|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

מלניה טראמפ – אשת נשיא ארצות הברית

כבת מזל שור הינה יצירתית מאוד ויש לה נשמה של אומן היא פגיעה ורגישה, אך לא חושפת ומראה את רגשותיה בפומבי כתוצאה מהחינוך בבית
31/01/2017  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
[צילום: AP/Patrick Semansky]

מלניה טראמפ - תאריך לידה - 26.4.1970.

בימים אלה נכנס לבית הלבן הנשיא החדש דונלד טראמפ ומסקרן וחשוב מאוד להכיר גם את אישיותה של אשתו, מלניה טראמפ, שהרי מוכר לנו המשפט "מאחורי כל גבר מצליח עומדת אישה.

מספר הגורל שלה: 2

מספר השנה שלה: 3

מלניה טראמפ הינה בת מזל שור והאופק שלה הינו אריה על גבול הבתולה.

משמעות עובדות אלה הן כי היא מאוד יציבה, יודעת מה היא רוצה ומחושבת בדעותיה. האופק שלה מלמד כי באופן טבעי היא מקרינה מלכותיות וכשאינה לצד בעלה היא מאוד כריזמטית בעיני החברים הקרובים שלה.

ליד דונלד טראמפ היא אומנם חיוורת ונראית כהולכת לאיבוד אך בואו לא נטעה. מלניה כשלעצמה יודעת יפה מאוד מה היא רוצה. יש לה חשיבה פרקטית ומעמיקה והיא יודעת להפעיל את קסמיה כאשר היא רוצה להגיע להישגים.

הייתה לה מערכת יחסים לא קלה בבית ובגללה נדחפה לברוח מסביבת המגורים הטבעית שלה ולהגיע לארה"ב. בתוך תוכה תמיד הרגישה שנועדה לגדולות ולשם כיוונה מהלכיה ודרכיה.

יש לה יכולת להבין דברים לעומק והינה מאוד נאמנה לערכים של עצמה. למעשה עם כל הרעש שעושה הנשיא הנבחר, נראה שאשתו מלניה טראמפ היא זו אשר מהווה את הבסיס ליציבות בבית ומאפשרת לו לנוע באופן חופשי ובחירות מוחלטת, כאשר היא זו אשר דואגת ליצור את הסביבה הבטוחה לו ולמשפחה.

מבחינה רגשית היא זקוקה לריגושים אך יש לה יכולת טבעית להפריד בין עיקר לטפל ולא תבזבז אנרגיה על מה שלא ייראה לה כנכון.

כבת מזל שור הינה יצירתית מאוד ויש לה נשמה של אומן. היא פגיעה ורגישה, אך לא חושפת ומראה את רגשותיה בפומבי כתוצאה מהחינוך בבית. יהיו כאלה שיטעו ויחשבו שהיא קרה, אך הדבר לא כך בכלל. למעשה יש בה הרבה סערות פנימיות אך כלפי חוץ היא מראה פני פוקר ולא תחשוף את עצמה. כך למדה לשמור על נפשה מילדותה וגם בגלל יופייה למדה שהיא חייבת לשמור ולהגן על עצמה כפליים.

גם מספר הגורל שלה 2 מעיד על כך שנושא מערכות היחסים הינו ממש דומיננטי בחייה וייתכן שהיא נתונה למצבי רוח שונים ומשתנים.

יש לה יכולת וצורך להיות בתנועה וישיבה במקום אחד תהייה קשה לה ולכן עבודת הדוגמנות התאימה לה מאוד ולעתיד תעסוק בשיווק שיצריך ממנה ניידות מרובה.

מאחר שאינה אוהבת שינויים ויציבות מאוד חשובה לה, העדיפה בשלב הזה לא לעבור עם בעלה לבית הלבן. רק שתחוש שהקרקע בטוחה שם עבורה עובדה שתתרחש בתוך שנתיים, רק אז תסכים לעשות מהלך משמעותי מבחינתה ולעבור מקום.

דונלד טראמפ נבחר כנשיא בשנת המזל 3 של מלניה טראמפ, עובדה שמלמדת על כך שזו הולכת להיות שנה של פריצת דרך ומזל עבורה. הדלתות הפעם ייפתחו לה גם בזכות כישרונותיה האישיים ולנו נותר לחכות ולראות כיצד תמלא את תפקידה כשאשת נשיא. בהצלחה!

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - כוכב התקשורת עובר לבית תת המודע שלכם ולכן במהלך השבוע הקרוב מומלץ לכם לבדוק את כל ההתנהלות הרגשית שלכם על מנת שתהיו בטוחים שאתם פועלים נכון
▪ ▪ ▪

טלה – מבחינה חברתית אתם נמצאים בתקופה שבה אתם יכולים לשדרג את מערכות היחסים שלכם. בזמן האחרון יש לכם רצון לפתוח את עצמכם למקומות שבהם יש מקום לאנשים חדשים שיעזרו לכם להתפתח ולמצוא את עצמכם במקום המתאים לכם מבחינה אישית. יש בכם צורך פנימי לכבוש עולמות חדשים ואתם נמצאים בתקופה טובה של חייכם.

שור - בית הקריירה שלכם מתעורר לחיים בשבוע הקרוב ולמעשה כך יהיה גם במשך כל החודש בגלל העובדה שהשמש בשמיים מבקרת במקום שמעורר אצלכם את הצורך להתחדש מקצועית ולהוכיח את היכולות שלכם. האנשים בסביבה בה אתם חיים יהיו מוכנים לבוא לעזרתכם בכל מה שתבקשו מהם לעשות ולכן זה הזמן לעבוד עבור הכרה מקצועית טובה יותר.

תאומים - הכוכב המזוהה עם המזל שלכם מרקורי נמצא במקום שבו קשה לכם יותר לבטא את עצמכם ולכן במהלך כל החודש הקרוב אתם עשויים לחוש מתח פנימי, אם כי לא תמיד תדעו לאן לשייך מתיחות זו. מאחר שהכוכב מארס נמצא בבית החברה והחברים שלכם, עובדות אלה סותרות זו את זו. ולכן חשוב מאוד עבורכם לבדוק מהו הדבר הנכון עבורכם לעשות בפרק זמן זה.

סרטן - החודש הקרוב יהיה מאוד אינטנסיבי עבורכם ולו רק בגלל העובדה שכוכבים רבים מפעילים את בית הקריירה שלכם. נראה שתצטרכו להגיע להחלטות בנושאים מאוד חשובים ודומיננטיים בחייכם. יש לכם שאיפות כיצד להתקדם ואתם אף מתכננים ביניכם לבין עצמכם כיצד לעשות זאת והנה החיים עצמם מזמנים לכם אפשרויות חדשות.

אריה - אתם מתקרבים לתקופה שהיא בדיוק מחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ולכן אלה הם ימים של חשבונות נפש מאוד משמעותיים. אתם רוצים להרגיש שהגעתם להישגים בחיים ולכן עליכם להבין שכל יום שעדיין לא מימשתם בו את תוכניותיכם עובר ולא חוזר.. תיתכן אפשרות של נסיעה לחו"ל על-מנת להתאוורר.

בתולה - הכוכב מרקורי יימצא בבית היצירה והילדים שלכם במשך השבועיים הקרובים ולכן חשוב מאוד כי תגייסו את כל כוחות הנפש שלכם על-מנת שתוכלו להעביר זמן איכות עם הקרובים לכם ובעיקר עם צעירים מכם שמאוד זקוקים לכם. הקשרים האישיים ובעיקר הרגשיים שלכם עומדים להיות במהלך כל החודש הקרוב נעימים ופוריים.

מאזניים - כוכב העשייה המוכר גם בשמו מארס נמצא בבית השותפויות שלכם ועל כן אתם בודקים עכשיו נושא זה ומנסים להבין מיהם האנשים שאתם יכולים לעבוד איתם עם כימיה טובה ושיתוף פעולה, ומיהם האנשים שאתם יכולים לתקשר איתם, אך לפני כן עליכם לעשות שיחה של תאום ציפיות. היעזרו בחברים וקבלו עצה מהם.

עקרב - אתם רגישים ומודאגים יותר מתמיד וזאת בגלל שעכשיו הכוכב סטורן שמביא איתו קשיים נמצא אצלכם במקום המקושר עם כספים. מאחר שאתם מאוד פגיעים ורגישים ממילא הרי שלא תוכלו להחזיק דברים בבטן וחשוב מאוד שתבקשו עזרה וגם שתוציאו החוצה את כל רגשותיכם ובמידת הצורך אם אתם זקוקים לשיחות מחזקות זה גם הזמן ליצור אותן.

קשת - כוכב התקשורת מרקורי נמצא אצלכם בבית הכספים ואתם דואגים מאוד שמא לא תוכלו להתמודד עם הקשיים שעכשיו נכנסים לחייכם בגלל נסיבות חייכם החדשות. ולכן נראה שבמהלך כל התקופה הקרובה אתם צפויים לעימותים על-רקע תפיסת עולם שונה משלכם של אנשים קרובים אליכם במעגל הראשון של חייכם.

גדי - בשבוע הקרוב עדיין ימשיך להיות הכוכב מרקורי שאחראי לתקשורת טובה במזל שלכם ולכם מומלץ לנצל כל חלקה טובה ממנו כדי לנסות ולקדם מערכות יחסים שלעיתים חשבתם שגוועו להם, אך אתם מוצאים עצמכם מתגעגעים לקשרים שהיו ואף מוכנים להתפשר עבורם. שינויים מאוד משמעותיים עוד מצפים לכם במידה ואתם רוצים לחדש קשרים.

דלי - אתם ילידי המזל עלולים למצוא את עצמכם במרכז העניינים ולעיתים אף מבלי שהתכוונתם לכך. ראשית, תקופת יום הולדת היא כל כך משמעותית עד אשר מומלץ לכם בשלב הזה לדחוק נושאים שאינם רלוונטיים ואינם עומדים ראשונים על הפרק. ייתכן שתאלצו להראות שאתם מתכוונים בכל מאודכם לשנות ולהשתנות וזאת על-מנת לגרום לאחרים לתת בכם יותר אמון.

דגים - כוכב התקשורת נמצא כיום בבית המוכר עם כל נושאי הקשרים החברתיים שלכם ולכן זה הזמן שלכם לבדוק מהם הגבולות שלכם כאשר אתם מספרים מעצמכם לאנשים קרובים ולעיתים אף רחוקים. ייתכן שבפרק הזמן של החודש הקרוב יעלו אצלכם תחומים רבים מנבכי תת-ההכרה ואתם תאלצו להתמודד עם מה שאתם חווים מבלי ליפות את הדברים.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  31/01/2017   |   עודכן:  31/01/2017
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מלניה טראמפ – אשת נשיא ארצות הברית
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
שינוי חיובי
1/02/17 08:44
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראש השנה לאילנות, מועד מוזר משהו לחוג בו את החג. בשלהי החורף, הענפים מושלי שלכת, הפירות טרם חנטו, בקושי מוצאים שקדייה פורחת לרפואה. במצב זה אנו באים לשמוח בשמחתם של האילנות העגמומיים ולברכם בברכת חג. הבה ננסה להבין את משמעותו של היום.
31/01/2017  |  חניאל פרבר  |   כתבות
יום הפרטיות הבינלאומי, שצוין בסוף השבוע ברחבי העולם, ממחיש את העובדה שהחשש מאובדן שליטה על הפרטיות בשימוש במכשירים ניידים ובכלל ברשת הוא חשש גלובלי, שמטריד לא רק אותנו, בישראל.
31/01/2017  |  יהודה קונפורטס  |   כתבות
בלוח המודעות האבל של עיתון הארץ התפרסמה אתמול (יום שני 30 בינואר 2017) בעמוד 10 של העיתון מודעה רשמית של עיריית תל אביב-יפו עם סמל העירייה חתומה על-ידי ראש העירייה רון חולדאי וחברי מועצת העיר וזו הלשון: "העיר תל אביב-יפו אבלה על מותו של אלימלך רם ז"ל יקיר העיר". בתחתית המודעה חתומים רון חולדאי ראש עיריית תל אביב-יפו וחברי מועצת העיר.
31/01/2017  |  אלי אלון  |   כתבות
העיסוק התקשורתי הנמרץ בדוח מבקר המדינה בעניין התפקוד הלקוי של הקבינט המדיני-ביטחוני, בממשלת בנימין נתניהו, במבצע צוק איתן ב-2014, מלמד שרוב אנשי התקשורת בישראל, לרבות העיתונאים הצבאיים, אינם מכירים את ההיסטוריה הצבאית של מדינת ישראל, וזאת כשלעצמה תופעה חמורה המסבירה את התרבות הירודה בשיח הביטחוני הישראלי. אם המדווחים, המראיינים והפרשנים, המתפוצצים מהערכה עצמית, היו מתייחסים ברצינות למקצועם, היו לומדים שקבינט הביטחון של דוד בן-גוריון במלחמת העצמאות תפקד באופן גרוע בהרבה מהקבינט של ביבי, וזאת באשמתו הישירה של בן-גוריון עצמו, כפי שקבעו חברי "ועדת גרינבוים", שחקרו את הליקויים בהפוגה הראשונה והיוו תקדים למבקר המדינה על אפו וחמתו של שר הביטחון דאז משה יעלון.
31/01/2017  |  ד"ר אורי מילשטיין  |   כתבות
ב-27 באוקטובר 2016 הסתיים בסין תרגיל משותף בלוחמה בטרור בהשתתפות עשרות לוחמי כוחות מיוחדים מצבא סין ומהמשמר הלאומי הסעודי. התרגיל, שנערך לראשונה, מהווה הזדמנות לבחון את מגמת יחסיהן של סין וערב הסעודית, כחלק ממארג היחסים בין מעצמות העולם למדינות המובילות במזרח התיכון.
31/01/2017  |  יואל גוז'נסקי  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il