|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

תחזית אסטרולוגית לשבועיים 18.5.2017-5.5.2017

לקראת חידושים ותגליות <br>

"בעיות קשב וריכוז" במפגש טראמפ-עבאס. הציפיות למו"מ יסתיימו בעוד אשליות שיתפוגגו. מומלץ להימנע מתוכניות גדולות מדי. לפנינו תקופה שבה קשה לשמור על המילים היוצאות מהפה
05/05/2017  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
[צילום: ערוץ ההיסטוריה]

כוכב מרקורי נעצר ושינה כיוון כבר ביום רביעי האחרון, כשהוא מושפע מכוכב אורנוס, מה שאינו עוזר לסבלנות. הנטייה היא להתפרצויות, בעיקר פתאומיות. הסגנון בוטה, הליכה על הקצה, כולל גם בנושאים אידיאולוגיים. לפנינו כמה ימים (עד ה-13.5) שגם עלולים להסתיים בתאונות בגלל חוסר שליטה, חוסר ריכוז וכעסים. הוויכוחים מקבלים אופי רגשי, והפגיעות היא הדדית. מאחר שבמבנה כוכבים זה המילים שיגלשו מהפה אינן מבוקרות, וניתן לצפות ללא צפוי.

כוכב סאטורן נמצא בצמידות לקופידון. קופידון מסמל אינטגרציה וסאטורן מסמל משמעת ומעכב תהליכים. הניסיון לבנות מסגרת חדשה (של אנשים), חברה חדשה, ייתקל בקשיים, בעיקר בגלל מלחמות אגו. גם אם יתעורר רצון להוציא לאור רעיונות חדשים, זה עלול להתעכב בגלל אגו, מה שיקשה לשחרר ידע חדש.

בהמשך עם מבנה הכוכבים מארס ונפטון, כדאי להיזהר מתוכניות גדולות מדי, לא להיכנס להתחייבויות חדשות ועדיף גם לשמור על פרופיל נמוך. משהו לא נכון ולא אמיתי בעובדות כולל חוסר הבנה שיש מגבלות למה שנראה גדול כל כך. התוכניות מתפוגגות וכל דבר שרוצים לעשות בצל המבנה הזה, מתמוסס. אבל המבנה הזה שגם מחליש פיזית נמשך רק כמה ימים (6-11.5). אחר כך האנרגיה והשליטה חוזרים. האחריות חוזרת לתפוס את המושכות, כך שאפשר יהיה להשלים את מה שנדרש. במושגים ארציים על פני הגלובוס, ייתכן שהכוכבים האלה יביאו להתרחשות לא "נחמדה", כמו התבטאות של איתני הטבע או אסונות שייגרמו בידי אדם. למבנה הזה מצטרפים גם כוכב מרקורי ואפולון שעלולים לעורר בעיה עם מערכת הנשימה, או חלילה שפעת, התקררות או "התעוררות" של מגפה חדשה, הקשורה למערכת כלי הנשימה.

במערכות יחסים או בחברה עסקית פיננסית, תצא לאור הונאה או חוסר נאמנות, אבל משהו בקנה מידה גדול יחסית.

ייתכן שתרגישו בדידות או רצון להתבודד, אבל זה בסדר לחפש בימים האלה את המקום לעצמכם כדי להתבודד, לחשוב ולזכות בתובנות פנימיות.

מופע הירח המלא, במזל עקרב, ב-10.5 יהיה על נקודת האמצע של ונוס/הדס. נשמע בתקשורת על ניצול נשים במקומות שונים בעולם, בעיקר במקומות עבודה. עוד "פוטנציאל" של נקודת האמצע ונוס/הדס, זו הבחירה של אנשים ליצור אמנות מ"זבל". או ליצור חפצים שימושיים מדברים שאחרים זורקים כדי להפטר מהם.

זיכרו בבקשה, שחזרתו של כוכב מרקורי, אינו מבטיח שהכל מיד מסתדר, וכדאי להמתין כמה ימים לפחות עד 10-7.5 כדי להבין את המציאות שבה אתם צועדים. לכן גם לפני חתימה על מסמכים, רצוי לעבור על התכנים שוב ולבדוק אם לא החמצתם משהו.

אחרי ה-11.5, האנרגיה תהיה חיובית, תעזור להרגיש טוב יותר, עם רצון לאינטראקציה הדדית, האגו מתחזק, ומשפר מפגשים בכל המישורים.

ב-16.5, כוכב מרקורי מגיע למזל שור, מזל עקשן, שאינו יכול להיות גמיש. עם כוכב מרקורי בשור, אין אפשרות לשנות את דעתכם, וקשה להתפשר. אם אתם מבינים שהקושי לשמור על ערוצי חשיבה והידברות פתוחים, נסו להתמקד במה שאתם עושים, סיימו את העבודה, אבל אל תתעלמו מביקורת, אם צריך לתקן זה לא יפגע בכם, אם תקשיבו גם לקול אחר.

בין 17.5 ל-20.5 יתפתח מנעד מתוח בין המארס לפלוטו, שעלול להביא לארועים בלתי נשלטים. בעיות לא צפויות מתעוררות בלי שמוכנים אליהן. תאונות אש, פיצוצים, אירועים שעלולים להשפיע גם במישור האישי וגם במישור העולמי. אבל כמו תמיד צריך לזכור שמבנה כזה מתחיל להשפיע כבר יומיים-שלושה לפני כן.

היקום כולו עובר תהליך שתכליתו נקודת מפנה, אי-שם ב-2020. ההבנות יגיעו באוגוסט 2017, כשליקוי החמה "יכסה" כמעט את כל ארצות הברית. ליקוי החמה הזה יהיה במעלה 28 במזל אריה. זה מיקומו של כוכב מארס במפה של טראמפ, של ישראל, וגם של ראש הממשלה נתניהו. ההשפעה תהיה גם בסוריה, בקוריאה הצפונית וגם באירן. כל האינדבידואלים שיש להם כוכב על המעלה 28 במזל אריה במפה האישית, יאותגרו. על אותו אתגר הצפוי בעקבות הליקוי נלמד בהמשך. הכלל הוא שליקוי חמה עולה על כוכב, הוא נותן לאדם כוח ומחזק אותו. ליקוי חמה מול כוכב מחליש אותו.

זמני הירח הבטל:

שבת 6.5 הירח בטל משעה 15:33 עד שעה 21:19.

יום שלישי 9.5 הירח בטל משעה 01:50 עד שעה 10:00

יום רביעי 10.5 הירח בטל משעה 23:42 עד למחרת בשעה 19:59.

יום ראשון 14.5 הירח בטל משעה 05:14 עד 08:37.

יום שלישי 16.5 הירח בטל משעה 13:24 עד שעה 20:49.

יום שישי 19.5 הירח בטל משעה 03:32 עד שעה 06:51.

כלכלה ושווקים

הנושא הכלכלי הכולל גם את המסחר בשווקים ממשיך להיות תנודתי. הארועים במישורים הגאופוליטיים ברחבי העולם משפיעים. החששות הם גם ממניפולציות של הבנקים, מתאגידים ומקרטלים מאחורי הקלעים.

מבנה הכוכבים מזכיר בועות בשווקים, כמו שהיו בשנים 1929, 1987, 2007. החשש הוא מליקוי החמה הצפוי ב-21.8, שיביא לשיא בשוק שאחריו עלולה להיות "מכירה" גדולה.

יש חשש בארה"ב מהורדת המיסים עליה הכריז הנשיא טראמפ, ועלולה להגדיל את הגרעון, מה שישפיע במהלך הזמן על השווקים. כזכור, על הורדת המיסים הודיע הנשיא בזמן שכוכב ונוס היה בנסיגה, מה שאינו מבטיח שהתוכנית תצא לפועל כפי שחשב. כבר נאמר שלוונוס בנסיגה יש מידע וידע, אבל זה לא מבטיח שנכון לקבל את ההחלטה נכונה.

ב-3.4 הופיעה בעיתון "פייננשל טיימס" ידיעה מעניינת:, מדינת ישראל הודיעה רשמית על שאיפתה להיות יצואנית של אנרגיה לאירופה, אחרי חתימת חוזים עם קפריסין, יוון ואיטליה. הנחת צינורות גז טבעי לאורך הים התיכון בסכום של 7-6 ביליון. שר האנרגיה סיפר ששוחח על כך עם גי'.פי. מורגן, מורגן סטנלי, גולדמן סקאס ועוד בנקים לצד משקיעים נוספים מחזק את הפוטנציאל החיובי לסלול את הדרך לזרז את הפרויקט במהירות.

היו ערים למתרחש בשווקים בין 8.5 ל-12.5.

אצלנו

הפעמונים שוב מצלצלים. מחמוד עבאס נפגש עם הנשיא טראמפ, בניסיון "לזכות" במה שעד היום לא הצליח. המפגש ב-3.5, כשכוכב מרקורי עדיין בעצירה, לפני שמשנה כיוון, בצמידות לכוכב אורנוס בטלה, זה השילוב שמציג "בעיות קשב וריכוז". ברקע, כוכב מארס במנעד לכוכב נפטון, ההמלצה הייתה להזהר מתוכניות גדולות מדי ועדיף גם לשמור על פרופיל נמוך.

אצל אבו מאזן יש תקווה, אופוריה, שעד מהרה תגיע למבוי סתום. עם הסאטורן על מפת המנהיגות שלו, הוא יבין שיש בעיה במציאות בה הוא מתנהל. הוא יתמודד בתוך מו"מ שלא יאפשר פתרונות כפי שהוא היה רוצה. ייתכן גם שהקושי הוא בתוך הסביבה שלו, שאינה עוזרת לו להתקדם, אם אכן הוא מתכוון למה שהוא מצהיר.

במפת המדינה שלנו, יגיע כוכב אורנוס (הוא כבר נמצא לזמן קצר) וימשיך לאורך 2018, ויתן הרגשה שעולים על מסלול, שינוי שיביא איתו התחדשות חיובית, אבל כוכב נפטון המגיע בעקבותיו על ציר 1-7, יעורר אי-נוחות, ייתכן שמשהו בנתיב הנבחר לא מושלם.

אם להתייחס להצהרות המגיעות מארה"ב, על הרצון של הנשיא טראמפ להגיע ל"הסכמי שלום" בין הפלשתינים ובינינו, אלה עד מהרה יתפוגגו. במצב הכוכבים הנוכחי (מתמשך גם ל-2018) לא ניתן להגיע לשיתופי פעולה ולהסכמים בין מדינת ישראל והפלשתינים. יש הבטחות שינסו "למכור" למדינת ישראל, אבל כאלה שאי-אפשר לממש, (נפטון 7-1) בעיקר בגלל שאין להן בסיס אמיתי. לכן כל הניסיונות להגיע להסכמות עם הפלשתינים במצב הכוכבים שעובר על ההורוסקופ של המדינה, אינם אפשריים.

מחשבות אסטרולוגיות

מחודש יולי 2017 נבנה היבט בין אורנוס ונפטון. למרות שזה "חצי" היבט למנעד מתוח, הוא משמעותי.

במבנה יש החלטות לכיוון החדש - האם מה שכבר התחלנו איתו, נכון להמשיך, להשאר או לעזוב?

אורנוס נפטון הוא מעגל שמתפתח לאורך 171 שנים. לדוגמה, בשנים 1987-1845 הופיע הטלגרף, תגלית חשובה שגרמה למהפכה בתקשורת. גם המפלגה הקומוניסטית קרמה עור וגידים ב-1848 עם המניפסט הבסיסי שכתב קרל מארקס.

אורנוס מסמל את הלא צפוי - הפתעות וגם טכנולוגיה הכי חדישה שיש (לאלה מכם שיש כוכב אורנוס דומיננטי, יש נטייה להיות אסטרונאוטים תרתי משמע, חלק נשארים רק "טייסים").

השילוב של אורנוס ונפטון עוזר למחקר, ולפריצת דרך. גם "הבהלה לזהב" החלה ב-1848-1847. כשההיבט הזה החל להתפוגג, הבינו שהיו אנשים שהתעשרו פתאום.

במהלך יולי 2017 אורנוס יבנה פעם ראשונה מתוך 5 פעמים (עד 2019) את ההיבט עם נפטון. זו תקופה שבה מעורבים כוכבים נוספים, שיחד יִצרו מבנים מורכבים שיקשו לנווט את האנרגיה, יקשו על הבחירות בגלל ניגודים שעלולים לגרום לעימותים בין-אישיים. הנפטון במזל דגים אינו מאפשר ראייה נכונה של המטרות, ומשאיר לכל אחד את האפשרות לברר האם בחר במטרה הנכונה, האם הכל ברור ונהיר? אולי הנתונים שיעזרו לקבל החלטה נכונה מוגזמים?

אורנוס מביא תגליות. עם הנפטון, זה יכול להיות בעולם הרפואה, בתעשיית התרופות, וגם סגנון חדש במוזיקה. השילוב הזה יכול "לעזור" למסד את השימוש במריחואנה. ישנם נסיונות שנעשים בעניין בתקופה האחרונה, לא רק אצלנו, אלא גם בארה"ב ובמדינות אחרות. יש מחקרים וגם רופאים הסבורים שלמריחואנה יש איכויות רפואיות משלה.

במהלך 2020-2017 סביר להניח שהכוכבים האלה יעזרו לבנות תנועה חברתית חדשה בדרך מהירה, שתעורר התנגדות פוליטית (זו תנועה שיכולה לצמוח בכל מדינה על פני הגלובוס, כשם שהקומוניזם צמח והתפשט בזמנו). לא בטוח שזה יצליח. זו תהיה תנועה המונית עם אופי חדש, על בסיס מודל כלכלי שיתעורר בעולם, ייתכן שישתלבו בה אלמנטים אידיאליים או אידיאולוגים חזקים. אם אכן זה יצליח נדע רק אחרי 2020.

בשנת 1993, הופיעה הצמידות של אורנוס-נפטון במעלה 19 גדי. אורנוס שולט בטכנולוגיה עם התחדשות מפתיעה, האינטרנט הגיע לעולם הרחב. נכון שזה התפתח כמה שנים קודם, בערך מ-1990, אבל ההתפשטות לקהל הרחב החלה ב-1993, ומאז התקשורת עברה מהפך. זו השפיעה על עולם העסקים ועל החברה כולה. היה זה למעשה הרנסנס החדש.

החופש שהרשת הביא עזרה לקשרים בינלאומיים בין אנשים, עם תמונות, שירים ובעיקר להיות מעורים בתוך החדשות, ו"הכותרות" הגיעו בקצב מהיר מאוד. הערנות גברה לכל מה שמתרחש מסביב, אבל גם הפכה להיות מושפעת מהתלבטויות של אחרים. חלקם משפיעים וחלקם מושפעים. התחדשות הזו, יש להודות, היא גם למעשה ההתחלה של הרדידות המחשבתית. פחות עומק כשמגיעים למסקנות רק מכותרות או מתמונות. האיכות והעומק בהחלטות, שהיו מבוססים עד עידן האינטרנט על קריאת ספרים, ספרי היסטוריה וביוגרפיות, שדרכם אפשר היה ללמוד ולהעשיר את הידע, לקבל מידע ולהצליב בין התכנים, תהליך בעל ערך שעזר להגיע להחלטות. בהווה רוב האנשים קוראים תקציר המופיע באינטרנט, או רואים קליפ, דף מסרים עם כותרות בולטות וגרפיקה או וידאו. כל אלה אינם יכולים להביא את המידע בשלמותו. מאחר שאלה תמיד יעברו עריכה שבבסיסה נקודת המבט וההבנה של המפיק, העורך וכו', האמצעים האלה (באינטרנט) גרמו לכך שיש אנשים שאינם מוכנים לחשוב! נוח להם שמישהו אחר "חשב עבורם". הם אינם צריכים להתמודד עם "חומרים" המכילים מגוון דעות ולבחון כל אחת, אולי אף להתווכח, כדי למצוא פתרון ראוי או לקבל החלטה שקולה שהיא נטו שלהם. כן, זה עצוב, המציאות היום היא של הריאליטי, תמונות, דימויים חזותיים, בלי התבוננות או חשיבה לעומק, בלי השוואה ועימות בין ניגודים.

המסקנות האלה מגיעות מאדם חכם בשם ניקולאס קאר, סופר ומרצה המתמקד באסטרטגיה וחדשנות בכל התחומים, שכתב על כך ספר ב-2011 ואמר: "הרדידות האישית, מתרחבת 'בזכות" האינטרנט, המשפיע גם על המוח שלנו. איך אדם שאינו קורא לעומק ישאל שאלות לעומק? איך יוכל לדווח על נושא כלשהו ברצינות על בסיס עובדות שטחיות"?

אצלנו, לאחרונה, כתב פרופסור עוז אלמוג, על הסטודנטים שמגיעים ללמוד, ורמת ההתפתחות שלהם נשארה בחטיבת הביניים. הם עילגים גם רגשית וגם מילולית, חיים על-פי קלישאות. הוא ורעייתו תמר אלמוג כתבו את הספר על דור ה-Y וזה בדיוק ה"סיפור". לצערי, מנסיוני, יש גם הרבה אנשים בוגרים, שבחרו ב"קלישאות". זו השפעת האינטרנט. מי ש"מסתובב" ברשתות החברתיות, זוכה לפגוש מכל הנ"ל, בשפע מטריד.

כמו תמיד במרחק של זמן, אנחנו יודעים את היתרונות ואת החסרונות של התגלית החדשה, שהשתלטה על כל הרבדים בחיינו.

עוד על המשמעויות של הכוכבים אורנוס-נפטון אביא ברשימה הבאה.

"לכל התפתחות גדולה במדע, פוליטיקה ודת קודם ויכוח סוער" (ליימן ביצ'ר).

תאריך:  05/05/2017   |   עודכן:  05/05/2017
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מי שמהלך בצפון הישן של תל אביב, יראה במקומות רבים בית מגורים שבנתה בעשרים השנים האחרונות חברת צליח-רוטשילד - ברחובות בלפור, רמברנדט, בר-כוכבא, זמנהוף, פרישמן, לטריס, של"ג. ספק אם יש חברת בניה פרטית, שבנתה כל כך הרבה בתים באזור. בשנים האחרונות שינתה החברה כיוון, ונכנסה גם לתמ"א 38.
05/05/2017  |  אלעזר לוין  |   כתבות
לפני כמה ימים שידר ערוץ אלג'זירה, התומך בגלוי בתנועת חמאס, סרט דוקומנטרי מיוחד בכותרת "טייס ההתנגדות" על פרשת חיסולו של מהנדס החמאס מוחמד אלזווארי בחודש דצמבר שעבר. לטענת חמאס, מוחמד אלזווארי נרצח סמוך לביתו בעיר ספאקס בתוניסיה בידי צוות חיסול של המוסד הישראלי בשל פעילותו במסגרת הזרוע הצבאית של חמאס.
04/05/2017  |  יוני בן-מנחם  |   כתבות
הוא היה מהמפקדים הבולטים והמיתולוגיים של ההגנה והפלמ"ח. מפקד כריזמטי נערץ הסוחף אחריו אחרים - סיפור חייו של שמעון אבידן, "לוחם, איש חזון ומנהיג-האיש שהיה לאגדה עוד בחייו"
04/05/2017  |  אלי אלון  |   כתבות
השנה האחרונה לא היטיבה עם ענף המסעדנות. הוא נקלע למצוקה כלכלית קשה, כשמסעדות רבות נסגרו בזו אחר זו, בעוד אחרות ממשיכות להיאבק על שרידותן.; ויש, מסתבר, גם כאלה שמתנהלות תחת מתח קבוע של סכסוכי-עבודה, המתרחשים בהן חדשים לבקרים.
04/05/2017  |  ראובן לייב  |   כתבות
קאמי פיסארו היה צייר ענק, כמו ידידו הקרוב, המפורסם ממנו, קלוד מונה, ואת הכינוי "ראשון האימפרסיוניסטים" העניק לו פול סזאן שבחר בו כמורה וראה בו אב ויועץ. גם פול גוגן יבחר בו מאוחר יותר כמורו הראשון ושני הציירים גם יחד, סזאן וגוגן, היו מודעים היטב לעובדה שבלי קאמי פיסארו הם לא היו נעשים מי שנעשו, לא היו מגיעים למה שהגיעו.
04/05/2017  |  אורנה ליברמן  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל חקק
הרצל חקק
נאבק למען ספרות שביסודה ערכים אנושיים    זכה בפרסים רבים על הישגיו הספרותיים: פרס ראש הממשלה, פרס ברנר, עיטור ההתאחדות הבינלאומית לספרות נוער בברלין, פרס רוטרי ועוד
דוד חרמץ
דוד חרמץ
עדויות של אנשי הוראה, כמו גם הורים לתלמידים במערכת החינוך הממלכתית, מובילות למסקנה: הרוח הפרוגרסיבית העיפה את לימודי מורשת היהדות מתוך אוהלי הלימוד של התלמידים החילונים    אותה רוח ...
איתמר לוין
איתמר לוין
השופט ליאור גלברד שם לב לכל פרט בדיוני חדלות פרעון, גם כאשר יש הסכמות בין הצדדים, ודוחה בקשה חסרת בסיס לקיים דיון בדלתיים סגורות. חבל שהוא אינו מקפיד על עמידה בזמנים וכך נוצר על הב...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il