|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון

תחזית אסטרולוגית שבועית: 2.6.16-27.5.16

איזו מין ממשלה זו

האם קיבלנו ממשלה שתחזק את הזהות הלאומית או הלאומנית שלנו? הכל בעיני המתבונן ההחלטה של יעלון לקבל החלטה כל כך משמעותית בימים אלה הייתה, ללא ספק, טעות המבנה של יופיטר, סאטורן ונפטון ממשיך ברקע ומעורר את הפחדים ממה ש"יהיה או לא יהיה", בלי היגיון
27/05/2016  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
ליברמן ונתניהו. הצמד החדש [צילום: AP/Dan Balilty]

כוכב מרקורי חזר למסלולו ואחרי סדרת התקלות שחוויתם הבהירות חוזרת ואפשר לנשום. יש אתגרים חדשים, ההיבטים וההבנות יתחדדו אחרי התאריך 5.6 וכל הערפילים יתפוגגו.

השילוב של מרקורי ומארס בנסיגה, בעיקר במהלך הימים 23.5-19.5, הביא להתלהמות ללא מעצורים בכל מקום. מרקורי בנסיגה "אוהב" ספינים והכותרות בכל כלי התקשורת היו על בסיס "היה או לא היה". כזכור, המבנה של יופיטר, סאטורן ונפטון ממשיך ברקע, ואלה מעוררים את הפחדים ממה "שיהיה או לא יהיה", בלי היגיון.

ועדיין ההמלצה עם השילוב של יופיטר, סאטורן ונפטון, היא: אל תאמינו לכל מה שאומרים לכם או לכל מה שאתם קוראים או שומעים. אצלנו, פרשה ארוכה מאוד, על נסיעות נתניהו ובני משפחתו, הסתיימה בביקורת המבקר. בצל הכוכבים האלה, כל פרשן עיתון ואזרח ידע לספר לעצמו את התוצאה והמשמעות שהוא רוצה לראות או לשמוע וגם להשמיע. "בית דין לא יהא רך לזה וקשה לזה" [כתובות מו ע"א].

תקבלו כעת הזדמנות למצוא את האיזון הנכון בין המציאות והתקווה, להתגבר בעזרת ההיגיון על הפחדים שאינם רציונליים. אנחנו ברצועת הזמן של מזל תאומים, כך שהחשיבה מבוססת על עובדות.

כוכב מארס חוזר היום למזל עקרב וישהה בו עד לתאריך 2.8.2016. המיקום הזה יעורר את הרגשות האינטנסיביים והעמוקים יותר. קשה להתפשר, בעיקר במערכות יחסים, בגלל שגוון הרגשות הוא שחור או לבן, מה שמקשה על גמישות. עם זאת, מהרגע שמגיעים להסכמה היא על בסיס רגשי אמיתי. כוכב מארס מעורר את המודעות לעולם הרגשי, לכן ההמלצה היא להיזהר עם הבטחות שאתם נותנים, מאחר שהאדם מולכם אינו נוטה לקבל דברים בקלילות. כמו-כן, מזל עקרב מוכר כבעל זיכרון ארוך, כך שחשוב להיות זהירים ובטוחים לפני שמתחייבים.

בתאריך 29.5 מבנה הכוכבים בקצב איטי יותר, עד עצירה מושלמת (הכוכב האורני אדמטוס באזור המארס וסאטורן) - יש המכנים את הנקודה הזאת "פאניקה" - והוא יוצר אירועים פתאומיים היוצרים שינוי לא צפוי, או משבר בקבוצה, במשפחה ובזוגיות. ייתכנו חילוקי דעות אודות כספים, או קינאה, ואלה יוצרים בעיות. מבנה הכוכבים הזה משחרר רגשות נשכחים הקבורים עמוק ועלולים להתפרץ החוצה ולצוף למעלה.

הנפטון משפיע ויוצר קושי ומבוכה בניווט. גם כאן ההמלצה היא לשים לב למילים היוצאות מפיכם, לבדוק אם אלה הנמצאים מולכם מבינים אתכם והאם אתם מבינים את מי שמולכם. הימנעו משיחות חשובות סביב הימים 1-2.6, בעיקר אם אלה שיחות ראשוניות או "דייט ראשון".

בהמשך השבוע, בתאריך 3.6 (אפשר להרגיש גם יומיים-שלושה קודם), יתעורר הרצון להתפתח אבל המגבלות אינן נעלמות. לדוגמה, טיפול בנושא כספי לא יתקדם כפי שרוצים.

השמש וכוכב ונוס נמצאים שניהם בתוך מבנה הכוכבים סאטורן, יופיטר ונפטון - מבנה היוצר חוסר הבנה בתוך מערכות יחסים ולמעשה סך כל הכוכבים גורם אי-נוחות, תחושה של קדרות והגבלה. אולי כדאי להישאר בשולי הדרך, בלי לתכנן לוח זמנים עמוס שידרוש מאמץ על, בעיקר כשהאנרגיה אינה במיטבה.

רצוי לנצל את הימים 4.6-2.6 כדי לסיים עבודה או להתמודד בדרך רצינית יותר עם מה שמתרחש בחייכם. אין אלה ימים אידיאליים לעסקים או למערכות יחסים בינאישיות. אל תנסו להיחשף רגשית בימים האלה, אתם עלולים "לקבל" דלי מים קרים... תחושת הבדידות נוכחת יותר.

ונוס היא גם סמל הכסף, לכן מבנה הכוכבים הזה ישפיע גם על השווקים. השווקים מגיבים לא פעם לרגשות ולפסיכולוגיה, ולא ללוגיקה.

בתאריך 5.6, צפוי מופע מולד הירח, במבנה כוכבים שיביא את הרצון לפתור קשיים בתחום המסחר. הרצון להגיע להסכמות ייתקל בקשיים ובחילוקי דעות. התוכניות שלכם עוברות הערכה מחדש, אולי גם תבינו שעליכם לגזום את התקציב, לעשות הערכה זהירה מחדש כדי להתקדם.

הקוראים הקבועים זוכרים שתקופות הנסיגה אינן זמן אידיאלי להתחלות חדשות, כך שרק אחרי 29.6 אפשר לחזור ולהתניע.

זמני הירח הבטל
יום שבת, 28.5 - הירח בטל משעה 04:12 לפנות בוקר עד שעה 17:26 אחר-הצהריים.
יום שני, 31.5 - הירח בטל משעה 02:10 בלילה עד שעה 04:09 לפנות בוקר.
יום רביעי, 1.6 - הירח בטל משעה 18:43 בערב עד למחרת בשעה 05:46 בבוקר.

כלכלה ושווקים

27.5 - כוכב מארס יחזור למזל עקרב. יש ציפייה שהמעבר הזה ישפיע גם על מחירי הזהב.

הכוכבים יופיטר ונפטון מסמלים הונאה, אילוזיה, משהו שאינו ריאלי לכאן או לכאן. הקשר שהם יוצרים עם כוכב סאטורן ממקד פחד מארוע דרמטי. בדרך כלל, במיקום של סאטורן, ממשיכים להיחשף שקרים והונאות.

סאטורן ויופיטר הם כוכבים עם משמעות בעסקים. בנוסף, המולות של יופיטר ונפטון היא המקור להונאות ואשליות הקשורות בפיננסים ובעסקים.

יש להניח, שהעולם העסקי והכלכלי באירופה מושפע מההגירה, ויהווה נקודת ציון בהיסטוריה הכלכלית של אירופה, נתונים שיבינו ב-2020.

אפשר לצפות לנקודות מפנה גם בגלל אלימות, סביב ה-6.6.2016.

ב-4.6 כוכב סאטורן יעבור על האופק בהורוסקופ של ארה"ב. סאטורן, כזכור, נמצא כחלק מה-T (עם יופיטר ונפטון), שקרים והונאה. סאטורן מסמל את הצדק הקארמתי, ב-5.6 יהיה מופע מולד ירח על כוכב סאטורן במפת 11.9.2001... והסאטורן יגיע ויעבור על כוכב פלוטו מאותו אסון.

התחושה היא שיש משהו לא נוח הקשור בפדראל, אולי ההבטחות להעלאת ריבית, שעלולות "ליפול" תחת מטרייה של שקרים, תרמית והונאה.

מפת ארה"ב עם כוכב פלוטו על ציר 2-8 - זו משמעות נפיצה, בגלל מידע סודי שמשתחרר שם.

אנחנו ממשיכים להיות ברצועת זמן רגישה עד 5.7-4.7.

אצלנו

בשנים האחרונות נכתב כאן ברשימות על הכוכבים אורנוס-פלוטו. אני מזכירה לקוראים, שאלה הכוכבים שהופיעו בתחילת שנות השלושים ובמבחן הזמן הביאו להקצנה בדעות, כשחלק ממדינות אירופה הקצינו מתוך כוונה לחזק את הזהות הלאומית, או הזהות הלאומנית, וזה השפיע על העמים והבחירות שעשו.

בהווה, אצלנו, במדינת ישראל, קמה ממשלה שהזהות הלאומית מאפיינת אותה, שמעתי שיש כאלה שמציגים את הממשלה כלאומנית וקיצונית, אבל הכל בעיני המתבונן, תלוי מאיזה צד של המדרכה הוא הולך. אלה הנמצאים ומזדהים עם השמאל ידברו במושגים של קיצוניות, לאומנות וכל המשתמע מכך, ואלה הנמצאים בצד הימני, חושבים שקיבלו ממשלה שתחזק את הזהות הלאומית של מדינת ישראל. מי צודק? את התשובה נדע רק במבחן הזמן.

המו"מ להרחבת הממשלה, עם המחנ"צ או מפלגת העבודה, התנהל בחסות מרקורי ומארס בנסיגה, ועם עצירת כוכב מרקורי, לפני ששינה כיוון. הכוכב שוב הציג את הטריקים והשטיקים, שהוא מומחה בהם ומצליח להתל בכולם, ופליפ פלופ, שמענו שיש עוד מו"מ שקורם עור וגידים, עם אג'נדה שונה לחלוטין. מרקורי ומארס בנסיגה שיחררו את הלשונות לפוליטיקאים ה"מנומסים", שמענו אותם מתבטאים בתסכול, בעיקר אלו שחשו דחויים, מנוצלים וכו'. אבל האמת האסטרולוגית היא שמו"מ המתקיים בזמן נסיגת מרקורי ומארס בנסיגה, אם אינו מסתיים, נסגר ונחתם בתוך הנסיגה, "מתפוצץ". גם המו"מ עם "ישראל ביתנו" שהחל עם עצירת המרקורי, "נתקע" ליום-יומיים, עד שמרקורי חזר למסלול והחל לנוע, ואז הגיעו הפשרות לצד השינויים הרלוונטיים, והוא נחתם. בעת החתימה, כוכב מארס נמצא עדיין בנסיגה, ב-0.47 מעלות בקשת, ויחזור לאותה מעלה בימים 3-4.8.

לא נתעלם מהתפטרותו של שר הביטחון בוגי יעלון ביום שישי, ה-20.5, בבוקר. הבחירה לקבל החלטה כל כך משמעותית בימים האלה הייתה, ללא ספק, טעות. מרקורי ומארס בנסיגה, יופיטר, סאטורן ונפטון ברקע - החלטות שבסיסן הוא פחד, שמתגבר על שכל הישר. רצועת הזמן 23.5-19.5 מביאה להודעות חדשות בלתי צפויות. הכוכבים במזלות המשתנים גורמים לאנשים לשנות דעות, אין משהו יציב בהחלטה הזו (התמרור על תקופה זו, נכתב לאורך הרשימות האחרונות). סביר להניח שבעתיד הקרוב ישאל את עצמו האם אכן החליט ופעל נכון או אולי היה צריך לחפש דרך להישאר על הגלגל.

מפת ההשבעה של יעלון בתאריך 14.5.2015 מציגה שהנסיבות לאורך החודש האחרון גרמו לו להרגיש שאינו יכול לתת אמון בסובבים אותו, וזה הפריע לו לפעול. חוסר שליטה (1-7), לצד הרגשה שהוא תלוי ברצון הטוב של אחרים (6-12). במצב כזה הנטייה (גם כבן מזל סרטן, הפגיעות גבוהה יותר) היא לקחת מרחק כדי לא להיכנס לתחרות עם אנשים חזקים יותר, או הבנה (תחושה סובייקטיבית) שהוא מורחק מהמקום שבו מתקבלות ההחלטות במערכת בגלל הרצון שלו בנורמות אחרות מהמקובל. האורנוס שהופיע על ציר 1-7 של המפה הזו, הביא את הניתוק. "המילים אינן אלא תמונות של מחשבותינו" (ג'ון דריידן).

על-כניסת ליברמן לממשלה, אכתוב אחרי טקס ההשבעה שאמור להיות ביום שני, 30.5.2016.

בעולם

עצירת כוכב מארס על המעלה ה-23 במזל עקרב, החל בתאריך 19.6 ועד לתאריך 11.7 - ימים אלו צפויים להיות ימים אגרסיביים מאוד. אורנוס "יעזור" במנעדים צורמים, מה ששוב מציב תמרורים אדומים על תאונות, התקפות ואיבוד שליטה. אלו ימים נפיצים מאוד, בעיקר סביב סוף חודש יוני ותחילת חודש יולי בעולם כולו.

אחת המדינות שצפוי בה אי-שקט היא אירן, כשכוכב מארס ייעצר ב-23 מעלות עקרב. בגלל הקרבה לכוכב אורנוס צפויים הקצנה וחוסר רגיעה, וליקוי החמה, הצפוי בתאריך 1.9 במזל בתולה, יגיע לכוכב סאטורן במפת הרפובליקה, מה שיקהה את האמביציות להתפשטות טריטוריאלית של ההנהגה בטהרן.

בנוסף, אירן אינה עומדת בהסכמים שהיו בשנת 2015 ומופע הירח המלא, הצפוי בתאריך 20.6, יהיה על אפס מעלות במזל גדי, נקודת העולם.

עצירת כוכב מארס במפות אסטרו-קרטו-גראפיה, כולל הליקויים, עוברים על רוסיה ואירן ומתארים שהאזור "חם". זו קופסת גפרורים שיהיה קל להצית אותה.

בנוסף, זרם הפליטים המגיע מהמזרח התיכון יגרור תגובות של משטרה וכוחות צבא בהרבה מדינות.

"הצדק המוחלט לא יצליח במדינאות" [משה מנדלסון].

תאריך:  27/05/2016   |   עודכן:  27/05/2016
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
פסק זמן מהעניינים העומדים ברומו של עולם, כדי לעסוק בבעיות יום-יומיות הרבה יותר קטנות - אבל מרגיזות. המשותף להן: תודעת שירות לקויה, אם בכלל היא קיימת
27/05/2016  |  איתמר לוין  |   כתבות
מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב רוני אלשיך, ספד (יום ה', 26.5.16) לתת-ניצב אפרים ברכה, במלאת 11 חודשים להתאבדותו. אלשיך, ששירת בשב"כ בזמן האירוע הטראגי, אינו יודע דבר וחצי דבר מכלי ראשון על שהתחולל באותה עת. הוא קונה את הסיפורים שסיפרו לו גורמים מעוניינים, מתיישר עם המסר הכוזב של המשטרה והפרקליטות, ומתעלם מן העובדות.
26/05/2016  |  איתמר לוין  |   כתבות
יו"ר הרש"פ מחמוד עבאס יוצא בסוף השבוע לקהיר לדיוני הליגה הערבית על היוזמה הצרפתית והוא ייפגש עם הנשיא עבד אלפתאח א-סיסי. על-פי מקורות פלשתינים בכירים, עבאס לא עודכן מראש על נאומו המפתיע בשבוע שעבר של נשיא מצרים, ותהיה זו ההזדמנות הראשונה שלו לשמוע על היוזמה המצרית מפי הנשיא עצמו.
26/05/2016  |  יוני בן-מנחם  |   כתבות
מטרה היא לאפשר לבאי המקום לחוש את ירושלים: אם זה ברחבי העיר, או במקום עצמו עם הופעות שונות ובר. המקום נמצא כאמור במרכז העיר בקרבה למקומות שונים
26/05/2016  |  משה ניסנבוים  |   כתבות
דוח מבקר המדינה שפורסם השבוע (ג', 24.5.16) עורר סערה בעיקר בגלל חלק אחד שנכלל בו: זה שעסק בפרשת הנסיעות של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, כאשר היה שר האוצר, באמצע העשור הקודם. כלי התקשורת מתמקדים בנושא זה, שיש לו היבטים פוליטיים משמעותיים. אבל יש בדוח של המבקר עוד שורה של הערות וליקויים, חלקם קשורים לתקשוב. אלה מדברים על תופעה חמורה שקיימת כבר שנים: חוסר תיאום והעדר נכונות של משרדי הממשלה, שהם הלקוחות של המערכות הממוחשבות, לשתף פעולה ולהטמיע את המערכות, תוך כדי בזבוז מיליוני שקלים מכספי ציבור.
26/05/2016  |  יהודה קונפורטס  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
השופט קפלן שחרר את השכל לאחר שהבין שהמשטרה מתאנה להשכל, ובכלל הוא נעצר באזור שהמשטרה ממילא חסמה ולא הייתה בו תנועה
עדנה ויג
עדנה ויג
משוררים רואים בשירה דרך לבטא את הדיוקן העצמי שלהם ואת חלומם    כאן המשורר מבטא זאת כבר מראשיתו כעוּבּר, שגדל להיות משורר
עידן יוסף
עידן יוסף
כלי תקשורת מסוימים נוהגים לנגח את חברי הכנסת של הקואליציה ואת הממשלה, תוך התעלמות מההקשר הרחב והתמקדות באירועים זניחים    דיווחים מוטים אלה מתעלמים מעבודתן החשובה של ועדות הכנסת בנו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il