|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
איך רוכשים ביטוח נסיעות לחול הכי זול ?
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל

תחזית אסטרולוגית לשבועיים 05.08.2016-22.07.2016

טורקיה - חוסר היציבות יישמר

מתגברים המתחים בגלל חוסר נכונות לקבל את "האחר" כעסים בלי שליטה, אנרגיה מילולית ומנטלית ברמה גבוהה, הגורמת לתגובת יתר הסגנון החריף והמושחז, אינו מאוזן
22/07/2016  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
[צילום: פטרוס גיאנקוריה/AP]

מבנה הכוכבים בימים הקרובים מעיד על ימים נחמדים מבחינה חברתית. מביא איתו אהבה ממבט ראשון. תיתכן גם יצירתיות חדשה.

22.08 השמש עוברת למזל אריה, מזל שיש בו דגש יותר על חברה, רומנטיקה, מערכות יחסים, וגם דרמה. הדגש יהיה יותר על האינדבידואליות המצפה להערכה ולכבוד. תקופה המתאימה לחשוף יצירה, כישרון או כל נושא הדורש הכרה ומחיאות כפיים.

עד 27.07, הרעיונות יגיעו במהירות, ויהיה קל לבטא או להציג אותם. במקביל תקבלו הרבה מידע חדש, מה שעלול לעורר מתח "בקטנה". ויהיה עליכם למצוא דרך לא רגילה להתמודד עם מה שמעורר קושי. בנוסף כוכב אורנוס נעצר על המעלה 24 במזל טלה לפני שינוי המגמה שלו ב-29.07. אורנוס, הקשור לחדשנות, לאלקטרוניקה ולמחשבים וכל הקשור לאינטרנט, לרשתות סלולר, ניידים וכו', לכן צפו לבעיות ותקלות עם המכשירים שהפכתם להיות "מכורים" להם, ולמעשה ה"עבדים" שלהם. נסו להרגע, לשחרר את המחשבה ולהטמיע מידע חדשני, למרות שכמויות המידע עלולות להיות מעל ומעבר.

29.07 ולמעשה כבר מה-27 בחודש, מרקורי ומארס במתח, אינטנסיביות לצד כעסים, אנרגיה מילולית ומנטלית ברמה גבוהה, הגורמת לתגובת יתר. האגו "במיטבו", נסו לחשוב על מי שנמצא מולכם, מאחר שהפה "מפיק מרגליות", שקשה לשמוע. הסגנון החריף והמושחז, אינו מאוזן, ותזכרו תמיד שיש אנשים מולכם שיודעים גם להשיב בסגנון דומה ואתם עלולים "לחטוף" בתמורה מכה מילולית שתתקשו להרים את הראש ממנה. המנעו בימים האלה עד ה-30.07 מוויכוחים, מעימותים וממריבות, וגם אם לא פתרתם נושא מסוים, עדיף להמתין עוד כמה ימים. נסו "סבלנות".

לקראת סוף חודש יולי (29.07-30.07) ותחילת אוגוסט. מקבץ כוכבים (הכולל גם כוכבים אורניים), הוא חזק, מביא איתו חוסר אכפתיות היוצרת קרירות. אבל בגלל השילוב של מארס, האלימות גם היא צצה בימים כאלה, בדרך קשה במיוחד.

כוכב מרקורי יעבור למזל בתולה, ב-01.08. היכולת לעסוק בפרטי פרטים מצד אחד אבל גם ביקורת וקטנוניות מצד שני. בתקופה כזו "מרוב עצים לא רואים את היער".

כוכב מארס עובר למזל קשת ב-02.08, וישהה בו עד 27.09. תקופה שבה מנסים לדחוף ולהרחיק את הגבולות. החולשה של מזל קשת זה הסגנון שאינו דיפלומטי, מביא איתו אסרטיביות, שגם יכולה להיות פוגענית מילולית. זו תקופה של הרפתקאות, נסיעות וטיולים במרחבים הפתוחים.

מופע מולד הירח ב-02.08, (ב-10.58 מעלות במזל אריה) במנעד מתוח עם פוסידון, מה שיעורר חילוקי דעות, בעיקר בתחומי הרוח, זווית ראייה שלא תאפשר בהירות, אבל האופי של פוסידון יביא איתו את הניסיונות להראות את האור בקצה המנהרה למרות הכל.

ברשימה בשבוע שעבר נכתב: "שימו לב הוועידות בארה"ב, של הרפובליקנים בין ה-18.07-21.07 ושל הדמוקרטים, בין ה-25.07-28.07 יהיו בהשפעת כוכבים הרומזים על תפנית, או ארועים מתסכלים שיפריעו למהלך הוועידות האלה, וייתכן שידחפו לכיוון לא צפוי. מה שברור שיש סדקים בכל אחת מהמפלגות, שיצוצו בזמן הוועידות".

בינתיים אצל הרפובליקנים היינו עדים למבוכה שחשפה את הפלגיאט של רעייתו של טראמפ. נאום שכלל קטעים זהים שנישמעו בנאומה של מישל אובמה. עוד שמענו על החרמה של חלק מהרפובליקנים שבחרו לא להגיע לוועידה בגלל שאינם מקבלים את טראמפ כנציגם...ובזמן שורות אלה הוועידה עוד לא הסתיימה.

נחכה גם לוועידת הדמוקרטים.

ואצלנו, ראש דרקון/מארס ממשיך להיות על ציר 2-8 במפת המדינה ואחר כך מארס/כירון יגיעו גם לציר 2-8 כך שאנחנו ממשיכים להיות פגיעים, בכל התחומים. הישמרו כשאתם עוברים את הכביש, הזהרו כשאתם נוהגים, נסו לשמור על ערנות בכל מקום שאתם נמצאים בו. ונמשיך לבטוח בצה"ל, שממשיך ושומר עלינו בכל מקום כאן במדינה שלנו.

זמני הירח הבטל לשבועיים הרשימה יוצאת לחופשה (לשבוע).

יום שישי 22.07 הירח בטל משעה 04:55 בבוקר עד 11:35 לפני הצהריים.

יום ראשון 24.07 הירח בטל משעה 10:06 עד 15:32 אחה"צ.

יום שלישי 26.07 הירח בטל משעה 09:20 בבוקר עד 18:37 בערב.

יום חמישי 28.07. הירח בטל ממשעה 18:13 בערב עד שעה 21:16.

יום שבת 30.07 הירח בטל משעה 14:48 עד 00:08 אחר חצות.

יום שלישי 02.08 הירח בטל משעה 03:44 עד 04:11 לפנות בוקר.

יום חמישי 04.08 הירח בטל משעה 07:12 עד שעה 10:33 בבוקר.

כלכלה ושווקים

מבנה הכוכבים בין 02.08-10.08 דינמי מאוד, ועלול להשפיע על ירידות בשווקים. המארס עובר למזל קשת ב-02.08, יהיה מעניין איך ישפיע המעבר על מחיר הזהב.

צפויים ארועים, בעיקר הפתעות לקראת סוף חודש יולי (29.07), עם שינוי המגמה של כוכב אורנוס. בהמשך גם בין אמצע אוגוסט עד סופו.

כוכב סאטורן משנה מגמה, ב-13.08, במנעד מתוח לכוכב וונוס (כספים), ההשפעה כבר מ-11.08. בנוסף ב-01.09.16 צפוי מופע ליקוי חמה. אפשר לראות שהחודש הקרוב אינו מבטיח שקט ויציבות בשווקים. אולי גם עד אחרי ה-10.09.

כשכוכב סאטורן יחזור למסלול ב-12-13.08, הוא יתקדם לבנות שוב מנעד מדויק עם נפטון. המנעד הזה שממשיך להשפיע למעשה כל הזמן, מביא הרבה מתח לשווקים, שקרים, הונאות, והצבעים שיצבע את התקופה יהיו בכל המישורים.

השפעתם של הכוכבים היא גם על ערך המטבע, (ראינו איך הלירה שטרלינג צנחה), השפעה שלילית גם על עתודות הכסף בעולם. ההשפעה היא גם במישורים הפוליטיים. גם כאן ראינו איך התחלפו ראשי ממשלה בבריטניה, בתוך שבועיים מאז היה משאל העם שבו האנגלים בחרו בברקסיט.

טורקיה

ההורוסקופ של טורקיה מ-29.10.1923 באנקרה.

טורקיה עוברת תקופה שבה הרבה תהליכים מתרחשים מתחת לפני השטח ומשפיעים על מערכות יחסיה עם העולם, היוצרים גם מצבים של חוסר ודאות לגבי דרכה, ולגבי היכולת לממש החלטות ותוכנית, עם כוכב נפטון על ציר 1-7. ההחלטה היחידה שתתאפשר שם זה לנהל את המצב הקיים עם כוכב סאטורן 1-7. יהיה קשה לטורקיה לקבל תמיכה ממדינות שגם הן נחשבות ידידות, הבעיה תצוף ותידרוש התמודדות שספק אם תיפתר בשנים הקרובות, בשפה אחרת חוסר היציבות "יישמר" ואפילו יתעצם במהלך 2018-2017. אורנוס מצטרף לציר 1-7. במעגל נוסף הנפטון מגיע לציר 6-12. והמשמעות שהתהליכים מאחורי הקלעים מוליכים לקנוניות, מזימות מחתרתיות שנועדו לערער את מראית העין, ולפגוע בקונצנזוס המדיני שטורקיה תנסה להשיג. כמו-כן הכוכבים על ציר 2-8, מציגים את הפגיעות של המדינה, שתשפיע גם על המצב הכלכלי שלה.

באסטרולוגיה הקלאסית, כוכב מארס עצר לפני שחזר למסלול על המעלה 23-24 במזל עקרב. על אותה מעלה בהורוסקופ נמצא כוכב יופיטר במזל עקרב, שילוב העוזר לקנוניות (עקרבי). אי-אפשר להתעלם שעל אותן המעלות נמצאת האריס בצמידות לכוכב אורנוס במזל טלה, שילוב אלים מאוד, שימשיך לאתגר את הניסיונות להשיג הרמוניה. מבנה הכוכבים אינו משאיר ספק, מאחר שכל השילובים מעודדים בלשון המעטה טינה סמויה, וזו בדרכה תחלחל ובמהלך 2017-2018, ואין סימני שאלה שהקשיים כולל טרור ואלימות שטורקיה תתמודד איתם בתוך המדינה ומסביבה, יתעצמו מאוד. בעתיד הקרוב, רצועות הזמן שטורקיה עלולה להתמודד בהן שוב עם אלימות הם סביב 20.09-06.10.2016. וגם מסוף חודש פברואר 2017 עד תחילת אפריל. הניסיון האסטרולוגי מלמד, שכל עוד מבנה כוכבים נמצא גם ברקע, הסכנה קיימת.

מחשבות אסטרולוגיות

האסטרואיד אריס מסמל מישהו שהוא שונה. מישהו שמתקשים לקבל אותו. "אחר (שונה) מאיתנו". הוא מעורר חשדנות, חששות שאולי מי שעומד מולנו הוא נוכל פושע או טרוריסט, או אולי מייצג משהו לא נורמטיבי או לא חוקי. בעולם הגדול, זה מתבטא גם במישור הפוליטי, החברתי ואו התרבותי, (ולא רק בארצנו), יש מתחים שמצביעים על חוסר נכונות לקבל את "האחר". (ותחשבו על זה...), ואולי זה מתרחש ב"הדדיות"? זה המייצג את השונה, אינו מקבל את הנורמטיבי.

השילוב של האריס בהווה עם כוכב אורנוס (עד אוקטובר כולל) מחדד את המערכת להגיב בלוחמנות בעיקר על בסיס לאומי, לאומני. אבל לא רק, הסגנון האגרסיבי מופיע גם במישור החברתי והתרבותי. למעשה, דפוסי החשיבה מאותגרים בגלל מה שקורה בעולם כולו. המעלות האלה ידלקו שוב כאשר הכוכבים האחרים יכנסו למזלות הקארדינאל (מאזניים), ויגיעו למעלות 22, 23, 24.

ההשפעה כבר קיימת, הברקסיט, עלייתו של טראמפ, הניסיון להפיכה בטורקיה, אלה מציגים את הניסיון לשמור את "האחר" מחוץ לגדר. הקולות נשמעים כבר (עם תגובות אלימות), גם בתוך אירופה, הכעס על המנהיגות מתעורר. (בעיקר נגד שילוב המהגרים בארצות המסמלות את המערב).

סאטורן במזל קשת, בטוח בצדק שלו, עם הנפטון בדגים המנסה לדחות ולטשטש את המציאות, להראות לנו שהכל טוב יותר או רע מאוד, אבל זה רק להראות שזה אחרת ממה שקורה באמת. אנחנו נמצאים במצבים שהם "תרתי דסתרי". אני מאמינה שלכל אחד יש את העקרונות שלו, האמת שלו, ובמצבים האלה, מומלץ לא לתת לאחרים להשפיע או לעצב דעה שאינה בהלימה למה שמאמינים בו, לאמת הפנימית, מאחר שסביר להניח שזו תשתנה שוב כשכוכב סאטורן יתרחק מכוכב נפטון, יתקדם במזל קשת ויחזיר את האמת והכבוד למקום הראוי לו בלי צבעוניות. אינני יכולה להתעלם מהמשפט שנכתב כאן כמה פעמים " אל תאמינו למה שאומרים לכם, מראים לכם ומציגים לכם"... בפוליטיקה, בתקשורת, אבל גם ברמה אישית. זה ממשיך להיות רלוונטי.

"...וְרָאִיתִי אָנִי, שֶׁיֵּשׁ יִתְרוֹן לַחָכְמָה מִן הַסִּכְלוּת כִּיתְרוֹן הָאוֹר, מִן הַחֹשֶׁךְ... כִּי לְאָדָם שֶׁטּוֹב לְפָנָיו, נָתַן חָכְמָה וְדַעַת וְשִׂמְחָה..." (ספר קהלת ב')

תאריך:  22/07/2016   |   עודכן:  22/07/2016
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
48 שנים לאחר שעלה לראשונה המחזמר "איי לייק מייק" על במת תיאטרון אלהמברה בהפקתו של גיורא גודיק המנוח, שב ועולה המחזמר הנוסטלגי, המרגש והתוסס על במת תיאטרון רמת גן בהפקת בית צבי ועם להקת שחקנים מוכשרים ומופלאים.
21/07/2016  |  חיים נוי  |   כתבות
על הבימה הצבעונית המעוצבת בידי אלונה ווינשטיין בדירת סטודיו, שפרטיה מסמלים באילו תנאים הצעירים של היום נדרשים לגור, מתעוררת על ספה מתקפלת צעירה יפה ומקסימה בעלת זוג עינים מרהיבות - דיקלה (יעל שטולמן). היא מתכוננת ליום הגדול בו תגרום להצעת נישואין של החבר שלה אליה. כשהחבר מתעורר אף הוא, היא מתחילה במימוש התוכנית. מה שקורה לפתע הוא, שהחבר רגב (גיא עמיר) נכנס ללחץ מהמצב, ומתיישב על האסלה בשירותים כדי לסיים שם שיחת טלפון, ובטעות טראגית הוא משליך לאסלה את הטלפון במקום את נייר הטואלט. הטלפון שובק חיים, ומכאן מתחילה הפרשה.
21/07/2016  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
מוצרי החלב היו תמיד מאוד יקרים בישראל, במיוחד בהשוואה למחירם באירופה בכלל ובצרפת בפרט.
20/07/2016  |  יובל לובנשטיין  |   כתבות
לא מעט מדברים על הצורך בפיזור בתיק ההשקעות שהוא ערך משמעותי בדרגת החשיפה לסיכון. כמו בכל דבר, הפרזה בפיזור יכולה גם היא לפגוע בביצועי תיק ההשקעות.
20/07/2016  |  גיא חזן  |   כתבות
כאזרחי הנגב ומטייליו, אנו מחכים כל שנה לפברואר בו "הדרום הופך לאדום". אלו הרגעים בהם אנו פוקדים את אזור אופקים ושדרות ואת המושבים שנבנו מסביבם. האזור החקלאי מעובד עד שולי הכביש והתחושה היא של ניצול הקרקע עד המטר האחרון האפשרי לעיבוד. לאחרונה אף חוצות את האזור רכבות העוצרות בתחנות רכבת חדשות וזו עוד דרך לראות בעת הנסיעה בהן, את היישובים במבט חטוף. שמות המושבים מזכירים לנו זמנים אחרים - ראשית שנות החמישים, עת הגיעה העלייה הגדולה מאפריקה ומאסיה ועל הגורמים המיישבים באזור - הסוכנות, "מפעל הנגב", והקק"ל היה להגשים את חזון בן-גוריון וראשי מפא"י - פיזור האוכלוסין, בניית כור ההיתוך, עיבוי הגבולות, והפיכת עם הסוחרים לחקלאים מיומנים.
20/07/2016  |  חנינא פורת  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ירון פרידמן
ירון פרידמן  |  
חזרה לפילוג הפוליטי שהיה לפני השבעה באוקטובר, התחמקות מקבלת אחריות למצב, משבר מנהיגות ועוד - לא מדובר בישראל אלא בוויכוח הפנים-פלשתיני. פרשן מצרי מתאר בדרכו את המתיחות בין שני הפלג...
דן מרגלית
דן מרגלית
מישהו יודע אם האיש הזה מספיק אטום או נוכל, שלאחר הכתבה ב"אולפן שישי" בערוץ-12 הוא יצא בשבת מביתו? מישהו זוכר על איזשהו זגזוג סיטוני, שקרים ונוכלויות כאלה אצל מישהו באיזושהי מפלגה י...
איתמר לוין
איתמר לוין
מלחמה צריכה יעד מדיני ברור    נתניהו שוב פוזל לרפובליקנים ומפלרטט עם עבריין בלתי שפוי    המשותף לשומר וגולדפוס    מה באמת חשוב לסמוטריץ'    חוק הרבנים ואבי דיכטר    האם מישהו עוקב אחרי ...
[צילום: יח"צ, הרבלייף]
סוזן בוורמן
חמישה צירופי מזון מומלצים לתזונה נכונה    הוספת מעט שומן בריא מאבוקדו או שמן זית לסלט תעזור לכם לספוג את הקרוטנואידים שמצויים בחסה רומית, גזר ועגבנייה
אסור שצהלות הפלשתינים ייצרבו בתודעה [צילום: עטייה מוחמד, פלאש 90]
ד"ר יעקב סוקול
הצורה שבה זוכרים אירוע נקבעת על-פי התמונה העיקרית שלו שצרובה במוחנו    לכן, החלטת הממשלה על קביעת יום הזיכרון למלחמת חרבות ברזל ביום שבו פרצה מתקפת הטרור מחליטה שבעצם כבר הפסדנו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il