|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

תחזית אסטרולוגית לשבועיים 15.12.2016-02.12.2016

מגבלות הכוח של בנט

בנט, לא מאבד תקווה ויודע שההצלחה היא במבחן התוצאה. כדי שאכן יצליח עליו ללמוד סבלנות ולא לערבב אינטרסים. ימים של גשר מחושך לאור. גשר לדיאלוג בין כלל השבטים. לפניכם ימים של התבוננות פנימה, להבין את עצמכם ןלמצוא את הפתרון
02/12/2016  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
[צילום: פלאש 90]

אתמול והיום כירון נעצר ומשנה כיוון. כירון המשפיע על הבראה וריפוי במושג הכולל של המילה (היליניג) מייצג מעבר מקיצוניות אחת לשנייה, ממקום של כאב, כעס ואפילו דיכאון למקום שרואה את חצי הכוס המלאה, אור ואמפתיה. הכירון המשנה כיוון יוצר את הגשר מחושך לאור, גשר שיעזור לחזור לדיאלוג בין כל השבטים, אצלנו וגם בינלאומיים. הכירון שיצר את הפיצול בתוך העם והקצין בדרכו את הרצון לבטא לאומיות, השפיע לא מזמן בבריטניה (במהלך יוני 2016, כירון נעצר ושינה כיוון, חזר על עקבותיו בסוף יוני 2016 עד היום שנעצר וחוזר קדימה), עם תוצאות "הברקסיט" ובהמשך תוצאות הבחירות בארה"ב שהושפעו מהבטחותיו של טראמפ (לחזק את אמריקה). כירון עוזר להציב גבולות גבוהים נגד הגירה ופליטים, בניסיון לשמר את אופיה של התרבות המקומית במדינות רבות. אלה מתקשות להתמודד עם השינוי המתרחש (כירון כזכור בדרכו "מרפא את הפצעים" וזו אינה מטאפורה).

מולד הירח שהיה ב-29.11 והושפע בין השאר מנפטון וזנב דרקון, חשף את ה"באלגאן" (מילה עדינה) אצלנו בהנהלת בנק הפועלים לאורך זמן. בשבוע שעבר נכתב כאן על תמונת מולד הירח, "זכרו שיש הונאה והולכת שולל בכל מה שנשמע". כך שלפנינו עוד ימים בהם נוכל לראות את הווילון מתרומם מעל ה"במה" או שנשמע "סיפורים" כאלה או אחרים גם במישורים אישיים. אבל למעשה ההשפעה היא על כל היקום, לכן ייתכן שיתפרסמו כמה "סיפורים" גם במקומות אחרים ברחבי העולם, זה הרואה עצמו "תרבותי". מופע המולד הנ"ל ישפיע בשבועיים הקרובים עד שיגיע מופע הירח המלא הצפוי ב-14.12.2016: זהו מבנה שונה שיהיה על נקודת האמצע סאטורן/קופידון. משמעות המכילה ניגוד. כלומר קושי לשלב וליצור אינטגרציה בקבוצות. האגו האישי עלול להיות למהמורה בתוכנית לשיתופי פעולה. זה עלול להשפיע בתוך משפחה, ברבדים הפרטיים יותר יש אי-שקט. אבל המבנה הזה ישפיע גם על גופים גדולים - קבוצות גדולות וכד'. מופע הירח המלא ישפיע על "חדשות" שנקבל, אלה יצביעו על צמצום, חסכנות, או עליות מחירים בתחום הדיור, שכ"ד וכו'. הדינמיקה תהיה גבוהה ומשפיעה (חיובי) על היכולת לתפקד בכמה וכמה מישורים (קשת ותאומים, מזלות דואליים) בלי לאבד שום דבר בדרך.

הנטייה לחשוב שלילי ולקטר על כל דבר ממשיכה לדאבוני הרב, ומקצינה שוב החל מ-07.12. נסו להמנע מ"שקיעה" ומדכדוך. הנטייה תהיה להפגע מהר. סגנון הדיבור יהיה מתובל בגסות רוח (כולל מגוון קללות שנשמע מכל הכיוונים). המתח ילווה את השיח בימים אלה. זה הזמן להתבונן פנימה ולהבין את המקור לתסכולים הרגשיים שחלקם, השורשים שלהם, נמצא בעבר. אבל זה הזמן הנכון גם לפתור אותם. ימים טובים לטיפול ולתרפיה. לנסות לראות ולהבין גם את מה שלא נעים ונוח לכל אחד לראות בתוך עצמו.
לקראת 09.12 השמש במזל קשת נפגשת עם סאטורן, וכוכב יופיטר תומך בהם, שילוב העוזר לקדם תוכנית ברצינות, תוכנית הקשורה בנושאי דת, פילוסופיה ואקדמיה.

הקשר בין מיקומו של כוכב סאטורן במזל קשת, יצר דגש בתקופה האחרונה (וימשיך) על נושאי הדת, פילוסופיה ואקדמיה. נושאים הקשורים לאמונה אישית או לאמונה של ההורים (החינוך שלהם) המשפיעים בדרך שמרנית או פוגענית על ה"אני" האינדיבידואלי. יש הרגשה של הגבלה המקשה על הדרך שלכם לבטא דעות אישיות לא קונבנציונאליות או למערכת הערכים הפנימית המבוססת גם על אמונה או פילוסופיה. קשה לשחרר.

הדיונים בענייני הדת, המשפט והאקדמיה, פלשו גם לפוליטיקה (בניסיון לחוקק חוקים חדשים בנושא) ולנושאים רחבים יותר מהעולם הפרטי של כל אחד ואחת.

מזל קשת הוא סמל לשמחה, התרוממות הרוח. חישבו על כך שזה הזמן לבחור בעשייה שיכולה לרענן את סדר היום, עם השראה, חדווה וארועים שאופיים סוג של חגיגה. הקשת יודע לאתגר את עצמו, עוזר למצוא את התשובות והמשמעות. הרוח חופשית יותר מעודד אינטואטיביות וגם הרפתקנות. בקיצור אין לו בעיה להעז.
יופיטר ואורנוס יוצרים מולות לאורך חודש דצמבר, מה שישפיע על הקצב ויגרום לחוסר יציבות והפתעות. התפנית ב"עלילה" תיגרם כשכוכב מרקורי עומד כבר לעצור בשבוע המתחיל ב-11.12 עד שנעצר ב-19.12 וישנה כיוון עד 09.01.2017 (ניקח כמו תמיד טווח ביטחון של 5-4 ימים אחרי). תחשבו על מצבים לא הגיוניים שעלולים להתפתח במהלך רצועת הזמן הזו, או הרצון האישי לעשות מה שרוצים (זו המהות של יופיטר-אורנוס, החופש מלוח זמנים ומהתחייבויות) מצבים היוצרים סתירה בין הרצון של כל אחד מאיתנו מול מי שנמצא מולו, בתחום האישי או המקצועי. תלמדו לכבד את המרחב האישי ותנצחו.

לפנינו תקופה שמבני הכוכבים מספרים לנו שהכל אפשרי. תורידו ציפיות מאחרים, שיתופי פעולה לא יתקדמו בקצב שאתם רוצים, יתעורר קושי להבין זה את זה או אולי קושי לוותר על האגו. חפשו את ההומור בכל מצב, זה מתכון מבטיח שיעזור לחלץ אתכם מ"נפילות".

כוכב מארס על ציר 2-8 במפת המדינה בין 13.12 עד 20.12. תשמרו על עצמכם בבקשה בכל מקום ותיזכרו, "החיפזון מהשטן".

זמני הירח הבטל ( לשבועיים):

יום שבת 03.12
הירח בטל משעה 12:14 עד שעה 21:43 בלילה.
יום שני 05.12 הירח בטל משעה 13:24 עד למחרת בשעה 06:30 בבוקר.
יום רביעי 07.12 הירח בטל משעה 15.58 עד למחרת חמישי בשעה 12:15.
יום שבת 10.12 הירח בטל משעה 05:03 לפנות בוקר עד שעה 14:40.
יום שני 12.12 הירח בטל משעה 06:03 עד שעה 14:45.
יום רביעי 14.12 הירח בטל משעה 07:57 בבוקר עד 14:08.
יום חמישי 15.12 הירח בטל משעה 23:32 עד למחרת בשעה 15:14.

כלכלה ושווקים

השווקים הגיבו בחיוב לבחירתו של דונלד טראמפ. מעניין מה חושבים בחדרי חדרים מנהלי ה"פדראל בנק" שעשו כל דבר אפשרי להנחית את הדמוקרטים והילרי קלינטון לתפקיד הנשיאות שם. כמו שכבר נכתב כאן, ההיסטוריה מלמדת שהדולר מתחזק כאשר הרפובליקנים נמצאים בשלטון (דולר/אירו). אפשר לצפות שזה יימשך.

כוכב אורנוס "חוגג" במערכת הכוכבים, מה שמרמז על הפתעות, ארועים לא צפויים וכדרכו, יעשה "שמח" בשווקים.

הנפטון כצפוי משפיע עד תחילת דצמבר, כך שלא הכל בהיר. יש מצבים מעורפלים וגם אלה משפיעים על הגוונים.

כוכב נפטון וגם יופיטר משפיעים על מחירי הנפט. ו"עוזרים" למחירים.

שימו לב ל-09.12 יום מעניין בשווקים.

יש מבנים כמו יופיטר-אורנוס, יופיטר ופלוטו, אלה יוצרים T בהמשך, מה שעלול לגרור גם דרמה. בנוסף יש מבנה של סאטורן ואורנוס, שיכולים ביחד לאזן קצת את האווירה. נתמקד באלה כשיגיעו. השילוב של ה-T הוא חזק, ועלול בזמן שלו לגרום למשברון. גם כוכב וונוס יתחיל בנסיגה במהלך חודש מרס 2017. וונוס משפיעה על ערכם של מטבעות, ואינה אידיאלית לשווקים (רכישות ומכירות).

כוכב נפטון נמצא במעלה 22.25 במזל בתולה וכוכב מארס נמצא ב-21.33 במזל תאומים. בהורוסקופ של ארה"ב, כוכב סאטורן יגיע למעלה הזו במזל קשת ובמנעד מתוח, לכוכבים האלה כ-3 פעמים (ינואר 2017, יולי ואוקטובר) מבנה זה יהיה לא נוח למצב הפיננסי, מאחר שהוא מחזיר את כולם למציאות, מנפץ אשליות. כלומר נושא הגרעון שם יעלה לדיון. מחסור במזומנים ומתח שיתעורר בשווקי האשראי. מבנה זה כנראה ישפיע גם על השווקים בכלל.

נפתלי בנט שר החינוך

נפתלי בנט, בן מזל טלה (25.03.1972) נמצא בתפקיד שבו ההצלחה היא במבחן התוצאה. כדי להבין איך מה ולמה, בחרתי לשלב את המפה האישית שלו עם מדינת ישראל ולבחון את התהליכים שהוא עובר.

כאשר נכנס לתפקידו, מבנה הכוכבים היה 4-10, 2-8 שהמשמעות היא שההצלחה שלו תהיה תלויה בפעולות שיעשה בתנאים ידועים ומוכרים. מאחר שקיבל את התפקיד שלו כשר החינוך פעם ראשונה, היה במאי 2015, הכוכבים מספרים שהוא התחיל לנהל את המשרד החדש עם תקציב כלכלי ומימון מסוים שאותו קיבל מראש כדי לפתח את המשרד ואת תפקידו כשר החינוך, אבל היה זקוק גם לתמיכה ולעזרה כדי להצליח. זו סיטואציה של אינטרסים הדדיים. השר יצליח, אם תהיה לו עזרה, ומימון פיננסי ראוי. הקושי יצוץ אם בין השיקולים שלו כשר החינוך יהיו גם שיקולים אחרים.

במהלך השנה 2017-2016, הכוכבים על הצירים 1-7, 5-11 מציגים נועזות. דינמיקה המעוררת אותו ליזום בכמה כיוונים, שיש בהם למעשה מצבי מבחן וחוסר ודאות. כולנו שמענו שהשר החליט לבחור פרויקט לחיזוק המתמטיקה, עם כל המשמעויות שיש לכך. הבחירה שעשה הייתה בדגש על 5 יחידות במתמטיקה, כשהוא מסביר לכולנו, שזה חשוב לעתיד המדינה. הבחירה שלו הייתה ללכת נגד הזרם (חובבי המקצועות ההומניים? או כאלה עם אג'נדות אחרות וכו'), לפתח נישות חדשות, שונות, עם מודעות לכך שהוא עומד במבחן בכל רגע מחדש. אבל מבנה הכוכבים הזה דוחף אותו לבחור פרויקטים ייחודיים. בה-בעת היה ויהיה עליו ללמוד שהוא נדרש לסבלנות (קשה מאוד לבן מזל טלה), לתהליך הפיתוח של הרעיון החדשני, שאינו מניב תוצאות מיידיות. ציר 1-7, מלמד גם היכולת להכיל כשלונות, ללמוד מהם וללכת הלאה. לכן עליו לקבל החלטות (בכל התחומים כולל הפוליטיים נטו), שיאפשרו לבחון אותם מחדש אחרי זמן מה. עליו היה להבין מאז שקיבל את החלטה בתחום משרדו או בכל תחום אחר הקשור לעיסוקיו, שהשינוי אפשרי רק בהדרגה, ולא יביא תוצאות מיידיות.

במעגל נוסף בשילוב המפות של שר החינוך בנט ומדינת ישראל, הכוכבים מפעילים בנוסף לציר 1-7, את הציר 2-8, 3-9. אלה ביחד מקשים על קבלת תמיכה בהתחלות חדשות. או שיש הבטחות (שנותן או מקבל) שיתקשה לממש. האם יהיה מוכן לקבל את המצב שבו עדיף לא לחרוג מהאפשרויות הקיימות (מגבלות הכוח) ולהשקיע את כל האנרגיה במה שכבר קיים, גם בגלל מגבלות תקציביות? נכון יהיה גם להעזר באסטרטגיה שתבטיח לו שלא יאבד מידע חיוני, וכך רמת העידכון שלו בשטח לא תיפגע. הכוכבים על הצירים 1-7, 2-8 "עוזרים" לתחושת המתח, והקושי לקבל את המצב הנתון. אבל לא לטעות, המבנה הזה לא מקלקל לבנט את האופטימיות והאמונה שהוא יצליח ויהי מה.

הנתונים מתקבלים מהמפות בסך-הכל לאורך 2017-2016, אינם שוללים הצלחה - אבל מוגבלת. כוכבים על ציר 2-8 אינם תומכים בפריצת דרך.

לסיכום, הכוכבים (על ציר שהוא מסמל גם את הקארמה), ממליצים לשר החינוך להיות זהיר וקונסרבטיבי (לא פשוט וקל לבן מזל טלה), לשמור על הקיים (4-10, 2-8, 3-9) לפעול במסגרות שכבר הוכיחו את עצמן, כך יוכל לעמוד ולהתמודד עם לחצים או מאבקי כוח. (גם במסגרת המפלגה עצמה) לשמור על מעמדו ולהשיג את מטרותיו. הוא חווה מצבים שיש בהם ניגודים בין האינטרסים שלו והלחץ חברתי, שאינו מעניק לו תמיכה מיידית מהציבור הרחב (2-8). יש פער בין הצד הייצוגי (של נפתלי בנט, יו"ר הבית היהודי) ובין מה שקורה בפועל.

"אם לא ניטע את עץ הדעת בצעירותנו, לא ייתן לנו צל בזקנתנו" (לורד צ'סטרפילד)

תאריך:  02/12/2016   |   עודכן:  02/12/2016
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מגן דוד אדום נערכים למזג-אוויר סוער שצפוי לפקוד אזורים רבים ברחבי הארץ שיחלו מחר ויסתיימו ביום שבת לפי תחזית השירות המטאורולוגי. בהתאם לתחזיות, צפוי מחר גל קור וגשמים חזקים שעלולים לגרום להצפות באזורים עירוניים ובמישור החוף.
01/12/2016  |  זכי הלר  |   כתבות
י. ל. פרץ (1851-1915)הוא אחד משלושת הסופרים הענקיים היהודים שחיו בתקופה ההיא וכה היטיבו לתארה הן בצחוק והן בדמע. שלושתם, פרץ, מנדלי מוכר ספרים ושלום עליכם קבורים בבית הקברות היהודי בוורשה, שם קבורים כל גדולי הספרות, התיאטרון והשירה היהודית שהותירו לנו נכסי פאר תרבותיים. פרץ שהיה עורך דין במקצועו, ולאחר שנים נשלל ממנו רשיונו לעסוק במקצוע מהטעם שנחשד בקומוניזם, בגלל דעותיו הסוציאליסטיות - עבר למלאכות שונות אך עיקרן - הכתיבה.
01/12/2016  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
באסופת השירים קילומטרים שלמים של קִרבה (אופיר ביכורים), חושפת המחברת, גלית אבגי-כהן, מצבים שבינו לבינה המתעדים שלל רגשות, תשוקות ואהבות הספוגים בקִרבה, בחום רגשי אינסופי. שירים שמצלמים במילים רגעי חיים קטנים וגדולים שאיננו רוצים לאבד.
01/12/2016  |  מירב בורשטיין  |   כתבות
כורזים הוא כיום יישוב קהילתי שנוסד ב-1990/1 כתוצאה מאיחוד מושב העובדים כורזים, שנוסד ב-1982, כ-2 ק"מ ממזרח לחורבות כורזים העתיקה, והיישוב הקהילתי מעון, שנוסד ב-1983 . ביישוב המאוחד חיים כ-370 תושבים. כורזים הייתה יישוב יהודי שנוסד במאה הראשונה לסה"נ והגיע לשיא פריחתו בשלהי המאה ה- 3 או ראשית ה-4 או בשלהי המאה ה-4 או ראשית ה- 5.
01/12/2016  |  רבקה שפק ליסק  |   כתבות
בכנס שדרות לחברה 2016, שנערך במכללת ספיר בשדרות (וגם בסינמטק המקומי) אמר ראש העיר שדרות אלון דוידי, בנאום שנשא בפני באי הכנס, כי עיריית שדרות משקיעה רבות בחינוך ובתרבות. אני מניח שזה נכון. אבל מישהו יכול להסביר למה חדר העיון בספריה העירונית הראשית בשדרות פתוח בסך-הכל 15 שעות בשבוע: בימים א' ג' וה' בלבד בין וגם זה לחצי יום ואף פחות מחצי יום. בכל ספריה עירונית ראשית המכבדת עצמה, פתוח חדר העיון לפחות 35 - 40 שעות בשבוע ובמקרים רבים אף יותר. ואילו דווקא בספריה של עיר כמו שדרות, שהיא עיר פריפריה מרוחקת ממרכז הארץ, סגור חדר העיון בספריה העירונית למעשה רוב הזמן. זהו מצב מקומם ולא ראוי. יתרה מזו, יש אף ימים שמדור השאלת ספרים בספריה פתוח וספרניות נמצאות ועובדות בספריה ואילו אולם חדר העיון שנמצא ממש ממול חדר ההשאלה נעול וסגור. זה בלתי נתפס ומקומם.
01/12/2016  |  אלי אלון  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
יורם אטינגר
יורם אטינגר
הפקת לקחי 7 באוקטובר מחייבת להימנע ממדיניות של תגובה, הכלה ומתקפות נקודתיות, ולנקוט במלחמת-מנע ומתקפות מערכתיות ולא רק נקודתיות
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
לצערי, מנהלי המשא-ומתן לפדיון 133 יהודים, הנמצאים כבר מאה ותשעים יום בגיא ההריגה העזתי, אינם משתחררים מיצר הנקמה
ארווין קליין
ארווין קליין
העיתונאית הנודעת, ממלחמת האזרחים בספרד, מביעה את דעתה על הסכסוך הישראלי פלשתיני, בצורה מרתקת ומעמיקה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il