"מאמא עוף", יצרנית ומשווקת מוצרי העוף והשניצלים המוכנים הגדולה בישראל, ממשיכה לפתח את קטגוריית מוצרי הילדים ומשיקה את: "שניצל פנטזיה". היקף ההשקעה בפיתוח המוצר, פרסום ושיווק נאמד ב-1 מיליון ש"ח.
לדברי דיאה גרש, מנהלת השיווק של "מאמא עוף": "ההצלחה הגדולה של שניצל ג'ונגל ושניצל אוקיינוס, הביאה להמשך ההשקעה בעולמות תוכן נוספים המרתקים את הילדים".
לרגל השקת שניצל פנטזיה תעלה קמפיין אינטרנט אינטראקטיבי בהשקעה של כחצי מיליון ₪ במטרה לקדם את קטגוריית מוצרי הילדים של החברה ופעילות שיווקית עם ערוץ הילדים בטלוויזיה ובאתר האינטרנט של החברה:
www.mamaof.co.il על השניצל החדש: בכל אריזה ישנם שניצלים ב-3 צורות של דמויות מהאגדות: דרקון, פיה וטירה, דמויות המזוהות מאוד עם עולם הפנטזיה. השניצלים מצופים בציפוי מעודן כמו שילדים אוהבים.