|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!

מזל גדי - והתאמתו לשאר המזלות

מומלץ לכם לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים/ או שלא לשאר המזלות. אלו מכם שנולדו בשאר מזלות האדמה: בתולה ושור, מוזמנים לקרוא גם אתם את הכתוב, ולהקיש את הנאמר, ביחס לעצמכם
25/12/2016  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
[צילום: פלאש 90]

בימים אלה בהם חוגג מזל גדי, את יום ההולדת, מומלץ לכם לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים/ או שלא......לשאר המזלות.
אלו מכם שנולדו בשאר מזלות האדמה: בתולה ושור, מוזמנים לקרוא גם אתם את הכתוב, ולהקיש את הנאמר, ביחס לעצמכם.

  • טלה עם גדי - שילוב זה ככל שיכול להיות מאתגר עשוי להיות גם קטלני. יחסים שעשויים להתפתח כתוצאה מסקרנות הדדית, עלולה להימשך אל מלחמת כוחות הרסנית המלווה בהתפרצויות . הגדי יותר סבלני ובכך כוחו רב מכם. מומלץ לכם להיזהר!

  • מזל שור עם מזל גדי - זהו שילוב מוצלח בכל הקשור ליחסים הדורשים יציבות, ובמיוחד בכל הקשור לנושאים החומריים. הכול ידוע מראש והמשפחה תהיה מאורגנת לפי הכללים בספר. ואולם לאורך זמן, הנוקשות תגבר ואתם תרגישו שהחמצתם את החיים. לא מומלץ !

  • מזל תאומים עם מזל גדי - קשר כזה כמעט לא אפשרי בגלל הצרכים השונים של שני המזלות. הגדי זקוק ליציבות וחסר ספונטאניות ואילו התאומים ירגיש שהוא חנוק לחלוטין בקשר הזה וישתעמם מהר מאוד . סביר להניח שכל צד חסר במקצת את תכונות הצד שכנגד, אך בכל זאת לא מומלץ !.

  • מזל סרטן עם גדי - שילוב שני אלו מעניין במיוחד כיוון ששני אלו הינם המזלות המשלימים זה את זה בגלגל המזלות. אולם ייתכן שייוצרו קשיים בגלל שהסרטן ברגישותו לא יבין את הצורך של הגדי בשימור הקיים גם אם הוא גרוע. הסרטן עשוי לצאת מדוכא ונפסד מהקשר. מתסכל!

  • מזל אריה עם מזל גדי - זוהי זוגיות שלא תמצאו הרבה כיוון שאין לה הרבה סיכויים לשרוד גם אם הזוגיות יכולה להתחיל באהבה גדולה. הגדי במשך הזמן ידכא את החיוניות של האריה בכך שינסה למסדו ולהכניסו למסגרת רשמית, עובדה שהאריה יתנגד לה בכוח. מומלץ לאלו האוהבים לסבול ולהתלונן.!

  • מזל בתולה עם מזל גדי - זהו שילוב רציני במיוחד עם יכולת הישרדות. כוונת שני מזלות אלו הוא להתפתח ולפרוץ קדימה. ולכן, אין ספק שיעזרו האחד לשני מבלי לבוא בטענות וההפך, הם יעזרו ויפרגנו זה לזו. אין להם צורך בבילויים, ולכן יתמידו בחיי השגרה לאורך זמן מבלי עליות ומורדות כלשהן.

  • מזל מאזניים עם מזל גדי - שילוב שני מזלות אלו בזוגיות עשוי להוליד יחסים של אהבה/ שנאה למרות שהם עשויים להתחיל במשיכה הדדית גדולה. כל אחד מהצדדים יקנא בתחילת הקשר בנתונים האישיים של הצד שכנגד, עובדה שתוביל ל"יחד", ואולם בהמשך, ייתכנו מלחמת כוחות!

  • מזל עקרב עם מזל גדי - זהו קשר טוב אך מעיק במקצת. יהיו בו רגעים של נוקשות ושגרה מתמשכת, כיוון ששני מזלות אלו אינם ספונטניים ולכן הכול עלול להיות חנוט ומתוכנן מראש. בסופו של דבר העקרב יסבול מהקרירות והנוקשות הפרקטית של הגדי, ולכן הקשר עלול להיכשל!

  • מזל קשת עם מזל גדי - זהו זיווג די קשה אם כי אפשרי. למעשה כל צד זקוק לדבר החסר לו מעם הצד שכנגד. הקשת זקוק ליציבות של הגדי ואילו הוא מצידו כל כך נוקשה שהקלילות של הקשת רק תעזור לו לצאת מתוך הקונכייה שלו. שווה לנסות אם כי צריך עצבים חזקים!

  • מזל גדי עם מזל גדי - שילוב זה עשוי להצליח אצל אנשים שאוהבים סדר, משמעת וארגון. בזוגיות זו לא תמצאו הפתעות ותמיד תדעו היכן אתם עומדים. מהן נקודות החוזק ומהן נקודות החולשה. תוכלו תמיד לסמוך על השותפים לכם בחיים. מומלץ לאוהבי יציבות !

  • מזל גדי עם מזל דלי - למרות ששני אלו שני מזלות עוקבים בגלגל המזלות ולמעשה בכל אחד מכם יש במקצת את תכונות האחר, הרי שלטווח הרחוק מערכת כזו אינה יכולה להחזיק מעמד בגלל הצרכים השונים מדי של כל אחד מהצדדים. לא מומלץ !

  • מזל גדי עם מזל דגים - הדגים חייב למצוא לעצמו עוגן על-מנת להרגיש ביטחון ואין כמו מזל גדי לתת את תחושת היציבות והאחריות לכל מכאובי הגדי. הדגים לעומת זאת יצליחו להעניק לגדיים את הרגש אותו הם בדרך כלל לא מרשים לעצמם להראות! מומלץ וכדאי!

והרי התחזית

טיפ לילידי השבוע - כוכב התקשורת נמצא במזל שלכם ובנסיגה עובדה שמצביעה על כך שבשבוע הקרוב מומלץ לכם לבדוק את ההתנהלות האישית שלכם על-מנת שתהיו בטוחים שאתם פועלים נכון.

  • טלה - מבחינה חברתית אתם נמצאים בתקופה שבה אתם יכולים לשדרג את מערכות היחסים שלכם. בזמן האחרון יש לכם רצון לפתוח את עצמכם למקומות חדשים שבהם יש מקום לאנשים חדשים שיעזרו לכם להתפתח ולמצוא לעצמכם את המקום המתאים מבחינה חברתית. יש בכם צורך פנימי לכבוש עולמות חדשים ואתם נמצאים בתקופה שבה האנשים שייכנסו לחייכם יעזרו לכם בתוכניותיכם.

  • שור - בית הקריירה שלכם יתעורר לחיים בשבוע הקרוב ולמעשה גם למשך כל החודש בגלל העובדה שהכוכב וונוס מבקר בבית זה ומעורר אצלכם את הצורך להתחדש מקצועית ולהוכיח את היכולות שלכם. האנשים בסביבה בה אתם חיים יהיו מוכנים לבוא לעזרתכם בכל מה שתבקשו מהם לעשות ולכן זה הזמן לעשות בדיקה מחדש כיצד אתם יכולים למצוא דרך נוספת לפתח את עצמכם ולהביא לעצמכם הכרה מקצועית טובה יותר.

  • תאומים - הכוכב המזוהה עם המזל שלכם מרקורי נמצא במצב נסיגה ולכן במהלך כל החודש הקרוב אתם עשויים לחוש מתח פנימי אם כי לא תמיד תדעו למה לשייך מתיחות זו. מאחר שגם כוכב העשייה הכוכב מארס נכנס לבית הקריירה שלכם, הרי שחשוב מאוד עבורכם לבדוק מהו הדבר הנכון עבורכם לעשות בפרק זמן זה של הנסיגה בתחומים הבין אישיים ויצירתיים שלכם. ייתכן שההצלחה שלכם קשורה לחו"ל.

  • סרטן - החודש הקרוב יהיה מאוד אינטנסיבי עבורכם ולא רק בגלל העובדה שמרבית הכוכבים מפעילים את המפה האישית שלכם, אלא בגלל העובדה שתצטרכו להגיע להחלטות בנושאים מאוד חשובים ודומיננטיים בחייכם. יש לכם שאיפות כיצד להתקדם ואתם אף מתכננים ביניכם לבין עצמכם כיצד לעשות זאת והנה החיים עצמם מזמנים לכם אפשרויות חדשות, אך הכול בלחץ ולכן אתם עשויים לטעות מתוך שיקול פזיז.

  • אריה - אתם מתקרבים לתקופה שהיא בדיוק מחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ולכן אלה הם ימים של חשבונות נפש מאוד משמעותיים. אתם רוצים להרגיש שהגעתם להישגים בחיים ולכן עליכם להבין שכל יום שעובר ועדיין לא מימשתם את תוכניותיכם עובר ולא חוזר. זה הזמן לחשוף רגשותיכם העמוקים ביותר כלפי אנשים שעדיין יש לכם מה להגיד להם, אך עדיין אתם מעכבים זאת בגלל פחד או אגו פגוע.

  • בתולה - הכוכב מרקורי שהוא הכוכב המזוהה איתכם נמצא הפעם במזל גדי ומבצע שם את נסיגתו הקרובה במשך חודש תמים. יהיה זה הזמן הנכון עבורכם להחליט מה אתם רוצים לעשות ואת מי לשתף בתוכניותיכם. מומלץ לכם לבדוק עם הסובבים לכם מי חושב כמוכם ומי מוכן לשתף אתכם בתוכניות האישיות שלהם על-מנת שבהגיע הרגע תוכלו לעשות לעצמכם את המאזן האישי ובהתאם לכך תוכלו לפעול גם עם האנשים המתאימים לכם.

  • מאזניים - כוכבים רבים נמצאים בשמים בבית המשפחה שלכם כך שנראה שאתם עסוקים עם האנשים הקרובים לכם וחושבים כיצד אתם יכולים לחזק את הקשרים והיחסים הבין אישיים שלכם. עובדה זו מלמדת על ריבוי עשייה ולעיתים אפילו שלא לצורך. הצורך שלכם עכשיו לפעול הוא יותר חזק מהרגיל ולכן הגיע הזמן שלכם למנף את כל התוכניות שהיו לכם עד היום ולנסות להוציאן לפועל. הדבר ייקח קצת זמן אך אתם בפרוש במקום הנכון.

  • עקרב - אתם רגישים ומודאגים יותר מתמיד וזאת בגלל שעכשיו הכוכב המעכב סטורן נמצא בבית הכספים שלכם ומפעיל אצל כל אחד מכם תחום חיים רגיש אחר. מאחר שאתם מאוד פגיעים ורגישים הרי שלא תוכלו להחזיק דברים בבטן וחשוב מאוד שתוציאו החוצה את כל רגשותיכם ובמידת הצורך אם אתם זקוקים לשיחות מחזקות זה גם הזמן ליצור אותן. אל תוותרו על עמדותיכם על-מנת שלאחרים יהיה טוב על חשבונכם.

  • קשת - כוכב התקשורת מרקורי נכנס אצלכם לבית הכספים ולכן נראה שבמהלך כל תקופת הרטרו הקרובה אתם צפויים לעימותים על-רקע תפיסת עולם שונה משלכם עם אנשים הקרובים אליכם במעגל הראשון, שמאוד מחוברים אליכם אך למרות זאת אתם לא יכולים לשנות את דעתם לכיוון שלכם. נסו לצאת יותר בין אנשים שאינם קשורים איתכם בקשרי דם ולבלות מבלי להתחייב. בחנו כל פעולה שלכם מכל הזוויות לפני עשייה.

  • גדי - בשבוע הקרוב עדיין ימשיך להיות הכוכב מרקורי במזל שלכם ובנסיגה אך עבורכם הוא משפיע יותר לחיוב ולכן מומלץ לנסות ולקדם מערכות יחסים שלעיתים חשבתם שגוועו להם אך אתם מוצאים עצמכם מתגעגעים לקשרים שהיו ואף מוכנים להתפשר. שינויים מאוד משמעותיים עוד מצפים לכם ולכן במידה ואתם רוצים להתקרב לאנשים חשובים ולהופכם לחלק מכם, עליכם להראות עשייה ולא רק דיבורים.

  • דלי - אתם ילידי המזל עלולים למצוא את עצמכם במרכז העניינים ולעיתים אף מבלי שהתכוונתם לכך. ראשית, לפני תקופת יום ההולדת המחשבות והרגשות כל כך משמעותיות עד אשר מומלץ לכם בשלב הזה לדחוק נושאים שאינם רלוונטיים ואינם עומדים ראשונים על הפרק. ייתכן שתאלצו להראות שאתם מתכוונים בכל מאודכם לשנות ולהשתנות וזאת על-מנת לגרום לאחרים לתת בכם יותר אמון.

  • דגים - כוכב התקשורת נמצא כיום בבית המוכר עם כל נושאי הקשרים החברתיים שלכם ולכן זה הזמן שלכם לבדוק מהם הגבולות שלכם כאשר אתם מספרים מעצמכם לאנשים קרובים ולעיתים אף רחוקים. ייתכן שבפרק הזמן של החודש הקרוב יעלו אצלכם תחומים רבים מנבכי תת-ההכרה ואתם תאלצו להתמודד עם מה שאתם חווים מבלי לטייח לעצמכם את העובדות והנסיבות. זוהי תקופה מצוינת למודעות אישית.

תאריך:  25/12/2016   |   עודכן:  25/12/2016
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מזל גדי - והתאמתו לשאר המזלות
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כבכל שנה, חג החנוכה מביא איתו גם מספר סכנות מוחשיות לפגיעות ופציעות סביב מנהגי החג. בשנה שעברה טיפלו צוותי מד"א בקריאות רבות בימי החנוכה, בהן גם קריאה על אישה כבת 76, חולה סיעודית, אשר סבלה מחנק כתוצאה מאכילת סופגנייה. צוותי מד"א שהגיעו למקום ביצעו בה פעולות החייאה שבסופן נאלצו הפאראמדיקים לקבוע את מותה.
24/12/2016  |  זכי הלר  |   כתבות
פרקליט המדינה עו"ד שי ניצן נחשף לאט-לאט בקלונו. משפטנים בכירים תוהים בדבר מעשיו והחלטותיו המשונות בשורה ארוכה של סוגיות. שקריו בשורה של עניינים מלמדים כי מדובר בכזבן סדרתי, בלא עכבות. עמדנו על-כך בהרחבה ב-News1 בשורה ארוכה של פרסומים. אפילו תומכיו המובהקים, ובהם שורה של עיתונאים שהציגו עצמם כ"בני אור", מוצאים עצמם אנוסים לבקרו.
24/12/2016  |  יואב יצחק  |   כתבות
בחודש נובמבר 2014, החלה חברת פיליפ מוריס אינטרנשיונל, יצרנית מרלבּורו, לשווק מותג עישון חדש הנושא את השם IQOS, סיגריה נטולת-עשן המתוארת כבן-כלאים בין הסיגריה המסורתית לבין הסיגריה האלקטרונית. ההתקן החדש עושה שימוש במיכלים הניתנים להחלפה של טבק אמיתי, אך במקום תהליך הבערה של הסיגריה הרגילה ליצירת עשן ועטרן(tar), כאן מחממים את הטבק ליצירת אדים שהארומה שלהם כזו של טבק.
24/12/2016  |  פרופ' בן-עמי סלע  |   כתבות
בחלוף שבוע ימים מחיסולו של מחמד אלזווארי בתוניסיה מסתבר כי גורמי הביטחון של תוניסיה עומדים בפני שוקת שבורה בחקירתם בפרשת החיסול. גורם בכיר הבקיא בענייני מודיעין אמר השבוע כי ארגון מודיעין טוב הינו ארגון שיש לראשיו את היכולת להודות בכישלונות מבצעיים ולהפיק מהם את הלקחים לקראת המבצעים הבאים.
23/12/2016  |  יוני בן-מנחם  |   כתבות
לשפשף את העיניים ולא להאמין. ברחוב אלנבי 89 בתל אביב ניצב מזה תקופה ארוכה, עניין של שנים, שומם, נעול, מוזנח ומעלה אבק. בית הכנסת ההיסטורי "מושב זקנים" בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב שהיה אחד מבתי הכנסת היפים והמעניינים והחשובים בתל אביב הקטנה ששימש את מייסדיה וראשונה של העיר תל אביב. ביקרתי בימים אלה בבית הכנסת הוא סגור ונעול מזה שנים. המראה שניגלה לי לא מלבב בלשון המעטה, דלתות שעריו מעופשות, קיר חזיתו נמרח במלט מכוער ומעוטר בכתובות גראפיטי. על המדרגות בחזית בית הכנסת לכלוך לא מועט, גם הקירות החיצוניים של מבנה בית הכנסת בצד צפון ומזרח מוזנחים ודהויים. כך לא צריך להראות בית כנסת בישראל ובטח לא בית כנסת בעל ערך היסטורי ואדריכלי כה רב.
22/12/2016  |  אלי אלון  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
החופשי חודשי ב-42 שקל ש"מוכרת" שרת התחבורה לתושבי אילת ייטיב רק עם מי שיסכים להיות "כלוא" בתוך העיר    בפועל, אילתי שירצה להגיע לעיר אחרת בארץ יידרש לשלם 305 ש"ח - יותר מפי 2.7 מאשר...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הרבה זמן כבר לא חוויתי פער גדול כל כך בין המציאות לסיקור המעוות שלה בתקשורת הישראלית    צר לי לקלקל למחרחרי הריב והמחלוקת, אבל מה לעשות, פשוט הייתי שם וזה היה הרבה פחות דרמטי...
טובה ספרא
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il