|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?

מזל טוב למדינת ישראל

חוגגת את יום העצמאות תשע"ז ונולדה בתאריך 14.5.1948
30/04/2017  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
שנה טובה מאד [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

מזל טוב למדינת ישראל שחוגגת את יום העצמאות תשע"ז - ונולדה בתאריך 14.5.1948

המדינה שלנו כבר לא ילדה והיא חוגגת את יום ההולדת ה-69 שלה ומה אומרת על כך המפה האסטרולוגית שלה?....

ב-69 שנותיה עד היום עסקה המדינה בהרבה "הישרדות" - ומכל הבחינות. כמדינה שהיוותה מקום מפלט ליהודים ברחבי העולם, ממזרח ועד מערב הרי שבאופן טבעי קיימים בה ניגודי אופי ומנטאליות, כשכל אחד מושך לכיוון שלו. משנותיה הראשונות ועד היום עדיין מהווה המדינה "קיבוץ גלויות" לכל הנזקק לה כשיכולת ההסתגלות לתנאי המדינה החדשה, נמדדים ביחס ישיר לאופי האדם, למוצאו ולמנטאליות אותה הוא מביא מארץ מוצאו.

את ההדים לשוני ולההתמודדות החברתית אנו חווים דרך הפערים בין המעמדות ועובדת קיומן של שכבות עניות ועשירות.

בשנה זו נכנס כוכב השפע המוכר בשמו יופיטר למקום המקושר עם התדמית של המדינה. הימצאות כוכב זה מאפשרת למדינה להתחיל לקצור הצלחות בכל הנוגע לשיפור תדמיתה בעיני העולם ובעיקר כלפי אלה השוחרים לרעתה מבפנים ומבחוץ.

הצורך שלנו לבנות מחדש את תדמיתנו בארץ ובעולם עשוי להיות מאוד משמעותי לקראת חודש פברואר 2018 ועדיין יש מספיק זמן לבחון ולבדוק מה צריך לעשות על-מנת שהכוונות של המושכים בחוטים יתקבלו כפי שהם מתכננים ולא עם משמעות כפולה כשכל אחד מושך לכיוון שלו.

מבחינה כלכלית עדיין המצב לא ישתפר באופן משמעותי והתקיעות שמרגישים מרבית התושבים תימשך לפחות עד לסוף חודש אוגוסט. ובכל זאת, למרות הקושי זוהי גם שנת הזדמנות לנסות לשקם את המצב הכלכלי ובעיקר של תושבי המדינה על-ידי התנהלות כלכלית נכונה מצד המושכים בחוטים. העיכובים שיהיו עד לחודש אוגוסט יורגשו מכיוון שההנהגה שאוחזת חזק במושכות, לא משחררת כספים בהתאם לסדר עדיפויות נכון, אלא בהתאם לאינטרסים. הרצון האדיר והלחץ של העם כדי להתקדם הוא זה אשר בסופו של דבר ידחוף ויעזור לנסות למצוא פתרונות על-מנת שיהיה אפשרי לצאת מהמצוקה הכלכלית.

סביר להניח לפי מצב הכוכבים שלקראת אוקטובר שנה זו יתחיל להיראות פתרון שישביע את רצון שני הצדדים. גם בשנה זו הזדעזעה המדינה בנושא הערכים האישיים של ההנהגה ולמעשה כמעט לא הייתה פינה חשוכה שלא התגלה בה שד שחור כלשהו....ואכן, אנו עדים לתופעות כאלו בצמרת ההנהגה ומכל המקומות שמשם אנו אמורים לקבל דוגמה, התאכזבנו.

הכוכב שמביא איתו קושי אבל גם לקיחת אחריות ושמו סטורן נמצא במקום המקושר עם הסביבה הקרובה, הווה אומר שכנינו הערבים, למשך השנתיים הקרובות ולכן נושא השלום ימשיך להיות טעון אם כי יהיו אמירות מכל הכיוונים בדבר הרצון והצורך בשלום. זהו הזמן שבו הסף יהיה רגיש במיוחד וכל אירוע ביטחוני עלול להסלים ולהגיע למצב שבו יש חשש להתלקחות משמעותית.

נראה שסביב חודש אוגוסט יחולו שינויים בגלל מצב ביטחוני רגיש ויהיה צורך לעשות שינויים ממשיים. ראש הממשלה ייאלץ לעמוד בפני החלטות קשות שאת תוצאותיה אנו עשויים להרגיש בשנים הקרובות.

דונלד טראמפ טוב למדינת ישראל כפי שאנו יודעים, אך יגיע שלב לקראת מחצית השנה שגם הוא יציע את עמדתו ויבקש מאיתנו להתפשר יותר על-מנת להגיע להסדר קבע. גם שאר מדינות העולם ינסו ללחוץ אותנו להגיע להסדרים משמעותיים ולכן שנת 2018, תהייה השנה שבה יתקבלו השינויים המשמעותיים ביותר על-מנת שיהיה אפשר להתקדם להסדר כלשהו.

מבחינה נומרולוגית אנו נמצאים בשנה נומרולוגית 2 של המדינה עובדה שמלמדת כי זוהי שנה טובה מאוד לטיפול בתוך כל הנושאים הפנימיים התוך מדיניים על-מנת לנסות ולהביא לפתרון משמעותי. מספר 2 מדבר על רגישות ועל יחסים בין אישיים ולכן נקווה שאכן לאמירות ולכוונות הטובות תהיינה תכלית ומשמעות. בשנה הקרובה נרגיש ביתר שאת את הקושי ביחסים בין אישיים בגלל תפיסות עולם שונות ובעיקר בין הימנים לשמאלניים במצבים שיכולים להערים קשיים וכאוס.

ואולם, כל זאת נועד כדי לנער את כולם ולהגיב אל המתרחש על-מנת להבין שכולנו יהודים/אחים במדינת ישראל ושהמטרה שלנו היא להיות מאוחדים בארץ ישראל שהיא מדינת היהודים - מאז ומתמיד.

בברכת חג עצמאות שמח.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - אתם במצב רגשי עדין השבוע למרות שאתם שרויים בעיצומן של התחלות חדשות. למדו לקחת הכול בפרופורציה, כך שתוכלו ליהנות מכל העולמות
▪ ▪ ▪


טלה

השבוע אתם נמצאים במצב שבו כל הקשור לתחום המקצועי והכלכלי של חייכם נוטה להיות מדאיג. יש לכם התלבטויות כיצד אתם צריכים להמשיך ולהתנהל מבחינה כספית כיוון שמצבכם השתנה ואתם נמצאים בסיטואציות נוספות שדורשות מכם התייחסות מחודשת. כדי להירגע קצת מהקשיים, מומלץ השבוע לנסוע לטייל ולפנק את עצמכם - היזהרו מנטייה לעבור את הגבול אותו הצבתם לעצמכם.

שור

האנשים בסביבה הטבעית שלכם חווים את ההתפתחויות החדשות בחייכם באהדה. נראה שאתם נמצאים בנקודת צומת שבה אתם נדרשים להגיע להחלטות יותר משמעותיות ביחס להתחייבויות של חייכם ולהמשיך קדימה בדרך שהיקום מתווה לכם. מארס כוכב האנרגיה שנמצא בבית הכספים שלכם, ייתן לכם את הכוח והעוצמה הפיזית לעמוד בכל המטלות הכלכליות אותם תציבו לעצמכם.

תאומים

נראה שהשבוע הקרוב יגרום לכם להיות יותר מכונסים בעצמכם וזאת בגלל שהשמש בשמיים נמצאת בבית המקושר עם תת-ההכרה והמודע של חייכם. ייתכן שתרגישו צורך להבין את המניעים הפנימיים שלכם ויהיו פעמים בהם תשאלו את עצמכם שאלות ולא תניחו לעצמכם עד אשר תבינו ותקבלו תשובות עומק. חוסר הוודאות בעבודה לא מוסיף לכם את השקט אותו אתם מבקשים לעצמכם ולכן מומלץ לכם לבקש עזרה.

סרטן

תיאלצו בשבוע הקרוב להתמודד ולהחליט החלטות קשות בעבודה בגלל העובדה שנמאס לכם מהלחץ בו אתם חשים. נסו לצאת קצת יותר כיוון שהפן החברתי ייצוגי שלכם יהיה במיטבו. ייתכן שתכירו אנשים חדשים שיעזרו לכם בשעותיכם הקשות. השתדלו להשקיע יותר בבית ובחברים, כיוון שהם אלה שיהיו לצדכם בשעת הצורך . במידה ותאלצו לחתום על התחייבויות חדשות, עשו זאת לאחר סיום נסיגת הכוכב מרקורי.

אריה

במידה ואתם זקוקים לאישורים ממקום העבודה שלכם על יכולותיכם, הרי שבתקופה הקרובה תוכלו לעמוד בכל הקריטריונים הנדרשים. נראה שהדברים יגיעו אליכם עם הרבה מאמץ ושום דבר לא יגיע בקלות כפי שהייתם רוצים. ההתלבטויות תהיינה כאלה שבהם תידרשו להחליט החלטות משמעותיות ונראה שעובדות אלה יגרמו לכם בשבוע הקרוב להתפרצויות רגשיות בעיקר על-רקע היחסים הבין אישיים.

בתולה

זהו שבוע מצוין עבורכם שבו אתם יכולים לתרום מהידע העשיר ומהעשייה המבורכת שלכם גם לאחרים. הדקדקנות שלכם תעזור לכם לעמוד בכל התוצאות האפשריות מול הקרובים לכם, שלמרות שגם כאשר אתם נותנים מעצמכם את המקסימום, נראה שעדיין ימצאו את הנקודות החלשות שלכם שיכולות להחליש אתכם. זהו שבוע של קצב מהיר ולעיתים אף מהיר מדי בגלל הצורך בהחלטות זריזות.

מאזניים

התחום הרגשי ממשיך להפתיע אתכם ואף להיות חסר יציבות. בתוככם אתם מחפשים יציבות ושגרה שטובה לכם. ייתכן שהשבוע תהיו ערים יותר לצורך הפנימי שלכם להבין כל דבר לעומק וגם לקבל תובנות ביחס להתנהגות של אחרים אליכם. במקום לקחת על עצמכם אשמה שאינה במקומה, מומלץ לכם להתרחק קצת ולתכנן נסיעה / בילוי במקום מרוחק שימלא לכם את מצברי האנרגיות.

עקרב

אתם מאוד ביקורתיים וחסרי סבלנות לאחרונה ועובדה זו יכולה לגרום לכם לחיכוכים עם האחרים או אף לגרום להם להרגיש דחויים. התנהגות זו באה בגלל כוכב מרקורי שנמצא כרגע בנסיגה בבית העבודה שלכם. אתם עלולים להיכנס לעימותים שבתקופות רגילות הייתם נמנעים מלהיכנס אליהם. הפעם נראה שאתם חייבים לקחת אחריות על כל הנושאים היותר בעייתיים מבחינתכם, ולטפל בהם כראוי.

קשת

אתם עוברים תקופה מאוד קשה מבחינתכם כיוון שאתם מרגישים שאתם נושאים בעול כבד אישי, מקצועי ומשפחתי. נראה שכולם סומכים עליכם שתסדרו את העניינים ולמרות שאתם רוצים להרגיש שהנה אתם משריינים קצת זמן בשביל עצמכם, הרי שהחיים סוחבים אתכם לכיוונים שונים ואתם חייבים לרצות את האחרים לפני שאתם מטפלים בנושאים שלכם. עובדה זו מתסכלת למדי ואתם חייבים ללמוד לפעול בפרופורציה הנכונה.

גדי

היזהרו מלהיות רכושנים השבוע כלפי אנשים הקרובים אליכם רגשית. זוהי נטייה טבעית אצלכם לרצות להיות בשליטה אך נראה שלא תמיד היא פועלת לטובתכם אלא מקוממת נגדכם את האחרים ובשל כך היא עלולה ליצור מתחים וריבים. מסוף השבוע אתם יכולים להרשות לעצמכם לחוות זמן מהנה עם השפעות טובות לטווח הרחוק. נסו לבטא את הרגשות שלכם בצורה יצירתית המתאימה ומיוחדת רק לכם.

דלי

בשבוע הקרוב תהיו עסוקים בענייני בית, משפחה והסביבה הקרובה. עליכם להיזהר מלפעול באימפולסיביות בנושאים ששיקול הדעת הוא חשוב במיוחד. ברמה העקרונית אין לכם סבלנות לאלה שלוקחים את זמנכם ומנסים להיצמד אליכם יותר מדי מבלי לאפשר לכם את המרחב אליו אתם שואפים ולכן, חשוב ביותר שאת דעותיכם הפרטיות תשמרו לעצמכם ולא תשתפו בהם את האחרים, אלא אם כן אתם חייבים בכך.

דגים

הוצאות חדשות מעבר לתכנון ידאיגו אתכם מכיוון שאתם רגילים למסגרת מסודרת והנה בתקופה האחרונה אתם חייבים לחרוג ממנהגכם. מסוף השבוע מומלץ לבדוק בשנית את הנתונים ולעשות הערכה מחדש. בשבוע הקרוב תהיו עסוקים באופן מוחלט בשיפוץ / שיפור הקיים במסגרת הביתית שלכם ויתעורר בכם הצורך לעשות סדרים חדשים. נראה שהקרובים לכם תומכים בכל תוכניותיכם וישתפו איתכם פעולה.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  30/04/2017   |   עודכן:  30/04/2017
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אתר הנצחה של חטיבת כפיר הוא חדש יחסית (נחנך ב-2010) ורבים לא מכירים אותו. במרכז האתר על במת אבן מוגבהת מעט, ניצבת אנדרטה מרשימה. בחזית האנדרטה משתרעת רחבה גדולה, חלקה מרוצפת, לקיום כנסים ועצרות של החטיבה ויחידותיה, ומאחורי האנדרטה "חורשת הנופלים" - חורשת עצים (רובם עצי זית) שניטעה ביולי 2007 לזכר חללי החטיבה. בקדמת החורשה מוצבת אבן גדולה ועליה נחקק בזו הלשון "חורשה זו ניטעה לזכרם של חללי חטיבת כפיר ביום י"ט בתמוז תשס"ז-5.7.07. בצד החורשה שורת עצי ברוש וכמה ספסלים ושולחנות לישיבה.
30/04/2017  |  אלי אלון  |   כתבות
כידוע, יום העצמאות הוא חג המנגלים הלאומי ובו צולים בשרים על האש. הבעיה, שבזמן שהבשר נצלה על האש, נוצרים תוצרי לוואי מזיקים, הנקראים אמינים הטרוציקלים (HCAs), הנחשבים לתרכובות בעלות השפעה מסרטנת. תוצרי לוואי אלו נוצרים בבשר ובדגים, שעברו בישול. מחקרים הראו, כי בשר בקר בגריל הוא המקור העיקרי של תרכובות אלו. התרכובות ההטרוציקליות נוצרות כאשר הבשר מבושל בטמפרטורה של 190.5 מעלות צלזיוס ויותר.
30/04/2017  |  ליטל פיינגרץ  |   כתבות
האם הגזע האנושי מסוגל לשחרר את כל איתני הטבע ואת כל שדי התופת כדי לאפשר לעצמו ייצור של פצצה כל כך הרסנית שתהיה לה יכולת להכחיד כל חי מעל פני כדור-הארץ? התשובה לשאלה זו כנראה חיובית, ואת אפשרות מימושה כבר הוכיח ניקיטה כרושצ'וב המזכיר הראשון של המפלגה הקומוניסטית של ברית המועצות מ-1953 ועד 1964. למרות שהתשובה המדעית-תיאורטית לשאלה זו חיובית, המשיכו מדענים בשתי מעצמות-העל של אותם ימים - ברה"מ וארה"ב - לנסות ולמצוא את התשובות המעשיות שיאפשרו מימוש מבצעי של היכולת התיאורטית.
29/04/2017  |  עמי דור-און  |   כתבות
"אתה זוכר? לפני פחות משלוש שנים, ביוני 2014, נפגשנו כאן, על המגרש הזה, בדיוק בפינה הזו, מול פארק בגין בדרום תל אביב" – אומר לי רונן יפו, וממשיך: "היו כאן רק עשבים וחול. עכשיו הסתכל מסביב!" ואכן, על המגרש הנידח והעלוב צמחו ארבעה מגדלי מגורים בני 18 קומות, 196 דירות יוקרה, חניונים תת-קרקעיים, כבישים, גינות וצמחייה סביב. יפו (41) הוא מנכ"ל החברה, ויכול להתגאות בקצב המהיר של הבנייה והמכירה.
28/04/2017  |  אלעזר לוין  |   כתבות
נשיא ארה"ב דונלד טראמפ הטיל אמש (ד') פצצה על כל העולם. פצצת מס. רפורמת המס שלו - שהוגדרה על-ידו כ"אחד מקיצוצי המס הגדולים בתולדות ארה"ב" - חוצה גבולות ואוקיינוסים ומעוררת הדים במדינות רבות ושונות באופיין - ממקלטי המס הזעירים ועד המדינות המערביות המפותחות. כמו תמיד, גם בישראל לא יכולים להישאר אדישים לתוכנית השאפתנית. למרות שלל המכשולים שהיא עדיין עתידה לעבור, החורים שלכאורה קיימים בה ושלא ברור כיצד ניתן לסתום אותם, והעובדה כי כלל לא ידוע עדיין אילו חלקים ממנה יעברו, אם בכלל - הניתוחים של ההשלכות של הרפורמה על ישראל והישראלים נמצאים בימים אלה בעיצומם.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
כלי תקשורת מסוימים נוהגים לנגח את חברי הכנסת של הקואליציה ואת הממשלה, תוך התעלמות מההקשר הרחב והתמקדות באירועים זניחים    דיווחים מוטים אלה מתעלמים מעבודתן החשובה של ועדות הכנסת בנו...
דן מרגלית
דן מרגלית
אין עתה צורך בהתלהטות היצרים, בפאטה-מורגנה כאילו עוד מכה אחת ו"זבנג וגמרנו", והניצחון המוחלט בידינו    יותר מכל יש לישראל אינטרס אסטרטגי לבנות נדבך נוסף לברית ההגנה ההולכת ונרקמת בי...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
"ביבי נקלה, ביבי נבל, ביבי מושחת, ביבי שקרן, ביבי מאוס, ביבי תחמן"... כך נפתח ביום שלישי מאמר בעיתון ה"הגון", שופר הפלשתינים - הארץ
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il