|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

אלטלנה - הקונספירציה של 'המרד'

"אם יימצא רשע שירצה להטיל ספק באמת - אפשר גם לו, לרשע, להוכיח כי אין אמת זולת האמת" (בגין,'המרד', 245)
27/06/2016  |   נאוה קורן   |   מאמרים   |   תגובות
מלחמת אחים [צילום: צסניק פרץ]

אל פרשת הטבח באניית 'אלטלנה', חרף הדגל הלבן שהתנוסס מעליה, התוודעתי בהסכמי תרמית אוסלו, זמן קצר לפני רצח רבין. עד אז לא שמעתי על כך. ככל שהעמקתי בנושא כך נדהמתי מהקלות הבלתי נתפסת בה ניתן להוליך שולל, בשקר ובכחש עם שלם?

אינני היסטוריונית ולא חוקרת וגם לא מתיימרת- כ'האדם הפשוט' בשפה האורווליאנית, אני יהודיה המסרבת להשלים עם עלילות סרק ממוסדים לצרכים פוליטיים כלפי יהודים ואזרחים חפים מפשע, כאן בארץ המובטחת לאחר אלפיים שנות גלות כתוצאה מחורבנם של שני בתי המקדש ושואה מעוררת פלצות!

על הטבח הפוליטי ב'אלטלנה' בחרתי ללמוד מאותם עדויות, ראיות, עדים, אנשים וספרים שהממסד הציוני-מפא"ניקי התעלם, החסיר, גנז והדיר מדפי ההיסטוריה-עבורי זו הייתה הוכחה ניצחת ונטולת ספק שהנרטיב הציוני הממוסד מסולף ומשוכתב לכן יש להתייחס ל'אמת' הממוסדת בערבון מוגבל. עד כמה לא טעיתי באבחנתי זו קיבלתי ממפקד 'ההגנה' 'הבלתי מוכתר' אליהו גולומב כשאיים על מנחם בגין בימי הסיזון האפלים: "לא חשוב הדבר אם אנו נירה את הכדור הראשון במלחמת אחים - מנגנון התעמולה הוא בידינו ואנו נכוון את כותב ההיסטוריה: ותמיד תהיו אתם המתחילים במלחמת אחים" ('ארוכה הדרך לחרות', יעקב מרידור)!

במשך יותר מ-20 שנה ביקשתי כאזרחית מן השורה לשוחח בנושא 'אלטלנה' בתוכניות רדיו עם מאזינים בכל תחנות הרדיו במדינה 'היהודית והדמוקרטית' ותמיד נעניתי בסירוב, חרמות, ניתוקים-מעליבים, באין עם מי לדבר וביחס מזלזל ומשפיל, כאילו הייתי מישהי שדעתה נטרפה עליה, וכמובן בתשובות בולשביקיות צפויות ואופייניות של משתפי פעולה תשקורתיים בהשתקת פשעיה של מפא"י המיתולוגית לדורותיה.

לאותו יחס תקשורתי משפיל ומשתיק 'זכו' גם מאזינים שביקשו בשמה של 'הדמוקרטיה' וחופש הביטוי לשוחח אודות הזוועות בחטיפת ילדי תימן, המזרח והבלקן.

מדינת היהודים

לדעתי, יש לחקור את חלקה של התשקורת הישראלית-ממלכתית בהשתקת אזרחי ישראל מלדבר על פרשות שזעזעו את נפשם להם אחראים בוני הארץ ולתהות בקול רם לא על השאלה: מי הקים את המדינה? אלא ובעיקר על האיך הקימו לנו הציונים הסוציאליסטים את המדינה שלנו? כשלמעשה הם הקימו את מקלטם בישראל במסווה של 'מדינת היהודים'- אותה גזלו מהם בכוח הזרוע ובעזרת מנגנון תעמולה תשקורתי- ועד היום נוהגים בה כבשלהם בלבד?!

במאמרי זה ברצוני להביא דברים בשם אומרם לצורך הפרכת הטיעונים הכוזבים והמדוקלמים לעייפה בפי כל עוכר-ימין זב-חוטם מצורע ושונא בנימין- וביתר-שאת בפי מעלילים מתוסכלים 'המזהים' 'ניצנים של פאשיזם', 'התבהמות, התקרנפות והתחסדות' בישראל 2016 -בגלל שהעם מאס בהם ובקלפי אין להם סיכוי.

והפאשיסטים לדידם, הם לא הששים אלי 'אלטלנה' עד עצם היום הזה אילו ניתן 'התותח' הטמא בידם- ותשאלו את האלטליניסטים המתנשאים לריק ירון לונדון, עמי אילון, אבו-וילן ושכמותם. ה'פאשיסטים' לדידם הם כמובן כל מי שחושב אחרת מהם ותומך בימין ובבנימין.

במילים אחרות, קיימים בקרבנו אנשים, שפויים וערכיים בעיניהם, שאין להם שום בעיה שוב לקדש את התותח הטמא ושוב לרצוח יהודים כנועים נושאי דגל-לבן במטרה לקדש את שלטונם היחיד- כפי שנהג מורם ורבם דוד בן-גוריון ב'אלטלנה' וביתר-שאת גם להצדיק את הטבח? שלא נדע מכאלה 'אחים'!

ובצביעותם המפורסמת, אותם מקדשי תותחים טמאים, אתרוגים מושחתים, עלילות ו'שמפניות' מזדעזעים מאנשים שלדעתם רצח רבין היה עונש מוצדק על חלקו מרצון ברצח 'באלטלנה'? צביעותם אומנותם!

בכוח הזרוע

אז למען הסר ספק כי ההפגזה ב'אלטלנה' נועדה לרצוח: "זו הייתה הפגזה כדי לפגוע ולא להטיל פחד בלבבות אנשי האונייה, כפי שניסו להסביר שנים רבות לאחר מכן" (רבין, 'פנקס שרות' עמ' 568)!

דרך אגב, הגירוש המושחת מיש"ע והטרנספר בכוח-הזרוע המכונה באורווליאנית:'הינתקות' -הינו לדידי, 'אלטלנה' 2 בשם 'השלום הקדוש' לשם שינוי!

כיצד נולדה עלילת-דם 'המרד' ומה היה המניע?

כזכור האשימה הנהגת מפא"י את הנהגת אצ"ל בהביאה לכאן את אניית הנשק 'אלטלנה' ללא ידיעתה ובמטרה "למרוד במלכות" ולהשתלט בכוח הזרוע והנשק על השלטון (בדיוק על-פי שיטותיה של מפא"י!) הבה ניווכח האמנם? או להד"ם! והרי הראיות: את אניית 'אלטלנה' קנה 'הכל יכול' אברהם סטבסקי בקיץ 1947. קדמה ל'אלטלנה' האונייה 'בן-הכט' שהוחרמה על-ידי הבריטים.

במכתב קורע-לב למפקד 'אלטלנה' בחו"ל אליהו לנקין האדיר, דיווח בגין על חוסר נשק כתוצאה מהתקפות ערביות ואיומים בטבח. עוד ציין בגין במכתבו שאסור לסמוך על הנשק של 'ההגנה' שגם לה היה חסר.

אודות ההתגייסות ההירואית למשימה בחירוף-נפש לקראת גיוס הכספים לקניית הנשק באירופה ועל מסע התלאות שעברו גיבורי העוז והתהילה מאצ"ל-חובה לקרוא את ספרו של לנקין "סיפורו של מפקד 'אלטלנה'"- לבכות ולפעום מתחילתו ועד סופו. בכל מדינה מתוקנת הגיבורים הללו היו נישאים על כפיים-רק לא במדינת הציונים?! רכישת הנשק נועדה למען שחרורה של ירושלים וגירוש הכובשים האנגלים שמנעו מניצולי שואה להגיע אל חופי הארץ על-פי חוקי 'הספר הלבן'- הזהים לחוקי נירנברג הנאציים!
BU>
שלום בית

כוונה אמיתית

על כן חוזר ומציין בגין שוב ושוב בספרו 'המרד' שנכתב בדם-לבו בנוגע לעלילת-הדם: "עלינו אפוא, לחזור ולשנן: הממשלה הזמנית ידעה על אניית הנשק, החותרת - בניגוד להוראתנו שאיחרה לבוא - לחופי הארץ. והממשלה היא שהחליטה להביא את 'אלטלנה' בתקופת ההפוגה. אחרת 'אלטלינה' לא הייתה באה"!!

חשוב לזכור כשה'אלטלנה' הגיעה לחופי הארץ, למעט בירושלים, חברי האצ"ל פורקו וגויסו לצבא ועמדו תחת פיקוד המטה הכללי. עדות נוספת לכך שהנשק נועד לצבא בהנהגת המטה הכללי, ולא למחתרת שכבר לא קיימת, למעט חברי אצ"ל בירושלים הלא משוחררת.

ישראל גלילי מודיע לבגין כי:"משרד הביטחון מקבל את הצעתנו ביחס לירושלים. 20% מהנשק של 'אלטלינה' יופרש ויועבר לירושלים. שמחנו מאוד, ולא שמנו לב לניסוח ההודעה. רק אחרי תום הפרשה, התברר לנו מה הייתה הכוונה האמיתית ב"הסכמה" זו...כל הצעותינו נדחו. עבר יום ועבר לילה. 'אלטלינה' חותרת לפי הוראת הממשלה הזמנית, לחופי הארץ, לכפר ויתקין. אנו מוסיפים לדון עם אנשי משרד הביטחון על הורדת הנשק. אנו מבקשים מהם עזרה. אנו מזמינים אותם לפקח על הפריקה. אולם גלילי מודיענו, כי לאחר שאין הסכמה בינינו ביחס לחלוקת הנשק, הם לא יעזרו לנו בפריקתו ובהורדתו. וכך אמר לי גלילי בשם משרד הביטחון: 'אנו מושכים את ידינו מכל עזרה בהורדת הנשק'.

"חובה לרשום היטב ממש מילה במילה את ההודעה הזאת. היא מהווה את המפנה בעניין 'אלטלינה'. היא מגלמת את המזימה, את הרמיה, את הצביעות. היא מגלה את הקשר הנפשע, שנעשה לא על-ידי מחתרת נגד ממשלה, כי אם על-ידי ממשלה במחתרת" ('המרד', 245-244)!

באותם ימים קשים היה האצ"ל בשיא השפעתו החיובית על הישוב העברי. אזרחי ישראל ברובם הוקסמו מאצילותו של בגין "הפאשיסט" (שהיה מכונה בפי בןגוריון:"טיפוס היטלריסטי מובהק" ותשאלו את הסופר חיים גורי!) שכבש בצדקת דרכו את מעריציו. ויחר אפו של 'המלך' הבלתי מעורער דוד בןגוריון שלא היסס בשנאתו הגלויה לבגין, לאחר מסע-צלב הסיזון, לקדש עליו את התותח הטמא בתקווה לחסלו פיזית.

יורים ביהודים

וכדי להצדיק פשע נורא כזה, רצח של ראש אופוזיציה? רצח שיתקבל 'בהבנה' ע"י עם ישראל נדרש בןגוריון לעלילה 'טובה', 'משכנעת' ו'מוצדקת' שתשחיר ותשניא את בגין ואצ"ל על כל המדינה (בדיוק כפי שנעשה בדורנו לנתניהו והמתנחלים לקראת פשע אוסלו!) כך נולדה הקונספירציה של 'המרד' כך נולדה עלילת הדם!

ולראייה: "בן גוריון רצה לחסל את 'אלטלנה' בגלל סיבה אחת: הוא רצה שאנשי האצ"ל יופיעו כמורדים במלכות, שכן בתקופה ההיא היה האצ"ל בשיא השפעתו. גם בעניין זה היה לו חישוב מדיני פנימי" (מראשי מפא"י,אליעזר לבנה, 'מעריב' 28/6/66)!

המטרה הייתה ברורה כשמש, חיסולו הפיזי של בגין, כפי שמתאר זאת גם יצחק רבין מי שפיקד על כוח של הפלמ"ח בהפצצת 'אלטלנה' והיה 'שלם' עם ההחלטה: "...אני מגיע למסקנה שאין מנוס מהרחקת חוליות האצ"ל מקרבת הבניין. עמוס חורב ואני עולים לגג הבניין ומשליכים רימונים לעבר החוליות הפרושות על החוף. האש השתתקה. לאנשי האצ"ל היו נפגעים. דגל לבן הונף על-ידי אחת מחוליות האצ"ל.....יהודים יורים ביהודים...יהודים נפגעים ונהרגים מכדוריהם של יהודים אחרים...אך לבי שלם עם החלטת בן-גוריון...מודיעים לי כי הוחלט להפגיז את האונייה בתותח. תותח זה התפרסם לאחר מכן בכינויו:'התותח הקדוש'...תותח מיושן, ללא כוונות, עם סיכויים אפסיים לפגוע באונייה שבים- ואיזה פגיעה מדויקת. אפילו האלטילרייה המודרנית של צה"ל לא הייתה מתביישת היום בהישג כזה...אנשי האצ"ל שעל החוף נתקפים היסטריה צווחים: 'בגין על האונייה! בגין על האונייה! הצילו את בגין!'.....

"....אש תופת, בעוצמה בלתי רגילה מכל כלי הנשק, נפתחה לעבר האונייה, משקעי השנאה של אנשי הפלמ"ח ו"ההגנה" כלפי האירגונים ומנהיגם מצאו ביטויים בעוצמת האש... הדייה של הפרשה עוד יהדהדו בחלל עולמנו... נכונים לקדש את 'התותח הקדוש' או את 'אלטלנה'. אני הייתי שם" (קטעים מ'פנקס שרות' עמ' 569 - 567)!!!

מי שפיקד על מסע צלב הסיזון שמעון אבידן חבר מפ"ם הודה בפני ההיסטוריון ד"ר אורי מילשטיין: "אני מצטער שלא תפסנו והרגנו את בגין". כזו שנאה חולנית? רק השמאל יכול!

עד יום מותי

בספרו 'דרך גבר' כותב הסופר יגאל מוסיזון:"....עדיין בוערת בעצמותיי חרפת הסיזון. ייתכן שאומר לאלה ששלחו אותי להסגיר לוחמים לידי האנגלים כי אני ממנה עצמי שופט עליהם".

הם יורים גם בפצועים!

במסיבת יום העצמאות בשגרירות ישראל בוושינגטון התרברב שגריר ישראל יצחק רבין בפני מארחיו והתפאר בתרומתו לטבח ב'אלטלנה': "דפקנו אותם על האונייה, ודפקנו אותם שוחים במים".

בסרטה של הבמאית אילנה צור 'אלטלנה' התראיין בין היתר לוחם הפלמ"ח אורי ירום שהודה שהיה עד ראייה לחבריו שירו על אנשי 'אלטלנה' שקפצו למים ונורו מתוך שנאת תהומית ואמר: "לעולם לא אשכח את המראות שילוו אותי עד יום מותי". "...הפצועים מורדים אחד אחד אבל ההפגזה אינה נפסקת...יריות לתוך המים בנמלטים, בפצועים. בחור אמריקני אחד מפליט: "אל אלוהים היפנים לא עשו לי דבר כזה" ('המרד' 250)!

הם יורים גם בניצולי שואה!

כאמור, על ה'אלטלנה' שהו גם ניצולי שואה שנמלטו מציפורני הנאצים והאמינו כי הגיעו לחוף מבטחים בארץ המובטחת - עד שנתקלו בתותח הטמא. ניצול השואה רפאל קירש הי"ד אומנם ניצל גם מרוצחי 'אלטלנה' אך נהרג בקרבות בנגב. קירש מתאר בשירו המופלא את קונספירציית 'המרד' ואצילות הנפש של קורבנות 'אלטלנה'- מרגש עד דמעות:

"אנחנו יצאנו לדרך/ לסבול וללחום בעדך/

הבאנו את רוח המרד/ אניית נשק לשחרורך/

שנים ארוכות באירופה/ עמלנו ללא הפוגה/

את פרי-עמלנו 'אלטלנה'/ לעולם לא נשכח!/

על אחים חיילים חלמנו/ אך נתקלנו באש התותח/

ואף כי 'אלטלנה' נטבעה/ זיקפו ראשיכם חיילים/

לארץ ישראל השלמה/ לעד נשאר נאמנים!/ "

היכן ישנם עוד לוחמים מופלאים כלוחמי האצ"ל והלח"י?

היש עם בעמים שזכה ללוחמים אדירים ואצילי נפש מתעלים שכאלה? קשה להאמין!

לא לשנוא

אפרופו, מורשת השנאה, את הקטע הבא לא תשמעו בשום תוכנית רדיו וטלוויזיה וגם לא באוניברסיטאות, הרצאות ובפי היסטוריונים מגויסים וחוקרים מטעם. אבל לדעתי, חייבים ללמוד וללמד בכל בתי הספר ובכניסה לכנסת אודות השנאה החד-צדדית שלצערי עודנה אקטואלית להדהים גם בימינו- ולו רק מבחינה עובדתית ש 'מי שאינו לומד מהעבר נידון לחיותו מחדש" (סנטיאנה)!

לתשומת לב כולנו: "שנאה חד-צדדית היא איום לשלמות האומה. שנאה הדדית מביאה למלחמת אחים. ואנחנו לא שנאנו. כל פעם שראינו את גילויי השנאה אלינו - נדהמנו. התיתכן שנאת-אחים כזו? שאלנו את נפשנו- ולא העלינו על הדעת, כי "שם" נאמר שאין אנו אחים...גם בימי הרדיפות הנוראות (בסיזון) קראנו לנוער שלנו לא לשנוא, אלא לזכור, כי עוד נעמוד בחזית אחת עם אחינו המוטעים נגד אויב משותף. לא ייפלא אפוא, כי בבוא היום לא היסס צד אחד לירות בנו ולירות אפילו בפצועינו, ואילו הצד השני, ידו לא התרוממה אפילו להפנות ולהפעיל נשק נגד ...אח" (בגין, 'המרד', 189-190)!

לכנות שונאי-חינם-רצחניים שכלה 'אחים'? זו שיא ההתעלות הנפשית-וגדלות הנפש! טוב שבגין מנע מלחמת אזרחים והוביל לגירושם של הבריטים וללידתה של מדינת היהודים.

אך כשאני רואה ושומעת כיצד יורשיו וחסידיו המסיתים של בןגוריון ממשיכים באותה שנאת-חינם ממאירה כלפי המחנה הלאומי ומנהיגם- חוששני שבגין טעה בכך שמנע מנרצחי 'אלטלנה' להשיב מלחמה שערה ברוצחיהם האכזריים כדי ללמדם לקח לכל החיים!

לדעתי אילו נהג כך בגין הטרנספר ביהודי יש"ע לא היה מתרחש, גם אוסלו לא היה בא לעולם!! קראתי באחד ממאמריו של ההיסטוריון שלמה נקדימון, כשבן גוריון, שמעון פרס וחברי מפא"י נוספים ולזים הקשיבו לנאומו הקורע של בגין שקרא בקול-בוכים: 'לא למלחמת אחים'! הם פרצו בצחוק לגלגני כאחרוני אויבי ישראל (ההשוואה לאויבי ישראל, זה אני, לא נקדימון)!

הדורות הבאים

ובתגובה לצחוק השטני הזה אמר גדול מנהיגי ישראל באצילות-נפש אופיינית ונדירה: "ישנן דמעות אשר כל גבר רשאי להתגאות בהם - מוטב שאחד יתן דמעות על תועבה שנעשתה בישראל מאשר רבים רבים יבכו על תוצאותיה"!

"איפה ישנם עוד אנשים כמו האיש ההוא"? ניתן לומר אך ורק על מנחם בגין !!!

ולסיום, עלינו לזכור להזכיר ולשנן, כל עוד נמשכת מורשת השנאה של השמאל בישראל שמעולם אינו עורך חשבון נפש ואינו מפיק לקחים מניסיון העבר למען עתיד ילדינו והדורות הבאים, עלינו להמשיך ולחדד בפניהם את ההבדל המהותי והעובדתי בין אצ"ל ולח"י שטובת העם והמולדת היו בראש סדר עדיפויותיהם ומנעו מלחמת אזרחים ותמיד תמיד נלחמו אך ורק באויבי ישראל!

לעומת 'ההגנה' והפלמ"ח שטובת המפלגה והשררה היו בראש סדר עדיפויותיהם ונלחמו תחילה ביהודים שדעותיהם הייתה שונה והם לא היססו על-פי מורשתם לקדש עליהם תותחים, עלילות ו'שמפניות' ובכל האמצעים להגיע למטרה הסופית: שלטון יחיד בכל מחיר!

ובמילים אחרות: חורבן המדינה ולא המפלגה!

ולראייה: "אנחנו לא היינו פלמ"חניקים מותקים שכותבים שירים וגונבים מהלול.אנחנו היינו חוראנים והייתה לנו מורשת-בשביל המורשת היינו מוכנים להרוג לא רק ערבים גם יהודים אם צריך" (יורם קניוק 'נבלות').

ועכשיו כווווולם יודעים שב'אלטלנה' היה 'צריך' להרוג את בגין- ולצורך זה נדרשה קונספירציה ועלילת-דם 'המרד' כדי לסכל את נצחונו בקלפי- בדיוק כמו שבאוסלו היה 'צריך' לסכל את נצחונו של ביבי בסקרים ובקלפי לכן נדרשו לעלילות סרק סרק של 'השמפניה' ולקונספירציה מבויימת של רצח רבין = ותודה לאל שהשופטים שבשמיים חשבו אחרת!!

האם מה שהיה הוא שיהיה?

תאריך:  27/06/2016   |   עודכן:  27/06/2016
נאוה קורן
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אלטלנה - הקונספירציה של 'המרד'
תגובות  [ 5 ] מוצגות   [ 5 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
מגיב ותיק
27/06/16 09:46
2
הירונימוס
27/06/16 18:32
3
קורןנאוה טבריה
28/06/16 01:25
4
אהוד פרלסמן
29/06/16 23:07
5
דוידי
4/07/18 12:42
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ביום חמישי 23.6 בשעות הערב הגיעו לתל אביב עשרות רבות של תושבי שדרות ויישובי עוטף עזה. הם התאספו ליד מצבת הזיכרון ליצחק רבין, כשהם מבקשים להעביר לתושבי תל אביב מסר אחר, מסר הממיר את המסר הכוחני-צבאי שמשדרת ממשלת ישראל.
26/06/2016  |  איתן קלינסקי  |   מאמרים
טוב, אז מכיוון שאני מאוד מחונך ואינטליגנטי וגם משכיל ביותר, אז עד לפני השנה לא באמת התעניינתי בכדורגל, כי מה אכפת לי שכל מיני טיפשים רצים אחרי כדור בתוך מגרש? טוב, זה לא שאני לא אוהב ספורט, כי כשהייתי ילד בשכונה כולם אהבו ספורט. אבל בגלל כל מיני עניינים גופניים שלא באשמתי, וגם בגלל שכל העניין הזה של הספורט היה קשור בכל מיני ילדים מאוד לא מחונכים וגם מהמגזרים שהם לא אני, אז איש לא הסכים לקבל אותי לאף קבוצה, אלא אם לא הייתה לו ברירה אחרת. אבל אני מבין אותם קצת, כי הייתי קצת נמוך, וגם קצת רזה, וגם הייתי נשרף בשמש בקלות ובגלל זה הייתי הולך עם כובע, ובכלל לא היה אכפת לי שהם צחקו עלי, כי העיקר הבריאות, וגם הייתי צריך להגן על הראש שלי, כי שם נמצא המוח, ותמיד ידעתי שהמוח יותר חזק מהכוח וחשוב לפתח את המוח. אז באמת פעם אחת הייתי למטה בשכונה, וכולם התחילו לשחק כדורגל, ובסוף בכל זאת בחרו אותי כי לא הייתה להם ברירה, אבל שמו אותי לעמוד בשער, אפילו שלא כל כך רציתי. טוב, זה נכון שהבקיעו לי את השער הרבה פעמים, כי הכובע הפריע לי וגם השמש וגם זה שאני קצת לא רואה טוב בלי משקפיים ובשכונה אסור היה ללבוש משקפיים, לא בגלל שקראו לי "משקפופר" או "אבו ארבע", אלא בגלל שאם הייתי מרכיב אותם מחוץ לבית הספר, אז היו כמה שאהבו לדבר איתי גם עם הידיים, ורק לפעמים, כשלא הייתי שם לב, גם עם הרגליים. אז קיבלתי החלטה לשים את המשקפיים בכיס כשאני יוצא מהבית, כי לא רציתי שאבא שלי יידע שאני לא לובש אותם.
26/06/2016  |  עילי צוף  |   מאמרים

26/06/2016  |  אביתר בן-צדף  |   מאמרים
הַשְׁלִיחוּת
26/06/2016  |  אברהם הללי  |   מאמרים
מצא חן ושכל טוב בעיני אלוהים ואדם, הסיפור של הזוג שמואל ושבי ברנר. שמואל הוא אגרונום בחברת סיידס טכנולוגיה בכפר רות. שבי מורה למחול בבתי ספר במודיעין, בלוד ובדולב, ומנהלת את סטודיו 'MOVE' בדולב, המפעיל חוגי מחול לילדות, לנערות ולנשים. יש להם את מעיין, בת שלוש, ואת רוני, כמעט בת שנה. הסיפור שלהם מצא חן במיוחד, כיוון שהם שניהם מצאו עבודה בעזרת התושבים ביישוב בו הם גרים, בתוך זמן קצר מאוד.
26/06/2016  |  משה חסדאי  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il