|
קופון טסטר צויס [צילום: יובל לובנשטיין]
|
|
|
|
|
לכל מנהל סחר ברשת קמעונאית, קיים איזה "שפן מסתורי", אשר מסייע לו לשפר את ביצועי הרשת בכל פעם שישנה הרעה בתוצאות ואו לא עומדים בתוכנית העבודה.
על-מנת לייצר שפן שכזה, דרושה נכונות וסיוע של הספק/היבואן לשחק במשחק זה, אשר מכניס את שיקוליו לתשבץ המוחות הזה.
לשמחת סופרפארם ואוסם, נמצא מוצר שכזה העונה על האינטרסים של כ ו ל ם.
לסופרפארם, נמצא מוצר אשר "לא במגרש הטבעי שלה", קרי מוצר מתחום המזון (המפריע לרשתות המזון, שהן האויב החזק שלה ולא רשת ניופארם המדשדשת והמחפשת את עצמה כל בוקר מחדש) ולאוסם נמצא שותף, אשר אינו בנתיב המרכזי שלה (רשתות וחנויות המזון) ודואג להעביר מסר עדין לעוסקים בענף "אל תתחילו איתנו", או במילים אחרות, אם תרגיזו אותנו יותר מידי, בפיתוח מותגים פרטיים בתחום שלנו למשל, תדעו שיש לנו עוד חלופות חוץ מכם (מסר עבה לשופרסל).
בקיצור, נוצר כאן "מאזן כוחות", כאשר כל צד יודע היטב את החבלים המדויקים, עוביים ומתי הם עלולים גם להיקרע. אתם לבטח סקרנים לדעת, על איזה מוצר מדובר?
רובכם כבר ניחש זאת! - קפה טסטר צ'ויס - כמובן!.
הקפה אשר נמצא אחת לתקופה על קופונים של סופרפארם ולעולם לא תמצאו אותו על גבי הקופונים של ניופארם או של שופרסל!!. האחרונות מסתפקות במתחרה, אשר מנסה עד כה ללא הצלחה מרובה לזנב במוביל, בקניות החוזרות למעט מבצעים, קפה ג'ייקובס.
הידעת?
קפה טסטר צ'ויס המיובא לישראל, מיוצר בקוריאה הדרומית הרחוקה, במפעל שהוקם על-ידי נסטלה, לאור הגידול בביקושים למוצר, בעיקר בסינגפור ובשאר המדינות בדרום מזרח אסיה.