|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

מכתב גלוי לנתן זהבי

כעיתונאי המתהדר ביושרה מקצועית ורדיפת צדק, האם לא מסקרן אותך, נתן זהבי, לדעת האם קיימים בצה"ל שלנו לכאורה, קצינים שהאמריקנים משלמים להם כדי שיתבטאו ברוח עמדותיהם נגד ממשלת נתניהו?
17/05/2016  |   נאוה קורן   |   מאמרים   |   תגובות
זהבי. טועה ומטעה [צילום: משה שי/פלאש 90]

"הם כותבים בעיתונים מה שהם רוצים. מסרסים מלכלכים, בלי שום רחמים/.. אז איך אתה ישן בלילה עיתונאי קטן שלי? איך אתה נרדם? על מה אתה חולם בלילה, אחרי שפיכת הדם? איך אתה נרדם, בן-אדם, איך אתה נרדם"? (אריק איינשטיין).

"אל תען כסיל כאיולתו פן-תשווה-לו-גם-אתה", אמר משלי וצדק, אך הוסיף גם: "ענה כסיל כאיולתו פן-יהיה חכם בעיניו". ובמקרה שלך נתן זהבי 'החכם בעיניו', זאת אעשה.

תגובתי לפתיח שלך מיום 9.5.16 - מכיוון שהזכרת אותי כמי ששייכת (בגאווה!) לחבורת ה"סמרטוטים, ימניים מסריחים" כלשונך, המאזינים של "יום חמישי", היום היחיד בו משדר הגדול מכולם עו"ד יורם שפטל שדרנם היקר של "המתבהמים, המתקרנפים והמתחסדים", כשלשונו של האלוף גולן.

לשם שינוי החלטתי להשיב לך באתר של עו"ד יואב יצחק 'מחלקה ראשונה'. אומנם תגובתי מופנית אליך באופן אישי, אך רבים כמותך יבינו שגם אליהם מכוונים דברי, בתקווה שזה יעזור.

לא אחזור על דבריך המשוקצים והתלושים מ'האמת', המעוניינים, יוכלו להאזין להם באתר 103 M.F. 'ללא הפסקה' מיום ה-9.6.6. ליתר ביטחון העתקתי את דבריך מילה במילה כדי שלא יווצר מצב בו תוכל לטעון כצפוי מבולשביק מצוי הנתפס בקלקלתו ש'הדברים הוצאו מהקשרם' כפי שאתה נוהג לסבן מאזינים המוכיחים את דבריך וסותם להם ת'פה!

כזכור, איימת עלי בהחרמת הפקסים שלי והתנית את הקראתם בבקשת 'התנצלות' ו'סליחה' מאביו של הנער מוחמד אבו-ח'דיר שנרצח באכזריות (מיד לאחר רציחתם של שלושת החטופים שלנו) בגלל שטענתי שאינני מאמינה שיהודים מסוגלים לבצע רצח כה מזעזע כי רק מעורערי-נפש ללא הבדל דת וקיצונים שדתם מותירה להם לרצוח יהודים וגם על 'כבוד המשפחה' מסוגלים לכך, והוספתי: כפי שידעתי שרצח מוחמד א-דורה הייתה עלילת דם תורנית נגד ישראל במטרה להשוות את חיילינו ל"נאצים בפלשתינה"- וצדקתי.

שנאה חולנית

וכפי שידעתי שרצח הערבים בחלחול, כשיו"ר מחתרת איי"ל המפוברקת לצורך עלילות, סוכן השב"כ אבישי רביב נטל את האחריות לרצח, ואמרתי שמדובר בעוד עלילת-דם תורנית להשחרת המתנחלים וצדקתי.

וכפי שאין לי ספק עד היום שלא מכדורי הסרק של יגאל עמיר נרצח רבין, עודני משערת שלא יהודים רצחו את הנער האומלל מוחמד אבו-ח'דיר, וציינתי את העובדה שגם עמוס ברנס ורבים כמותו, הודו ברצח ופשעים שלא ביצעו- ולתפארת מערכת המשפט בישראל!!!

אני חוזרת ואומרת לך נתן זהבי, לעולם לעולם לא אבקש סליחה ולא אתנצל בפני אבו-ח'דיר מסיבה פשוטה. יש לי כבוד לאומי כלפי בני-עמי בדיוק כמו שיש לאבו-ח'דיר האב כלפי בני-עמו, רק בלי השקרים!

להזכירך, אבו-ח'דיר האב, לא די שסירב לגנות את רצח החטופים שלנו, כמו שהסבא של גיל-עד אחד משלושת הנרצחים שלנו הי"ד, גינה בחריפות ובצדק את הרצח המתועב של מוחמד אבו-ח'דיר בפני אביו ובאצילות נפש ביקש לבוא לביתו ולנחמו אך נענה בסירוב, האבא של מוחמד טען שאת שלושת החטופים היהודים שלנו רצחו יהודים.

כצפוי מערבי גאה שלא שכח מה זה להיות ערבי!!

ותשאל את עודד בן עמי ערוץ 2 שם התראיינו השניים ב-8.7.14.

ואחזור שוב על העובדה שאתה, בשנאתך החולנית לימין, נוהג להתעלם ממנה בזדון.

בניגוד לערבים המצווים לרצוח יהודים ונוצרים כמצווה דתית, והם עושים זאת באכזריות אופיינית וידועה וללא רחם מאז השואה, וביתר שאת מאז השיבה לארץ חמדת אבות בשלישית, בזכות ולא בחסד, אל ארצנו המובטחת לנו כחוק, גם על-פי הקוראן המקורי!

בניגוד לערבים ודתם, יהודים "משוגעים" 'משתגעים' אך ורק בתגובה לרצח יהודים, משום שדת היהודים אוסרת עלינו לרצוח ולשפוך דמים, עד כדי הקפדה בבדיקת כל ביצה לפני אכילתה פן ימצא בה טיפת דם - כי הדם הוא הנפש - ואצל אויבינו ברובם זה להפך!

אחרון העמלקים

ומאחר שאני, בדיוק כמו האויב שלי, בניגוד לשמאל הישראלי, מתייצבת תמיד לטובת בני עמי, לטוב לרע ולמכוער, ובניגוד לך ושכמותך שבעזות מצח עמלקית נוהג להשתמש בשלושה או ארבעה "משוגעים" יהודים חשודים במעשים שלא יעשו, אותם אתה נוהג לכנות "יהודים" ולא "ישראלים", כדי 'לדייק בעובדות' כלשונך, כי לדידך הערבים, המסתננים והשמאלנים הם הם ה'ישראלים' ו'הימניים' הם 'היהודים'- זה מזכיר לי שגם שמעון פרס חושב כך. כשנתניהו ניצח את פרס בבחירות ב-1996, למרות רצח רבין, הוא אמר: "היהודים ניצחו"!

לידיעתך נתן, גם האנטישמים בעולם נוהגים כמוך הם מדגישים את ההבדל בין 'יהודים' ל'ציונים' כדי שלא נחשוד בהם כאנטישמים.

האם שפוי בעיניך להשתמש בכמה 'יהודים' 'משוגעים' ולהשליך זאת על 'עם סגולה בארץ הקודש"? על העם הכי מוסרי בעולם, לצערי (כי אויבי ישראל הפנימו את זה ממזמן-לכן זה עולה לנו בדמים רבים), ולנאץ, לגדף וללכלך אותנו כאחרון העמלקים? זו הסתה, עלילה והתרת דמנו!!

לידיעתך זהבי, זו השנה הראשונה בחיי שלא הצלחתי לשמוח ביום 'העצמאות' בגלל דבריו המשוקצים של האלוף גולן, יאוש ועצבות השתלטו עלי, אפילו דגל לא תליתי השנה. דרך אגב, את המילה 'עצמאות' כתבתי במירכאות, משום שזו עוד אחת מההונאות של הציונות החגבית. זו המדינה היחידה בעולם החוגגת 'עצמאות' כשידיה כבולות מול אויביה מבקשי נפשה, ואינה מורשית למגר את הטרור הערבי מבלי לבקש רשות מהפריץ האמריקני.

אני נוהגת לחגוג ביום זה את 'השיבה לנחלת אבות', כי זו האמת. לעצמאות אנו נזכה לדעתי רק כשתקום כאן ממשלה יהודית-ימנית-דמוקרטית-ריבונית, זקופה, נחרצת ושוויונית 'ככל העמים' ותעמוד איתן מול כל אויבי ישראל ללא הבדל דתי ומפלגתי, או כשיבוא המשיח בעזרת השם!

את יום 'העצמאות' השנה העברתי בנבירת אלפי פקסים ששלחתי אליך ולשאר כלי התשקורת מאז תרמית אוסלו, ולא תאמין עד כמה הסכסוך השמאלני-ימני חסר תוחלת בדומה לסכסוך הערבי-ציוני מאז שעשיו שונא ליעקב. לא יאומן איך ששום עובדה ושום מציאות לא הצליחו לשנות את דעתך - למרות שמלאכתם של 'הימניים' נעשית לרוב על-ידי הערבים שמוכיחים לך השכם וערב עד כמה אתה ושכמותך טועים, מטעים, צבועים וגזעניים - וזו הסיבה להתנכרותו של רוב העם!

אנטישמיות זואולוגית

בדבר אחד אין לי ספק, חוקרי התשקורת בעתיד יוכלו להיעזר בפקסים שלי, כעדות לישראל על תקשורת ושמאל שהיו לנו למוקש. וביניהם פקסים אותם החרמת כדי לרצות את הבולשביקים שדרשו ממך להחרים אותי בתוכניתך ולסתום לי ת'פה בשם חופש הביטוי והדמוקרטיה שלכם - ואתה נענית ברצון בתירוץ של משפחת אבו-ח'דיר.

מדהים, כיום כבר ניתן להבין בבירור לאיזה 'ישראלים' התכוון ברל כצנלסון ולגבי מי הוא תהה באומרו: "היש עם בעמים אשר בניו הגיעו לסילוף שכזה? שכלי ונפשי? שכל מה שעושה עמם כל יצירתו וכל יסוריו הם בזויים ושנואים, וכל מה שעושה אויב עמם, כל שוד וכל רצח ואונס... ממלא את ליבם רגש הערצה והתמכרות?...עד כדי כך שיראו את הגאולה הסוציאליסטית בנאצים 'הפלשתינים' שריכזו כאן בארץ את האנטישמיות הזואולוגית של אירופה עם תאוות הפגיון שבמזרח - אל ידע מצפונינו שקט" ('אל מול פני המערכה' פרק ח')! לתשומת ליבם של האלוף יאיר גולן, שר-הביטחון והרמטכ"ל!

ועכשיו,בתגובה לדבריך בפרשת האלוף גולן שלדעתך אמר לנו את 'האמת בפנים'= להד"ם!

ראשית, לא ידעתי שמותר להשוות משהו שדומה למה שהיה שם, בתופת. אתה בוודאי זוכר כמה פעמים ביקשתי ורציתי להוכיח עובדתית בתוכניתך ובתוכניות רדיו עם מאזינים, ויש לי עדים רבים לכך, מבחינת זכות הציבור לדעת, על פרשות ופשעים שביצעה מפא"י הניאו-קסטנרית כלפי יהודים. פרשות מעוררות חלחלה ופלצות שניתן היה לזהות בנקל: "תהיליכים שהתרחשו באירופה בכלל ובגרמניה בפרט" כלשונו של גולן שהתכוון לגרמניה הטרום נאצית, ומעולם לא אפשרת לי, כמו כל שאר 'הדמוקרטים' בכל תוכניות הרדיו שזרקו אותי מהקו כ'קיצונית ימנית' למרות שאף אחד מהם לא הצליח להפריך את דברי ולהתמודד עם העובדות. הכי פשוט וקל היה להעיף ולהחרים אותי בתשקורת!

זכותך לתמוך בדבריו של גולן ולסנגר עליו בחירוף נפש, אבל לא תצליח לשנות את העובדה שלצערי, האלוף גולן ניצל את הבמה בערב לזכרם של קורבנות הנאצים ונתן נאום פוליטי מביש כאחרון פעילי בצלם,'קרן אברהם', 'שוברים שתיקה' ותעיו'ש שאפילו 'האדם הפשוט' של ג'ורג' אורוול, כמוני, לא נזקק לפרשנות כדי להבין למה ולמי התכוון המשורר, והגרוע מכל זו הבורות שגילה אלוף בצה"ל, 'עטור תהילה ושבחים' ללא ספק, אך אין לזה שום קשר להתבטאותו המחפירה.

צדקת כשאמרת שאנחנו 'הימניים המסריחים והמתבהמים' מוכנים לצחצח נעליים לאלופים שלנו, ולדעתי בגאווה, ואני המתנדבת הראשונה לכך. אך מאחר שברובנו לא איבדנו את אינסטינקט ההישרדות שלנו במזרח השימון החדאעש, ומאז פשע אוסלו ביתר-שאת, למדנו לתבוע את כבודנו הנרמס על-ידי גזעניים שמאלנים ואת עלבונינו מאז קום המדינה, תתרגלו. לא ניתן יותר לשום עוכר שמאלני גם אם הוא אלוף האלופים להשחיר ולבזות אותנו ואת חיילי צה"ל שלנו לא כאן ולא בעולם. לא נרשה להתיר את דמנו על לא עוול בכפנו כי הקורבנות הם אנחנו. לא עוד!

לדעתך, האלוף גולן הטיח בפנינו את 'האמת'. הבה נבחן זאת. בהנחה שזו האמת ואתה צודק. כלומר אנחנו 'הימניים' מתנהגים ו'מתבהמים' כמו הגרמנים שלפני השואה, האם לקחת בחשבון שבאותה האשמה, מבלי שהתכוון לכך האלוף גולן, לשיטתכם, גולן הטיח אמת נוספת לגבי היהודים האחרים, המתבוללים, האוטו-אנטישמים שלפני השואה, שבחלקם נהגו כקאפוס מרצון? וזה על אמת!

וסליחה מהקאפוס שהנאצים כפו עליהם להיות כאלה נגד רצונם!

פרס נובל לשלום

האלוף גולן, רמז בגלוי, שבנוסף להיותנו 'מתבהמים' אנו גם 'גזעניים' כלפי 'זרים' והתכוון לערבים שנתניהו 'מהלך אימים' ומסית כביכול נגדם, בדומה לגרמניה הטרום-נאצית כלפי היהודים. ובכך הוסיף גולן חטא על פשע ופגע יותר מכל בקורבנות הנאצים. הוא השווה מבלי להתכוון, את יהודי גרמניה שלפני השואה לערביי ישראל 2016 המכנים עצמם 'פלשתינים' לצורך החרבת מדינת היהודים?!

האם יהודי גרמניה שלפני השואה,שהיו ברובם נאמנים לגרמנים יותר מאשר לציונים ושירתו בצבא גרמניה בנאמנות, חתרו בגלוי להפוך את גרמניה לכל אזרחיה ולאומיה? או הרהיבו עוז להסית את כל העולם נגד הגרמנים כפי שנוהגים בנו הח"כים הטרויאנים ללא הבדל דת?!

בראשית אוקטובר 1938 פנתה היהודייה גרטרוד שטיין לשורה של אינטלקטואלים רובם יהודים כמובן, והחתימה אותם על עצומה הקוראת להעניק להיטלר פרס נובל לשלום?! ('נתיב',מאי 1995).

בהשוואה לישראל 1995 זה כמו שחנין זועבי הערביה, פנתה לשורה של אינטלקטואלים רובם ערבים והחתימה אותם על עצומה הקוראת להעניק פרס נובל לשלום לרבין, פרס וערפאת. הייתם מאמינים?

האם אי-פעם שאלת את עצמך מדוע 'המתבהמים' מימין לא 'גזעניים' כלפי הדרוזים? הצ'רקסים? הערבים הנוצריים? הצד"לניקים? אלא נהפוך הוא! מדוע דווקא רק נגד המוסלמים, בחלקם, לא כלפי כולם חלילה וחס?!

למרות ההבהרה של האלוף גולן, ההשוואה ההזויה מעידה על בורות, זילות השואה, פגיעה מחפירה בקורבנות הנאצים, ושלא לדבר על השימוש האנטישמי שיעשו בדבריו אויבי ישראל לדראון עולם. ובזה אתה תומך? פתאום לא מפריע לך שמשווים לשם?

רדיפת צדק

זהבי, לא תמוה בעיניך, היכן היו כל האלופים שלנו וכל אלה שתמכו בדברי גולן כשממשלת אוסלו ביצעה טיהור אתני ביהודי יש"ע? טרנספר רק ליהודים? גירוש יהודים מביתם,אדמתם, פרנסתם? האם בתהליך מעורר חלחלה שכזה, לא זיהו האלוף גולן והקצונה הבכירה בצה"ל תהליכים דומים לאלה שהתרחש בגרמניה שלפני השואה ואחריה?

עד כדי כך הכהה השמאל את מוחם ששכחו עם מי הצדק?

כעיתונאי המתהדר ביושרה מקצועית ורדיפת צדק, האם לא מסקרן אותך, נתן זהבי, לדעת האם קיימים בצה"ל שלנו לכאורה, קצינים שהאמריקנים משלמים להם כדי שיתבטאו ברוח עמדותיהם נגד ממשלת נתניהו? כפי שחשפה אילה חסון אודות הלשעברים במערכת הביטחון שתוגמלו על-ידי האמריקנים, מבלי לנקוב בשמות? בגידה שטרם נחקרה?

ולא הקדשת לה שום פתיח?!

לא שוכחת לך את העלייהום כלפי מח"ט גבעתי המהולל עופר וינטר, שביקש מחייליו לשאת תפילה לאלוקי ישראל ולקרוא 'שמע ישראל' כצפוי מיהודי במדינת היהודים, בכניסה למלחמה באויבינו, ב'צוק איתן'- אוי איך שהשתוללת. הרי ידוע לכל מאזיניך כיצד היית מגיב אילו אותו עופר וינטר היה עושה את אותה ההשוואה בערב לזכר קורבנות הנאצים שעשה האלוף גולן, אבל כלפי השמאל? ר"ל!

הרבה פעמים אני שואלת את נפשי, כיצד היו מגיבים קורבנות השואה, אילו זכו, למשמע דברי הבלע וההשוואות שלך ושכמותך?

ובאותו פתיח, בתגובה לדבריך המשוקצים לדבריו המסולפים של ההיסטוריון אברהם ברקוביץ' אודות גזילת כספי ניצולי השואה (חרפה נוספת של הציונות) אותו ציטטת בהנאה צרופה וכמוצא שלל רב לתקוף את ממשלת ישראל, אומנם הזכרת בחצי פה את 'כל ממשלות ישראל', אך היה ברור למי כיוונת את חציך המורעלים, למרות שידעת היטב שברקוביץ' מסלף ולא מדייק בעובדות בלשון המעטה.

אילו היה בברקוביץ' קמצוץ של יושרה מקצועית-אינטלקטואלית, היה עליו לציין תחילה במכתבו את עובדת שדידת כספם של שרידי השואה על-ידי הניאו-קסטנרים ולהצהיר נחרצות: הציונות הוייצמנית-בן גוריונית נושאת את שם השואה, ציון וישראל לשווא!

שיר לעוס

אין לי ספק שברקוביץ' מכיר את ההיסטוריה טוב ממני, והוא יודע מי הציונים ששדדו את כספי היהודים עוד בטרם הושמדו, והראיות לכך רבות וזועקות לשמיים! ברקוביץ' לבושתו הסית בערב זכרון השואה נגד ראש ממשלת ישראל, שאילו הייתי במקומו הייתי תובעת אותו לדין - וזו האמת היחידה בכל מה שציטטת ממכתבו של ברקוביץ'!

התבלבלת נתן, אתה שוב ושוב טועה ומטעה, ברקוביץ' כמו גולן לא הטיחו שום 'אמת בפרצופינו', אלא בפרצופם ושכמותם, הימניים 'המתבהמים' לא שותפים לפשעי הציונות כלפי שרידי השואה! היית מת שזו תהיה האמת, את האמת מטיח יורם שפטל ודומיו, אמת שאינך יכול להפריך ובמקום להתמודד עם האמת העובדתית הזאת - אתה ושכמותך מעדיפים לקלל, לגדף ולהשוות אותנו לגרמנים 'מתבהמים', 'מתקרנפים' ו'מתחסדים' אך לשווא!

כי האמת חזקה יותר מכל שקר וכזב, וככזאת מארץ תצמח כי: "אמת המושלכת לארץ, קום תקום מחדש"- אם לא היום אז מחר (ויליאם קולין בראינט)!

לסיום נתן, בקשה קטנה לי אליך כאזרחית-יהודייה, במדינת היהודים, בנוגע להמשך השחרת היהודים והשמצת 'עם סגולה' וקודשי ישראל בתוכניתך המפורסמת והמתאפשרת כחוק רק במדינת היהודים - אנא, במקום שיר 'החרא' שהפך להמנון בתוכניתך בתחילת כל שבוע, שיר לעוס להקאה, אמץ והלחן בבקשה, שיר חדש המתאים יותר לדעתי, במילים הבאות: "היהודים הם חבורה של מנוולים, רודפי-בצע, מתחסדים משולחי-לשון, קטני-אמונה וצרי-אופק. כל זה נכון. אלא שהיתר גרועים מהם" (פיליפ רות)!!

תחשוב על זה נתן, כי אין כמונו בעולם, למרות הכל, והעולם יודע זאת לכן אינו מרפה כי הוא עדיין ניזון ממהרסינו ומחריבנו. יום יום אני מודה מודה מודה לקב"ה שלנו שבחר בנו להיות לו לעם וגם אני בנבחרים. אין ספק אנחנו עם אחד יחיד ומיוחד - גם על אפך וחמתך.

תאריך:  17/05/2016   |   עודכן:  17/05/2016
נאוה קורן
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מכתב גלוי לנתן זהבי
תגובות  [ 9 ] מוצגות   [ 9 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אהוד פרלסמן
17/05/16 19:48
 
קורןנאוה טבריה
18/05/16 04:12
 
כלל לא "אחלה"
20/05/16 14:43
 
עמוס שנער
19/05/16 02:38
2
נתין מדמנת ישראל
18/05/16 08:19
 
קורןנאוה טבריה
18/05/16 12:01
3
טעות בידייך
19/05/16 17:44
4
יש לך בעיה
20/05/16 23:30
 
קורןנאוה טבריה
22/05/16 06:11
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לפני עשרות שנים המבקר בארה"ב לא יכול היה שלא להבחין בכמות הדגלים הלאומיים המתנופפת מעל מוסדות שונים כולל בנקים. ארה"ב בהיותה ארץ קולטת מהגרים מכל עמי תבל הייתה צריכה כנראה לגבש את הערב רב הזה לעם אחד, ומשום כך הייתה צריכה כנראה "לייצר" סמלים מאחדים. הדגל היה אחד מהם.
17/05/2016  |  יעקב שטרכר  |   מאמרים
הנסיון לכפות על ישראל ועידה בינלאומית לא יצלח והוא נדון לכישלון מראש, לכן היוזמה הצרפתית, המתואמת בין צרפת ליו"ר הרש"פ מחמוד עבאס, לא תצא אל הפועל נוכח ההתנגדות הנחרצת של ישראל.
16/05/2016  |  יוני בן-מנחם  |   מאמרים
בהמשך למאמרי הקודם בנושא (פורסם ב"פורום ארץ הצבי" ביום 4.4.2016) הנה לדעתי טעתה הוועדה הנכבדה בדחותה את הבקשה לניכוי שליש, ומן הדין והצדק לקבל ערעור על החלטתה, ולחלופין בלבד להעניק למר קצב חנינה לגבי אי-נשיאתו ביתרת עונש המאסר (כבר לא נותר שליש...). אנמק.
16/05/2016  |  יוסף אליעז  |   מאמרים
בעוונותיי לפני מספר שנים שכחתי לשלם ועד בית. בשעת לילה מוקדמת צלצל פעמון דלת הדירה ובפתח ניצב שכן, נציג ועד הבית שדרש את תשלום החוב לאלתר.
16/05/2016  |  ראובן דינור  |   מאמרים
יש לאבסורד כוח מאלחש. ההמונים שאין להם פנאי לדקויות ואין להם עניין באבחנות הדורשות מאמץ, מוקסמים מלהטוטי האבסורד, ומוכנים לראות בקוסמי הפתרונות ההזויים מנהיגים הראויים לאמון פי כמה מאשר אנשים ונשים שקולים, הנאלצים להגן על עמדות מורכבות, המאמינים בדימויים רציונליים, שרגלם אינה קלה על הדוושה של הסופיזם, וששגיאות הכתיב בטקסטים של חייהם, עומדים לפחות ביחס ישר לפועלם.
16/05/2016  |  יצחק מאיר  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
ביבי הבליג על כל הפגיעות בישראל, בחייליה ובאזרחיה    למרות דרישות שר הביטחון וצה"ל לקבוע יעדים ברורים מעבר להצהרות ריקות מתוכן, להחליט סוף-סוף מה הן מטרות המלחמה ולקבוע מתווה ליום ש...
צבי גיל
צבי גיל
הגליל והכינרת בטבורו, שבעונה זאת של השנה פורח ומרהיב בשלל צבעים ובמיים זכים הזורמים בנחלים - נראה עצוב ורדום ביופיו ומשווע לתושבים העקורים ולתיירים שישובו אליו
בלפור חקק
בלפור חקק
הספר מסכם קריירה מפוארת כאיש תקשורת בכיר, שזכה להישגים רבים בשל כישרונותיו אך ידע כל חייו שיש משימה אחת שלא יוכל לברוח ממנה: לקום לספר את הסיפור המשפחתי, להסיר את כתם הנידוי
תאורה נכונה [צילום: אנטולי מיכאלי]
מיטל רובין
שולחן מעוצב נכונה יהפוך את הארוחה לחוויה מיוחדת ובלתי נשכחת עבורכם ועבור האורחים ויקח את אווירת החג צעד אחד קדימה
חלי ממן
חלי ממן
במהלך הארוחה רצוי שהשתייה תהיה דלת קלוריות - לדוגמא: מים עם קוביות קרח, עלי מנטה ופלחי לימון בכד שקוף    בנוסף לערכם הבריאותי הם יהיו גם קישוט צבעוני לשולחן החג
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il