|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

מזל טלה - והתאמתו לשאר המזלות

בימים אלה בהם חוגג מזל טלה, את יום ההולדת.
מומלץ לכם לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים/ או שלא - לשאר המזלות. אלו מכם שנולדו בשאר מזלות האש: קשת ואריה - מוזמנים גם אתם לקרוא את הכתוב, ולהקיש את הנאמר, ביחס לעצמכם
26/03/2017  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות

טלה עם טלה - שילוב זה ייצור מערכת יחסים דינאמית, זורמת, ספונטאנית אך עם נטייה לאגרסיה. השילוב בזוגיות זו עלול להוביל למלחמת כוחות, כאשר כל צד דורש לקבל את הבמה שלו. שילוב מוצלח לאוהבי ריגושים ולב חזק !

טלה עם שור - שילוב כזה יכול להיות מלחיץ מאוד בזוגיות בגלל הקצב השונה שלהם לחיים. לא נראה שלטלה הזריז והחסר סבלנות יהיה כוח או חשק לחכות לקצב האיטי של הטלה. הפיצוצים לא יאחרו לבוא! לא מומלץ !

טלה עם תאומים - זהו שילוב מוצלח וקופצני במיוחד. שני מזלות אנרגטיים אלו ילהיבו הזה את זה, כך שתהיה להם שפה משותפת. ביחד הם ייקחו על עצמם אתגרים ויעזרו זה לזו להתגבר על הקשיים. מומלץ במיוחד!

טלה עם סרטן - זוגיות זו מתקיימת על-רקע הצרכים השונים של כל אחד בזוגיות ובגלל היכולת להשלים את החסכים הפנימיים של כל צד. ואולם בסופו של דבר, הטלה ירגיש נבלם על-ידי הסרטן המתון יותר. מומלץ בהסתייגות!

טלה עם אריה - זוהי זוגיות מתלהבת, חמה, מעניינת ומאתגרת במובן החיובי. מאחר ששני מזלות אלו מקושרים עם מזלות האש, הרי שנראה שביחד יהיה להם יותר כוח ועוצמה ליזום פרויקטים חדשים שיעשירו את הזוגיות. מומלץ!

טלה עם בתולה - נדיר שתמצאו זוגיות כזו. הבתולה השמרנית והקפדנית תכבה את האנרגיה הטבעית הזורמת מהטלה. אין קשר בין הצרכים של כל אחד בזוגיות ולכן מלכתחילה, מעטים הסיכויים לקשר. מומלץ למזוכיסטים!

טלה עם מאזניים - שני מזלות אלו נחשבים למזלות המשלימים זה את זה ואת הצרכים ההדדיים. כל זאת בתנאי שדווקא מזל המאזניים יצליח ללמוד מעט מהאסרטיביות של הטלה, שהרי לשם כך נוצר החיבור מלכתחילה. מומלץ!

טלה עם עקרב - זהו אחד הזיווגים המעניינים ביותר הנשענים על משיכה מינית חזקה. שניהם נשלטים על-ידי אותה אנרגיה כך שתיתכן מלחמת כוחות שתיפתר בדרך כלל במיטה. זהו שילוב מעניין וצבעוני ומתאים לסקרנים שבכם!

טלה עם קשת - שילוב זה יוצר "יחד" ססגוני במיוחד. שילוב שני אנרגיות אלו ייצור אש ולהבה והחשש הוא שמרוב שכל אחד רוצה להטביע את חותמו על היקום, הם ישכחו את הזוגיות שעליהם לתחזק. מומלץ לאוהבי שיויון וחופש !

טלה עם גדי - שילוב זה קטלני ויחסים שעשויים להתפתח כתוצאה מסקרנות הדדית, עלולה להימשך אל מלחמת כוחות הרסנית המלווה בהתפרצויות הדדיות. הגדי יותר סבלני מכם ובכך כוחו רב מכם. מומלץ לכם להיזהר!

טלה עם דלי - שילוב זה מעניין מוצלח וייחודי כיוון שהדלי נותן את מרחב האוויר והנשימה לטלה. תהיה להם תחושה של מרווח נשימה הדדי כשכל צד מבין את הצרכים של השני מתוך תחושת כבוד ואהבה. מומלץ וכדאי !!!

טלה עם דגים - שילוב כזה יכול להתקיים בספרים, אך במציאות קשה למצוא זיווג כזה שגם יצליח. הצרכים ההדדיים שונים כשלטלה בעיקר, אין סבלנות לקשיים הרגשיים של הדגים וזה יחשיב את הטלה כאנוכי. מומלץ לסגפנים!

תחזית שבועית כללית

טיפ לילידי השבוע - ילידי השבוע עשויים להרגיש טוב עם עצמכם ברמה האישית והמקצועית וזאת בשל העובדה שמרבית הכוכבים בשמיים מתרכזים במזל שלכם ובבית הכספים וגורמים לכם לעשייה.

טלה - השבוע יהיה זמן שבו מבחינה כספית כנראה שתידרשו לתת הסברים שלא תמיד יהיהו לכם ועובדה זו תלחיץ אתכם. העבודה תהיה רבה והעומס רב מאוד. ייתכן שמכרים יבקשו מכם עזרה, אך עליכם לנסות לא לערב חברים ועסקים בתקופה הקרובה. זהו זמן שבו אתם מרגישים שאין סוף לבעיות ולמתחים ובעיקר בתחום הכלכלי. למרות הלחץ ייתכן שיהיו אנשים שיפתיעו אתכם ברצון שלהם לעזור לכם ולהיות חלק מחייכם.

שור - ייתכן שתרגישו שאתם מעוניינים לנסוע לחו"ל לחופשה ולהבראה. יש לכם סיכוי לפגוש אנשים אשר הגיעו ממקום רחוק. אל תרשו לחסמים פנימיים לנהל אתכם וכיוון שכך, אתם לפעמים מרגישים שהחיים שלכם חסומים ביכולת שלכם להתפתח כפי שהייתם רוצים. שפרו את הקשרים שלכם והרשו לעצמכם להיפתח לאופקים חדשים. מבחינה כלכלית עדיין יש לכם אפשרויות לשפר ולשקם את עצמכם .

תאומים - הימנעו מלבקש דברים שאתם יכולים אולי לסדר בכוחות עצמכם. ייתכן שתאלצו השבוע לטפל בנושאים רגשיים שמעיקים עליכם. עם זאת לא מומלץ לכם ליזום התחלות חדשות. הרגשות שלכם מוקצנים ועליכם לנסות להישאר רגועים עד כמה שניתן. כוכב התקשורת עומד להיכנס לבית של התת מודע ולכן כל מה שאתם יכולים לעשות הוא, פשוט להקשיב לאני הפנימי שלכם ולהישאר נאמנים לרגשותיכם.

סרטן - מריבות עשויות להיות הרבה יותר חריפות ואמוציונאליות. נסו להתבונן פנימה ולראות מה מניע אתכם. זהו שבוע רגיש במיוחד בכל הקשור ליחסים בין אישיים ויחסים עלולים לעלות על שרטון כך שמומלץ לכם להיזהר. נצלו את הזמן בשבוע הקרוב לבדיקה מחודשת עם עצמכם ולבדיקת הגבולות הפנימיים שלכם בנושאי קריירה וגם בנושאי זוגיות ומשפחה – פעלו רק לאחר קביעת סדרי עדיפויות . חשוב שתשמרו על הבריאות.

אריה - נושאי עבודה מאוד דומיננטיים בשבוע הקרוב, אך נראה שאתם בתקופה שהכל מרגיז אתכם ויש לכם נטייה להיכנס מהר למריבות. כיוון שכך, אתם עלולים להרגיש מותשים, אם לא תשמרו על עצמכם בימים אלה. הביקורתיות שלכם אינה תורמת ליחסים עם אנשים ובמיוחד אלה שאתם קשורים איתם בקשר אישי והנמצאים במרחק מכם, וייתכן גם מעבר לים. חשוב שתשמרו על עצמאות אישית.

בתולה - העיסוק שלכם בכספים שמגיעים לכם לא יעזור לכם עכשיו כיוון שתלויים בזה גורמים רבים ולא רק אלה שאתם מקווים שיהיו. ייתכן שאתם חיים באי בהירות בגלל העובדה שכוכב נפטון נמצא בבית השותפויות שלכם וגורם לכם לבלבול ואף ליצירת פנטזיה אישית כלשהי בנוגע לכיצד הייתם רוצים את היחסים בחייכם בכל התחומים. זהו זמן לא מתאים להתחלות עסקיות ללא ייעוץ מקצועי

מאזניים - אתם נמצאים בחצי השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ולכן זוהי תקופה של חשבונות נפש כיצד ואיך אתם רוצים לחיות בהמשך. אתם עומדים בלחץ שהכוכב יופיטר שמקרין מטובו מביא אליכם ובין השאר, גם הרבה אחריות. ולמרות זאת, יש לכם יכולת התמודדות במצבי לחץ, מומלץ בשבוע הקרוב לא להגיד כל מה שנראה לכם, כדי שאנשים קרובים אליכם לא ייפגעו ולא ישמרו לכם טינה.

עקרב - נראה שאתם מתחילים לקחת אחריות לאחר תקופה קשה ומפרכת ובעיקר בנושאי עבודה. קשה לכם לשנות ולשחרר כאשר דברים אינם טובים מספיק עבוכם ונראה שלעיתים גם התקשורת שלכם עם האחרים נוטה להיות בעייתית בגלל תכונות אלה. נסו להשקיע בנושאי עבודה, כיוון שנראה שמשם אתם יכולים להצליח השבוע ולהראות את יכולותיכם. אל תתנו לגורמים חיצוניים להכשיל אתכם.

קשת - זוהי תקופה קשה כיוון שמרבית האחריות נופלת עליכם ואתם לוקחים את הכל על גבכם כיוון שאתם מבינים שרק אתם יכולים לעשות את הדברים בדרך הטובה ביותר. למרות שלאחרונה הוצאתם הרבה יותר כספים ממה שהתכוונתם ונכנסתם לקושי כלכלי, כנראה שלא הייתה לכם ברירה. כוכב השפע יופיטר שהוא גם הכוכב שלכם, מצוי במזל מאזניים אך בנסיגה כך שרק בסוף יוני תוכלו להגיד שיצאתם מהתקופה הקשה כלכלית.

גדי - הסביבה הקרובה בהחלט מפרגנת לכם וכל הכבוד לכם שהשכלתם לעשות את הכל בחוכמה ולגשר על פערים שהיו לעיתים עמוקים ולעיתים גם חשבתם שלא תצליחו במשימות האישיות שלקחתם על עצמכם. עובדה זו נובעת מכך שלמדתם להקשיב לאחרים ולהקטין במידה את האגו שלכם כך שכולם כבר יודעים שאתם רציניים ואפשר לסמוך עליכם. הגיע הזמן הנכון עבורכם לתכנן תוכניות לטווח הרחוק.

דלי - אתם עסוקים בכל מה שקורה במעגל הראשון של חייכם ולעיתים נראה שאתם פועלים בניגוד לציפיות של עצמכם אך ישנם גורמים חיצוניים שמפעילים עליכם לחץ ואתם חייבים לעמוד בציפיות של כולם. אל תתרגזו כאשר המשפחה הקרובה שלכם לא תרצה לשתף איתכם פעולה ושוב תרגישו שלמרות המאמץ העילאי שלכם אתם פועלים שוב ושוב למען התחושה שיכירו בכם ובהישגים שלכם.

דגים - ייתכן שהסביבה מתרחקת מכם כי אתם מתנהגים כמו סמל המזל שלכם דגים. קשה לתפוס אתכם ואתם חמקמקים וחלקלקים בכל פעם שמנסים ליישר איתכם קו. מומלץ לכם לנסות ולהקשיב לאחרים כי לא בהכרח כל מי שקרוב אליכם מנסה להרע לכם. זוהי תפיסת עולם מוטעית מיסודה והגיע הזמן שתקשיבו לאינטואיציה הנקייה שלכם, על-מנת שתוכלו לשפר יחסים עם הסביבה.

תאריך:  26/03/2017   |   עודכן:  26/03/2017
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מזל טלה - והתאמתו לשאר המזלות
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מטבעי נולדתי סקרנית וחוקרת כל דבר בטבע, תמיד היה לי צורך ללמוד, תמיד חיפשתי את המקור לקיומנו ואת הגנוז בעבר . שאפתי לדעת את הדברים הנסתרים מהעין, סוד החיים. שילבתי בין אמנות לבין חקר האדם, לעזור ולסייע לזולת, מתוך גישה הוליסטית רוחנית, תוך לימודים עיוניים ומעשיים בבתי ספר, עסקתי בכך (34שנים). תורת ריפוי הרואה את האדם השלם, פיזי, רגשי ורוחני המסייעת לאיזון האדם.
26/03/2017  |  רחלי ברקת  |   כתבות
פרשת כל השיט הולכת ומתבררת, בתחילה בבדיקה משטרתית ובהמשך בחקירה משטרתית הנמשכת בימים אלה, וכבר בשלב זה ניתן לקבוע: הפרסומים הרבים שייחסו לראש הממשלה בנימין נתניהו עבירות פליליות, הופרכו. היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט כבר קבע, נוכח ממצאי החקירה המשטרתית עליה הורה, כי נתניהו אינו חשוד במאומה בפרשה זו. למרות זאת, כמה כלי תקשורת, ובראשם ערוץ 10 וערוץ 2, ממשיכים גם בימים אלה לפמפם כזבים לציבור לפיהם ככל שתקדם החקירה המשטרתית, יאלץ גם נתניהו להחקר באזהרה, היינו: כחשוד.
25/03/2017  |  יואב יצחק  |   כתבות
באמצע ההרצאה (יום ג', 21.3.17) בכינוס סוכני הביטוח באילת, נקטעו דבריו של המרצה, בתרגיל שתוכנן מראש. מאי-שם, נשמעה הקלטה של שיחת טלפון בין מוקדן של חברת ביטוח לבין לקוח תמים. מאות הסוכנים שישבו באולם שמעו הדגמה חיה, איך מצליח המוקדן לסחוט מהלקוח עוד ועוד פרטים אישיים עליו, ובמסווה של דאגה לבריאותו, לשכנע אותו לרכוש פוליסה, שאולי איננו זקוק לה.
24/03/2017  |  אלעזר לוין  |   כתבות
סביר מאוד להניח, כי מנהיגי ישראל לדורותיהם - מתוך אחריות עילאית לקיומה של המדינה ולשלום אזרחיה - הקדישו ומקדישים זמן ומחשבה לדיון בשאלה עקרונית: איך להיערך לקראת היום שבו יהיה נשק גרעיני בידי מישהו מאויבינו, כמו אירן למשל, ואמצעים בליסטיים לשיגורו לעבר לב גוש-דן.
23/03/2017  |  עמי דור-און  |   כתבות
ב-12 ביולי 1973 נערך בבסיס חיל-האוויר בדרום, טקס סיום קורס טייס של אותה שנה שכלל מפגן אווירי. בני גרנות, מראשוני צלמי הטלוויזיה הישראלית, נמנה עם צוות הטלוויזיה הישראלית שסיקר וצילם את האירוע. בעת שעמד בני בפאתי מסלול המראת המטוסים וצילם את המפגן, פגעה בו כנף מטוס פוגה שחלף על המסלול והרגו במקום. בן 28 היה במותו. מותיר אישה ותינוקת. המפגן בו השתתף קהל וראשי חיל-האוויר וצה"ל, נמשך למעשה כרגיל. סיפור התאונה המחרידה, נשכח עם השנים. ולא רבים יודעים כי התרחשה כלל.
23/03/2017  |  אלי אלון  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
יגאל יששכרוב
יגאל יששכרוב
מרק אברג'ל, גמלאי של צה"ל, רב נגד בצנחנים וחבר ממשפחתו הקימו בחודש שעבר אנדרטה לזכרו של אלירן הי"ד
אראל סג"ל
אראל סג"ל
המשטרה והפרקליטות הפכו לציידות ראשים פוליטיות במקום שומרות החוק ויש להקים ועדת חקירה עצמאית לחשיפת התנהלות המשטרה והפרקליטות במשפט נתניהו. מכתב אזהרה נוקב לנשיא המדינה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il