|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?

תחזית אסטרולוגית לשבועיים 2.2.2017-20.1.2017

הזדמנות לקדם יוזמות

עמיר פרץ רוצה להיות היו"ר של העבודה, האם תהיה לו אופציה לשנות את מעמדו? מבנה הכוכבים מציג תהליך שיביא לקראת האביב משבר כלכלי אבל זמני. כל נושא התקשורת הבינאישית והציבורית יהיה בעייתי בזמן הקרוב. אנחנו בתקופה שבה חוסר הסבלנות משפיע, והרצון לשינוי קיים. התקווה היא לבנות משהו חדש. שילוב של התחדשות ושמרנות בכל המישורים, יביא את הפתרון המיוחל
20/01/2017  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
פרץ. סאטורן לא מסייע [צילום: פלאש 90]

לפנינו שבוע שבו כל הקשור לתקשורת עלול להיות בעייתי. התקשורת שהיא גם קשורה ל"חדשות" בנושא תובלה, נסיעות, מערכות שלא מתפקדות ב"שלמות המתבקשת". ברמה הבין-אישית, מומלץ לדחות פגישות חשובות, שבהן להסכמים, למילים ולתכנים יש חשיבות. הנטייה היא לא לומר את האמת, להונות ולעוות אינפורמציה. ואצלנו במדינה שלנו, נושא "התקשורת" טעון וגם הוא נחשף כמעוות. כלומר, כולנו מקבלים מידע מכוון, עם מטרה "להנדס" את המוח למאזינים, לצופים ולקוראים. ולמעשה רק בזה עוסקים כל אחד מאלה שמציגים עצמם פרשנים, עיתונאים או מראיינים, שאינם מבינים או לא רוצים להאמין שכמעט איש כבר לא מאמין להם (ברור שיש עיתונאים ספורים שהוכיחו כבר שהם "אחרים" ולא פוחדים ללכת נגד הזרם, וליידע את הקוראים או המאזינים באמת!). אנחנו בתקופה שבה כולנו נחשפים ל"הפתעות" שונות המטהרות את האווירה, בכל התחומים, כולל אישיים וציבוריים. ה-כ-ל יוצא החוצה בצבעים האמיתיים.

השמש עוברת למזל דלי ב-19.01. שמו של מזל דלי, מוכר בעשייה לא צפויה. זה שלא מוכן ללכת בתלם. תגובותיו מפתיעות. את המוניטין הזה משיגים בני מזל דלי די בקלות. אבל אין זה אומר שבמהלך החודש הקרוב, כולם יתנהגו בדרך לא נעימה. החשיבה של בני מזל דלי היא מבריקה. יש שיחשבו שהם מטורפים או פשוט לא יבינו אותם. אבל האנטנות של הדלי גבוהות יותר משל אחרים, ובני מזל דלי, מבינים הרבה לפני אחרים את העתיד להתרחש. הם מוכנים להקשיב או לקבל מידע רק אחרי שזה עבר אצלם את מסננת המוח.

כשהם מתבייתים על פרויקט מסוים, התוצאה יכולה להפתיע בייחודיות שלה לצד הפוטנציאל המתלווה לכך. הם גם מתאהבים רק אחרי שבחנו את בן או בת הזוג באותה מסננת, המוח. אם זה "עבר", הם ישחררו גם את הרגשות.

בימים שבין 20.01 ל-24.01 מערכות יחסים נמצאות במקום טוב יותר, מאחר שיש נכונות לשיחות עומק, לבחון את המציאות המשותפת אבל בדרך ריאלית. בלי לצפות לניסים ולהפתעות. יש תקשורת ש"נוגעת", גם הבנה אינטואטיבית. לאלה מכם העוסקים ביצירה, תיתכן גם חשיבה מחוץ לקופסה.

לקראת 28.01 תקופה נוחה יותר לכוכב התקשורת, החשיבה תהיה בתוך גבולות מוגדרים עם משמעת עצמית. יהיה מקום לחשוב קצת גבוה יותר, ולהצליח להתעלות מעל השיח הרדוד, שעליו כל כך שמענו לאחרונה. בהמשך אחרי 29.01 גם נושא השיווק המסחרי או הרעיוני יזרום יותר. תהיה אפשרות להתבטא ולהגיד גם את הדעה האישית בלי לחשוש או להסס.

מופע מולד הירח ב-28.01 במזל דלי. במבנה הכוכבים, הוונוס וסאטורן במנעד מתוח. זה מצב שאינו עוזר לפתור חילוקי דעות. בנושאים אישיים נסו להשאר פתוחים יותר לאלה שאתם אוהבים, וגם להקשיב לילדים. קל "להתפזר" בימים אלה, בעיקר כשצריך להתרכז בעבודה, במטלה או בצרכים אישיים אחרים.

המפגש המתוח בין וונוס וסאטורן, מחזק את המגבלות, מקשה על תוכניות, מעורר תסכול, גם בתחום הרגשי. סביב ה-27-28.1, הנטייה להיות יותר סולידיים, וזה בסדר. אבל במערכת יחסים, אלה כוכבים שגורמים תסכול, חוסר הבנה ורצון להתבודד. אלה מכם הנמצאים בתוך מערכת יחסים שחשובה להם - ידעו את בני הזוג במה שאתם חשים, נסו להסביר, הם אינם אמורים לנחש מה שאתם חווים.

מאחר שכוכב וונוס זה גם כספים, אלה הימים לתכנן תקציב, ולא לצאת למסע קניות.

בשבוע האחרון קיבלנו "בשורה חדשה", להיזהר משתיית קפה ממכונות תעשייתיות בגלל כמות העופרת המצויה באלה, כמו-כן "סיפרו" לנו שמשווקים כאן פירות וירקות ש"מרוססים יותר מדי", ושופרסל עשו "ריקול" לאפונה וגזר מוקפאים, בגלל חשד לליסטריה. להזכירכם, ברשימה שבוע שעבר כתבתי: "שימו לב גם, ענייני אלרגיה צצים. (הקשר בין שמש, סרס ונפטון), תגובות אלרגיה לרגישים יותר, כולל פרסומים על אוכל מזוהם. שימרו על זהירות בעיקר כשקונים אוכל מוכן. התקשורת תשמיץ סוגי מזון, אוכל שהוא לא נקי, או מוצרים פגומים. יתכנו גם תגובות לא צפויות לתרופות".

הפינוי בנגב, של ישובים בדואים לא מוכרים, ב-18.1.2017 בשעת כתיבת שורות אלה כבר ידוע לצערנו הרב על שני הרוגים, שוטר ואדם מהיישוב וכמה פצועים גם קשה. בשבוע שעבר נכתב כאן על המבנה הכוכבים הצפוי: "כוכב מארס יגיע למפגש מתוח עם כוכב סאטורן ב-19.1, אבל ההשפעה היא כאמור כבר מ-15.1 ומתמשכת עד 22.1, מבנה היוצר מתח ותסכול...החולשה של הימים האלה, תהיה בסגנון, בהתבטאויות, במילים הקשות (שנאה?), כעס וויכוחים על מוסר, אמת, אידיאולגיה, דת ופוליטיקה. היזהרו מעימותים אלימים...שמרו על עצמכם ועל הטריטוריה שלכם, אלה ימים שמועדים לשריפות, להצתות, לקצר חשמלי וכו'." התגובות הקשות שנשמעו, האיומים, לא צריך להכביר מילים, אתם שמעתם.

דרך אגב, מבנה הכוכבים הזה ישפיע גם על השבעת הנשיא החדש בארצות הברית. מן הסתם נשמע על הרבה אי-שקט חברתי בלשון המעטה, מאלה שלא מוכנים לקבל את הצלחתו וניצחונו של דונלד טראמפ. ברשימה הבאה ארחיב על תקופת הנשיאות החדשה, שתתחיל רשמית ב-20.1.2017 בשעות הצהרים בוושינגטון.

כוכב אורנוס במנעד לראש דרקון ממשיך מתחילת החודש עד 25.1. השילוב מביא שינוי לא צפוי בחיים, כולל פעולה עצמאית הקשורה בתחום העבודה או בתחום האישי או הבריאותי. ברחבי העולם זו תקופה של אי-שקט, שתביא לשינויים מהירים. השילוב עם ראש דרקון, נותן אופי גורלי לארועים, אלה מכם שהמעלה 5 או 20 נמצאים במפה האישית במיקום חשוב (מוקד, קארמה, או כוכבים אישיים), יחוו את השינוי שיבטא יותר אינדבידואליות ועצמאות.

זמני הירח הבטל: (לשבועיים)

יום ראשון 22.1
הירח בטל משעה 03:23 לפנות בוקר עד 12:49 בצהריים.

יום שלישי 24.1 הירח בטל משעה 19:32 עד 00:43.

יום שישי 27.1 הירח בטל משעה 09:16 עד 10:36 בבוקר.

יום ראשון 29.1 הירח בטל משעה 07:45 בבוקר עד שעה 18:10.

יום שלישי 31.1 הירח בטל משעה 19:34 עד 23:46.

יום חמישי 2.2 הירח בטל משעה 18:43 עד למחרת בשעה 03:49 לפנות בוקר.

כלכלה ושווקים

סביב ה-28-27.1 הכוכבים וונוס וסאטורן במפגש לא נוח. אין זה שילוב אידיאלי בשווקים. זה היבט שעוד ישוב (עם ניואנסים קצת שונים) באפריל, אבל גם בינתיים, וונוס מסמלת מטבעות, סאטורן הוא הממסד, הבנקים. תיתכן הודעה שתשפיע על המערכת הפיננסית בעולם כולו.

לפנינו, עם סימן קריאה. מבנה של כוכבים T בין יופיטר אורנוס פלוטו, ובהמשך מצטרפת הוונוס שתהיה בנסיגה. ההשפעה (בלי הוונוס), תהיה במחצית השנייה של חודש ינואר הנוכחי.(תנודתיות) אבל השפעה משמעותית יותר היא בין מרס למאי 2017 (אני חושבת שכוכב וונוס מאט כבר באמצע פברואר, לכן כדאי להשאיר את הרגל על הברקס בעדינות, כדי להיות מוכנים לאפשרות מפתיעה). שימרו על ערנות במיוחד לקראת השבוע שיתחיל ב-11.3.17. אבל תמיד השפעה של כוכבים, בעיקר כאלה המציגים מבנה דרמטי, יכול להתחיל "בפעולה" אפילו שבוע לפני כן.

להזכירכם, מבנה מתוח בין הכוכבים יופיטר ופלוטו גורר על-פי רוב פשיטת רגל. לכן זה פרק זמן שאינו מתאים לעסקים כלכליים חדשים.

במהלך מרס 2017, כוכב סאטורן מגיע למעלה 27 בקשת מעלה שהמסמלת את מרכז הגלקסיה. מעלה חשובה, שהשפעתה כבר מפברואר 2017 עד אמצע חודש דצמבר 2017. בהיסטוריה, השפעה דומה הייתה באוקטובר 1987 (משבר), ולפני כן בספטמבר 1929, מה שהוביל למיתון הגדול בארצות הברית ובהמשך באירופה. ההיסטוריה מעידה שבדרך כלל סאטורן במזל קשת אינו אידיאלי לכלכלה.

כוכב וונוס נעצר ומשנה כיוון בין 4-3.3 במזל טלה ובדרכה חזרה הוונוס תגיע ל-27 מעלות דגים, תעצור (15.4) ותחזור למסלול בדיוק בריבוע לכוכב סאטורן שגם הוא משנה מגמה. זהו מצב כוכבים לא נוח שיהיה בין 7.4 ל-21.4. ייתכן שההשפעה תהיה בין השאר על החלטות ממשלות או בנקים (סאטורן הוא גוף ממסדי) בכל הקשור לנושא כספים.

לאלה מכם המתכננים פרויקט כלכלי, חוזה או עסקה כלכלית, מומלץ להתחיל במהלך חודש ינואר או להמתין לחודש מאי 2017. כוכב וונוס בנסיגה, אינה עונה על הציפיות. הערכה כספית אינה מדויקת. יש השלכות רבות לכוכב וונוס בנסיגה. כך שעדיף להמתין.

אצלנו

עמיר פרץ הציג מועמדותו להחליף את יו"ר המפלגה הנוכחי בפריימריז שיתרחשו במפלגת העבודה אי-שם בקיץ 2017: בחנתי את מצבי הכוכבים על המפות השונות הקשורות אליו, למקומו הפוליטי, החברתי והניסיון להיות בעמדת השפעה לאורך השנה הקרובה:

עמיר פרץ שחזר למפלגת העבודה, אחרי ש"התנסה" במפלגתה של ציפי לבני "התנועה", במטרה לחזור ולתפוס לעצמו את תפקיד היו"ר.
התבוננות על המפה האישית (פרטים מלאים) מציגה אדם שמכוון גבוה - המארס על מרכז השמיים. עם האופק במזל דלי, הוא כבר מוכר כדעתן, ככזה שאסור לאיש למתוח עליו ביקורת (ירח על ציר 1-7), ורק הוא צודק. בנוסף, כוכב פלוטו על ציר 1-7 מציג את הצורך שלו בשליטה מה שמשפיע על דרכו. איש לא יכניס אותו למקום שאינו מוכן להיות בו (זוכרים מתי עזב את המפלגה? כששלי יחימוביץ' ניצחה אותו וזכתה לפרק זמן מסוים להיות היו"ר של מפלגת העבודה). לזכותו ייאמר, שהוא אדם שלומד מהר (עם אורנוס על ציר 6-12), אבל גם אין לו בעיה "לכופף" את העובדות (עם נפטון ירחי על ציר 3-9). התמיכה חשובה לו, והוא אדם שבוחן את התמיכה והשייכות שלו במסגרות שחשובות לו כולל את אלה המרגישים שהם המקורבים אליו.

המפה המשותפת שלו עם מפלגת העבודה (לא המחנ"צ שהוא חיבור של שני גופים שאת אחד מהם עזב), מציגה את הצירים 4-10, 2-8, 6-12. שילוב העוסק בשימור ובטיפוח היש. ומזהיר מפני יציאה למציאות אחרת. הוא נדרש לעמוד בציפיות מוגדרות, לתפקד במערכת היררכית קיימת ולשאת באחריות במשבצת התפקודית הקיימת, המיועדת לו. הוא מרגיש מוגן במקום שנמצא בו, מאמין ברעיונות של המפלגה ללא עוררין. אלא שבהמשך מגיעים כוכבים על ציר 1-7, כאלה שיעוררו אצלו שאלות, בעיקר קושי להתעלם מהמציאות שבה הוא עצמו ניסה להתחמק ממנה. ייתכן שיחשוב שאין לו תמיכה כמו שחושב (נפטון על ציר 1-7, אורנוס-נפטון על ציר 1-7). אולי יחשוב שכדאי לעשות הסכמים בתוך המפלגה ( עם מי?) שלא ישאירו סימני שאלה.

במפה המשותפת שלו עם מדינת ישראל, הצירים 1-7, 5-11 וגם 2-8 ו-3-9 האסטרטגיה במיטבה, אלא שהיא משתנה לפי מה שקורה. על-פי רוב זה מצב שיכול להעיד שאם תהיה לו אופציה לשנות את מקומו (חבר במפלגה הנוכחית), הוא לא יפסול זאת מיידית! הוא ישקול את הכדאיות לפי המצב שיהיה נתון בו.

בעבר נכתב כאן על ההשוואה בין המפה האישית של עמיר פרץ וההורוסקופ של המדינה. כוכב מארס במפתו האישית נמצא על זנב הדרקון במפת המדינה, וכוכב מארס של המדינה הנמצא ב-28 מעלות אריה נמצא על זנב הדרקון של עמיר פרץ. ראש/זנב דרקון, מסמלים את נקודת הגורל. מגבלות העבר חוסמות ומעכבות את בעל המארס. התוצאה זכורה לכולם, עמיר פרץ שהיה שר הביטחון (מארס) נאלץ לעזוב את תפקידו אז בעקבות מלחמת לבנון השנייה (זו מציאות גורלית, לא הבחירה של האינדבידואל). בנוסף כוכב סאטורן במפת המדינה יושב על הירח בהורוסקופ של עמיר פרץ. לא עוזר במיוחד לתמיכה בו.

כשנדע את מועד הפריימריז ומי מתמודד בסופו של דבר נוכל לבדוק נקודתית.

מחשבות אסטרולוגיות

קשה להתעלם ממבנה הכוכבים המתהווה - אורנוס בטלה יופיטר במאזניים ופלוטו במזל גדי. האורנוס במזל טלה הוא המקור לקונפליקטים, אם כתוצאה מאירועים חיצוניים או אישיים פנימיים, הפעולות המושפעות מהמיקום של אורנוס, עם היופיטר מולו, מעצימות את המתחים, לצד הניסיון למצוא לאלה פתרונות (מזל מאזניים). זה טבעו של כוכב יופיטר במזל מאזניים. הוא רוצה שקט והרמוניה. להרגיע את הרוחות.

אורנוס במזל טלה "עוזר" לאגרסיה, אינו מוכן להתפשר ומשפיע על תוכניות. אם יש חזון - אין מסקנות. זה מתבטא בטרור של פחד ובברוטליות, כשהמניע, הוא היצר הבסיסי (טלה), בלי לתת ללוגיקה מקום. אם אנחנו מתבוננים על המתרחש סביבנו אצלנו או בעולם, כשכוכב פלוטו, נמצא במזל גדי, זה גורם מאיץ ומחזק מנהיגי טרור. מחזק את הברוטליות, את האיום לחיי אדם. אבל יש בו בכוכב פלוטו גם סוג של תקווה, כי הוא בניגוד לאורנוס, רוצה שינוי, כדי לבנות משהו חדש. בעיקר בתחום הפיננסי. האורנוס לעומתו רוצה למרוד לגרום להפיכה, לבלגן.

אורנוס במזל טלה יהיה עד 2019. הוא מדגיש את הכעסים, תגובות הנובעות מכעס אימפולסיבי ואי-שקט. כוכב יופיטר ישהה במזל מאזניים רק עד אמצע חודש אוקטובר 2017. הוא ינסה למתן, לחפש פשרות דיפלומטיות, אבל עלול גם להעצים את התנהלותו של כוכב אורנוס.

נראה שהגלובליזציה עומדת להפסיד את מקומה בכלכלה הבינלאומית.

ה-T בין הכוכבים במזלות היוזמה, עלול להביא למשבר כלכלי פתאומי, זמני וקצר. לא הרסני! יש כאן אלמנטים של תבהלה, מה שעלול לגרור אנשים להמר, לקחת סיכונים לאבד שליטה ולהפסיד. זיכרו, זה קצר! התנהלו בהלימה. המבנה הזה עלול להשפיע גם על מצבן הכלכלי של מדינות שונות בעולם הגדול (הזמן הרגיש הוא בין מרס למאי 2017).

החוכמה תהיה לנשום עמוק. כוכב סאטורן נמצא "בסביבה" ויעזור לפיכחון, הוא זה שיאזן בדרך למצוא את פתרון.

המבנה של אורנוס וסאטורן, מביא שילוב של ישן וחדש, איזון בין הרצון להתקדם ולשמור גם על הקיים. התחדשות ושמרנות. זו התקווה שלנו למצוא את הפשרה והאחדות, ברעיונות עסקיים וגם בפוליטיקה העולמית. זה הזמן לקדם יוזמות חדשות בלי לוותר על מה שקיים והוכיח את עצמו. שנת 2017 היא שנה שכדאי לממשלות ולמוסדות בינלאומיים לקדם תוכניות. השנים שיבואו אחרי, לא יאפשרו הישגים, זה עלול להיות קשה יותר.

"ממשלה טובה עדיין היא הגדולה שבברכות אנוש ושום מדינה מעולם לא נהנתה ממנה" (ויליאם ראלף אינג')

תאריך:  20/01/2017   |   עודכן:  20/01/2017
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בעוד מנהיגי הימין הפוליטי בישראל חגגו את ניצחונו של דונלד טראמפ בבחירות לנשיאות ארצות הברית, הקהילה היהודית בארצות הברית הביעה דאגה עמוקה מהתפתחות זו. במהלך קמפיין הבחירות שלו, טראמפ אמר דברים רבים שנעמו לאוזני המשתייכים למחנה הימין בישראל: הוא איים להטביע ספינת תותחים אירנית, הדגיש את הצורך לנקוט עמדה קשוחה נגד הטרור האיסלאמי, והצהיר שההתנחלויות בגדה המערבית אינן מהוות מכשול לשלום. בה בעת, המרד שהנהיג טראמפ נגד ה"פוליטיקלי קורקט" יצר סביבה שבה שנאת זרים היא מקובלת. טראמפ עצמו, כמועמד, נעזר לא פעם בביטויים של שנאת זרים וכך גם לא גינה ביטויים מסוג זה בקרב תומכיו. אם ממשל טראמפ לא יגנה דברי שנאה או הסתה בכלל ובמיוחד אמירות בוטות נגד יהודים, גם אם יפעל לקיים את ההבטחה בדבר חיזוק הקשרים בין ירושלים לווושינגטון, צפויה להתפתח על-רקע זה מחלוקת בין הקהילה היהודית בארצות הברית לבין ישראל.
19/01/2017  |  ארי הייסטין  |   כתבות
מסתבר שאני בחברה טובה, וכל שנאמר עלי, מן הסתם נכון הוא.
19/01/2017  |  ארי בוסל  |   כתבות
במדינת ישראל כשמונה מיליוני אזרחים, בהחלט מדינה קטנטנה יחסית לאומות העולם. ובכל זאת, אנחנו מופיעים בראש החדשות כמעט באופן קבוע, ויכול אדם מן השורה לטעות ולחשוב שמדובר במעצמה בינלאומית.
19/01/2017  |  ארי בוסל  |   כתבות
הגברת הפעילות הגופנית בקרב ילדים ובני-נוער, היא בעלת אפקט מקדם בריאות ומונע מחלות. אינספור מחקרים הוכיחו כבר מעל לכל ספק, כי פעילות גופנית היא המרשם הטוב ביותר לחיים בריאים יותר. זהו הכלי הטוב ביותר לשיפור חילוף החומרים, והנשק הטוב ביותר נגד השמנה וכמובן, שככל שההכרה הזו מיושמת בגיל צעיר יותר - התוצאות ואימוץ אורח חיים נכון, מתחיל מוקדם יותר.
19/01/2017  |  גלית פרי  |   כתבות
הסרט "היא" התקבל בארץ בדחיה מצד קהל הצופים, אם לשפוט לפי מצב הקופות, ובהתפעלות מצד הביקורת, המסתמכת על הביקורת החיובית בפסטיבל קאן, על משחקה המצוין של איזבל הופר, ועל המוניטין של הבמאי ההולנדי פול ורהובן (אינסטינקט בסיסי, רובוקופ, זיכרון גורלי, נערות שעשועים ועוד). ההסתייגות מהסרט נובעת מהאלימות המוצגת בו ומהאישיות השנויה במחלוקת של גיבורת הסרט והדמויות הנוספות בו.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
מתוך כ-120 טילים בליסטיים שאירן ירתה לעבר ישראל כ-8 אחוזים הצליחו לחדור את מערך ההגנה הישראלי    לפחות תשעה טילים בליסטיים פגעו במטרותיהם: בסיס נבטים, בו מוצבות כל טייסות ה-F-35 של ...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
תמונתם של הנייה ואשתו מבית-החולים בדוחא מבטאת היטב את הרוח החמאסית    מוות עדיף על החיים, במיוחד כשהוא למען מטרה "קדושה", כמצווה באמנת החמאס - השמדת היהודים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
ביבי הבליג על כל הפגיעות בישראל, בחייליה ובאזרחיה    למרות דרישות שר הביטחון וצה"ל לקבוע יעדים ברורים מעבר להצהרות ריקות מתוכן, להחליט סוף-סוף מה הן מטרות המלחמה ולקבוע מתווה ליום ש...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il