הגדול, גם לגוון השלילי של מזל גדי השמרן, צר האופקים, שחשף את הטרור היהודי, שכל כוונתם של חבריו לגרום לכאוס, להפיל את השלטון הדמוקרטי והחוקי אצלנו, כדי להקים כאן מדינת הלכה יהודית במשמעות הקיצונית. זה מעשה המזכיר, לדאבוני הרב, את המניעים של דאעש, הרוצים לכבוש את העולם, להכריח את "הכופרים" לטעמם להתאסלם, לחוקק את חוקי האיסלאם בכל מקום, חוקי השריעה, בדרך המעוותת שהם בחרו בה.

אהוד אולמרט - תזכורת
הכוכבים סיפרו הכל
▪ ▪ ▪

תזכורת מרשימה שנכתבה כאן ב-4.4.2014: "היום אני מביאה תזכורת מרשימה שנכתבה ב-26.1.2007. כן, משנת 2007!; הקדנציה שלו תהיה קצרה, והוא לא יסיים את תקופת כהונתו. כוכב נפטון, שעבר ועדיין עובר על ההורוסקופ האישי שלו, גורם אשליות ואכזבות. התנהגותו הזחוחה אפיינה את סגנון ההתבטאות שלו - יהירות ושיכרון כוח מסתיימים על-פי רוב בצניחה גדולה... כוכב סאטורן על מפתו, יכניס אותו לחקירות משטרה, וכירון (אחד האסטרואידים) המופיע בהורוסקופ המשותף שלו עם מדינת ישראל יפגע במעמדו אנושות".

ברשימה ב-6.12.2013 נכתב כאן על אהוד אולמרט: "הוא נוטה לפרש את המציאות כפי שנוח לו... (זה נתון מתוך המפה האישית). פסקי הדין שיגיעו בהמשך השנה ינטרלו את הפופולריות הציבורית שלו ויקשו עליו לחזור לבמה הציבורית".

באותה רשימה באפריל 2014 נכתב: "אהוד אולמרט איבד את השליטה על חייו. היכולת שלו לשקם את שמו תהיה מוגבלת. ברור היה לאורך הדרך שאהוד אולמרט המצייר לעצמו את המציאות בצבעים שנוחים לו (כוכב נפטון ירחי ב-5-11 נפטון שמשי ב-2-8), כאשר זה התבטא בחלומות שווא ובמאוויי לב דמיוניים, ובהמשך מספר לעצמו סיפור שהוא גם מאמין בו. זה מעלה באופן טבעי את השאלה עם סימן קריאה על ההחלטות שקיבל כראש ממשלה. תפיסת המציאות המעוותת שלו (!!!) אותה גם ציין השופט רוזן".

היום, גם אחרי גזר הדין של הבג"ץ שניתן ביום שלישי, 29.12.15, ממשיך אהוד אולמרט לטעון שמעולם לא לקח שוחד, "אבן נגולה מעל ליבי", כך אמר בלי למצמץ כאילו זוכה. אבל האמת הפוכה מכפי שהציג אותה ראש הממשלה לשעבר. לפי פסק הדין, ירד האישום על חלק מהשוחד רק בגלל הספק, אבל השופטים בעליון החליטו פה אחד שהוא אשם, שאכן קיבל שוחד בסך של 60,000. "הרשעת ראש ממשלה לשעבר בעבירת שוחד מטרידה", והוסיף השופט ניל הנדל: "העיוורון שבעיוורון, מקבל השוחד לא תמיד מודע לכך שראייתו ושיקול דעתו נפגעו". למעשה חזר השופט הנדל על דברי השופט רוזן, רק במילים אחרות. וזה בדיוק מה שכתבתי כאן לפי המפה האישית שלו, לפני כשנתיים, ב-6.12.13. עכשיו, למרות המילים המרשיעות אותו, הוכיח אולמרט שוב השבוע, כשהופיע מול המצלמות, ש"הוא נוטה לפרש את המציאות כפי שנוח לו". ועל זה אמר קהלת: "בְּכָל-עֵת, יִהְיוּ בְגָדֶיךָ לְבָנִים; וְשֶׁמֶן, עַל-רֹאשְׁךָ אַל-יֶחְסָר". את זה אהוד אולמרט לא הפנים!

"תַּרְתִּי בְלִבִּי... וְלִבִּי נֹהֵג בַּחָכְמָה, וְלֶאֱחֹז בְּסִכְלוּת-עַד אֲשֶׁר-אֶרְאֶה אֵי-זֶה טוֹב לִבְנֵי הָאָדָם אֲשֶׁר יַעֲשׂוּ תַּחַת הַשָּׁמַיִם" [קהלת פרק ב'].

תאריך:  01/01/2016   |   עודכן:  01/01/2016
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בהרצאתי השישית על "מלחמת העולם החמישית - האיסלאם נגד המערב" במרכז מורשת בגין בירושלים, הצטרפתי לטענתם של היסטוריונים ואינטלקטואלים מערביים, שהסכסוך היהודי-פלשתיני היה בין הגורמים המעוררים והמאיצים את הג'יהאד העולמי כיום. אינני מצטרף כמובן להאשמות שלהם נגדנו, שהרי לא אנחנו יזמנו בכוונת מכוון את התהליך הזה. הרי רוב מנהיגי הציונות היו בעלי נטייה פציפיסטית. מטעמים של הסברה פנימית וחיצונית, דוחים היום מנהיגי ישראל את הטיעון הזה. לדעתי הם טועים: יש להבין את המציאות ההיסטורית אפילו שהיא עלולה להתפרש נגדנו, ולא להעלים אותה בטקסט תעמולתי.
31/12/2015  |  ד"ר אורי מילשטיין  |   כתבות
שופט בית המשפט המחוזי בירושלים, רם וינוגרד, ביטל השבוע החלטה של השופטת ג'ויה סקפה שפירא שהרחיקה את פעיל הר-הבית יהודה עציון מן ההר עד 5 בינואר 2016 לאחר שהסתובב במתחם ההר כשכפות ידיו פשוטות כלפי מעלה.
31/12/2015  |  איציק וולף  |   כתבות
הוא נולד כחילוני בבית בית"רי שרוף, מה שמסביר מדוע שיחק כדורגל בבית"ר תל אביב בגיל 26 חזר בתשובה עם אוריינטציה קבלית והיה תלמידו הקרוב של המקובל הרב אשלג כפצ"ר קומם עליו קבוצות בימין הקיצוני, שראו בו 'בוגד' ביום ראשון הקרוב הוא צפוי לדלג בקלילות מעל משוכת אישור הממשלה, האם כך יקרה לו גם בדיון בבג"ץ? מי אתה היועץ המשפטי ה-13 לממשלה
31/12/2015  |  דוד חרמץ  |   כתבות
סוף השבוע הקרוב מביא עימו גל קור וגשם שהתחיל ביום ד' (30.12.15) בשעות אחר-הצהריים ובהמשך צפוי שלג בצפון ובמקומות הגבוהים. על-פי התחזית, גל הקור יימשך עד שעות הערב של יום שבת. בעקבות מזג-האוויר הסוער, צפויה הטמפרטורה באזורים מסוימים בארץ, לרדת לאזור האפס מעלות צלזיוס וצפויות לרדת כמויות גדולות של גשם ברחבי הארץ ואף שלג בהרי הצפון ובמקומות הגבוהים.
31/12/2015  |  זכי הלר  |   כתבות
למרות המצאת האנטיביוטיקה כבר לפני יותר מ-100 שנים, השכיחות והחומרה של מחלות מידבקות בימינו הולכת וגדלה, ומחלות כמו מלריה ושחפת מתפשטות בעולם והורגות מיליוני אנשים בכל שנה. גם בישראל חלה עלייה בהידבקות במחלות זיהומיות כגון לישמאניה עורית (שושנת יריחו) ודלקות מעיים נגיפיות.
31/12/2015  |  ד"ר מירי צלוק  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il