|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

תראו מי שמדבר על הסתה

בהמשך להסתה בת 21 שנה בעצרת המשטמה והריקוד על הדם בכיכר-האדומה, תגובה גלויה לדליה רבין...
08/11/2016  |   נאוה קורן   |   מאמרים   |   תגובות
דליה רבין [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

"להתווכח עם שמאלנים זה כמו להעניש את עצמך על טיפשות של אחרים" (אלברט איינשטיין)!

במלאת 20 שנה לרצח רבין נשאלה נועה רוטמן נכדתו, בתה של דליה רבין, על-ידי אחד הגולשים: "האם יהיה יום חופש לציון 20 שנה לרצח רבין"? השיבה נועה המסיתה: "אולי ברצח נתניהו יהיה" = משאלת-לב שמאלנית.

ובמלאת 21 שנה לרצח ראש הממשלה יצחק רבין שמעתי את בתו דליה רבין אומרת בין יתר דברי ההסתה: "ההסתה שלפני הרצח עדיין לא תמה... חלקים בעם הזה אומרים שאולי היה טוב לרצוח אותו ומתכחשים לדרך שלו, לועגים ומקללים את המשפחה. העובדות האלה מקשות על ההתמודדות היומיומית שלנו עם האבל והאבדן".

מה זה הדבר הזה? "ומתכחשים לדרך שלו"? חוצפה בולשביקית! קשה להאמין שקיימת תופעה כזאת 'בחלקים בעם הזה' ששמחים לאחר 21 שנה להירצחו של רבין. אינני מאמינה!

העובדה שאוסלו הומר"צ ביתר-שאת לאחר הרצח מפריכה את כל טיעוני הסרק סרק של השמאל! ואם אכן קיימת תופעה שולית מטופשת ומחפירה שכזאת צפוי מ'נאורים' בעיניהם ומאנשי תרבות וספר 'יפי בלורית ותואר' שלא להשתמש בזאת אידאולוגית כדי להצדיק את הישרדותם הפוליטית והמשך ההסתה כלפי המחנה הלאומי.

זה מעיד על חולשה, אובדן דרך, תבוסתנות, ריקנות, שנאה-חולנית-ממאירה והנצחת הקרע בעם בזדון!

התופעה היחידה הקיימת עובדתית בישראל ובתשקורת מאז מסע צלב הסיזון, היא תופעת המשטמה של החלק השמאלני בעם ישראל שהוא המיעוט שהתכווץ באוסלו ושורד פוליטית רק בזכות הרצח. אשר בלי טיפת יושר אינטלקטואלי ממשיך במשך 21 שנה לרקוד על הדם בכיכר-האדומה וללא בושה להמשיך לעלוב ברוב העם המכונה בפיהם הממאיר 'האספסוף' ולזלזל ברצונו האידאולוגי-פוליטי כיאה לדמוקרטיה מתוקנת ולירוק בפרצופה של הדמוקרטיה, לדרוך ברגל גסה על החוק ולהסית ללא הפסקה נגד ראש ממשלה בישראל שהחטא היחיד שלו הוא שרוב העם מעדיף אותו על השמאל שמת באוסלו!

אינני מכירה ימני שפוי אחד, לאחר 21 שנה ששמח בהירצחו של רבין, רצח שהפך לכלי נשק פוליטי נגד הימין. נהפוך הוא, השמאל הוא זה שחוגג פסטיבלים ורוקד על הדם. קל וחומר וביתר-שאת, כשהיחיד בשמאל האינפנטילי שהתפכח מתרמית אסון אוסלו ועמד לבטלו במו ידיו היה יצחק רבין - לכן נרצח. אז מדוע שימניים ירצו בחיסולו, יפגעו באינטרס היהודי-ישראלי-ימני וישמחו על כך לאחר 21 שנה? ואם זו לא הסתה - הסתה מהי?

כיום נהיר לרוב העם, שרצח רבין השתלם לשמאל פוליטית כי הרצח הזה היה ונותר בעוכריו של הימין ובעוכריה של מדינת היהודים בארץ חמדת אבות - עצם העובדה שהשמאל עד היום רוקד על הדם, מסית, משחיר ומשמיץ כי בקלפי אין לו סיכוי מהסיבה שאין לו מה להציע יותר לנצח ישראל, מעידה שעל ראש הרוצחים והמעלילים עדיין תוססת 'השמפניה'!

ולמה דליה רבין מכעיסה אותי יותר מכולם? אחרי הציפורטונסטית לבני וצבועי הליכוד הלוקים עדיין בתסמונת 'אלטלנה' ובסינדרום הלחי השנייה שפסה מתרבות הנצרות?! משום שלמדתי ממנה אודות הספקות, התמיהות והשאלות לגבי הרצח המתועב שנותרו בעינן עד עצם היום הזה. שאלות שנותרו ללא מענה ואינן נותנות מנוח לנפשי מאז הרצח. וכיום לא די שדליה ממשיכה לשתוק היא גם מסיתה במשטמה ומתעלמת מכל אותן הספקות והראיות שהובילו לרצח אביה אותן הביעה בראיון שנתנה למגזין 'עולם האישה' בנובמבר 1999 ובהזדמנויות אחרות, והרי ציטוטים נבחרים לשיפוטכם הקוראים:

"ארבע שנים חלפו, והכאב פושט ולובש צורות רבות. אני מחפשת את הדרך הנכונה להתמודד אתו. חוויתי שלוש שנים של סיוט במשך תקופת השלטון של נתניהו. קשה לי לתאר, כמה היה קשה לקום כל בוקר, ולחשוב שמי שעמד בראש מנגנון ההסתה נבחר להיות ראש הממשלה. הייתי צריכה להתמודד עם זה כל יום. אני לא מגזימה. לא רק אני, אלא כל בני משפחתי, כל אחד בדרכו חיפש את הדרך לתפקד על-מנת לשמור על השפיות, ומצד שני לשמור על זיכרונו של אבא. כל אחד מאתנו בנפרד, וכולנו ביחד, אכולים בספקות לגבי איך זה קרה ומה קרה".

הערה שלי, למרות חשיפת זהותה של 'השמפניה' כפרובוקטור בשירות ממשלת רבין, הידוע כסוכן שב"כ מסית ושמו אבישי רביב שנחשף ע"י אברמוביץ', האשימה דליה את נתניהו כמי "שעמד בראש מנגנון ההסתה"? לא פחות ולא יותר - הרי אם זה היה נכון מדוע לא חגגה על כך ותבעה אותו לדין?

ולמרות העובדה שמי שחקר את נושא ההסתה לעומק והגיע למסקנה שלא הוכח שרבין נרצח כתוצאה מ'ההסתה שקדמה לרצח', על-ידי היועץ המשפטי לשעבר מני מזוז שהודה: "אני יודע שנוהגים להזכיר שוב ושוב את רצח ראש הממשלה כפועל יוצא של הסתה. איש לא הוכיח את זה" (אוגוסט 2005).

השמאל ממשיך כצפוי להעליל ולהסית!

ואם בכל זאת מתעקש השמאל לזלזל במסקנתו של היועץ המשפטי מני מזוז ולהחליט שרבין כן נרצח כתוצאה מהסתה - אדרבה, שיתבעו את אבישי רביב - הוא היחיד שהנהיג את ההסתה הגלויה שקדמה לרצח רבין בשליחות ובמימון השב"כ, והעדויות לכך זועקות מן האדמה, ודליה רבין יודעת זאת טוב יותר ממני, כפי שניווכח בהמשך! אז שהשמאל יתן לעובדות ומסקנות לבלבל לו את עלילת-הדם נגד הימין והבנימין ? הצחקתם אותו!

וכך ממשיכה דליה בראיון ומשיבה לשאלה: 'איזה ספקות?' "זה מסובך מאוד, ואני לא בטוחה שאני רוצה להיכנס לזה. אני לא רוצה להאשים, כל עוד אין לי הוכחות מוצקות. אני לא רוצה להיות מעורה בתביעה על הוצאת דיבה. אך לכולנו יש תחושה שגמרנו עם הסיפור שהרצח היה מחדל. זה פשטני מדי. ישנם סימני שאלה רבים בנוגע לליל הרצח".

שאלה: 'סימני שאלה לגבי תפקוד השב"כ?'

דליה: "אני לא אומרת את זה, ואני לא מכוונת אצבע מאשימה כלפי אף אחד. אך, נותרו סימני שאלה בלתי פתורים רבים".

הערה שלי, שימו לב איך נזהרת דליה הצבועה בכבודו של השב"כ של אוסלו שהפקיר את ביטחונו של רבין בידי 'השמפניה' שלהם לעומת ההשתלחות הנבזית והשקרית בימין ובבנימין.
לשאלת המראיינת: 'מה למשל?'

דליה: "מישהו בטוח צעק: 'זה כדור סרק', ואין תשובה לגבי מי צעק את זה. ועדת שמגר לא קבעה מי צעק שזה כדורי סרק".

שאלה: 'מאיפה הביטחון שמישהו צעק 'סרק?' אולי מדובר בעוד שמועה'.

דליה: "אמי בטוחה ששמעה את זה. היא התקשרה אלי מיד אחרי זה. ואמרה לי: 'ירו באבא, אך זה לא היה אמתי'. לעולם לא אשכח את השיחה ההיא איתה. לאימא הייתה הרגשה שכלום לא קרה, שזה לא היה אמתי, שהכול בסדר, שאבא בסדר".

שאלה: 'אולי היא הביעה את מה שרצתה להאמין בלבה'.

דליה: "אולי. אך היו אנשים אחרים ששמעו (את הצעקות). כשהעבירו אותו לבית החולים, אנשי הביטחון אמרו לה שזה לא היה אמתי. וכששאלה שאלות, הם שתקו ולא ענו על-אף שאלה. ישנם סימני שאלה רבים סביב כל מה שקרה מיד לאחר הרצח. איך ייתכן, שבמכונית שבה נסעה אימא, אנשי הביטחון לא דיברו עם אף אחד כל הדרך ? למה לא הרשו לאם לנסוע במכונית עם אבא ? למה הפרידו ביניהם, ולקחו אותם במכוניות נפרדות ? אני מעלה סימני שאלה המציקים לי כל יום. למה לקחו את אימא ממקום הרצח ? למה רצו לקחת אותה מזירת האירוע מהר ככל האפשר? למה אמרו לה שמדובר בתרגיל?

"ומה קרה לאינסטינקטים, החיוניים כל כך לכל שומר ראש? למה לא הרגו את הרוצח מיד? איך זה יכול להיות שלא ירו בו ?..איך זה שאנשים, שהאחריות שלהם הייתה להגן על אבי, לא ירו, ולא הרגו אותו אינסטינקטיבית? "ואומר זאת - שזה דומה להרגשה של משפחת קנדי, אחרי שג'ון קנדי נהרג. עד היום, אין הסבר לשאלה - מי עמד מאחורי רצח קנדי. עד היום, אין הסבר לשאלה מי עמד מאחורי הרצח של אבי. אז, האשימו אל לי אוסוולד שנהרג מיד. אצלנו האשימו את יגאל עמיר. אך זה לא כל כך פשוט. זה הרבה יותר עמוק, והרבה יותר מסובך".

הערה שלי, את אותה השאלה ששאלה דליה רבין בצדק: 'למה לא ירו בעמיר ?' שאל גם יגאל עמיר את חוקריו בחקירתו הראשונה: "למה היו צריכים לצעוק: 'זה כדורי סרק ? האם שומר ראש שרואה את ראש הממשלה נפצע באמת היה צועק: 'אלה כדורי סרק'....ולמה איש לא ירה בי כדי להציל את רבין ?" (21.11.95)!

ולשאלת המראיינת: 'במי את חושדת?'

דליה: "לא אומר במי אני חושדת. אני רק מעלה לפניך את כל הספקות האלה שיש בתוכי, ויש במשפחתי, מאז הרצח. לפעמים אני מרחיקה למחשבות קשות ביותר. אני יודעת שלא יהיה למשפחתי מנוח, עד שנגלה את האמת".

הערה שלי, האמנם לא תנוח דליה רבין עד גילוי האמת? 21 שנה חלפו מאז ודליה שותקת!
הלוא השופט מאיר שמגר, שעמד בראש וועדת שמגר לטיוח רצח רבין בכבודו ובעצמו הודה כבר ב-1999 כי: "לא חקרנו הכל - זכותה של משפחת רבין לבקש בירורים נוספים" (מעריב, 7.11.99)!

ודליה ממשיכה לשתוק. מה המניע? מה האינטרס?

ולשאלת המראיינת: 'ואת נושאת את זה בתוכך כל הזמן ? את אכולה בחשדות, ספקות ?'
דליה: "זה בא בגלים. פעם, ערוץ 2, עם הכתב מוטי כהן, הכין בדיקה רצינית (של השאלות). הם ישבו אתי, ושיתפו אותי בממצאים שלהם, וזה עורר אותי מאוד. לצערי, הם עדיין לא עשו כלום עם הסיפור.

"וכשאני שומעת שאדם כמו אביגדור אסקין, אדם שאני עוקבת אחריו מקרוב מאז הרצח, הופעל על-ידי השב"כ, זה מעורר בי כמה מחשבות קשות...הדברים האלה, שוב ושוב, מעוררים בי ספקות. אני חשופה לזה כל הזמן".

הערה שלי, לגבי הפרובוקטור של השב"כ אביגדור אסקין נגד הימין, שהעלה חזיר להר-הבית בליווי התשקורת של איתן אורן ושכמותו כמתחזה ל'פעיל ימני קיצוני' להכפשת נתניהו, בדומה לאבישי רביב, נזכרתי בדבריו של דן אלמגור מתוך מאמרו של טל בשן על פרשת הסיקריקים ב'מעריב' 2.2.96 וכך כותב בשן: "לגבי הסיקריקים, שביצעו שורה של שרפות בבתיהם של 'שמאלנים מסוכנים' כמו דן אלמגור, פרופ' אליס שלוי, עמוס שוקן ואחרים, יש לדן אלמגור תזה משלו: "בזמנו הודיעו בכותרות ראשיות שהמשטרה תפסה אחד, יואל לרנר, קיצוני ימיני, שהוא או-טו-טו- הולך להודות. אחרי כמה שבועות הוא נעלם. אחרי חודש הוא ניצב מחדש בהפגנות. זה היה מאוד תמוה בעיני. כבר אז נראה היה לי שהמשטרה והשב"כ מגלים בעניין הזה איזו פסיביות מוזרה. מחתרת כל כך תקשורתית, שפועלת בצורה כל כך גלויה, ושירותי הביטחון מהטובים בעולם לא יכולים לתפוס את חבריה, איך זה יכול להיות?

"והנה", ממשיך אלמגור: "אחרי רצח רבין אני נזכר בכתבה מעיתון 'העיר' ששמרתי אצלי בארכיון....תחת הכותרת, 'מדוע השתתק יואל לרנר ?' שם מסופר שהכניסו ללרנר לתא מדובב, אבישי רביב שמו, ואחרי שלוש דקות ביחד, לרנר השתתק והפסיק לשתף פעולה עם החוקרים. רביב נשלח על-ידי השב"כ להשתיק את לרנר, ואין לי ספק שמישהו מהשב"כ או מלשכת ראש הממשלה ידע על כל העניין הזה".

הערה שלי, זכות הציבור לדעת מי היה המדובב שהשתיק את יגאל עמיר?

לתמיהתו של הכתב בשן ששאל את אלמגור: 'אתה אומר דברים מאוד חמורים'. השיב אלמגור: "בהחלט, ואני עומד מאחוריהם. מעבר לזה, אגיד לך משהו כללי: לצערי, אחרי מה שראיתי בשנים האחרונות בשטחים, בבתי הסוהר - אין דבר שיספרו לי לגבי המשטרה, השב"כ והצבא שלנו, ולא אאמין - כולל תאוריית הקונספירציה בעניין רצח רבין".

ודליה ממשיכה: "לא מזמן, פגשתי בכנסת אדם, שהביא לי מזוודה מלאה במסמכים, ספקות וסימני שאלה. האדם הזה עוסק בחקירת הרצח מאז שקרה. כל פעם שאני מגיעה לרגע, שאני חושבת שלעולם לא נדע את האמת, אני נסוגה. ואז מגיע מישהו... שזה מפריע לו לא פחות מלמשפחה, והכול עולה שוב. זה מכביד עלי מאוד".

הערה שלי, שמו של האדם שהביא לדליה 'מזוודה מלאה מסמכים' הוא יעקב ורקר, שפגשתי פעם בכנסת, והוא זה שמסר לדליה רבין בין היתר, מידע מדוח 'שמפניה' החסוי שאחד ממסמכיו נגע להפצת התמונה של רבין במדי אס.אס. שהוכנה ע"י רביב והוצגה בפני כתב הטלוויזיה ניצן חן, ושאבישי רביב הקים שלושה ארגוני מחתרת, וכלשונו של ורקר: "שעל כל אחד מהם היה צריך ללכת למשפט, וויתרו לו על כולם"(?)

'איך דליה הגיבה'? נשאל וורקר והשיב: "דליה הייתה מופתעת. היא ראתה בעבר את המסמך, אבל לא נתנו לה לצלם. היא שאלה אותי: מה זה עושה אצלך?' והסברתי לה. היא נתנה למזכירה שלה לצלם את זה מיד. היא סיפרה לי שאימא שלה שמעה מפי אנשי השב"כ שלקחו אותה למשרדיהם, 'זה לא אמתי', ומשם היא טילפנה אלי ואמרה 'אל תשימי לב למה שמשדרים כעת. זה לא אמתי". ('בשבע' 17.10.02)!

הערה שלי, עוד ראייה לכך שדליה ידעה מלכתחילה שההסתה שקדמה לרצח רבין נעשתה ע"י המסית אבישי רביב בשליחות השב"כ של אביה, מה שלא מפריע לה להמשיך ולהסית נגד ראש הממשלה - על לא עוול בכפו!

דליה: "אחת הדרכים שיש לי להתמודד עם זה היא לעבוד בהסתדרות, ללכת לכנסת, להעסיק את עצמי בפעילות ציבורית. אך, זה לא עוזר מספיק. הספק מושרש. כל הזמן, עולים סימני שאלה. כמו, למשל, הסתירה בין הדוח של הרופא, שקיבל את אבא כשהגיע לאיכילוב, לבין הדוח של הפתולוג. זה לא מנחם אותי. תחושת התסכול קשה מאוד".
עד כאן מתוך הראיון של דליה רבין, שציינה בראיון אחר לכתב-עת 'נקודה' במרץ 1999 כי: "מורשת יצחק רבין היא לאו-דווקא מפלגת-העבודה. זה לא סוד שאבא שלי לא היה בדיוק חלק אינטגרלי מהמנגנון של מפלגת העבודה".

די מעניין אך מאוד מביך כלפי 'המחנה הציוני' שמתהדר ב'מורשת' רבין. למען האמת ביטחונית נחשב רבין ל'ימני' וכשכזה זכה בשלטון, לכן השמאל שנא לו בחייו אך במותו כצפוי סוגד לו השמאל הצבוע לצורכיהם הפוליטיים.

אז, תגידי לי בבקשה גב' דליה רבין, מה גרם לך ולבני משפחתך להתאושש מ'הספק המושרש' ולחדול מאותן שאלות שקיננו בקרבך ובעינן עומדות עד עצם היום הזה? כלום ויתרת על חקר האמת בפרשת רצח אביך?

אילו היה יצחק רבין אבי, הייתי שובתת רעב גם בהאג אם היה צריך - עד צאת כל האמת.
הרי קיימים דרישות לחקירה ממלכתית מאנשי שב"כ הגונים ומקצועיים שטובת העם, וביטחון ישראל בנפשם היא שדרשו לקבל הסברים בנוגע לרצח הכי צפוי הכי הזוי והכי בלתי נתפס שהיה כאן, והמערכת השיבה פניהם ריקם, כמו למשל ראש אגף לאבטחת אישים בזמן הרצח, דרור יצחקי בראיון לאמנון אברמוביץ' 4/11/05 בהתייחסו למחתרת אי"ל המפוברקת בסרטון שערך הבמאי והעיתונאי המגויס איתן אורן, וכה אמר דרור יצחקי: "אני מוכרח להודות שהכתבה הזאת היכתה אותי בתדהמה. לא היה לי שום מושג במה מדובר. באותו ערב הרמתי טלפון לאחד מבכירי השב"כ ושאלתי בתדהמה מה זה הדבר הזה ? ונאמר לי: "כולם משלנו"...

"אני במשך שנים ניסיתי ופניתי לגורמים הבכירים ביותר בשב"כ, למעשה לכל ראשי השירות הקודמים, והצעתי להם לקיים פורום פנימי סגור שבמהלכו ניפגש כל הגורמים הבכירים, כל הסביבות של השרות שקשורות לאירוע הטראגי הזה...האם אין מקום להקים וועדת חקירה ממלכתית נוספת שתשרת את חקר האמת המקצועית לגבי מה שקרה מעבר לכשל האבטחה הברור" (?)

ואני תוהה, גב' רבין, ממה חששו ראשי השירות הקודמים והלשעברים - אם הם כה משוכנעים שעמיר הוא הרוצח ? מדוע לא הרימו את הכפפה שהציע להם דרור יצחקי לחקר האמת המקצועית ? הרי בטובתנו, בטובת ילדינו והדורות הבאים עסקינן ? מה המניע לסירוב הזה? קיבינימט!

ומאחר שכל הלשעברים במערכת הביטחון שהשתיקו את דרור יצחקי ואחרים משתייכים למחנה 'השלום' שלך, גב' רבין, מדוע אינך שואלת אותם על כך ? זכות הציבור לדעת בדמוקרטיה מתוקנת.

גם ראש אגף האבטחה לשעבר בשב"כ, אברהם רותם נזעק בראיון לעודד גרנות ב'מעריב', 10/11/95 ושאל:

"איפה היה ראש השב"כ (גילון) במוצאי-שבת?"
גרנות: "בחוץ לארץ".
רותם: "מה הוא עשה שם?"
גרנות: "לא יודע, משהו דחוף".
רותם: "מה יותר דחוף מאשר להציל את חיי ראש הממשלה?"
גרנות: "הוא לא ידע שמישהו הולך לרצוח את רבין".

רותם בצעקה: "אהה, הוא לא ידע ? אז למה כתוב בעיתונים שלפני כמה חודשים הוא הלך לרבין והזהיר אותו שהימין הקיצוני מתכוון להתנקש בחייו ? ואחר-כך גם הלך לראשי מפלגות וביקש מהם למנוע הסתה לרצח ? אתה לא יכול ללכת לראש ממשלה ולהודיע לו שמנסים לרצוח אותו, ואחר-כך לחזור ולאבטח אותו בשטח בצורה שגרתית"!

אתם הבנתם איך עובדת השיטה בשמאל המסית והשונא ? חצי שנה לפני הרצח כרמי גילון מכתת רגליו בכל מערכות העיתונים בישראל ומזהיר מפני 'פעיל ימני קיצוני' העלול לפגוע ולהתנקש בחיי ראש הממשלה, ואחר כך הוא נפגש עם ראשי מפלגות ומזהיר אותם מפני הסתה העלולה להוביל לרצח ראש הממשלה ואפילו 'להתנבא' בהרצאותיו ש'הרוצח' עלול לצאת מהרצליה - ודקה לאחר הרצח ידע אותו השב"כ לדווח על זהותו של 'הרוצח' ולנקוב בשמו כולל ניסיונותיו הקודמים לפגוע ברבין ללא הצלחה- ומבלי להיעצר?

כשהפרובוקטורים וה'שמפניות' עדיין פועלים בשטח באלימות ומבאישים את ריחם של הימין, המתנחלים והבנימין לצרכיהם הפוליטיים - והנורא מכל, כל זה נעשה במסגרת החוק והחותמת של ביניש וארבל ?!

מה קורה פה לעזאזל? האמנם יש שופטים בירושלים? או שחלמתי על בגין? גם העיתונאי ירון קנר מ'ידיעות אחרונות' שחדר לארגון אי"ל לצורך חקירה עיתונאית, והתקבל כחבר הארגון בשם המחתרתי 'נדב', כתב במאמר בעיתונו ב-10/1/95: "יום לאחר הרצח הרמתי טלפון לאבישי רביב, מנהיג תנועת אי"ל, תנועה ימנית קטנה וקיצונית מאוד (שכל כולה מעשה ידי השב"כ להתפאר, תחת עיניו העצומות לרווחה ובממונו, נ.ק). זה היה מיד לאחר שרביב ירד למחתרת ונעלם, אבל כשעוד ענה לשיחות שהגיעו לטלפון הנייד שלו.

"מדבר נדב, הצגתי את עצמי בשם הקוד שניתן לי כחבר בארגון: הוא, עמיר משלנו? שאלתי. ורביב בתשובה: "כן והוא מאוד מאוד קרוב אלינו, ענה"!

אז, במקום להמשיך בדרך הקלה, הנוחה והמשתלמת להנצחת הרצח, גב' רבין היקרה מאוד לעם ישראל ובעיקר לקופת המדינה:בדרך ההסתה במסווה של 'דרך השלום' ולהשתלח מעל כל במה ומיקרופון נגד המחנה הלאומי וכל מי שחושב אחרת ממך, מה דעתך לפחות לתבוע את עלבונו, הפקרתו וכבודו של אביך המנוח ?

מי יודע, אולי תגלי סוף-סוף ממה נבע אותו 'הספק המושרש' שכרסם בקרבך ולא נתן מנוח לנפשך המיוסרת במשך כל השנים - או שתגלי שטעית בכתובת - שלא המחנה הלאומי ולא נתניהו ולא אף אחד בעולם אשמים שהשב"כ של רבין, גילון ורביב הפקיר את ביטחונו של 'מר-ביטחון' יצחק בידי ה'שמפניה' שלהם למען אוסלו שעלתה לעם ישראל ביוקר ובדמים נקיים לשווא !

אולי תווכחי בכל זאת שגיבור ישראל מספר אחת אחרי בר-כוכבא, שהבין משהו בשיטות בולשביקיות-מפא"יניקיות, מאיר הר-ציון צדק בהערכתו ש:

"רבין לא נרצח בכלל. רבין מת מתאונת עבודה"?
אולי ? אז ממה נפשך? וממה את מ-פ-ח-ד-ת- גב' רבין ?
עד כאן טיפה בים של שאלות, תמיהות, ספקות, ועדויות. המשך יבוא.

תאריך:  08/11/2016   |   עודכן:  08/11/2016
נאוה קורן
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תראו מי שמדבר על הסתה
תגובות  [ 5 ] מוצגות   [ 5 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
נאוה - מצויין
8/11/16 19:47
 
קורןנאוה טבריה
9/11/16 07:06
2
היה "משתלם לשמאל"
9/11/16 07:50
 
קורןנאוה טבריה
9/11/16 14:53
3
רספוטין
12/11/16 18:43
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות

08/11/2016  |  אביתר בן-צדף  |   מאמרים
ערוץ הטלוויזיה אל-ג'זירה המשדר מדוחא שבקטר הקרין השבוע סרט דוקומנטרי על נסיבות מותו של פעיל החזית העממית עומר אלנאיף בבנין השגרירות הפלשתינית בסופיה שבבולגריה.
08/11/2016  |  יוני בן-מנחם  |   מאמרים
נשאלת השאלה כאשר דנים בערך אחדות העם היהודי: האם הרפורמים והקונסרבטיבים נמנים על כלל עם ישראל? האם ערך אחדות העם היהודי כולל אותם? ובכלל האם השאלה הזאת היא שאלה חוקית קבילה ותקינה?
08/11/2016  |  אלברט שבות  |   מאמרים
רבים מאיתנו התביישו בדמוקרטיה שלנו כאשר השר אריה דרעי, שהוא עבריין שחיתות משוחרר חזר לתפקידו בכנסת ובממשלה בעזרת הצבעתם של קבוצה של יהודים-מזרחיים-דתיים שהצליחו להראות לנו שהדמוקרטיה שלנו לא שווה הרבה... העבריין הזה שחזר לעמדה בה ביצע את פשעיו השמיע לאחרונה דברי שיטנה בכנסת נגד יהודים שאינם בדיוק כמותו ופסל במו פיו העלוב 5 מיליון יהודים! (הנאצים הצליחו עם 6 מיליון...).
08/11/2016  |  יהודה דרורי  |   מאמרים
במשך 21 שנים התקיים מדי שנה פסטיבל ההישרדות של מחנה השמאל הכושל באצטלה של עצרת זיכרון לרבין. מהעצרת הראשונה, שמשה עצרת זו במה להסתה ולשטיפת מוח נגד הימין ולעשיית הון פוליטי וקריירה פוליטית (ראה דליה איציק). אפילו אוניברסיטת בר-אילן שבה, במקרה, למד המתנקש, גונתה והואשמה באופן גורף. (שנים אחר כך עבדתי באוניברסיטה זו. מכר, קרבן לשטיפת המוח, הטיח בי ברחוב כי אני והאוניברסיטה רצחנו את רבין).
08/11/2016  |  אליעזר רפופורט   |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
גם בשעתה היפה של ישראל, כאשר העולם מוחא לה כפיים והתעשיות הביטחוניות הישראליות זוקפות קומה לנוכח ההצלחות הטכנולוגיות ללא אח ורע, יש בקרבנו כאלה המתעקשים "להשבית שמחות" ולגמד את ממד...
דן מרגלית
דן מרגלית
אין עתה צורך בהתלהטות היצרים, בפאטה-מורגנה כאילו עוד מכה אחת ו"זבנג וגמרנו", והניצחון המוחלט בידינו    יותר מכל יש לישראל אינטרס אסטרטגי לבנות נדבך נוסף לברית ההגנה ההולכת ונרקמת בי...
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
ראובן דינור
ראובן דינור
חדר בבית מלון, ממומן בידי המדינה, או דירת מגורים זמנית אינה מענה הולם אלא אקט רנדומלי שמעצב ביתר שאת את הגלות בתוך הארץ
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
בין אם הוא ידע ונתן את הפקודה ובין אם הוא לא ידע על הפקודה, מדובר בהוכחה נוספת לנפסדות ולסכנה הקיימת שהמשך שלטונו של בנימין נתניהו מהווה סכנה לחטופים, הנמקים בגיא ההריגה של החמאס ה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il