|
מחכים לחגים [צילום: סופי גורדון/פלאש90]
|
|
|
|
|
כל מי שקצת בקיא במחירי מוצרי המזון ברשתות, בוודאי שם לב לעליות זוחלות של מחירי מוצרים רבים.
יש כאלו אשר הקטינו במידה רבה את מספר המבצעים, את האטרקטיביות שלהם, ישנן רשתות אשר מעלות ומעגלות מחירים כלפי מעלה, כאלו אשר מקבלות הנחות גדולות מהספק ולא מגלגלות אותו לצרכן וישנן רשתות שזה רובן, אשר עושות הכל מהכול.
אין ספק שסל המוצרים לצרכן יקר כיום באופן משמעותי בהשוואה לסל דומה לפני חצי שנה, בימים אשר הייתה עוד איזו שהיא תחרות על המדף.
נדמה שיינות ביתן, שידרה מסר ברור לענף, אשר אימץ אותה בשתי ידיים, מסר של "הפסקת אש", מסר של "הגיע הזמן להפסיק להקיז דם", מסר של - הגיע הזמן למלא את הכיסים" ולרפד שומנים".
מבצעי החג בפתח ונדמה שכל רשת הכינה ארסנל גדול ומכובד של מבצעים, אולם הם יהיו לרוב מאוד מפתים, אך לבטח יהיו מותנים בקנייה בסכום של 150/200 שקל מהמוצרים היקרים ואפילו יקרים מאוד.
רשת אשר תציע מבצעים אטרקטיביים ללא תנאים - ללא ספק תמשוך אליה לקוחות רבים.....חג שמח.