|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!

תחזית אסטרולוגית שבועית: 7.4.16-1.4.16

גל טרור - כאן וגם שם

אנחנו בתקופה שיפוטית, אבל השיפוט אינו תמיד מבוסס על מידע מדויק הבסיס של הכוכבים - פחדים ואובדן אמון באחרים. האם מה שמשמיעים לנו תואם את מה שאנו שומעים? טרור צפוי בחודשים הקרובים בכל רחבי העולם לא פשוט יהיה לפתור בעיות בימים אלו
01/04/2016  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
מתקפת הטרור בבריסל [צילום: UGC via AP]

איזו אנרגיה מטלטלת השתלבה במרקם חיינו? אנחנו מופתעים כמעט כל יום מחדש. השמועות, האשמות, המילים, הוויכוחים, הביקורת... כושר השיפוט של כל אחד נמצא בהתנגשות עם כל אלה, למי להאמין? למעשה, אלה מכם הקוראים הקבועים, אולי היו "מוכנים", אבל גם אם זה מקיים את הפסוק בספר תהילים (י"ט) "הַשָּׁמַיִם מְסַפְּרִים כְּבוֹד אֵל וּמַעֲשֵׂה יָדָיו מַגִּיד הָרָקִיעַ", עדיין לראות או לשמוע את כל אלה לא קל לאיש.

האנרגיה של הכוכבים במזלות המשתנים יוצרת את המציאות המשתנה שאנו חווים, ואין אף הסבר או תירוץ אחר שמתקבל על הדעת לתחושת הכאוס הנוכחית. וזה נכון לכל מקום בעולם! למעשה, השיעור שכולנו צריכים ללמוד עכשיו הוא ענווה. להיזהר מכל מצב שיש בו הבטחה, בגלל הסחרחורת ה"מעיפה" כל מה שהיה ברור כל כך עד לפני כמה חודשים, אי-אפשר לעצור את התהליכים או לשלוט עליהם, הכוחניות שלהם היא זו שתגרום גם להתמרה.

כבר ב-2.1.2016 נכתב כאן: "הניגוד בין הצורך בשליטה (סאטורן) ובין הרצון למוסס ולטשטש גבולות (נפטון) ימשיך להשפיע עלינו... מה שמביא (כבר קורה בפועל!) לאיבוד שליטה, חוסר הבנה למגבלות, התעלמות מגבולות, לסחרחורת. הבעיה שהארועים אינם מתרחשים בדרך מודעת. זה משפיע על מוסדות ממשלה (שימו לב מה קורה באירופה, הכרזות והחלטות ביחס לשיטפון ההגירה, המשתנות כמעט כל שבוע), הבנקים המרכזיים, שאינם ברורים במדיניות שלהם ופועלים או מגיבים גם לפי השווקים הנמצאים בפאניקה... כבוד ויושר עטופים בחשדנות, וסימני שאלה הם הבסיס לסקנדלים ולפאניקה. השמועות צוברות כוח בלי בסיס ריאלי... שוב הסאטורן (החוק) ונפטון (ערפל וטשטוש). מי צודק?... אנחנו בתקופה שיפוטית, אבל השיפוט אינו תמיד מבוסס על מידע מדויק... אנחנו נמצאים ברצועת זמן שבה הרגשות 'רצים' גבוה, וחשדנות מכוונת לכל התנהגות יותר ממחשבה הגיונית ועדויות מוכחות. זה מסלים לתוך המציאות ומשפיע על הסגנון ההיסטרי... הבסיס של הכוכבים - פחדים (סאטורן) ואובדן אמון באחרים (נפטון), כן, הניואנסים מסובכים בהשוואה למה שהיה בעבר".

עברנו את הכוכבים אורנוס-פלוטו, הבנו כבר שהחוקים משתנים לאורך השנים 2015-2012... עכשיו בקורלציה גם התקינות הפוליטית (פוליטיקלי-קורקט) מתנפצת (לא רק בארה"ב, ולא רק דונלד טראמפ), עם השפעה על הנושא חברתי, המשתנה כל הזמן, ולכן גם אם קשה לשמוע את זה, אי-אפשר להמשיך לצפות ולהיצמד לזה. רק הזמן ילמד אותנו מה עדיף, למי להאמין ואיך להתנהג בדרך ראויה. אנחנו ממשיכים ועוברים תקופה לא רגילה. 2016 זו שנה מאתגרת(!) אישית, חברתית, פוליטית ורוחנית. זיכרו שלפנינו עוד כמה חודשים של איבוד שליטה, היסטריה וגם מניפולציות. הקונפליקט בין הסליחה והעונש, הרצון במסקנות (סאטורן) מול הרצון לסלוח (נפטון). כדאי לשמור על ערנות בעת הזו. זה נשמע פשוט, אבל אם רוצים להצליח ברמה האישית, לא לטעות או להסיק מסקנות נמהרות, כדאי לזכור לשאול את עצמנו - האם מה שמשמיעים לנו, תואם את מה שאנחנו שומעים?

המפגש של כוכב מרקורי עם פלוטו ואורנוס שהיה בין 30.3-29.3, חושף ומשחרר את החדשות, השערוריות, הסקנדלים והשחיתויות. השמות אריה דרעי ואחריו בוז'י הרצוג "נבדקים". אורנוס-פלוטו אינם משאירים דבר מתחת לפני השטח. אבל לא נשכח את האופי של סאטורן-נפטון שגם הם בתמונה (הידיעות מגיעות בזמן כתיבת הרשימה).

ההתלהמות וחילוקי הדעות בנושא החייל שירה במחבל, הנשמעות במגוון כלי התקשורת, המפלגות והממשלה, ההפגנות של האזרחים בכיכר העיר החדשה, ברשתות החברתיות, הם בדיוק הדוגמה למבנה הכוכבים סאטורן ונפטון, ויופיטר-סאטורן. יופיטר המסמל גם משפט, וסאטורן העובר במזל קשת מציג את הגבולות במערכת המשפט. יופיטר נוטה להגזים, לצאת מפרופורציה, וכוכב סאטורן משתמש בגבולות ומנסה למנוע איבוד שליטה. זה הזמן בו למעשה כל נושא הקשור לבתי המשפט מאותגר. הכוכבים מצביעים על הצורך לחשוב בפתיחות, לשמוע רעיונות חדשים ולחדד את החופש מול ההתחייבות ואת האמון מול חוסר האמון. כל זה ימשיך ולא יהיה קל כשברקע ממשיכים הסאטורן (חוק) -והנפטון (טשטוש וערפול) עד ספטמבר 2016.

בנוסף, לפני כן (ברשימה מ-20.1.2016) נכתב כאן על כוכב מארס שמשנה מגמה, ויתחיל בנסיגה, וישפיע על היוזמה, על האנרגיה שלנו. כבר בהווה כוכב מארס עומד מדשדש באותו מקום על המעלה 7-8 במזל קשת. בגלל אופיו, הוא הופך להיות מסוכן, בעיקר כאשר הוא "חופר" באותו מקום. אנו עדים גם להסלמה של ארועים אותם הוא מסמל (כוכב מארס הוא אל המלחמה). כוכב מארס משפיע על הפעילות, הדחפים, האימפולסיביות, חותר להשיג את המטרות שלו לטוב או לרע ובמושגים ארציים ממריץ אלימות פיזית ומילולית.

בעולם הוא מעורר אי-שקט בין מדינות, מסלים גם מעת לעת לעימותים צבאיים גלויים, להתקפות טרור... הקושי הוא שכוכב מארס במזל קשת יתקרב לכוכב סאטורן, והקירבה הזו לא סימפטית. ביחד, זה יביא לכעסים שיתבטאו בקול רם וברור, לצד אגרסיה ועימותים בכל המישורים. המבנה האסטרולוגי הזה קשור למלחמה, איומי מלחמה. הרבה מדינות יושפעו מהמצב הזה. באותה רשימה נכתב: "הימים בהם הכוכב נעצר הם בדרך כלל הקשים יותר. כך שכבר לקראת סוף חודש מרס, אנו צפויים לשמוע על תאונות דרכים קשות, תאונות עבודה וגם התחזקות של גלי הטרור בכל רחבי העולם. כך גם לקראת סוף הנסיגה בסוף חודש יוני 2016".

לצערנו הרב, אכן במהלך חודש מרס 2016, הטרור כבר פעל וגבה קורבנות, בבלגיה, בבריסל וגם בטורקיה, באיסטנבול (אבל לא רק, גם במצרים, בפקיסטן ועוד).

האווירה סביבנו צבועה מפחד מהלא נודע (סאטורן ונפטון), כוחות נסתרים.

בימים האחרונים כוכב מרקורי "תידלק" את אורנוס-פלוטו. הצהרות, תקשורת, אבל האופי לוחמני, כוחני ועלול גם להיות אימפולסיבי בגלל חוסר סבלנות, אבל גם בלי יכולת או רצון להכיל "שטחיות". הזהירות בעת הזו נדרשת בעיקר עם מילים. אבל אלה ימים שגם מדגישים את החשיבה האינטליגנטית. הכל נחשף בימים אלה, לא ניתן לשמור סודות!

המפגש בין אריס ואורנוס מביא גם הפתעות, בעיקר אלימות. עוד טרור?

במהלך השבוע הקרוב, השמש מגיעה ו"מתדלקת" את האורנוס-פלוטו, ותגביר את הצורך להתווכח ולהיכנס למאבקי כוח. כוח הרצון יעמוד כאן במבחן. זה לא הזמן לפשרות, ומומלץ להיזהר כשאתם חווים התנסות שבה אתם מבינים שאין סיכוי להסכמה בשיחה או במערכת יחסים. הסבלנות נעלמת, ועדיף לאסוף את עצמכם ולהסתלק מהמקום. נסו להיות כנים, ישרים כשנדרש, אבל היו מוכנים לכך שלא פשוט יהיה לפתור בעיות בימים האלה.

מופע מולד הירח ב-7.4 גם הוא במבנה עם אורנוס-פלוטו, כלומר שינויים חשובים ישפיעו על חייהם של הרבה אנשים. אתם תרגישו שהרוטינה מעורערת, בעיקר אלה מכם שנולדו במזלות היוזמה (טלה, סרטן, מאזניים וגדי) כשהמעלות 17-20 דומיננטיות במפה שלהם.

אנחנו (מדינת ישראל) ממשיכים להיות במצבי סיכון עם נקודת ביניים מארס/כירון על ציר 2-8 (עד אמצע חודש מאי). מהניסיון האחרון (הקבוצה שנפגעה בטורקיה), אנחנו, אזרחי ישראל, נמצאים במצבי סיכון גם מחוץ לגבולות המדינה. ברשימה האחרונה שפורסמה לפני כשבועיים (18.3.16) כתבתי שאני מבקשת להיזהר, בעיקר במקומות בילוי פומביים. והזהרתי במיוחד מחג פורים, בגלל האסוציאציה של קבוצות אנשים הנמצאים יחד. הוספתי גם שהבקשה נכונה למעשה בכל יום. הקבוצה הישראלית שטיילה בטורקיה, כמה ימים לפני, חוותה את הנפיצות בלי רחמים. גם עכשיו, בגלל עצירת כוכב מארס, הסכנה ממשיכה, גם אם אתם יוצאים מחוץ לגבולות המדינה.

כוכב מארס נעצר ב-17.4 וכוכב פלוטו נעצר ב-18.4. אלה יומיים קשים. בגלל שגם סאטורן נמצא במזל קשת, הרוע יצוץ בימים האלה והאיומים יהיו קשים יותר. כמו תמיד, אני מזכירה לכם שההשפעה יכולה להגיע גם כמה ימים לפני המועדים הנקובים.

זמני הירח הבטל
יום שישי, 1.4 - הירח בטל משעה 19:38 עד למחרת בשעה 04:37 בבוקר.
יום שני, 4.4 - הירח בטל משעה 02:14 עד שעה 08:45 בבוקר.
יום שלישי, 5.4 - הירח בטל משעה 13:28 עד למחרת בשעה 09:45 בבוקר.
יום חמישי, 7.4 - הירח בטל משעה 17:57 עד למחרת בשעה 09:10 בבוקר.

כלכלה ושווקים

הכוכבים המלווים את חיינו משפיעים גם על העולם הכלכלי הפיננסי ועל השווקים ברחבי העולם. כל הקשור בסדר חברתי, רגולציה (הסדרה), מאותגר בתוכניות של פוליטיקאים, וכדי למנוע עימותים, הכל נעשה בערמומיות ובטקטיקה חשאית סודית או מסתורית.

ב-29.3 (כוכב מרקורי במנעד עם כוכב פלוטו), הנגידה ילן יצאה בכמה הצהרות, מהן ניתן היה להבין שהיא לא ממהרת להעלות את הריבית, כפי שציפו. ההסברים שלה מושפעים מהכוכבים הנמצאים במזלות המשתנים - יופיטר, סאטורן, נפטון וראש דרקון, כולל הליקויים (במהלך 2016). מאחר שהמפה האישית שלה מעידה על אדם זהיר מאוד בקבלת החלטות, שיקול הדעת שלה גורם לכך שהיא קודם פועלת בהתגוננות לפני שהיא מתקדמת. תגובות השווקים ומצב הכלכלה לאחרונה "עזרו" לה לעצור ולהמתין. כך שהעדיפה לא ליזום שינוי, אלא להמתין. כך שאם ציפו לשלוש פעימות העלאת הריבית, עתה כבר ממתינים רק לשתי פעימות. הצורך בשינויים לא בשליטה ואנחנו נמשיך לגלוש במסלולים פרועים בחודשים הבאים.

מבנה הכוכבים בין 23.3 עד 17.6 אינו מבנה רגיל. כך שהתנועה בשווקים מושפעת ומפתיעה גם לא פעם.

18.4-17.4 - כוכב מארס נעצר ומתחיל לחזור על עקבותיו, במזל קשת, די קרוב לכוכב סאטורן. באותם ימים גם כוכב פלוטו נעצר ומשנה מגמה. הוונוס מגיעה בימים שאחרי 21.4-19.4 ומדליקה את פלוטו-אורנוס. אלה ימים שאופיים מציג איומים, טרור, מזג אוויר לא צפוי, או פעילות של איתני הטבע.

1.6-22.5 - המבנה של היופיטר וסאטורן, אלה, בנוסף לכל שאר הכוכבים, מתחברים לפחד ממיתון, האטה כלכלית וקשיים בהסכמים מסחריים מקומיים ובינלאומיים. זה יהיה גם המבחן להסכמים המסחריים של ארה"ב עם אירן (יש כבר שמועות על "אי-הנחת" מההתנהלות היהירה והמזלזלת בתכנים של ההסכמים מצד האירנים), יש מכשולים ותסכולים, כאלה הקשורים לענייני דת, משפטים, אידיאולוגיה, מנהיגות. זה לא ישפיע טוב על השווקים ברחבי העולם.

17.6-4.6 - עוד מעבר מדויק של הסאטורן ונפטון (התחיל בנובמבר 2015), ארבעה ימים לפני ה-17.6 כוכב נפטון משנה מגמה. זו מגמה חשובה המשפיעה מאוד על האווירה בשווקים. לאלה מכם עם הזיכרון הארוך, כדאי לבדוק את ספטמבר 1979 עד יוני 1980. מה קרה עם הריבית, האינפלציה ומחירי המתכות היקרות. אלה גם ימים שמזג האוויר עלול לפגוע בגידולים, בגרעינים ובכל מה שקשור למזון. כלומר, זה עלול להשפיע על המחירים בהלימה.

מבנה ה-T לא נעלם מהר כל כך. השיא יהיה בין מרס 2016-יוני 2016.

השינויים משפיעים על כוחם של הבנקים, החוששים ממיתון ומהאטה כלכלית. תהליכים המשפיעים על כוחם של המטבעות. הבנקים המרכזיים (הפדראל בארה"ב והבנק המרכזי באירופה) מעדיפים אינפלציה. ויש להם את הכוח "לטפל" בזה. הם הצליחו לעשות זאת בעבר. צריך לזכור שארה"ב בתקופת בחירות. לבנק הפדראלי וגם לוול סטריט יש אינטרס שהכלכלה תיראה בריאה. עם הכוח והעוצמה שיש לאלה, הכל יכול להיות. המחיר? על זה אומרים אצלנו, "אחרי המבול".

---

  • "אתמול ישר בבוקר בשבע זה התחיל
    הרגשתי שהולך סיפור בלתי רגיל
    הוצאתי ראש החוצה תפסתי ת'גרון
    המון דברים קורים בזמן האחרון
    כי אין לי רגע דל או סקנדל או פסטיבל והו והא ואל תשאל אין לי רגע דל.
    ...איפה ישנם חיים כל כך מעניינים
    אמרתי לילה טוב ובעזרת השם
    אולי מחר יהיה לי יום משעמם"
    [מילים: נעמי שמר]

תאריך:  01/04/2016   |   עודכן:  01/04/2016
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
השבוע הוגש לבית משפט השלום בירושלים כתב אישום נדיר: שני פלשתינים מואשמים בהסתה באינטרנט לאלימות ולטרור. זה בא שבוע לאחר שאותו בית משפט הרשיע את איש הדת עומר אבו-סארא בהסתה לגזענות ואלימות בדבריו באחד ממסגדי הר-הבית.
01/04/2016  |  איתמר לוין  |   כתבות
כשאני מחזיק בידיי את הספר, על הדרו ועל משקלו, על הברק שבו, על הגוונים המופלאים שבתוכו ועל נייר הכרומו המשובח עליו הוא מודפס, אני שואל את עצמי על מפעלה של אחת. אחת שמצאה את הכוח והמרץ להתחיל תהליך מסובך כזה של הרכבת אנתולוגיה מרשימה, מעשה של פסיפס יפהפה, של תצרף מסובך, מכובד, מכבד את אלה שמופיעים בו ואת אלה שאוחזים בו, קוראים בו וחווים אותו.
31/03/2016  |  יוסף כהן-אלרן   |   כתבות
אחד הרגעים הקשים בשבוע של כל שוחר סביבה מתרחש כשהוא חוזר הביתה מהסופרמרקט, פורק את הקניות למקרר ולארונות ומוצא את עצמו טובע בערימה של שקיות פלסטיק מיותמות. אז נכון, אצל חלקנו השקיות נאספות במגירה לשימושים חוזרים או לריפוד פח הזבל הביתי, אבל בשגרת החיים המודרניים השקיות נערמות הרבה יותר מהר מאשר אנו מסוגלים להשתמש בהן.
31/03/2016  |  מאיה פלח  |   כתבות
חסן נסראללה, מזכ"ל חיזבאללה, סיפק שתי הופעות תקשורתיות בסמיכות יחסית בעת האחרונה. הראשונה הייתה נאום מוקלט לציון זכרם של חללי הארגון, שהושמע ב-16 בפברואר 2016, וממנו זכור בעיקר איומו בדבר יכולת הפגיעה של חיזבאללה במכלי האמוניה במפרץ חיפה; השנייה הייתה ראיון ששודר ב-21 במרס ש.ז. ברשת אל-מיאדין, המקורבת לחיזבאללה, ובו בין היתר שוב התייחס נסראללה לאיום שנשקף מהגוף שבראשו הוא עומד כלפי מתקניה הרגישים של ישראל, ביניהם גם אלה הגרעיניים.
31/03/2016  |  עומר עינב  |   כתבות
רביעייה היא קונצרט תיאטרלי, העולה בתיאטרון הספרייה (מיסודו של בית צבי), שבו מככבים גדולי הבמה העברית והם מרגשים את הצופים בפכים קטנים ובאירועים הנושקים לדייטים, בגידות, מחלות, סקס, זקנה ומוות.
31/03/2016  |  חיים נוי  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
"ביבי נקלה, ביבי נבל, ביבי מושחת, ביבי שקרן, ביבי מאוס, ביבי תחמן"... כך נפתח ביום שלישי מאמר בעיתון ה"הגון", שופר הפלשתינים - הארץ
עדנה ויג
עדנה ויג
משוררים רואים בשירה דרך לבטא את הדיוקן העצמי שלהם ואת חלומם    כאן המשורר מבטא זאת כבר מראשיתו כעוּבּר, שגדל להיות משורר
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
אל מול המרור הרב והבלתי נתפס ניצבת החרוסת, החרוסת של אבא, מתוקה, טעימה, מנחמת    החרוסת של הרוח היהודית-ישראלית שניעורה, הרוח המדהימה של הערבות ההדדית
אבי נחמני
אבי נחמני
את חגיגות המימונה ההמוניות בפארקים, השנה יש לבטל    צו השעה מחייב אותנו כעת להוריד את גובה החגיגות ולהתכנס יותר אל חיק המשפחה והחברים באירוע צנוע ורגוע יותר שיוכל 'לעבור בגרון של כו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il