|   15:07:40
דלג
  בעז שפירא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!

כתב אישום נגד התקשורת הישראלית

אתם בועטים בקודשי ישראל אך נזהרים בכבודם של גויים, בראייתכם אלאור אזריה הוא רוצח והרשעתם אותו בטרם משפט והמחבל הערבי שניסה לרצוח נפש את חבריו החיילים הפך לקורבן
01/12/2016  |   בעז שפירא   |   מאמרים   |   תגובות
ראו הוזהרתם [צילום: AP]

לא כולכם אבל רובכם ככולכם עתידים ביום מן הימים לעמוד לדין בעוון הסתה, הרעלת בארות, משוא פנים, בעיטה במורשת היהודית היא מורשתכם, שיתוף פעולה עם האויב, שטיפת מוח כוחנית, השתלטות על משאב ציבורי ועשיית שימוש בו שלא כדין, עידוד פריצות ותועבה, תרומה להריסת התא המשפחתי והחברה כולה ואולי אפילו בגידה!

נשמע חמור נכון?, מסכים מאד. מעשיכם חמורים מאוד ואני עומד בתוקף מאחורי כל "סעיפי האישום הנ"ל" (שבינתיים, לא כולם מצויים בספר החוקים במדינת ישראל). בעיני רוב העם היושב בציון הנכם פושעים, מאסנו בכם, אין לנו אמון בכם, אתם הורסים לנו כל חלקה טובה. אתם צבועים, לא הגונים, נושאי פנים, חנפנים ושקרנים.

את מה שנוח לכם אתם מפארים ומה שאיננו מתאים לסדר יומכם אתם מסתירים, מגמדים ואף מעלימים או מתעלמים הימנו. מקריות אין כאן, הכול הינו חלק מסדר יום שמאלני, "ליברלי", פרוץ, "נאור", אנטי יהודי ופוסט ציוני.

כל מה ששנוי על היהודים אתם בעדו, כל מה שאהוב על היהודים אתם נגדו. התנגדותכם אינה פאסיבית אלא לוחמנית, צינית, כוחנית, אלימה לעתים (ניתוק שיחה באמצע ראיון...) ומרושעת. "תפישת עולמכם", אם ניתן להגדיר זאת כך, מנוכרת לרוב העם היהודי היושב בציון ותומכיכם/אוהדיכם הולכים ומתמעטים. לא מאמינים לי? הציצו בנתוני הרייטינג שלכם, לאורך ולרוחב.

אתם שונאים את התורה, את ההלכה, כופרים בבורא עולם, מלגלגים על קודשי ישראל, שונאים התנחלויות ומתנחלים, לא אוהבים מנשקי מזוזות, מתעבים חרדים, מזלזלים ברבנים, מבקרים כשהצבא מחסל אויב, מתלהמים כאשר יש ניסיון לבלום אקטיביזם שערורייתי של בג"ץ, נחרדים מפתיחת ערוץ תקשורת "ימני" או "לאומי", נלחמים בו ופועלים להצר את צעדיו.

חסידים שוטים

מנגד - אתם אוהבים את המוסלמים והנצרות ומקפידים על שמירת חופש הפולחן (השמור רק להם...), אתם מחבבים את הרפורמים ורואים בהם קדמה ו"סובלנות" ראויים, אתם מזדהים עם הערבים ה"מקופחים" בארצנו ומפרגנים לערבים ב"שטחים הכבושים", אתם מאדירים כופרים, אתיאיסטים, "רוחניים" מכל המינים והסוגים ורואים אותם כשכלתנים חזות הכול ואנשים מפותחים ולא פרימיטיביים. אתם מתנגדים ל"נוהל שכן העשוי להציל חיי חיילים, אוהבים "תגובות מידתיות" וחסים על חיי האויב. אתם חסידים שוטים של עושה דברכם הבג"ץ ומתעבים את הרבנות. כל אדם לאומי ולאומני הנו בעיניכם קיצוני וכל שמאלן אוהב ערבים ושונא עמו הנו בעיניכם הומאני, סובלני וסמל הקדמה.

אתם בועטים בקודשי ישראל אך נזהרים בכבודם של גויים, בראייתכם אלאור אזריה הוא רוצח והרשעתם אותו בטרם משפט והמחבל הערבי שניסה לרצוח נפש את חבריו החיילים הפך לקורבן. אתם מראיינים בתוקפנות ובחוסר סימפטיה את הורי אלאור, קרוביו, עורכי דינו וחיילים וקצינים המצדדים בו, בה בשעה שאתם מספקים במה רחבה ואוהדת למאשימים אותו הרואים בו רוצח - בכלל זה שונאי ישראל רבים, ארגונים עוינים, משפחת ה"קורבן" הערבי וכל מי שפועל על-מנת להרשיעו.

אלאור אזריה הוא רק דוגמה מהעת האחרונה אך התנהגותכם הפושעת היא לאורך זמן ומזה שנים הרבה אתם מרעילים כל חלקה טובה, ופועלים כ"מכבש על" בכיבוש תודעת הציבור הרחב, יהודים טובים ברובם הגדול אשר ניזונים מכם בהזנה כפויה, עשרים וארבע שעות ביממה, בכל הרשתות, בכל התוכניות, בכל נושא.

ולמרות זה אתם נכשלים!

הדוגמאות לפעילותכם, עליה תענשו בבוא היום רבות מספור ולו רציתי להיות ממצה הרי שאנציקלופדיה עבת כרס ומרובת כרכים לא היה בה די. כמה דוגמאות שהכול מבינים, אולי תבינו גם אתם - את הפנל הדן בהומוסקסואלים אתם מאיישים באנשי שלומכם החושבים כמוכם. מולם מובא לעתים חרדי או דתי אותו אתם תוקפים תוך הצגתו כחשוך ונבער. בסיקור ההתיישבות היהודית בישו"ב (יהודה שומרון ובנימין) אתם תוקפניים כלפי המתנחלים (ה"קיצוניים") ונוטפי רוך, חנופה ואמפתיה לערבים ה"חיים תחת כיבוש". מחבל ערבי שזרק בקבוק תבערה על-מנת לרצוח יהודי הוא בפיכם "נער ערבי" ועל-פי רוב תמצאו שיש לו בעיות אישיות, משפחתיות, נפשיות ואחרות. לעומת ה"נער הערבי", ילד יהודי עם פאות שירסס כתובת גרפיטי על קיר הוא טרוריסט.

ה"פרשנים" אותם הנכם מביאים אינם אלא תועמלנים עיקשים ומיומנים להפיץ שקריכם ותפישת עולמכם. בנושא השנוי במחלוקת משפטית תביאו "פרופסור" שמאלני, תתנו לו תוכנית קבועה ברדיו "לפרשן", תציבו אותו בכל אולפן ותציגו אותו כמומחה גדול בתחום. לא מעניין אתכם שיש פרשנים אחרים, בעלי דעה שונה והבנה שונה...

בניגוד לחוק

טון הדיבור, העוויות הפנים, הקצאת הזמן, הנימוס או העדרו, ההקשרים בהם מובאים הדברים - כולם כאחד שם על-מנת לשרת אתכם ואת סדר יומכם. מדוע לא תאמרו כאיש אחד מה אתם זוממים? מדוע לא תהיו הגונים ותפעלו ביושרה? הכיצד אתם מרשים לעצמכם לגזול את המשאב היקר המופקד בידיכם ולעשות באמצעותו שמות בעם הזה ובכל היקר לו, הכיצד הנכם מעיזים?!
וכאשר אינכם מצליחים הדבר מעביר אתכם על דעתכם. במו אזני שמעתי מגיש תוכנית אקטואליה בטלוויזיה שהתייחס בעוינות מופגנת למרואיין ימני וכששמע מפיו את ההיגד שהשמאל מתמעט והולך ענה לו בפנים סמוקות: "אבל נשאר הרבה יותר איכותי מהימין". כך גם טרקו לא פעם מראיינים את המרואיין הימני התורן- שאלו את ד"ר מיכאל בן ארי...

כאשר ממשלה "ימנית" מכהנת לאורך זמן אתם עוסקים באופן כפייתי בראשה, באשתו, בנהגו, ביועציו ובאב הבית שלו, כמעט שכחתי - גם בילדיו. הוא נבחן תחת זכוכית מגדלת - מה אכל, כמה שתה, עם מי דיבר ונפגש ומיהו אחרון החברים שלו. לעומת זה כאשר נשיא לטעמכם כדוגמת פרס מבזבז כספים, נוהג בהוללות ובראוותנות, נפרד מרעייתו בנסיבות "תמוהות", פועל מאחורי גבו של ראש ממשלה ובניגוד לחוק (בימי טרם אוסלו) אין פוצה פה ומצפצף - "שקט תעשייתי" בונה, לתפישת עולמכם.

כאשר רוצים להרוס את עמונה יישוב פורח שהוקם בסמכות וברשות, רוממות שלטון החוק בפיכם והשרלטנות, הצביעות והשקר תופסים פיקוד במלוא "הדרם" האפל. זעקות העשוקים הצדקניות והמתחסדות שבפיכם נשמעות מעל כל גל, בכל מהדורת חדשות, בכותרות הראשיות - "בג"צ", "סכנה לדמוקרטיה", "פאשיזם", "לאומנות שמזכירה ימים אפלים באירופה"...

לעומת זה כאשר לא אוכפים פסקי דין חלוטים נגד ערבים, בדווים ושאר יקיריכם הנכם מחרישים. מה עם שלטון החוק? מה עם בג"ץ. מה עם הדמוקרטיה? איך הסביר אחד ה"שופטים" במוסד הזה שבעזרת השם יפוזר במהרה על-פי חוק - "יש מקרים בהם החוק אינו הכול" (הציטוט אינו מדויק, רוח הדברים כן). מדהים? לא אתכם. אצלכם כאשר מדובר ביהודים, כבודם ורכושם - החוק הוא מעל הכול ותקפידו על קצה קוצו של יוד עד למיצוי ה"דין". על צדק איני מדבר כלל - בוודאי לא אתכם.

התרבות תפרח

התהליך שאמור להדיר שינה מעיניכם יתרחש כדלקמן: להווה ידוע לכם (גם אם אין הדבר מוצא חן בעיניכם) שהימנים, ה"פרימיטיביים", מנשקי המזוזות, החרדים (רחמנא ליצלן ), המתנחלים וחובשי הכיפות הסרוגות הולכים ומתרבים בקצבים אותם אינכם יכולים לדמיין. מצד שני - המחנה שלכם, הממורמר, הזעף, המתוסכל ונעדר חזון או שמחה, העוסק בלשנוא את אחיו ולהוציא דיבתם רעה, מחנה זה הולך ומצטמק, חלקו כבר אוכל יוגורט בברלין...

התוצאה הבלתי נמנעת היא שיבוא יום (במהרה, לכך אנו מקווים ומתפללים) בהם היהודים אוהבי עמם יאחזו ברסן השלטון. שתי הידיים תהיינה על ההגה והכיוון יהיה ברור, לאומי, שמח, מלא גאווה יהודית, יישוב הארץ, בריאות נפשית ושלמות המשפחה. באותם ימים שמחים התרבות תפרח, הצדק ייראה וייעשה, חסד וערבות הדדית יהיו נחלתנו.

כאשר תשלוט כאן ממשלה יהודית ישתנה ספר החוקים מן הקצה אל הקצה. אינני יודע מהי מידת ההשפעה שתהיה להלכה היהודית אך ברור לי ש"אקטיביזם" שמאלני ודורסני לא יהיה. או אז תבוא המדינה חשבון אתכם. ברי שלא תמשיכו לעבוד ולהרעיל, רבים מכם יועמדו לדין על-פי חוק והעונש ימוצה עד תום שהרי המרחם על אכזרים סופו שמתאכזר לרחמנים.

ראו הוזהרתם !!


תאריך:  01/12/2016   |   עודכן:  01/12/2016
בעז שפירא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כתב אישום נגד התקשורת הישראלית
תגובות  [ 17 ] מוצגות   [ 17 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
מגיב ותיק
1/12/16 18:06
2
מגיב ותיק
1/12/16 18:19
3
יחי
1/12/16 20:05
4
אבנר צפוני
2/12/16 07:59
 
אלברט שבות
2/12/16 12:24
5
עמעד
2/12/16 11:23
6
זהבי
2/12/16 12:47
7
רותי א.
2/12/16 13:01
8
הירונימוס
2/12/16 13:28
 
בעז ש
2/12/16 14:50
 
הירונימוס
2/12/16 18:49
9
נובל
3/12/16 07:14
10
הירונימוס
3/12/16 11:12
 
רותי א.
3/12/16 12:36
 
הירונימוס
3/12/16 14:32
 
מגיב ותיק
4/12/16 17:49
11
אלטע קאקער
3/12/16 19:01
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בחירתו הסהרורית של דונלד טראמפ בארה"ב הותירה, ללא צל של ספק, את קנצלר-גרמניה, אנגלה מרקל, כבלם יחידי של פוליטיקת-מרכז אירופית שפויה, הניצבת אל מול התעוררות לאומנית-פופוליסטית זולה ודוחה.
01/12/2016  |  ראובן לייב  |   מאמרים
מזה שנים רבים טוענים מומחי תחבורה שאם מדינת ישראל תתחיל להשקיע בהקמת תשתיות תחבורה ציבורית נאותה, אנשים יעזבו את הרכב הפרטי ויתחילו לנסוע באוטובוסים וברכבות.
01/12/2016  |  רועי אורן  |   מאמרים
פרשת הצוללות וגל השרפות והלהבות הפכו את השיח הביקורתי הפוליטי הלגיטימי לשיח מטורף של האשמות כזב, אצל חלק מהפוליטיקאים והאנשים הנורמטיביים. יש מספיק סיבות טובות כדי לבקר את ראש הממשלה נתניהו, אין צורך להיעזר בהפרחת עלילות, שקרים והאשמות כזב. הלהבות העבירו על דעתם, חלק מהאנשים ששנאתם היוקדת נגד נתניהו, גרמה להם לכתוב דברי שטנה של האשמות מטורפות שלפיהן כביכול מישהו דאג להבעיר את המדינה, כדי להשכיח את פרשת שחיתות הצוללות.
01/12/2016  |  מתי דוד  |   מאמרים
סבתי אשר עברה את השואה, עלתה לארץ לבדה בגיל 15 בשנת 1947. היא הייתה בין המתיישבים הראשונים ותרמה למדינה. היא למדה ועבדה כל חייה כאחות בבית חולים אסותא ותרמה הרבה לחברה. עכשיו היא זקוקה למדינה שתשיב לה בחזרה. לאחר שסבי נפטר היא נשארה לבד בביתה ורצינו שהיא תמשיך לחיות בכבוד, עם אנשים מסביבה וחוגים שיעשירו את חייה. על-מנת לעשות זאת ולדאוג שתהיה במקום שידאג לה לצרכים אלו, היא הייתה צריכה לשלם הרבה כסף. מזל שיש לסבתי את התמיכה מהמשפחה וחסכונות כדי לספק לה שירותים טובים, אחרת אני לא יודע איך היא תוכל להמשיך לחיות בכבוד.
01/12/2016  |  עומר ברקוסביץ'  |   מאמרים
הערה ראשונה - דומני שזהו האסון הכלל ארצי הראשון, שבעקבותיו לא קמה זעקה וקריאה ל"ועדת חקירה". יכול מאוד להיות שעוד תבוא אחת כזאת, אבל לדעתי הסיכוי לכך קלוש. למה? כי, לפחות בהשוואה לשריפה בכרמל, המערכת הממשלתית שלנו פעלה בסך-הכל בצורה טובה, רגועה, בניהול טוב ונכון של שרים, בעבודה יעילה של ראשי מערכות הביצוע, בראשם מכבי אש ומשטרה. וכן, מגיעה כאן גם מילה טובה לראש הממשלה. צריך לפרגן לו. שמעתי אישים רמי מעלה מהללים את השרים, אך ממלאים פיהם מים לגבי ראש הממשלה. מה לעשות שכמעט כולם רואים כי הופקו ומומשו לקחים מאסון הכרמל. וישנה עוד סיבה, והיא המזל: נגרם כאן אסון לרכוש, והלב כואב למראה אלו שלמעשה זיכרונות חייהם נמחקו בשריפה, אבל לא היה אף קורבן בנפש, אז קשה מאוד לדרוש "ועדת חקירה".
01/12/2016  |  עמוס גלבוע  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יורם אטינגר
יורם אטינגר
ב-2024 יש 69% רוב יהודי בשטח המשולב של יהודה, שומרון ו"הקו הירוק" - לעומת 39% מיעוט ב-1947 ו-9% ב-1900 - הנהנה מרוח גבית של שיעור פריון ומאזן-הגירה-חיובי    אין פצצת זמן דמוגרפית ער...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הרבה זמן כבר לא חוויתי פער גדול כל כך בין המציאות לסיקור המעוות שלה בתקשורת הישראלית    צר לי לקלקל למחרחרי הריב והמחלוקת, אבל מה לעשות, פשוט הייתי שם וזה היה הרבה פחות דרמטי...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
חיקוי כושל של צה"ל את צבאה של גרמניה הנאצית; רב-אלוף חיים לסקוב ואלוף ישראל טל - אבות השריון של צה"ל; מיתוסים על מהלכי השריון של צה"ל במלחמות; השפעה שלילית של צה"ל, האנטי-אינטלקטוא...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il