|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
קבוצת ירדן
פחד מרופא שיניים: אסטרטגיות להתמודדות

תחזית אסטרולוגית לשבועיים ל-15.6.2017-2.6.2017

האם שוב מנסים לרבע את המעגל

הניסיון ליצור סדר יום חדש ולהגיע לשלום, הוא עוד אשליה שתתפוגג. ההמלצה האסטרולוגית למפלגת העבודה היא לעשות "פינוי בינוי" אם ברצונה לממש את האידיאולוגיה של המפלגה. היזהרו בעת טיפול בניירת הקשורה לנכסים
02/06/2017  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
[צילום: פרנצ'יס מורי/AP]

השמש וונוס ישפיעו החודש על אהבה ויביאו יותר יצירתיות ורצון להשתלב בהרפתקאות נחמדות ומעניינות. צפויים מפגשים חברתיים וימים שתחושת הקלילות תצבע אותם ותביא לרומנטיקה, לפלירטוטים, למעבר לקשרים ממוסדים עם צורך לשבור את השגרה בנעימות. אלה מכם העוסקים ביצירה ובאמנות ירגישו שהיקום עוזר להם והם זורמים בעשייה.

המפגש בין ונוס ואורנוס עד לתאריך 6.6, הוא שילוב שמעורר משיכה חזקה ומביא הרבה התרגשות וספונטניות. אל תהססו להתאהב, זו יכולה להיות אהבה ממבט ראשון, כזו שלא כדאי לוותר עליה, אבל זו אהבה שבה לוגמים כוס מים קרים בשקיקה ואחר כך הכוס נשארת ריקה... כן זו אהבה קצרה חולפת ולא מתאימה להתמסדות, אהבה שאינה שורדת במבחן הזמן. אבל אל תוותרו על החוויה, אלא אם כן אתם מתגוננים מראש בגלל פחד מחוויות חזקות. לאלה הנמצאים בזוגיות, הימים הקרובים יביאו איתם התחדשות וריגושים.

המנעד בין השמש והנפטון מעורר תחושה של ריחוף, והשפעתו תימשך עד לתאריך 5.6. מותר לחשוד בו, כי הוא עוזר לסלף את המציאות. הנפטון מטבעו מעורר אשליות, אופטימיות שאין לה תמיד בסיס, וכל עוד הוא ברקע קשה להבין למה שמשהו לא בסדר, שחסר הדיוק. זה הזמן שנשמע ספינים בכל ערוצי התקשורת, כולל התקשורת הביןאישית, והכל סחרור בגלל מילה או משפט שנאמר. אלה ימים שהכל נשמע טוב יותר ממה שהוא באמת אולי גם בגלל שזו לא האמת. הורידו את מפלס האגו, הפשרה טובה יותר ועדיף שלא לנקוט בגישת "הדווקא" או "אני צודק". בימים אלה האמת נמצאת באמצע... ורק בהמשך תבינו איפה היא "מתחבאת".

לפנינו תקופה שבה נושא התקשורת וחופש הדיבור יעסיקו את האנשים. "אדמטוס" (כוכב אורני) הגיע למזל תאומים, המסמל תקשורת, ואדמטוס, שבאופיו דומה לכוכב סאטורן, כבד יותר והתנועה שלו איטית מאוד, כך שהוא חוסם את מה שאמור לזרום. יש להניח שבתקופה הקרובה נשמע על גבולות חופש הדיבור בהרבה מקומות בעולם (משהו שכבר קורה בפועל ברשת החברתית פייסבוק) ועל חוסר הסובלנות לחוסר תקינות פוליטית בשיח. אולי תופתעו שהראשונים להחיל זאת היו האמריקנים בתחילת אוקטובר 2016! (השלטון ה"דמוקרטי" הנאור, עוד לפני שדונלד טראמפ נבחר!) משם החלה הדרישה להשגיח על שיתופי הפעולה באינטרנט בין מדינות. יש מדינות שבהן אין חופש הדיבור, על-פי חוק. אבל נהיה עדים שמשהו קורה בהדרגה, מגמה להניח גבולות מסוימים לחופש שבה כל אחד רוצה להתבטא. לא מדובר על סתימת פיות, אבל אולי לחזור לתרבות הדיבור? אדמטוס אוהב סדר וכללים מסוימים.

מופע הירח המלא יהיה בתאריך 9.6. במזל קשת. מבנה הכוכבים מרמז על הרעלות מזון. היזהרו. השבועיים הקרובים המושפעים ממופע הירח המלא, יגרמו לאלה מכם שחיו "בסרטים" או אשליות להתפכח, תמונת המצב תתבהר. אלה ימים טובים לנסיעות ובמסגרת העבודה עדיף לקחת מרחב עשייה, לצאת להתאוורר מעת לעת, כך ימנעו טעויות ופספוסים, בעיקר בפרויקטים שחשובים לכם. העדיפו לידכם אנשים שאיתם אתם חשים נוח, בלי צורך ב"טקסים".

כוכב יופיטר נמצא במאזניים ויחזור להתקדם לנקודת אמצע בין כוכב נפטון ופוסידון. בימים 8-9.6 יעורר מחשבות יותר רוחניות, השראה לרעיונות שיש בבסיסן תאוריות בעלות חשיבות, גם אם הראייה הפנימית משפיעה על התכנים.

הצד הפחות נחמד שיש בשילובים הללו הוא שגם ווסטה בתמונה, וזה יגיע בהמשך. התוצאה עלולה להיות הונאות בשווקים ונכון יותר במניות עצמן. כדאי לכלל הציבור להיות זהירים כשהם מטפלים בניירת הקשורה לנכסים. ההשפעה מתחילה בשבוע שמתחיל בתאריך 11.06 וממשיכה גם לחודש יולי.

זמני הירח הבטל:

יום שבת 3.6
הירח בטל משעה 0:47 עד 03:03

יום שני 5.6 הירח בטל משעה 11:57 עד 13:47.

יום רביעי 7.6 הירח בטל משעה 03:28 לאורך כל היום עד 1:59 אחר חצות.

יום שבת 10.6 הירח בטל משעה 09:22 עד שעה 14:35.

יום שני 12.6 הירח בטל משעה 21:47 עד למחרת בשעה 02:44 בלילה.

יום חמישי 15.6 הירח בטל משעה 08:41 עד 13:17.

כלכלה ושווקים

תחושה של חוסר ודאות בעולם, עם רוחות הנושבות בהשפעת מזל תאומים, בגלל מילים... הפוליטיקה משפיעה על השווקים, הרבה מילים שאין להן משמעות...אבל יוצרות אי-שקט, לפני הבחירות בבריטניה, ההחלטות והתגובות של הנשיא דונלד טראמפ, הקנצלר מרקל, והשמועה שיוון מכחישה, שייתכן שלא תוכל לעמוד בכל ההחזרים הכספיים לבעלות החוב שלה.

כוכב אורנוס מגיע למעלות האחרונות במזל טלה, השפעתו כבר מוכרת, בעיקר בגלל אופיו הלא צפוי, הגורם ל"מומחים" לטעות ולפספס בתחזיות שלהם.

כוכב אורנוס "מנענע" את המפה של בורסת ניו-יורק. הכוכבים סאטורן במולות ליופיטר ונפטון נמצאים במעלות האחרונות של טלה ומאזניים, וההשפעה תהיה עד אפריל 2018.

גם מפת ארה"ב מושפעת מכוכב אורנוס, ייתכן גם שעלול להיות בגלל התקפות סייבר (כוכב מרקורי במולות לפלוטו), או בעיה עם התקשורת כולה, בגלל "החדשות השקריות" ((fake news שגם חלק מהציבור שם נמאס לו מכאלה. נזכור, שבארה"ב, צפויות בחירות לקונגרס בשנה הבאה, ויתכן ששוב חשדות בנושא החדירה לתוך המחשבים והטיה שעלולה להתפתח יעלו לכותרות.

כוכב סאטורן מדליק את כוכב נפטון הנמצא במנעד מתוח לכוכב מארס במפת ארה"ב. תחושת האי-נוחות שבה נחשף הפער בין הרצוי והמצוי. מצבים שעלולים לעורר פחד וחוסר ביטחון רגשי, שעלול להוביל להיסטריה גם. וכל זה נכון לחודשים הבאים.

ההורוסקופ המקודם של הפדראל רזרב בנק, גם הוא "זוכה" להתמודד עם כוכב אורנוס. בהמשך לקראת סוף 2017 גם כוכב סאטורן יעלה על השמש במפת הבנק.

השילוב המתוח בין השמש והנפטון בין 1.6-5.6 לא קל לשווקים.

מגוון הגורמים הנ"ל יגרמו, ישירות ובעקיפין, לחוסר ודאות בשווקים.

משהו לחשוב עליו

המפה של הנשיא דונלד טראמפ גם היא במתקפה. בהורוסקופ האישי שלו כוכב ונוס וסאטורן בצמידות במזל סרטן. אורנוס במנעד מתוח גורם לו להרגיש שהעקרונות שלו מותקפים, ולכן עליו לקבל החלטה, אולי להפסיד בעמדתו או להתנגד בכל הכוח. מצב שהוא מכאיב מאחר שהוא ימצא את עצמו מחפש יעד חדש. קשה להאמין שהוא אדם שיתפשר. השפעת הליקוי חמה כבר קיימת (המופע עצמו יגיע בתאריך 21.8) כשלושה חודשים לפני הופעתו, ומה שמעורר עוד אי-נוחות, מפת הליקוי הצפוייה מציגה בעיות גם עם אירן בחודשים יולי אוגוסט.

במפת הסכם הגרעין בין ארה"ב לאירן שהייתה בתאריך 14.7.2015, כוכב ונוס נמצא במנעד מתוח עם סאטורן במעלות 28 אריה-עקרב (אדמטוס גם ב28 מעלות שור). כלומר גם כאן ליקוי החמה יהיה נוכח בעיקר על הוונוס המסמלת הדדיות והסכמות. מאוד לא סימפטי לחוזה והסכם.

אנחנו כבר יודעים שהנשיא טראמפ אינו "אוהב" את ההסכמות עם אירן.

בימים 25-26 ביוני, כוכב מארס יעורר את נקודת הליקוי, האירועים באותם ימים יהיו הרמז למה אמור להתרחש עם בוא הליקוי עצמו.

לא יהיה משעמם בלשון המעטה.

אצלנו

האם יהיה שינוי?

אחרי ביקורו של הנשיא דונלד טראמפ, נשארו הרבה תקוות. כדאי לזכור שנאומו שמילותיו היו ערבות לאוזניים היה בזמן ירח בטל (גם הביקור הקצרצר שלו ברשות הפלשתינית היה בזמן ירח בטל, לכן היה כנראה עוד בועה שהאוויר ממנה יצא די מהר). לכן גם אלה המפוכחים שבינינו הבינו, שנכון שהיה זה נאום אוהב, חם מאוד (צמידות של ירח וונוס בשמיים שליוו את הביקור), אבל זו גם הכותרת. נאום חם ומפרגן, מנשיא ארה"ב, נקודה.

כשבוחנים את המפה של המדינה היקרה שלנו, רואים את כוכב אורנוס על ציר 10-4, זה כוכב המביא איתו שינוי, ניסיון לעלות על מסלול חדש. בדרכו מביא גם ציפייה אולי עם תקווה שאכן התעוררה ההזדמנות. למעשה, זה לא קורה פתאום, גם אם יש החושבים כך, הניסיונות לשינוי מתבשלים לאורך זמן, אבל עכשיו "כאילו פתאום" זה מגיע שוב, עוד מו"מ עם הפלשתינים? נתחיל לשמוע אולי על סבבים חדשים של שיחות, תמרונים שמטרתם ליצור סדר יום חדש. אבל, כן תמיד זה מגיע, ה"אבל". כוכב נפטון מגיע גם לאותו ציר 7-1. הוא זה שמעורר תקווה, אבל כזו שאין לה בסיס. נפטון על ציר 7-1, מספר שיש תהליכים מתחת לפני השטח, מסובך, אבל אלה אינם מאפשרים החלטות. האופטימיות מופרזת, מטשטשת אולי כן "יהיה בסדר" אבל אין כאן פוטנציאל באמת. האשליה שיהיה אפשר לגבש שיתופי פעולה בין שותפים, תתפוגג לאט-לאט. וככל שהזמן יתקדם, יבינו מי שצריך להבין, ששוב מישהו מנסה לרבע את המעגל. הניסיונות החדשים להגיע לדו-קיום עם הפלשתינים הם עקרים.

במציאות היומיומית של כולנו, עם הכוכבים נפטון 7-1 ואורנוס 11-5, ניתן להבין שכמעט כולם כאן חיים את היום, נהנים ממה שיש, למרות שאוהבים לקטר. על הקיטורים? זה כנראה משהו הטבוע לצערי הרב בגנים שלנו, העם היהודי, מאז יציאת מצרים. "הַמְעַט כִּי הֶעֱלִיתָנוּ מֵאֶרֶץ זָבַת חָלָב וּדְבַשׁ לַהֲמִיתֵנוּ בַּמִּדְבָּר..." [במדבר ט"ז י"ג]. היו יהודים שהעדיפו להיות עבדים, לעבוד בפרך במקום להאמין שיש תקווה לעצמאות... וכדאי לקרוא את כל הפרק וללמוד קצת מוסר השכל.

וחזרה למה שנראה בכל זאת חיובי, יש דברים שעדיין לא גלויים, דברים שלא מדברים עליהם (6-12), אבל אלה משמעותיים וצריכים להתפתח (4-10, 5-11), יש מהנסתר והוא הדומיננטי, אופציות עתידיות שחלקן יתממשו וחלקן לא. אני מנסה לחשוב, שייתכן שאלה הקשרים המתפתחים עם מדינות ערב, אלה שעדיין אין איתם קשרים דיפלומטיים גלויים, אבל בשקט-בשקט, יש התפתחות וטיפוח אינטרסים משותפים (ומי שיודע לשמוע ולקרוא בין השורות), כולל קשרי מסחר שכבר "עובדים".

מבנה הכוכבים מעיד שמעמדנו בעולם ממשיך ומשתפר כל הזמן, והלגיטימציה תהיה ברורה יותר כבר במהלך 2018 (3-9). כנראה שההכרה תגיע ממדינות נוספות, התפתחויות לא צפויות אבל חיוביות למדינה שלנו.

מפלגת העבודה

בהורוסקופ של מפלגת העבודה (נכתב על כך כאן ברשימות לא פעם), השמש המסמלת את ראש המפלגה, מבודדת. כלומר, בשפה אסטרולוגית, אין לה תמיכה מאף כוכב, לכן אנחנו שומעים פעם אחר פעם על ניסיונות הדחה, בעזרת בחירות כשכל פעם אדם אחר מנסה לזכות ב"תפקיד הנכסף". עוד הארה מופיעה באותה מפה, זהו מיקומו של כוכב נפטון (ירחי) על ציר 4-10, כלומר הנפטון האקטיבי (שמשי) על ציר 1-7. ובשפה פשוטה, הנטייה להקריב למען המסגרת, חזקה. מערכת ציפיות שהפער בינה ובין המימוש חי ובועט. תמיד יש מישהו שמתעורר במפלגה וחושב שאולי צריך לנווט אחרת, כי המפלגה צריכה להיות במקום טוב יותר, כדי להגיע להישגים המבוקשים. אבל עם נפטון? אלה ציפיות שלא ניתן לממש. כן, מערכת ההדחקה עובדת חזק, לכן המסגרת של המפלגה לא מתפרקת. חברי המפלגה מאמינים שבסוף הכל יסתדר, שזה לא קריטי. אבל במציאות אין קשר בין התנהלות יו"ר המפלגה (לא חשוב מי עומד בראשה!) והמפלגה עצמה, ביום יום. אם היו מתייעצים עם אסטרולוג מקצועי, היו מקבלים את העצה הכי נכונה, לפרק הכל, בלי להשאיר דבר. כמו שהיום עושים להבדיל "פינוי בינוי" ולהתחיל מהתחלה, בתאריך שיתן לגוף החדש, תוכן, תקווה ופוטנציאל לממש את השליחות שהם מאמינים בה.

"מִי הָאִישׁ הֶחָפֵץ חַיִּים? אֹהֵב יָמִים, לִרְאוֹת טוֹב. נְצֹר לְשׁוֹנְךָ מֵרָע, וּשְׂפָתֶיךָ מִדַּבֵּר מִרְמָה. סוּר מֵרָע וַעֲשֵׂה טוֹב, בַּקֵּשׁ שָׁלוֹם וְרָדְפֵהוּ" (תהלים פרק לד, פסוק יג-טו).

תאריך:  02/06/2017   |   עודכן:  02/06/2017
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מבט שיפוטי על ספקות הלכתיים צעדים תקיפים נגד תוקפי חיילים חרדים הדוח מעורר התמיהות של דוד רוזן פסיקות חד-משמעיות וחיוניות על מיכל האמוניה דרושה אמירה ברורה בפרשת אלאור אזריה מגיעות לנו תשובות על קריסתו של פישמן
02/06/2017  |  איתמר לוין  |   כתבות
מזל טוב! אתם עומדים להתחתן. החלטתם בשעה טובה על האולם בו תרצו לקיים את החתונה. זאת, אחרי שהשוויתם, בדקתם, התרשמתם ופסלתם את ההיצע הרב העומד לרשותכם. סימנתם וי על כל אחד מרשימת הדברים שחייבים לבדוק לפני שבוחרים אולם. וכעת אתם רוצים "לסגור" עם בעלי האולם העונה על ציפיותיכם.
01/06/2017  |  ורד כהן, רענן בר-און  |   כתבות
ב-6 בפברואר 1946 פרצו אנשי לח"י למחנה צבא בריטי בשכונת אגרונבק בחולון במטרה לגנוב נשק לצרכי הארגון. במהלך הפריצה נהרגו זקיף ממוצא אפריקני וקצין בריטי. בתגובה לכך חיילים בריטים רובם מאומת הבאסוטו מהגדוד האפריקני ששירתו במחנה התפרעו והשתוללו אחוזי אמוק ברחובות שכונת אגרונבק. הם ירו ללא אבחנה, הרגו שלושה תושבים ופצעו מספר אנשים. האירוע כונה בעיתונות דאז "השתוללות הכושים באגרונבק". כתבה זו באה לספר את סיפור האירוע ואת הרקע לו.
01/06/2017  |  אלי אלון  |   כתבות
אבשלום כהן נולד בתל אביב בשנת 1928. הוריו יוחאי ויונה כהן יוצאי תימן. התגוררו תקופת מה במצריים שם נולדו להם שני ילדים שמתו ממחלות. בשנת 1915 בתקופת שלטון הטורקים הם עלו לארץ. תחילה התגוררו מספר שנים בשכונת נווה- צדק ליד יפו. ובמלחמת העולם הראשונה, מחשש להפצצות מטוסים על תל אביב, עברו להתגורר בטבריה. ליוחאי ויונה כהן נולדו בארץ חמישה ילדים שתי בנות ושלושה בנים. אבשלום הוא בן הזקונים. לפניו נולדו מזל, מלכה, סמואל, וישראל. סמואל נקרא על שם הנציב הבריטי הרבט סמואל שאביו של אבשלום העריץ.
01/06/2017  |  אלי אלון  |   כתבות
בניגוד למידע על הגירה מוסלמית מארצות מוסלמיות המידע על הגירה לארץ מארצות ערב השכנות לארץ, מלבד מצרים, לוקה בחסר. דוד גרוסמן קבע שהייתה הגירה של פלאחים לארץ מחצי האי ערב, מעבר הירדן המזרחי, מעירק, סוריה ולבנון אבל לא הובאו כל נתונים. הסיבה להעדר מידע היא כנראה שבעוד שהמהגרים הלא ערבים (צ'רקסים, בוסניים, תורכמנים) והאלג'ירים הובאו לארץ ע"י השלטון העות'מאני במסגרת מדיניות האיכלוס של איזורים לא- מיושבים או דלי אוכלוסין ולכן יש עליהם רישומים, המהגרים הערבים מהארצות השכנות הגיעו ביוזמתם ונכנסו לארץ באופן בלתי- ליגלי ולכן אין עליהם רישומים.
01/06/2017  |  רבקה שפק ליסק  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הרבה זמן כבר לא חוויתי פער גדול כל כך בין המציאות לסיקור המעוות שלה בתקשורת הישראלית    צר לי לקלקל למחרחרי הריב והמחלוקת, אבל מה לעשות, פשוט הייתי שם וזה היה הרבה פחות דרמטי...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
יוסף אורן
יוסף אורן
מתחילה התכוונה המחברת לכתוב רומן רב-דורי על משפחה המתמודדת עם משבר האקלים הפוקד את כדור-הארץ בעיירה צפונית אחת, ורק משום שלא הצליחה לממש את התוכנית המקורית, החליטה להעלים את כישלונ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il