|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

הקם להורגך השכם לנטרלו - או להורגו? החליטו!

עם ישראל במהותו הוא עם שוחר שלום לעולם כולו ומייחל לכך בתפילותיו היום יומיות בניגוד לדתות אחרות, אך הערבים מתרגמים זאת לרעתנו
14/06/2016  |   נאוה קורן   |   מאמרים   |   טרור בערי ישראל   |   תגובות
עם שוחר שלום [צילום: AP/Ariel Schalit]

"אם הערבים ינסו לעשות פוגרום, לא אטיל עליהם את האחריות לכך. האחריות לכך תחול על אלה שמדיניותם מפתה או יתרה מזו: מכריחה בעלי תפיסה פרימיטיבית להאמין שיתייחסו בסלחנות למעשים אלה, ולא עוד, אף שיתקבלו ברצון... ועל כן יכולים אותם אנשים הטוענים כי הסכם שלום עם הערבים הוא: 'תנאי בל יעבור של הציונות' - לוותר כבר היום על ציון" ('קיר הברזל', ז'בוטינסקי)!

יכול להיות שז'בוטינסקי יהיה רלוונטי בהבנת הסכסוך הערבי-ציוני גם ב-2016? מבלי שתהיה לו, בניגוד לנו, פרספקטיבה בת 67 שנים עקובות מדם-נקיים ואלפי 'ניסיונות' 'שלום' לריק לפתרון הסכסוך מאז שעשיו שונא ליעקב? היתכן שז'בו רלוונטי היום הרבה יותר מרוב נבחרי העם הזה מימין ומשמאל, כולל גיבורי צה"ל על כל מומחיו ואלופיו? מסתבר שללא ספק! ז'בו עודנו צודק ורלוונטי יותר מתמיד-כך לפחות במבחן המציאות- ולראייה: "השלום אינו תלוי ביחסינו לערבים, אלא רק ביחסם של הערבים לציונות" (ז'בו).

לקראת ההסכם היצירתי-דמיוני, דרמטי, שבישלו לנו 'הבלייזרים' ובראשם 'הפודל' של שימון ממכון פרס ל'שלום'-בלוף, יוסי ביילין', מאחורי גבו של יצחק רבין, חברי ממשלת אוסלו הכינו את דעת הציבור בישראל בהבטחות הזויות וסיסמאות ריקות מתוכן, למעט אחת הגיונית ששכנעה אפילו קיצונית-ימנית ומתבהמת כמוני והיא: חייבים לנסות להגיע לפתרון כדי שנוכל להביט בעיני ילדינו ולומר להם ש'ניסינו' ה-כ-ל למען ביטחונם ועתידם - ואין צודק ונשגב מזה!

עם ישראל במהותו הוא עם שוחר שלום לעולם כולו ומייחל לכך בתפילותיו היום יומיות בניגוד לדתות אחרות, אך הערבים מתרגמים זאת לרעתנו.

מאז הסכמי תרמית 'השלום' באוסלו, כפי שהוכח, מצבה הביטחוני של ישראל נחלש וכוח ההרתעה סורס בהסכמים שכובדו חד-צדדית. אך הערבים לימדו אותנו לקח חשוב בחיינו ש
'שלום' ו'ויתורים-כואבים' לא עושים עם אויבים המחנכים את ילדיהם בעודם ברחם אימם להיות 'שאהידים ונאצים כשהיו גדולים כי כל מהות חייהם היא לרצוח ישראלים באשר הם כמצוות דתם: 'דין מוחמד בסייף' עד לשחרורה של כול כול כול 'פלשתין' נקייה מיהודים כשה'ויתורים הכואבים' נעשים כואבים ומסוכנים לביטחון ישראל שבעתיים!

בדרך אל הניצחון

ואם לא די בכך, ערביי ישראל, האזרחים 'שלנו', 'כמונו בדיוק', כלשונו של שלום חנוך, שהיו אמורים לשמש לנו 'גשר של שלום' בינינו לבין שכנינו ואחיהם כמובטח באוסלו, החליטו גם הם להצטרף לחגיגה בשלב המכריע ב'תורת השלבים' נגד ישראל,במסווה של 'הסכם שלום', אליה היה מחויב ערפאת (כמו כל מנהיגי-ערב וכל ערבי שמכבד את דתו ויעודו) שהצהיר בגלוי שהוא מתייחס להסכם אוסלו 'הבזוי' כלשונו, כשלב נוסף בדרך אל הניצחון וכאל 'שלום טרויאני' בנוסח חודייבה, ההסכם 'הבזוי' שעשה מוחמד עם שבט קורייש ואיש בממשלת רבין לא הזדעזע מדבריו ולא הגיב בהתאם. נהפוך הוא - הם הגבירו את תהליך 'השלום'.

מסתבר בדיעבד שהסכם אוסלו היה זיק של תקווה חדשה, מפניה התריע ז'בו, שהוצתה בליבם של רוב ערביי ישראל וכדי להצטרף ולסייע לאחיהם במלחמה נגד ישראל גם הם התחפשו ל"פלשתינים"- כי להבנתם זו הדרך היחידה לזרז את הקמתה של 'פלשתין' על חורבותיה של מדינת היהודים בהפיכתה לכל אזרחיה ופולשיה ולהצדיק כל רצח יהודי עד להגשמת מטרתם הסופית.

במקום שתגובת ישראל הרשמית לאחר אסון אוסלו ומאה שנות טרור טרום-'כיבוש' רצחניים על לא עוול בכפנו, תהיה נחרצת קבל עם ועולם בנוסח:לא רוצים 'שלום' באספמיה רוצים שלום-אמת כי שלום עושים רק עם חפצי שלום ומקדשי חיים ולא מקדשי מוות! שלום לא עושים עם טרוריסטים נערצים המתקדשים על בני עמם הברברים ברובם לאחר שפיכות-דמים-נקיים החוגגים ונפעמים מכל רצח וטבח ביהודים וגם לא עם מעלילים לצורך הצדקת רצח של חפים מפשע- שדתם מצווה זאת עליהם!

במקום זאת ממשיכה ישראל הרשמית לנהוג איפוק, רגיעה ושקט שקט שקט עד לטרור הבא והוא בא, וחוזר חלילה וביתר-עוז כי אנו משדרים: 'ונהי בעינינו כחגבים כן היינו בעיניהם'- שפירושו: רוח-גבית לטרור ומוטיבציה לטרוריסטים שמגיבים בהתאם וכמומחים לנפש 'היהודי החדש' במצעד-איוולת-'השלום' ששכח את ייעודו בזה החלד ונוהג כחגב המסרב להבין: "כי שקט הוא רפש, הפקר דם ונפש, למען ההוד הנסתר למות או לכבוש את ההר" (ז'בו)!

פעם,לפני קום המדינה ו'אכיבוש' כשיהודים נטבחו, כמו היום, הונהגה בארץ 'מדיניות ההבלגה': "...הם הורגים, ורוצחים ושורפים ואנו יושבים ומבליגים, והרשות מה עושה? עושה עוצר. יושבים להם ישראל עצורים בבתיהם ואינם יוצאים לחוץ כדי שלא יפגעו בהם בעלי חיצים, ובעלי חיצים מהלכים בכל מקום ומשלחים חיציהם. אין אתה יכול לומר שאנו- אין אנו עושים את שלנו הרי אנו מבליגים ומראים לעולם כולו כמה יפים אנו, כמה יפה הוא מוסר היהדות שאפילו באים עלינו להורגנו אנו שותקים" (שי עגנון 1935)!

שוחרת שלום

לאחר קום המדינה והסכמי אוסלו המדממים עד היום, נוהגת ישראל על-פי קינתו של אצ"ג: "נבליג. לא ננקום. כי נקם תועבה. ואצל ערב שמחת בית-השואבה" ('רקב לבית ישראל')!

לאחר ניסיוננו המר באוסלו שלקחו טרם נלמד והופק על-ידי מחולליו ותומכיהם, היה צפוי ממדינה דמוקרטית שפויה, שוחרת שלום וחפצת חיים וביטחון לאזרחיה שהפכו בא"י לקורבנות 'שלום' בפוטנציה, שתפנים סוף-סוף שהתרפסות, חנופה, ויתורים ורדיפת 'שלום' לריק לא משתלמים כי הם מתפרשים בעיני הערבים הפרימיטיביים ברובם כחולשה ופחד- לכן אינם מועילים בלשון המעטה, אלא מגבירים את התיאבון ומשכללים את הטרוריסטים המתחכמים לנו מטבח לטבח כי הטרור נעשה קל יותר להשגה בזכות האיוולת והבנת האויב שמגלים ישראלים מומחים בעיניהם, הן משמאל הזוי ומסוכן והן מימין 'מתון וטיפש'-שיודעים גם מי האשמים במותנו - וזה לא הטרוריסטים הערבים אלא 'הכובשים'?

"אם נבחן את ההיסטוריה, יתברר לנו שאומות הנגועות בנגע 'השלום' - גורלן נחרץ"!
(הקולונל ארווין קט)!

מעולם שום ממשלה ציונית לא פעלה למגר ולעקור מן השורש את הטרור הערבי ואפילו לא ניסתה לצמצם אותו אלא פעלה אך ורק כתגובה לטבח ורצח ישראלים על-פי בחוקותיו של כבודו' אהרון: "ברק מוכן ש-30-50 אנשים יתפוצצו ולא לפגוע בזכויות (פרא) אדם" (מישאל חשין 'הארץ' מאי 2006)!

ובכך הרגילה ישראל את הערבים לנהוג בנו טרור: הם רוצחים, דוקרים, טובחים ושורפים ואנו מגיבים כחגבים, לא כדי לשים קץ לטרור הערבי אלא להראות לעולם הצבוע כמה 'הומניים' ו'מוסריים' הם ערכיי צה"ל החד"שים במדינת היהודים וכמה יפים ומתחשבים אנו בקמים לכלותינו המתוסכלים מעצם הישרדותנו במזה"ת החדאעש ומאי-יכולתם לזרוק אותנו לים- עד כדי העמדתו לדין של חייל צה"ל שפוי שחיסל טרוריסט-מחבל בטרם הצליח לבצע את זממו בעתיד ולרצוח כמה שיותר חיילים וישראלים?!

"אם אינך רוצה לפגוע 'בחף מפשע' - גווע - ואם אינך רוצה לגווע - תירה ואל תפטפט"!
(ז'בו)!

ידיעות ממאירות

עם חלוף השנים למדו הערבים והעולם כולו שהיהודים בכלל "כובשים" בארצם? לכן זו מצווה לחסלם כי על-פי ההיגיון שבשיגיון: אם היהודים 'כובשים' בארצם אזי הערבים 'צודקים'? ר"ל! ומי שמסייע יותר מכל לעלילת-דם 'הכיבוש' ומתפרנס מזה ? הם פעילי שמאל תימהוניים המתחזים לפעילי 'זכויות אדם' המשתייכים לשבט המכנה עצמו 'שלום' ומנויים על העיתונים לאנטישמים ו"פלשתינים" 'חושבים': 'הארץ' ו'ידיעות ממאירות' - כשאין בידם ראייה אחת ושום קבלה, מסמך או גרגר חול ארכיאולוגי אחד להוכיח שהיהודים 'כובשים' בארצם ושאי-פעם היה קיים עם ערבי המכונה "פלשתיני"=להד"ם!

וישראל הרשמית ממשיכה לשתוק ולהתעלם - והיהודים להישחט?!

כדי למגר את הטרור או לפחות לצמצם אותו, יש לנטרל כחוק את האבן-נגף והמוקש בצדקת דרכנו, בהגשמת יעודנו ובזכותנו על הארץ בזכות ולא בחסד אומות העולם-יש לנטרל תחילה את השמאל הקיצון שבעוכרינו ולהפריך כחוק את עלילת-דם 'הכיבוש' שבחסותה מצדיקים השמאלנים, הערבים והאנטישמים כאן ובעולם כל רצח יהודי כשהטרוריסטים מחככים ידיים בהנאה ומצחצחים סכינים ורובים לקראת הטבח הבא- וזאת למרות שערבים הגונים וישרי-דרך יודעים ומודים שאפילו בקוראן המקורי כתוב מפורשות למי שייכת הארץ הזאת- ובעיקר למי לא!

וזאת כדי לעקור אחת ולתמיד את התקווה הפועמת בלב הפולשים הערבים המאמינים עדיין שניתן על-ידי טרור בשלבים להכניע את הישראלים ולהקים את "פלשתינה" על חורבותיה של ישראל-כפי שהזהיר ז'בוטינסקי מפני רודפי 'שלום' בכל מחיר:

"כרוזי השלום שבתוכנו מנסים לשכנענו כי הערבים הינם טיפשים שאפשר לרמותם ע"י פירוש מרוכך של מטרתינו, או שהם שבט רודף בצע המוכן לוותר על זכויות הבכורה שלו בא"י תמורת יתרונות תרבותיים או כלכליים. כל עוד מקנן בליבות הערבים, ויהיה אף זיק של תקווה, שיעלה בידם להיפטר מאיתנו, אין בעולם דברי נועם כאלה ולא הבטחות מושכות-לב שבגללם יהיו הערבים מוכנים לוותר על תקוותם זו - וזאת דווקא בגלל כך שאין הם אספסוף אלה אומה חיה. ואומה חיה מוכנה לויתורים בשאלות גורליות כאלו רק בזמן שלא נותרה כל תקווה וכשבקיר הברזל נסתמה כל פרצה"!

באוסלו לא די שלא 'נסתמה הפרצה' ב'קיר הברזל' - אלא התפרצה בעוצמה והתקווה לממש את חלומם הישן נגד הציונות הוצתה מחדש!! מדהים, בניגוד לגזעני השמאל הסוציאליסטי ומנהיגיהם-לז'בו היה כבוד לאויב הערבי ולא התייחס אליהם בזלזול-אלא ברצינות והערכה!

שימוש ציני

יכול להיות שהציונים המתנשאים לקו בעיוורון ובחוסר הבנת האויב הערבי ומטרתו הסופית- בגלל סלידתם לדת-משה ובורותם ביהדות? יכול להיות ש"היהודים החדשים" בא"י 'הצברים' שחונכו מחדש על-ידי הציונות הסוציאליסטית להיות ישראלים-אתאיסטים 'יפיי בלורית ותואר' הינם טיפשים גמורים בהבנת האויב? או סתם רשעים?

כי על-פי מבחן המציאות, וזה כולל חלק מתלמידיו המתהדרים לריק בנוצותיו של ז'בו, לא הבינו את מה שהבין מורם ורבם ובחלקם אף עושים בו שימוש ציני לצרכיהם הפוליטיים ומסלפים את דבריו - או אולי גם הם כמו רוב השמאלנים שלא רוצים להבין משיקולי עסקונה מפלגתית או כלכלית? וזה דורש חשבון נפש!

כן, כן, אני יודעת מה התגובה לכך: 'המציאות השתנתה'- וזה נכון- כי המציאות נוטה להשתנות מטבעה- בעיקר בנוגע לסכסוך וזה תמיד לרעתנו. בעוד הערבים לא שינו כהוא זה ממאווי נפשם ולא שינו את דעתם כמו השמאלנים וה'חמורים' כלשונו של משה דיין, ממשיכה ממשלת ישראל להיבהל ולהיכנע לאיווי המוות השמאלני על כל הזוייו ובג"ציו הדורשים מנתניהו בפניקה המשרתת את האויב שמקשה את ליבו: לצאת לאלתר ובכל מחיר ל'תהליך מדיני דרמטי' ?

והוא יהיה חייב להיות כזה 'דרמטי' שישכנע את הערבים שהפעם החלטנו סופית להתאבד, כי בפחות מזה הערבים הסובלניים לא יסכימו לקבל ולהצטרף לשולחן הויתורים החד-צדדיים?!
לשיא האבסורד הגיעו אותם המחנ"צניקים וערפדי תשקורת בהאשימם את נתניהו ב'חוסר יצירתיות מדינית' אזורית ? כשהאויב הערבי לא שוכח לרגע שהפזיזות מן השטן והוא מחויב ליצירה אחת נצחית במזה"ת: איטבח- איל-יאהוד?!!!

בערב מלחמת העולם השנייה תקף בן-גוריון את יהודי אירופה ואמר: "תכנו אותי אנטישמי אבל חייב אני לומר זאת: אנחנו נחנקים מבושה מהמתרחש בגרמניה,פולין ובאמריקה שיהודים אינם מעיזים להילחם...אין אנו שייכים לעם כזה. אנו מתמרדים נגד עם יהודי כזה. אין אנו רוצים להיות יהודים כאלה" (תום שגב, 'ימי כלניות: א"י בתקופת המנדט" עמ' 322)

צבא חזק

דבריו המחפירים של בן-גוריון נועדו להצדיק את הפקרת יהדות אירופה לגורלם כ'אבק אדם כלכלי' גם על-ידי הציונים! להאשים את יהודי אירופה הנרדפים ללא נשק,מדינה,מקלט, מזון וצבא באי-לוחמה בנאצים? כשכל העולם מסרב לפתוח שעריו בפניהם כולל הציונים בארץ ישראל שצייתו מרצון ל'ספר הלבן' ואולי גם יזמו אותו? זה כמו להשוות את ישראל 2016 לגרמניה טרום שואה=חוצפה ציונית מעוררת חלחלה!

והנה, סוף-סוף זכו הציונים הגיבורים והמהוללים שלנו להקים בית ליהודים בארצם המובטחת בארץ חמדת אבות לאחר אלפיים שנות גלות ממאירה ושואה מחרידה ולמרות הצבא החזק והאדיר בעולם- ראו זה פלא ? ממשיכים יהודים להירצח, להישחט, להידקר ולהיות נרדפים גם במולדתם?!

וכיצד מגיבים ראשי המדינה היהודית לדורותיהם והלשעברים המומחים לטרור במערכת הביטחון (שנכשלו במיגור הטרור בשל דעותיהם השמאלניות!) ועם צבא חזק לאחר כל טבח ורצח אימהות, ילדים, זקנים וטף על לא עוול בכפם כתוצאה מאי-לוחמה בטרור ללא הפסקה ובכל דרך שתגרום לערבים לחשוב מיליון פעם לפני כל רצח וטבח בחפים מפשע ולדכא להם את החשק אפילו לחשוב על זה-כפי שהייתה נוהגת כל מדינה דמוקרטית חפצת חיים?!

הם מגיבים ב:'דמוקרטיה', ב'חוקים'-'נאורים', 'באיפוק', ב'כאילו', ב'נשיכת-שפתיים', ב'ערכים'- 'נשגבים' ובבג"צים העיקר שיהיה שקט יום יומיים, 'גם זה משהו' מרגיעים אותנו חגבים מצויים, ובמקרה הגרוע בחלקם אף מאשימים אותנו, אותנו היהודים "הכובשים" בארצנו, שהבאנו את הטרור על ראשנו בגלל שניצחנו ושרדנו בכל מלחמתם בנו? ובכך גם ממשלת נתניהו 'הכי ימנית שיש' מסרבת להכריז מלחמה על הטרור מפחד השמאל, התשקורת, הבג"ץ, הפריץ מאמריקה ואחרים!

ותשפטו בעצמכם: רבין: "נעשה שלום כאילו אין טרור ונלחם בטרור כאילו אין שלום"?להזכירנו, מדיניות 'הכאילו'-'שלום' של רבין הובילה לטרור חסר תקדים בכל ערי ישראל-בדומה למדיניות 'היעני'-'שלום' של ערפאת, הערבים ועוזריהם!

סתימת פיות

פרס: "לא חשוב מה ערפאת אומר חשוב מה הוא עושה...לג'יהאד משמעויות רבות, ביניהן ג'יהאד באהבה"? כולנו זוכרים היטב את נאום הג'יהאד הערפאתי דקה לאחר חתימת ההסכם באוסלו ומה אמר הארכי-טרוריסט ערפאת גם באנגלית וגם בערבית ובעיקר מה עשה- והראייה להסתותיו ומעשיו כעשיו: אלפי קורבנות 'שלום' סרק הטמונים בכל בתי-הקברות!

שרון-האתרוג 1: "גם איפוק הוא מרכיב של כוח"-כי 'מה שרואים מכאן לא רואים משם'? סיסמאות נבובות ובולשביקיות שנועדו לסתימת פיות הימין וסגירת תיקים מושחתים באפלה!
האם גם כניעה לטרור זה מרכיב של כוח? אורוול היה מת על זה!

אולמרט-האתרוג 2 לאבו-מאזן: "אנחנו מוכנים לממש את החלום שלכם"? כי: "אנחנו עייפנו מלהילחם, עייפנו מלהיות גיבורים, עייפנו מלנצח, עייפנו מלהכות את אויבינו"? ואם זה לא פיתוי, כניעה והזמנה למלחמת חורמה בנו? מה זה? במילים אחרות אומר האולמרט המושחת-מורשע: אנו שבנו ארצה כדי לבנות לערבים עוד מדינה ערבית-'פלשתינית' בקרבנו בנוסף ל-22 הקיימות ונקיות מציונים כדי לממש את חלומם הידוע של הערבים ? רק חבל שזה עלינו!

אהוד ברק:"אם הייתי 'פלשתיני' בגיל המתאים הייתי נכנס בשלב מסוים לאחד מאירגוני הטרור"? ולנו יש את החוצפה לבוא בטענות לאויבי ישראל הטרוריסטים? גם אם היו כמה ערבים רודפי שלום על אמת הם שינו את דעתם לאחר דברי הבלע של ברק! אבל אם הייתי נאוה ברק הייתי מתביישת ומתגרשת ממנו!

בוז'י: "ההיתנקות (הכוונה לטרנספר והגירוש המושחת!) נותנת לנו הזדמנות מדינית- העולם הערבי משתנה" ? נכון, אבל לרעה! מסתבר שאומה יכולה לשרוד את מושחתיה ושותקיה- אך לא את כסיליה הלוקים בחוסר הבנת אויביה!

ציפי לבני: "הגיע הזמן להסכם מדיני דרמטי". במילים אחרות: הגיע הזמן להתכווץ לגבולות אושוויץ 67 ולהגיש את הצוואר- ואחריי המבול. ולנו אסור לשכוח שזו אותה הציפורטוניסטית שהייתה מעורבת בכמה 'הסכמים מדיניים דרמטיים' בתמורה לנאדה והיא הודתה בכך?!

מישהו יודע מי אחראי לסילוף הנפשי הזה? ועד מתי ימשך הסיוט הזה ? זעקי ארץ!



"מה זה טיפש בהיסטוריה? זה מי שלא רואה את הנולד" (פרופ' הרסגור)! היחיד שכן ראה את הנולד והזהיר מפניו היה:"נתניהו צפה את הטרור ב-121. הוא צפה שהטרור יהיה פצצה חיה ואנחנו לגלגנו עליו" (רזי ברקאי,2012)!

ואני האדם הפשוט תוהה נוכח מצבנו והתרת דמנו אילו: אילו הייתי ערבייה ושומעת את תגובותיהם של ראשי העם הזה לדורותיו ואת הלשעברים במערכת הביטחון משמאל לאחר כל טבח ביהודים, הייתי רגועה, הייתי מבינה ש'הכובשים' הציונים הפסידו במערכה להוכחת צדקתם, וזה רק עניין של זמן וסובלנות כמו שיש לערבים- שהטרור ינצח!

אילו הייתי אנטישמית-פרו-'פלשתינית' מ'האיחוד-האירופי' ומאזינה לדבריו של האלוף גולן בערב יום הזיכרון לקורבנות הנאצים בשואה- בהשוותו את ישראל 2016 לאירופה וגרמניה טרום שואה?
הייתי מבינה שהשמאלנים מהאימפרייה של עזרא נאווי: 'קרן אברהם',הקרן החד'שה,'שוברים שתיקה','נשים בשחור' ובצלם השטן - צודקים בטענתם שהערבים ב'פלשתינה' הם קורבנות הציונים- כמו שהיהודים בגרמניה היו קורבנות הנאצים- לא פחות ולא יותר?

אילו הייתי טרוריסטית בחמאס ושומעת את שר-הביטחון לשעבר בוגי יעלון ב'צוק איתן' מכריז: "החלטנו שלא למוטט את החמאס, אבל שרים בקבינט דיברו אחרת"? המוטיבציה שלי הייתה מרקיעה שחקים=כי אין רוח-גבית גדולה מזו! אילו הייתי טרוריסטית "פלשתינית" ושומעת את שר-הביטחון הטרי אביגדור ליברמן בהופעה כמעט 'חגיגית', רחמנא ליצלן, בזירת הטבח האחרון בשרונה מצהיר נחרצות: "קודם כל באתי להצדיע לתל אביבים שסופגים אירוע לא פשוט פעם נוספת"? הייתי משוכנעת שהישראלים או השתגעו או התחרפנו? כי, וואלה, איזה כיף לתל אביבים שזכו לכבוד הזה? וכי יש כיף גדול יותר מלספוג טרור ערבי ולשוב לשגרה במהירות הבזק ? הרי לשם כך הקמנו מדינה? זעקו שמים וצדק!

אילו הייתי לוחמת 'פתח' ושומעת את הרמטכ'ל הישראלי שלנו איזנקוט, מבהיר לחייליו ש:
'הקם להורגך השכם להורגו' זו רק 'סיסמה' ? הייתי בונה על זה!

הנצחון הנכסף

ואילו הייתי מכחיש השואה אבו-מאזן הנערץ והנאהב על אידיטיים-שימושיים, חנפים, מתרפסים ומבישים כמו הפסל בן עמי, ראש עיריית מעלות בוחבוט, אחינועם ניני, זהבה גלאון ושכמותם- והייתי מקשיבה לדבריו המסיתים של 'הכובש' התל אביבי רון חולדאי שהאשים את 'הכיבוש' בטבח הישראלים בשרונה- למרות שיהודים נרצחים הרבה לפני עלילת-דם 'הכיבוש' ולראייה אחת: לפני 70 שנה נרצחו באותה השרונה ארבעה קורבנות חפים מפשע של טרום-'כיבוש'.

אז כאבו-מאזן הייתי צוהלת ועולזת ומשתכנעת סופית שאני בדרך הנכונה ולעולם, לעולם לא אכיר במדינה היהודית וציוניה וממשיכה ביתר-שאת לחנך עוד דור של 'שאהידים' עד לניצחון הנכסף והסופי -כי אפילו הישראלים והגנרלים המהוללים שלהם שלחמו בכל מלחמות ישראל מבינים שהטרור מוצדק?

אז מי אני שאקלקל להם את הסילוף הנפשי הזה שעליו קונן גם ברל כצנלסון-הרי אני מחמוד עבאס יחד עם אש"ף והחמאס הגענו עד הלום רק בזכות הסילוף השכלי והממאיר הזה?!

ו'הכובש' החולדאי, עד לרגע זה לא התנצל בפני קורבנות עלילת-דם 'אכיבוש' כי הוא משוכנע בצדקת דבריו-כי הוא שייך לאלה שלעולם לא נותנים לשום עובדה לבלבל אותם!

אבל, אילו הייתי נתניהו, הייתי מגיעה למסקנה שעליו לזכור היטב: "על כן האמירה ש'הביטחון האמיתי הוא השלום' אינה אלא אמירת הבל חסרת משמעות, זוהי גם אמירה מסוכנת משום שהיא משלה את הציבור בישראל שאפשר להשיג שלום-אמת עם הערבים על-ידי ויתורים מרחיקי-לכת, בעוד שלאמיתו של דבר ישאירו ויתורים אלה את ישראל בלי ביטחון ובלי שלום...ועל כן אין לעשות שלום עם הערבים כל עוד לא ערכו מהפכות דמוקרטיות" (נתניהו, 'מקום תחת השמש',259)! כל מילה נוספת מיותרת!

שנים שישראל מנסה להגיע לפתרון הסכסוך אך כצפוי לשווא. כל הניסיונות נכשלו וכל תחזיותיהם של הלשעברים בצמרת צה"ל, במודיעין, במוסד והשב"כ התבדו אחת לאחת - כי הערבים מחויבים לשלום נקי מיהודים וציונים. הגיע הזמן לנסות פתרון יצירתי שונה כדי שבאמת נוכל להביט במראה ובעיני ילדינו ונכדינו ולומר להם ניסינו ה-כ-ל !

הסכמי סרק

הגיע הזמן לומר לערבים ולעולם הצבוע נחרצות: לא רוצים שלום רוצים ל'השתגע'! לא רוצים הסכמים עם 'עם' המחויב ליצירה איסלאמית אחת בחייו: איטבח-איל-יאהוד! כל עוד ימשיכו הערבים לנהוג על-פי דתם ומצעם האידאולוגי ולהצדיק את הטרור בטענות ועלילות סרק- שיחפשו אותנו- אפילו יוסי שריד הגיע למסקנה הזאת באוסלו ואמר לערבים שהכזיבוהו: 'שיחפשו אותי'!

ישראל חייבת להדיר ידיה ורגליה מכל הסכם מדיני כוזב ו'שלום טרויאני' כשהמזה"ת העכשווי כמרקחה ובלתי צפוי - ואין כמו נתניהו שיודע שהים אותו הים וש:"אין שני סוגי שלום" בדיוק כפי שידע פרס לפני הזיית 'השלום' והזהיר מפני הסכמים עם ערבים כי: "מספר ההסכמים שהופרו על-ידי הערבים- כמספר ההסכמים עליהם חתמו"!('כעת מחר')! וזה לא בגלל שאנחנו לא רוצים- זה בגלל שהם כופים עלינו להתנגד לכל הסכם ופשרה מתוך ניסיוננו המדמם!

הכרזת מלחמה בטרור לא כמס-שפתיים וסירוב להסכמי סרק: זו הדרך היחידה לגרום לערבים בא"י לדכא את התקווה לרשת אותנו בארצנו- ולהתחנן לשלום אמת וצודק עמנו! "הכי שבנו לכאן שלישית לנפול?....משפטנו: לשררה, לעצמה - כמלכות בית דוד, או לתופת קלונים: למלכות ערבית" (אצ"ג)!

נחום ברנע טען שאין פתרון לטרור, אני מניחה שזו תהיה המנטרה התורנית בשמאל שהתשקורת תפמפם לנו עד שכולם יאמינו שאין פתרון לטרור - שהפתרון הבלעדי לטרור הוא שמאלני: עוד מדינה ערבית-איסלאמית חמש דקות מכפר-סבא שתשים קץ לסכסוך לדידם- כשמעולם שום פרטנר ערבי שלהם, ולא האמריקנים הבטיחו לנו שזה יהיה קץ הסכסוך?!

אורוול היה משיב כך: 'אדם פשוט אינו יכול להיות כה שוטה'! כי להאמין לאיוולת הזאת יכולים רק פתאים, אוטו-אנטישמים ואויבים- כי במילים אחרות מבקשים מאתנו הברנעים לשלוח-יד בנפשנו בהתנדבות ומרצון!

כבשים ושפנים

כידוע שמאלנות זה המקצוע השני העתיק בעולם, לכן הברנע מטעה בזדון כאיש שמאל מובהק- כי אין דבר כזה שאין פתרון וסוף לטרור. אם לנאצים היה סוף- אין ספק שגם לטרור הניאו-נאצי יש פתרון ויש סוף-וזה תלוי רק בנו!

חייבים להילחם בטרור עד חורמה וללא פשרות=חייבים לנסות הכל לא בדברי נועם ושוחד פוליטי= אלא בנחישות ונחרצות= כי כבשים ושפנים כבר היינו=ובנפשנו הדבר!!

תאריך:  14/06/2016   |   עודכן:  14/06/2016
נאוה קורן
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הקם להורגך השכם לנטרלו - או להורגו? החליטו!
תגובות  [ 5 ] מוצגות   [ 5 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
שמ
15/06/16 01:06
 
קורןנאוה טבריה
15/06/16 03:14
2
אהוד פרלסמן
15/06/16 02:42
 
קורןנאוה טבריה
15/06/16 13:14
 
אהוד פרלסמן
15/06/16 23:38
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לפני מספר ימים גלש הארץ להסתה חסרת תקדים נגד שופט ביהמ"ש העליון, נעם סולברג בגין העובדה כי הוא גר באחד מישובי יהודה ושומרון. ישוב שהוקם, אגב, באישור הממשלה ואף ביוזמת המוסדות המיישבים.
14/06/2016  |  מרדכי ליפמן  |   מאמרים
במרוץ המתחמם אל הבית הלבן משחק, למראית-עין, הטבח שהתחולל בשבת באורלנדו, לידיו של מועמד המפלגה הרפובליקנית, דונלד טראמפ. אחרי ככלות הכל סביר להניח שהאיש, המבסס את קמפיין הבחירות שלו על הפחדה ועל שנאת האחר - יגרוף בסופו של דבר מהפיגוע המחריד הזה רווח פוליטי בלתי-מבוטל.
14/06/2016  |  ראובן לייב  |   מאמרים
האלוף (מיל'.) יצחק בן-ישראל, קובל במאמר דעה בידיעות אחרונות, 15.5.16,1 שפרשת התבטאותו של יאיר גולן, סגן הרמטכ"ל, מסרבת לרדת מן הכותרות ("עדיין לא חלפה", במילותיו שלו). אמר, צדק, והוכיח בהמשך הדברים שגם הוא תורם להמשכות הוויכוח ולאותה סערה; וזו אינה הסתירה הפנימית היחידה בדבריו.
14/06/2016  |  אליקים העצני  |   מאמרים
לפני כ-40 שנים, מתוסכל מהתקשורת השמאלנית ששלטה בדעת הקהל, הקמתי תנועה ציבורית תחת המותג "העם נגד תקשורת עוינת" וסמלה היה מיקרופון שנחש כרוך סביבו. הביטוי "תקשורת עוינת" עדיין בשימוש וגם היא בעצמה ממשיכה לפרוח ולשגשג, ארסית מתמיד.
14/06/2016  |  אליקים העצני  |   מאמרים
הבטאון הפלשתיני בשפה העברית פירסם מאמר מערכת בעקבות הרצח, בלי מילה אחת של גינוי. הפרקליטה הוותיקה עמירה הס, הזדרזה להסביר שהקליינטים הפלשתינים שלה, בכלל לא שמחו על הפיגוע, ובכל אשמות המצלמות ש"ידעו למצוא אותם בדיוק ברגע ובמקום הנכונים"... למה הביך סגן ראש השב"כ (לשעבר) את חברי אולפן החדשות של ערוץ 2?
14/06/2016  |  ישראל רוזנבלט  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף ויריב לוין מפגין צביעות
אלי אלון
אלי אלון
כשלושה שבועות לאחר סיום מלחמת ששת הימים, הסתערו עשרות תושבים ערבים מרצועת עזה על מחנה מחסני האספקה והמזון שהיה שייך לכוח האו"ם
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il