961,000 צופים אהבו את התמונה של
הילרי קלינטון הצעירה, עומדת בחוץ במסיבת עיתונאים ומעודדת אנשים ללכת להצביע. אלו הם נתוני אינסטגרם לתקופה שבין 1 באוקטובר לבין 9 באוקטובר. תמונה של קלינטון במעיל לבן ועליה הכיתוב "Let's go. #Debate", שהעלתה לפני העימות השני עם
דונלד טראמפ, זכתה בתוך ימים אחדים ל-276,000 לייקים.
טראמפ נמצא הרחק מאחור בחזית הזאת. הנתונים של USA Today מראים, כי התמונה האהודה ביותר שלו - אוכל במטוסו ארוחה שהגיעה מקונטקי פרייד צ'יקן (KFC) - זכתה רק ל-178,000 לייקים. מצד שני, מאז החל הקמפיין נוספו לאינסטגרם של טראמפ 1.9 מיליון עוקבים - 100,000 יותר מאשר לזה של יריבתו.
ובכיוון רציני יותר: קשה להיזכר מתי עיתון חשוב התכתב בשערו עם שער קודם שלו - וזה בדיוק מה שעושה השבועון טיים בגליונו הקרוב, שייצא לדוכנים ביום שני הבא (17.10.16). בחודש אוגוסט הופיע על שער השבועון החשוב ביותר ציור של טראמפ הולך ונמס, תחת הכותרת "Meltdown". היה זה כאשר שיעורי התמיכה במועמד הרפובליקני צללו מטה והוא ספג ביקורת חריפה מאנשי מפלגתו שלו. השער הקרוב מראה את טראמפ הופך לשלולית והכותרת היא "Complete Total".
השבועון אקונומיסט הולך על כיוון אחר, ומצביע בשערו על הקרע העמוק בין טראמפ לבין מפלגתו. השער מציג את הפיל - סמלה של המפלגה הרפובליקנית - אשר חדקו פונה ימינה, בעוד טרמאפ מצוי ליד הזנב שבצד שמאל.