|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

במזל נסיגה

ונוס הוא הכוכב אותו אנחנו אוהבים לאהוב כיוון שהוא משפיע על מערכות יחסים וכספים הרגשות שלנו מושפעים מאוד ממהלכי ונוס ולמעשה בכל פעם שאנחנו מוצאים את עצמנו באמצע שמחה כלשהי, הרי שקרוב לוודאי שמעורב כאן הכוכב ונוס
26/02/2017  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
כוכב אחראי [צילום: פלאש 90]

במהלך שבוע זה ייכנס כוכב ונוס, הכוכב האחראי למערכות יחסים וכספים והנמצא במזל טלה לנסיגה, וישהה שם עד למחצית החודש הבא וישפיע גם על מי שנולד בשליש האחרון במזל דגים.

למרות שתאריך הנסיגה הרשמי יהיה בתאריך ה-4 במרץ, הרי שכבר עכשיו בגלל הילוכו האיטי, חשים בהשפעה וכך יהיה עד לתאריך 16 באפריל, מועד יציאת הכוכב מהנסיגה. נסיגה מתרחשת בממוצע אחת לשנה וחצי.

ונוס הוא הכוכב אותו אנחנו אוהבים לאהוב כיוון שהוא משפיע על מערכות יחסים וכספים. הרגשות שלנו מושפעים מאוד ממהלכי ונוס ולמעשה בכל פעם שאנחנו מוצאים את עצמנו באמצע שמחה כלשהי, הרי שקרוב לוודאי שמעורב כאן הכוכב ונוס.

וונוס מלמדת אותנו מהם הצרכים שלנו במערכות היחסים הקרובות אינטימיות שלנו או לחלופין רשמיות, כמו יחסי עבודה. אותה ונוס גורמת לנו לרצות לפנק, להתפנק, לצאת לבלות וליהנות ממנעמי החיים. דרך נוספת של כוכב זה הוא היכולת של ונוס להראות לנו כיצד אנחנו יכולים להרוויח כספים ומהם הדרכים הנכונות לנו.

ונוס נמצאת בכל מזל בערך כחודש וחצי, ואת הרטרו שלה היא מבצעת אחת לשנה וחצי בערך.
כמו תמיד, נסיגה אמורה להראות וללמד את הבעייתיות אותה אנו מעדיפים שלא לראות או יותר נכון לא להתעמת, בגלל הקושי משינוי או בגלל ההכרח לא לוותר עד להגעת הפתרון הרצוי.

מאחר שאנו נמצאים בתחילה של תהליך, ייתכן שעם הפנמה ועשייה נכונה, ניתן יהיה למנוע חוסר הבנה בנושא יחסים בין אישיים עוד לפני תחילת הנסיגה, כיוון שנושא השנוי במחלוקת וייכנס אל תוך תאריך הנסיגה יישאר שם עד לסיומה בחודש אפריל.

הנושאים העלולים להיות שנויים במחלוקת הינם קשיים בזוגיות וזאת מכיוון שהנסיגה מחדדת את הקשיים שבדרך כלל מתעלמים מהם ולמעשה קיים חוסר רצון להתעמת איתם. במידה ותטפלו בבעיות תצאו מחוזקים יותר בזוגיות, ובמידה ולא - ייתכנו סיכויים לפרדה. מערכות יחסים שיתחילו בזמן זה עשויות להיתקל בקשיים או להסתיים עם סוף הרטרו.

בנושאים כלכליים עשויות לפרוץ בעיות חדשות שלא חשבתם עליהם ובמקביל תצטרכו מעוף וערנות מחשבתית כדי להתגבר על הבעיות.

ייתכנו הוצאות כלכליות פתאומיות שלא תכננתם מראש, אך תהיו חייבים להוציא כחלק מתחזוקה של הבית/העסק/הרכב. ייתכן שדווקא בסיום תקופה זו תוכלו לטפל נכון יותר בנושאים כספיים בגלל העובדה שלא תהיה לכם ברירה ומתוך ראייה נכונה ייגרם לכם לחץ שיפעיל אתכם לעשייה, שבהמשכה תהייה מועילה ביותר.

מומלץ לכם להיוועץ באיש מקצוע כדי לפעול נכון ולמנוע טעויות אפשריות.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - אתם רגישים יותר מתמיד בגלל העובדה שלמרות כל המאמצים שלכם אתם עדיין לא מובנים לאחרים כפי שהייתם רוצים, וכל מלאכת ההסברים מורידה מכם אנרגיה
▪ ▪ ▪


טלה

כוכבים משמעותיים בשמים נמצאים השבוע בבית תת-ההכרה שלכם, כך שנראה שזה הזמן להתכנס בתוך עצמכם. אנשים וחברים קרובים באים אליכם בדרישות שלא תמיד אתם יכולים לעמוד בהם ולכן מומלץ לכם בזמן הזה לקחת לעצמכם פסק זמן למחשבה ולהחליט שאתם מתייחסים לכל האירועים בפרופורציה ובעיקר לפי סדרי עדיפויות שיתאמו לצרכים האישיים שלכם בזמן הזה.

שור

לאחרונה יוצא לכם להיות מעורים יותר מבחינה חברתית וזאת בגלל ריבוי כוכבים שנמצא במקום המקושר עם המעמד החברתי שלכם. זה הזמן לבחון מחדש את האירועים ולהגיד לעצמכם שהגיע הזמן לשינוי דפוסי חיים וחשיבה. נראה שקשה לכם בשותפויות השונות בחייכם ובעיקר, במקום בו אתם מבלים ביום יום בגלל הצורך שלכם לחלוק עם האחרים כל דבר שיש לכם רצון לבעלות אישית עליו.

תאומים

אתם נמצאים בתקופה שבה חשוב לכם מאוד למצב את הקריירה שלכם כפי שהייתם מבקשים לעצמכם. מאחר שכוכב התקשורת נמצא גם הוא כרגע בבית הקריירה שלכם והוא גם הכוכב המזוהה עם המזל שלכם, מומלץ לכם לחכות במידה ואתם צריכים להגיע להחלטות ורק בעוד כחודש יהיה נכון להחליט מה אתם עושים. כל הצעה שתתקבל עכשיו עלולה להשתנות ולכן הכי נכון עבורכם זה לחכות.

סרטן

נראה שהשבוע הקרוב ימצא אתכם עסוקים בצורך שלכם ללמוד כדי להשתלם ולקבל על עצמכם אחריות שתביא איתכם בעתיד לקידום מקצועי שאתם מעוניינים בו. כמו-כן, קשרים עם מקומות רחוקים ואנשים ממקומות אחרים יכולים לעזור לכם בשדרוג עצמכם. ייתכן שהדבר יהיה כרוך בנסיעות שעדיין אינכם יודעים כיצד תעמדו בהם, אך נראה שעם הייעוץ הנכון תצליחו לצבור לעצמכם את הניסיון הנכון להצליח.

אריה

אתם נמצאים בתקופה שבה אתם מרגישים שהרבה דברים בחייכם צריכים להשתנות ואתם עובדים על כך. למרות שהדברים באים לכם בנקל מבחינת יחסים וקשרים עם אנשים, הרי שברמה האישית אתם מתעמתים עם צעירים מכם ואף פחדים צפים ועולים כיוון שאתם צריכים להגיע להחלטות. יש לכם צורך לנסוע למרחקים על-מנת להתאוורר ולצבור אנרגיות חדשות ובדרך זו ליזום לעצמכם התחלות חדשות.

בתולה

זוהי תקופה מאוד עמוסה אצלכם בנושאי שותפויות ויחסים אישיים שאף מלווה בהמון חוסר וודאות וסימני שאלה וזה בעיקר בגלל הניגוד שבו אתם נמצאים בחייכם. בדרך כלל אתם אנשים מאוד פרקטיים אך הפעם נראה שכוכב נפטון משפיע עליכם ומבלבל את היכולת שלכם להגיע ליציבות רגשית. מומלץ לכם לנסות להבין מה התיקון שלכם בשלב זה שבחייכם ובהתאם לכך לפעול.

מאזניים

זהו זמן שבו עליכם לתת את הדעת לנושא הבריאותי. חשוב מאוד שתתחזקו את הבריאות הפיזית שלכם בדיוק כשם שנוהגים במכונית אהובה. אל תזניחו את כל הקשור בטיפוח הגוף והנפש. זוהי תקופת מבחן כיצד אתם משווקים את עצמכם להצלחה בפני אנשים המתאימים לכם מבחינה אישית ומקצועית. הגיע הזמן שלכם לעבור תקופה זו בדרך הטובה ביותר. אל תיזמו פגישות עסקיות – חכו עד לאחר חג הפורים .

עקרב

בתקופה האחרונה היו פעמים רבות שבהם הרגשתם שאתם רוצים להתרחק מכולם על-מנת שתוכלו להמשיך בתוכניותיכם באין מפריע. זה הזמן שלכם לבדוק עם עצמכם מה אתם רוצים לעשות בהמשך ואיך אתם רוצים לקדם את עצמכם. יש לכם עכשיו יכולת טובה יותר מבעבר ליצור לעצמכם התחלות חדשות ולהשקיע ממיטב זמנכם בדרכים יצירתיות על-מנת לעזור לעצמכם להתמודד עם המציאות החדשה שלכם.

קשת

הכוכב יופיטר המקושר איתכם נמצא בנסיגה בבית החברים והחברה שלכם, כך שייתכן שאתם נמצאים עכשיו במקומות בהם אתם מרגישים שאתם נדרשים שאין לכם חשק ללכת למקומות שבעבר נתנו לכם תחושת סיפוק. אנשים שבעבר היו חברים איכזבו אתכם ונראה שהציפיות שלכם די לא באו על סיפוקם. ולמרות הכל, האנשים הקרובים לכם בבית ובמשפחה זקוקים לכם ונראה שאתם חייבים לתת להם את הזמן הדרוש.

גדי

אתם יכולים לטפוח לעצמכם על השכם בכל הנוגע להצלחה שלכם בחיי המשפחה. כוכבים רבים נמצאים בבתים של הסביבה הקרובה והמשפחה שלכם ונראה שאתם ממוקדים וחלק נרחב מהתוכניות שהיו לכם עד היום מתגשמות ואתם מוצאים את עצמכם מרוצים מההתנהלות שלכם. עכשיו הגיע הזמן לשאול את עצמכם האם הגיע הזמן גם לשדרג את עצמכם מבחינת מקום המגורים.

דלי

אתם ממשיכים להיות מוטרדים מענייני היחסים האישיים שלכם עם הקרובים לכם וגם מענייני כספים ולעיתים לא יודעים מה קודם למה, מאחר שהכול קשור האחד בשני. כוכבים משמעותיים נמצאים כרגע בבית הכספים שלכם וזה הזמן עבורכם לקחת עזרה חיצונית על-מנת שתוכלו לבדוק את כל הנתונים בעין בוחנת. הקשיבו לאינטואיציה שלכם בבואכם לקבל החלטות כיוון שנראה שהפעם אתם לא אוביקטיבים.
דגים

אתם נמצאים עכשיו בזמן של התחלות חדשות ובעיקר מבחינה כספית ולכן מומלץ לכם להיות מאוד קשובים לכל האירועים הסביבתיים כיוון שעכשיו סוף-סוף יש לכם הזדמנות להיפתח למקומות חדשים ומעניינים. יש לכם תחושת סיפוק מכל ההתנהלות האישית שלכם ונראה לכם שהנה סוף-סוף יש מענה לנושאים חדשים ומשמעותיים שעד היום הייתם מאוד רוצים לממש אותם והנה עכשיו ההזדמנויות מגיעות אליכם.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  26/02/2017   |   עודכן:  26/02/2017
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
"שיינדלה", העולה בבית צבי ברמת גן - היא הצגה משובחת ומרגשת, המפנה זרקור על המתחולל בעדה החרדית הקיצונית, תככים ומאבקי הנהגה ועל עולמן של הנשים הצעירות, הקרועות בעולמן המסוגר.
26/02/2017  |  חיים נוי  |   כתבות
אוכלוסיית התלמידים המתמודדים עם לקויות למידה מהווה כ-10%-15% מכלל התלמידים במערכת החינוך בישראל. מרביתם משולבים בכיתות רגילות, באופן שמצריך היערכות בית ספרית שתיתן מענה לצרכי התלמידים בכל שלב בהתפתחותם ותאפשר להם למצות את יכולותיהם. במצב זה המורים שמלמדים בכיתות רגילות עומדים מול אתגר לא פשוט – הם נדרשים, בהתאם למדיניות משרד החינוך, ליישם תהליכי איתור לזיהוי סימנים ללקות למידה, לבנות התערבויות חינוכיות וטיפוליות הכוללות התאמות בדרכי ההוראה וההיבחנות ומענה לצרכיו הרגשיים של התלמיד. שילוב מוצלח של תלמידים עם לקויות למידה דורש התייחסות להתמודדות המורים עם השילוב ולעמדותיהם בנושא. במאמר זה אדון באתגר שבהתמודדותם של המורים שמשלבים בכיתה הרגילה תלמידים לקויי למידה, אציג עדויות שאספתי ממורות ואציין המלצות יישומיות שעשויות לסייע למורים בהתמודדות.
26/02/2017  |  ד"ר אליסיה גרינבנק  |   כתבות
החוקרים חלוקים בדעותיהם לגבי היקף ההגליות והיקף החורבן ואלר חיסול ממלכות ישראל ויהודה. המחלוקת היא בין הגלייה המונית לבין הגלייה חלקית. על-פי גירסה אחת רוב תושבי ממלכת ישראל ויהודה הוגלו ובארץ נשארה רק "שארית הפליטה". על-פי הגירסה השנייה אחוז הגולים היה נמוך וחלק ניכר מהאוכלוסייה נותר בארץ. קיים פער בין הנתונים המספריים שהם חלקיים בלבד לבין התמונה הארכיאולוגית וקיימים חילוקי דעות לגבי חלק מהממצאים הארכיאולוגיים.
26/02/2017  |  רבקה שפק ליסק  |   כתבות
מצב הרוח הטוב שהצופה בהפקה הישראלית יוצא עמו לאחר הצפיה, הוא לעילא ולעילא. פשוט נפלא לצפות בהפקה כה מושקעת, מקצועית, שכל פרט בה מרהיב ומפתיע. אין זו עוד חלטורה של הצגות הילדים לחנוכה. זוהי הצגה במלוא מובן המילה, אף כי כולה נעשית באומר ובצליל - בשירה ובתנועה. על הבימוי והכוריאוגרפיה הופקד אלדד גרויסמן, בעל הוותק והרקורד הן בבימוי במחזות זמר ואחרים, והן בכוריאוגרפיות המשובחות ביותר.
26/02/2017  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
כונס נכסים, מפרק, נאמן, מנהל מיוחד וכו' - בעלי תפקידים אלה מתמנים ביוזמת בית המשפט ו/או באישורו. רשמית הם משמשים כ"זרועו הארוכה" של בית המשפט. על השופט מוטלת, מטבע הדברים, החובה לפקח על מעשיו של שלוחו. בפועל, חלק מהאישים שמתנים פועלים בדרכי רמייה, מוליכים שולל הן את בית המשפט והן את אותם גורמים למענם הם התמנו. אך השופט הדן בתיק עוצם עיניו אם מדעת, ואם מתוך עצלות ורשלנות, מתוך גישה פסולה ונפסדת: כבודו לא יטרח לבדוק ולעיין ולקבל החלטה מושכלת - למרות שמדובר כאמור בשלוחו ובזרועו הארוכה - אלא אם תוגש לו בקשה מיוחדת.
25/02/2017  |  יואב יצחק  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il