|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין

"קיבינימט", מי כאן "הפסיכופטים"?

'פסיכופט' פירושו:"חולה נפש המאופיין בחוסר אמפתיה קיצוני והתנהגותו מניפולטיבית" יחליטו הקוראים מי העונים לפרשנות זו
01/05/2016  |   נאוה קורן   |   מאמרים   |   ישראלי-פלשתיני   |   תגובות
בן דוריון. הזהיר[צילום: זולטן קלוגר/לע"מ]

מיד לאחר המהפך ב-1977 עלה אל דוכן הנואמים בכנסת ישראל, מנחם בגין המנצח שהושמץ ונרדף וכמעט חוסל 'באלטלנה' על-ידי אבותיו הציונים של ח"כ אראל מרגלית, והפנה את דבריו האקטואליים להפליא אל האופוזיציונרים החדשים הלומי-תבוסה שזה עתה 'גנבו' להם 'את המדינה' שהביאו מהבית הפרטי של האבא הסוציאליסט שלהם. וכה אמר הנואם האחד, היחיד והמיוחד בדורו מנחם בגין:

"הדור הצעיר הפנה לכם עורף בבחירות האלה. משהו קרה בישראל, העם הזה הוא חכם ונבון - הוא יודע מה הוא עושה. הוא יודע מה הוא מחליט, הוא יודע באיזו ממשלה לתת אמון. אתם הייתם משוכנעים שתרכיבו את הממשלה, התרגלתם לשלוט, אתם לא העלתם על הדעת שהעם יערוך שינוי, ולכן אתם עדיין המומים - תתרגלו"!!!

מה לא אירע מאז, מלחמות, חרמות, טרור איסלאמי משתולל בעולם, ערפאת ואבו-מאזן כמו חוסיין אובמה והאיחוד-האירופי גילו את פרצופם האמיתי, ערביי ישראל שינו זהותם ל'פלשתינים', דאעש משתלט על המזה"ת, טבח-עם בסוריה הנחרבת, 'האביב' הערבי התנפץ לרסיסים בפרצופם של מתחכמי 'שלום' שזכו בנובל בטרם עת, אירופה נכבשת בשלבים על-ידי האיסלאם...

ורק אצל מפלגות השמאל והתשקורת בישראל הכל כרגיל: נתניהו אשם אוטומטית בכל תחלואי העולם ושום ראייה עובדתית מופרכת לא מעוררת אנשים 'חושבים' ולא מבלבלת להם את השנאה היוקדת לימין, שעדיין צודק פוליטית. שום לקח לא נלמד ודבר לא משנה את דעתם לטובת הכלל למרות טענתם: 'רק חמור לא משנה את דעתו'- מסתבר שגם בזה מתעים וטועים רבני השמאל.

מנשקי מזוזות

סרטון המשטמה שהפיץ ח"כ אראל מרגלית לצורך התפקדות למחנ"צ- מעידים שוב ושוב שג'בארי-מפא"י העכשוויים כמו הלשעברים לא למדו דבר ועודם מסרבים להתרגל לעובדה שרוב העם בישראל פשוט מאס בהם וקץ מצביעותם, גזענותם והעדפתם: ערבים, זרים, זבי חוטם מצורעים ומסתננים והכי הכי מהתנשאותם לריק. ומאז אסון הסכמי תרמית אוסלו המדממים עד היום שנכפו עלינו על חודו של מיציבושי - ביתר שאת!

עד לרגע זה לא הבנתי על שום מה יצא קצפו של האבאדי-תורן ח"כ מרגלית? האם התייצבותם של עמך ישראל, שברובם 'מנשקי מזוזות' ר"ל נאמנים לעמם, צבאם ומולדתם, (אליהם מתחנף מרגלית במסע הפרסום שלו נגד בוז'י) ותמיכתם ללא תנאי בחייל צה"ל שלנו, גם אם שגה, הופך אותם ל'פסיכופטים'?

ובמה שגה החייל שלנו? בחיסול מחבל פלשתיני מתועב שאלמלא חוסל בחברון סבירות גבוהה שהיה מצליח לממש את מזימתו גם בתל אביב. אז למה? מה לא מוסרי בחיסולו?

כידוע, המומחיות הבולשביקית בשמאל לדורותיו היא להפוך כל התבטאות ימנית ל'הסתה' ו'סכנה לדמוקרטיה' וכל תמיכה לגיטימית בישראל וחיילינו לפגיעה ב'קודש הקודשים': במלכנו בג"צנו. לכן, הייתה זו עלילת-סרק אופיינית להפוך את התמיכה בחייל מחברון ל'אי-אמון' בצה"ל, במדינה ובשר-הביטחון!

חוסר אחריות

ח"כ מרגלית וחבריו התבלבלו ב'פסיכופטים', ולדעתי בזדון. מי שהפגינו נגד צה"ל ומדינת ישראל בכיכר האדומה בעיצומה של מלחמת 'צוק איתן', לא היו מ'הפמילייה' הימנית אותם כינתה יחימוביץ' הידועה בארסיותה: "שונאי צה"ל והמדינה". היו אלה שונאי צה"ל ועוכרי ישראל מהמפמילייה השמאלנית והאימפריה של עזרא נאווי. בשר מבשרם של יחימוביץ' ומרגלית שבשנאתם החולנית לצה"ל ולמדינה רקדו ושרו: "לא כיפה ולא ברזל צה"ל לך לעזאזל - צה"ל הוא ארגון טרור הסברה לא תעזור".

ולא זכור לי שערפדי התשקורת ובריוני השמאל יצאו במחול שדים דומה לזה 'שזכו' משתתפי עצרת התמיכה המבורכת בצה"ל שלנו וחייליו?!

זכותו של רוב הציבור בישראל לתמוך בחייליו כיאה לדמוקרטיה מתוקנת וגם לבקר את התנהלותו המביכה של שר הביטחון שלנו, שנהג לדעתי, בפרשת החייל בחברון כמו בפרשת דומא: נמהרות, סכנת נפשות וחוסר אחריות.

לחרוץ דין בטרם עת נגד חיילינו וחשודינו הינו רוח-גבית לטרור הפלשתיני ומוטיבציה לטרוריסטים, לח"כים הטרויאנים ללא הבדל דת, ולמעלילים המתפרנסים מעלילת-דם 'הכיבוש' והשחרת צה"ל וישראל בעולם המתחזים לפעילי 'זכויות אדם': בצלם, 'שוברים שתיקה' והקרן החד"שה לישמעאל!!!

השיטה הישנה

צפיתי בסרטון המתלהם של האבאדי-תורן מהמחנ"צ החד"ש אראל מרגלית ותהיתי: הלעמך ישראל תגמול זאת? בולשביק מתוסכל ולא חכם! פתאום 'מילים' כבר לא 'הורגות'?

יכול להיות שהמחנ"צ-עכשיו הפנים סוף-סוף שהשמאל מת פוליטית באוסלו, וסיכוייו לשוב לשלטון כנהוג בדמוקרטיה מתוקנת שואפים לאפס, לכן מנסה מרגלית את מזלו בשיטה הישנה ו'הטובה' שהנחילה לו מורשת בן-גוריון-רבין שלא בחלה באמצעים לקדש סיזון, 'תותחים', עלילות ו'שמפניות' כדי לממש בכל מחיר ובכל דרך את שלטונם היחיד?!

על-פי הצהרתו האלימה והמתלהמת של מרגלית: "בלי כוח לא נגיע לשלטון" ניתן להבין שאין דרך אחרת רק בכוח-הזרוע ו'ברוח אלטלנה': אותה רוח-עיוועים רצחנית בה תומכים עד היום לבושתם ובגלוי עמי איילון, אבו-וילן, ירון לונדון ושכמותם - ולתפארת מדינת היהודים.

אם אי-אפשר להחליף את העם, כפי שהציע בן-אהרון - הבה ניכנס בו בכוח. כך מתבטאים ישראלים ששכחו מה זה להיות יהודים ובחוצפתם מתיימרים להנהיג את העם היהודי במדינת היהודים - שלא נדע!

לנצח נצחים

זו דרכם מאז ומתמיד של בריוני הציונות-הווייצמנית-קטסטרופלית, הידועה לשמצה ביחסה ליהודי אירופה כאל 'אבק אדם כלכלי', שציוניה הסלקטורים הידועים, תפסו מונופול בכוח הזרוע על מדינת היהודים ועד היום עושים בה כבשלהם, ובגלוי חותרים,יחד עם הערבים, להפוך אותה למדינת כל אזרחיה, לאומיה, בהלוליה וזועביה, ושלום עלייך נפשי!

לצערי, לבן-גוריון ההסתה, העלילה והאלימות השתלמו. הוא הצליח להושיב את בגין עשרות שנים באופוזיציה על לא עוול בכפו, וזאת בניגוד לתלמידו יצחק רבין שנכשל-משום שנפל לבור 'השמפניה' שחפר לבנימין ולימין. 'תאונת-עבודה' בעיניים בטרם הצליח רבין להשלים את מזימתו להפוך את הסקרים על פיהם ולהושיב את נתניהו באופוזיציה לנצח נצחים.

במכתב ששלח לסופר חיים גורי ב-15/5/63 הזהיר דוד בן-גוריון: "בגין הוא טיפוס היטלריסטי מובהק, גזעני, מוכן להשמיד את כל הערבים למען שלמות הארץ. אני רואה סכנה מתקרבת ובאה של השתלטותו. אין לי ספק מה יעשה בשנה או בשנתיים הראשונות להשתלטותו. יחליף את המפקדה של הצבא והמשטרה בבריונים שלו וישלוט כמו שהיטלר שלט בגרמניה. אין ספק שבגין שונא להיטלר, אבל אין שנאה זו מוכיחה שהוא שונה ממנו".

אין ספק שבן-גוריון שנא לבגין לפחות כמו שעשיו שונא ליעקב-אך תחזיותיו התבדו אחת לאחת. את אותם הטיעונים השקריים שהטיח בן-גוריון בבגין, פחות או יותר, הטיחו כל השנים יורשיו הבריונים כלפי ז'בוטינסקי ובגין ויורשיהם: שמיר, שרון, (בטרם אותרג) ובנימין נתניהו עד עצם היום הזה. ואנחנו "הפסיכופטים"??? אליבא ד'מרגלית.

מתק שפתיים

בהתייחס למכתבו של בן-גוריון, תמיד הפעימה אותי 'הדאגה' לערבים של אותם גזענים צבועים ממפא"י לדורותיה והעכשוויים וביתר-שאת אזהרותיהם והפחדותיהם מפני האויב המשותף להם: הימין היהודי. וזאת חרף העובדה שמאז ומתמיד הערבים בזים ומתעבים את השמאל הרבה יותר מאשר את הימין- עד כדי כך שבבחירות האחרנות סירבו 'הפרטנרים' הערבים, מ'גשר השלום' ע'אלק, לחתום על 'הסכם עודפים' עם מר"צ והמחנ"צ בגרון שלהם-נגד המחנה הלאומי?!

לזכותם של הערבים יש לומר שהם תמיד הבחינו בין צבועי השמאל החנפים לבין הדמוקרטים הדוגרים מימין, למרות שנאתם היוקדת ליהודים והציונים ללא הבדל מפלגתי.

במבחן התוצאה הוכח בגלוי שבן-גוריון, מי שהעליל, השמיץ וניאץ את בגין במטרה להלך אימים ולזרוע פחד בלב הישוב העברי ולהזהירו מפני בגין 'מחרחר המלחמות'-שיקר במצח נחושה והראייה לכך לשיטתם השלום עם מצרים שהביא בגין בשנה הראשונה לשלטונו בניגוד להשמצותיהם המרושעות של בן-גוריון וחסידיו. מה שלא הצליחו בריוני 'העבודה' בעיניים כל שנות השתלטותם בכוח-הזרוע על מדינת היהודים שהבטיחו במתק-שפתיים: 'הבאנו שלום עליכם' הצליחו 'הפשיסטים' ששרים במגרשי הכדורגל: 'מוות לערבים', וע"ע זחאלקה, סתיו שפיר.

"אני מכיר רבים הנושאים פרחים על שפתיהם אך מסתירים חרבות בלבם. ז'בוטינסקי נושא חרבות בשפתיו אך ורדים בלבו", כתב הסופר האידי משה נדיר. וזה נכון לתאר כך גם את ההבדלים בין הליכודניקים ו'הקיצונים' למחנ"צניקים ומר"צניקים!

בכל מקרה דבר מכל זה לא ישנה לעולם את דעתו של ח"כ אראל מרגלית-ולא יגרום לו ולחבריו לשום חשבון נפש למען אחדות העם ונצח ישראל?!





תאריך:  01/05/2016   |   עודכן:  01/05/2016
נאוה קורן
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"קיבינימט", מי כאן "הפסיכופטים"?
תגובות  [ 5 ] מוצגות   [ 5 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אסתר ש.גרי
1/05/16 13:17
 
קורןנאוה טבריה
1/05/16 18:38
2
אהוד פרלסמן
2/05/16 01:37
 
קורןנאוה טבריה
2/05/16 03:09
3
לקורן ופרלסמן
2/05/16 14:46
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ישראלי-פלשתיני
הפלשתינים נושאים בתוכם את ההיסטוריה של השנאה כלפי היהודים, הם עמוסים בחובות מדומים שהם חבים לנקום, באמונות שהדת שלהם שונה משלנו והאלוהים שלהם הוא אחר. הם לא מסוגלים להשתחרר מהדעות הקדומות, מהשנאה שלהם.
01/05/2016  |  ארווין קליין  |   מאמרים
תנועת הפתח ספגה השבוע מכה כואבת בדעת הקהל הפלשתינית כאשר נציגיה הובסו בבחירות למועצת התלמידים של אוניברסיטת ביר- זית, שנחשבה במשך שנים רבות כאחד המעוזים של תנועת פתח בגדה.
01/05/2016  |  יוני בן-מנחם  |   מאמרים
ישראל שבה ודוחה את יוזמת צרפת לוועידת שלום בינלאומית. בירושלים סבורים כי הדרך הטובה ביותר לפתור את הסכסוך בין הפלשתינים לישראל היא משא ומתן ישיר ודו-צדדי.
28/04/2016  |  עידן וסף  |   חדשות
בעקבות האירועים הביטחוניים בישראל ובשטחים בחצי השנה האחרונה, הכוללים פיגועי ירי, דריסה ודקירה נגד אזרחים וחיילים ישראלים, מועלות הצעות להפעלת צעדים שונים על-מנת להתמודד עם גל הטרור ולהגן על תושבי מדינת ישראל. אחד הצעדים המוצעים הינו גירוש או תיחום מקום מגורים של בני משפחות מחבלים. צעד זה מעורר שאלות משפטיות כבדות משקל וקיימים ספקות לגבי חוקיותו.
מי אמר שרבנים נשארים מאחור? הנה, כמה מהם - ואפילו חשובים - נותנים תשובות לשאלות במסרונים. פלאי הטכנולוגיה בשירות ההלכה.
28/04/2016  |  איתמר לוין  |   כתבות
רשימות נוספות   /   ישראלי-פלשתיני  /  מי ומי  
"הכיבוש הוא כמו דיכוי מרד גטו ורשה"  /  עידן יוסף
מאבטח תובע את ערוץ 10  /  יצחק דנון
סוכל פיגוע בחג בירושלים  /  עידן יוסף
השכונות הערביות בירושלים - חלמאות  /  גדעון רוזנבלום
תשוו לשלמה ולישעיהו  /  אריאל י. לוין
האם נתניהו ייכנע לאיומי החמאס  /  יוני בן-מנחם
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אורן
יוסף אורן
מתחילה התכוונה המחברת לכתוב רומן רב-דורי על משפחה המתמודדת עם משבר האקלים הפוקד את כדור-הארץ בעיירה צפונית אחת, ורק משום שלא הצליחה לממש את התוכנית המקורית, החליטה להעלים את כישלונ...
דן מרגלית
דן מרגלית
בעצם מדוע שהח"כים לא יאשרו לעצמם פגרה? אבל לא סתם אלא ללא מגבלת זמן, לכו לפגרה, לכו ואל תשובו
אלי אלון
אלי אלון
בתי העלמין הקיבוציים, לרוב מטופחים ומגוננים בצמחי ושיחי נוי ובעצים מצילים    בסך-הכל ניתן לקבוע כי בתי העלמין הקיבוציים מטופחים יותר מאשר בתי עלמין אחרים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il