|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות

תחזית אסטרולוגית לשבועיים 16.02.2017-03.02.2017

יחסי אהבה-שנאה

טראמפ אינו מתאים ל"קופסאות" החשיבה המקובלות. הוא מאלה שאומרים ועושים, בלי תיאוריות וציפיות אידיאולוגיות ערטילאיות כמו קודמו. השנתיים הקרובות אצלו יהיו שנים של עבודה וביצוע. שימו לב, הנטייה לגסות רוח מתחזקת בשבועיים הקרובים, נסו להיות מאופקים כדי לא להצטער אחר כך
03/02/2017  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
פסל השעווה של טראמפ [צילום: רבקה בלקוול/AP]

לפנינו ימים שבהם הכוכבים במזל טלה יקצינו את אי-הנוחות, בעיקר בסגנון הדיבור. כוכב וונוס שעובר למזל טלה ויצטרף בדרך לכוכב מארס, יחזק את הסגנון הבוטה עם מילים צורמות, ולצערי הרב נשמע דיונים ושיחות "מתובלים" בהרבה גסות רוח שרק תתעצם בימים הבאים. וונוס במזל טלה אינה במיטבה ומקבלת אופי אגרסיבי יותר, והשילוב ישפיע על מערכות יחסים בכל מקום. האופי הלוחמני לצד אנרגיה שתלטנית, שתשפיע על היקום. בעולם הגיאופוליטי כולו, התגובות יהיו אסרטיביות יותר, והעימותים יביאו ל"קרבות" בינאישיים וגם חברתיים. ערנות אישית יכולה לעזור לכל אחד להתמודד במצב הזה, כדי לאזן את הקיצוניות. חישבו על כך שאת המילים שיצאו לאוויר העולם לא ניתן להשיב. חישבו על כך שהמילים והדרך בה אתם מבטאים את עצמכם הם כרטיס הביקור שלכם. נזכור שהוונוס המתחילה נסיגה בתחילת מרס, תחזור על עקבותיה במהלך מרס, במזל טלה. הוונוס שהיא "אינה במיטבה" במזל טלה, כשתהיה בנסיגה, הכל מועצם, והתוצאה תשפיע גם בתחום הפיננסי.

התקשורת ברחבי העולם זו תיבת התהודה החזקה ביותר. (חברה אמרה לי פעם שככל שתיבת התהודה גדולה יותר הריקנות שבה נמצאת בהלימה). לאחרונה, כולם עדים איך השתמשה התקשורת בכוחה "לפברק" מידע במטרה להשפיע.

כוכב נפטון הנמצא במזל דגים, אחד ממזל המשתנים, ולכן משפיע על הציר תאומים-קשת, המסמלים תקשורת. נפטון "השתמש" בכוחו לערפל, להונות וגם לשקר לגבי אינפורמציה שהגיעה לקהל הרחב. אלא שהגיעה נקודת האמצע אורנוס-פלוטו למזל דגים, ומאז התקשורת נחשפה במערומיה. עיתונים גדולים בעולם כמו הניו-יורק טיימס למשל, או סוכנות "רויטרס" השתמשו בכוחם ובמוניטין שלהם לרמות במצח נחושה את קהל הקוראים. רשת CNN פרסמה שננסי סינטרה, בתו של הזמר פרנק סינטרה, כעסה על הנשיא הנבחר דונלד טראמפ על שבחר לרקוד עם רעייתו מלאניה את הריקוד הראשון בנשף שלאחר ההשבעה, לצלילי השיר הידוע "I DID IT MY WAY"/ התגובה של הגברת סינטרה לא איחרה לבוא והיא שאלה בקול רם CNN למה אתם משקרים? לא שוחחתם איתי בכלל וכו'.

בכוונה בחרתי כלי תקשורת זרה, כדי להראות את המגמה. התקשורת שבחרה בעצמה להיות הגוף שמרומם אנשים או מפיל אותם. "הממלכה השביעית"?

אנחנו נכנסים לעידן שאחרי כוכב נפטון במזל דגים, המשאיר אחריו חוסר ודאות, מצבים מעורפלים, תוהו ובוהו, וגם הרבה דיס-אינפורמציה. מגיעים אורנוס-פלוטו למזל דגים והופכים את המגמה. חופרים כדי לחשוף מיד את האמת ואולי כך גם לתקן את המעוות. יש תקווה, שאולי כלי התקשורת יבינו שאם הם רוצים לשמור על קשר עם הציבור הרחב, עליהם לנקות את ה"במות" שכמה עיתונאים ופרשנים, חכמים מטעם עצמם התנחלו בהן, ולשלוח אותם הביתה. ללמוד וללמד את העיתונאים והפרשנים להשתמש במסננת, כדי להקפיד על המסרים והניואנסים המגיעים לציבור החושב, ואז אולי בעוד כמה שנים נחזור להאמין, להם ולמה שהם "מספרים" לנו הקוראים או המאזינים.

"האמת היא העקיצה המכאיבה ביותר" [רוברט ברידג'ס]

כוכב מרקורי עובר למזל דלי (07.02). זה השלב שבו האנטנות עולות למעלה, חשיבה מחוץ לקופסה. צפו ליותר השראה, שדוחפת אתכם לעשייה.

ב-11.02 צפוי מופע ליקוי לבנה. כזכור, כשבוע לפני ליקוי לבנה או חמה, עדיף לא לקבל החלטה, בגלל שהתוצאה עלולה להיות מעוותת או בעייתית, לא מה שצפיתם. ליקוי הלבנה יביא איתו חדשות חשובות חיוביות או שליליות. הימים סביב הליקוי (לפני ואחרי) ישפיעו גם על מזג האוויר וייתכן גם שאיתני הטבע ישמיעו קול.

ב-26.02 יגיע מופע ליקוי חמה, הזהירות תתבקש כפליים. התמונה המתקבלת אינה ברורה, נפטון נמצא בצמידות לשמש ולירח, ולמעשה יביא את הלא-צפוי לתוך החיים. יהיו כמה דברים שיצאו לאור, משהו לא נעים שעלול להתפתח ברמה האישית והציבורית. שערוריות וחוסר ודאות במישורים גיאופוליטיים. שילוב הכוכבים במזל דגים משפיע על איתני הטבע, רעידות אדמה, גלי הים, מים וגם נפט. כלומר, עלול להיות צונאמי, או שיטפון מסוכן וגם בעיה שנגרמת מהנפט. מבנה הכוכבים במפת ליקוי החמה - מספר גם על בעיות פיננסיות, והמארס עם האורנוס במזל טלה, המופיעים באותה מפה - נפיץ ומסוכן מאוד ועלול גם לגרום לאירוע טרור בעולם. למופע ליקוי החמה יש השפעה לאורך זמן.

מופעי ליקויים חושפים על-פי רוב, משהו שלא ידעתם עליו, בכל המישורים.

ב 11.02 ימים של אופטימיות, עם יכולת התבוננות לטווח הארוך. יום-יומיים נחמדים גם מבחינה חברתית.

14.02 כמה ימים מעשיים יותר. לא היום האידיאלי לרומנטיקה (לחגוג את יום האהבה לפי מניינם). הרצינות גבוהה יותר, מתאימה לאלה מכם שחושבים על מערכת יחסים יציבה לטווח הארוך.

16.02 התקשורת ערה יותר, אבל הזהרו במוצא פיכם. המיקום של כוכב מארס ווונוס במזל טלה אינם עוזרים לשיחות נעימות. יש נטייה לנבל את הפה, להתבטא בגסות במילים שאחר כך תצטערו עליהן. ובשלב מאוחר יותר הפגיעות תחזור כמו בומרנג.

זמני ירח בטל (לשבועיים הקרובים)
יום ראשון 05.02
הירח בטל משעה 00:40 עד שעה 06:43 בבוקר.
יום שלישי 07.02 הירח בטל משעה 00:46 עד שעה 09:02 בבוקר.
יום חמישי 09.02 הירח בטל משעה 00:03 עד שעה 11:41 לפני הצהריים.
שבת 11.02 הירח בטל משעה 07:45 בבוקר עד 15:59.
יום שני 13.02 הירח בטל משעה 14:29 עד 22:43.
יום חמישי 16.02 הירח בטל משעה 03:52 עד שעה 08:40 בבוקר.

כלכלה ושווקים

במהלך השבועיים הקרובים ייתכן שנשמע על התפתחות טכנולוגיה חדשה, אולי בתחום הרפואה מה שיעורר "שמחה" בשווקים, אופטימיות.

עם זאת אנו צפויים לסדרה של משברים זמניים במהלך החודשים הבאים, כמו שכבר נכתב כאן ברשימות הקודמות. ואחר כך תבוא ה"החלמה". השנה הפיננסית תתנהל עם גלים, כשכוכב סאטורן מגיע למעלה 27-29 במזל קשת יוצר בעיה. בפעם הראשונה זה קורה ב-8 במרס וממשיך באפריל 2017. ויחזור שוב במועדים נוספים.

החודש צפויים ליקוי לבנה וליקוי חמה. אלה ארועים שיש להם כוח. הראשון יתרחש ב-11.02 והשני ב-26.02. אלה גם יושפעו מכוכבים לאורך אפריל 2017.

נסיגת וונוס ב-03.03 תשפיע גם בדרכה על מצב הפיננסי, ובתוך ה-T של יופיטר-אורנוס-פלוטו. לכן נכון להיות עם רגל על הדוושה בין 22.02 עד 21.04.

מפת ליקוי החמה משלבת קבוצות כוכבים שישפיעו קיצונית - אלימות טרור ופעילות איתני הטבע. מניסיוננו כל אלה משפיעים גם התנודות בשווקים הפיננסיים. כמו שכבר נכתב כאן לא פעם, ההשפעה יכולה להיות גם לפני המופע המדויק, ואחריה.

הנשיא דונלד טראמפ

דונלד טראמפ, נולד ב-14.06.1946 (נתונים מדויקים). בן מזל תאומים עם אופק במזל אריה (ההופעה שלו, המראה שלו עם רעמת השיער הג'ינג'י, כל כך מתאימים לאופק במזל אריה) מבנה המפה שלו מעיד על אדם עם כריזמה! מבנה המפה האישית שלו אינו תואם את הערכות והפרסומים בתקשורת על אישיותו (קראתי שאחד האסטרולוגים האמריקנים קרא לו פסיכופת, אבל אותו אסטרולוג קבע נחרצות שרק קלינטון תהיה נשיאת ארה"ב. צריך לשאול אותו אם ההנחה הראשונה והנחרצת שהציג לאורך 2016 היא זו שתנחה אותנו לקבל את האיבחון שלו על מצבו הפסיכולוגי של טראמפ...). לצערי הרב, לאנשים יש בעיה לקבל אדם שאינו עונה לציפיות שלהם, או שאינו אומר "הן" לדעות אחרות. אכן טראמפ הוא אדם שאינו מתאים ל"קופסאות" החשיבה המקובלות, אבל אלה מכם שהם אנשי עסקים, מבינים שרק כך אפשר להצליח בעשייה. הוא אומר, ועושה! בלי תיאוריות וציפיות אידיאולוגיות ערטילאיות כמו קודמו. אלא תכל'ס. הכוכבים מציגים אסטרטג, שיודע איך לבנות את הדרך כדי לכבוש את המטרה. השמש בהורוסקופ האישי נמצאת על ציר 11, אדם הנמצא תמיד בתוך מערכות חברתיות גדולות, גופים גדולים, במסגרת רעיון מסוים שמניע אותו, הסגנון שלו גורם לתחושה של ריחוק, אבל הוא זה שנוהג לשים גבולות כשנדרש. האחריות מאפיינת אותו, והוא מקפיד על תפקוד במסגרת שהוא קבע לעצמו. זיכרו שאת נעוריו בילה בתוך פנימייה צבאית, ואין סימני שאלה שחינוך שאדם מקבל במהלך שנות ילדותו מטביע בו חותם. דבר שניכר באופיו כאדם מתבגר. כוכב מארס מציג יכולת התמודדות במצבים מסובכים, נכון שיש הרבה אי-שקט אבל בעיקר עם עצמו, והצורך להתמודד על המקום שלו מגיל צעיר זו חוויה שבנתה את כוח ההתמודדות שלו, יחד עם צד תוקפני בעיקר בכל הקשור לאגו, לכבוד עצמי וכד'. הצד ההישגי נבנה בשלב הזה, בעיקר למצוא מקום דומיננטי עם השפעה, בחברה. הדחף להוכיח את עצמו ולא מפינוק! להוכיח את עצמו על-ידי מה שהוא עושה, מכוח היוזמה והאקטיביות שלו. זה גם המקום שבו הוא מקצין מצבים. הוא מתרגז מהר, אבל גם נרגע מהר ואינו שומר טינה!!! (הוא הוכיח זאת, עם הילרי קלינטון גם בשיחה אישית אחרי הבחירות ובהמשך בהזמנתה לטקס ההשבעה). כוכב מרקורי הנמצא על ציר 10-1 מחדד את הצד המעשי שלו. עם ביטחון בדרכו, הוא בוחר את סדר העדיפות הרצוי בתוך מצבים מורכבים, במטרה לממש את מה שהוא רוצה להשיג. נכון שיש לו נטייה להקצין מצבים כדי לבדוק בכל פעם את התמיכה בו (וונוס-סאטורן). חשוב לו שיעריכו אותו. הוא ילחם על מה שרוצה להשיג בנחישות, יעשה זאת בדרכו אולי לא תמיד דרך קונבנציונלית. בלי "תקינות פוליטית" רק עם האמת (הסובייקטיבית) כפי שהוא רואה אותה. נזכור שהוא איש עסקים, מציב מטרה ויוצא לדרך. דונלד טראמפ אינו מהאנשים ששוקט על שמריו. אין לו את זה.

מפת ההשבעה של טראמפ עם ארה"ב, המציגה את כהונתו לשנים הקרובות. מציגה אותו כאדם בעל השפעה עם כריזמה, לצד יחסים של אהבה-שנאה עם העם. כוכב מארס במזל שור מציג חריצות. כוכב יופיטר הנמצא על ציר 4-10 מציג מקום לא אישי, אלא מערכת אמונות טוטאלית שנועדה לשרת את המדינה. הוא יידע איך להסתדר אחרי שיתביית בתוך המערכת. במפה הזו, כירון נמצא בבית כספים, המצב הכלכלי של ארה"ב "פצוע", ולכן ייתכן שנבחר להבריא את ה"פצע" הכלכלי. כוכב פלוטו על ציר 6-12, מבטיח שאת תשומת ליבו יפנה בעיקר לטפל בבעיות הפנימיות של ארה"ב. לפעמים יהיה ריכוזי מדי בתחום, אבל המטרה בנושא הזה תקדש אצלו את האמצעים. נכון, איש עסקים! גם נושא הבריאות יקבל אצלו עדיפות גבוהה, והוא ימצא דרך להעניק בריאות טובה יותר לאזרחים.

המפה האישית שלו עם ארה"ב מציגה יכולת הסברה רצינית, להציג את עמדותיו והחלטותיו בשיקול דעת. לא חסרה לו ביקורת עצמית, אבל לא יהיה מוכן לשמוע ביקורת מאיש, מלבד מאדם שהוא בוטח בו. אם יחשוב שמשהו לא "מסתדר", לא ייבהל, יידע להחליק, לתקן ולהמשיך הלאה.

ומה הלאה?

השנתיים הקרובות יהיו שנים של עבודה וביצוע (ואל תצפו לתוצאות בתוך חודש או חודשיים). יהיו דברים שהנשיא ילמד ויבין, שרצוי לשמר מול נושאים שצריך לתת להם הזדמנות חדשה. במהלך 2018, ההזדמנויות החדשות יתחילו לבוא לידי ביטוי, וישפיעו גם על המצב הכלכלי. לאורך הדרך, הדגש אצלו יהיה על הביצוע למען המדינה אותה נבחר להנהיג. 2019 תהיה שנה שבה דרך החשיבה החדשה תתחיל להניב תוצאות, כולל במדיניות החוץ שלו. הדינמיקה בחיים מוכיחה שלא הכל תמיד מושלם. אף על-פי כן, הכוכבים על ציר 4-10 במפה המשותפת, לאורך השנים הקרובות, יעזרו לנשיא החדש להעלות על דרך שתשפיע על עתידה של ארצות הברית ולקבל החלטות כולל שיתופי פעולה שישרתו את המדינה.

אמשיך לכתוב בנושא אחרי המפגש בין ראש הממשלה שלנו, נתניהו והנשיא טראמפ.

"אמריקה - מקום שבו יש לאזרחים חרות להתאונן על היעדר חרות" [לואיס הירש]

תאריך:  03/02/2017   |   עודכן:  03/02/2017
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בשבוע שעבר התקיים הכנס השנתי העשירי של המכון למחקרי ביטחון לאומי, בהשתתפות מדינאים, אנשי צבא, אנשי תקשורת ומומחים מהקהילה הביטחונית-מדינית מישראל ומהעולם. כמו בכל כנס מהסוג הזה, נשמעו קולות מגוונים בנושאים שונים, שציירו תמונה מורכבת באשר למצב בו נתונה ישראל כיום והאתגרים הצפויים לה בשנת 2017. לא בהכרח ניתן לגבש אמירות ברורות ואחידות לגבי כל סוגיה על בסיס פסיפס הדעות שהוצגו בכנס, אך לבטח עולות כמה מגמות ברורות שמאפיינות את נקודת הזמן הנוכחית.
02/02/2017  |  אודי דקל, עומר עינב  |   כתבות
בשלהי שנת 1957 (29.10.57), השליך צעיר תימהוני בשם משה דואק מיציע הקהל בכנסת ששכנה אז ב"בית פרומין" ברחוב קינג ג'ורג' בירושלים, רימון לעבר אולם המליאה בו ישבו חברי הכנסת והשרים. הרימון התפוצץ וגרם לפציעתו הקשה של שר הדתות דאז איש המפד"ל משה שפירא(שבעקבות האירוע הוסף לו השם חיים).ולפציעתם באורח קל של ראש הממשלה דוד בן-גוריון, גולדה מאיר, שרת החוץ ומשה כרמל שר התחבורה. משליך הרימון, דואק ניסה להימלט, אולם כמה אנשים התנפלו עליו ותפסוהו עד לבא הסדרנים והשוטרים. פרשת זריקת הרימון הסעירה בשעתו את המדינה וזכתה לסיקור נרחב בעיתונות דאז. אירוע התנקשות זה, ידוע ומפורסם ונכנס לדפי ההיסטוריה של מדינת ישראל. אולם, לא רבים יודעים כי שמונה שנים לפני אירוע השלכת הרימון התרחש בכנסת ישראל, עוד כשזו שכנב באולם "קסם" אירוע דומה המזכיר מבחינות רבות את פרשת זריקת הרימון על-ידי דואק.
02/02/2017  |  אלי אלון  |   כתבות
המגנזיום, "מינרל החיים", הוא המינרל הרביעי בחשיבותו לגוף האדם. הוא משתתף בתהליכי ייצור אנרגיה, שמירה על הקוד הגנטי וחשוב לשמירה על מערכת כלי הדם והלב. מחסור במגנזיום גורם לתופעות בריאותיות שונות:
01/02/2017  |  ניצן פרימור  |   כתבות
בימי החורף הקרים קורה לעיתים שהדבש הנמצא בצנצנת מתגבש. יש שסבורים שההתגבשות מעידה על כך שהדבש התקלקל והם ממהרים להחזיר אותו לחנות שבה הוא נרכש או להשליך את הצנצנת עם הדבש שנותר לאשפה.
01/02/2017  |  יורם פז  |   כתבות
"כששואלים אותי: 'כמה זמן כתבת את הספר הזה?' אני עונה: 'כל חיי'. בספר זה נמצאות המחשבות שלי, האמונות שלי, ההוויה שלי", כך פותחת איריס טוכבנד את ספרה "ניצוצות החיים", בהוצאת אופיר ביכורים, העוסק בתשוקה לחיים טובים ובריאים יותר, בהתמודדות עם היצר הטוב ועם היצר הרע, באהבה, בזוגיות, במשפחה, בילדים ובכל מה שבין לבין במטרה אחת: העצמה אישית, יצירת חיים מלאים ומספקים, מיצוי העצמי ויצירת עתיד טוב יותר עבור כל אחד מאיתנו ועבור האנושות בכללותה.
01/02/2017  |  מירב בורשטיין  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יורם אטינגר
יורם אטינגר
ב-2024 יש 69% רוב יהודי בשטח המשולב של יהודה, שומרון ו"הקו הירוק" - לעומת 39% מיעוט ב-1947 ו-9% ב-1900 - הנהנה מרוח גבית של שיעור פריון ומאזן-הגירה-חיובי    אין פצצת זמן דמוגרפית ער...
יוסף אורן
יוסף אורן
אני בטוח ששופטי הפרס בחרו את הספרון "החזאית" כספר הטוב ביותר מאלה שהוגשו לעיונם בשנת 2022, אך גם הטוב מכולם באותה שנה לא היה כנראה מספיק טוב כדי להיבחר כראוי לפרס ברנר
אלי אלון
אלי אלון
בתי העלמין הקיבוציים, לרוב מטופחים ומגוננים בצמחי ושיחי נוי ובעצים מצילים    בסך-הכל ניתן לקבוע כי בתי העלמין הקיבוציים מטופחים יותר מאשר בתי עלמין אחרים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il