|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

האינדיק ועונשו!

עובדתית, למרות הרצח הצליח נתניהו לסגור פער של 30% בסקרי דעת הקהל ולנצח את שמעון פרס שיודה בפני שלום ירושלמי מאוחר יותר, ב-20.9.96 מעריב: "אם רבין היה מתמודד מול ביבי, הוא היה מפסיד בפער של שמונה מנד"טים
11/01/2016  |   נאוה קורן   |   מאמרים   |   תגובות
מרטין אינדיק. דברי הכפשה [צילום: AP/Charles Dharapak]

ביום 04.01.16 התראיין השגריר האמריקני לשעבר מרטין אינדיק, שכיהן בממשלת רבין/פרס ומי שהיה תומך נלהב של תרמית אוסלו וחבר נאמן לסרסורי 'השלום' ועסקני 'הכיבוש', לתוכנית הדוקומנטרית "פרונטליין" האמריקנית.

ראיון מעניין וחשוב. אינדיק שוחח בין-היתר על מערכת היחסים בין אמריקה לישראל בבית-הלבן ועל התנהלותו של הנשיא חוסיין ברק אובמה מול ישראל, אליו אתייחס בהמשך.

בין כל יתר דבריו, נזכר מר אינדיק שנתניהו אמר לו, לפני 20 שנה, בעת ההלוויה של יצחק רבין ש "רבין הפך לגיבור רק בגלל הרצח, הייתי מביס את רבין והוא היה נרשם בהיסטוריה כפוליטיקאי כושל".

וכצפוי מתשקורתינו הזריזה, עוכרת ימין ותיקה, שקפצה כמוצאת שלל-רב על דברי הרכילות של האינדיק, להכפיש שוב את שנוא נפשה מימים ימימה, בנימין נתניהו, על לא עוול בכפו!.

וכצפוי מכל בלעם-עכשווי ומצוי שבא לקלל ויוצא מברך, הוכח שהאינדיק שיקר במצח נחושה כשתמונתו של נתניהו בהלוויתו של רבין פורסמה בתקשורת אחרת, והאינדיק לא נראה כלל בחברת נתניהו, לא מצדדיו ולא מלפניו ולא מאחוריו-אין אינדיק!

אך למי שנוהג לדבוק בעובדות ולא מתפתה לעסוק ברכילות מרושעת ופרשנות שמאלנית, אין זה משנה כלל אם נתניהו אמר או לא אמר את המיוחס לו - יש לעסוק ולדבוק בעובדות בלבד!

והעובדה היא ש: "רבין הפך לגיבור רק בגלל הרצח" - ושנתניהו היה "מביס אותו" בנקל - ושרבין, ללא ספק, "היה נרשם בהיסטוריה כפוליטיקאי כושל" = כמיתוס!.

והראיות לכך רבות הן, ונתחיל עם הסקרים שקדמו לרצח רבין שבגינם שקל רבין ברצינות לבטל את הסכמי תרמית אוסלו המדממים - וזה המניע לרצח, לדעתי.

תוצאות הסקר שפורסם בתשקורת לקראת הבחירות בהן השתתף רפול ז"ל: "רבין 39% - נתניהו 52%". בסקר שפורסם ב-2.4.95 בערוץ 2: "נתניהו 52% - רבין 42%". ובסקר שפורסם ב-6.4.95: "נתניהו 45.9% - רבין 32%".

עובדתית, למרות הרצח הצליח נתניהו לסגור פער של 30% בסקרי דעת הקהל ולנצח את שמעון פרס שיודה בפני שלום ירושלמי מאוחר יותר, ב-20.9.96 מעריב: "אם רבין היה מתמודד מול ביבי, הוא היה מפסיד בפער של שמונה מנד"טים. אז מה? זה אומר שהוא לא פעל נכון?" - התגונן 'הלוזר' בפני ירושלמי, לאחר ההפסד לנתניהו-למרות הרצח.

על מצבה המביך אלקטוראלית של 'מפלגת העבודה' באותם ימי אוסלו העליזים, למרות 'הבשורה' לקראת ה: 'קץ למאה שנות טרור' במזרח השימון הישן, ולקראת בואו של המשיח-תורן של 'השלום' באספמיא, הלוא הוא הראיס החדש של 'פלשתין' יאסר ערפאת הטרויאני, ועל הסכנה שנשקפה לשלטון מפא"י כתוצאה מהסכמי אוסלו, ניתן ללמוד מבן-כספית, חנן קריסטל ואילן כפיר ב"התאבדות" עמ' 27:

"גם במבנה המגן והנוח הזה נשקפה סכנה משמעותית להמשך שלטונה של 'מפלגת העבודה'. בשבוע השני של חודש יוני 1995 פרסם השבועון האמריקני 'טיימס' כתבה על סערת רוחות ברחוב הישראלי בעקבות המשא-ומתן לשלום עם 'הפלשתינים'. בגוף הכתבה הובא סקר שתוצאותיו הדהימו את המערכת הפוליטית בישראל: אילו היו הבחירות נערכות ביוני, היה בנימין נתניהו נבחר לראשות ממשלת ישראל, הוא היה מביס את רבין ב-10% ויותר מקולו המצביעים".

זו הסיבה לדעתי, שרבין שקל ברצינות לבטל את הסכמי אוסלו!
זו הסיבה לדעתי, שרבין נענה ברצון לתוכנית ההתנקשות המבוימת בחייו, בתקווה ובניסיון אחרון להפוך את הסקרים על פיהם ולקבור פוליטית את הימין והבנימין לעד!.

וזו הסיבה לדעתי, שהמניע לרצח רבין היה החלטתו לבטל את תרמית אוסלו-ומי שרצח אותו רצה לסכל זאת בכל מחיר- כדי לשרוד פוליטית- ועובדתית הוא הצליח בכך.

כל מי שמתעקש לזכור את עלילותיה בעבר של מפא"י לגלגוליה נגד יריביה הפוליטיים לפני כל מערכת בחירות שלוותה בעלילת-דם, כדי לא חזור עליהן בעתיד, החל מעלילות ארלוזורב ו'המרד' שהיו הפרומו לקראת הרצח ב'אלטלנה' ועד לעלילות ה'שמפניה' סרק סרק- יודע שצאצאי מפא"י העכשוויים ויורשיהם הפוליטיים מסוגלים לעשות ה-כ-ל כדי לשוב לשלטון.

ובחזרה לדבריו היותר מהותיים של מרטין אינדיק באותו ראיון חשוב. אינדיק הודה שאובמה העדיף את העולם האיסלאמי על ישראל כלשונו: "התיאוריה של הנשיא אובמה התבררה כשגויה, כי הוא אותת לישראל שהוא מתנתק ממנה, הוא לא ביקר בישראל אחרי קהיר ואין לשכוח שהוא נסע לטורקיה, סעודיה ומצרים, אך דילג על ישראל. עבור הישראלי השילוב של הנאום והעובדה שהוא לא ביקר בישראל הייתה סימן לעוינותו של אובמה".

דבריו של אינדיק, מצטרפים לדבריו של שר החוץ המצרי אבו אל-רייט, שסיפר בתוכנית הטלוויזיה המצרית 'דיונים סביב השולחן' ב-19.1.10, על פגישה בארבע עיניים עם חוסיין אובמה שהבטיח לו כך: "תראה, יש לי בעיות פנימיות, ברגע שאני מסיים לטפל בעניין זה, אתם המוסלמים תראו מה אני עומד לעשות למען האיסלאם בנוגע לישראל"?!

וכצפוי מהתשקורת היא לא שידרה את זה!!. לכן, התעסקותה המבישה של התשקורת שמעדיפה לעסוק ברכילות והכפשה נגד ראש הממשלה, והתעלמותה מדבריו היותר מהותיים לגבנו, הייתה הסחת-דעת מכוונת, אחרת היה עליה להודות שהימין 'הפשיסטי' צדק לגבי עוינותו הגלויה של הנשיא אובמה נגד ישראל!.

למען ההגינות והצדק, למרות היותו אנטישמי-סלקטיבית גלוי לא הכל באשמתו של חוסיין אובמה. הוא בעיקר הוסת ע"י האופוזיציה אכולת המשטמה לביבי בשליחותו של שמעון פרס יקיר 'הבית הלבן' לדורותיו, ולראייה: "אחד המטנפים הגדולים ביותר על בנימין נתניהו באוזניו של אובמה, במהלך החמש השנים האחרונות, היה שמעון פרס"! (פרשן 'הארץ', ברק רביד, גל"צ 19.8.14).

אילו עסקה התשקורת הישראלית עניינית ובמהות דבריו של הבלעם-תורן אינדיק, כצפוי מכל תקשורת מתוקנת, ולא בטפל שהוכח כעובדתי, היה עליה להודות בפה מלא שגם ראש ממשלת ישראל מר בנימין נתניהו, שאין לו תחליף בעת הזאת=צדק לאורך כל הדרך!
ובניגוד לכל אותם סוגדי אובמה תשקורתיים ופוליטיקאים בגובה הדשא, כולל 'שומרי הסף' קיצונים ולשעברים במערכת הביטחון שתוקצבו ע"י האמריקנים כדי שיתבטאו ברוח עמדותיו של החוסיין אובמה נגד נתניהו וישראל, כפי שחשפה אילה חסון ערוץ 1:
"האמריקנים משלמים ללשעברים במערכת הביטחון שיתבטאו ברוח עמדותים"! (1.8.14). חרפה שלא נחקרה עד כה?

אך התשקורת 'שלנו', כידוע, כמו השמאל הקיצון בישראל, לעולם לא יודו בטעותם ולא יתנו לשום עובדה לבלבל אותם, לכן הם הולכים ומתכווצים אלקטוראלית=השבח לאל!

תאריך:  11/01/2016   |   עודכן:  13/01/2016
נאוה קורן
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
האינדיק ועונשו!
תגובות  [ 17 ] מוצגות   [ 17 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
קורןנאוה טבריה
11/01/16 12:16
2
אין להשתמש
11/01/16 12:31
 
קורןנאוה טבריה
11/01/16 14:23
 
דוד ל
12/01/16 03:30
3
שמ
11/01/16 21:18
4
לכותבת המאמר
11/01/16 21:25
5
אהוד פרלסמן
12/01/16 00:35
 
קורןנאוה טבריה
13/01/16 03:51
 
אהוד פרלסמן
13/01/16 09:43
6
ירושלמי
12/01/16 02:43
 
קורןנאוה טבריה
13/01/16 12:18
7
רמי רצון
12/01/16 04:51
8
הכל שאלה של מחיר
12/01/16 07:25
9
akdib
12/01/16 07:26
10
של אהוד ברק?
12/01/16 07:55
 
קורןנאוה טבריה
13/01/16 14:40
11
מצא מין את מינו
12/01/16 21:26
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לא צריך להיות לא היסטוריון ולא סוציולוג, כדי ללמוד מן האירועים בעבר. אלה מלמדים כי רוב ההתפתחויות האנושיות, מלבד הבריאה עצמה, לאלה שמאמינים בכך, לא נולדו כתוצאות מתזוזת הלוחות הטקטוניים ולא לובנו בלהבות של הרי געש. הם היו הדרגתיות, בתהליך אבולוציוני. אפילו מבט חטוף לאחור על התפתחות המדינה שלנו, מלמדת אותנו שהיא לא קמה, לא בחיל מסתער, כפי שרצו הרוויזיוניסטים או בגיוס לגיונרים פולניים כפי שחלם מנהיג לח"י אברהם (יאיר) שטרן. זאת נוצרה בהדרגה, בשלבים של המדינה בדרך, תוך שילוב נבון של חזון ומאמצים אדירים והנחת יסודות מוצקים בהתיישבות, בראש ובראשונה ההתיישבות העובדת והקמת תשתיתיות חברתיות, כלכליות, תרבותיות, ביטחוניות, ואפילו אימוץ של מערכת חוקים מנדטוריים.
11/01/2016  |  צבי גיל  |   מאמרים
הכללה. לא קל להיות ערבי בישראל בימים אלה. הציבור הדתי או השמרני-ימני חש מפעם לפעם את נחת זרועה של ההכללה. כזכור, "כולנו" רצחנו את רבין ז"ל ו"כולנו" היינו בדומא. הציבור הערבי בישראל חווה זאת על בסיס קבוע. מה אכפת לנו, יאמרו חלקים בתוכנו. בהחלט אכפת; ערביי הארץ נשארים איתנו. מבעד לערפילי ההאשמות ההדדיות צריך לראות את העתיד המשותף. בשני הצדדים ישנם כאלה החולמים להיפטר מהצד השני. כל צד ומשיחו. בינתיים אנחנו חיים יחד, עם המורכבויות והדקויות.
11/01/2016  |  דרור אידר  |   מאמרים
רוב גדול בציבור הישראלי חושב שישראל מדינה מושחתת - כך עולה מסקר שערכו מנו גבע ומינה צמח ממכון "מדגם" בשיתוף עם "אייפנל" ממצאי הסקר עולה כי מרבית האזרחים חושבים שהחלטות השופטים מושפעות מדעת הקהל והתקשורת
11/01/2016  |  נסים גבאי  |   מאמרים
"חיים בעוולה" - זו ההגדרה המתייחסת לילד אשר נכפתה עליו מציאות של חיים שאינם חיים, בחזקת "מוטב מותי מחיי", מעצם היוולדו פגוע. "הולדה בעוולה", זו הגדרה המתייחסת להורים אשר הולידו ילד עם מוגבלויות קשות ונאלצים לשאת על כתפיהם את עול גידולו. מונחים אלו מופיעים במקרים קשים וחריגים של רשלנות רפואית המתרחשים במהלך ביצוע מעקב ההריון, שבמהלכו נעשתה התעלמות מסימני האזהרה הדרושים והמוכרים לעולם הרפואה, ולא אובחן כי העובר סובל ממום קשה שניתן היה למנוע באמצעות הפסקת ההריון, או לחלופין בהערכות מתאימה של צוות הרפואה בחדר הלידה.
11/01/2016  |  גלית קרנר  |   מאמרים
טרנד המותג הפרטי שטף את ישראל ונכנס בשנים האחרונות כמעט בכל מקום ופינה. מבחינים במספר רמות של מותג פרטי. קיים מותג פרטי הנושא את שם הרשת באופן מפורש, כמו שופרסל, רמי לוי, הום פוקס וקיים מותג פרטי המשויך אסוציאטיבית לשם הרשת, לדוגמה מותג לייף או סאנדיי של סופר פארם.
11/01/2016  |  יובל לובנשטיין  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il