|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!

זעקת השמאל הנגזל

הקשבתי היטב לקינת השמאל הנגזל ותהיתי ביני לביני, וואלה, איך שגלגל מסתובב לו אבל הפעם לשם שינוי, לטובה לאחדות וגאולת ישראל - כך אני תקווה ותפילה אמן כן יהי רצון
02/02/2016  |   נאוה קורן   |   מאמרים   |   תגובות
בגין. גדול מנהיגי ישראל [צילום: משה מילנר/לע"מ]

"לו היה השטן צוחק לפעמים זה היה למראה הצבועים": ללא הבדל דתי,עדתי ומפלגתי! (צ'רלס כלב-קולטון)!

פרסום הפוסטר 'שתולים בתרבות' על-ידי 'אם תרצו' הטריפה אוטומטית וכצפוי את המזדעזעים סלקטיבית בתשקורת הישראלית ואת האליטה השמאלנית-תרבותית שחבריה בחלקם מתוקצבים ונטועים היטב בארגוני השמאל-הקיצון: בצלם, 'שוברים שתיקה', תעיו'ש והקרן החד"שה במסווה של פעילי 'זכויות אדם'.

לעומת הפוטומונטאג' המזעזע שבעתיים של אילנה דיין מקבלת זר-פרחים מהיטלר, על שהעזה בכלל לחשוף את יו"ר 'האימפריה' של השמאל הקיצון עזרא נאווי, והס מלהזכיר את אי-גינויו של אותו שמאל עד עצם היום הזה, מהפוסטר המחליא של רבין במדי אס.אס. שהופץ על-ידי 'השמפניה' של רבין/גילון ובהכשר הפרקליטות של ארבל/ביניש, גם לא לאחר שהעיתונאי 'הכי אמין' שלהם ובעיניהם, אמנון אברמוביץ', חשף את זהותה של 'שמפניה' כסוכן שב"כ לפרובוקציות ועלילות-דם לצורך הכפשת הימין והבנימין - ועד היום הם מסיתים!

הקשבתי היטב לקינת השמאל הנגזל ותהיתי ביני לביני, וואלה, איך שגלגל מסתובב לו. אבל הפעם לשם שינוי, לטובה לאחדות וגאולת ישראל - כך אני תקווה ותפילה אמן כן יהי רצון!

אלמלא חייתי כאן מאז דצמבר 1950 והשכלתי מעט לתהות על קנקנו ומעלליו של השמאל הציוני-קיצוני לדורותיו, וביתר-שאת מאז הסכמי תרמית אוסלו, השמאל היה מצליח לשכנע אותי שנגרם עוול נורא למונופוליסטים הבולשביקים על המדינה שהייתה אמורה להיות של היהודים תחילה!

לשמוע ת'שמאל מקונן: זאב זאב, אכלו לי, שתו לי, 'חטפו לי את המדינה', סתמו לי ת'פה, מחקו לי את 'חופש הביטוי', גנבו לי את התרבות והחינוך, שדדו לי את הדמוקרטיה, רצחו לי ת'שלום'... וכל שאר הבלה, בלה, בלה - ללא כל הוכחה - כי כצפוי הכל סרק סרק סרק!

לרגע היה נדמה שהסיזון משתולל ברחובות - אבל בהפוכה - כשחברי ארגון 'להבה' יחד עם 'נוער הגבעות' צדים לתיאבון את ה'שתולים בתרבות' ואת המתחזים לפעילי 'זכויות אדם' וכל מה שנותר ל'פשיסטים' הימניים הוא לשלוח את האליטה המורמת מעם על כל סופריהם, משורירהם, שחקניהם, זמריהם, כתבלביהם ומרציהם מהאוניברסיאות היישר אל מרתפי השב"כ לעינויים עד מוות בנוסח עזרא נאווי: "קודם זובור ואחר כך גזנגה", עד שיודו בבגידתם בצה"ל וישראל. ממש שתי טיפות מים ל'משטרים אפלים' בנוסח קוריאה והרשות הפלשתינית הכה נערצת עליהם, רחמנא ליצלן!

"קינה היא ולא קוננוה מקונני הדורות: על גניוס הכסל אצלנו... קינה היא ולא קוננוה עד כה: קינה על הכסל וטפש-צדקו - - "! (אצ"ג)!

הג'וניור בגין, הימין-בלוף ותסמונת 'אלטלנה'

הראשון שקפץ לגנות את 'הפשע הנורא' שעוללו 'הגבלסים החדשים' מ'אם תרצו' נגד 'השווים יותר' שגזרו עלינו להיות 'כובשים' בארצנו והתירו את דמנו, היה יקיר השמאל בני בגין שמעולם לא העז לכנות את בוגדי השמאל הגלויים כפי שנחשף ב'עובדה', כמו שכינה את רחבעם זאבי הי"ד מ'מולדת': 'זיהום אוויר פוליטי"-ר"ל-ואחריו נגררו כל אותם חגבי-ליכוד-שימושיים וצפויים.

מילא בני בגין, הלוקה בתסמונת 'אלטלנה' והלחי-השנייה בתירוץ הנדוש: 'ההדר הז'בוטינסקאי' מבית אבא, אך מדוע נגרר העדר והצטרף אליו?

ומהי תסמונת 'אלטלנה'? ההזדהות עם השמאלן הנגזל, ההתקפלות, ההתנצלות והכניעה לנבחני השמאל הקיצון כל פעם מחדש!

כזכור, עלילת-דם 'המרד' לוותה במסע צלב הסיזון והסתה אכולת משטמה שהסתיימה ברצח יהודים חפים מפשע ב'אלטלנה', מהם מנע מנחם בגין ז"ל להתגונן על נפשם, להיכנע ולא להשיב מלחמה שערה ברוצחיהם המתועבים באדם - למרות הדגל הלבן - טעות אסטרטגית במבחן התוצאה שאנו משלמים עליה עד היום!

נניח שאין טעם כיום לשפוט בין הימים הנוראים ההם לימינו, קל וחומר לא לשפוט את גדול מנהיגי ישראל מנחם בגין, שפעל מתוך אהבת ישראל ואחדות העם - נטו - בניגוד לרודפיו האכזריים שפעלו משיקולים זרים ומוזרים ליהדות וחוקיה - על-פי חוקי סטלין: המפלגה, השלטון והשררה היו ועודם - מעל הכל - עבורם!

תגובתו של מנחם בגין לרצח 'באלטלנה' במניעת מלחמה דו-צדדית ואפשרות לקורבנות להתגונן על נפשם יכלה להיות מוצדקת בעליל אילו יורשיהם של מפא"י לגלגוליה וגרורתיה הקיצונים היו נוהגים כבוד במנהיגי המחנה הלאומי ובבוחריהם ומתנצלים על הפשע הנורא במקום להצדיק אותו עד היום!

מאחר שדבר לא השתנה מאז בהתנהגותם ושנאתם הגלויה לימין ולבנימין ההולכת וגוברת ביתר-שאת ככל שהשמאל מתכווץ בקלפי, השבח לאל ולעם ישראל והראייה לכך: עד היום השמאל אינו בוחל באותם האמצעים לקדש את מטרותיו: בעלילות, הלשנות, הכפשות, נאצות, דיבה, חרמות ו'שמפניות' - לכן אין הוא ראוי לשום סניגוריה ימנית מזויפת, צבועה ומקוממת!

נאורי השמאל מעולם לא גינו שום עוולה, עלילה, פשע, הסתה, רצח יהודים חפים מפשע בידי חלאת-ערב ומעולם לא השתתפו ביגונם של משפחות קורבנות 'הכיבוש' מ-1948 ומשני צידי גבולות 67 ומעולם לא ניחמו משפחות שאיבדו את יקירהם במסגרת 'השלום' של ממשלת רבין/מר'צ/פרס - הם תמיד אצים רצים עם ריר על השפתיים הישר אל חיקם של אויבינו מבקשי נפשנו.

ישראלים מכוערים שמעולם לא ראו בנו, ברובנו, בעמך ישראל, ביהודי המחנה הלאומי כאל בני-עמם-בשר מבשרם - כל חייהם הם בזו לנו, לעגו ולגלגו לנו - ובגדו בנו!

שנאתם תרבותם = צביעותם אמנותם!

שוב גינה הימין-בלוף בלי בושה והפקת לקחי העבר, ימניים נפלאים העוסקים במלאכת קודש למעניינו. יהודים שהציעו לנו דרך דמוקרטית אחרת לתיקון העוול במדינת היהודים - 'אם תרצו'- ובגללכם נאלצו להתתנצל על לא עוול בכפם, טעות איומה בפני עצמה, אפקט תסמונת 'אלטלנה'!

'אם תרצו' הם הם הישראלים היפים על אמת, פטריוטים ימניים העושים גם את העבודה השחורה של 'השב"כ, המשטרה והמודיעין מפני מהרסים, מעלילים, בוגדים ומחריבים המתפרנסים מעלילת-דם 'הכיבוש'. הם בכוחם הדל מנסים לשים קץ לעלילות נגד צה"ל והצלת ההסברה הישראלית בעולם, הסברה בצדקת דרכנו שחוללה בידי שמאלנים-עויינים המתחזים לפעילי 'זכויות אדם'=להד"ם!

ועל מי אתם מגוננים לעזאזל?

על הששים אלי 'אלטלנה' עד עצם היום הזה?! על 'החנפים לערב וזועמי דם לשבטי"?! (אצ"ג)! על מוציאי הדיבה והעלילה נגד צה"ל וישראל כאן ובעולם?! על תומכי מעלליו של עזרא נאווי המסגיר ערבים לעינויים עד מוות בידי 'הפרטנטרים' הפלשתינים שלהם?!

על עמוס, לא עוז ולא הדר - תומך טרנספר רק ליהודים - פרו-פלשתיני ואנטי-יהודי ששום שמאלן לא גינה אותו כשאמר: "באופן אישי הייתי רוצה לראות את (האתרוג) אריאל שרון ויאסר ערפאת נשרפים יחד בגיהנום" (מעריב, 11.8.02)!

על יהושוע סובול שאמר בטיסה מעל חבל ארץ יו'ש: הרגשתי כמו בבדיקת MRI וקיבלתי תוצאות ברורות דרך החלון - הרבה גרורות... בכל מקום שהיה בו טיפה מים נבנה ישוב - ולכל ישוב כזה נדבקה התנחלות. זה כמו כלב והקרציות שלו'?

הערבים קוראים לזה ציונות, לתשומת ליבו של הסובול השימושי!

או על דוד גרוסמן שאמר: "אני מבין את אנשי החמאס, הם מתנגדים לכיבוש, והייתי נוהג כמוהם אילו חייתי תחת כיבוש' (12.3.03) - ממתי יהודים היו 'כובשים' בארצם? עלילת-דם!

עלילת-דם 'הכיבוש' שבגינה הותר דמנו ו'בזכותה' שורד השמאל פוליטית וכלכלית-עד מתי?

מה שלא מפריע לאותו הגרוסמן ודומיו הנטועים בתרבות הוא כשהחמאס, כמו מכחיש השואה עבאס, אומר 'כיבוש' הוא מתכוון גם ל'כיבוש' בחיפה, יפו, טבריה, צפת, ירושלים וכל כל כול 'פלשתין'... אבל שאינטלקטואלים כגרוסמן וחבריו יקלקלו לעצמם את את הפרנסה ויתנו לעובדות לבלבל אותם? בחלום!

כמו-כן, העובדה שגרוסמן אב שכול אינה מקנה לו שום חסינות מביקורת לגיטימית ועניינית. אנחנו (ברובנו) עם שכול, מוכה ונרדף למרות צה"ל האדיר, ואין לגרוסמן ודומיו שום מונופול על השכול!

מילא, להשתלט בכוח הזרוע, העלילות ו'השמפניות' על מדינת היהודים ולקחת מונופול על החכמה, 'השלום', האמת, האהבה, השוויון, המוסר, הצדק, השנאה, המשטמה, הבגידה, המיקרופונים, הבג"ץ ועל המדינה היהודית - לזה כבר התרגלנו - אך לא על השכול!

עד כאן טיפה בים של הסתה ומשטמה שמאלנית ידועה - ללא גינויים ללא התנצלות וללא חרטה!

ב-7.7.11 התארח באולפן ערוץ 1 בתוכניתה של אילה חסון הפרופ' המהולל מהאג'נדה של הנטועים בתרבות, ג'אד (לא) נאמן, וקרא למלחמת אזרחים בין ימין לשמאל, ובראיון עם זאב קם הוא סיים במילים: "יחי המוות". לא זכור לי שום גינוי והזדעזעות לא מימין ולא משמאל וגם לא מבני בגין ודן מרידור!

וכשאותם פעילי שמאל קיצון הפגינו נגד צה"ל שלנו ב'צוק איתן' ושרו בכיכר האדומה: "לא כיפה ולא ברזל צה"ל לך לעזאזל - צה"ל הוא ארגון טרור - הסברה לא תעזור", האם בני בגין תבע מחבריו השמאלנים לגנות לגנות לגנות את המטורללים המסוכנים? הכי קל והכי משתלם במדינת היהודים להיות גיבורים על יהודים!

ימניים יקרים, בבקשה ובתחינה, תפסיקו להיות מוקש לדמוקרטיה מתוקנת וצדק אבסולוטי. תפסיקו להיות חגבים ואידיוטים שימושיים של אנטישמים-סלקטיבית ששונאים אתכם לא פחות מ'נוער הגבעות' ו'אם תרצו'-אבל אותם הם מעריכים יותר -כמו הערבים -שבזים ושונאים שמאלנים הרבה יותר מימניים שמכבדים את עצמם! וע"ע: זחאלק, סתיו שפיר, שמאלנים, גזעניים, כנסת!

תפנימו, יש לנו עסק עם עוכרי-ימין-השם מהסוג הנקלה ביותר מכל העמים-זו עובדה - ולא חלילה הסתה ולראייה:

"הם מין שבט כזה: נכדים ותיקים
של סוקלי נביאים, של מוסרי לצליבה.
של מחרימים ומשמתים. בלי פאה וזקן,
בלי טלית ותפילין, אך בחומר הכעס...

"הם שכחו לערב תועבות מרצחיה,
את כל הנחלים שמלאו מדמים...

"ועל-פי צבע דגלם תכירם:הוא אדום.
ועל-פי ראשם העגול וחלב כתפם,
ועל-פי ביתם היפה מכל בית בעיר:
בית סוציאליסט - בית העשיר!"

(אצ"ג)!






תאריך:  02/02/2016   |   עודכן:  03/02/2016
נאוה קורן
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
זעקת השמאל הנגזל
תגובות  [ 17 ] מוצגות   [ 17 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
לנאוה
2/02/16 16:31
2
פלא יועץ
2/02/16 19:38
3
אלטע קאקער
2/02/16 20:56
4
כל מילה אמת.
2/02/16 22:21
5
ואני עוברת ושבה
3/02/16 08:38
 
מגיב ותיק
3/02/16 23:22
 
לכן אותו לא תוקפת
4/02/16 17:56
6
מגיב ותיק
3/02/16 23:26
7
אסתר.ש.ג
4/02/16 11:20
8
אמת לאמיתה
4/02/16 12:47
9
איריס כהן
4/02/16 18:24
 
קורןנאוה טבריה
7/02/16 06:00
10
מדמוני אסף
6/02/16 17:05
11
וינטר הניה
6/02/16 18:49
12
אהוד פרלסמן
7/02/16 01:17
 
איריס כהן
8/02/16 00:31
13
ישראל עם רם
7/02/16 11:56
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
באמריקה הפטריוט הוא לא רק טיל, אלא הוא בעיקר אזרח נאמן לארצו ולמולדתו, וכאשר החליטו בארה"ב, אחרי שנים רבות של אדישות, להלחם בטרור, הם קראו לחוק "חוק הפטריוט".
02/02/2016  |  אפרים הלפרין  |   מאמרים
הכנסת תקיים השבוע אירוע להקמתה של שדולה למען "כשרות קהילתית". יש לברך על כל יוזמה שמקדמת שמירת כשרות בפרט וערכי יהדות ואמון הדדי בין בני-אדם בכלל. במקביל תלויה ועומדת עתירה לבג"ץ של מסעדות הנמצאות בפיקוח "השגחה פרטית" להיות מוכרות ככשרות לעניין חוק איסור הונאה בכשרות.
02/02/2016  |  הרב נפתלי רוטנברג  |   מאמרים
הסוגיה התורנית שעלתה על שולחננו היא רכישת או אי-רכישת הבתים בחברון. אלא מה שברור מעבר לכל ספק הוא שהייתה לשם פלישה לא חוקית, כי על-מנת להכשיר את הרכישה אם הייתה יש לעבור הליך מסודר, שבסופו מקבלים את ההיתר.
02/02/2016  |  שמעון זיו  |   מאמרים
"אינתיפאדת הסכינים" הפלשתינית נכנסת לחודש החמישי וההערכה של הפלשתינים והישראלים כאחד היא כי היא תימשך במאפייניה הנוכחיים של דקירות סכינים, פיגועי דריסה ואירועי ירי ספורדים תוך ניסיון של בודדים פלשתינים לייעל את הפגיעה באזרחים ישראלים ובחיילי צה"ל בדרכים חדשות כדי לשמור על המומנטום של האינתיפאדה.
02/02/2016  |  יוני בן-מנחם  |   מאמרים
אישה אמידה, ללא ילדים, הלכה לעולמה מבלי שהשאירה אחריה צוואה. מה ייעשה בחשבון הבנק שלה, לו צורפה אחותה?
02/02/2016  |  עו"ד אריאל דרור  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ברית ארוכה בין גרמניה לברית המועצות; המטרה של גרמניה וברה"מ הייתה פולין; יהודי פולין לא הבינו מה מאיים על שרידותם; פיתוח ה"בליץ קריג" הגרמני; הגנרל היהודי גאורגי שטרן מפתח את מלחמת...
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il