|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

אסטרולוגיה נומרולוגיה והקשר ביניהם <br>

מבחינת הכוכבים הכל קבוע מראש, אך בכל זאת נראה שיש כוח עליון כלשהו המושך בחוטים ומתווה את הדרך
08/05/2017  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
הכל ידוע מראש [צילום: יוסי זמיר/פלאש 90]

לאחרונה אני נתקלת בשאלות רבות של קוראים המבקשים לקבל הסברים יותר מעמיקים על תחומי המיסטיקה ובדרך תוהים מהו התחום הרוחני אליו כדאי לפנות בזמן צורך בשינוי. ואכן שינוי זוהי מילת המפתח להכל.

לפעמים זאת העבודה שמעיקה עליך, או שנפרדת מבן הזוג שלך, המצאות בפרשת דרכים, או חיפוש כיוון חדש בחיים. כמה פעמים אנחנו אומרים לעצמנו הלוואי והיה מי שיגיד לנו אם הדרך שאנחנו הולכים בה תוביל אותנו למקום טוב או שמא פספסנו פנייה.

השאלה המתבקשת היא איפה זכות הבחירה של האדם והאם הכל קבוע וידוע מראש, או שאולי נוכל לשנות את העתיד?

מבחינת הכוכבים הכל קבוע מראש, אך בכל זאת נראה שיש כוח עליון כלשהו המושך בחוטים ומתווה את הדרך. האירועים קורים תמיד, וכשעוברת עלינו תקופה קשה במקום להתלונן על הקשיים, הרי שזכות הבחירה מאפשרת לנו לבחור דרך נוספת כיצד יש לקבל ולראות את הבעיה והאם ניתן ללמוד ממנה. דרך נוספת זו מתאפשרת על-ידי ראייה מרחבית.

רק כאשר אנחנו יכולים להבין מאיפה דברים נובעים נוכל לדעת איך להתמודד עם הבעיות. להבהרה: זכות הבחירה נועדה כדי לאפשר את הבחירה כיצד לקבל את הדברים - לטוב או לרע, אך בשום אופן אין בכוחנו לשנות את מה שקבוע מראש".

ולמען מי מאיתנו שסקרן לשמוע על עצמו, על נקודות החולשה שלו וכן, גם על העתיד, כדאי לעשות סדר בדברים ולהבהיר את הנקודות הבסיסיות של תורה:

אסטרולוגיה

תורת הכוכבים - בבסיסה ההנחה שגורלו של אדם נקבע ברגע לידתו ובמהלך החיים אנו מתמגנטים אוטומטית אל אירועים ומאורעות בחיים שיעזרו לנו להתמודד עם דפוסי ההתנהגות, האמונות וכל מה שאנו מביאים מגלגול קודם על-מנת שנוכל לתקן בגלגול זה. את האסטרולוגיה ניתן לחלק לרמה הפסיכולוגית, המאפשרת להבין מהם דפוסי ההתנהגות של האדם ועוזרים לו להתמודד עם הבעיה. ולרמה המיסטית האומרת שהנשמה מתגלגלת אל הגוף, הבית וההורים שהיא בוחרת על-מנת לתקן את הבעיות מגלגולים קודמים.

האסטרולוגיה עוזרת להבין את הדינמיקה במערכת היחסים הבינאישית: עם שותפים, חברים, בני/ות הזוג (האם בן הזוג מתאים לי, כיצד כדאי לי לפנות אליו ומהם הנקודות החלשות שלו שכדאי לי לדעת עליהם מראש) וכמובן גם בין הורים וילדים (אלו נקודות כואבות מעורר הילד ה"בעייתי").

האסטרולוגיה מקיפה את כל התחומים שמטרידים את האדם: זוגיות, אהבה, קריירה, בריאות ועוד... כשנים עשר תחומים שמקבילים לשנים עשר בתים אסטרולוגיים, ומעלה נקודות חשובות שבהם האדם צריך לעבוד כדי לשנות את סגנון החשיבה והאמונה הפנימית. המפה האסטרולוגית עוזרת לאדם להבין, להפנים ולקבל את ההכוונה המקצועית והאישית הנכונה לו.

למי כדאי להגיע לאבחון? כל אדם שנמצא בנקודת מפנה, משבר, חוסר ודאות והנזקק לראייה אוביקטיבית כדי להגיע להחלטות... ולחלופין, גם כאלה שרוצים לבחור יום לעריכת חתונה, לחתימה על חוזה וכו'.

נומרולוגיה

תורת המספרים האומרת שלכל אות יש מספר מקביל ולכל מספר קיים תדר משלו. הצירוף של התדרים יחד, והשליחה שלהם לעולם מספרת למעשה על הגורל איתו הגעת לעולם, מהו התיקון שעליך לעשות ומהם הכלים שניתנו לך.

הצירוף של השם מאפשר לדעת על מאפייני האישיות של האדם. "כשאנשים מגיעים אלי ומתלבטים אם כדאי להם להחליף את השם, אני מסבירה שהשינוי שחל באדם לאחר החלפת השם אורך כשנה ואז - יש לבדוק מחדש אמונות ודפוסים התנהגותיים ולהבין האם החלפת השם אכן הגיעה למיצוי, או שיש עוד מה לעשות.

המרכיב הדומיננטי הגורלי בנומרולוגיה הוא תאריך הלידה, שהוא קבוע ואינו ניתן לשינוי.

סך המספרים של תאריכי הלידה נותנים את מספר הגורל ובצירוף האפיונים שהינו מקבל מהמזל המקביל לו בגלגל המזלות, ניתן לקבל הסבר על הקושי של האדם וגם על התיקון שלו.

מבחינה נומרולוגית קיימת מחזוריות בת תשע שנים, כל שנה בהתאם למספר שנת הגורל הנוכחית של האדם. ובכל שנה מתאריך יום ההולדת עד יום ההולדת הבא, נפתח חלון הזדמנויות לעשות שינוי בחיים וכל אדם בהתאם למפה האישי שלו ולצרכי נשמתו.

מי מגיע לאבחון נומרולוגי? כל אדם שרוצה לקבל הכוונה אישית לגבי התאמת זוגיות, תכונות אישיות ואף לבדוק מהם השנים הטובות והנכונות לעשייה. למעשה ניתן לכוון את האדם לעשייה בכל תחום כולל קנייה נכונה של בית, שינוי שם ועוד.

מה לעשות? מומלץ לשלב את שתי השיטות יחדיו כדי להגיע לייעוץ מעמיק שיענה על כל השאלות האפשריות.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - כוכב התקשורת מרקורי מקשה עליכם את היחסים הבין אישיים, כיוון שאתם מרגישים שאתם לא מובנים לסובבים אתכם ואין לכם רצון לפתוח את המופנמות שיצרתם לעצמכם כמיגננה
▪ ▪ ▪


טלה

בתקופה הקרובה תהיו עסוקים בסביבה הטבעית שלכם ובנושאי היום יום, כיוון שתמצאו את עצמכם בסיטואציות חדשות שבהן תתבקשו להחליט איך אתם רוצים לממש את השינויים שלכם. ייתכן שעובדה זו תלחיץ אתכם מעט בגלל העובדה שהייתם בטוחים שהכול מתנהל כפי שרציתם והנה הנסיבות מראות לכם שאתם חייבים להתחשב גם ברצונם של האחרים ובמיוחד בתחום הכספי.

שור

כוכב משמעותי בשם מארס נמצא אצלכם בבית הכספים כך שנראה שאתם נמצאים בפני אירועים חדשים שיכולים לשנות את חייכם מבחינה כלכלית מקצה לקצה. זה הזמן הנכון עבורכם לבדוק מהם הדברים שעליהם אתם מוכנים לוותר ומהם הדברים שאותם אתם רוצים להמשיך לשמר כפי שהיו עד היום. מאחר שאתם מזל שקשה לכם עם שינויים, נראה שפשרה תהיה הכרחית.

תאומים

הגעתם לתקופת יום ההולדת שלכם כך שאתם נמצאים עכשיו בהתחלות חדשות המלוות בחשבונות נפש משמעותיים. מאחר שהכוכבים כמו וונוס מלכת היחסים ומרקורי הכוכב שלכם שהוא גם מלך התקשורת, נמצאים ביחד בבית החברים והחברה שלכם, נראה שמהתקופה הקרובה תתחילו להרגיש הקלה ויבואו עליכם ימים טובים יותר שבהם תרגישו שהפופולריות שלכם גואה.

סרטן

בימים אלה נמצאים כוכב משמעותי כמו מארס בבית תת-ההכרה שלכם, כך שאתם מרגישים שיש לכם צורך להתכנס פנימה ולשאול את עצמכם שאלות נוקבות ביחס לאייך אתם רוצים להמשיך את חייכם מהנקודה אליה הגעתם. נראה שאתם מעדיפים להסתיר את תוכניותיכם מאנשים קרובים ומעדיפים להיות בתוך הקונכייה הפרטית שלכם, למרות שכלפי חוץ הכל נראה כרגיל וזאת עד אשר תגיעו להחלטות.

אריה

קשה לכם עכשיו יותר עם כל המושגים שנקראים אצלכם קריירה למול צרכי צעירים מכם הזקוקים לכם. נכון שמבחינה אישית, הפופולריות שלכם בעבודה הינה בשיאה בתקופה האחרונה ואתם מקובלים בכל מקום שאליו אתם הולכים, אבל לעיתים אתם מעדיפים את השקט ואת הפינה שלכם ופחות רוצים להשקיע כדי להצליח. זה הזמן לעשות סדרי עדיפויות בין ההיגיון לרגש על-מנת לספק את כל הצדדים שבכם.

בתולה

בשבוע הקרוב אתם עלולים להיקלע למצבים בהם תרגישו חסרי סבלנות בגלל העובדה שהדברים סביבכם לא מתנהלים כפי שהייתם רוצים ובעיקר בנושאי עבודה. ייתכנו חילוקי דעות ביניכם לבין אנשים קרובים לכם שרואים שונה מכם את פני הדברים. ולכן, אתם שרגילים שהדברים נעשים לפי דעתכם – חשים שאתם חייבים לשכנע על-מנת שדעתכם תתקבל. אחד הדברים שעליכם ללמוד הוא את סוד האיזון והפשרה.

מאזניים

בשבוע הקרוב תיתקלו במצבים חדשים בהם תחושו שאתם מעוניינים לקדם את עצמכם כפי שאתם מאמינים שאתם ראויים לכך. הכוכב יופיטר משפיע עליכם מטובו ואתם משופעים באירועים ונראה שכולם מחפשים את קרבתכם. הצורך שלכם בעצמאות יכול לעזור לכם ככל שתרצו להוכיח לעצמכם ולסביבה שאתם יכולים להצליח בתוכניותיכם. הקרובים לכם שלאחרונה מאוד עזרו לכם – ישמחו בשמחתכם.

עקרב

אתם מרגישים שאתם נמצאים בתקופה שבה המחויבות בחייכם גוברת על הצורך ליהנות מהחיים. עובדה זו מתסכלת במקצת כיוון שלדעתכם יש צורך לעשות הפסקות וגם לחיות את החיים, אך איכשהו הדבר נמנע מאיתכם בשלב הזה. תהליך זה נובע מהעובדה שסטורן כוכב המחויבות נמצא בבית הכספים שלכם ומעכב לכם את היכולת להרוויח כלכלית. רק במידה ותזרמו עם הנסיבות - יוקל לכם.

קשת

אתם מתקרבים לתקופת מחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ועובדה זו גורמת לכם לחשבונות נפש גוברים כיוון שאתם חפצים בסגנון חיים חדש ולמחוק את הישן מחייכם לגמרי. הגיע הזמן להכניס אנשים חדשים לחייכם ולתת להם אפשרות לחדור אל לבכם. לפנויים שבכם ייתכנו מערכות יחסים חדשות ומשמעותיות ואלה מכם הנמצאים כבר בקשר, הגיע הזמן להשקיע במערכות היחסים שלכם.

גדי

בית המשפחה שלכם עמוס בכוכבים כיוון שלמרות ההתלבטויות יש לכם הזדמנויות חדשות ויכולת פריחה מאוד משמעותית בקירוב הלבבות. גם בנושאי עבודה זו ההזדמנות שלכם לשווק את עצמכם במקומות שבהם אתם מעוניינים לפתוח לעצמיכם ערוצי תקשורת חדשים ותגלו שהאנשים המתאימים מוכנים לבוא לקראתכם ומוכנים לפתוח איתכם תחומי עניין ועבודה חדשים.

דלי

במהלך החודש הקרוב תוכלו לעזור לעצמכם על-ידי יצירתיות חדשה בתחומי העניין המתאימים לכם. אינכם חושבים כמו כולם ועובדה זו יוצרת את הייחודיות שלכם בעיני האחרים. ייתכן שאתם נאלצים לעשות שינויים שונים ובעיקר כלכליים. אולם בגלל העובדה שכוכב נפטון נמצא בבית הכספים שלכם ולא תמיד אתם עושים את השיקולים הנכונים בנושאים אלה. חשוב לכם לקבל ייעוץ מקצועי.

דגים

בית הכספים שלכם עמוס בכוכבים בגלל העובדה שאתם מתבקשים לתת מעצמכם לאחרים הרבה יותר ממה שאתם מוכנים. ייתכנו שינויים של הרגע האחרון בתוכניותיכם ולכן מומלץ לכם לזרום עם הקיים. אתם נמצאים במתח עצבים גבוה כי הדברים לא הולכים כמו שאתם רוצים וגם לאנשים קרובים יש תביעות אליכם שניסיתם להתעלם מהם והכל ביחד מקפיץ אתכם לתגובות אגרסיביות מהירות מדי.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  08/05/2017   |   עודכן:  08/05/2017
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אסטרולוגיה נומרולוגיה והקשר ביניהם
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
זה מתחיל עוד בביצית ונמשך בהריון עצמו. תזונה הינה חלק חשוב וחיוני בכניסה להריון ובהתפתחות העובר. מהיום הראשון של קבלת המחזור ועד לביוץ הזקיק והביצית גדלים. טיב ואיכות הביצית תלוי בכמות מספקת של רכיבי תזונה. החלוקה התקינה של הביצית לאחר שהופרתה תלויה גם היא באספקה נאותה של רכיבים תזונתיים. מחסור תזונתי, בעיקר בחומצה פולית ובוויטמין B12, עלול לגרום למומים ופגמים גנטיים.
07/05/2017  |  ליטל פיינגרץ  |   כתבות
"עץ השקד של נאני" הוא מחזמר ישראלי חדש, העולה בתיאטרון הספרייה, מיסודו של בית צבי, ברמת גן ושוזר את מיטב שירי הלאדינו, הידועים והמוכרים, בביצוע חדש ומענג.
07/05/2017  |  חיים נוי  |   כתבות
השלב הראשון בהיווצרות התפוצה היהודית היה כתוצאה מחורבן ממלכות ישראל ויהודה ע"י האימפריאליזם האשורי והבבלי, בין שלהי המאה ה-8 לפנה"ס לאמצע המאה ה-6 לפנה"ס. האימפריאליזם האשורי והבבלי הגלו חלקים מהאוכלוסייה למסופוטמיה ויצרו את התפוצה הגדולה ביותר שם, אם כי נוצרו תפוצות יהודיות גם במקומות נוספים. בתקופה ההלניסטית (המאה ה-4 והמאה ה-2 לפנה"ס) התרחבה התפוצה היהודית עקב החמרת המצב בארץ ישראל תחת השלטון התלמי שמרכזו היה במצרים והשלטון הסילווקי שמרכזו היה בסוריה.
07/05/2017  |  רבקה שפק ליסק  |   כתבות
במרוצת מלחמת העולם הראשונה ביצעה טורקיה את פשע הג'נוסייד בעם הארמני, שבו השמידה כליל את האוכלוסייה הארמנית שבשטחה. היה זה חלק בלתי נפרד מהמדיניות ומהאידיאולוגיה העותומאנית, שנועדה לטהר את אסיה הקטנה מנוצרים.
07/05/2017  |  ראובן לייב  |   כתבות
כוכב מרקורי נעצר ושינה כיוון כבר ביום רביעי האחרון, כשהוא מושפע מכוכב אורנוס, מה שאינו עוזר לסבלנות. הנטייה היא להתפרצויות, בעיקר פתאומיות. הסגנון בוטה, הליכה על הקצה, כולל גם בנושאים אידיאולוגיים. לפנינו כמה ימים (עד ה-13.5) שגם עלולים להסתיים בתאונות בגלל חוסר שליטה, חוסר ריכוז וכעסים. הוויכוחים מקבלים אופי רגשי, והפגיעות היא הדדית. מאחר שבמבנה כוכבים זה המילים שיגלשו מהפה אינן מבוקרות, וניתן לצפות ללא צפוי.
05/05/2017  |  טובה ספרא  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
יורם אטינגר
יורם אטינגר
הפקת לקחי 7 באוקטובר מחייבת להימנע ממדיניות של תגובה, הכלה ומתקפות נקודתיות, ולנקוט במלחמת-מנע ומתקפות מערכתיות ולא רק נקודתיות
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il