|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

שיא חדש

הפופולריות שלכם השבוע תהייה גבוהה מהרגיל ויש לכם יכולת להשיג מה שאתם רוצים
28/05/2017  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
סוחף ודינאמי [צילום: מנדי הכטמן/פלאש 90]

בימים אלה בהם חוגג מזל תאומים את יום ההולדת. מומלץ לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים או שלא... לשאר המזלות. אלו מכם שנולדו במזלות האוויר: מאזניים ודלי מוזמנים לקרוא גם אתם את הכתוב, ולהקיש את הנאמר, ביחס לעצמכם.

מזל תאומים והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים:

מזל תאומים עם מזל תאומים - קשר מעניין סוחף ודינאמי. כל הזמן תרצו להיות בתנועה. לא יהיה לכם רגע משעמם. ייתכן שמרוב מרוץ ולפעמים אחרי הזנב של עצמכם, תעייפו את עצמכם. מומלץ לכם לנסות ולהיות יותר מתונים!

מזל תאומים עם מזל סרטן - הצרכים הבסיסיים שלכם שונים לחלוטין ואולם במידה ולא תצליחו להתחבר, הסיבה היא שמים ואוויר לא קשורים זה לזה. האוויר זקוק לחופש ואילו המים מחפש את היחד המוחלט. קשה קשה!

מזל תאומים עם מזל אריה - יש לכם יכולת להפרות הזה את זה. התאומים הקליל והאוורירי יגרום למזל אריה להרגיש חי ודינאמי ויעזור לו לממש את הצרכים האמיתיים שלו. שניהם ביחד ייהנו משיתוף פעולה מוצלח!

מזל תאומים עם מזל בתולה - שני מזלות אלו ייהנו ממגוון חידודי לשון ואולם לאחר סיעור מוחות מרהיב תתחילו להתנגח בכל הכרוך לצרכים הבסיסיים שלכם לחיים. התאומים ירצה לרוץ והבתולה תעכב אותו. מומלץ רק כחברות!

מזל תאומים עם מזל מאזניים - שילוב שני מזלות אלו יכול להניב זוגיות טובה ומוצלחת בגלל צרכי חיים זהים. המאזניים לא יזדעזע מהקצב של מזל תאומים, אלא ישתף איתו פעולה. ביחד יוכלו שני מזלות אלו ליהנות ממנעמי החיים.

מזל תאומים עם מזל עקרב - שילוב שני מזלות אלו יוצר קשר מעניין ואטרקטיבי בגלל המשיכה העזה ההדדית. העקרב זקוק לקלילות של התאומים ואילו התאומים זקוק לעומק של העקרב. צריך הרבה סבלנות בקשר מסוג זה.

מזל תאומים עם מזל קשת - זהו אחד הקשרים הטובים והמפרים ביותר של שני מזלות אלו. ביחד תוכלו ליהנות מספונטאניות כשאף צד לא מבקר ושופט את הצד השני וגם אם קורה דבר שכזה, הרי שלא נשארים משקעים. מומלץ!

מזל תאומים עם מזל גדי - קשר כזה כמעט לא אפשרי בגלל הצרכים השונים של המזלות. הגדי זקוק ליציבות וחסר ספונטאניות ואילו התאומים ירגיש שהוא חנוק לחלוטין בקשר הזה. מומלץ לאלו שלא חושבים שמגיע להם ליהנות.

מזל תאומים עם מזל דלי - זהו קשר מומלץ במידה וחשובה לכם נתינת מרחב המחיה ההדדי. ואולם מה שיהיה חסר בקשר הזה, זהו היכולת להוציא רגש ועד מהרה תרגישו שבקשר זה אתם פועלים כמו רובוטים וחסר לכם אינטימיות.

מזל תאומים עם מזל דגים - זהו קשר שנועד כמעט מראש לכישלון. הדגים ירצה כל הזמן שוב ושוב אישורים לכך שהוא נאהב ואילו התאומים יחשוב שהדגים הינו נודניק זולל אנרגיה. חבל לכם מראש להתאמץ על בנית הקשר!

מזל תאומים עם מזל טלה - זהו זיווג חמים, אנרגטי וקופצני שבו ייהנו גם כל האנשים הקשורים לשני מזלות אלו. הצרכים הבסיסיים והקצב שלכם לחיים זהה. זהו זיווג מצוין ובמיוחד לאוהבי האקסטרים שביניכם.

מזל תאומים עם מזל שור - זהו "יחד" די בעייתי, כיוון שהצרכים ההדדיים שלכם כל כך שונים זה מזה. השור פועל באיטיות ועובדה זו תגרום לתאומים לאבד את סבלנותו שממילא קצרה. זהו קשר שיגרום לכם לתחושת קורבן!

תקופה משמעותית

מפה אישית
מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על-מנת לקבל תמונה מפורטת.

טיפ לילידי מזל השבוע - תקופת יום ההולדת מביאה אתכם לאחד השיאים של חייכם, בכך שאתם צריכים להחליט ואף לפעול בנוגע לסדרי עדיפויות חדשים בחייכם
▪ ▪ ▪


טלה

הכוכב ונוס נמצא במזל שלכם וממשיך לגרום לכם לרצות לשמוח ולשמח את הקרובים לכם שנמצאים אתכם בקשרי היום יום. ולעומת זאת, נראה שלעיתים חוסר הסבלנות שלכם מביא אתכם כל פעם לשיאים חדשים בכך שלעיתים קרובות מדי אתם מביעים את דעותיכם מבלי לבדוק לעומק את כל הגורמים והנסיבות. אתם מגיעים למסקנות מיידיות, ובכך לעיתים קרובות אתם מעוררים אנטגוניזם אצל הקרובים לכם.

שור

כוכב מרקורי שאחראי על התקשורת נמצא במזל שלכם ומאוד עוזר לכם בפרק זמן זה של חייכם להתבלט, כיוון שאתם מטבעכם אנשים מאוד מופנמים ולא תמיד אומרים את אשר על ליבכם וכאשר כוכב כזה של צורך בהבעה עצמית מגיע אליכם, אזי אתם נמצאים במקום הטוב ביותר עבור עצמכם על-מנת לתקשר עם הקרובים לכם ולפתור בעיות אישיות שהעיקו עליכם מזה זמן רב.

תאומים

בשבוע הקרוב נמצא כוכב היחסים הבין אישיים והמוכר בשמו וונוס בבית החברים והחברה שלכם, כך שיש לכם צורך בפינוקים ונראה שגם הקרובים לכם חשים כך. הפופולריות שלכם השבוע תהייה גבוהה מהרגיל ויש לכם יכולת להשיג מה שאתם רוצים, אם רק תבקשו ותחייכו ותפעילו את קסמיכם. בנוסף, תעבדו קשה מהרגיל ואכן ניכר שאתם משקיעים הרבה אנרגיה שמביאה הצלחה.

סרטן

אתם נמצאים כחודש לפני יום ההולדת ומתחילים להרגיש את תחושת הכובד הרגשי המלווה תקופה זו. באופן טבעי קיים אובדן אנרגיה בתקופה זו אך ניכר שבגלל שפע של אירועים לא משמחים שהיו לאחרונה, אתם לא יודעים מה עוד אתם יכולים לעשות על-מנת לנסות ולשפר את מצבכם האישי . הצורך שלכם להתבודד עדיין קיים ובולט שאינכם פנויים רגשית לדבר את אשר על ליבכם.

אריה

הכוכב מארס שמביא איתו עשייה נמצא אצלכם בבית החברים והמעמד החברתי עובדה שמלמדת על כך שאתם מאוד רגישים בתקופה הזו ונוטים לעיתים קרובות מדי להתחשב בדעתם של אחרים ולעיתים אף לוותר על דברים שחשובים לכם. עליכם לבדוק היטב מול מי אתם עומדים, כיוון שנראה שלעיתים קרובות מדי אתם נוטים להחליט גם עבור אחרים. חשוב שתגיעו לידי איזון.

בתולה

הקריירה שלכם תופסת אצלכם את המקום הראשון כיוון שאתם אנשים מאוד שאפתניים ופרפקציוניסטים ותמיד רוצים להיות במקום הראשון. בתקופה הזו של חייכם אתם מרגישים שאתם מאוד מצליחים והנה סוף-סוף אתם יכולים להוכיח שהגעתם להישגים שרציתם על-מנת להוכיח שדרככם הייתה נכונה. חשוב מאוד שבדרך לא תאבדו אנשים מהמעגל הקרוב אליכם.

מאזניים

אתם בולטים מאוד בתחומכם ובעיקר מנסים לשווק את עצמכם במקומות חדשים הרחוקים מהמקומות הרגילים שבהם אתם מתנהלים. יש לכם צורך לעזור לאחרים ללא גבולות ולכן חשוב שתתנהלו נכון כלכלית ושהדבר לא יבוא על חשבונכם האישי. הכוכב יופיטר שמביא מזל והצלחה נמצא במזל שלכם ופותח עבורכם דלתות חדשות, חשוב מאוד שתלמדו לנצל את כל הפוטנציאל שלכם.

עקרב

הכוכב מארס שמביא איתו עשייה נכנס לבית המקושר עם לימודים גבוהים ואף טיולים למקומות מרוחקים. זה הזמן לחשוב מה מתאים לכם וכיצד אתם יכולים להשתלב בעתיד בנושאים חדשים בחייכם על-ידי לימודים וייתכן גם במקומות מרוחקים וגם עם נושאים הקשורים מעבר לים. מבחינה כספית זוהי תקופה מאוד קשה עבורכם כיוון שעדיין לא מצאתם את מקומכם הנכון להכנסה מתאימה.

קשת

הכוכב סטורן שמביא עיכובים ומחשבות של חשבון נפש על החיים עדיין נמצא במזל שלכם וגורם לכך שאתם נחשפים לנושאים שלמים שמטרידים את דעתכם ולעיתים קרובות אין לכם פתרון מה לעשות. ייתכן שתקבלו תשובה בחלומות עם מסרים משמעותיים ומשם תשאבו את המידע לפתרון בעיות סבוכות. בכל מקרה, העובדה שאתם מוכנים לקחת אחריות על חייכם תעזור לכם ביישום התשובות שתקבלו.

גדי

אתם עובדים קשה מאוד ועדיין לא מרגישים שיכולים ליהנות מהפירות במלוא מובן המילה, בגלל העובדה שכוכב מארס המביא איתו עשייה נכונה נמצא בשלב הזה בבית השותפויות שלכם וגורם למתחים עם השותפים לכם בחיים, אם ברובד האישי ואם ברובד המקצועי. בינתיים הדבר הנכון עבורכם הוא לפעול בדרך של יחסי צבור במקום העבודה שלכם, על-מנת לגרום לאחרים להעריך את עבודתכם הקשה.

דלי

זוהי תקופה מאוד משמעותית עבורכם כיוון שיש לכם צורך לבטא את עצמכם בדרכים שונות ומגוונות. למעשה אין דרך אחת שהיא טובה יותר מהאחרת על-מנת להביע עצמכם וכל דבר הוא נכון ובלבד שתרגישו טוב בעשייה שלכם. בחודש הקרוב תוכלו לצאת ללימודים מעניינים שיעשירו את עולמכם והאנשים הסובבים אתכם יפרגנו לכם מאוד על הצורך שלכם ללמוד ולהתפתח.

דגים

הנושא המשפחתי מאוד מעסיק אתכם ואתם מנסים שלא להיגרר לעימותים בין אחרים אלא לשמור על צד ניטרלי והוגן. זה בדיוק הזמן בשבילכם להשקיע את כל מרצכם בניסיון לגשר על פערים בין בני המשפחה כיוון וייתכן שאי הבנה לוקחת את הנוגעים בדבר למקום שכל אחד יכול להתקבע בצד שלו עד כדי כך שעלול להיווצר נתק. חשוב מאוד לטפל בנושא כשאי ההבנה עוד בתחילתה.

להזכירכם, ההתאמות הינן כלליות. כדי לבדוק התאמה מומלץ להכין מפה אישית.
תאריך:  28/05/2017   |   עודכן:  28/05/2017
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלריית שרלוט, הממוקמת ברובע מארה בפריז, נחשבת לגלריה המובילה בעולם בתחום האמנות הדיגיטלית העכשווית. הגלריה הוקמה לפני שבע שנים על-ידי האמנית הצרפתית ואלרי חסון-בבילוש, מתוך מטרה כפולה: להביא לביסוסה של מערכת יחסים משמעותית עם האמנים שמציגים בין כתליה, ועם זאת גם לתמוך ביצירות שלהם ובפיתוח הרעיונות העולים במוחם.
28/05/2017  |  ראובן לייב  |   כתבות
כאשר התמנה דוד רוזן לנציב הביקורת על הפרקליטות במקומה של הילה גרסטל, היו שחשבו - והח"מ ביניהם - שהפרקליטים עוד יתחרטו על כך שגרמו לגרסטל להתפטר בשאט נפש. גרסטל היא מומחית למשפט אזרחי ומינהלי, בעוד רוזן הוא פליליסט - ורוב עבודת גופי התביעה היא בתחום הפלילי. יתרה מזאת: הנושא הבוער ביותר על סדר היום היה הדוח על קשרי הפרקליטות עם המכון לרפואה משפטית - וזה הכי פלילי בעולם.
28/05/2017  |  איתמר לוין  |   כתבות
המלחמה בין הבדואים בחצי האי סיני לבין ארגון דאעש רק הולכת ומחריפה, לפני כמה ימים חטפו פעילים של דאעש ארבעה בדואים באזור רפיח, ערפו את ראשיהם והשליכו את גופותיהם באזור שבו מתגוררים בדואים בדרום רפיח למען יראו וייראו.
27/05/2017  |  יוני בן-מנחם  |   כתבות
המהפכה הבאה בתחום הייצור כבר מתחוללת לנגד עינינו, והיא תהיה מהירה בהרבה מן המהפכות שקדמו לה - צופה OECD במחקר רחב יריעה שפרסם השבוע. ההשלכות שלה יהיו רחבות היקף וישפיעו על מאות מיליונים בכל העולם.
26/05/2017  |  איתמר לוין  |   כתבות
עשרות עיתונאים ומקורבים הגיעו השבוע (יום ד', 24.5.17) לאוהל זמני גדול, שהוקם על מגרש ברחוב תוצרת הארץ 8-6, במרכז תל אביב. חברות הנדל"ן אמות וגב-ים, הבונות בסמוך, אירחו את המוזמנים ומסרו פרטים על המיזם, מגדל משרדים בן 14 קומות (ללא קומה מסחרית), 53,000 מ"ר, ההולך ונבנה בסמוך. ראשי החברות היזמיות מסרו פרטים רבים על המיזם, אך לא אמרו אף מילה על המגרש, שעליו הוקם האוהל הזמני, והוא מהווה את הבסיס למיזם כולו.
26/05/2017  |  אלעזר לוין  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il