|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?

אוי שרה שרה

שרה שרה, לו היית לאה רבין, סוניה(פרס) גל, נאוה ברק, או עליזה אולמרט יש לצפות מתקשורת תקינה שאינה מועלת בתפקידה, כצפוי במדינה דמוקרטית מתוקנת, לנהוג שוויון וכבוד גם בגב' נתניהו
06/06/2016  |   נאוה קורן   |   מאמרים   |   תגובות
נתניהו. נרדפת [צילום: עמוס בן גרשון/פלאש 90]



"התקשורת השליטה אווירה של ערפדים צמאי-דם. היא לא כלב השמירה של הדמוקרטיה והיא נוהגת כמו באל-ג'זירה. רמת האתיקה שלה הנמוכה ביותר בישראל ואין לה מעצורים" (פרופ' אסא כשר, 2011).

התשקורת בתגובה: העיקר שרוממות הדמוקרטיה וחופש הביטוי בגרונינו - אך חרב הבולשביזם, העלילה, הרדיפה והמשטמה בידינו, במקרופונינו, בעיתונינו ובבג"צנו!!

רמת "הרשעות" של אשת ראש הממשלה אינה מעניינו של הציבור. גם לא אם 'טובה' היא או 'רעה' וכיצד היא מנהלת את חצר ביתה ומה תפקודה בחייה הפרטיים, ומי שנעלב מהתנהגותה 'המשפילה' כבוסית, מתכבד לא לסבול זאת ולחפש עבודה אחרת, כצפוי מאנשים נורמטיביים!

אך לגבי התקשורת, יש לצפות מתקשורת תקינה שאינה מועלת בתפקידה, כצפוי במדינה דמוקרטית מתוקנת, לנהוג שוויון וכבוד גם בגב' נתניהו לפחות כפי שנהגה אותה תשקורת ממש בלאה רבין, בסוניה גל, בנאוה ברק ובעליזה אולמרט - לא פחות ולא יותר!

סביר להניח, אילו רצתה אותה תשקורת ערפדית לנבור ולהתקרצץ כעלוקה באותה מידה של רדיפה גם בהן, היה לומד הציבור ששרה נתניהו אישה למופת וללא דופי ביחס אליהן וההיטפלות אליה בהאשמות מגוחכות מעליבות ומבישות מטרתן אחת: להבאיש את ריחו של ראש הממשלה ולהפילו בכל דרך ובכל מחיר לאחר 20 שנות רדיפה תשקורתית שערורייתית - ללא הצלחה!

אז רק לצורך השוואה:

זוכרים כיצד מכרה לנו התשקורת את 'הזוגיות המופלאה' של אהוד ונאוה ברק לקראת הבחירות ב-1999 בהתמודדות מול נתניהו במטרה לטנף, לזלזל, ללעוג ולהמעיט בערך הזוגיות המנצחת של שרה ובנימין נתניהו?! הייתה תחושה שמאז הזוגיות של אברהם אבינו ושרה אמנו לא נולדה זוגיות כה מושלמת - או בדומה לאהבה הנדירה ששררה בין יעקב לרחל.

אך עד מהרה, הפלא ופלא, כרעם לאחר הבזקי הברק לשווא, התמוגגה באחת 'הזוגיות המופלאה' של הזוג ברק. שעות ספורות לאחר קריסתה הקולוסלית של ממשלת ברק שכיכבה, בזכות העמותות המושחתות, שנה וחצי בלבד - הזוג המופלא בפוליטיקה השמאלנית התגרשו וחלפו עם הרוח!

זוכרים כיצד הורידה, לאה רבין, על הברכיים מחלקה שלמה של חיילי צה"ל בטקס 'השלום' בירדן, או בטקס צבאי אחר, לחפש עבורה תכשיט שאיבדה במהלך הטקס? הבה נדמיין כיצד הייתה מגיבה אותה תשקורת ואותה האלטרנטיבה אילו נהגה כך בחיילי צה"ל הגב' נתניהו?
וביתר-שאת, יוסי שריד, אחד הפוליטיקאים היותר 'אמינים' ו'ישרי דרך' בעיניהם של אנשי שמאל. שריד טען בפני החוקר הפרטי מאיר פלבסקי ממקורביו של יצחק רבין ש"כל הבית של רבין גנוב". לאחר הרצח נשאל אותו השריד על אותה ההתבטאות, אותה לא הכחיש, אך כחכמולוג שמאלני מתחכם וצפוי שינה את גרסתו מ'רכוש גנוב' ל'רכוש שהושג שלא כדין'
('הנחש',יאיר קוטלר, עמ' 170) - ודממה תשקורתית!

ועכשיו עיצמו את העיניים ותארו לכם כיצד היו מגיבים בתשקורת, במשטרה ובפרקליטות אילו אביגדור ליברמן למשל, או האתרוגים השימושיים לעת-מצוא כבני בגין, רוני מילוא, מרידור, גדעון סער, גמליאל ושכמותם היו טוענים את אותה ההאשמה כלפי בנימין ושרה נתניהו שכל הבית של נתניהו גנוב. רחמנא ליצלן!

בספרו 'ראיתי אותם' כותב חושף פרשת הדולרים של משפחת רבין בעמודים 17-18 דן מרגלית מפורשות: "...כאשר ניסתה מפלגת העבודה לטאטא את הדולרים אל מתחת לשטיחו של שר האוצר יהושע רבינוביץ' התקומם אהרן ברק ויצא למערכה. רבינוביץ' קבל שהעמדת רבין לדין תכריע את מערכת הבחירות לרעת מפלגת העבודה... נתוני ה'נשיונל בנק' בוושינגטון העידו כי לא מדובר בסכום זעיר, כפי שטענה משפחת רבין בתגובתה הראשונה. גם לא היה זה חשבונה של לאה בלבד. שמו של יצחק התנוסס עליו לצדה כשותף מלא. בפועל התברר כי היו שני חשבונות בנק בלתי כשרים כאלה. ...אלמלא פרישתו מרצון הייתה לאהרן ברק אפשרות לבקש מהכנסת להסיר את חסינותו הפרלמנטרית ולהושיבו על ספסל הנאשמים ליד אשתו... הדולרים האלה היו שרידיו של כסף מפוקפק: בכהונתו כשגריר ישראל בארצות הברית הועסק רבין על-ידי סוכן מקצועי, הארי ווקר, שאירגן בעבורו הרצאות בתשלום. ידיעות רבות פורסמו על כך.

בשובו לארץ ב-1973 סירב למסור מידע מפורט על הכנסותיו הצדדיות בשנים בהן עשה בתפקיד דיפלומטי באמריקה. הוא ניסה לעקוף את השאלות המביכות והשאיר את הכסף בוושינגטון, הרחק מעיניו הסקרניות של הישראלי המצוי. רק אחרי שהתפטר מראשות הממשלה ב-1977 ארבע עד שש שנים אחרי שקיבל את התמורה להרצאותיו, גילה ה'ניו-יורק טיימס' כי רבין גבה בעדן 90 אלף דולר. פוליטיקאי טוב, כתב החשוב בעיתוני העולם, היה מחזיר את הכסף. אך רבין לא עשה כן וגם חמק מתשלום מס הכנסה, הן בישראל והן בארצות הברית".

ולמרות עובדות אלה ממשיך העדר שטוף-מוח מהחנ"צ בגרון, מהשמאל הקיצון ובתשקורת הערפדית לדקלם ולשקר במצח נחושה ולהערים על הציבור, מתוך שנאה חולנית לביבי ורעייתו, ולטעון שרבין, הצלוב-תורן אחרי ישו, הוא 'קצין וג'נטלמן' ש'גילה אחריות והתפטר בגלל אשתו? שקר וכזב! זהו שקר שנועד לעקוץ את נתניהו - ותשאלו את דן מרגלית!

עובדתית: רבין התפטר משתי סיבות. הראשונה מהחשש לשבת על ספסל הנאשמים לצדה של רעייתו לאה בעוון שחיתות. והשנייה בגלל שלא היה לו סיכוי בהתמודדות לראשות הממשלה מול מנחם בגין-ותשאלו את אהרן ברק!!!

הבה נמשיך ונפליג בדמיונינו כמקובל במזרח שימעוני-דמיוני ונדמיין את גב' נתניהו מחרימה בהתרסה את אבי ילדיה ומדירה רגליה מטקס יום הולדתו המפואר שעלה הון תועפות, כמו בהוליווד, טקס חשוב בתרומתו למען 'השלום' המיוחל בו השתתפו שועי עולם אוהד (רק מתוך אינטרס פרו-'פלשתיני'), לקראת פתרון הסכסוך במזה"ת שאוטו-טו-טו הופך להיות 'כמו בשוויץ', "מזרח תיכון חדש" אותו הזה במוחו הקודח 'האיש והאגדה' 'החולם בעמו', הנאהב והנערץ על העולם,(כל עוד ניתן היה להשתמש בו נגד מדינת היהודים ולהשיג לערבים עוד מדינה עויינת 5 דקות מכפר-סבא!).

כפי שנהגה סוניה ז"ל בשמעון פרס, בכיר הנהנתנים מאתרוגות תשקורתית מושחתת בזכות הדלפותיו וחתרנותו הידועה, שהדירה רגליה מחגיגת יום הולדתו?!

הלאה. מה היה מתחולל בתשקורת, עד היום, אילו למשל שרה נתניהו הייתה נשאלת על-ידי חברתה: "מאין היה לך כסף לחגיגת בר-מצווה כל-כך מפוארת?" ותשובתה הייתה: "מזנות". כפי שהשיבה סוניה לשאלת חברתה דבורה נצר, בבר מצווה של בנה יהונתן פרס ב'גן-אור' שב'גני התערוכה' באוגוסט 1965 ('הזרזיר והעורב', קוטלר עמ' 158). שאלה מיותרת לחלוטין!

מיותר גם לתאר מה היה קורה אילו שרה נתניהו הייתה משנה את שם משפחתה, כפי שנהגה סוניה ז"ל ששינתה את שם משפחתה ל"גל" כדי לא לשאת את השם 'פרס' לעד?!

וביתר שאת, אילו ראש הממשלה נתניהו היה מגרש בבושת פנים את מבקר המדינה ממשרדו ומונע ממנו לערוך בדיקה על-פי חוק כפי שנהג הראיס פרס בבית הנשיא - כדי למנוע מהציבור לדעת על בזבוזי כספים אסטרונומים מכספי-ציבור, בזבוזים חסרי תקדים שידעה הארץ מאז 1948 כנגד החוק והצחוק-והתשקורת החוקרת 'שלנו' נעלמת ונאלמת.

האם מישהו זוכר את "פרשת הציורים" של הגב' עליזה אולמרט? וכיצד הסתיימה הדרישה של תנועת אומ"ץ: "לחקור את פרשת הציורים של עליזה אולמרט"? אילו היה מדובר בציורים של שרה נתניהו, התשקורת הייתה דואגת שלא נשכח ולא נסלח לעולם - ועד הפרט האחרון!

לכאורה, אין מקום להשוואות וזה גם נשמע 'קטנוני'. 'כל דבר לגופו' כך יטען השמאל 'הדמוקרט' לשיטתו, וזה נכון, אך לא כשמדובר ברדיפה פוליטית-פתולוגית כפי שנעשה במשך 20 שנה נגד משפחת נתניהו על לא עוול בכפה! כן כן על לא עוול בכפה!

כאזרחית דורשת צדק והתנהלות שווה בין שווים כיאה לדמוקרטיה מתוקנת - חובה עלי כאזרחית, להיות 'קטנונית' לצורך הפרכת עלילות סרק והוכחת העוול כנגד משפחת נתניהו!

בכל פעם שאני נחרדת ומזדעזעת מעוצמת השנאה היוקדת של חורצי-עט ולשון-ממאירה מפיהם הרעיל של אותם ערפדי תשקורת ואופוזיציונרים אכולי-משטמה ושנאת-חינם כלפי משפחת נתניהו משיקולי אגו-פוליטיים ואלקטוראלים, אני שואלת את נפשי התיתכן שנאה חולנית שכזאת על-ידי 'אנשי תרבות וספר', 'נאורים' בעיניהם המכנים עצמם 'מחנה השלום', המתהדרים (לריק) ב'ערכים','מוסר', 'דמוקרטיה', 'חופש ביטוי', 'שוויון' ו'דרך ארץ קדמה לתורה'? ע'אלק!

ומי בעיניהם ה'פאשיסטים', 'המתבהמים', 'המתקרנפים' ו'המתחסדים? כמובן שאנחנו תומכי המחנה הלאומי-אלא מי? רחמנא ליצלן!!

כדי להבין מה קורה פה, חייבים לחזור אל ההעבר, אל דפי ההיסטוריה האכזרית שחוזרת על עצמה- בגלל אותם שונאי-חינם המסרבים לנהוג כבוד ברצון העם ובדמוקרטיה כדי להיווכח שוב ושוב בהתנהלותו החוזרת והמסוכנת של הפאשיזם האדום:

באין יכולת לנצח בקלפי כיאה לדמוקרטיה מתוקנת משתמשים השמאלנים בנשק הישן והטוב מבית אבא סטלין ואימא מפא"י- על-פי מורשת 'החוראנים' מהפלמ"ח המקדשת את המטרה הסופית: את השלטון והשררה בכל מחיר ובכל האמצעים, התותחים, העלילות וה'שמפניות' מאז מסע-צלב הסיזון, עלילות-דם: 'המרד' ב'אלטלנה', רצח ארלוזורוב, דיר-יאסין ועד לשימוש בסוכני שב"כ לפרובוקציות ועלילות סרק סרק בתשלום- וע"ע אבישי רביב 'השמפניה' שנועדה להשחיר את הימין והבנימין ולהושיבם באופוזיציה לנצח נצחים - ולהתסיס את עם ישראל נגד המחנה הלאומי - ותשאלו את דורית "ביניש-עבריינית סדרתית" ('מחלקה ראשונה', 3/12/11).

ותשאלו גם את "עדנה ארבל ועמי איילון (ש) עזרו זה לזה להסתיר את האמת" בפרשת 'השמפניה' (מיכאל איתן, 'ידיעות אחרונות' 2/10/98). ותשאלו גם את אותם הלשעברים במערכת הביטחון שהאמריקנים שילמו להם להתבטא נגד נתניהו, ותשאלו את אילה חסון!!!

עד כמה לא פסה שנאת-החינם כלפי המחנה הלאומי ושום לקח פוליטי לא נלמד והופק במחנה הלאומני במסווה של 'שמאל-חברתי' ו'זכויות אדם' שניכס לעצמו (לריק) את 'השלום','המדינה' ו'האמת'- ניתן ללמוד מדבריו המאלפים והרלוונטים עד כאב של מנחם בגין, יהודי יקר, אוהב עמו עם קבלות שהוכיח לטוב ולרע עד כמה 'אחדות ישראל' בין שמאל לימין קדושה בעיניו, למרות רדיפתו הפוליטית והניסיון לרצוח אותו ב'אלטלנה' במטרה לסכל את עלייתו לשלטון=בניגוד למחנה של קין-בן-גוריון מאז ומקדם ועד עצם היום הזה!

קטע קצר מתוך ספרו של בגין 'המרד' עמ' 189 בפרק: 'מלחמת אחים - לעולם לא'!: "שני גורמים הצילו את האומה מאסון המלחמה הפנימית. ראשית לא חינכנו את לוחמינו לשנוא את יריביהם, אף על-פי שיריבינו חינכו את חבריהם לשנוא אותנו. שנאה חד-צדדית היא איום לשלמות האומה, שנאה הדדית מביאה למלחמת-אחים. ואנחנו לא שנאנו. כל פעם שראינו את גלויי השנאה אלינו - נדהמנו. התיתכן שנאת-אחים כזו? שאלנו את נפשנו. ולא העלינו על הדעת. כי "שם" נאמר, שאין אנו אחים... גם בימי הרדיפות הנוראות (בסיזון) קראנו לנוער שלנו לא לשנוא, אלא לזכור, כי עוד נעמוד בחזית אחת עם אחינו המוטעים נגד אויב משותף. לא ייפלא אפוא, כי בבוא היום לא היסס צד אחד לירות בנו ולירות אפילו בפצועינו, ואילו הצד השני, ידו לא התרוממה אפילו להפעיל נשק נגד... אח"!

ולסיום, חומר למחשבה בנוגע לאתרוג-תורן מני נפתלי יקיר התשקורת ושונאי נתניהו שלא נותנים לשום עובדה לקלקל להם את השנאה והרדיפה.

התנהלותו של מני נפתלי הזכירה לי תמיד את היחס התשקורתי והבמה שזכה לה המסית והמדיח לרצח רבין אבישי רביב, לכן חשדתי שמדובר בעוד 'שמפניה'-תורנית נגד נתניהו בנוסח רביב. תחושתי התחזקה כשגיליתי שהמלווה והמעודד הצמוד והקבוע של מני נפתלי בבתי המשפט נגד גב' נתניהו הוא חזי צור, הידוע בשמו 'המחתרתי-תשקורתי' כ'יחזקאל הבגדדי' ו'קרלוס'- פעיל שמאל קיצוני, מסית, גזען ושונא נתניהו ידוע!

את חזי צור הכרתי מתוכניות רדיו עם מאזינים. מזה יותר מ-20 שנה מכבב הלז בכל התוכניות על תקן: שונא ימין, מזרחיים, מצביעי-ליכוד, מרוקאים 'בבונים' כלשונו הממאירה והכי הכי שונא בגלוי את ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו. לא פעם הוכחתי לו שהוא משקר,מטעה ושונא בחינם וזכיתי לקללות נמרצות ואיחולים שלא מאחלים אפילו לאויב מר.

עד היום אני נדהמת כל פעם מחדש מהבמה שזוכה לה יחזקאל הבגדדי בתשקורת שמאפשרת לו לגדף, לנאץ, להסית, להעליל ולהשמיץ את משפחת נתניהו ברמה גדולה מזו של נתן זהבי- וללא הפרעה ואזהרה?!

וזאת בניגוד למאזיני הימין שמעולם לא אפשרו להם לדבר על עובדות היסטוריות ופרשות הזהות לאלה שהתרחשו בגרמניה שלפני השואה שבוצעו על-ידי ממשלת מפא"י ועוזריהם לדורותיה וגלגוליה- ויש בידי להוכיח במאות תלונות כנגד סתימת-פיות, חרמות, איפה ואיפה כנגד דוברי המחנה הלאומי בתוכניות רדיו עם מאזינים-שמעולם לא יורד לרמת הגידופים של חזי צור=שווה חקירה!



תאריך:  06/06/2016   |   עודכן:  06/06/2016
נאוה קורן
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אוי שרה שרה
תגובות  [ 13 ] מוצגות   [ 13 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אסתר ש.גרי
6/06/16 11:05
 
קורןנאוה טבריה
6/06/16 12:20
2
ירדנה
6/06/16 11:06
 
ל-ירדנה
7/06/16 09:02
3
לנאוה קורן היקרה
6/06/16 15:48
4
כולם צריכים לקרוא
6/06/16 16:31
5
אהוד פרלסמן
6/06/16 19:18
 
קורןנאוה טבריה
7/06/16 03:51
6
דסי
6/06/16 22:38
 
קורןנאוה טבריה
7/06/16 03:56
 
ל-דסי
7/06/16 07:23
7
הירונימוס
14/06/16 17:55
8
יגאל אחד
4/11/16 14:46
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בחודשים האחרונים אנחנו עדים לאלימות שוטרים בארצות-הברית כלפי צעירים שחורים. מהתבוננות באירועים השונים קשה לדעת האם השוטרים הפעילו כוח מידתי כלפי העבריינים הצעירים והאם היה ניתן לפתור את האירוע בדרך אחרת.
06/06/2016  |  רועי אורן  |   מאמרים
בסופו של חשבון, מגיעים לירושלים. אפשר לדבר על "שתי מדינות" ו"חלוקת הארץ" ו"סוף הכיבוש" (כמובן, כמובן) - בסוף תעלה ירושלים על ראש שמחתנו. החבורה הידועה, שמפתה אותנו זה 49 שנים להיפרד מארץ חיינו, צריכה לענות מה היא מציעה לעשות בירושלים - לא עיסאוויה ובית צפאפא וכדומה, אלא העיר העתיקה על ארבעת רבעיה, כולל עיר דוד המשתרעת מדרום להר-הבית וחוצה את החומה הנוכחית.
06/06/2016  |  דרור אידר  |   מאמרים
את הכותרת הנ"ל קראתי במעריב מיום 1.6.16 (עמ' 06), במהדורת הבוקר. לכאורה, עמדה חדה וברורה, כפי שהבית היהודי נוהג להציג את עמדותיו בשאלות ארץ-ישראל והריבונות היהודית בה. אלא שהפעם הצהרה זו אינה עומדת בגפה על סדר יומנו, ובשוליה מנשבת רוח תזזית של התרקמות עלילות שכלל לא ברור שהן מתלכדות עם המשפט הנ"ל.
06/06/2016  |  רפי לאופרט  |   מאמרים
אורלי שובצה במפלגת ישראל ביתנו כקישוט, אפילו קישוט יפה, היא ידעה מי עומד בראש המפלגה, שלה מהם דרכיו הלא דמוקרטיות בניהול משאים ומתנים, ובשיבוץ המועמדים לכנסת, אך כל זמן שזה הספיק לה ועזר לה בכניסתה לחיים הפוליטיים היא שתקה, הנמיכה קומתה, הסתפקה בעבודתה השקטה והברוכה בכנסת ולא נכנסה לעימותים.
06/06/2016  |  שמעון זיו  |   מאמרים
משרד הבריאות בראשותו של ליצמן, נדמה שהוא מחולל מהפכה לא פחות מאשר כחלון למשרד התקשורת ואולי אף למעלה מזה. פרסומי משרד הבריאות על המזונות המזיקים לציבור, כמו משקאות ממותקים, מצטרף לגל ההדף הבריאותי אודות נזקי הבשר המעובד, הסלטים המוכנים הנקניקים וכעת על הכוונת גם החטיפים למיניהם, אשר מזה שנים רבות "גדלו, צמחו והתחזקו" - ילדי ישראל, אסם ועלית עליהם.
06/06/2016  |  יובל לובנשטיין  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף ויריב לוין מפגין צביעות
דן מרגלית
דן מרגלית
השופט קפלן שחרר את השכל לאחר שהבין שהמשטרה מתאנה להשכל, ובכלל הוא נעצר באזור שהמשטרה ממילא חסמה ולא הייתה בו תנועה
מירב ארד
מירב ארד
חופשת החג מתקרבת בצעדי ענק, ועל רקע חוסר הוודאות יש מי שעדיין לא החליטו סופית על תוכניות לחופש    עבור המתלבטים בדקנו מחירים של חבילות נופש מובחרות מעבר לים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il